QUOTE(rratzoiusexos @ 23 Feb 2009, 23:14)
mai schimba tu mult la 5000 rpm...nu stiu acuma,e masina ta,dar daca mergi constant asa sunt curios cum se comporta motorul.personal,n am depasit 4000rpm.intr a 5 a la 4000 ai peste 150km/h,si mai mult nu cred ca e nevoie.despre schimbatul treptelor inferioare la astfel de rotatii consider ca e o solicitare a motorului inutila si un consum in plus de benzina.oricum,daca bagi carrera 100 inseamna ca nu ti prea pasa,la cat costa aia...comment ul meu a fost doar o parere...
Nu merge nimeni constant cu 5000 rpm !!! Aceasta turatie este atinsa doar la schimbarea treptelor de viteza , iar omul asta spune !!!
Eu prefer un aditiv si benzina de 95 , decat benzina de 99 - 100 . Sa bagi si aditiv si benzina de 100 ... numai la curse !
QUOTE(rratzoiusexos @ 24 Feb 2009, 09:25)
tinand cont ca viteza maxima e 160 nu vad cum ai putea avea 180..doar daca ai eroare a kilometrajului de 20km/h
Eroarea la bord este de aprox 8% ! Multi au ceva modificari la masina , ceea ce duce si la cresterea vitezei maxime , deci se poate atinge pe bord peste 180 km/h !
QUOTE(djasu82 @ 24 Feb 2009, 19:49)
Aditivi de curatat sunt tot din produse petroliere practic dilueaza benzenul plus creste si cifra octanica. Cine spune ca nu are probleme cu injectoarele se inseala merge trage frumos dar cand da jos injectorul si vede cum arunca jetul la o proba cu un spray isi schimba parerea.
Eu in oras in bucuresti daca schimb la cuplu in zona 3000 consumul e in jur de 9-10% consumul mediu schimb la 2200 consumul e in jur de 7 evident daca nu prind aglumeratie . La drum lung sta in 5.2-6 cand ma deplasez cu 120 km/h.
Oare de cate ori ai avut consum de 7% in Bucuresti ? Poti sa numeri pe degetele de la o mana , nu ?
La drum lung sub 5,5 nu scoti ... deci 5,5 - 6% ! Consumul instantaneu la SLZ ( ca topicul pt SLZ este !!! ) este de aproximativ 5,8 % .
QUOTE(romanvs @ 24 Feb 2009, 20:53)
Pe mine unul ma uimesti cu consumul de 7 l/100km in Bucuresti fie el si liber si ci 5,2 l/100km in afara la 120km/h.
Probabil o fi gresit constructorul consumurile ,iar noi ceilati nu stim sa sofam.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Dacia_SolenzaBa stim , dar dupa atatia ani , am devenit celebri de suntem pe wikipedia
, iar consumurile iar sunt exprimate cele " de exceptie " si nu mediile .
QUOTE(rratzoiusexos @ 24 Feb 2009, 23:00)
in talonul meu si in cartea masinii scrie clar viteza maxima constructiva 160km/h.stiu ca pe wikipedia e 165..acuma,putem sa intrebam pe cineva pe care l a luat radaru cu solenza peste 160 sa vedem daca e posibil
Nu cred sa gasesti vre-un astfel de norocos , dar poti intreba in aria de "avioane si prototipuri" , adica la colegii cu cazane , aaa , cu loganuri .
Cu siguranta cel putin unul a reusit performanta , in goana nebuna de a-i da " cat poate " sa-l fi prins vre-un radar , sau poate ca Politia nu considera posibil sa se prinda astfel de viteze cu o Dacie si considera radarele defecte
.
QUOTE(nh1980ro @ 24 Feb 2009, 23:07)
Eu stiam de 165, dar vad ca in certificatul de inmatriculare scrie 160.
Oricum n-are nicio relevanta.
Dupa ce am fost nevoit sa franez brusc de la 140km/h, sunt mult mai atent pe unde alerg cu viteze din astea astronomice..
Problema la orice masina mai moderna nu e viteza maxima, ci cat de repede te opresti.
Nu o consider o problema , ci o chestie de noroc . Eu am avut probleme si la 80 si la 40 ... cu idioti care sar in fata , iar cu gumele de iarna e o adevarata placere sa le tocesti pe asfalt din cauza idiotilor .