Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
STORMTROOPER
@johnybic - daca imi permiti sa punctez: Eu sunt printre aceia care a bagat mai mult de 2000 de ron in motor, doar in motor, dar pot sa spun ca la acest moment motorul este facut de asa natura incat pot sa fac linistit mii de km de acum inainte fara sa cedeze ceva prin el.
sobolan
QUOTE(STORMTROOPER @ 9 Mar 2017, 21:36)
Eu sunt printre aceia care a bagat mai mult de 2000 de ron in motor, doar in motor, dar pot sa spun ca la acest moment motorul este facut de asa natura incat pot sa fac linistit mii de km de acum inainte fara sa cedeze ceva prin el.
*



corect,dai un ban da' esti sigur,te-ai urcat in ea ,ai pus gaz si peci in Germania fara emotii....asta inseamna masina adevarata.....am impresia ca unii cred ca-i faci o segmentare si merge-asa,e dacie ce plm ! sad.gif .....are atestat,ce plm ! o scot din garaj de sarbatori radmasa.gif ,aia nu e masina si nu trebuie tratata ca masina ci ca exponat de multe ori valoros.....

Pe mine m-a ajuns cam 1200ron sau aproximativ peste motorul de 1400,set mahle-piston tribocotat,tacheti noi,arbore nou Prems BV,cuzineti noi romlag,pompa ulei noua Pulsor ,pompa de apa noua(corp+pompa) ,distributie noua etc etc in conditiile in care n-am dat nimic pe el,l-am scos de pe o masina,am mai pus un ambreiaj de 200 sh dar de uzina putin folosit,o pompa de benzina sh dar iar buna,garnituri noi,simeringuri noi,am ales eu o chiuloasa buna apoi de pe alt motor si-am reparat-o capital...pe mine m-a ajutat mult faptul ca mai aduc de prin remat anumite chestii bune si de calitate,altfel ma ajungea dublu......ce-o sa mai plangem dupa piesele de dacii rolleyes.gif
Rahatu' asta mic de 1300 m-a supt si asta de ceva lovele......noroc ca aveam setul nou recuperat si ce-am mai cumparat...numai cuzinetii romlag m-au ajuns 110 ron,puteam sa iau de aia "naspa" mai ieftini dar eu nu lucrez asa.....
Am un pod mare, jumate din el cu piese de dacie,am doua dacii in remat,inca doua masini in ograda.....e musai sa fiu si eu normal si s-am doar o masina,masina noua,buna......... smile.gif

Ca si reparatii :Stiu caz concret in care s-a facut linia si la palier si la biela la r1,cuzineti noi,pompa ulei noua,set nou....la cald presiune ulei canci ....ce are,ce are ? a venit omu' la mine,am luat o axa noua(se gaseau p-atunci) ,cand s-o punem pe bloc juca vizibil la mana....am dus blocul motor la alezat pe bohrstanga,am facut bucsi din bronz grafitat si-am bucsat blocul la palierele axei....ei,nene,mergea stas motorul ala si presiune la ulei si ce vrei......eu am mai spus pe undeva,multi repara motoare de dacie dar putini le fac cum trebuie....situatii de gen capace palier nealineate,biele defecte si alte dracii d-astea mai greu de depistat am patit,totul se repara corect daca ai cap.....
O line asamblata corect se "tuseaza" pentru siguranta......Mondiru e un teoretician si trebuie tratat ca atare,in situatii de impas s-a pierdut...de multe ori a dat buleala si fabrica,ce pretentii sa mai ai ?
Un motor de dacie reparat corect ,pus pe carburatie,nu are voie sa nu tina macar 200oookm,mai jos nu are voie.....si daca-l tii cu uleiuri bune tine si mai mult,295oookm a tinut ala de pe fosta berlina......

Pentru unii wink.gif :Ca sa faci mecanica ,macar de hobby,tre' sa stii sa masori cu un micrometru si un subler macar(da' nu de ala electronic) situatie in care am "barat" multi useri radmasa.gif ,nu e problema,nu se naste nimeni invatat...eu invat si acum unele lucruri.

Azi am luat troaca verde la un drum de 200km ,jar manaca motorul de 1400,elv cupleaza bine acum,la 90c e pe treaba,e bine,am tinut-o numai in 130km/h biggrin.gif .......ultima data am mers pe ploaie si e numai noroi pe motor,mi-e scarba sa ma uit la el dar merge.....de rupe !
La ultima dacie CN nu prea intra mazga de pe sosea la motor,la asta intra ca are ditamai grila la radiator,motorul e ca la tractor,o sa-l spal cu motorina ceva prin weekend....

Au venit si piulitele de M12x1,25 de pe emag,cu hex de 19mm,cad ok pe janta,PERFECT,am pus aliajele,nu mai bate nimic,baietii le-au roluit perfect....trebuiesc revopsite,la roluire s-a mai dus dracului lacul si vopseaua pe alocuri,asta e,marfa de remat,n-am pretentii,bine ca-s "drepte" acum....inca 91 de ron pe piulite.....daca fac o lista cu cati bani mi-a halit masina asta numai din nimicuri trag lejer concluzia ca mai luam un logan bun.....iar loganul e masina fata de dacia 1300.....asta e huh.gif

Si pompa de gaz,am doua,ambele Carfil luate de pe motoare de 1600,una de pe un bk si alta de pe un papuc......am impresia ca astea dezvolta un debit putin marit fata de astea normale,ambele alimentau carbelitoare duble,urate mi-s ca n-au coada de amorsare,daca scapa inapoi dupa o saptamana de nepornit dai la automat ca prostu' .....
johnybic
STORMTROOPER'' am vazut pe unde a umblat masinuta ta si tocmai asta spuneam ca daca vrei sa faci un lucru bine facut costa dar multi se gandesc ca daca dau 1000 de ron pe o cazatura de masina o aduc in stare de parada cu alti 2000 ron dar nu este asa ,deci cei care fac lucrurile asa cum trebuie facute,stiu cat costa o reconditionare totala ,sa nu mai vorbim de restaurare care este cu totul altceva,si sunt multi colegi de forum care cu siiguranta imi dau dreptate in cele ce le-am spus ,iar restul care ma iinjura ori nu au habar cu ce se mananca DACIA in momentul de fata ori sunt doar samsari profitori.Si eu vreau o dacia 1300 din 1969 cu 2000 de ron si sa fie in stare perfect biggrin.gif dar stiu ca asta nu se poate pentru ca asta este realitatea ,deci daca e cineva pe aici care vinde asa ceva la banii aia eu maine ma urc in avion si vin acasa si o cumpar radmasa.gif
sobolan
Masina reconditonata e a mea,asa cred eu,restaurate is foarte putine aici pe forum,doua-trei......masina aia a lui stormtrooper a batut Germania din ce stiu eu,aia da dacie.....restul is cum sunt ele .....o dacie restaurata BINE trage lejer 5000E ..... aia e si bibelou dar poate fi si masina de baza....
La vara o sa bata Italia si a mea.....daca ajung si vin cu bine se poate numi masina,eu cred ca o sa mearga parfum.....

Jonnybic: nu-ti mai bate capul,jur ca nici eu nu mi-l mai bat....cainii latra,caravana trece.....am adus acasa tapiseriile toate,complete,chiuloasa e acolo inca,o iau luni,mai trebuie sa mai aduc niste manere de usi.....nu ma simt bine,iau niste pastile care-mi dau dureri de cap,afara ploua,n-am chef de nimic.......
Luni m-apuc sa dezmembrez o dacie 1100 smile.gif
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 10 Mar 2017, 14:32)
Luni m-apuc sa dezmembrez o dacie 1100 smile.gif

De la sutică aș vrea și eu,dacă le dai,oglinda interioară,volanul și emblemele! biggrin.gif
sobolan
nu esti pretentios deloc biggrin.gif .....da' ce Dumnezeu faci cu ele ? ai dacie 1100 ? sa nu-mi spui ca le pui pe injectata ca te iau la bataie......sincer,da' aia e blasfemie.....
johnybic
ai grija de sanatate mai lasa fiarele, macar pana te pui pe picioare man!!!
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 10 Mar 2017, 23:32)
nu esti pretentios deloc biggrin.gif .....da' ce Dumnezeu faci cu ele ? ai dacie 1100 ?

Știu...încă nu mă...pronunț.... biggrin.gif
Injectata rămâne originală la interior,îmi place așa cum e!
sobolan
QUOTE(johnybic @ 12 Mar 2017, 02:42)
ai grija de sanatate mai lasa fiarele, macar pana te pui pe picioare man!!!
*




asa ar fi trebuit......am auzit ca dau astia drumul iar la tichetele voucher rabla..... cool.gif
johnybic
asa am auzit si eu deja i-am pus gand rau la opel ,macar motorul sa il opresc si instalatie de gaz
om_bland
Iar incepe macelul pentru Dacia... se duc iar cu miile+ alte care vor zace prin curti, garaje, camp... sad.gif

16 Mar 2017, 01:03:
Vorbesc strict de Dacia pentru ca suntem pe DaciaClub .
johnybic
Cu miile nu stiu daca or sa mai fie de unde ca am invatat din greseli si Dacia omul care nu are bani de una noua o tine prin curte si cere 6000 de ron ca de un cupon am inteles ca o sa fie 8000
sobolan
8000 ron......misto.....nu-mi iau banii astia pe dacie dac-o vand......cred c-o dezmembrez si eu,vand ce-o mai fi de pe ea(motoarele,planetarele,radiator,bord,cutia ,interiorul ca e impecabil,etc) si o las in remat,ca tot e parcata acolo.... radmasa.gif
johnybic
Ca o paranteza ca eu sincer nu vreau sa ajungă linguri dar dacă vrei sa Îți iei mașină nouă o dai la rabla pe 8000 cât am înțeles că o să fie iar pe restul mai scoți lejer5000 deci un total de 13000 adică 3000 și un pic de euro care nimeni nu ții da.Nu dați cu pietre a fost o paranteză nici eu nu vreau ca masina sa ajungă linguri
sobolan
pai cred ca asta urmeaza.....nasol c-am mult de munca s-o dezmembrez si nici timp nu prea am dar imi fac.....o pot da incompleta la remat,pot,nu e problema,ma gandeam sa vand motoarele ca-s ca noi ambele dac-oi lua ceva pe ele,sa salvez barile,lampile,faruri,interior cam tot,planetarele,mai am vreo doua farcom de rezerva,scot lejer un ban frumos,am piese bune stranse......era mai lejer sa o dau cu totul la un ban mai putin da' nu mai munceam si nici timp nu pierdeam....asta e,merg pe varianta "hard way" ,iau o rabla noua.....m-am cam hotarat,ii ajung 33 de ani.....am pierdut eu mai mult,dacia e "pantaloni scurti" .... pacat de caroserie sleep.gif si de timpul pierdut .....

Vrea cineva un radiator mic de dacie,de Brasov,cupru,folosit putin,ca nou aproape ??? are si loc pentru termocupla ! L-am probat azi la 1,2 bari si in 20 de minute n-a pierdut nimic.....
Arborele palier mic pleaca maine la StefanAlex78....
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 17 Mar 2017, 01:21)
Vrea cineva un radiator mic de dacie,de Brasov,cupru,folosit putin,ca nou aproape ??? are si loc pentru termocupla ! L-am probat azi la 1,2 bari si in 20 de minute n-a pierdut nimic.....

Eu l-aș vrea....dacă îl dai.... smile.gif
sobolan
Pai pui ceva pe el ? e cam frig afara si raceste nebunu' radmasa.gif ,ar fi pacat,eu l-am luat sanatos si la tine sa raceasca,inseamna c-am muncit degeaba....
Adrian Frigo
Păi îl dau domnișoarei [attachmentid=1628057515] să-l încălzească,poate i se mai lungesc câteva celule... icon_mrgreen.gif
sobolan
Fii baiat destept si gandeste-te ca aia cere bani, mai multi decat masina smile.gif

Am si o aripa fata stanga de 1300,sh,tabla zdravana,nelovita.........o planetara Glaenzer lunga.....or mai fi dar uit......
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 17 Mar 2017, 02:13)
Fii baiat destept si gandeste-te ca aia cere bani

O viață are omul! tongue.gif

sobolan
si-o gaura in c#r ,dupa cum spun unii radmasa.gif ....daca mergi pe principiul asta te-ai dus naibii,trust me.......
Ai terminat masina ? de ce dureaza atat ? mie mi se pare joaca ce ai tu acolo,dac-aduceam mosu' tinichigiu era gata in 2 zile,a treia era vopsita,a patra zi avea 150km in plus.
Cutia e ok ? vrei o cutie de fuga 365-11 ??? am si una de tractiune 365-38 .....daca deschid un bazar de piese dacia se muta juma de forum aci radmasa.gif
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 17 Mar 2017, 02:22)
Ai terminat masina ? de ce dureaza atat ? mie mi se pare joaca ce ai tu acolo,dac-aduceam mosu' tinichigiu era gata in 2 zile,a treia era vopsita,a patra zi avea 150km in plus.
Cutia e ok ? vrei o cutie de fuga 365-11 ???

Vreau eu multe... mad.gif
N-am tot ce-mi trebuie,nu mă apuc...
sobolan
cat vrei pe ea ? o dai asa lovita ? o si inmatriculez pe numele meu,adica te scap complet de ea si de la militie si de la financiar !
Adrian Frigo
Încă nu o dau,mă mai gândesc...

L.E-dacă stau să mă gândesc mai bine,cât îmi oferi pe ea?Îmi zici pe PM. wink.gif
sobolan
daca tii la ea fa-o dar sa ma bata sfantu' daca inteleg clar de ce-ai desfacut si cutia.....ele cam toate vin din fabrica cu mici defecte,tolerante mai mari,de reparat se reparau odata cand gaseai si piese,eu am postat la tine si ti-am zis cam ce sa-i faci ca sa fie PERFECTA asa cum vrei tu,in schimb acum e jale cu piesele,nimic nu mai gasesti de dacie,pentru un simplu huruit mic nu ma deranjam,oricum mai tinea mult de tot,fara s-o aud garantez ,aia era "huruit" cu viata lunga iar cand cadea dracului de tot o inlocuiam cu alta,mai tinea si aia vreo 5 ani si dadeam dacia radmasa.gif
Cu tablaria,mergi in remat,ia ce-i mai bun,adu un tinichigiu bun acasa,dai banu' si-ai facut-o in cateva ore,maxim 2 zile......

Esti genul de om tipicar,asa sunt si eu,nu e ok la tine,cel putin la mine e alta situatie ca merg in remat si demontez un motor doar pentru simplul fapt ca vreau o axa din el si daca nu e ok mai desfac unul si tot asa......am demontat partial doua motoare ca sa caut surubul ala de la axa cu came,mai precis saiba aia care se indoaie.....altu' o facea din tabla sau punea TL pe filet la surub si gata....apoi mi-a trebuit un pin de blocare la rondela patinei,altii merg cu ele rupte in bloc sau fara,eu am chelarit un motor din remat sa scot pinul ala intreg pentru motorul de 1300cc,la ala de 1400 l-am facut dintr-un electrod de inox de 3,25 .....eu fac totul corect dar am de unde si cu ce.....uite-aia inseamna nervi tociti,timp pierdut,mofturi pentru unii iar pentru mine necesitati......

De aia unii is scarbiti de dacii,au avut la viata lor un dric mortuar gen Flinstone cu jiclere care trebuiau suflate ,cu probleme la aprindere ca nu porneau iarna etc si cand s-au vazut in logan au inceput sa scuipe daciile ca-s rele,nasoale,vai mama lor.......dar retine : o dacie luata de noua si ingrijita corect sau una sh dar pusa la punct si intretinuta corect NU TE LASA LA GREU NICIODATA !!!
Eu am mers juma de tara sau mai bine cu una din 98,jur ca nu luam mai nimic dupa mine,poate un patent.....eram inconstient dar totusi nu m-a lasat in drum niciodata.....am facut naveta la Bucuresti cu ea zi de zi ca asa a fost situatia atunci,etc.....nu m-a lasat.....mergea stas......

Te gandesti bine si imi zici daca e ceva......ma gadesc sa nu dau la platforma mai mult decat pe masina radmasa.gif
maho
QUOTE(sobolan @ 17 Mar 2017, 02:03)
De aia unii is scarbiti de dacii,au avut la viata lor un dric mortuar gen Flinstone cu jiclere care trebuiau suflate ,cu probleme la aprindere ca nu porneau iarna etc si cand s-au vazut in logan au inceput sa scuipe daciile ca-s rele,nasoale,vai mama lor.......dar retine : o dacie luata de noua si ingrijita corect sau una sh dar pusa la punct si intretinuta corect NU TE LASA LA GREU NICIODATA !!!

Probabil puneau benzina de la "puleaspataru srl", si/sau mergeau mereu cu rezervoru' pe drojdie, altfel nu se infunda degeaba jicloarele alea. La fel cu aprinderea, pornirea la rece sau la cald fara sa citeasca intai manualul de utilizare ("las' ca stiu eu mai bine"). Acum se uita lung dupa noi pe strada, "ia uite-al dracu' ce merge cu dacia aia, si scoate mai putin fum ca_cazanu' meu cu nr. de BG!"
sobolan
Man, eu jur ca n-am umblat la carburator,nu stiu ce ea aia...porneste mereu,asta iarna o lua la sfert....mai am si eu gunoaie prin rezeervor dar am filtru decantor la intrarea in pompa......

Apropo de fum......fac motorul de 1400(asta de pe ea) si la pornire dadea un val mic de fum 3-4 secunde ...ma tot gandeam ce-are ca in rest fum nu dadea,doar la pornire indiferent ca era rece sau cald motorul.....simeringurile goetze de la supape jucau pe coada supapei,sarisera din ghid.....acu' de cand cu Victor Reinz ma doare la pix,is toate acolo dupa 3000km......piesele.....piesele de kkt in combinatie cu mana unor mecanici de colt de strada au facut lumea sa creada ca dacia e de kkt da' nu e asa......
Eu merg cu ea oriunde aproape si cam da,mai intreaba unii sau se mira cum de inca merge blink.gif ,wtf,un logan de 33 de ani nici n-ar mai fi......si ma uit ca tabla si modul de lucru ca is net superioare la dacie,masticuri de calitate ,ctc riguros pe vremea aia,alama la imbinari,is multe de zis.....
Astia erau prosti,le faceau sa tina,nu stiu ce gandire aveau atunci,probabil ca era cerere afara.oricum comenzi erau......acum le fac sa tina maxim 10 ani in conditii de utilizare home-use,tabla subtire si proasta ca si copozitie chimica(rugineste repede) ,plasticaraie,clipsuri rahaturi.....dup-aia alta....
maho
Pai la pornire e normal sa mai scoata fum, ca-i amestecul bogat pana impingi socul. In mers, cam toate cazanele de bg (si nu numai, multe dieseluri relativ vechi) scot fum mai rau ca ale noastre, care-s non-euro, dar deh, ei au "euro 1, 2 sau chiar 3". "Sh ca nou, abia adus din Jermanea, via Bulgaria".
Ov
QUOTE(sobolan @ 17 Mar 2017, 11:09)
Astia erau prosti,le faceau sa tina,nu stiu ce gandire aveau atunci,probabil ca era cerere afara.oricum comenzi erau......acum le fac sa tina maxim 10 ani in conditii de utilizare home-use,tabla subtire si proasta ca si copozitie chimica(rugineste repede) ,plasticaraie,clipsuri rahaturi.....dup-aia alta....
*



recomand:
johnybic
pai este normal OV sa fie asa ,produsele trebuiesc vandute mereu altfel marii producatori ar falimenta ,eu iti pot da exemplu concret intamplat mie ,frigider la o saptamana dupa terminarea garantiei s-a stricat ,masina de spalat la cateva luni dupa expirarea garantiei a inceput sa huruie rulmentii ,televizor la ceva timp dupa expirarea garantiei a inceput sa se stinga singur la 5 secunde dupa pornire ,cad l-am desfacut avea o rama de plastic crapata si dadea la masa ,cuptor cu microunde la fel dupa expirarea garantiei s-a dus siguranta si cate si mai cate si sunt sigur ca nu sunt singurul in situatia asta,era odata un documentar despre cum cei de la VW au scos intr-o perioada motoare neprobate in diferite conditii pe stand ci direct pe masini ,se stiu motoarele de 2000 si 140 de cai care picau ca mustele apoi cele de 1.6 tdi care si astea la inceput au fost de tot rasul ,in momentul de fata motoarele renault sunt cele mai fiabile ,am vazut intr-un reportaj acum ceva timp ca fabrica Dacia din romania vandu-se motorul cu numarul 800 de mii catre mercedes .Nu se mai fac lucruri ca pe timpuri ,vremurile s-au schimbat si interesele sunt mari ,consumul trebuie mentinut constant pentru ca o companie sa supravietuiasca
sobolan
QUOTE(maho @ 17 Mar 2017, 13:01)
Pai la pornire e normal sa mai scoata fum, ca-i amestecul bogat pana impingi socul. I
*



Fumul era de la ulei,mirosea a ulei ars,tinea cateva secunde la pornire si atat,asta pentru ca am luat simeringuri Goetze de la un magazin auto de colt de strada si dupa cateva sute erau sarite de pe ghid......acum de cand cu Victor-Reinz is sef,ma doare la basca.... biggrin.gif
Nu prea trag socul la rece,de cand cu chiuloasa asta de injectata nu mai e nevoie,daca il trag trebuie tras pana la sfert maxim si lasat maxim 15 secunde....supapele de admisie is mai mari wink.gif .....
Masina asta se incadra LEJER la norma de poluare E1,asa mi-a zis cel de la statia ITP unde i-am facut o analiza a gazelor dupa ce-am inlocuit simeringurile prin vara.....

@OV,Johnybic: e clar..... sleep.gif
Ca e vw sau ce-o fi,ma rog,cam toti umbla cu ciora vopsita...ca parere personala Renault e unul dintre cei mai buni "motoristi" din lume...





Azi....am adus-o din remat ca sa planui un swap de motor....da' degeaba, m-am hotarat pe loc ca nu vreau,motorul asta e excelent de bun si asa frumos ce merge de .....nu pot,asta e.......
Motorul asta e culmea,cand il accelerez mai tare se intepeneste de sasiu,e ceva straniu radmasa.gif ,nu vibreaza deloc la nici un fel de turatie,urca imediat la 4000,probabil ca asamblul volanta-arbore e echilibrat dinamic PERFECT ca la set am cantarit asamblul biela-piston-segmenti pe cantarul electronic,parca la pistonul 4 aveam 10 grame pe plus,am "pilit" din latul piciorului bielei doar cat am atins-o usor de polizor si am scapat de "greutatea" in plus....un singur motor de dacie am mai vazut asa...si n-am platini electronice sau alte shit-uri,e pe clasic.....practic in sarcina,cu masina incarcata cu 200-300kg pe spinare urca la deal de rupe anvelopele....am pus in portbagaj niste saci de ciment,i-am luat dintr-un loc ca am nevoie acasa.... radmasa.gif ,masina muncitoare nu exponat.


si nemernicul asta mic in ultimele poze.... smile.gif i-am pus o carpa pe el ca sa nu intre praf sau alte celea(zic si eu) prin lateral la porturile admisie/evacuare ale chiuloasei.....dupa cum e facut as zice ca-i la fel de bun in teorie,am pus alt volant tot de 180 pe el ca ala al lui era plin de santuri,s-a mers cu discul pana la nituri sleep.gif ......eu stiu ca arborii is pereche cu volantele din fabrica,stiu ca se imperecheaza prin echilibrare dinamica.... biggrin.gif ,vom vedea ce-a iesit.... asamblul piston,segment,biela a fost cantarit pe fiecare cilindru in parte si la asta,eu zic ca o sa merga trasnet dar am 8 cai in minus,aici e buba icon_mrgreen.gif
Chiuloasa a fost rabotata cu 8 sutimi ca sa-i dau un pic de vlaga in plus,supapele re-pasuite......
Practic motorul asta e ready-to-bolt......da' nu ma risc inca rolleyes.gif
Victor3001
Sincer mie chiar imi place cum arata cu rotile astea, defapt imi place toata masina...are ceva fain up.gif
sobolan
mersi de apreciere...am pus ceva poze mai sus,mai pot pune......

Daca cineva e interesat s-o cumpere sa vina cu o oferta,eu nu mai zic nimic,las pozele la aprecierea tuturor,pentru inceput incerc s-o vand,daca nu se poate m-apuc de varianta 2.
Dau si motorul refacut echipat (....... wink.gif ) , ornamentele de la praguri si rotile ei originale cu capace testoasa si anvelope noi,consola centrala originala cu radio Lira....pot gasi si-o cutie in 4 buna ca sa fie totul 100% cum e normal pentru unii.
pistritu
QUOTE(sobolan @ 19 Mar 2017, 21:15)
pot gasi si-o cutie in 4 buna ca sa fie totul 100% cum e normal pentru unii.

cine mai vrea azi motoru de 1300 si cutia 4 ro? Ce face noul propietar in afara localitatii cu cutia in 4.Sau pe autostrada
Lasa motorul de 1,4 nu te intoarce la 1300.
Adica ai facut masina ptr timpurile de acum cu cutia in 5 trepte. Nu mai suntem in anii 80-90 cand erau putine masini pe strada
BoR
Chiar daca sunt dintr-o epoca mai recenta, personal imi place cum arata masina cu aceste jante! up.gif
Ce ai aplicat pe interiorul arcadelor spate?
sobolan
@pistritu :Sunt unii care vor atestat iar atestatul nu-l iei decat daca masina e cum era cand a iesit de la mama ei....acei oameni o tin prin garaj,ar putea avea o viata buna ,incep sa ma gandesc si la asta......
Parerea mea(ca si om care-o plimba mereu) e ca si parerea ta dar "las loc" si pentru cealata categorie de oameni,pasionati inraiti smile.gif si dac-as vinde-o sigur as relua acest proces tampit de la capat,de data asta lejer si fara stres sau limite de timp,o sa lucrez degajat chiar daca dureaza 10 ani sa o scot la capat, dar cu alta masina nemteasca de data asta.....inca nu s-a vandut.......daca nu si nu atunci lasam totul ca sa decurga firesc,in remat am vazut niste masini de mi-a cazut fata,cu numere romanesti nu bulgaresti sau alte dracii...or fi si oameni cu bani,eu-s mai sentimental uneori dar ma gandesc pe de alta parte ca dac-as face asta m-as scade de 8000 ron la o masina noua,chiar as avea nevoie de un Breack,am copil mic,carut de carat,scaun de masina,premergator,acareturi,de ex e nasol sa pleci la mare cu o masina mica....cand eram doar eu si cu femeia mergeam cu megane-ul care e coupe,are doua usi,era de ajuns.....bani ar fi,de ce nu ?

BOR : mastic pensulabil Sinto,e aur curat,unde il pui nu mai cade nici dat cu flexul,e bun,este elastic oarecum....arcada aia spate a fost curatata pe interior bine pana la tabla,dat grund 2k,umplut total cu mastic de ala si apoi dat cu autovapant....acolo sta mizeria,la mine nu mai are unde sa stea,curge pe roata wink.gif m-a invatat si pe mine un nene-mos tinichigiu,de altfel si scurgerile de la jgheabul lunetei spate is marite,ca sa nu mai stea acolo nimic....is anumite chestii pe care fabrica nu le-a gandit pe moment si-au mers asa cu ele pana in 2004....
Victor3001
Bine ca am o confirmare ca e bun masticul de la Sinto, ca pe asta vreau sa-l folosesc...referitor la masina nemteasca, si la mine urmatoare tot nemteasca cred ca va fi ca gasesti tot ce vrei la ele. Defapt eu voiam sa fac o broscuta prima data, dar nostalgia m-a lovit si pe mine...
BoR
In acest caz, poate mi-ai putea oferi un sfat, mai ales ca e tot pentru o Dacie verde. smile.gif
Ma bate gandul sa fac aceeasi operatie la masina, insa prin acele zone este naclaita de amestec ulei/vaselina pe care l-am aplicat anual, peste care se aduna insa praf, noroi, etc. Am constat ca amestecul de ulei cu vaselina nu este chiar de prisos, insa nici foarte eficient anticoroziv. Cum as putea curata/degresa bine zona?
sobolan
benzina...iei o tigaie rea,bagi benzina si speli cu pensula pana cade jos tot...apoi dai cu grund dupa ce s-a curatat tot bine si cand grundul e uscat bine dai cu mastic....apoi autovapant.....mai tine 30 de ani smile.gif

http://www.sinto.ro/produse/auto-caroserie...ii-sinto-master

e vreo 15 ron un tub,iti ajunge perfect un tub,mai iei un tub si dai si la aripile fata pe arcadele alea smile.gif


QUOTE(Victor3001 @ 19 Mar 2017, 22:56)
Defapt eu voiam sa fac o broscuta prima data, dar nostalgia m-a lovit si pe mine...
*



iti trebuie bani multi tare ca s-o scoti cum trebuie,eu n-am vazut neam asa ceva de cand umblu prin remat-uri.....piese noi de tablarie gasesti la ea prin USA dar is scumpe rau + ca platesti tva si ceva 16% din valoarea totala per factura,ai mare grija,e greu cu ele,"piata" pentru asa ceva in Romania e restransa si la vanzari de masini si la vanzari de piese....am vazut doua gunoaie peticite la o parada in Braila,masini de epoca sleep.gif .....in poze am vazut ca sunt in tara bune-bune dar n-am vazut in realitate.....sunt oameni cu bani...

Eu am adus din Germania un e30,am scos vreo 2 randuri de numere si l-am dat.....nu era mult de lucru,putin la praguri si pasaje,dau si nemtii cu sare......da' m-am speriat eu cam inutil si imi pare rau acum.....am bagat in dacie mai mult decat bagam in ala,am zis eu ca dacia e joaca
Daca eram bisnitar mergea sa "mananc" si eu repede vreo 500 ron dac-o aranjam un pic si nu-mi bateam capul,intentia mea nu a fost asta si nici nu vroiam s-o iau ca apoi s-o dau....asa am zis atunci si la final cred ca am reusit s-o fac sa tina inca pe atat tinuta afara chiar,practic tabla e zdravana rau,am lucrat-o bine zic eu pe unde a trebuit(mare rahat,doi suporti de cric,jgheabul parbriz/luneta si-o traversa la radiator-a fost buna c-a stat in garaj mereu)....mi-a placut ca era identica cu una pe care-a avut-o batranu' si m-am indragostit de ea....nici acum nu-mi displace dar ma mananca degetele si dac-as da-o ar fi bine s-ajunga la un om care-o pretuieste.....daca nu o dau acolo,iau voucher-ul ,iau o masina noua,fac ca adifrigo : o viata-avem dar si necesitati pe langa!

Sa stiti ca apreciez cand imi spuneti ca masina mea e ok,asta inseamna ca n-am pierdut timpul aiurea.......
LE: mai am si-o dacie pe injectie ....ai de pla mea laugh.gif laugh.gif laugh.gif ,de-o luna tot ii pun bara fata si tot fara bara e.....
M.C.
QUOTE(Victor3001 @ 19 Mar 2017, 22:53)
Sincer mie chiar imi place cum arata cu rotile astea, defapt imi place toata masina...are ceva fain up.gif
*


La fel si mie, imi place toata masina. Se vede ca este ingrijita si iubita ! up.gif
In plus, dulapul din portbagaj face toti banii ! Fara, o Dacie nu poate fi 100 % originala ! 04.gif
Numai pentru ala i-as da certificatul de vehicul istoric ! icon_mrgreen.gif
sobolan
nu radeti de dulap....asa am luat-o si fiind el facut bine in sinea lui(dintr-un plastic bun) am zis sa-l las acolo...mai pun si eu o platina,un capac de delco ,o sarma biggrin.gif etc.....
Mersi de apreciere......
BLUE R 19
E frumoasa! wub.gif
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 19 Mar 2017, 23:12)
...fac ca adifrigo : o viata-avem dar si necesitati pe langa!

up.gif
QUOTE(sobolan @ 19 Mar 2017, 23:12)
Sa stiti ca apreciez cand imi spuneti ca masina mea e ok,asta inseamna ca n-am pierdut timpul aiurea.......

Hai si eu la numaratoare,e tare frumoasa! icon_mrgreen.gif

P.S-Chiar e,fara misto!
sobolan
va multumesc up.gif ....azi am schimbat cablul de acceleratie,ala vechi era mustacit,l-am prins pe undeva eu cand am pus motorul asta de 1.4 ca altfel mai tinea el......m-a frecat rau dracu' ala de siguranta zeger sad.gif dar l-am pacalit pan' la urma.... smile.gif

LE: siguranta e-clip,nu zeger cum am scris smile.gif
sobolan
Din ciclul melci,scoici,raci,craci ........din doua carburatoare defecte(ala de pe masina bun dar scapa benzina la axul clapetei fluture si altul care era ok la clapeta dar era infundat pe undeva,mergea doar cu jiclerul de ralanti desfiletat usor) am facut unul BRICI.....merge la fel de ok ca inainte si nu mai picura nimic din el....sa vedem.....am pus si bucsile alea de teflon noi,membrana de sprit noua Effie.......e grele,probabil ca daca dadeam cartusele alea jos il desfundam dar nu mai prezenta garantie....si fiindca am avut si o portfuzeta echipata si cu rulmenti noi am aruncat-o pe masina,singurii 2 rulmenti care erau ok pe masina asta de cand am luat-o si nu m-am atins de ei i-am inlocuit acum dar nu de aci a plecat problema....era discul subtiat si neam ovalitate,ramaneau placutele atacate....acum totul e cum trebuie.....disc nou ASAM,asta e......
Chestia mai misto a fost cand am fost la strungar tot azi sa iau o piesa si unul ii daduse discurile de logan sa le ia pe strung......dar nu numai la buza,total ca aveau si santuri......strungarul i-a explicat ca nu e ok dar omu' a zis sa le faca asa.....taximetrist,ce pretentii sa ai ?

BTW: am un carbelitor nou de 1300,are sigiliile pe el dar n-am vrut sa-l pun,teoretic ar trebui sa mearga parfum si stiu ca asa e si practic dar e pe economy si nu ma intereseaza aspectul asta,e dacie,nu consuma mai mult de 8 in oras orice i-ai face,vreau totusi sa am toti cei 62 de cai la loc smile.gif

Am o planetara buna de dacie scurta,Glaenzer.....vrea careva ? faceti o oferta..... smile.gif
Daciotul_98
Cât e glaenzerul ?
sobolan
vreau 100 ron pe ea,este IMPECABILA,far pic de joc,rar de gasit scurta....
sobolan
Azi am mers vreo 5 km in spatele ei ca sa inteleg.....in viata vietilor mele radmasa.gif n-am mai vazut asa o strambatura de dacie.....in poza mergea "drept" ,nu vira nicaieri desi asa creeaza impresia.......eu cred ca a fost "recuperata" dintr-o mare trosneala cumva.....roata din spate nu calca pe urma rotii din fata...masina asta,pe zapada,lasa 4 randuri de urme....
Alex1300BV
smile.gif
eu vedeam chestia asta, acum 10-15 ani, la camioanele Roman: le vedeam sosind din fatza: unele erau atât de obosite si strâmbe, incât veneau total de-a curmezisul!!!

razvan1985
la camioane era alta treaba,acolo se putea remedia problema(centru bulon rupt),in cazul de fata greu de crezut !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.