Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
b06fcn
Ieri am fost la mosie si am lucrat la masina.Adica am inceput sa demontez la ea sa ajung la cutie.
Prima constatare, dupa demontarea planetarelor, este ca astea sunt OK, si cea pe stanga si cea pe dreapta (imi era frica de rulment si de canelurile tijei intermediare, nu sunt probleme, iar planetarele sunt OK, nu au joc. O singura problema, minora de altfel, este burduful dinspre roata la planetara stanga, pare cam copt, desi a fost schimbat acum vreo doi ani parca...cele de origine arata mult mai bine.
A doua constatare este ca pierde ulei cutia. In special in partea de la timonerie si pe sus (problema e ca nu stiu unde s-ar fi putut duce, ca pe sub masina nu a curs niciodata nimic, scutul era insa destul de murdar de ulei. Daca invart de axul pe care intra planetara dreapta, se simte un joc si mai ales se aude un "clanc" ca cel pe care il mentionasem anterior.
Nu am mai apucat sa dau si cutia jos de pe masina, ca eram singur si trebuie dat jos cadrul motor, am nevoie de o scula care sa sustina motorul cat este dat cadrul jos.
Acum ma apuc sa caut cutie (am gasit ceva de pe o masina de anglia, dar cere cam mult pe ea si nu stie cate mile a avut masina in cauza), kit de ambreiaj si burduf planetara.
Daca tot eram pe sub masina, uitandu-ma la ce mai am de demontat ca sa pot da jos cardul motor, am constatat ca pierde ulei si pe la caseta de directie (partea de jos este umeda si murdara). Asa ca daca tot sunt la capitolul asta, cred ca voi schimba si caseta, plus bielete si capete de bara, ca cel putin pe stanga sunt duse...
b06fcn
Sper ca de saptamana viitoare sa am iar masina functionala, ca m-am saturat sa muncesc pe sub ea.
Sa o luam in ordine :
- am reverificat bucsa buclucasa de la planetara dreapta si era uzata...clanc-ul de care vorbeam mai sus era din cauza ei, scapa axul de la cutie in bucsa. Practic, din cauza uzurii bucsei in cauza, s-au barbierit partial atat canelurile de la bucsa, cat si axul din cutie pe care venea bucsa, si avea pozitii in care statea si altele in care scapa...am luat o alta cutie si am schimbat si bucsa la cei care reconditioneaza planetare in Tunari. Cost 200 RON bucsa si 900 RON cutia;
- ambreiajul era si ala dus, rulmentul frecase bine placa, iar discul avea arcurile slabite si doua sarite. Uzura nu avea cine stie ce, mai avea 7 mm grosime, fata de 8.4 de nou;
- am comandat ambreiaj Valeo, exista doua tipuri, Valeo Classic si Valeo Origin. Primul era facut in Corea, placa de presiune era mai slaba decat ce aveam eu pe masina echipare OEM, discul era relativ OK, lipsea insa kitul de montaj. L-am dat retur si am luat Valeo Origin, placa exact ca a mea de pe masina, mai tare decat respectiva placa, avea si kit de montaj. Cost 700 RON;
- am profitat de faptul ca am dat cadrul motor jos si m-am apucat de schimbat si bucsile de la bara stabilizatoare, plus un pivot pe dreapta...pe astea le aveam deja luate, nu mai retin cat au costat;
- sambata ma duc sa termin de montat kitul de ambreiaj (practic l-am montat, dar am rupt un surub de strangere a placii pe volanta si tre' sa ma chinui acum sa il scot si sa le schimb pe toate celelalte.
Intre timp am bagat 3000 km in Toyota si 1000 in Kia, iar de sarbatorile ce au trecut m-am delectat putin cu R 21 Turbo, ca inca nu are gume adecvate si mi-a fost mila de cele de iarna...
b06fcn
Sa mai stergem praful pe aici:
- Am finalizat lucrul la Megane, cutia merge foarte bine, ambreiajul are deja 5000 km de la montaj, merge bine. Am o problema legata de cauciucuri, cele de pe fata sunt deformate si oricat le-as echilibra tremura volanul. O sa le trec pe spate, sa vad daca nu se remediaza. Am in plan sa termin de montat cotiera, ca de mai bine de un an ma chinui cu ea, sa-i pun prize 12 V suplimentare (am unele de Laguna II, inclusiv una de portbagaj) si suportul de ochelari de soare. Plus o curatare ca la carte la interior si un polish la exterior;
- La Kia am de reparat bara spate si de cumparat o lampa de ceata pe dreapta, pana una alta o sa pun ceva rosu in locasul lampii de ceata ca sa ma pot duce la ITP peste vreo trei saptamani. Motivul problemei - consoarta a dat cu spatele si a lovit un morcov de beton, si pana sa ajunga acasa un binevoitor a furat lampa de ceata care atarna din bara;
- Opelul trebuie sa mearga la revizia de 110.000 zilele astea, avand programata si o schimbare de saboti pe spate;
- Toyota se odihneste in garaj, impreuna cu R 21 alb;
- De sambata trecuta, R 21 Turbo mai are o sora identica, venita de aici de pe forum, care va fi radiata din circulatie si dezmembrata dupa ce vine si certificatul fiscal. Poze cu cele doua demoazele...[attachmentid=1627895580]
cosmin_2300
E păcat de ea că o dezmembrezi ...
turbodxman
Nu e nici usoara si nici accesibila oricui restaurarea profesionala a unei masini, cu atat mai mult un model francez, pretentios si rar ca R 21 Turbo. wink.gif
b06fcn
Tocmai de aia am si luat-o, ca banca de organe si piese pentru a mea. Practic am doua masini complete, cea albastra, inmatriculata, si cea rosie care se taie, plus ce am pastrat de pe masina initiala (motor complet si tren rulare complet fata, frane spate, rezervor, interior complet, usi, capota portbagaj, bari fata si spate, stopuri spate etc.). Chiar daca nu era taxa de plata la ea, tot soarta asta o avea, este o masina buna dar nu vad rostul sa tin inmatriculate doua masini identice.
andri1940
R21 rosu este cel care a fost "rat rod"?

http://www.daciaclub.ro/RENAULT-21-2-0l-tu...kw-t250279.html
b06fcn
Ezact acela este. Doar ca a revenit la starea initiala de masina normala. Colegul l-a refacut ca inainte, doar rotile au ramas cu vopsea pe ele, dar se curata...
Oricum, m-am distrat ceva pe drumul de la Sibiu spre mosie cu masina...ce imi pare rau e ca pe Babarunca ploua cand am ajuns si nu m-am putut da la ea cum trebuie...
andri1940
biggrin.gif e bine ca inca mai are viata in ea.

Nu mi-a placut deloc in ce sens o luase proiectul colegului care a vandut-o, sunt convins insa ca acum va fi folosita intr-un scop mai nobil blush.gif
b06fcn
Intr-un fel oarecum ciudat masina va servi unui scop mult mai nobil...chiar daca se dezmembreaza, va exista in continuare prin masina albastra...
cosmin_2300
QUOTE(turbodxman @ 3 Jul 2013, 21:41)
[...] cu atat mai mult un model francez, pretentios si rar ca R 21 Turbo.  wink.gif
*


Asta spune tot.

QUOTE(andri1940 @ 3 Jul 2013, 22:24)
Nu mi-a placut deloc in ce sens o luase proiectul colegului care a vandut-o, sunt convins insa ca acum va fi folosita intr-un scop mai nobil blush.gif
*


Tu vorbești serios? Acum e mult mai bine, că o să fie tăiată, este? rolleyes.gif
andri1940
E donatoare de organe pentru o masina cu potential, restaurata cum trebuie, nu rat rod. Da, dupa parerea mea e mai bine.
b06fcn
QUOTE(cosmin_2300 @ 3 Jul 2013, 22:41)
Asta spune tot.
Tu vorbești serios? Acum e mult mai bine, că o să fie tăiată, este?  rolleyes.gif
*



Daca nu o luam eu, cel mai probabil ajungea la Rabla sau la vreun samsar care o dezmembra fara sa stie ce valoare are o asemenea masina. Tot taiata ajungea, macar la mine va servi de sursa de piese pentru restaurarea unei masini la care nu e nevoie de plata unei taxe nenorocite ca sa poata continua sa circule in legalitate.
ss_remus
E clar ca ajungea la dezmembrari cea rosie, taxa de poluare e undeva la 9000 euro. Nu cred ca se gasea nici un pasionat cara sa dea banii astia statului degeaba. Mai bine asa, a ajuns la cineva care mentine in circulatie un 21 Turbo, si nu pe bucati la posesorii de 21 normal care au nevoie de cate una alta.
Diac
Respectul meu pentru ca iti gasesti timp sa intretii toata flota de masini si sa mai si restaurezi R 21.
adrian_gtt
cea rosie are radiatorul de apa nou a costat 1100 ron ,telescoapele fata sachs supertouring 1100 ron,toba spate 370 ron etc....

5 Jul 2013, 09:04:
racordul flexibil de la intercooler-ul mic este nou si el
b06fcn
@ adrian : Am vazut, eu stiu masina de cand era la tine, daca iti amintesti am rugat un amic din Constanta sa se intalneasca cu tine sa vada masina.
@ all :merci pentru aprecieri. Ideea este ca lumea nu stie potentialul acestei masini, la care se adauga si taxa aia idioata de 1000 de euro cat ar fi acum (9000 de euro era pe legea veche), drept pentru care un "reisar" nu s-ar fi bagat sa o ia, daca nu era taxa probabil ca mai erau si alti amatori dispusi sa ia masina si sa-i dea in bot. Noroc ca pana acum a fost bine tinuta si ingrijita, asa ca am o baza solida de piese de rezerva.
adrian_gtt
radiatorul cind la a vrut sa il monteze mecanicul a spart unul din corpuri si l-am decapsat si am pus de la cel vechi mad.gif vad ca are 4 ani si rezista
b06fcn
Azi am facut revizia la Toyota. Ulei Castrol 5w30, filtru aer, filtru ulei, filtru polen, total cost 350 RON piese (filtre Jakoparts si ulei, luate de la Unix).
In dupa-amiaza asta urmeaza Opelul, revizie completa (ulei GM, filtre aer, ulei si polen originale GM) si frane fata/spate(placute fata si saboti spate), cost piese 600 RON.
turbodxman
Cand ne delectezi cu fotografii ale interiorului de 21 Turbo? rolleyes.gif
b06fcn
O sa pun si poze, pana una alta nu am aparatul cu mine la mosie...Am lucrat azi la Opel, am facut revizia si cand sa ma apuc de frane am constatat ca ar trebui schimbate si discurile pe fata, ca sunt cam subtiate (e si normal, avand in vedere kilometrajul masinii - 110.000 km, discurile fiind cele de origine). Am gasit sa le iau pe original GM cu 500 RON perechea, le schimb sambata viitoare.
adrian_gtt
nu vinzi 21 rosu?a auzit nevastamea ce vrei sa faci cu el si sa inegrit!
XtreZz
coffee_spitsk.gif
b06fcn
QUOTE(adrian_gtt @ 15 Jul 2013, 19:40)
nu vinzi 21 rosu?a auzit nevastamea ce vrei sa faci cu el si sa inegrit!
*



Depinde de pret... cool.gif
Neah...nici o sansa, plus ca am inceput deja dezmembrarea...si, by the way, nevasta-mea e la fel de neagra pe acelasi considerent...
adrian_gtt
cel mai suparat este asta micu mad.gif
b06fcn
Eh, asta e viata, ce sa-i faci...daca o luam de la tine tot soarta asta o avea...
adrian_gtt
masina buna si sa ajunga la gunoi.... plange.gif
sorin1983
cat a stat la vanzare nu a interesat pe nimeni...
b06fcn
...ba da, m-a interesat pe mine, ca dovada ca am luat-o...
Am fost azi sa o radiez la DRPCIV, dupa ce am inregistrat-o la fisc la sectrorul 5 "care este". Acolo, stupefactie, cica nu se radiaza decat la Sibiu, ca acolo a fost inregistrata. Cand i-am spus oligo-cadrului de acolo ca in Ordinul MAI 1501/2009 se specifica faptul ca radierea se face de DRPCIV in raza caruia proprietarul are domiciliul, acesta a spus ca pana nu se opereaza transcrierea dreptului de proprietate la ei inca nu as fi proprietarul masinii... ohmy.gif . Ca pot sa o radiez doar dupa ce transcriu dreptul de proprietate. Cu alte cuvinte un ordin de ministru e mai tare decat Codul Civil care spune ca transferul dreptului de proprietate intervine odata cu semnarea contractului si remiterea bunului in contrapartida banilor...sau decat Constitutia care garanteaza dreptul de proprietate, mai ales ca la DRPCIV nu te poti duce decat dupa ce esti luat in evidenta la fisc, in calitate de proprietar...
Ma rog, am vorbit cu niste prieteni la Sibiu, le trimit documentele si placutele de inmatriculare si asta e...avem legile si autoritatile pe care le meritam...
adrian_gtt
nu vroia ingropata! tongue.gif
b06fcn
NU mai are scapare...Am lasat sambata placutele, CIV si restul de documente unui amic la Sibiu, se ocupa el de radiere. Prima operatie a fost realizata, rotile de la cea rosie au ajuns pe cea albastra.
Urmeaza operatiunea de demontare, dar mai am de lucru la beci si garajul e ocupat cu altele...
b06fcn
Azi am facut ITP la Kia si Toyota. Au trecut fluierand, fara nici o problema.
Dupa fix 6 ani si trei zile de la livrare pentru Kia, respectiv 6 ani si aproape doua luni pentru Toyota, Kia are 122.000 km, iar Toyota putin sub 87.000 km.
Urmeaza Megane-ul saptamana viitoare, dupa revizia de 210.000 km.
cj98czh
Baga Meganul km biggrin.gif al meu acum a trecut de 175.000 biggrin.gif

Inca pe atata sa te serveasca biggrin.gif
b06fcn
Merci, si pe tine sa te duca mult si bine. Adevarul e ca nu ma indur sa o dau, intra si sub incidenta taxei de mediu, asa ca trag de ea cat poate duce. Si dupa cum se vede, poate duce inca mult si bine...

23 Jul 2013, 18:32:
Remise a jour : venit acasa de la mosie, gasit Megane lovit in parcare...aripa stanga spate infundata... 251.gif 022.gif
Diac
Rau sau merge si asa? Cred ca ajungi sa te imprietenesti cu vositorul.
b06fcn
Aripa spate stanga este infundata, aproape unde a fost lovita si data trecuta, practic e infundata partea de deasupra pasajului rotii spate stanga...Asa ca iar tre sa schimb aripa, practic zona aia este imposibil de indreptat fara sa se vada ca s-a umblat pe acolo. Pana una alta merg asa cu ea, mai nasol e ca se apropie ITP-ul...
Diac
Daca lovitura e mai mica de supratata unei palme smile.gif sau cam pe acolo, nu au ei treaba cu asta.
b06fcn
Colegul Diac a avut dreptate, nu s-a legat nimeni de aripa indoita, practic e infundata portunea intre arcul rotii si dunga din aripa. Mai nasol e ca este indoita exact in zona dublurii, am incercat prin portbagaj sa rezolv ceva si nu se poate. Mai incerc cand ma duc la Galati dupa concediu la nenea care mi-a rezolvat niste zgaibe la Kia prin metoda PDR.
In alta ordine de idei, am facut ITP la Megane, totul a fost OK. Am profitat si am spalat motorul, avea 10 ani de mizerie acumulata.
R 21 rosu a fost radiat, dupa ce revin din concediu ma apuc serios de dezmembrat.
La Opel Corsa am avut probleme de stergatoare, s-a gripat axul de la stergatorul din dreapta in suportul de sustinere, l-am demontat sa il desfac (am mai patit la Skoda acceasi problema si stiam cum se remediaza (practic, suportul e de aluminiu si axul e de metal, chiar daca are o-ring tot rugineste, rugina care in contact cu aluminiul si pulberea rezultata din frecare se intareste si ajunge sa blocheze axul)) si, in timp ce ii dadeam cu WD40 si seama de ciocan cu o bucata de lemn, s-a rupt suportul din tija de prindere (suportul de aluminiu intra intr-o teava, tot de aluminiu, lipita de suportul pe care sta si motorasul, la capetele tevii fiind cele doua suporturi ale axelor stergatoarelor, care au si rol de prindere de caroserie a ansamblului de timonerie a stergatoarelor). Am cautat piesa la Opel, costa 500 RON fara motoras. La dezmembrari mi-au cerut cca 250-300 RON, zicand ca este un element cu problematica notorie. Cand ma pregateam sa dau suma respectiva, dau peste un anunt cu un nene care dezmembreaza masini de Anglia si care a fost bucuros ca scapa de piesa in cauza contra sumei de 200 RON (in banii astia am negociat si un bloc de lumini cu buton de proiectoare, tot pentru Corsa). Bineinteles ca timoneria nu s-a potrivit, piesele fiind montate in oglinda fata de varianta cu volan pe stanga. Dupa o ora de gaurit si frezat, am scos ghidul de care aveam nevoie, l-am prins la locul lui si acum merg stergatoarele mai bine ca din fabrica, mai ales ca am scos axele si le-am curatat, slefuit si uns cu vaselina speciala.
b06fcn
Azi am facut revizia de 210.000 la Megane. Ulei Elf Turbo Diesel 10w40 + filtre (aer, ulei, polen si motorina Mann)+placute frana fata si spate+cabluri frana de mana. Cost total 600 RON piese si 90 RON ulei, iar mana de lucru ultra-calificata a fost din partea casei.
b06fcn
Aseara cand ma intorceam acasa de la Galati, aproape de unu noaptea, ajung in rondul de la Baba Novac, stau pe banda 1 ca sa merg inainte pe strada Dristorului si vad cum vine spre mine in viteza de pe banda III un S 500 negru care vroia sa faca la dreapta spre Mihai Bravu de pe banda III din rond. Am tras dreapta cat am putut, practic am ajuns paralel cu el dar tot m-a sters pe stanga cu laterala dreata (de la stalp spre spate)...La volan un pusti din Rep. Moldova, civilizat, desi a facut fite la inceput si zicea ca nu e de vina ca l-am lovit din spate si alea alea, am fost la politie, am revenit cu agentul la fata locului, ca el zicea ca venea de pe alta strada, a sunat agentul la politia locala, s-au uitat aia pe camera, au vazut ca rondul si locul impactului sunt in raza camerei, s-au uitat, ne-am dus la sediul lor sa vizionam imaginile, se vede cum S-ul vine din acelasi sens cu mine, din spate, taie benzile din rond si merge drept spre Mihai Bravu.
Rezultat, aripa si usa staga fata lovite la mine (usa nu se mai deschide), lucas aripa stanga spart, pasajul de plastic din interiorul aripii spart, janta aliaj stanga fata indoita si capac janta spart si bonus imi joaca volanul si sta lejer bracat spre stanga cand merg drept.
Cand ne-am dus la fata locului, mai erau la punctul de impact bucatele din capacul de la janta.
Pustiul nu a mai comentat dupa ce i s-a explicat rolul liniilor de demarcatie din rond si faptul ca atunci cand trebuie sa schimbe banda se asigura temeinic, macar si-a cerut scuze pentru ce s-a intamplat. RCA-ul este la UNIQA, sper sa nu fie probleme cu ei, avand in vedere faptul ca piese Renault se gasesc doar pe original. Dialogys-ul imi da un pret de aproape 600 euro fata TVA pentru piese, inclusiv fata de usa, acolo cred ca va fi o problema, din ce am vazut aseara (pardon, azi dimineata aproape) cand am ajuns acasa, s-a desprins fata de usa de pe nervura acesteia cam pe 20 - 25 de cm si cred ca de aia nu se mai deschide...
La asta se adauga manopera plus materiale si ce o mai fi pe la partea de directie, suspectez o bieleta indoita, sper sa nu fie mai rau...
clr
QUOTE(b06fcn @ 14 Sep 2013, 10:52)
.....La volan un pusti din Rep. Moldova, civilizat, desi a facut fite.....


Nu prea inteleg eu unde e civilizatia atata timp cat a trebuit sa ajungi cu el la politie si sa mai vizionati si filmul pe camera pana sa se potoleasca .....
b06fcn
Nu e vorba de potolit, ca nu s-a lasat cu injuraturi si amenintari, dar el chiar era convins ca nu a gresit si ca ala nu era rond...ma rog, asta e problema generalizata a scolilor de soferi care fac cursuri aiurea si a examinarilor care se fac uneori pe ochi frumosi. Plus a parintilor care ii dau unui pusti de 20 si ceva de ani un S 500 pe mana...Mai convinsi de dreptatea lor erau cocalarii de Popesti-Leordeni care erau cu el, gen atarnatori/atarnatoare ale unui pusti de bani gata...care ziceau ca daca i-am lovit din spate eu sunt de vina...

14 Sep 2013, 20:27:
Poze[attachmentid=1627907160] [attachmentid=1627907160]
Iulikk
[attachmentid=1627907167]

Ca sa nu ne doara gatul biggrin.gif .

PS: nu arata chiar rau...
b06fcn
Merci, chair ma chinuiam sa vad cum sa le intorc . Intr-adevar, nu e prea rau, sa vad cum se prezinta stalpul dupa ce voi putea deschide usa
Iulikk
Deschizi pozele cu windows photo viewer si ai jos acolo niste "sageti".
b06fcn
Am facut online avizarea de dauna la Uniqa, astept sa ma sune cei de acolo conform e-mailului primit. Ma bate gandul sa ma duc inainte la Autosoft sa-mi faca un control la geometrie, avand in vedere faptul ca roata a fost lovita si sta volanul stramb, ca sa am un document la mana cand ma duc la constatare.
In alta ordine de idei, ma cam bate un gand sa-mi iau o masina noua pentru drumurile lungi pe care le fac afara din oras in fiecare saptamana. Am fost si m-am uitat la un Fluence, mi se pare cam slaba finisarea la Dynamique/Privilege, comparativ cu Megane-ul meu din 2003. Am facut un drive-test cu motorul de 1,6 dci, se misca chiar bine, dar 17000 de euro cu un tichet Remat mi se pare cam mult. Ar fi unele destocate pe la 14500 euro, dar apar rar si se duc repede. Alta varianta ar fi sa raman la coreenele mele favorite, Hyundai de data asta, Elantra mai precis, care, chiar daca nu are decat un motor de benzina, se pare ca are un consum rezonabil in afara. Si la 13800 euro una mi se pare OK pretul. Marti ma duc sa fac un drive-test sa ma edific. Ma uitam si la Kia Optima/Hyundai i40, cam mare pretul si cam mic motorul.
Alternativa ar fi un SH ca nou din Germania, dar parca la o suma apropiata prefer sa am garantie cat mai mare si certitudinea kilometrajului, plus ca nu stiu ce sa iau, nu ma da pe spate nici una.
Iar dpdv fiabilitate, stiu ce inseamna masina coreana, la Kia in afara de problema cu pompa de ambreiaj nu am avut alte belele.

Vom vedea...
Milosi
Fi atent la Hyundai [chiar si Kia ca sunt aceeasi firma].

Cand ma uitam dupa o masina noua acum 2 saptamani, am luat in calcul si optiunea de Elantra sau i30/Cee'd.
Elantra ca singura problema pe care am gasit-o era ceva ciudat la design-ul puntii spate. Cateodata rotile sunt la unghiuiri usor diferite, care afecteaza directia. Pe forumul din Romania nu se plangeau multi, dar in state multi ziceau ca si pe la 80km/h dc dau drumul la volan masina intra in contrasens rapid, si atat la ei cat si la noi [intr-un test] a fost sesizata tendinta de ruliu ... deci probleme generale la fundulet. Hyundai in general nu repara problema pe garantie, si nu prea se stie de la ce e [dc si americanii se plang ... pt mine era grav]. O potentiala rezolvare chiar invalideaza garantia.
In rest superba masina.
Mi-a placut in mod special calitatea finisajelor, spatiul in spate [comparat pozitiv cu A6], si faptul ca masina chiar seamana cum zic unii 'de lux'.
Motorul este la fel foarte modern si cred ca la suma mentionata de tine, poti gasi una cu cutie automata.

i30/Cee'd ca singura problema identificata de mine este troncanitul de la coloana si caseta de directie, care apare foarte devreme in viata masinii. Multe kituri schimbate in garantie, in mare parte vinde de la un defect de design accentuat de gropile noastre. [era raportat la greu si in state]

PS: Cea din semnatura e din lichidarea de stoc. smile.gif
b06fcn
Am citit si eu de problema asta, am vorbit si cu cei de la Hyundai, am un amic care este dealer Hyundai, a avut o problema similara chiar la una din masinile lui si a rezolvat-o, daca e ceva nu imi fac griji. Singura problema e sa vad cum ma impac eu cu motor atmosferic pe benzina dupa mai bine de 10 ani de turbo-diesel sau turbo pe benzina.
Problema e ca la Fluence 1,6 dci lista de destocari este egala cu zero, iar 1,5 iese din calcul. Oricum, nu ma grabesc, pentru drumuri afara iau Kia sau Toyota...

16 Sep 2013, 14:42:
Am sunat azi la Uniqa, dupa ce am facut online avizarea de dauna sambata dimineata, primind si un e-mail de confirmare cum ca voi fi sunat in cel mai scurt timp. Vazand ca nu ma suna nimeni, am sunat eu, am facut programare maine la Seat in Jilava, sa vada masina si sa-mi deschida dosar. A cam dat-o nenea de la telefon prin gard ca ar fi bine sa vina si cealalta masina si alea alea. I-am spus ca am PV de la Politie, ca exista si proba video la dosar, dar nu mi-a placut abordarea. La ultimul incident, la care am facut amiabila ca omul a fost serios si a recunoscut ca e de vina, avand asigurare la Groupama, nu mi-a cerut nimeni sa vina si masina vinovata la constatare. Sa-i vad maine de ce sunt in stare, sa stiu la ce sa ma astept.
CatalinCTM
Eu am lovit pe cineva si am facut amiabila . El avea la Asirom asigurarea si cand a fost el de si-a deschis dosarul de dauna , am completat o cerere tip si eu si el , + poze la ambele masini.
b06fcn
Am fost azi la Metrotehnica si am facut constatarea, mi-a dat de inlocuit (cu recuperare) aripa stanga fata, janta fata cu capac si fara recuperare semnalul de aripa. Usa a dat-o la reparat, zicand ca nu se poate da din start inlocuire, am reusit si cu un levier am deschis usa, practic s-a desprins fata de usa de pe nervura usii pe aproape toata inaltimea acesteia, cordonul de sudura a cedat. A zis ca daca cei de la service cer reconstatare si spun ca nu se poate repara usa se va schimba. Mi-a mai dat bara si capacul de oglinda la revopsit si a specificat ca roata stanga fata sta intr-o pozitie neconforma (practic sta bracata spre stanga si inclinata spre spate), suspectez o bieleta si amortizor indoit.
Asa ca, pana ma duc la Renault sa-mi faca un deviz de reparatie, am tras masina pe dreapta si pana iau alta masina merg cu Toyota alor mei.

In ceea ce priveste noua masina, stau in cumpana, am facut azi drive-test cu Hyundai i40 si Elantra, daca Elantra avea motorul de pe i40 sau daca i40 avea motorul diesel de 2 litri de 180 de cai de pe ix35 sau Sportage, o luam pe oricare din ele. Asa insa, i40 este clar sub-motorizata pe gustul meu, iar Elantra, desi are resurse, nu ma satisface la turatii joase, trebuie biciuita cu temeinicie sa dea ceva din ea. Nu zic ca nu-i place, dar pentru chestii din astea am R 21 Turbo, vreau o masina cu cuplu mare la turatii mici si medii si cu turbo. Mai astept sa vad, poate apare vreun Fluence pe lista de destocari, a fost azi una dar neagra pe afara cu interiorul negru de la Dynamique parca e prea deprimanta...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.