Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Bwwlan
...ca tot vorbiram de aemgheuri: cu noul AMG GT4 43, aia de la Mercedes sar din nou calu', ca sa fie "in linie" cu restul gamei lor, la care au auspuf 50% real, 50% wannabe.
Da' oricum, asta chiar n-are cum sa fie un criteriu pe care sa alegi sau nu o masina. Ffs, si Ferrari are asa ceva...
MuciX
QUOTE(einstein1984 @ 11 Jan 2019, 08:28)
daca si asta e criteriu de ales masina....
*




QUOTE(cj98czh @ 11 Jan 2019, 08:34)
M-ar durea fix la bascheti de evacuari smile.gif
*


Pareti destul de flexibil pentru niste oameni care nu se ating de anumite marci din cauza unor mituri create in jurul lor si pentru ca au lipici la un anumit public.
Vorbesc despre Saab, desigur, nimeni nu sufera dentistii. sleep.gif
cj98czh
Eu nu ma ating de anumite marci pt. ca nu imi plac ... de exemplu pentru mine BMW s-a terminat la Urs .... dar Mercedes mi-a placut intotdeauna ... cine stie pote dupa Vagon vine una cu stea in bot smile.gif
dizzy
Daca e sa nu imi placa ceva, nu imi place tableta aia care-mi aduce aminte de E-Boda fixata pe bord intr-un suport gasit in Pepco la oferta cu 20 lei.
einstein1984
QUOTE(MuciX @ 11 Jan 2019, 11:35)
Pareti destul de flexibil pentru niste oameni care nu se ating de anumite marci din cauza unor mituri create in jurul lor si pentru ca au lipici la un anumit public.
Vorbesc despre Saab, desigur, nimeni nu sufera dentistii. sleep.gif
*


exquisme, cand am zis ca nu ma ating eu de vreo marca pentru ca are unii utilizatori ciobani? Daca am noroc si castig la tombola un seria 3 din 2000 ma plimb cu el no problem, idem si pentru o lada . Ah, sa dau eu bani munciti pe un 3 ar nou sa ca al lui doctoru? Asta e alta problema.
@dizzy, macar ala e un motiv valabil, aiai o vezi toata ziua, , nu sta nimeni pe spate sub bara sa vada auspuffurile.
MuciX
Bre, aia cu tableta e o problema si la mine. As vrea sa stiu si eu, poate de la einstein, care e procesul prin care un producator decide "da frate, asta vor clientii nostri". Nu de alta, dar in timp ce poate o marca premium isi permite sa puna una ok pe varful de gama, ce ajunge montat pe marcile sau modelele mai ieftine e chiar deprimant.
Adica, uite cum arata navigatia "mica" pe un F30. Bezzle aproape la fel de mult precum ecran. Oribil.
Pozitionarea e super misto, dar device-ul... voma

Nu mai spun ce ajunte montat pe clasele mici, masini la 10k euro de noi...

user posted image
einstein1984
Hahahah, pai la pemfeu alea de baza le iau doar flotele, sunt ieftine ca sa poata sa zica, noul seria 3 de la 28 000 de euro, dar e asa oribil la interior ca sa te faca sa caci banul gros pentru optiuni. Profitul la masina cheala o fi gen 10%, dar la costul optiunilor e peste 50%.
deci la alea chele , cu cat mai urat cu atata mai bine, ca ajuta la upsale.
Altminteri, sunt sigur ca fac focus groupuri si au designeri care sunt conectati la trenduril pietei.
AndreiMR
Teoretic se fac studii de marketing privind chestiile astea. Nu intamplator arata asa sistemul de baza...la fel cum scaunele de baza la BMW sunt ceva hidos, genul de scaune pe care le vezi pe Logan...ideea e sa te faca sa scoti din buzunar diferenta pana la echiparea superioara sau sistemul superior, sa platesti optionalul care arata clar mai bine. Si care aduce profit frumusel. Asta la BMW, Mercedes, Audi...la masinile ieftine, se presupune ca ti-ai asumat ca nu ai o tableta superba in momentul in care ai dat doar 12k euro pe o masina. Mai e si problema comparatiei cu smartphoneul...cand ai un Samsung S10 sau un Iphone, normal ca tableta din masina arata rudimentar...e alta tehnologie in ea.

MuciX
Decat una naspa nu mai bine deloc? Adica cine fwtai ia parte la studiile astea de marketing, sa stiu sa le dau cu tableta in cap cand mai marcheaza ca vor asa ceva in masini.

Pe de alta parte, ma gandesc ca acum sunt incluse atat de multe functii in masini, incat nu ar mai fi loc pentru toate butoanele, altfel.
dizzy
Aia de la pemfeu macar nu arata ca si cum ar fi pusa acolo de fiu-meu de 10 ani.
Si la Mercedesurile un pic mai vechi nu e nici macar caciscrin.
Selectarea se face tot cu un robinet ca la Kuga mea.
AndreiMR
Pai studiile de marketing nu inseamna neaparat ca decizia de productie va fi conforma cu rezultatul lor...sunt doar o baza de plecare in luarea deciziei. Mai nou multe companii si-au creat impresia ca parerea consumatorului nu mai e esentiala, ca se poate manevra in functie de interesul companiei. Nu cred ca a existat vreun om care a zis ca mufa de jack la telefon e nasoala sau inutila, si cu toate astea toti producatorii de smartphone renunta la ea. Si vanzarile au mers binemersi.

Sunt multe studii care spun ca majoritatea oamenilor deja vad exagerata tehnologizarea masinii si nu folosesc nici macar jumatate din functiile ei, iar comenzile prin touchscreen sunt vazute de departe ca fiind cele mai neintuitive la operare in timpul condusului. Si eu consider la fel...la Mazda am si touch si controllerul stil Idrive...nu am folosit niciodata touchscreenul, mi se pare mult mai incomod.

La Discovery e doar touchscreen si e o mizerie de operat mai ales daca nu ai mainile la fel de lungi ca picioarele...trebuie sa te intinzi aiurea de la volan, sa iei ochii de la drum si sa incerci sa nimeresti pictograma potrivita in timp ce tinta se misca fiindca masina se zdruncina pe drum. Cand in final ai nimerit butonul corect, ai un moment de pauza in care nu se intampla nimic (lagul tabletei) asa ca mai apesi odata crezand ca nu a luat comanda...dar fix in momentul ala ecranul se schimbase asa ca ajungi in alt meniu sau, de obicei, ai apasat pe tasta de intoarcere la ecranul principal deci trebuie sa o iei de la capat. Cine a aprobat sistemul ala si a considerat ca e suficient de bun de pus intr-o masina care se vrea premium ar merita sa aiba parte numai de astfel de comenzi tactile prin casa...de la telecomanda tv la un bateria de la dus. Stiu ca la alte masini sistemul nu e atat de prost ca la Jaguar/Land Rover de atunci, dar tot nu sunt fan. Un controller rotativ sau solutia precedenta de la Mercedes, cu controller si trackpad sunt mult mai usor de folosit
dizzy
Cand ecranul e pus mai departe - cum e la Kuga mea veche, e mult mai ok sa lucrezi cu robinetul - si eu prefer asta.
Dar daca e pus la indemana, poate si cu robinet si caciscrin.
In opinia mea, pentru comenzile care trebuiesc accesate in timpul condusului, in mers, ar trebui sa ai buton. Ca sa ai feedbackul haptic de "apasat".

Aaa, faza tare la noul Duster de la munca- are botoane pe volan pt cruzcontrol dar nu sunt iluminate noaptea. mad.gif
einstein1984
pana mea, sunt 4, uiti unde sunt??? Maneta de semnal o gasesti noaptea? daca avea vreo 10 pe fiecare parte ca nissanu intelegeam.
cristic1982
Are dreptate dizzy, am mers de câteva ori cu duster-ul ăsta nou și mereu am avut probleme cu CC-ul că nu găseam butoanele noaptea.
MuciX
Nici focus 2 nu le avea iluminate pe alea.
Laurentziu83
Nu cred ca e un impediment; folosesc de 9 ani la fiecare drum butoanele alea de cruise pe Megane, dar sa mor de imi amintesc acum daca sunt luminate sau nu. Stiu doar ca pe stanga maresc sau scad viteza, iar din dreapta activez sau dezactivez sistemul. Plus ca butoanele sunt in dreptul degetelor mari, aproape stau cu degetele pe ele. Cred ca si la Duster sunt la fel.

Display-ul ala pe BMW, asa rudimentar cum pare, arata mult mai "de-al masinii" decat tableta aia de la Mercedes.
Mai rudimentar mi se pare vitezometrul, dupa ce te obisnuiesti cu cel digital, pare incomod cel analogic, la care nu stii viteza exacta si nici nu e la fel de vizibil.

@einstein: la Mercedes e invers, ai o maneta in stanga, pe care ai si faruri si stergatoare si semnalizare si o a doua maneta pe care ai doar cruise-ul.
MuciX
Atat la bmw, cat si la merc (si sunt sigur ca si la alte marci) ai optiunea sa iti afiseze viteza in format digital undeva in bord. Eu nu i-am vazut utilitatea.
dizzy
Era prima oara când volăneam Dusterul ala pe noapte.
Probabil ca ma învăț în timp.
Pentru tablete, cea mai buna varianta mi s-ar părea sa facă un protocol toți producătorii și sa aleagă niște dimensiuni de tablete:
- sa zicem 8 10 12 14 17 inch cu dimensiuni exterioare stabilite clar.
- conectori într-o anumita poziție și un anumit tip pt alimentare și GPS plus card de GSM
- port pt interfață cu mașina.
- restul personalizabil
Asta ar permite sa updatez tableta la 2-3 ani și sa am waze, spotify, ce naiba va mai aparea
Este limpede ca nu voi schimba mașina din lipsa acestor sisteme.
Laurentziu83
O sa ai o problema atunci cu cei care vor tableta de la Apple, ca aia-s pe invers si nu ar accepta in ruptul capului acelasi port ca tabletele cu Android.

Altfel, intr-adevar, un amarat de smartphone de cateva sute de lei pus in masina ajunge sa faca mai multe decat sisteme multimedia de mii de euro. Si pot fi updatate gratuit.

Eu unul momentan ascult radio-uri de pe site-uri web, gen altradio, mooz dance, radio seven, sport total FM, chill FM, ce sunt greu de utilizat inclusiv de pe telefon. Dar au avantajul ca le poti asculta oriunde ai semnal GSM, nu se pierd ca Rock FM la Ploiesti.
dizzy
Pai nu spun ce sistem sa aibe tableta, numai sa aibe conectorii a b c d și dimensiunile x y z, Alimentare 10-15 V, etc.
Poate vrea și Microsoft și Apple, Android, K os, BBOS, Sailfish, Symbian,
Merced
Pe la Fiat-uri am vazut o chestie din asta, Punto Evo are o prindere si cablaje pe acolo, initial cred ca venea cu ceva TomTom detasabil apoi s-au prins ca iti pui telefonu' cu waze si au lasat doar un suport. Dar nu e pus extraordinar de bine, si e micut, probabil prinzi telefoane din ziua de azi(5.5"-6.x") dar cu siguranta nu tablete mari.
dizzy
As prefera sa pună un suport bun de telefon
Laurentziu83
Cred ca asta e.

Eu am o problema cu un device acolo, e cam in campul vizual; suportul de telefon l-am pus in stanga volanului, unde mare parte din campul vizual e oricum acoperit de stalpul A.
MuciX
Uratel foc interiorul ala, dar suportul ala nu mi se pare un lucru rau de oferit la masini low-cost, in loc de o tableta jalnica integrata care va ramane fara suport tehnic in maxim 5 ani. Sa nu mai spun de rezolutiile jenante pe care le au.
Merced
Da, si stai ca ala cred ca nu e decat pentru TomTom. La Panda-ul actual era suport-ul la care ma gandeam eu. Uite poza:
[attachmentid=1628098565]
Nici asta nu e prea fericit montat acolo, dar sa zici ca in Panda stai ca intr-o duba, si probabil vezi peste el lejer.
MuciX
Ia din vizibilitate acolo. In special când vine vorba de pietoni.
Merced
Repet, urca într-un Panda sa vezi despre ce e vorba.
dizzy
si Ford Transit Connect avea asa ceva.
mars
QUOTE(einstein1984 @ 11 Jan 2019, 09:28)
daca si asta e criteriu de ales masina...
*


Uite ca, in cazul meu, chiar e. Nu am nicio problema sa nu se vada deloc teava (tevile), dar, daca am gauri in bara, pe acolo trebuie sa iasa fum, chiar daca ornamentele (tips?) nu au legatura fizica cu tevile. E motivul principal pentru care nu imi place, de exemplu, Megane GT. Stiu ca si la alte marci mai de soi sunt astfel de ornamente, dar, in majoritatea cazurilor, in spatele acelor gauri sunt tevi prin care iese fum (chiar si in cazul celor patru ale Lexus IS-F, care are doua tobe cu cate doua tevi fiecare).

La C Klasse cam asta ar fi situatia:

[attachmentid=1628098569]

Si mai are ceva, dar mai "digerabil". Daca masina nu are sistem audio Burmester si scaune ventilate, panoul usii arata ciudat, cu capacul negru si un buton blank.

[attachmentid=1628098568]

Dar asta e pistol cu apa pe langa cele doua butoane chioare de pe volanele BMW, pe care le au active numai anumite versiuni M wink.gif.

b06fcn
Nici fosta Leguma nu avea butoanele de CC pe volan iluminate. Spre deosebire de Toyota, la care butoanele de pe volan, pentru radio si CB, sunt iluminate. La aia insa, e chioara lumina de la butoanele de geamuri...
In alta ordine de idei, m-am linistic cu treburile de la birou care m-au blocat toata saptamana trecuta, asa ca weekendul viitor ma duc la mosie sa ma apuc de montat restul de acareturi pe zecar.
Mi-a zis mama ca a sosit volanta comandata pentru Megane, asa ca mai astept ambreiajul, sa pot trimite tot pachetul la intarit.
MuciX
Că tot ești în căutare de mașini, uite ce face Reno din mitsa radmasa.gif
[attachmentid=1628098608]
aphophis
crosss-ul ala era deja dezvoltat cand o preluat renault mitsubishi
MuciX
Și-au făcut-o cu mana lor?
StaRion nu, eclipse nu. Lancer evo mai fac?
pishky
nu mai fac evo - a fost nu stiu ce editie "final edition" si gata.
partea buna, nu la mitsabishi, e ca revinse supra, cu 2JZ - ul de la bemeveu
MuciX
Ma, umbla vorba prin targ ca ar fi misto motorul. De acord, e o mare dezamagire pentru fanii marcii, dar poate o sa fie ok. Bine, e ca si cum te-ai uita la Dragusanca si ai zice "dar poate e desteapta".
Merc au motoare de reno, unii ar spune ca mai naspa si mai scumpe din cauza modificarilor, mai sunt exemple. Bmw au 3 cilindri. Alpina fac diesel. Globalizare.
dizzy
Piata vrea SUV-uri. Este segmentul de piata aflat in crestere sanatoasa si constanta. Tu ai face fripturi de porc, daca tot poporul cere fripturi de vita?
Mie chiar imi place EclipsaCruce, sunt sanse sa inlocuiasca Kuga la un moment dat. Dar as prefera un 2,0 diesel sau un 2,0 benzinar turbo de 300 cp .
MuciX
Nu te contrazic. SUV e un curent pe care nu il inteleg, deci nu il pot comenta. Zic doar atat: puteau nascoci la propriu orice nume de pe fata pamantului, de ce asta?

Dusa la extrem, e ca si cum Merc ar fi folosit brandul Maybach sa scoata o noua duba.

Sau Citroen sa scrie DS pe un low-cost inlocuitor de 2CV.
dizzy
Presupun ca au facut ei ceva studii;
De exemplu, s-ar putea ca poporul care cumpara acum SUV sa fie gen 30-50 ani, venituri peste medie, care au copilarit cu vise umede despre Eclipse, Evo, Supra, RX-7, Skyline GTR. Acum au banii, dar nevoile lor s-au schimbat, au neveste, copii, slujbe serioase pe la banci, multinationale, etc.
Si ii gadili nitel orgoliul cu Eclipse.
Sau ... altceva.
cj98czh
Acuma eu nu as baga RX7 ... langa celelalte ... RX7 a fost o trotineta pe langa ele ...
ursul_bipolar
QUOTE(MuciX @ 14 Jan 2019, 09:03)
Că tot ești în căutare de mașini, uite ce face Reno din mitsa radmasa.gif
[attachmentid=1628098608]
*



Vezi ca ala n-are nicio treaba cu reno. Niciun model scos de mitsubishi pana acum nu are nicio treaba cu reno. Mai bine ma intrebai pe mine prima data, stii ca am masina aia. Motorul si transmisia, chiar daca e cvt se misca destul de bine, se vede ca au lucrat mult la rafinamentul INVECS III fata de precedentele, se putea si mai bine dar e ok. In rest, pe curbe fortata tractiunea isi face treaba excelent, chiar am putut aborda viraje la care nu visam, garda la sol se putea si putin mai mare dar lua probabil din stabilitate, overall iti da senzatia de tanc.
Recomad masina cuiva care nu are nevoie de partbagaj f mare dar ii place sa nu se confunde.
Sigur, 12k km pana acum, am vazut ca oamenii isi lauda curetele dupa cateva mii ca nu au nicio problema, imi vine sa rad biggrin.gif

Inca o chestiune pe care unii nu o inteleg (e de inteles), reno nu a preluat mistubishi ci o parte din actiuni care le da dreptul sa decida in privinta unor lucruri, iar aceasta participare este facuta de nissan si nu de reno.

Bembeul ce mai face? Sa zic, prietenul ala cu masina noua, luata in operational, ma suna pe 29 si imi zice, bai m-a lasat pe autostrada, in sensul ca nu mai merge mai mult de 80km/h, transmisia nu mai trecea prin modurile de functionare (sport, bla bla) si nu se accelereaza. Cred ca e ceva busit la ea, zice el. Ii zic ca e in limp mode din ce spune si ca s-ar putea sa fie niste senzori, turbina, egr etc. Platforma, dus la mhs, nici acum nu a luat-o. Dupa ce se rezolva o sa pun aici ce a avut. Masina cred ca avea pret de lista vreo 45 sau 50k si cand s-a intamplat aproape 40k km. Good luck! I-am zis daca vrea sa vin sa il tractez, a zis ca nu, ca are contract cu aia. Consumerismul la bmw se vede din plin.
MuciX
Aia te-a deranjat pe tine acolo? Asocierea cu reno?
Si sincer stiam ca ai suv de la mitsa, dar nu stiam ce, eu credeam ca terrano, sau ceva.

Legat de F30, ca presupun ca de ala intrebi cand zici de bămvău, nu e masina mea, deci nu stiu cum e cu intretinerea. Eu il mai prind din cand in cand si vede pedala cat cuprinde pe zonele fara limita de viteza. Se apropie de 150k tractorul si se tine bine. O fi sarea de D mai buna decat aia de RO si s-a murat mai bine motorul.

L.E. Terrano e Nissan. radmasa.gif Promit ca nu a fost cu intentie, dar SUV pentru mine nu exista, deci nu stiu nimic despre ele.



einstein1984
nissan a preluat d ela mitsu pachetul majoritar, adica decide ce masini o sa faca. Renault are pachet majoritar la nissan deci decide ce o s afaca nissan.. A =>B =>C deci A=>C. Ah si nissan si renault aveau acelasi CEo pana acu o vreme. mai dureaza 2-3 pana sa faca mistube din masini nissan sau renault sau dacia.
cum adica ai senzatie de tanc? schimba greu directia de mers? te da cu capul de tavan la damburi?
ursul_bipolar
QUOTE(MuciX @ 14 Jan 2019, 13:03)
Aia te-a deranjat pe tine acolo? Asocierea cu reno?
Si sincer stiam ca ai suv de la mitsa, dar nu stiam ce, eu credeam ca terrano, sau ceva.

Legat de F30, ca presupun ca de ala intrebi cand zici de bămvău, nu e masina mea, deci nu stiu cum e cu intretinerea. Eu il mai prind din cand in cand si vede pedala cat cuprinde pe zonele fara limita de viteza. Se apropie de 150k tractorul si se tine bine. O fi sarea de D mai buna decat aia de RO si s-a murat mai bine motorul.

L.E. Terrano e Nissan. radmasa.gif Promit ca nu a fost cu intentie, dar SUV pentru mine nu exista, deci nu stiu nimic despre ele.
*



Da, asociarea cu reno. Daca avea ceva de la reno pe ea nu o luam.
Nici mie nu imi plac suv-urile dar a fost luata in urma unor analize pertinente in ceea ce priveste conditiile te trafic si soferii romani.

pt ainstain: tanc = senzatie de siguranta.
MuciX
A, acele mituri, ok.

Putea fi mai rau, gandeste-te cum era daca ii cumparau VAG, sau mai nasol, BMW.
ursul_bipolar
Acele mituri care se dovedesc a fi adevarate in fiecare zi pe soselele din ro...
Ma repet din nou, nu au fost cumparati, a cumpara o companie ca mitsubishi motors inseamna ca ai 50+1% ceea ce nu este cazul aici. Au intrat intr-o alianta de cacao si asta e tot. Cine crede ca e mai mult de atat sa fie sanatos dar e doar o iluzie.
cj98czh
Ma lasati-l pe fan boy Mitsu ca asa sare in sus de fiecare data cand bagati batul prin gard ... laudati marca favorita si sunteti prieteni smile.gif

BTW, eu zic ca Renault este majoritar ... fara acei 50.1%

https://www.mitsubishi-motors.com/en/invest...o/overview.html

pishky
ursule, in ciuda deranjului tau vis-a vis de reno, sa stii ca mie cel putin, mi-a facut placere sa te cunosc, si la muntele ala, cumva oamenii de dincolo de reno ne-au adunat.
ca sa ma fac inteles, "oamenii", de dincolo de mijlocul de transport / "fer"-ul din dotare.

nu mai fi asa incapatanat dedicat marcii - oricare ar fi aia, pentru ei e biznis, pentru tine e o pasiune.
sunt multe masini misto, ca sunt reno, mitsu sau ce sunt (cateva exemple de maniaci multilateral dezvoltati sunt pe forum - tiul cu jimny, patrol rucsac albastru, colegu subarist cu pisicile, doctor brembo, sunt mai multi
ursul_bipolar
Placerea a fost si de partea mea. Niste oameni cu care as vrea oricand sa ma reintalnesc chiar daca nu impartasim aceleasi idei despre masini. Stii foarte bine ca m-ai ajutat sa cumpar si clio pt taica-miu. Masina relativ ok dar multe probleme mici care iti dau de cap: actuator usita portbagaj, bloc de lumini, motoras stergatoare etc. dar per total ok.

Se vede clar ca exista o calitatea indoielnica la anumite piese care genereaza probleme destul de enervante (sa ramai fara stergatoare pe ploaie abundenta pe a1 nu e frumos).
Astea sunt problememe mele cu reno. Da, nu ma pasioneaza marca, nu imi trezeste nimic dar daca era intru totul ok sigur ca spuneam.

Fan boy pt ca am spus ca eclipse nu are legatura cu reno? Really? Si ca 32% nu inseamna 51%? Eu zic sa ne mai gandim putin.
Cand acolo va scrie ca NISSAN MOTOR CO., LTD. detine 51% ma voi inclina, pana atunci vorbim vorbe.
einstein1984
ala cu pachetul majoritar decide cine conduce compania.... si e suficient. Chiar daca nu pleaca cu toti banii acasa.
Nissan facea masini misto in anii 9à , plang americanii dupa ele dar pierdea bani. Asa si mitsu pierde bani acu, vine nissanu si ii inata sa faca masini profitabile dar searbede, asta e.
b06fcn
Toyota a facut ieri o cincime din rodaj, asa ca azi primeste, la mosie, o binemeritata revizie de 160000 km. Bunatatile sunt deja pregatite in garaj, asteapta cuminti pe bancul de lucru. Ulei si filtre OE Toyota.
Pe 31 ianuarie trebuie sa fac ITP-ul la Opel, asa ca saptamana viitoare las Megane-ul in parcare si iau Opelul, sa-l mai dezmortesc nitel.

L.E - Facut revizia la Toyota, 10000 km stau linistit. Avand in vedere ca drumurile de Gl s-au rarit substantial, cred ca fac si concediul de la vara pana la revizia viitoare...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.