Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: consum Solenza
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68
GolfIII
Habar n-am. Daca sunt mai grele consuma mai mult, daca sunt mai usoare consuma mai putin. Asta presupunand ca diametrele rotilor sunt identice, evident. De asemenea, daca inaltimea cauciucului (talon parca ii mai spune) este mai mare atunci va consuma mai mult (cred ca este neglijabila totusi diferenata)
GABY IS BACK !
QUOTE(GolfIII @ 9 Mar 2005, 17:21)
Habar n-am. Daca sunt mai grele consuma mai mult, daca sunt mai usoare consuma mai putin. Asta presupunand ca diametrele rotilor sunt identice, evident. De asemenea, daca inaltimea cauciucului (talon parca ii mai spune) este mai mare atunci va consuma mai mult (cred ca este neglijabila totusi diferenata)
*



Bun, in cazul greutatilor diferite, sunt de acord.
Dar in cazul in care diametrele rotilor nu sunt identice, este discutabil....
La diametru mai mare, la accelerare consumi mai mult ( ca la bicicleta, cand vrei sa pleci de pe loc cu un pinion mai mic.... trebuie sa depui un efort mai mare....acelasi lucru s-ar intampla daca pastrezi pinionul si maresti roata...) dar la mers constant, o sa ai o turatie o idee mai mica pt acs. viteza, deci ? Discutam desigur de aceeasi masina, acs. sofer, acs. drum,....cu roti diferite.
Nu stiu care este adevarul.

Oricum pedro spunea ca Scala consuma mai mult datorita jantelor de 14'.
Nu cred, pentru ca diametrul rotii este egal cu cele de 13', iar greutatea....trebuie sa apelam la cineva care le-a cantarit exact, ca ochiometric.... janta mai mare dar si cauciucul mai mic...

Eu oricum am vazut si carat roti de 17' mult mai usoare decat cele de 15' pe care le-am inlocuit ( la un Audi) desi cele de 17' , din aliaj, erau mult mai late decat cele de de 15', din tabla. Vorbesc de roti cu totul, deci se poate sa conteze greutatea diferita a anvelopelor... Cele pentru 17' au talonul foarte mic, deci mult mai putin material.
In general oamenii pun jante de aliaj si pentru ca sunt mai usoare...
Daca gresesc, sa ma corecteze cineva
GolfIII
M-ai inteles putin gresit. Cu cat este mai mult cauciuc (adica sectiunea anvelopei mai mare) cu atat masina va consuma mai mult datorita elasticitatii cauciucului. Dar oricum diferentele sunt total neglijabile, nu cred ca pot atarna prea mult in balanta. Repet, eu nu vorbeam de diferente de diametru a rotii (janta + anvelopa). In acest caz, sigur este un consum mai mare. In primul rand datorita accelerarii cat si datorita faptului ca vitezometru este alterat, crezi ca mergi cu o anumita viteza dar viteza reala este mai mare => forta de rezistenta mai mare etc.

P.S. Atunci, dupa mintea mea cu jantele de 17 ar trebui sa-ti consume mai putin decat cu cele de 15. Gresesc?
GABY IS BACK !
QUOTE(GolfIII @ 9 Mar 2005, 17:43)
In primul rand datorita accelerarii cat si datorita faptului ca vitezometru este alterat, crezi ca mergi cu o anumita viteza dar viteza reala este mai mare => forta de rezistenta mai mare etc.
*



Datorita accelerarii sunt de acord
Dar nu luam in calcul diametre diferite, deci viteza falsa data de vitezometru caci atunci ar trebui sa vedem ca si distanta parcursa o indica gresit kilometrajul.

Hai sa ne gandim la conditii absolut constante (masurate independent):
viteza ( de ex. 100 ) acceleratia (de la 0 la 100 in acs. timp), distanta....
ca si cum ar merge perfect "in paralel" doua masini identice, cu exceptia rotilor....

Cred ca aici ar influenta consumul doar masa rotilor.( datorita momentului...)
Diferenta de energia pierduta "in anvelopa" este neglijabila, cred eu, la Solenza, la 100km/h, la roti de 13' sau de 14'...
GolfIII
In aceste conditii nu vad nici eu de ce ar consuma mai mult...
AVT
Eu unul cred ca virgula consumul nu ar trebui sa fie influentat negativ la Scala din cauza jentilor pentru ca sunt din aliaj si teoretic sunt mai usoare decat cele de la restul (care sunt din tabla). Cat priveste diferentele dintre 13 si 14, priviti si dati-va o parere (de altfel s-a mai discutat pe forum problema):
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Asemeni ca si Gabi cred ca diferente sunt in favoarea rotilor pe 13 (d.p.d.v. al consumului) doar la plecarea de pe loc. In rest, cele pe 14 ar trebui sa duca un consum mai mic.
carstos
Vad ca toti se lauda cu 6, ... 7 %. Eu sunt in rodaj inca (de fapt am 1400 km) si imi ia cam 8 si ceva %. Se mai reduce consumul dupa rodaj? Poate merg eu prea suparat. Ce-i drept merg destul in Bucuresti, ...
pedrovl
QUOTE(carstos @ 9 Mar 2005, 23:31)
Vad ca toti se lauda cu 6, ... 7 %. Eu sunt in rodaj inca (de fapt am 1400 km) si imi ia cam 8 si ceva %. Se mai reduce consumul dupa rodaj? Poate merg eu prea suparat. Ce-i drept merg destul in Bucuresti, ...
*



In mod normal trebuie sa mai scada dupa rodaj dar depinde si cum il faci . Menajeaz-o si tu la turatii si o sa scada. Dar 8 si ceva in Bucuresti nu e mult deloc. Sau e 8 si ceva media?

Jantele pe 14 pot fi intradevar mai usoare dar pot fi si mai grele. Cauciucul pe 14 in schimb este mai mare si asta se poate vedea la Logan care are pe 15 unde se vede mult mai bine. Nu pot da explicatii de mare specialist la ce se intampla dar daca faci 100km cu Europa sau Confort si faci 100km cu Scala consumul e usor mai ridicat la cea din urma. Am tras aceasta concluzie intreband mai multi posesori de Scala care vorbeau de consumuri de peste 6,5 - 7% neauzind pe niciunul caruia sa ii consume 5 si ceva .....De asemenea servodirectia influenteaza consumul . Avantajul este in manevrabilitate, dezavantajul in consum. Toate aceste aspecte duc la un consum ceva mai ridicat la modelele mai accesorizate.
AVT
Pedro si eu cred ca servo ia din puterea motorului, deci, pentru aceeasi performanta (conditii identice, drum, sofer, dar masini diferite d.p.d.v. al directiei - asistata - neasistata) trebuie mai mult efort la cea cu servo decat la cea fara. E cam la fel ca in cazul AC.
GABY IS BACK !
QUOTE(pedrovl @ 10 Mar 2005, 08:34)
Jantele pe 14 pot fi intradevar mai usoare dar pot fi si mai grele. Cauciucul pe 14  in schimb este mai mare si asta se poate vedea la Logan care are pe 15  unde se vede mult mai bine.
*



Cauciucul de 14' de la Scala NU ESTE MAI MARE decat cel de i3' de la Clima.
Cele de Logan sigur sunt mai mari dar la Solenze nu difera.
Ma refer aici la diametrul total al rotii ( janta + cauciuc ). Talonul ( distanta dintre janta si suprafata de rulare ) este mai mic la Scala, unde janta e mai mare. de aici rezulta acs. distanta dintre centrul rotii si suprafata de rulare. Adica raze egale, deci dimetre egale.
Daca le-ar fi facut de diametre diferite, atunci si circumferintele rotilor erau diferite, de unde rezulta ca vitezometrul si kilometrajul trebuiau sa fie diferite, si nu sunt. ( acestea iau in calcul distanta parcursa de masina la o tura de roata ).
Daca nu, atunci cand merg in paralel o Scala si o Clima, cu acs. viteza, la una pe bord o sa arate 60 si la cealalta 60 + x, ceea ce nu cred ca se intampla. Sau pe acs. logica, de la punctul A la punctul B, kilometrajul celor doua masini ar indica distante diferite.

In legatura cu accesoriile 'consumatoare" sunt sigur ca influenteaza consumul. Va aduceti aminte ca la berlina, cand dadeai drumul la aeroterma, sau la dezaburire luneta, sau chiar si la avarie, ( accesorii care consumau doar curent, nu aveau nevoie de lucru mecanic direct de la motor ), se schimba mersul motoriului, adica era mai chinuit pentru ca benzina era acs. adica cea de relanti. La cele cu injectie, calculatorul simte si suplineste cu ceva benzina.... se observa f. bine la pornirea AC. scade un moment turatia si apoi o corecteaza....
AVT
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 10 Mar 2005, 09:28)
Cauciucul de 14' de la Scala NU ESTE MAI MARE decat cel de i3' de la Clima.
Cele de Logan sigur sunt mai mari dar la Solenze nu difera.
Ma refer aici la diametrul total al rotii ( janta + cauciuc ). Talonul ( distanta dintre janta si suprafata de rulare ) este mai mic la Scala, unde janta e mai mare. de aici rezulta acs. distanta dintre centrul rotii si suprafata de rulare. Adica raze egale, deci dimetre egale.
Daca le-ar fi facut de diametre diferite, atunci si circumferintele rotilor erau diferite, de unde rezulta ca vitezometrul si kilometrajul trebuiau sa fie diferite, si nu sunt. ( acestea iau in calcul distanta parcursa de masina la o tura de roata ).
Daca nu, atunci cand merg in paralel o Scala si o Clima, cu acs. viteza, la una pe bord o sa arate 60 si la cealalta 60 + x, ceea ce nu cred ca se intampla. Sau pe acs. logica, de la punctul A la punctul  B, kilometrajul celor doua masini ar indica distante diferite.
*



La Scala sunt putin, dar putin de tot mai mari. Totusi...
Cat priveste kilometrajul, diferentele sunt minime chiar de nebagat in seama si avand in vedere marca de masina, merge s'asa.
GABY IS BACK !
QUOTE(AVT @ 10 Mar 2005, 09:32)
La Scala sunt putin, dar putin de tot mai mari. Totusi...
*



Esti convins de acest lucru ? Ai calculat sau comparat ?
Eu nu...dar nu cred sa fie diferenta.

Bine, acum, daca exista diferenta si este comparabila cu cea dintre un cauciuc nou si unul mai uzat....mai bine trecem la alt topic
AVT
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 10 Mar 2005, 09:38)
Esti convins de acest lucru ?

Bine, acum, daca exista diferenta si este comparabila cu cea dintre un cauciuc nou si unul u\mai uzat....mai bine trecem la alt topic
*



De ce te superi. Am spus ca la Scala e putin mai mare decat la restu', atat. Diferentele sunt foarte mici. Dar sunt. Parerea mea smile.gif
Si cand am spus ca sunt diferente nu m-am referit la uzura.
Deci, nu te supara... smile.gif
pedrovl
Aici doar se discuta si e bine sa fim concesivi. Haideti sa facem un test. Cei care au Scala cat ati scos cel mai mic consum ?
Eu cu Confort am reusit 5,1 l/100km. Scria cineva (Xpert de 4,9). Dar cel mai mare?
Mie mi-a iesit maxim 9,03 in conditii de ger in Rm. Valcea cu porniri repetate , numai in oras si stat destul cu motorul pornit.
Va trebui sa scadem cam un litru la cei care stau in Bucuresti pentru ca e normal sa consume mai mult intr-un oras atat de mare.
AVT
Confort - sub 6 in afara nu am coborat niciodata
in oras, cam 8,3 - 8,4 (bucuresti)
ovidesscu
QUOTE(AVT @ 10 Mar 2005, 10:42)
in oras, cam 8,3 - 8,4 (bucuresti)
*



O folosesti in fiecare zi? Ai scos 8,3 si iarna? Cu ce benzina?
E nu reusesc decat vara sa scot un consum de 8, 5 spre 9 iar iarna numai spre 10.
GABY IS BACK !
QUOTE(AVT @ 10 Mar 2005, 09:41)
De ce te superi. Am spus ca la Scala e putin mai mare decat la restu', atat. Diferentele sunt foarte mici. Dar sunt. Parerea mea  smile.gif
Si cand am spus ca sunt diferente nu m-am referit la uzura.
Deci, nu te supara...  smile.gif
*



Nu m-am suparat deloc ! Serios ! Nu stiu de ce ai crezut asta.
Intrebarea " esti convins ?" este reala, nu tendentioasa.
Si eu doar am "intrebat" daca diferentele sunt comparabile cu cele datorate uzurii...

Oricum, nici o suparare..

Later: Sper ca nici din partea ta...
Alan25r
Pai si atunci eu nu ar trebui sa ma mir ca Europa mea in rodaj (600 km) scoate putin peste 10 iarna ...
GABY IS BACK !
QUOTE(pedrovl @ 10 Mar 2005, 10:21)
Aici doar se discuta si e bine sa fim  concesivi. Haideti sa facem  un test. Cei care au Scala cat ati scos cel mai mic consum ?
Eu cu Confort am reusit 5,1 l/100km. Scria cineva (Xpert de 4,9). Dar cel mai mare?
Mie  mi-a iesit maxim 9,03 in conditii de ger in Rm. Valcea cu porniri repetate , numai in oras si stat destul cu motorul pornit.
Va trebui sa scadem cam un litru la cei care stau in Bucuresti pentru ca e normal sa consume mai mult intr-un oras atat de mare.
*



Nu cred ca putem compara asa.
Depinde de foarte multe variabile:
Sofer: stil conducere, obiectivitate...
Drum: aglomerat sau nu, bun sau nu, mai multe intersectii sau semafoare sau mai putine..., zapada sau nu...
Temperatura: difera de la localitate la localitate, sau de la ora la ora...
Benzina...
ETC.

O comparatie s-ar putea face cu acs sofer, acs benzina, acs. drum....
Acs masina dar roti diferite...
Charlton
Fratilor , 8% urban (Lukoil+Petrom) consum 1
10% urban (Rompetrol) consum 2 cu plinul pana-n buza

Baiatul de la Rompetrol mi-a spus daca doresc consum mai mic = benzina mai buna ( am bagat de 95 )= ARE DREPTATE
carstos
Am spus mai devreme ca mie mi-a luat cam 8 si ceva. Asta e media. Am mers cam 30% din drum in afara localitatii. E consum bun? Poate se mai lasa dupa rodaj. Eu alimentez nu mai OMV 95.
pedrovl
Ziceam sa facem comparatiile de consum in regim de exploatare normal (cat se poate bineinteles). Adica la drum lung sa vedem cat e in conditii de pana la 110 - 120kmph, masina la capacitate normala (2,3 oameni) , trafic normal, benzina de 95, E un consum ocazional ca sa zic asa.Cand nu ne grabim, cand prindem un drum mai lung cu trafic mai putin aglomerat fara cine stie ce serpentine sau curbe...cam asa.
Sigur ca daca te grabesti si o calci, pe un drum de Transfagarasan de exemplu cu 4 oameni si bagaje nu mai putem vorbi de consumuri normale pentru ca se schimba datele problemei. Eu zic sa incercam.Benzina e atat de porasta peste tot incat e putin relevant. Eu unul militez pentru Mol pentru ca sunt foarte multumit de consum de cate ori bag de la ei.
Charlton
As incerca si cu Mal dar nu au statie la noi (Caransebes) , cea mai apropiata statie Lugoj , dar la un drum de Timisoara fac un plin , ce ma enerveaza ca nu-i controleaza nimeni in privinta calitatii ( prin sondaj )
AVT
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 10 Mar 2005, 11:13)
Nu m-am suparat deloc ! Serios ! Nu stiu de ce ai crezut asta.
Intrebarea " esti convins ?" este reala, nu tendentioasa.
Si eu doar am "intrebat" daca diferentele sunt comparabile  cu cele datorate uzurii...

Oricum, nici o suparare..

Later: Sper ca nici din partea ta...
*



Nu, nici eu nu am nici o suparare.
Si pe bune, chiar exista diferente dar sunt oricum, neglijabile. Inclusiv la viteza pe care ti-o arata vitezometrul, dar tot in cantitate neglijabila.
AVT
QUOTE(ovidesscu @ 10 Mar 2005, 11:07)
O folosesti in fiecare zi? Ai scos 8,3 si iarna? Cu ce benzina?
E nu reusesc decat vara sa scot un consum de 8, 5 spre 9 iar  iarna numai  spre 10.
*



Da, in fiecare zi! Bine, pe zapezile alea mari a sarit putin peste 8,5. In rest, cam 8,3 - 8,4.
De cand am luat-o a fost potolita cu consumul. Si cred ca face mult si stilul de condus: eu unul am furat ceva radare si am dat ceva spagi asa ca acum prefer, in oras, sa am un stil mai batranesc. Plus ca nu imi permit sa o turez peste 3000 ca am si probleme cu semeringul de la distributie si pana nu-l schimb...
In schimb in afara niciodata sub 6. Insa in vremurile bune de altadata (cu semeringul bun adica) mi s-a intamplat sa scot afara si peste 7.
Cib
Scala:
Vara:
Oras 8,5 afara 7-7,5 (mers regim 120-180)

Iarna
Oras 9 - 11, afara 7-9 (acelasi mers)

cel mai mic consum pe care l-am scos a fost 6.8 in afara localitatii
cel mai mare in afara localitatii 9,6 (am avut inj partial infundate)
pedrovl
QUOTE(Cib @ 10 Mar 2005, 18:19)
Scala:
Vara:
Oras 8,5 afara 7-7,5 (mers regim 120-180)

Iarna
Oras 9 - 11, afara 7-9 (acelasi mers)

cel mai mic consum pe care l-am scos a fost 6.8 in afara localitatii
cel mai mare in afara localitatii 9,6 (am avut inj partial infundate)
*




6,8 afara e totusi cam mult. Dar sa vedem ce mai scriu alti posesori de Scala si poate se remarca diferenta fata de modelel mai sarace ca dotari...
Cib
dar depinde f mult si de cum mergi cu ea frate. Si eu nu merg incet. Prietenii stiu de ce, cei care ma cunosc cunosc cazul, adica sunt fara scapare... smile.gif)
Marius
Clima (deci cu servo) dar cu anvelope 185/55/14, iarna, urban 9,1 %. O luna de zile m-am chinuit sa merg mai econom si am reusit fabulosul consum de 8,9 % si mi-am zis ca nu are rost sa "ma chinui". biggrin.gif
Extraurban nu stiu, nu m-a pasionat acest consum, mai ales ca o alerg. Singura data a fost in rodaj cand am mers mai linistit afara (pana in 110 km/h) si am scos 6,6 %.
GABY IS BACK !
QUOTE(Marius @ 11 Mar 2005, 11:54)
Clima (deci cu servo) dar cu anvelope 185/55/14,
*



Acel "185" duce la un consum ceva mai mare.( Este un comentariu, nu o critica.)

Parerea mea este ca nu conteaza 0.5 - 1 litru in plus ( sau in minus ), decat cand acest lucru se datoreaza unui defect ( sau unei menajari exagerate a pedalei din dreapta ), lucruri care trebuiesc remediate, dar depinde de fiecare in parte ( temperament, buget, motivatie pt constientizarea unor riscuri inutile, etc ).
Am un prieten care se lauda ca face de la Bucuresti la Tulcea, 2 ore si 45', mergand prin localitati si cu 160 , si chiar laudandu-se cu asta. Mie personal imi pare inconstienta acest lucru, avand in vedere gradul de "disciplina rutiera" al romanilor, mai ales pietoni, carutasi, biciclisti, in localitati, INDIFERENT DE MASINA PE CARE O AI !

Cred ca vor exista variatii de consum si daca este acs. masina, acs. sofer, acs. benzina, acs. drum,....etc, dar pur si simplu starea de nervozitate a celui care conduce , difera de la inceput, sau evolueaza diferit pe traseu...
oboman1980
Scala - 7,8- 8,2 in oras (Onesti)
- 5,8-6,4 afara la un drum de Sibiu
pedrovl
QUOTE(oboman1980 @ 11 Mar 2005, 13:27)
Scala - 7,8- 8,2  in oras (Onesti)
        - 5,8-6,4 afara la un drum de Sibiu
*



Un consum foarte bun avand in vedere ca ai A/C si servo. E adevarat ca Onestiul e un oras foarte mic dar oricum e bine. Banuiesc ca nu o alergi.
Marius
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 11 Mar 2005, 13:12)
Acel "185" duce la un consum ceva mai mare.( Este un comentariu, nu o critica.)

Se prea poate sa fie asa, dar nu cred ca este notabila diferenta de consum.
In ceea ce ma priveste pe mine, prefer sa consum chiar si cu 1% mai mult, dar sa am aderenta si stabilitate. wink.gif
Anto
Consum - rodaj:
7,6 oras - 60 km/h
5,8 afara - 100 km/h
asarban
Astea sunt viteze medii?
pedrovl
QUOTE(Anto @ 14 Mar 2005, 13:39)
Consum - rodaj:
7,6 oras - 60 km/h
5,8 afara - 100 km/h
*



Ciudat de mica diferenta oras - afara.

Mie imi ia cam 8 in oras si sub 6 afara daca merg frumos. Afara pana in 120 si in oras 50 - 60 maxim fara demaraje bruste indiferent de nervii celor din spate....
carstos
Eu sunt tot in rodaj. Imi ia cam 8% mediu (cam jumate afara, jumate in oras), dar in oras am prins zapezile, intersectii dimineata si seara in Bucuresti, si recunosc, o mai calc din cand in cand. Cum vi se pare?
pedrovl
QUOTE(carstos @ 15 Mar 2005, 01:00)
Eu sunt tot in rodaj. Imi ia cam 8% mediu (cam jumate afara, jumate in oras), dar in oras am prins zapezile, intersectii dimineata si seara in Bucuresti, si recunosc, o mai calc din cand in cand. Cum vi se pare?
*




E un pic cam mult totusi media de 8l/100km chiar si pentru Bucuresti. Este Scala?
Anto
QUOTE(asarban @ 14 Mar 2005, 13:48)
Astea sunt viteze medii?
*



Vitezele sunt maxime. Orasul este mediu (Vaslui), ceea ce ar explica diferenta mica sesizata de Pedro.
carstos
Confort cu servodirectie si AC (dar nu l-am folosit acum).
pedrovl
QUOTE(carstos @ 15 Mar 2005, 10:37)
Confort cu servodirectie si AC (dar nu l-am folosit acum).
*




Ar fi interesant de facut un sondaj cu voturi (in genul celui cu placa si discul de ambreiaj) care sa arate cam asa:

1. Consumuri urbane intre 7 si 8 % = ......voturi
2. Consumuri urbane intre 8 si 9% = .......voturi
3. Consumuri urbane intre 9 si 10 % = ....voturi
4 . Consumuri urbane peste 10 % = ......voturi

1. Consumuri extraurbane intre 5 si 6 % = ....voturi
2. Consumuri extraurb. intre 6 si 7 % = ....voturi
3. Consumuri extraurb. peste 7 % = ......voturi

1. Consumuri mixte intre 6 si 7% = ....voturi
2. Consumuri mixte peste 7 % = .....voturi

Poate il face cineva pentru ca eu nu ma pricep dar ar fi destul de elocvent .
Exceptiile sau explicatiile pot continua pe topicul de consum pe care eu il gasesc unul dintre cele mai reusite.
GABY IS BACK !
Partea cu "consum mixt" ...este relativa
Ce inseamna mixt ?
Din 100 km, 30 urban si 70 afara ? Sau invers ? Sau 50 - 50 ? Fiecare o sa aiba raspunsul lui, in functie de cum a calculat / evaluat.
Deci, sfatul meu, sa ramanem la urban / afara.
pedrovl
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 15 Mar 2005, 11:14)
Partea cu "consum mixt" ...este relativa
Ce inseamna mixt ?
Din 100 km, 30 urban si 70 afara ? Sau invers ? Sau 50 - 50 ? Fiecare o sa aiba raspunsul lui, in functie de cum a calculat / evaluat.
Deci, sfatul meu, sa ramanem la urban / afara.
*




Eu sunt de acord . Nu ma deranjeaza schimbarile sau propunerile si nu trebuie sa se faca cum am zis eu. Numai sa-l faca cineva ca eu nu sunt foarte tare pe calculator.
GABY IS BACK !
Ideal, daca se poate dpdv tehnic, e bine de modificat acest topic, chiar daca nu este la statistici.
Dar asta, cred eu, ca nu poate sa faca un membru "obisnuit". ( Adica "ordinar" tongue.gif )
pedrovl
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 16 Mar 2005, 09:08)
Ideal, daca se poate dpdv tehnic, e bine de modificat acest topic, chiar daca nu este la statistici.
Dar asta, cred eu, ca nu poate sa faca un membru "obisnuit".  ( Adica "ordinar" tongue.gif  )
*




Hai nu fi rau! smile.gif Eu chiar nu ma pricep dar astept cu interes sa dea cineva curs la idee si sa putem vota.
Intre timp observ ca am 320 de km afara + 100km in oras de cand am facut plinul si acul e la ultima linie groasa. Deci mai am cca. 20 de litri. Sper sa am o surpriza placuta cand fac plinul dpdv al consumuli mixt.
GABY IS BACK !
QUOTE(pedrovl @ 16 Mar 2005, 12:38)
Hai nu fi rau! smile.gif  Eu chiar nu ma pricep dar astept cu interes sa dea cineva curs la idee si sa putem vota.
Intre timp observ ca am 320 de km afara  + 100km in oras de cand am facut plinul si acul e la ultima linie groasa. Deci mai am cca. 20 de litri. Sper sa am o surpriza placuta cand fac plinul  dpdv al consumuli mixt.
*



Eu chiar m-am referit la faptul ca nu noi, membrii obisnuiti, putem face asta. ( Nu cred ca avem cunostintele si nici permisiunea sa...)
Nu sint sigur ca putem modifica titlul unui topic, nici macar atunci cand topicul este inceput de noi, dar altfel...
Cred ca moderatorii au aceasta putere. Si cunostiintele...

Nici o referire la cat te pricepi tu. Nici eu nu sunt departe. A fost haz de necaz. Sincer!
Scuze ca a sunat asa... blush.gif
pedrovl
QUOTE(GABY IS BACK ! @ 16 Mar 2005, 13:00)
Eu chiar m-am referit la faptul ca nu noi, membrii obisnuiti, putem face asta. ( Nu cred ca avem cunostintele si nici permisiunea sa...)
Nu sint sigur ca putem modifica titlul unui topic, nici macar atunci cand topicul este inceput de noi, dar altfel...
Cred ca moderatorii au aceasta putere. Si cunostiintele...

Nici o referire la cat te pricepi tu. Nici eu nu sunt departe. Sincer!
Scuze ca a sunat asa... blush.gif
*




Stai linistit ca eu chiar am glumit. Si daca te refereai exact la mine tot nu ma suparam. Doar ca "nu prea le am cu netul" . Lucrez cu alte programe la care ma mai pricep.
Totusi poate ne ajuta cineva cu sondajul cu consumul..... Vine si caldura si putem sa fim ceva mai obiectivi. Mai ales ca acum nu se mai sta cu motorul pornit nu stiu cat si consumurile pot fi comparate mai bine.
pedrovl
Revin cu o propunere de chestionar pentru consumuri. Poate il pun cei care stiu cum se face. Daca considerati ca trebuie modificat e ok. Dar puneti-l. Multam smile.gif
Ant
pai mai trebuie niste optiuni de genul : vara sau iarna, vara 20grade - vara 35grade; condus nervos, sportiv, normal, taximetrist ...; si multe alte chestii care au tot aparut pe parcursul acestui topic extrem de longeviv.
Mai bine, daca tot ai dorinta asta mare de sintetizare a datelor, culege toate informatiile din topic, fa un grafic (tabel sau ce vrei tu) in care sa le intoduci, tabelul sa fie postat de un moderator (pe care il rugam frumos sa faca acest lucru) si dupa care sa stinga lumina si in topicul asta, ca garantat din 5000+ de membrii sigur o sa mai aiba cineva vreodata ceva de adaugat la subiectul asta despre consum.

PS - va rog eu mult stimati moderatori inchideti si la SLZ topicul de consum ...
pedrovl
Va rog si eu stimati moderatori la fel de mult sa NU il inchideti pentru ca este unul din cele mai utile. Chestia cu votul (in genul celui cu ambreiajul) e pur orientativa . Nu cred ca trebuie complicat mai mult decat este necesar. Eventual daca vi se pare ca are prea multe pagini acest topic se poate deschide un altul cu acelsi subiect intrucat SLZ inca exista , inca se mai exploateaza iar consumul va fi intotdeauna un element de referinta mai ales pentru cei cu posibilitati materiale mai mici sau medii. Am citit si la Logan si nu prea am inteles de ce a fost inchis. Totusi aici cei care au scris aici au fost rezonabili, nu consider ca s-a aberat prea mult (la consumul Loganului intradevar se mai luase pe aratura) si chiar asa daca ar fi nu toti suntem perfecti. Multumiri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.