la Mol e ok,asa este......
Azi mi-am gasit si eu un mic timp .....am terminat cu jantele...
Rezumat :
-roluit
-echilibrat
-cumparat piulitele corespunzatoare
-curatate/slefuite
-vopsite la pistol cu Arginpol
Concluza mea personala e ca sad mult mai ok pe masina asta decat cele OEM ,is mai late,au offset-ul mai mic,dau un aer usor sportiv dar modelul le face sa se adapteze,asa cred eu.....daca le luam pe alea CMS Cupido imi luam o mare teapa,is si mai grele,arata ca dracu pe masina asta dar is mai rezistente(asa cred eu) ....
Acum vin de la ea,i-am tras o cheie,merge parfum,nici motorul de la Logan nu toarce asa frumos,jur,motorul asta s-a nimerit bun si a fost facut bine .....spun s-a nimerit pentru ca am desfacut cateva motoare de dacie dar cam la toate am dat de bube(filete stricate,arbori cu suprafata de contact la axial "intrerupta"/defecta ,nealinieri de capace palier ,abateri/ovalitati/uzuri la fusurile axei,am vazut cu ochii mei bloc de 1300 care la cilindrul 2 scapa apa in ulei,pana nu s-au pus doua inele de hartie la baza cilindrului in loc de unul nu s-a rezolvat-bloc deformat=gunoi/rebut) ....
Cu asa CTC de fabrica consider ca mi-a pus mana in cap Dumnezeu cu motorul asta ,chiar si cu ala mic,a fost boboc si ala,chiar virgin....
De aia s-a dus dracului tot in tara asta,lipsa de interes,de investitii,dintr-o tara care era productiva odata am ajuns piata de desfacere a gunoaielor venite din alte tari.......aci la noi toti vin,se pisha si apoi pleaca....
Azi am vazut intamplator la un amic in atelier si am incercat sa imi dau seama ce dracu' se intampla cu un motor de U650,ceva nu era ok la linie,la ultimul capac palier nu cade ok cuzinetul de la bloc in bloc,orice cuzinet puneam noi in el degeaba,parca era mai lung cuzinetul cu cateva zecimi bune/vizibil .....serajul .....pe dracu',s-ar compensa diferenta de lungime la capac(posibil) dar nu era cazul la noi ......cuzinetii erau ok,romlag nu da gres....stiu exact cum se fac/alineaza capacele la un bloc "brut" dar nu-mi explic ce e acolo,practic nu se mai "inchidea" capacul palierului pefect la bloc cu semicuzinetii pusi......s-a rezolvat frumos dupa doua ore si pus-scos arborele in bloc de ne-au cazut oo-le,linia e ok ,motorul o sa fie stas........ce spuneam mai sus,cartea nu explica asa ceva,cartea e doar o umila referinta,era ea buna cartea daca nu trageau buleli astia din fabrica
......
Concluzia :oricine face motoare dar nu oricine le poate face sa functioneze timp indelungat si fara efecte secundare.....a face un motor e o arta (nu ma refer la mine,eu-s mic,sunt altii mai mari de la care invat si eu ).