Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Raliu
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Paul_
deci din auzite am inteles ca se pot intari lonjeroanele puntea etc. daca imi poate raspunde si mie cineva si procesul
ABG
QUOTE(motorsport_2005 @ 23 Aug 2005, 12:55)
dar mai bine ar trebui sa se discute de bani (buget).
ca daca vrei curse nu poti merge cu anvelope de strada, iar alea de curse sunt de pe la 100 si ceva de euro in sus. daca vrei curse, nu poti dormi in masina, de roll-bar si de scaun smile.gif , mai trebuie sa si mananci si sa ajungi acolo. un scaun omologat e si ala tot vreo 100 si ceva de euro. ca sa nu mai zic de modificarile masinii...
deci unde se gasesc sponsori care sa dea bani pe vise?
in acest sport ori n-ai ce face cu banii, ori te lasi pagubas, ori alergi 1-2 curse pe an.
*



Mai suparatule, nu stiu eu sa citesc sau tema topicului este" Dacia Raliu, Modificari la motor,suspensii si aerodin" ?
Mai usor cu saritul de fund in sus.
Ciumonk
motorsport_2005,tu chiar crezi ca daca se organizeaza o cupa Dacia(poate Dacia Oldtimer,cine stie) trebuie sa bagi 10.000 de europarai pe an in masina?
Poate sunt vreo 2-3 care au bani destui si au si microbu` ,si atunci alearga pe Dacie si nu pe alte masini,dar restul sunt probabil oameni care nu se sterg si la c*r cu banii.....
Intr-un sezon sa spunem ca ai avea nevoie de vreo 6-7 seturi de cauciucuri=1500 euro si de inca un motor si inca vreun set + axa....asa ca ai avea de cheltuit vreo 2500-3000 de europarai pe sezon(an),asta in cazul in care se fac raliuri adevarate,nu 2-3 curse pe an.....

Poate gresesc eu,poate costa mult mai mult,nu stiu....dar totusi gandeste-te..poate mai prinzi un sponsor,o reclama si usor usor reduci costurile...
cei7pitici
QUOTE(Ciumonk @ 23 Aug 2005, 21:29)

Poate gresesc eu,poate costa mult mai mult,nu stiu....dar totusi gandeste-te..poate mai prinzi un sponsor,o reclama si usor usor reduci costurile...
*



Gresesti sigur, cu 2-3ooo de euroi mergi la 2 VTM-uri, daca ai masina deja pregatita, iar 10.ooo de euroi in CNR pt un echipaj/sezon nu-ti ajung nici de piese de schimb.
motorsport_2005
nimeni nu alearga de placere pe dacii, ci din lipsa banilor.
sponsorii nu baga bani in debutanti, decat in anumite situatii ... smile.gif ... in general se vine la vtm fiecare pe buzunarul lui, cat esti debutant, cel putin.
dar culmea, ca sa vina sponsori iti trebuie rezultate remarcabile.

inseamna ca sunt putini cei care realizeaza ce inseamna o asemenea competitie, fie ca este raliu, fie ca este vtm. ah, ca iti faci tu o masina mai impinsa pentru strada este altceva. in aia bagi bani cum ai tu chef si nu te conditioneaza nimeni cu nimic. dar in raliuri sau vtm-uri performanta inseamna multi bani si mai exista si reversul medaliei...
ABG
Mai! Voi sunteti culmea cu banii astia. Numai la bani va sta gandul. Da mai lasati banii locului ca nu va trebuie. Poti sa-ti dai cu parerea si sa gandesti si fara bani. Evident, unii nu stiu acest lucru. Noroc cu mine asa ca, de acum in colo o sa stiti.
Aici e vorba de cum am face Dacia. Asta nu obliga pe nimeni sa si-o faca. Dar eu, cum am o gramada de bani, sunt curios pe ce o sa-i dau cand o sa aflu ce se mai poate face la Dacie ca sa fie de raliu. Ce sa fac cu atatia bani in casa, ca banca nu mai are unde sa-i puna ?
Putem continua discutia sau toti sunteti "supra-alimentati" cu pesimism?
tms
Pentru o etapa de VTM fara 500 de euro nici sa nu te gandesti ca te dai ...asta asa ca sa fii la limita ...va spun pe propria mea experienta ....si mai ales daca vrei sa faci si performanta si mergi la limita cu masina .....iti trebuie si mai mult ....totul pleaca de la sprijinul material ...o masina buna, echipament care iti trebuie neaparat omologat chiar si la H ....pltaforma ....masina de asistenta....si in primul rand o echipa tehnica care sa te ajute.....si de aici vin si performantele ....acum mai depinde si de pilot....experienta ....si multe altele care se leaga si duc la performanta. E greu sa te dai cu dacia la VTM dar nu imposibil ...totul este posibil dar mai intervine si fiabilitatea masinii ...pt ca te duci la cursa te dai mergi la limita incerci sa faci ceva ...si cand vii acasa faci motorul ....sau cutia ....daca o tii asa 2 curse te lasi ....Nu zic ca este imposibil sa vii cu dacia la VTM dar nu poti face performanta ...e depasita mult, iar de omologare nu se mai pune problema ca este expirata de mult. Singura care mai are omologare si cred ca pana la anul am impresia este dacia nova.Poate cei de la pitesti vor omologa dacia logan ...am vazut ca tot fac incercari cei din franta cu un logan de curse un S200 poate poate .....Domne Ajuta!!!!!
MihaiD
Cu Dacia berlina te poti inscrie la grupa H , singurele chestii ce trebuiesc omologate sunt rollbarul , scaunele , centurile , fuel tank-ul .
Cat despre costuri sunt intradevar f. mari pt. a-ti mai permite sa faci si performanta la bugete mici .
In ceea ce priveste prepararea masinii , va recomand sa o faceti cu foarte mare responsabilitate , pt. ca viata voastra + a spectatorilor sunt in joc . Nu prea va recomand arcuri taiate , planetare subdimensionate , etc... , pt. ca in momentul in care mergi la limita si iti cedeaza ceva poate iesi f. nasol .
ABG
M-am lamurit cu voi. Puteti inchide topicul ca discutam discutii.
motorsport_2005
QUOTE(ABG @ 26 Aug 2005, 06:27)
Puteti inchide topicul ca discutam discutii.
*


total de acord. deoarece sunt unii care nu au nici o treaba cu cursele, iar sfaturile si/sau experienta celorlalti sunt de prisos. ei nu au fost la un vtm niciodata in viata lor dar viseaza masini si curse. macar ca spectatori daca mergeau si tot mai prindeau cate ceva si intelegeau niste aspecte, din pacate asta este.
yulian
bai fratilor nu a zis nimeni ca o sa fie ieftin sau usor. stim ca nu poti obtine performanta cu un buget redus, dar nu cred ca topicul a fost deschis ca sa vorbim despre bani. cred ca ar fi mai bine sa vorbim despre ce se poate face cu o dacie, chiar daca nu o sa mergem toti cu daciile la VTM
vis-a-vis
SGM,ABG,puneti frate poze cu masinutele voastre, ca-mi imi rod unghiile de curiozitate.
Poze si tutoriale, sa invete si astia mai mici de la voi.Nu fiti egoisti.
ROBY 06-TFA
QUOTE(vis-a-vis @ 26 Aug 2005, 18:43)
SGM,ABG,puneti frate poze cu masinutele voastre, ca-mi imi rod unghiile de curiozitate.
Poze si tutoriale, sa invete si astia mai mici de la voi.Nu fiti egoisti.
*


Daca cauti bine pe forum ai sa vezi ca cel putin SGM a postat ff. multe despre modificarile facute,asa ca cei mici si curiosi chiar au ce invata daca dau un Search pe forum.
vis-a-vis
Bai frate, suferiti de "search"... daca stiti mai bine, pune link direct, n-o mai dati in superioritati d-astea.
Asa... mai departe. A postat f multe, dar nu tot ce-a facut. A zis ca si-a pus turbina, dar io n-am vazut nimic cu ea:P
Iar ABG a zis ca e aproape gata bolidu' si n-am vazut decat cand punea V6-le pe masina.
ROBY 06-TFA
QUOTE(vis-a-vis @ 27 Aug 2005, 11:05)
Bai frate, suferiti de "search"... daca stiti mai bine, pune link direct, n-o mai dati in superioritati d-astea.
Asa... mai departe. A postat f multe, dar nu tot ce-a facut. A zis ca si-a pus turbina, dar io n-am vazut nimic cu ea:P
Iar ABG a zis ca e aproape gata bolidu' si n-am vazut decat cand punea V6-le pe masina.
*


Vis-a-vis,tu ai spune tot ce ai modifica la makineta ta?Eu nu prea cred!Dar,sa revenim la subiect.
vis-a-vis
Bineinteles ca as spune, altfel la ce mai e bun forumu' asta?
sa "discutam discutii"?
MihaiD
QUOTE(motorsport_2005 @ 26 Aug 2005, 03:55)
total de acord. deoarece sunt unii care nu au nici o treaba cu cursele, iar sfaturile si/sau experienta celorlalti sunt de prisos. ei nu au fost la un vtm niciodata in viata lor dar viseaza masini si curse. macar ca spectatori daca mergeau si tot mai prindeau cate ceva si intelegeau niste aspecte, din pacate asta este.
*



Daca spui tu ... Sper ca te simti bine vorbind despre persoane pe care nu le cunosti (in speta eu)... blink.gif

In caz ca nu stiati , weekendul asta a fost VTM la Balvanyos si au participat si doua dacii , la grupa H .

Clasamentul :
Pozitia Nr. Nume Masina Grupa Timp
32 429 MICLAUSU GABRIEL DACIA 1410 SPORT H 02:50,189
33 470 COZMA EDUARD DACIA SPORT H 03:00,739


Si o poza cu Cozma Eduard

user posted image
tms
Bravo lor ....felicitari la baieti ....... valuri.gif
au aut curaj sa participe .....
dar se vede materialul de concurs ........ masina ....la timp ma refer fata de ceilanti debutanti.....dar e bine ca au incercat ....sa o tina tot asa Succes!!!!
turbodanny
si tot nu vad modificari si alte alea oameni buni... mai lasati banii ca nu aia is tot... pe cuvant..
mgi1400
dacia la balvanyos
mgi1400
si un start
B-34-SGM
Bravo Gabriel, mult succes la Harghita (as vrea sa vin sa te sustin, daca am timp), sper sa nu mai ai probleme tehnice, si sa te clasezi printre primii!
ABG
Uite dumnule, Dacii in VTM. Se poate. Asta e foarte bine. BRAVO, BRAVO, BRAVO.
Pilotul poate ne spune si noua ce a facut de-i fuge.
Poze cu Dacia mea o sa pun cat de curand.
Hormonelul
Dacia Logan Raliu :

padual
impresionant!!!Cu adevarat frumos...LUATI filmuletul cu logan la Raliu,ai zice ca e facatura...dar nu e!
tms
Super adevarat .....sper sa vedem in campionatul nostru logan-ul si poate cei de la renault se gandesc sa ajunga mai sus cu ......prin WRC .....Doamne Ajuta!!! in rest numai de bine ....sper sa fie fiabila pt curse ...si sa reziste si la macadam biggrin.gif biggrin.gif ...ca in rest se misca bine .....
ROBY 06-TFA
Felicitari!Felicitari!Felicitari!Multa Bafta in continuare!Daca vor veni si la Brasov in ultimele etape am sa-i Felicit personal!Hormonelule,merci de filmulet.E supertare!Multa bafta si celor de la Dacia cu noul lor proiect!Aveam ceva poze,dar credeam ca sunt contrafacute.Sper sa se infiinteze din nou DACIA RACING TEAM si o CUPA LOGAN.
vanilla
excl.gif Am vazut si eu filmuletele si pozele cu Loganul modificat.Mi-ar placea tare mult sa vad o masina romaneasca in WRC,si as fi mandru daca ar avea si performante.
Cat despre Dacia noastra cea de toate zilele nu pot sa spun decat ca e o masina care a fost creata special pentru romanul inventiv si lipsit de fonduri.Sper ca acest Logan S200 ,cu ajutorul unui pilot ca Grigoras,sa ajunga la aceleasi performante,si chiar sa le depaseasca pe cele realizate de regretatul pilot de raliu.
Urez celor ce se ocupa de acest proiect multa bafta si spor la treaba. ohmy.gif
tms
dacia a fost foarte buna in raliuri pe vremuri si s-au facut multe modificari la ea ....s-a ajuns sa se faca ceva performanta cu ea ...acum depinde si de piloti ...si am avut piloti adevarati si acum avem ...dar parca inainte era mai frumos. Am impresia ca si acum mai sunt etapa din probe speciale care piloti cu dacii au facut adevarate recorduri pe vremuri si altii cu masini de generatie noua nu au putut sa le depasesaca ....Poate vom avea cat de curand si noi o echipa de uzina care sa participe macar in campionatul national de raliu sau vtm daca nu in wrc.Oricum este un drum destul de lung de la capionatul nostru la WRC. Le urez succes tuturor si sa auzim de bine . Sa ne vedem la START..... smile.gif
mircea-daniel
Tot ce e din trecut are personalitate si deci este mai frumos decat orice este actual...Parerea mea care este...
ROBY 06-TFA
Cinste pilotilor din acele vremuri,Bafta pilotilor din zilele noastre Inclusiv tie TMS.Participi la VTM la BV?
MihaiD
Mai e o Nova in VTM , nu stiu daca a-ti vazut-o , dar e modificata destul de serios :

http://www.rallyrom.ro/video/2005_clung_poenariu.wmv
tms
Da ajung sigur la Brasov...am pierdut foarte mult anul asta din cauza unor probleme tehnice care au aparut si nu le-am dat de cap...Masina acum este gata de start si la ultima etapa ajung sigur.
ABG
QUOTE(tms @ 11 Sep 2005, 19:10)
Da ajung sigur la Brasov...am pierdut foarte mult anul asta din cauza unor probleme tehnice care au aparut si nu le-am dat de cap...Masina acum este gata de start si la ultima etapa ajung sigur.
*



Bravo Prietene. Tine-o tot asa. Du-te la Raliu si rupe tot (mai putin masina smile.gif ). Macar tu sa mergi ca eu sper ca de la anul sa iti fiu coleg - asta daca nu pleci in CNR si alerg singur ca prostu' la VTM. O sa facem o echipa tare noi astia din CONSTANTA !
ROBY 06-TFA
QUOTE(tms @ 11 Sep 2005, 17:10)
Da ajung sigur la Brasov...am pierdut foarte mult anul asta din cauza unor probleme tehnice care au aparut si nu le-am dat de cap...Masina acum este gata de start si la ultima etapa ajung sigur.
*


Atunci ne intalnim la VTM .Pana atunci;pregatiri intense si multe antrenamente.Multa Bafta!
motorsport_2005
QUOTE(MihaiD @ 10 Sep 2005, 19:34)
Mai e o Nova in VTM , nu stiu daca a-ti vazut-o , dar e modificata destul de  serios :
*


asta de care zici tu e mai veche, dar mai este una cu numere de valcea.
la ranca slab sporturile. oricum felicitari baietilor de sb si is. ca au participat...iar pentru debutanti e important sa termine.
tms
la ultima etapa cea de la brasov cred ca vor veni mai multi mai ales ca este sfarsit de campionat........sper sa iasa frumos. Asteptam si raliul bucurestiului sa vedem daca iese ceva acolo .....dupa cum se aude se zice sa s-ar face o super speciala in fata la Casa Poporului ....ar fi super .......... biggrin.gif biggrin.gif
hecbv
ma daca veniti la bv vreau neaparat sa vad masinuta sper ca macar atat puteti face pt noi brasovenii niste detali tehnice ceva sa ne impulsioneze si pe noi sa nu mai stam sa testem ceea ce voi ati testat biggrin.gif
ABG
Mai, mie imi vine greu a crede ca voi, in Brasov, unde se alarga in VTM si CNR nu aveti date despre modificarea masinilor. Pe care ii stiu ca si-au mai modificat cutia de viteze, seturi motoare, usurari, echilibrari si altele, la Brasov sile-au facut. Si cei din Brasov nu stiu. Mai, voi sunteti culmea !
bure
ABG,cam ai dreptate,se faceau multe la Bv,se mai fac si acum...Gunter Graef are un garaj super de unde ies numa turbaciuni,dar numa din alea la bani multi,daca te duci cu Dacia pe acolo cred ca te rad aia....Or mai fi si alti baieti priceputi,tot ce trebuie este sa-i aflam,sa ne interesam.....
motorsport_2005
QUOTE(bure @ 14 Sep 2005, 09:09)
...Gunter Graef are un garaj super de unde ies numa turbaciuni,dar numa din alea la bani multi,...
*


nu va puneti cu campionii smile.gif
dar din pacate tot la bani multi se ajunge.
MihaiD
Cateva poze de la VTM-ul de la Ranca .
tms
Cateva din masinile care au facut istorie in raliuri daca tot a venit vorba ....Cand o sa vedem si la noi un R5 turbo, sau un 8 gordini sau un peugeot 205 T16 ....
payty
pentru cei interesati:

vinde unu' un motor de r12 gordini pe 4tuning.ro, la bazar. Nu fac reclama la acesti site, dar parca era cineva interesat. Oricum nu e 100% gordini pt ca are cv de fuego.

bafta la tunat masini smile.gif


( parca vad peste vreo luna vreunul pe aici cu Dacia Gordini smile.gif)
kta
QUOTE(payty @ 20 Sep 2005, 09:31)
pentru cei interesati:

vinde unu'  un motor de r12 gordini pe 4tuning.ro, la bazar. Nu fac reclama la acesti site, dar parca era cineva interesat. Oricum nu e 100% gordini pt ca are cv de fuego.

bafta la tunat masini smile.gif
( parca vad peste vreo luna vreunul pe aici cu Dacia Gordini smile.gif)
*




la cum suna anuntul ala ...

intercooler ? (probabil radiatoru de ulei ... sau priza de aer)
motorola a facut si alternatoare ?
carburatoarele sunt pana la urma dellorto sau weber ? de 40 sau 45 ?

nu prea cred ca e pe bune ...
ABG
Daca nu-l sunati (pe cel ce vinde motorul), nu veti sti niciodata ...
Tot eu sa va invat ?
payty
mda, mi s-a parut si mie ca tipul nu prea stie ce vinde. Oricum e un nr de fix, cu prefix de iasi parca. Din cate stiu eu, un gordini, de tipul asta, 1565 cmc vine din fabrica cu carburatoare weber 40 dcoe, nu dellorto sau weber 45.Cutia de fuego pare posibil sa o aiba, parca am mai auzit asa ceva. oricum, cred ca merita incercat daca va intereseaza.
valisupernova
Omul stie ce vinde. Motorul de r12 gordini cod 807 este echipat de serie cu carburatoare Weber 45 DCOE, alternator SEV Motorola. De fapt motorul R12 Gordini cu modificari la diagrama de distributie, alimentare si raport de comprimare se regaseste pe Fuego, Fuego Turbo,18 TS, 18 TURBO,16 TX.Motorul luat de pe astfel de masini si adus la parametrii de distributie, comprimare si alimentare devine R12 Gordini.
payty
QUOTE(valisupernova @ 20 Sep 2005, 11:48)
Omul stie ce vinde. Motorul de r12 gordini cod 807 este echipat de serie cu carburatoare Weber 45 DCOE, alternator SEV Motorola. De fapt motorul R12 Gordini cu modificari la diagrama de distributie, alimentare si raport de comprimare se regaseste pe Fuego, Fuego Turbo,18 TS, 18 TURBO,16 TX.Motorul luat de pe astfel de masini si adus la parametrii de distributie, comprimare si alimentare devine R12 Gordini.
*




salut. Scuza-ma dar trebuie sa te contrazic(sper sa nu gresesc...)

Din cate stiu eu, au existat 2 motoare de r12 gordini( sau ma rog, al doilea era tot primul dar cu modificari )


1. motor cod 807 care era derivat din motorul de r16 TS si care avea 1565 cmc, carburatoare weber 45 dcoe ( cel de pe gordini)

2. motor 807/g parca ( nu sunt sigur) care era mai mare in cilindree, dar nu depasea 1600 cmc.


Motorul de care zici tu, cel de pe fuego, r18 s.a.m.d este de fapt motorul cu cod 843 care a echipat prima data r16 TX si care are 1647 cmc.

El nu a fost montat pe r12 gordini.
In 1974 cand a aparut r16 TX, Gordini a iesit din fabricatie.
valisupernova
Greseala mea a fost ca am scris R16 TX in loc de R16 TS. Sa inteleg ca R18 Turbo si R Fuego Turbo au motoare de 1647 cmc? No comment.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.