QUOTE(nelu_1985 @ 1 Dec 2015, 20:59)
Sunt si lungi (3 modele - fara burduf pe articulatia dinspre roata, cu burduf dintr-o bucata si cu 2 burdufi) si scurte (cu 2 burdufi), a mea e scurta; se gasesc prin Ungaria;
Daca mai tin bine minte, pe topicul cu Dacia 1300 erau niste posturi la subiect cu poze si tot ce trebuie;
QUOTE(ydaniel @ 2 Dec 2015, 21:50)
Ideea e ca unele sunt juma de planetara Wartburg juma dacie.
QUOTE(nelu_1985 @ 2 Dec 2015, 22:21)
Doar articulatia e ca la Wartburg, fuzeta e diferita; la dacie are mai multe caneluri;
voi vorbiti,eu citesc,nu dau feedback ca nu ma pricep la planetarele astea si invat si eu de la voi.... desi am gasit in italia o pereche cu doua burdufuri inspre roata,inca nu cumpar nimic dar sunt pe ganduri,nu ca-s fi disperat dupa ele,am planetarele bune dar burdufurile is cam fisurate(nu de tot) dar batrane si decat sa ma apuc de restaurat planetarele bag o pereche de astea smechere
si am terminat socoteala......
QUOTE(sorin105 @ 3 Dec 2015, 09:33)
Am vorbit atunci cu respectivul si a zis asa "o masina cu vopsea originală si cu defecte il atrage mai mult decat una vopsita (restaurată cap coadă )am ajuns la concluzia ca are dreptate,la una restaurată te uiți sa cauti defectele dar nu mai are "istorie"pe cand ceea originală primul proprietar stie fiecare zgarietura/lovitura luată.
si eu sunt de aceeasi parere,o masina restaurata fara istoric poate fi o posibila "teapa",eu stiu caz : e facuta perfect ,iti ia ochii,totul e pe line,fain,pe dedesubt e
,motorul e
darr,arata ok
.....cu polish-ul mi-ai citit gandurile......am usa de la sofer revopsita deja si aia,ma gandesc sa n-apara masina in 3 culori dar incerc cu polish prima data.......vad eu ce o iesi,nu inclin prea mult s-o atestez ,cred ca voi plati taxa ,mare lucru,o trec pe numele meu,asa ca incerc s-o fac cum cred eu ca pentru mine
@sorin : ai intentia de a o atesta ? la sportiva ma refer....