QUOTE(STORMTROOPER @ 9 Mar 2017, 21:36)
Eu sunt printre aceia care a bagat mai mult de 2000 de ron in motor, doar in motor, dar pot sa spun ca la acest moment motorul este facut de asa natura incat pot sa fac linistit mii de km de acum inainte fara sa cedeze ceva prin el.
corect,dai un ban da' esti sigur,te-ai urcat in ea ,ai pus gaz si peci in Germania fara emotii....asta inseamna masina adevarata.....am impresia ca unii cred ca-i faci o segmentare si merge-asa,e dacie ce plm !
.....are atestat,ce plm ! o scot din garaj de sarbatori
,aia nu e masina si nu trebuie tratata ca masina ci ca exponat de multe ori valoros.....
Pe mine m-a ajuns cam 1200ron sau aproximativ peste motorul de 1400,set mahle-piston tribocotat,tacheti noi,arbore nou Prems BV,cuzineti noi romlag,pompa ulei noua Pulsor ,pompa de apa noua(corp+pompa) ,distributie noua etc etc in conditiile in care n-am dat nimic pe el,l-am scos de pe o masina,am mai pus un ambreiaj de 200 sh dar de uzina putin folosit,o pompa de benzina sh dar iar buna,garnituri noi,simeringuri noi,am ales eu o chiuloasa buna apoi de pe alt motor si-am reparat-o capital...pe mine m-a ajutat mult faptul ca mai aduc de prin remat anumite chestii bune si de calitate,altfel ma ajungea dublu......ce-o sa mai plangem dupa piesele de dacii
Rahatu' asta mic de 1300 m-a supt si asta de ceva lovele......noroc ca aveam setul nou recuperat si ce-am mai cumparat...numai cuzinetii romlag m-au ajuns 110 ron,puteam sa iau de aia "naspa" mai ieftini dar eu nu lucrez asa.....
Am un pod mare, jumate din el cu piese de dacie,am doua dacii in remat,inca doua masini in ograda.....e musai sa fiu si eu normal si s-am doar o masina,masina noua,buna.........
Ca si reparatii :Stiu caz concret in care s-a facut linia si la palier si la biela la r1,cuzineti noi,pompa ulei noua,set nou....la cald presiune ulei canci ....ce are,ce are ? a venit omu' la mine,am luat o axa noua(se gaseau p-atunci) ,cand s-o punem pe bloc juca vizibil la mana....am dus blocul motor la alezat pe bohrstanga,am facut bucsi din bronz grafitat si-am bucsat blocul la palierele axei....ei,nene,mergea stas motorul ala si presiune la ulei si ce vrei......eu am mai spus pe undeva,multi repara motoare de dacie dar putini le fac cum trebuie....situatii de gen capace palier nealineate,biele defecte si alte dracii d-astea mai greu de depistat am patit,totul se repara corect daca ai cap.....
O line asamblata corect se "tuseaza" pentru siguranta......Mondiru e un teoretician si trebuie tratat ca atare,in situatii de impas s-a pierdut...de multe ori a dat buleala si fabrica,ce pretentii sa mai ai ?
Un motor de dacie reparat corect ,pus pe carburatie,nu are voie sa nu tina macar 200oookm,mai jos nu are voie.....si daca-l tii cu uleiuri bune tine si mai mult,295oookm a tinut ala de pe fosta berlina......
Pentru unii
:Ca sa faci mecanica ,macar de hobby,tre' sa stii sa masori cu un micrometru si un subler macar(da' nu de ala electronic) situatie in care am "barat" multi useri
,nu e problema,nu se naste nimeni invatat...eu invat si acum unele lucruri.
Azi am luat troaca verde la un drum de 200km ,jar manaca motorul de 1400,elv cupleaza bine acum,la 90c e pe treaba,e bine,am tinut-o numai in 130km/h
.......ultima data am mers pe ploaie si e numai noroi pe motor,mi-e scarba sa ma uit la el dar merge.....de rupe !
La ultima dacie CN nu prea intra mazga de pe sosea la motor,la asta intra ca are ditamai grila la radiator,motorul e ca la tractor,o sa-l spal cu motorina ceva prin weekend....
Au venit si piulitele de M12x1,25 de pe emag,cu hex de 19mm,cad ok pe janta,PERFECT,am pus aliajele,nu mai bate nimic,baietii le-au roluit perfect....trebuiesc revopsite,la roluire s-a mai dus dracului lacul si vopseaua pe alocuri,asta e,marfa de remat,n-am pretentii,bine ca-s "drepte" acum....inca 91 de ron pe piulite.....daca fac o lista cu cati bani mi-a halit masina asta numai din nimicuri trag lejer concluzia ca mai luam un logan bun.....iar loganul e masina fata de dacia 1300.....asta e
Si pompa de gaz,am doua,ambele Carfil luate de pe motoare de 1600,una de pe un bk si alta de pe un papuc......am impresia ca astea dezvolta un debit putin marit fata de astea normale,ambele alimentau carbelitoare duble,urate mi-s ca n-au coada de amorsare,daca scapa inapoi dupa o saptamana de nepornit dai la automat ca prostu' .....