Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
semit
daca nu dormi iti aduc eu lichid laugh.gif
b06fcn
N-am mai scris de mult pe aici, s-au intamplat multe si triste, asa cum ziceam pe alt topic.
Garajul a ramas fara unul din membri, rapus de o boala de care nu am stiut niciunii, nici tata si nici noi.
Ma gandisem sa vand Laguna, avand in vede ca Toyota ramane fara stapan si nu vreau sa o vand, insa nici mama si nici sotia nu sunt de acord, asa ca, ramanand minoritar, ma voi supune vointei matriarhatului si voi alterna drumurile la Galati cu Leguma si Toyota.In felul asta diluez kilometrajele si reduc numarul de revizii pe an la Leguma.
Opelul va ramane cal de bataie pentru oras, mama zice ca ar vrea sa reinceapa sa conduca si sa mearga cu masina aia cand are nevoie de mers undeva si nu suntem noi disponibili, sa vad daca persista in intentie. Daca nu, devine masina de oras pentru vara si Megane-ul pentru iarna. Economic nu renteaza vanzarea, mai mult de 2000 de euro nu iau pe ea, daca ii iau si pe aia. Pana una alta ii trebuie incarcata bateria, de cand nu a mai fost miscata din fata casei s-a descarcat complet.
Leguma are nevoie de frane noi, discuri si placute pe spate si placute pe fata. Am primit un deviz de 1700 RON de la Renault, mi se pare cam mult, am gasit discuri Ate cu 350 bucata, placute cu 200 setul, deci 1100 RON. Manopera mi-o platesc mie, ca de obicei.
Kia aduna kilometri putini in oras, nu am nimic de semnalat.
Megane-ul asteapta o constatare da cand l-a lovit un idiot care nu s-a prezentat dupa aia la politie si a ramas fara carnet, ca sa ii pot revopsi bara fata si aripa dreapta fata, plus identificarea celui care l-a lovit in spate si tot asa, nu s-a prezentat, neavand RCA valabil, ca sa schimb bara pe spate.
Aro are motorul finalizat, porneste la sfert de cheie, urmeaza sa o termin de montat si sa ii fac autentificarea la RAR, dupa care inmatriculata, odata facuta succesiunea.
Restul asteapta cumunti sa ma ocup de ele, probabil in vara asta incep, desi asa zic de nu stiu cat timp.
madhorsefuzzy
In primul rand condoleante. Masinile, desi obiecte facute pentru transport, mai umplu pe ici pe colo viata.

Eu am luat discuri de frana pentru Leguma din Germania: http://www.autopieseonline24.ro/renault/la...from=0&to=10000
Am zis sa ascult de doctor Brembo si sa merg pe Brembo la discuri. La placute am luat Ferodo Premier de la autokarma. Inca nu am apucat sa le montez sa iti pot oferi un feedback.
b06fcn
http://www.reno.ro/-VAND-Laguna-III-2-0-dC...ml#entry4518938

Incercam totusi, daca nu se da la banii aia ramane in garaj...
b06fcn
QUOTE(b06fcn @ 6 Jul 2016, 07:00)
...si eu am primit pentru a mea oferta regala de la un samsar, cica 6000 ca trebuie si ei sa traieste...
*



Asa ca, avand in vedere ca nu m-a mai sunat nimeni altcineva, ii schimb discurile spate si placutele fata/spate si ramane in garaj Leguma. Cu 6000 am sa o dau peste cativa ani, cand va iesi din rodaj...
b06fcn
Aseara am comandat discuri de frana si placute pentru Leguma, care de doua saptamani aduna praf in parcare.
Am decis sa inlocuiesc si discurile de pe fata, din cauza unui pitic pe creer. Am comandat discuri Brembo pe fata de la epiesa, cost 344 RON, discuri Brembo pe spate de la autopieseonline, cost 580 RON, placute Ferodo Premier fata si spate de la autohut cu 225 RON. Total 1100 RON, fata de 1700 RON la Renault, fara discurile de fata si cu discount de 20%.
Saptamana viitoare le schimb la mosie si pot spune dupa aia ca am din nou masina.
Va urma Toyota cu aceeasi operatie. Aia cred ca ma va costa si mai putin.
dr_mKe
wub.gif
madhorsefuzzy
De luni am pe masina aceeasi combinatie Brembo + Ferodo Premier pe masina fata spate. biggrin.gif

Momentan doar in "rodaj" (am 60Km cu ele) si incep usor usor sa prinda. Dar azi fac un drum de 180Km pana la Bran pe la Paraul Rece - Rasnov. Trebuie sa le menajez nu? 243.gif
b06fcn
M-a lasat ambreiajul la Leguma. Am plecat de la mosie pana la Ploiesti sa iau ceva de la Dedeman si, pe drumul de intoarcere am simtit pedala de ambreiaj cam ciudata, parca revenea cu piedici, am crezut initial ca e de la covor, ca agata pedala in el...dupa care a ramas pedala la podea si se auzea ceva ca un zornait. Noroc ca am putut merge din inertie pana la poarta, in curte am bagat-o impinsa.
Am observat ca iesea nitel fum de sub capota si mirosea a lichid de frana ars. Am lasat-o sa se raceasca si ceva mai tarziu am observat o mare pata de lichid sub masina, in partea stanga fata, dupa textura si miros pare lichid de frana.
Maine o bag pe rampa sa vad exact despre ce e vorba, suspectez fie pompa de ambreiaj, care am constatat ca e de plastic, fie conducta de lichid...
ursul_bipolar
Cineva cu un megan 3 a patit la fel si din cate imi amintesc a fost vorba tot de piesa din plastic.
aLecsunder
La mine la Laguna 2, cand am patit asa , a fost conducta.
b06fcn
Din pacate cred ca e rulmentul de presiune, am bagat masina pe rampa si cand am dat jos scutul m-am umplut de lichid de frana. Faptul ca nu sunt urme de lichid decat pe partea inferioara a cutiei, unde la imbinarea cu motorul pare a fi o gaura tehnologica, iar de jur imprejur este totul uscat, ma face sa cred ca s-a spart rulmentul de presiune sau vreuna din canalizarie lui, ceea ce inseamna ca lichidul ala, inainte sa curga pe jos s-a plimbat prin toata carcasa ambreiajului. Deci, cu alte cuvinte, va trebui schimbat si discul, in cel mai bun caz.
Nu mi se pare normal sa se intample asa ceva in 127000 km, in conditile in care masina nu a fost deloc frecata prin oras.
Pana una alta o las in garaj la mosie, sa gasesc luni o solutie de a o transporta la service, cred ca am sa o duc la Serus la Ploiesti, pentru ca de la Serus am luat-o si acolo i-am facut toate interventiile, mai putin vreo doua sau trei revizii.
Diac
La Megane-ul Sedan am schimbat ambreiajul la 80.000 km. Au viata scurta astea la Renault.
b06fcn
Am gasit sa inchiriez o remorca si maine ma duc la mosie sa aduc Leguma la doctor.
Pana la urma nu o mai duc la Renault, am un amic cu un service serios si m-a asigurat ca a mai facut ambreiaje de Laguna 3.
b06fcn
Am dus azi Leguma la service. Megane-ul s-a descurcat onorabil, a tras o platforma de 545 kg cu o masina de 1625 kg pe ea. Am ars 16 litri de motorina dus-intors pe 200 km, plus deplasarea prin oras dupa platforma si dus inapoi platforma.
Astept vesti de la service, maine la pranz cel mai probabil se termina de desfacut cutia si aflu ce are exact.
In rest, am pus baterie noua la Opel (adica luata de la una din celelalte masini din garaj), a pornit la sfer.
Urmeaza sa comand frane si pentru Toyota si sa le schimb dupa vacanta...
b06fcn
Am fost sunat de la service, s-a spart rulmentul de presiune care a plecat la plimbare prin carcasa ambreiajului de a indoit placa de presiune si a fortat si volanta, care are un lejer joc acum.
Se va monta pe cale de consecinta un kit de conversie de la volanta dubla masa la volanta simpla masa, de la Valeo, plus rulment de presiune Valeo. Dixtractia va fi undeva la 4000 lei, ca-mi ia manopera si pentru schimbat discurile si placutele de frana.
Ce m-a mirat e ca pe masina kitul OEM era Luk...
Maine cica ar fi gata, numai bine pentru un rodaj pana la Gl duminica si apoi pana in Austria in vacanta...
MuciX
De ce masa simpla?
Macione
Pentru frana de motor smile.gif
andreist
Sunt curios daca va afecta alte componente in viitorul mai departat, multe pareri c'ar fi gasisem multe pareri in researchurile mele ca ar fi nasol pentru cutie/arbore si alte angrenaje convertirea asta.
b06fcn
QUOTE(MuciX @ 28 Jul 2016, 16:58)
De ce masa simpla?
*



Din cauza de pret, volanta dubla masa e 3000 RON, asa dau 3200 pe tot ambreiajul.

QUOTE(andreist @ 28 Jul 2016, 17:44)
Sunt curios daca va afecta alte componente in viitorul mai departat, multe pareri c'ar fi gasisem multe pareri in researchurile mele ca ar fi nasol pentru cutie/arbore si alte angrenaje convertirea asta.
*



Nu afecteaza cu nimic, cumnatul meu pe duba de carat are volanta simpla masa din fabrica, cica ar fi pedala mai grea, nu-mi fac griji, in felul asta nu mai vrea nevasta sa mearga cu masina
mars
Eu zic sa pui cu masa dubla, cum a fost. O gasesti si aftermarket, tot Luk. O sa bulesti cutia. Vezi ca Reno iti da 20% reducere la piese si manopera, numai sa ceri wink.gif.
MuciX
Si eu zic sa faci un efort. Mai asteapta putin si fa-o cum trebuie, masini de schimb oricum ai, daca banii sunt problema acum.
Din cate vad cam strangi kmp si modificarea asta ar putea avea urmari.
andreist
iote cu 1500 ron: http://www.epiesa.ro/volanta-renault-lagun...1/subcat-10618/

foloseste cu incredere siteurile online, intotdeauna m-am descurcat asa.
mars
Pentru dCi 150: http://www.epiesa.ro/volanta-renault-lagun...3/subcat-10157/

andreist
blink.gif cum vine asta ?
mars
Nush, da' trebuie cautata bine volanta aia (volant, ma rog...) dupa VIN, altfel exista riscul sa nu se potriveasca.
andreist
Stiu ca poluez topicul continund cu raspunsurile, dar sincer as incerca sa vad daca se potriveste, din experienta me de "restaurat" masini am observat ca producatorii fac mari magarii cu piesele, total alte coduri si alte preturi, nu apare potrivire in nici un program, dar in realitate piesa este identica.
b06fcn
Nu de bani e problema, insa preturile alea de pe epiesa sunt pentru piese care nu sunt pe stoc, am nevoie de masina sa fie gata. Am mai vazut conversii de la volanta dubla la simpla si nu s-a intamplat nimic notabil. Din cate am vazut pe xtrail vine acelasi kit de conversie.
Daca nu merge, exista garantie.
cj98czh
O sa regreti tu kit-ul ala de conversie de nu o sa ai cuvinte .. dintr-o masina echilibrata o sa ai un tractor plin de vibratii ...
mars
bad post
b06fcn
Luat Leguma de la service. Nu m-am dat la ea din cauza de frane noi, insa, in afara de o lejera senzatie ca pedala de ambreiaj ar fi putin mai tare, in rest nu am ce reprosa. Nu tremura, nu vibreaza, tine la fel pedala (dpdv cursa). Mi s-a parut parca mai vioaie la plecarea de pe loc.
In concediu am sa o verific temeinic, insa pana una alta e OK. Mi-a pus oamenii piesele in sacos in porcbagaj, am sa pun poze aicu cu damage-urile placii si rulmentului.
b06fcn
Poza rulmentului. La restul nu am mai facut poze ca ma murdaream pe maini de lichid de frana
[attachmentid=1628039403]
b06fcn
Ajuns aseara la Gyor cu Leguma din dotare. Plecat de acasa la 8h30, ajuns la destinatie la 21h30 ora locala, dupa o bananaiala de vreo 30 de minute prin oras ca hotelul e in cetatea veche si acolo nu se intra decat prin anumite porti cu bariera. Plus ca TomTom-ul e de tot kkt-ul, la fel si rahatul de aigou de pe aifon.
Pierdut doua ore pe drum la Calimanesti, din cauza de aglomeratie, oprit pentru mancare de vreo doua ori si inca de alte doua pentru pauze tehnice, plus stat in vama pe autostrada alte doua ore.
Masina a mers foarte bine, senzatia ca e mai fasneata se simte bine, nu stiu daca e doar placebo sau chiar asa este, consumul a fost undeva spre 6,7 la suta, AC pe auto tot drumul, pe autostrazile de la noi mers intre 140 si 170, in rest depasiri multe, pe autostrada in Hu mers cu 150-160 pe cc.
Cu alte cuvinte, kitul nou de ambreiaj nu e cu nimic mai prejos decat cel cu volanta dubla-masa. Sa o vedem in timp insa cum evolueaza.
Mai vedem diseara, dupa ce ajung la destinatie in At.

<span class='edit'>7 Aug 2016, 21:36:</span>
Ajuns la destinatie, la tara, in At. Sa ma kk pe el de Booking, cum naiba sa nu verifice niste chestii elementare? Desi proprieatea la care am facut rezervare are nota 9, din foarte multe comentarii, in afara ca e rezonabil de curat, in rest e un kkt, hotel de 3 stele la sosea, desi din poze nu-ti dai seama, fara frigider si minibar, de toata jena. Noroc ca nu am de stat decat trei nopti, dar sa vezi ce review le bag la final...ma gandeam sa le fac o romaneasca, sa nu raman si sa plec, cardul cu care am garantat e meu gol si n-au ce-mi face, insa sa plec pe coclauri sa caut cazare, si doua camere in acelasi timp, e mai greu.
Ma rog, reveinind la masina, pedala de ambreiaj s-a lasat, nu mai e nici o diferenta fata de vechea configuratie, senzatia ca e mai vanjoasa la demaraje este certa. Se aude intr-advar altfel motorul cand am geamul deschis, in masina insa nu se simte nici o diferenta.
Astept sa ajung la De sa-i pot da blana in mod regulamentar...la 0,9 euro litrul de motorina (la tara, ca pe autostrada e 1,3 euro), consumul nici nu ma preocupa, chiar daca a scazut la 6,5 la suta...
cj98czh
Din ce am vazut eu de la cei care au facut conversia asta dupa 6-10.000 km incepe timid sa se simta si mai incolo sa scuture .. din simplul motiv ca arculetele alea din disc se slabesc si nu mai pot prelua cum trebuie vibratiile, cele ale volantei duble sunt si mai mari si mai dure ..

Daca era ok le puneau din fabrica cu masa simpla ca doar erau mai ieftine si castigau mai mult ..
b06fcn
Daca e sa fie vreo problema de genul, exista garantie. La cat merg eu, pana revin acasa am deja 5000 km cu noul ambreiaj, dupa care, incepand naveta la Galati, pana in octombrie ajung la 10000. Lucrarea are garantie minim 6 luni, in intervalul asta daca e ceva se schimba.
cj98czh
Chiar sunt curios ... sper sa nu ai nici o treaba si sa fie rezolvata problema ...
b06fcn
Ambreiajul are deja 3000 km de munca la activ si, in afara de un zgomot ceva mai infundat al motorului cand am geamul deschis nu am de raportat. Am urcat si coborat pe coclauri prin muntii din AT si DE, frane de motor, plecari in panta, totul OK. Consumul a scazut la 6 litri la suta de cand am plecat de acasa, probabil maine pe bucata Gyor-Bucuresti o sa isi revina.
b06fcn
Am dat azi turbina jos de pe Kia. Dupa cum ziceam, avea un miorlait ca de pisoi dimineata la plecare. M-am chinuit ceva sa o dau jos, din cauza ca trebuie data jos galeria ca sa pot demonta turbina de pe ea. Am constatat ca nu are pic de joc si e extrem de curata, ma asteptam sa fie plina de calamina. Cred ca, desi nu are joc in ax, acesta este lejer descentrat si palele parca af fi in doua culori...am vorbit sa o trimit la Constanta sa se uite baietii aia la ea si sa-i faca ce au de facut, poate avea ceva pe partea de geometrie variabila, sa vedem. Pana una alta, poze cu turbina si cu unul din furtunele care iese din ea, curat si fara pic de ulei pe interior...[attachmentid=1628041319] [attachmentid=1628041320] [attachmentid=1628041321]
Cu ocazia asta Opelul va ajunge pentru vreo doua saptamani la consoarta, cat ii ramane masina in garaj la mosie. Si, desi nu-mi place, a trebuit sa scot R 21 Turbo din garaj si sa il las in voia elementelor pana e gata Kia.
La Megane s-au copt bucsile de bara stabilizatoare schimbate in aprilie. Zilele viitoare ii fac programare sa le schimb pe garantie, nu e normal sa se crape de parca ar fi fost montate acum 10 ani si au stat in soare pana acum. Noroc ca nu am apucat sa fac eu lucrarea respectiva, din lipsa de timp, si am fost la service.
b06fcn
Azi am bagat Megane-ul la parcul rece, s-a rupt scaunul de la sofer (era de mult beteag, nu stiam de ce ma doar coastele de pe dreapta, azi am aflat, cand s-a dus de tot spre stanga). Plus ca, probabil cand am tras Leguma pana la copitala, cele 800 kg suplimentare tractate peste cat recomanda fabricantul si-au spus cuvantul, mai ales ca am scos ceva fum din ambreiaj cand am scos masina din curte de la mosie (am o panta de vreo 40 de metri de urcat pana la poarta). Rezultat, abia mai intra in viteza cand e calda masina. Ca sa nu mai zic ca de retrogradare nici nu mai poate fi vorba. Probabil e rulmentul dus sau s-a decalit placa si nu mai apasa pe disc.
Scaunul nu e o problema, am un alt scaun cu cate intentionam sa il schimb, din cauza de burete rupt, acum o sa fac o operatie mai ampla. Cu ocazia asta sper sa ii pot pune si cotiera pe care am luat-o inca de acum 5 ani din Franta. Ambreiajul ma preocupa...va trebui sa vad daca pot umbla in cutie sa inlocuiesc axul cu unul de la o cutie de Laguna 1 dci, care are 21 de caneluri in loc de 26 si sa ii iau kit de ambreiaj de 2.2 dti. Asa ca, odata Kia scoasa din garaj ii vine randul Megane-ului sa ocupe locul pe rampa.
Luni am facut un drum cu Toyota, se impune schimbarea discurilor de frana pe fata, vibreaza la frane mai serioase, 120000 km le ajunge. O sa schimb si spatele, ca sa fiu linistit. Din pacate combinatia Brembo cu Ferodo nu ma da pe spate la Leguma, unde am parte de scartaieli la frana, asa ca am sa merg pe Ate.
Opelul va deveni masina mea de oras dupa ce termin Kia si bag Megane-ul la reparat, zilele astea o transporta pe consoarta la plantatie si inapoi acasa pana e gata masina ei.
b06fcn
Venit turbina de la doctor. Verdictul a fost simplu, axul lejer descentrat, asa cum am suspectat si eu, teoreetic am inteles ca asta s-ar intampla la masinile cu FAP, Kia nu are FAP, asa ca cel mai probabil cauza a fost mersul doar in oras, desi nu era imbacsita turbina. Ma rog, a trimis-o inapoi, curatata si echilibrata, sambata ma duc la mosie si o montez si vedem dupa aia ce si cum. Voi profita sa ii schimb si uleiul si filtrele, ca a cal trecut timpul reviziei, nu si kilometrajul.
Azi am dus Megane-ul la service, verdictul e cel pe care il anticipasem si eu, am prajit ambreiajul cand am tras Leguma. Sa vedem acum ce solutie tehnica adoptam.
b06fcn
Luat azi ulei si filtre pentru Kia, plus garniturile necesare montarii turbinei. De asemenea, am luat ulei si filtre pentru revizia intermediara de la Leguma, schimbul de ulei la 10000 km.
Maine sunt la Gl, dupa care ajung la mosie si le hacuiesc pe amandoua, ca sa pot baga 21 Turbo la loc in garaj, la adapost.
mars
Io tot nu pricep cum naiba reusesti sa ai grija de atatea masini. Io am numai doua si mi se pare complicat cu atatea revizii, RCA, Casco, ITP, impozit, rovigneta etc. Ai vreo aplicatie?
b06fcn
Filofax...
b06fcn
Pus azi turbina la loc pe Kia. Am profitat si am schimbat si uleiul, din aprilie abia acum am reusit sa il schimb, mai avea 500 km pana la 10000 km. Filtrul de aer era foarte jegos, se vede ca masina nu iese din oras cu lunile. Ca idee, cel de la Leguma, schimbat in aprilie, acum putin peste 10000 km, masina mearsa doar pe afara, arata aproape curat.
Am schimbat si garniturile de la galeria de evacuare si de la turbina, desi aratau bine si ale ei.
Pare sa nu mai aiba pisoiul in motor, o sa vad in seara asta cand vin la copitala cu ea.
La Leguma am facut schimbul intermediar de ulei, 10000 km stau linistit.



<span class='edit'>10 Sep 2016, 22:43:</span>
Ajuns acasa de la mosie, am condus Kia pana la OMV-ul din Pipera, acolo i-am predat-o consoartei care a mers in spatele meu cu Leguma.
Am facut 40 de minute de la Petromul din Bucov pana la OMV in Pipera, pe A3. I-am dat sa vad cum trage din toate pozitiile, vmax 220 pe bord, medie orara 109km/h, consum mediu 4,8 la suta. Asta ca in afara de vreo patru sau cinci sprinturi din astea, in rest am mers constant cu 160.
Constat ca, desi galeria de evacuare nu era imbacsita iar tubulaturile de la turbina erau curate, la accelerari zdravene e cam TDi la koorul ei...ma gandesc sa ma duc sa verific injectoarele...ulei nu consuma, ma gandesc ca asta e singura cauza. Am sa mai incerc sa vad daca cu powerbox-ul pe off face la fel. Daca da, trebuie investigat in continuare, daca nu, e clar de unde vine, dar nu ma mai deranjeaza...
Revenind, pisoiul a disparut de tot, masina e ca in prima zi, acum cu consumabilele schimbate, un n de zile nu mai intra la garaj decat pentru eventuale operatii cosmetice.
b06fcn
M-au sunat de la service-ul unde am dus Megane-ul. Ambreiajul e prajit, l-am ars cand am tras leguma spre copitala, nu neaparat drumul i-a pus capac ci cat am scos fum din el ca sa ies cu masina din curte.
Problema e ca nu gasesc nici o varianta de ambreiaj ramforsat, m-am uitat pe unele de la Helix Automotive, dar sunt de Megane 2.0 16V de cupa, care cica ar ajunge la 230 Nm. Putin fata de ce am eu nevoie...
Pana una alta o trag pe dreapta pana gasesc o solutie. Nu stiu daca merge sa-i pun cutie de Laguna 1 dci, trebuie sa studiez nitel problema.
b06fcn
Am gasit niste referinte de ambreiaje ramforsate de Clio Cup de la Helix, cica rezista pana la 290 Nm. Am primit si preturile, 1500 lei placa, 1100 lei discul si 250 lei rulmentul de presiune. Parca nu ma indur sa dau 2850 de lei pe un ambreiaj. Daca nu gasesc alta solutie ii dai su asta, insa pana una alta mai caut.
In alta ordine de idei, am fost nevoit azi sa scot Lada de la adapost ca sa scot butoaiele pentru vin afara. A vazut-o si jumatatea frumoasa si desteapta si nu mi s-a intamplat nimic rau, dimpotriva, a zis ca e superba masina si acum ma intelege de ce am vrut asemenea jucarie. Revenind la Lada, a pornit la sfert de cheie dupa 8 luni de cand am bagat-o in sopron in ianuarie. Sper sa nu mai treaca alte opt luni pana o scot iar la lumina.
andreist
Mai ai de gand sa tragi cu Meganeul masini de 1.6 tone ? smile.gif Nu de alta, dar un ambreiaj normal tine mult si bine si cam pierzi bani bagand cele mai calitative piese in ele. Eu am trecut pe piese "medium" ( d'alde moog vs. meyle hd si ce se invarte prin zona ) pe masinile cu care merg excesiv ( brate, bucse, etc ) si de vre-un an de zile cam nici o problema, inca rezista.
b06fcn
Problema e ca un ambreiaj normal nu tine, ca masina in cauza e chipuita, nu atat puterea in plus d problema ci cuplul, a urcat de la 200 la 280 Nm. De aia si ambreiajul dinainte a fost facut custom, dar s-a dus, asta e. Problema e ca s-a decalit placa, nu cred ca mai poate fi facuta inca odata...
Diac
Nu mai bine de-chipuiesti masina? Macar sa o aduci la un nivel de cuplu mai prietenos cu ambreiajul. Si pui ăl mai normal si ieftin ambreiaj? Asa ajungi sa investesti mult mai mult decât face. Si mai bine investesti timpul si banii in R21.
b06fcn
Ca s-o decipuiesc tot ma costa vreo 200 de euro, la care se adauga costul unui ambreiaj Valeo stock, fac o economie de maxim 1000 de lei, nu cred ca merita.
Am gasit intre timp pe net un atelier din Bucuresti care sustine ca poate face ambreiaje garantie, preturile comunicate mi se par ok, 300 manopera si intre 700 si 1500 refacut ambreiajul in cauza, cu ferodou de kevlar and shit...saptamana viitoare le fac o vizita sa vad ce si cum, cica in doua zile ar fi gata masina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.