Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: consum Solenza
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68
eugeniuz2004
Iasi Bucuresti via Bacau Ploiesti dimineata viteza mare constanta inclusiv prin localitati (o medie de 74 km/ora) fara aer conditionat consum 6.4 l%
Bucuresti Iasi via Ploiesti Bacau dupa amiaza trafic intens cu aer conditionat si o medie mai slaba (circa 60 km/h de parca am mers legal peste tot!!!!) consum 6.9 l% (ceea ce daca imi amintesc bine era considerat ca fiind consumul mediu al masinii conform producatorului)

Nu e foarte bine dar nici foarte rau. Trebuie schimbate bujiile si cred ca asta se reflecat in consum intr-un fel sau altul. Tocmai am depasit granita psihologica de 60.000 km (cu kit distributie schimbat la 40.000)
MeBlade
Oameni buni - Eu fac taximetrie cu o solnitza in pitesti

si in oras nu am reusti sa scad sub 8,1 l
si in afara cu medie de 100 - 110 km - nu scade sub 7


Ps. - pe gaz tongue.gif
mark``
Apai pe gaz e altceva!
cristi.r
Facui de curand un drum mai lung.
Galati - Buzau - Bucuresti - (A2) - Constanta (Mamaia) - Horia - Macin - Galati

Conditii:
Galati - Bucuresti - dimineata (fara AC) cu 3 persoane in masina, mers aproximativ regulamentar datorita aglomeratiei;
Bucuresti - Constanta - cat a tinut A2 mers o bucata destul de lunga (>1/2 din total) constant cu 140 km/h cu 4 persoane in masina si AC tot timpul, apoi mers foarte greu intre Cernavoda si Constanta, insa tot cu A/C;
Drumul spre casa, prin judetul Tulcea tot cu 4 pers si A/C si cu "varfuri" multe de 120-130 km/h.
Extra : biggrin.gif strabatuta Mamaia de vrei 3 ori de la un capat la altul si 2 drumuri in Constanta (prin centru la ora de varf)

Total (pe kilometraj): 728 km.
Benzina OMV 95 ~ 50 litri
Cat iese ? 6,8 - 7 litri la suta de km per total.
mark``
Apai no, ACu ala manca!
MR_JO
Salutare! Ma bucur ca am gasit acest forum. Este prima mea dactilografiere asa ca nu ma luati tare ca ma sperii biggrin.gif .Am o Solenza Confort din 2004.am 47.000 km la bord si am bagat de seama ca a inceput sa imi consume destul de mult.In jur de 13-14l urban si 10-11 extra.Mentionez ca nu am aer conditionat,e asa cum am luat-o din fabrica.La un moment,pe la vreo 25.000 ramanea aprins pe bord becul acela care iti indica noxe(stanga sus).Am fost cu ea la service.Exact in ziua aceea nu a mai ramas aprins.Am platit ceva banuti pentru constatare dar toata lumea mi-a spus ca e ok pe calculator si ca daca mai apare problema cu pricina sa revin.Intre timp consumul crestea.......Intr-o zi cand eram sub masina si intentionam sa imi dau scutul jos ca sa il indrept,am observat niste fire de la o chestie care semana cu o bujie,rupte.(2 din3).Am chemat un vecin care avea si el o Solenza si mi-a spus ca este catalizatorul.Ok.Ma duc la service,se uita baietii,imi propun un deal,nu schimb catalizatoru ca e scump,ma intorc acasa usor nelamurit.Consumul creste..........
Sa ma scuzati pentru lunga introducere .........
Intrebare:
1.stiti pe cineva(de preferabil particular) care sa imi puna un diagnostic pentru masina 100% real???(nu ma intelegeti gresit dar m-am saturat sa dau bani degeaba pe la service Dacia),din pacate nu am pe nimeni........
2.ma poate ajuta cineva sa cunosc pe cineva care se ocupa cu tunning(atat motor cat si aspect exterior)?
3.consumul meu exagerat poate fi de la catalizator?(si daca da,firele acelea se pot lipi?)
Va multumesc !!! smile.gif
i96nds
Consumul tau ciudat poate fi determinat de sonda Labda care functioneaza aiurea (sau nu merge deloc, daca firele sunt taiate....)
Poti pune o poza cu ce ai vazut aiurea acolo?
Mai poate fi de la injectoare dar in cazul tau mai degraba sonda lambda e problema. Nu stiu cine ar fi putut rupe firele alea ca nu sunt asa accesibile. Poti sa le prinzi la loc, daca vrei.
mark``
Probabil ca s-au rupt in timpul mersului, o creanga ceva! Pune la loc (daca poti) firele si vezi daca e vreo diferenta!
Reed
Ceea ce vezi sunt firele de la sonda lambda. Fara ea consumul este crescut si motorul merge neuniform. Lipeste-le sau daca sunt smulse din corpul sondei ai pus-o de ceva milioane (vreo 4-6). Curios e ca nu sta aprins indicatorul de probleme la motor.
pskint25
baieti a mea mi-a dat o mare bucurie la ultimul drum (800km - bucuresti - cta - varna - retur) : mi-a luat doar 45 litri adica sub 5.7, dar am aplicat frana de motor de fiecare data cand s-a putut, fara sa imi supra tureze motorul.La intors pe a2 am mers cu aer conditionat, constant 130-140, fara sa ii dau varfuri mai mult de 155 (si alea maxim 5 minute)
PS: 3 persoane si portbagaju full de bagaje.Mol95.

SUPER TARE!


daniM
6,3/100km mediu benzina 98 Rompetrol
mark``
Ce conditii? Extraurban cred!
C a t a l i n
scrie MEDIU... huh.gif
mark``
Scuze, n-am citit atent!
gab0ss
E CLAR !!! Mie unul in oras (buc ) cu nervi cu toate cele ....injuraturi ...imi ajunge la 8L/100 Km ....cand e aglomerat ....iar cand putem merge ca oameni in jur de 6-7 l in afara orasului nu am apucat sa-i fac consumul dar o sa reusesc marti cand plec din buc .
daniM
stau intr-un oras mic nu e asa circulatie.oricum cine cunoaste,de cite ori pui mina pe schimbator,consumul creste
RainHawk
La mine consumul e in functie de fazele lunii in conjunctie cu Jupiter. In aceleasi conditii de trafic de Bucuresti, imi consuma intre 8 si 10. Nu am reusit sa dezleg enigma dar am o vaga banuiala ca e si de la benzina.
Reed
6-7 in oras si 8 la trafic intens?????? mergi tractat sau ai facut masina hibrid cu electrica? smile.gif
GabyT
Ultimul consum mediu inregistrat circuland exclusiv in Bucuresti, zic eu ca marcheaza un MINIM ISTORIC : 7,85% nu crede.gif ohmy.gif

A fost traficul mai liber, dar totusi...
Eu personal nu prea imi explic cum am obtinut un asemenea consum (in contextul in care am prins si blocaje, iar cand soseaua imi permite, viteza de croaziera este undeva pe la 80, vitezele schimbandu-le in principiu in jur de 3000).
nh1980ro
Daca nu stai mult pe la semafoare la relanti e ok. Sau ai gresit tu un calcul ceva. .. smile.gif
cristi.r
N-are cum. Intr-un oras de provincie mai treaca-mearga .. dar in Buc. unde te claxoneaza si daca mai sunt 10 secunde pana sa se faca verde si se pleaca numai cu scartait de roti ... ai gresit undeva ...
ador13
Alimentat in total 82.5 litri benzina 95 Petrom, circulat pe ruta Mangalia - Prejmer (BV) si retur, total kilometri: 1112.
A iesit un consum extern de aprox: 7,40%.
Bunicel zic eu tinand cont de a/c pornit non-stop, traseul montan si blocajele de rigoare din week-end de pe valea prahovei.
GabyT
QUOTE(nh1980ro @ 20 Jul 2007, 15:08)
Daca nu stai mult pe la semafoare la relanti e ok. Sau ai gresit tu un calcul ceva. .. smile.gif
*




QUOTE(cristi.r @ 20 Jul 2007, 15:15)
N-are cum. Intr-un oras de provincie mai treaca-mearga .. dar in Buc. unde te claxoneaza si daca mai sunt 10 secunde pana sa se faca verde si se pleaca numai cu scartait de roti ... ai gresit undeva ...
*




De gresit la calcule nu aveam cum. Le-am refacut de cateva ori pt. ca nu-mi venea sa cred rezultatul. nu crede.gif
Oricum mi s-a parut ceva dubios inca dinainte de a face plinul, de cand am trecut granita celor 450 de km si inca nu se aprinsese becul de benzina (de obicei se aprinde pe la 400-430 km). intrebare.gif
km totali (initiali : 77203; finali :77719), km partiali (516), cantitatea incarcata (40,55); am verificat daca nu cumva s-a "invartit" mai repede kilometrajul partial decat cel total; benzina incarcata a fost in limitele normale; calculul mediei este simplu (in conditiile in care toate plinurile le fac pana "in buza"), deci nu prea am cum sa gresesc !

E adevarat ca nu am utilizat AC-ul, am folosit frana de motor la greu (pt. ca stau destul de prost cu placutele de frana), orasul s-a mai descongestionat, insa am alergat acolo unde se putea, deci... in continuare nu-mi explic cum a consumat asa de putin...

In Bucuresti, cel putin in ultimii doi ani (cand dupa parerea mea traficul s-a dat complet peste cap), media mea a fost peste 9% (cu exceptia ultimelor luni, cand a scazut destul de puternic); acum 3-4 ani mai obtineam in jur de 8,50% insa niciodata nu am coborat sub 8%...

Singurul lucru nou a fost utilizarea (de doua ori pana acum) a unui injector cleaner, insa nu prea cred ca el ar fi generat miracolul...
Sa se fi stricat ceva ???
apostuviorel
Sa va zic si eu un record(negativ) legat de consum si anume: un consum de 7.4l/100km in conditiile in care am mers constant cu 110-130km/h si cam 5 minute cu 150km/h. Toata povestea s-a intamplat pe o distanta de 275km pe o caldura de 40 de grade in aer la umbra(la sol nu mai stiu cat) si cu AC-ul pornit la nivelul de racire minim la treapta 2 de ventilatie. Masina era compusa din sofer(60kg) + 2 persoane 150 kg+bagaj (50 kg). smile.gif
cristi.r
@apostuviorel:
Treapta de ventilatie n-are nici o treaba cu aerul conditionat (care este cuplat oricum in toate treptele de viteza 1,2,3,4) sau poate doar putin, insa numai cu "incarcarea" alternatorului, care, ca sa satisfaca toti consumatorii ar mai "trage" si el ceva putere de la motor. Insa nu foarte mult. Cea mai mare pierdere de putere o ai la compresorul A/C.
Nu cred ca este foarte grav, tinand cont ca ai avut o incarcare de aproape 300 kile, iar peste 110-120 consumul creste semnificativ. Si nici temperatura ambientala nu este de neglijat.

@GabyT: oricat ai folosi frana de motor, nu te poate duce la consumul ala. Frana de motor taie injectia ce-i drept insa doar pentru cateva secunde pentru ca ajungi foarte repede la turatia de relanti (ca doar n-oi merge tu cu a 3-a pana la 90 la ora)
Injector cleaner ... hmmm ... am pus si eu, insa nu s-a schimbat mare lucru.
apostuviorel
Un alt lucru interesent ce l-am observat a fost faptul ca la o viteza mai mare de 80 km/h nu mai am demaraj....adica o calc la maxim iar viteza creste foarte lent(indiferent ca am sau nu ac-ul pornit sau mai stiu eu ce greutata in masina). De ce oare?
marius80_eugen
QUOTE(apostuviorel @ 20 Jul 2007, 21:54)
Sa va zic si eu un record(negativ) legat de consum si anume: un consum de 7.4l/100km in conditiile in care am mers constant cu 110-130km/h si cam 5 minute cu 150km/h. Toata povestea s-a intamplat pe o distanta de 275km pe o caldura de 40 de grade in aer la umbra(la sol nu mai stiu cat) si cu AC-ul pornit la nivelul de racire minim la treapta 2 de ventilatie. Masina era compusa din sofer(60kg) + 2 persoane 150 kg+bagaj (50 kg). smile.gif
*



Mie mi-a luat pana la mare si inapoi 6,8% ! Sofer ( 95 kg biggrin.gif ) + pasager dreapta ( 68
kg ) + pasagera dreapta spate ( 88 kg ) + pasager stanga spare ( 45 kg ) + portbagaj cu vre-o 40 kg . La dus , la 6.30 dimineata am prins o coada de vre-o 7 km in jurul podului de la Cernavoda ( exact cand incepuse caldura ) si drumul de dus mi-a luat aproape 5 ore cu un trafic oribil . Drumul de intors , pe la 5 dupa-amiaza de duminica , am prins destul de liber , i-am dat cat a putut cu A/C si din 130-140 nu am lasat-o . Am ramas uimit ca A/C-ul merge extrem de bine la 130 km/h , masina nu mai avea acelasi demaraj , dar mergea destul de ok si masina se racea in 3 min , in 15 min deja fiind prea rece pentru locurile din fata .

QUOTE(cristi.r @ 21 Jul 2007, 16:35)
@apostuviorel:
Treapta de ventilatie n-are nici o treaba cu aerul conditionat (care este cuplat oricum in toate treptele de viteza 1,2,3,4) sau poate doar putin, insa numai cu "incarcarea" alternatorului, care, ca sa satisfaca toti consumatorii ar mai "trage" si el ceva putere de la motor. Insa nu foarte mult. Cea mai mare pierdere de putere o ai la compresorul A/C.
Nu cred ca este foarte grav, tinand cont ca ai avut o incarcare de aproape 300 kile, iar peste 110-120 consumul creste semnificativ. Si nici temperatura ambientala nu este de neglijat.

@GabyT: oricat ai folosi frana de motor, nu te poate duce la consumul ala. Frana de motor taie injectia ce-i drept insa doar pentru cateva secunde pentru ca ajungi foarte repede la turatia de relanti (ca doar n-oi merge tu cu a 3-a pana la 90 la ora)
Injector cleaner ... hmmm ... am pus si eu, insa nu s-a schimbat mare lucru.
*



Eu stiam ca treapta de viteza are de-a face cu A/C-ul , el lucrand pe doua viteze . ( poate ma insel , dar eu asa stiam ) . In schimb nenorocirea de faruri chiar am impresia ca se simte cand mergi cu A/C-ul , ventilatia treapta 2 , farurile , detectorul de radar , GPS-ul , muzica ( mp3 , statie ... ) .
Temperatura exterioara peste 35'C mai mult dauneaza motorului decat sa-l ajute !



QUOTE(apostuviorel @ 22 Jul 2007, 13:01)
Un alt lucru interesent ce l-am observat a fost faptul ca la o viteza mai mare de  80 km/h nu mai am demaraj....adica o calc la maxim iar viteza creste foarte lent(indiferent ca am sau nu ac-ul pornit sau mai stiu eu ce greutata in masina). De ce oare?
*


La o viteza mai mare de 80 km/h , retrogradezi in treapta a 4-a si o calci pana pe la 120 , apoi schimbi intre-a 5-a ! Eu pot sa merg pana la 110 intr-a 3-a ... asa ca nu te ingrijora de a 4-a ! Motorul se pare ca incepe " sa traga" intr-a 5-a abia dupa 130 ! Nu uitati ca la 80 intr-a 5-a nu aveti mai mult de 2500 ture , deci in nici un caz turatia de cuplu , ca sa nu mai vorbesc de zona de putere maxima !
Nu va sfatuiesc sa folositi A/C la turatii mai mari de 3700-4000 ture si nici sa-l fortati in demaraj puternic ... deci il decuplati si dupa ce ati terminat nebunia , il cuplati iar !( cu cat il cuplati la turatii mai joase cu atat e mai bine )
nh1980ro
@apostuviorel Daca ai A/C pornit acesta iti mananca din putere si de aceea la peste 80km/h se simte ca nu mai trage asa de bine. Pentru asta poti decupla A/C sau poti retrograda. De asemenea daca apesi brusc acceleratia la fund o sa ai o intarziere in acceleratie. Mai bine apesi repede dar nu brusc.
cristi.r
@marius80eugen:
A/C-ul merge pe 2 viteze ?????? pornit si oprit poate biggrin.gif ! Scuze pentru ironie ... ca doar el merge la viteza pe care i-o dicteaza motorul, fiind antrenat de cureaua de accesorii.
Ala cupleaza si gata, iti da racoare ! Poate electroventilatorul de la radiator ... ala da, are 2 viteze si numai la masinile cu A/C. Alelalte au o singura viteza.
nh1980ro
A/C-ul are un ambreiaj electromagnetic si cilindreee variabila. Deci puterea consumata difera in functie de caldura.
cristi.r
Detaliaza, te rog ! Partea cu cilindreea variabila si caldura !

In partea cu ambreiajul electromagnetic stiu la ce te referi.
metrix4you
Mie imi consuma 6,2 - 6,5 / 100km in extraurban ... cu viteza in afara localitatilor de 110 -115 km/h
Cel mai frecvent fac ruta Giurgiu-Bucuresti ( aproape zilnic ) 60 Km si imi iese pana in 6,5/100km
Cred ca este un consum bun ... mai ales pe caldurile astea
mentionez ca nu am AC si benzina pun 95 FPb de la MOL
Reed
.... cilindree variabila au NUMAI compresoarele moderne, ce echipeaza masini de j'de mii de $ si nu Slz
Reed
..un soi de off-on topic. Nu m-am putut abtine de la postul asta dupa ce am citit consatarile unor mari....pescari de pe sectiunea Lgn ce dadeau (pt varianta de 1,6 16V) consumuri MEDII cu AC cuplat tot timpul de ~ 6,5 L/100 !!!. Astia cred eu ca au impins multe vagoane la viata lor...
YR-ZBG
salut...
citesc de mult topicul asta....si e aproape evident ca Bucurestiul papa benzina la greu.

Eu locuiesc in ploiesti si fac naveta zilnic la servici cu masina (~11km/zi) plus cumparaturi si alte drumuri .

Consumul variaza intre 6.2 si 6.4

saptamana trecuta am facut si joi si vineri pl-buc si retur plus ~ 40km prin capitala in jurul orei 12 si respectiv 17 (traficul era destul de aglomerat dar nu infernal) si per total am avut un consum de 6.2

calculul il fac prin metoda plin/plin.

am ~60 000km cu masina si nu am avut niciodata consum mai mare de 7.8 dar nici mai mic de 5.6 (si in genere nu scad sub 6). Vitezele le schimb cam la 2000-2200rot/min si in genere nu prea trec de 3000.
GabyT
Ai un consum de invidiat !
La mine minunea nu a tinut decat un singur plin; am revenit la un consum de 8,90% in conditiile utilizarii intensive a climei, dar si a descongestionarii orasului.
C a t a l i n
Iar zici că ai climă? radmasa.gif

Ăla e un simplu AC. Clima presupune mai multe lucruri în plus, cum ar fi diverși senzori pentru calitatea aerului, umiditate, temperatură, direcționare și reglare automată a fluxului de aer în funcție de acei senzori, posibilitatea selectării temperaturii dorite în habitaclu...
GabyT
Mai ce tipicar mai esti.... biggrin.gif
Eu am folosit denumirea "populara" a AC-ului wink.gif
bolek_bolek
Absolut off-topic:

Da' de ce zici ca e denumirea populara la AC? Daca ai suficient timp liber la volan , poti sa te faci tu clima !...astfel:

-diverși senzori pentru calitatea aerului, umiditate, temperatură - pai ai nas, transpiri, simti daca e cald/rece ; umed/uscat ; daca pute a noxe /miroase frumos a odorizant...
-direcționare și reglare automată a fluxului de aer în funcție de acei senzori - pai , iti faci un automatism : daca vrei la picioare, dai de buton in jos sau in sus...
-posibilitatea selectării temperaturii dorite în habitaclu : pai la asta mai trebuie inca o persoana ( preferabil prietena / nevasta pe locul din dreapta, pentru a avea o masuratoare concludenta, trebuie sa facem media mai multor pareri! ) ;

E posibil ca numai tu, stand la volan, sa fii prea subiectiv , fie din cauza ca fierbi in tine de nervi (deci iti prea cad) din cauza unor imbecili opriti cu avariile pe banda 1; sau te trec multe transpiratii reci , pentru ca te-a sunat shefu ' ca daca in 10 minute nu esti la munca te transheaza marunt ( daca nu pe tine, macar salariul tau) - deci simti mai rece decat este smile.gif

On-topic:
Consum Buc-Mangalia-Buc , cu 5 oameni + bagaje (plin) + AC permanent (sau clima?? tongue.gif ), aprox 7.5 L/100km (adica un plin la cei cca 600km), cu blocaje: la Cernavoda unde pazea Zeul cu KashKeta (coada de la statia de taxare pana la intrarea in Cernavoda), la ultimul sat inainte de Cta, la iesirea din Constanta primii 5km, la Eforie (tot orasul), la intrarea in Mangalia, apoi exact in ordine inversa la intoarcere. Prestatie , zic eu , multumitoare a motorasului de numai 75cp, in conditiile in care pe A2 am mers constant cu 120-130, pentru accelerat mai mult aveam nevoie de cca 1-2km pt. fiecare 10km/h in plus...



david79
consum tulcea bucuresti 280 km cu 39-40 grd afara, masina incarcata cu aprox 400kg, era cocosata rauuu si cu CLIMA porinta tot timpul , viteza pe A2 chiar si 130. Consum mediu 8%.
nh1980ro
QUOTE(Reed @ 25 Jul 2007, 21:51)
.... cilindree variabila au NUMAI compresoarele moderne, ce echipeaza masini de j'de mii de $ si nu Slz
*



Ete:
http://www.sanden-europe.com/QuickPlace/ex...C/?OpenDocument
"Internal controlled displacement" iti spune ceva?
GabyT
post-336-1110552475.gif
Daca este sa fim foarte "tipicari", termenul exact pentru AC-urile "automate" este acela de "instalatie de climatizare", nu de "clima" :

CLIMATIZÁRE, climatizări, s.f. Operație prin care aerul dintr-o încăpere este menținut la o anumită temperatură, umiditate, puritate etc. – După fr. climatisation.
Sursa: DEX '98 |

CLIMATIZÁRE s.f. 1. Realizarea într-un spațiu a unei atmosfere la o temperatură și umiditate potrivite. 2. Ansamblu de măsuri prin care un aparat sau o mașină sunt aduse în stare de a putea funcționa într-o regiune cu o anumită climă. [< climatiza, după fr. climatisation].
Sursa: DN |




CLÍMĂ, clime, s.f. 1. Totalitatea fenomenelor meteorologice (temperatură, vânturi, precipitații atmosferice) care caracterizează starea medie multianuală a unui loc; climat. 2. Regiune considerată sub raportul climei (1) specifice. – Din lat. clima, -atis, germ. Klima.
Sursa: DEX '98 |

CLÍMĂ s. (MET.) 1. aer, climat, vreme, (înv.) temperament. (Regiune cu ~ caldă.) 2. climă locală v. microclimă.
Sursa: Sinonime |

CLÍM//Ă ~e f. 1) Totalitate a proceselor și fenomenelor meteorologice caracteristice unei regiuni geografice; climat. ~ maritimă. 2) Regiune privită sub raportul condițiilor atmosferice caracteristice. [G.-D. climei] /<lat. clima, germ. Klima
Sursa: NODEX |

CLÍMĂ s.f. 1. Totalitatea fenomenelor meteorologice care caracterizează starea medie a atmosferei unei regiuni; climat. 2. Ținut, regiune considerată sub raportul condițiilor atmosferice caracteristice. [Cf. it. clima , germ. Klima, gr. klima].
Sursa: DN |



Scuze pentru faptul ca sunt pe langa subiectul topicului si promit sa nu mai fac... wink.gif



Reed
nh1980ro .....?!???!!!? n-am priceput nimic. Ai pus un link catre un producator de compresoare de AC ce produce unele modele de compresoare cu numar variabil de cilindri si?
Nicaieri NU e afisat pretul care NU e de 350-450 Euro cit e unul obisnuit ci e de peste 1000Euros deci NU este pe configuratia masinilor ieftine, sau ai gasit tu vreun Logan cu asa ceva? smile.gif
nh1980ro
Pai era vorba de cilindree variabila.
Modelul SD7V16 e pus pe Solnitza. Deci eu am pus un link cu modelul pus pe Solnitza si acolo scrie de cilindreea (displacement) e controlata intern si poate fi intre 5-100%.
Poate am inteles eu gresit ce ai vrut tu sa spui.

Cand cumperi 100.000 compresoare de A/C e posibil ca producatorul sa-ti dea un discount destul de mare. D-aia un A/C din fabrica iese mai ieftin decat daca ti-l montezi tu dupa aia.
Reed
smile.gif mda... eu ma refeream la compresoare nu numar de cilindrii in functiune variabil. Nu inteleg prea bine cum si ce regleaza compresorul prezentat si mai ales in functie de ce?
marius80_eugen
Mda si eu ma gandesc sa pun un motor de scuter numai pentru A/C radmasa.gif ! Revenind la topic , consum pana la Zarnesti , cam 185 km dus , ceva plimbari pe acolo + intors consum 6,8% ( 3 pers + portbagajul full ) . Am mers bara la bara cam 8 km , in rest totul a fost ok .

Patanii : scut lovit de 3 ori pe drumul spre Plaiul Foii , burdufuri de planetare rupte . Costuri reparatii aprox 1,3 mil .
YR-ZBG
plimbare prin tara:

total:2245 km

consum 5.2 l/100km

am alimentat doar plin pe plin si am mers la poezie (ca eram in concediu), deci 90% din drum cu viteze intre 70 si 105km/h

am urcat pe serpentine in draci dar probabil am recuperat la coborari unde am folosit frana de motor.

am avut si 17km de drum forestier in panta facut in treapta intai (17 km in 4 ore si ceva)


una peste alta eu zic ca e un consum excelent
avflorinro
Am facut si eu consumul la Solenza mea (Confort...deci fara AC) intre Iasi - Bistrita. Am scos o medie de 5 litri...avand in vedere ca am mers si prin munti...si prin localitati....viteza maxima a fost undeva in jur de 110...
metrix4you
Un consum de care sunt mandru
Giurgiu - Sibiu (pe valea oltului) ~ 420Km , consum de 5,9l /100 km , metoda plin pe plin
Sibiu - Giurgiu (prin transfagarasan) ~ 520 Km , consum 6,3l/100km
Doua persoane in masina si foarte mult bagaj
Viteza in afara localitatilor ~110-120km/h , autostrada ~130-140Km/h si localitati 60-70km/h
Astept pareri despre consum
Reed
Daca scoteai si tu vreo 3,2/100 atunci ne mai miram si noi, altfel este normal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.