johnybic
17 Aug 2017, 20:27
infiletat pana la capat cu degetele, la capat jumatate de tura maxim trei sferturi cu cheia si a scapat ,lucru de pomeneala
sobolan
17 Aug 2017, 21:39
filetul nu cumva e ros pe flancuri ? la holender ma refer..... metelli nu da buleala.....daca zici ca la pas e la fel....
Adrian Frigo
19 Aug 2017, 20:00
Andrei,gasesti in magazin ce tip de ceara vrei tu,de la low cost la ceva mai piper la pret,totul e sa cauti!
Iti recomand fie ceara Colomix fie aia de la Sprint,daca vrei ceva mai bun.
Adrian Frigo
20 Aug 2017, 09:16
QUOTE(andreiminteuan @ 20 Aug 2017, 07:23)
Salut Adrian - de fapt eu eram interesat de cutia de viteze.
Sincer si partea de protectie in lonjeroane/cavitati ma intereseaza si profit de ocazie sa te intreb daca nu trebuie pasivizat sau alte operatiuni inainte?
Eu am înțeles din citatul tău că vrei să știi ce cod are cutia de ceară....
....aia e!
Ba da,trebuie făcută o pasiviziare.Din fericire,kitul de ceară pe care-l folosesc eu(e Renault original)are tot ce trebuie.
Referitor la cutia 365-11,eu la 140 am fix 4000 de ture!La 100 nu mai țin minte că n-am mai mers demult cu mașina...
sobolan
20 Aug 2017, 11:52
QUOTE(andreiminteuan @ 20 Aug 2017, 07:23)
OK - merci. Am intrebat pentru ca am montat si eu pe masina o cutie 365 -11 de pe o dacia cu injectie din 2000 si la 100km/h cred ca sar de 3000rot/min.
am impresia ca e pusa placuta gresit....din ce spui tu aia de pe masina ta e 365-10 sau arata gresit vitezometrul.
busu 12
20 Aug 2017, 12:13
QUOTE(Adrian Frigo @ 20 Aug 2017, 09:16)
kitul de ceară pe care-l folosesc eu(e Renault original,PAC 1 și PAC 2 produs de Ixell)are tot ce trebuie.
@sobolan, ai folosit ceara asta? e buna de ceva?
sobolan
20 Aug 2017, 13:09
nu,am folosit doar ceara de la Novol.
Adrian Frigo
20 Aug 2017, 13:09
@andreiminteuan-Ți-am trimis PM cu codul(și prețul pe care l-am dat eu).
Edit:
Pistritu,ca să nu te mai chinui degeaba
:
77 11 170 744Protection anti-corrosion dessous de caissePreț informativ între 150-250 lei,depinde de bișnițarul de la magazin....
Mulțumit?
sobolan
29 Aug 2017, 22:26
Azi am dat de cap si eu la masina,robinetul de la calorider e praf,nu da afara dar trage aer pe la tija,am dat cu scuipinol
pe la tija de actionare si cand apas pe furtunul cu termostat se fac bule,e clar....si era nou ,si e al treilea,si e UAMT......asta e,pun o canea de juma' de tol si gata,daca piesele UAMT is praf apoi ce sa mai zic de asam....
Altceva mai serios.....
....vrea careva un golf 2 syncro(4x4) ? masina e functionala, are motor pe benzina de 1800cm3 si totul e functional.......blocul de lumini e scos,intre timp am pus nou.....
BLUE R 19
30 Aug 2017, 00:37
Asta e buna pt. coclauri, Country era si mai buna. Consumul...1,8 si integrala ?
Monopunct sau carburici?
sobolan
30 Aug 2017, 12:35
carburator solex,dublucorp,soc automat....cred ca prin oras merge cu 10-11% maxim,nu e ceva de speriat pentru un motor de 1800cm3.
sobolan
2 Sep 2017, 11:33
Am luat dacia putintel s-o bag in ograda sau in livada dupa cum au spus unii ca sa-i pun al patrulea robinet la climatizare marca UAMT si o aerisire,e logic.
Cum zic unii mari mesteri faurari asa arata o masina facuta prin ograda,vopsita pe sub copaci si din bucati....aaa si sudata cu mig-ul in vreo 3 locuri......un motor de kko,facut cu piese de doi lei
,habar n-am cum de m-a ajuns 1200ron acest motor
,in filmul 2 se vede ce presiune naspa are la ralanti cu apa la 90,doar 4
,probabil cuzinetii AE erau facuti prin garaj cu pila,folosesc ulei de inalta calitate marca Mol indice 15w40(age 20+).
Ce nu-mi place e faptul ca scoate mult mult tare fum,nu e normal,probabil ca e pompa de injectie putin avansata din fulia defazoare.
https://youtu.be/-hu8BWnzBZ0https://youtu.be/hMWS3CN7oRcMa gandesc ce taca isi lua vreunul daca imi dadea vreo 4000ron pe ea cand am vrut s-o dau.....bine ca n-am dat-o,stateam cu constiinta incarcata.
Da' dac-o dau imi iau un break alb,promit solemn,in ala imi incap bine unditele si pestii mari pe care o sa-i prind pe campuri.
Va multumesc ca imi cititi balivernele si imi cer scuze celor care se simt prost cand mai citesc pe aici,sa aveti o zi faina in continuare.
Adrian Frigo
2 Sep 2017, 12:13
Plecat GMV-ul la 90C,sună frumos motorul,îmi place!
Până la urmă ce termocuplă ai folosit?E ok?Vreau să iau una pentru injectată să am de rezervă că nu se știe când mă lasă,are și ea niște ani...
P.S-ce vă mai place
sobolan
2 Sep 2017, 13:06
Termocupla e de 90-85,e Behr-Tomphson,de la Unix,35 de ron am dat pe ea.
Pandesc robinetul UAMT de la calorifer mai ceva decat butelia
,luale-ar foc capu' la aia care fac asemenea mizerii,deja am gaura in buget de vreo 120ron dati aiurea pe robinete de kko,daca si asta pierde pun canea de juma' de tol ca la tractor si-am rezolvat-o sau caut prin remat de la una straina ......
Oricum luni o arunc la remat iar,am si golf-ul acolo si rabla aia pe injectie pe care cred ca o dau zilele astea sa scap si de aia,is prea multe,nu mai am timp de ele,fiare vechi
Adrian Frigo
2 Sep 2017, 13:32
Dă-mi și mie codul la ea,te rog!
Dacă(mai)supurează pe la ax,o garnitură de plută face minuni!
sobolan
2 Sep 2017, 21:24
Am desfacut un robinet,e simplu,pe cat de simplu pe atat de greu de modificat,am reusit sa fac din doua unul,asta UAMT pare ca e ok,pentru cat timp nu stiu,vom vedea.
Ai o poza mai jos,e cam neclara,daca nu e ok o s-o refac maine cu o camera,telefonul e de kko,plang cu lacrimi de crocodil dupa telefonul meu nokia 6700c ......
Legat de impuns,nu-mi place ....dar ma simt cam aiurea cand vad cu cata usurinta arunca unii cu mizerie pura pe o rabla de dacie bunisoara ,chiar o dacie in mintile ei dupa cum o vad eu,care da clasa la multe alte dacii cu pretentii,ma bucur ca e foarte ok ca stare tehnica si tablarie......unii is fripti de invidie,n-au decat,sa le ia foc capu' din partea mea,dupa cum am mai scris si in alt topic eu is capabil sa arunc un molotov pe ea si sa rad in acelasi timp.
Dacia ramane tot dacie,un motor cu arhitectura veche,doar simplul fapt ca axa e in bloc inplica un "lant" mai mare de piese si uzuri in plus,lipsa de precizie etc......is multe de zis despre motorul de dacie,doar cine a pus mana si pe alte motoare intelege dar noi ca si oameni de rand ne-am crescut cu ele,ne-am obisnuit cu ele si le tinem din pura nostalgie cu greu de multe ori si mai ales daca circuli cu ea frecvent pentru ca nu mai sunt piese,meseriasii din ziua de azi nu lucreaza la asa specimene,trebuie circulat cu grija pentru ca in caz de poc-poc cu ea probabil ca asigurarea te despagubeste cu o suma derizorie care tinde spre zero.
Era p-aci in GL un break alb de prin 90,foare ok la tabla si cu un motor de golf 1- 1.6diesel,foarte frumos facuta adaptarea,se vedea clar ca s-au pierdut ceva ore de munca la ea,nu era facuta in graba si de mantuiala,cerea 3000ron pe ea,merita din plin,nu mai gasesc anuntul,habar n-am daca o mai fi la vanzare pe undeva......
Dupa mintea mea le-as aduna pe toate dar deja am prea multe,le tin prin curtile oamenilor,e parca prea deplasata treaba asta.Vreau sa fiu un om normal care are maxim doua masini,tot cu una o sa merg.Cum situatia nu ma lasa sa dau dokkerul pentru ca muncesc cu ea si nici loganul nou trebuie sa caut sa reduc din fiarele astea.
Practic jurnalul asta de bord era intentionat a fi si pentru alti utilizatori,un fel de loc in care interactionam si discutam civilizat,eu am incercat sa pun poze si sa explic cam tot ce am facut,am avut si o sa mai am multe de invatat de la voi,ma tot chinui sa simplific,sa sterg tot ce e inutil si sa adug pozele la loc(si o mare parte nu le mai am,s-au dus odata cu telefonul)......acum e cam la finish,masina e terminata,merge ok,motorul a inceput sa traga foarte bine dupa 500km parcursi,ar ramane sa pun cat mai repede un ulei bun in ea ceva gen 15w50 si alt filtru de ulei man.
Adrian Frigo
3 Sep 2017, 00:41
QUOTE(sobolan @ 2 Sep 2017, 22:24)
Ai o poza mai jos,e cam neclara,daca nu e ok o s-o refac maine cu o camera...
[attachmentid=1628070003]
Săru'mâna!
Dacă ai desfăcut robinetul,cred că ai văzut acel semering turnat cu tot cu garnitura de etanșare,eu la al meu când a început să supureze l-am desfăcut și am scurtat arculețul,acum e ok....la care am mai reparat și care vroiau
cheap fix le-am aplicat o garniturică de plută(comunistă
)făcută cu preduceaua,ține fără probleme și merge și ușor!
sobolan
3 Sep 2017, 08:21
QUOTE(Adrian Frigo @ 3 Sep 2017, 01:41)
l-am desfăcut și am scurtat arculețul,acum e ok....
asta si inca ceva: pui o tubulara de 11 pe partea de tabla peste gaura axului si dai un ciocan ca sa se mai "stranga" gaura aia,din ambutisare e larga si prinde tamburul joc radial mare.....
Curios ca la mine nu dadea afara,doar tragea aer inauntru
DACIOTUL_97
4 Sep 2017, 12:29
Pe tine te-a blestemat cineva cu robinetele alea...singura solutie ar fii robinet de instalatii sanitare,parca Raul avea asa ceva la una din masini
sobolan
4 Sep 2017, 12:46
Deocamdata se pare ca asta din urma (UAMT second hand,din recolta veche) e ok pana acum.....sper sa fie asa,am antigel in ea,totul e ok la ea.....
Ar cam trebui sa dau jos uleiul din ea,are 500km,ca si prim ulei de rodaj si-a facut treaba ....masina e ok asa cum e,nu prea vreau sa mai investesc nimic in ea atat timp cat am anunturile de vanzare active,daca o ia careva poate singurel sa-si schimbe uleiul si sa-i monteze ornamentele cromate de la praguri pentru ca in rest nu mai e nimic de facut la ea.
Injectata s-a vandut azi,sper sa dau si golf-ul si dacia si ma las la mana mea
,m-apuc sa dau motorul jos la papuc ca a inceput sa fure curent rau si-l pun pe ala de 1400 refacut dat jos de pe dacie si merg asa cu aia pe la pescuit si pe unde mai ma invart eu.
sobolan
1 Oct 2017, 09:23
Dupa cum unii din voi stiu masina e vanduta,rog inchiderea topicului,pentru mine masina asta a fost o experienta frumoasa,mi-a readus oarecum unele simturi inapoi,mi-a pus capul la contributie,mi-a halit banii,nevand conditii de lucru pe atunci am racit la plamani etc dar nu-mi pare rau
....tot ce-a fost a insemnat multe ore pierdute si griji,am stat pe sub ea mai mult decat in ea,...cine a luat-o are grija maxima de ea,are si garaj,ma bucur ca a ajuns pe maini bune.
Asta a fost a treia dacie 1310 pe care am detinut-o,ajunsese o masina buna,de baza,bagai benzina in ea si plecai oriunde dar nu aveam conditii s-o mai tin,era pacat sa stea doar cu husa pe ea cand prin remat cand prin ograda.
Mi-au ramas piese,o sa mai scot la bursa unele,multe le-am aruncat....
Acum mesteresc la un Golf 3 GT,e aproape gata,urmeaza sa m-apuc de un Golf 2 Syncro prin primavara probabil
si apoi sa decid pe care-l tin si pe care-l dau.....
Eu va multumesc tuturor ca ati postat aici,indiferent de ce ati postat c-au fost rele sau bune si va urez spor la mesterit jucarioarele."End of the line".