Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
xcss
Peter Sauber preia din nou BMW F1.
DrK
user posted image
Update
Solon
Unde e mah modificarea?
bucatzel
La sfortzarea indiei... unde i-au reconfirmat pe sutil si liuzzi
DrK
Manor devine Virgin

user posted image
DrK
Hop si Sauber -> http://www.autosport.com/news/report.php/id/80429

user posted image
sorin_f39
http://www.formula1.com/news/headlines/2009/12/10279.html

Cica va fi un alt sistem de punctare incepand cu 2010.

Si, din ceea ce mai inteleg, Mercedes GP este inregistrata ca si ex. Brawn GP -> ceea ce inseamna ca cele doua titluri vor fi atribuite "by default" celor de la Mercedes.
Solon
Kimi a semnat cu Citroen sa participe in WRC in 2010! Sau Kimi nu se mai incadreaza la stiri din f1?
b76bgaarh
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/245750/

reno vandut 75%
Corbu'
Pana nu vad pe Formula1.com nu cred. Ar fi prea frumos MSCH + R. Brawn reloaded.
TMihai
Numai pt antena 3 zvonurile sunt lucruri sigure. Eu unul nu ma mai agit unsure.gif
Solon
Iar s-a schimbat sistemul de punctaj din cauza cresterii numarului de echipe!
Va fi in genul MotoGp! 25,20,etc!
TMihai
QUOTE
The race winner will take 25 points, with 20 and 15 being awarded for second and third places respectively. The next seven finishers will score 10, 8, 6, 5, 3, 2 and 1 point respectively. It replaces the current structure of the top eight drivers scoring 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2 and 1 point respectively and takes into account the expansion of the grid to 13 teams for 2010.


Linku' l-a pus sorin_f39 pe pg anterioara.
DrK
si contractele lui MS cu Ferrari ce spun? radmasa.gif
Zvonuri...
Solon
Nici pe site-ul oficial al lui Michael nu scrie ceva in sensul revenirii!
sorin_f39
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/5062.html

Montezemolo zice ca nu-l va opri pe Schumi sa plece la Mercedes, dar, evident, in cazul in care germanul o va face, va rupe contractul cu el. O fi pana la urma adevarata chestia asta cu revenirea lui Schumi?
Personal, tind sa cred ca nu, dar doar in proportie de 70%. Cele 30% se datoreaza faptului ca Schumi a fost "crescut" si chiar sustinut financiar de catre Mercedes o mare parte din cariera sa de "junior". Deci, o incheiere a carierei de pilot la Mercedes + apoi un post de conducere in cadrul echipei de F1 (post pe care la Ferrari si l-a dorit dar nu l-a avut) pot conduce in favoarea revenirii lui in sezonul viitor.
DrK
Erau parca niste zvonuri cum ca MS a incercat de cateva ori sa faca pe manager de echipa la Ferrari si a dat-o in bara nasol...
Acum daca Mercedes vrea sa riste cu el, nu poti sa ii opresti...
Sa nu uitam totusi ca Heidfeld e disponibil si nu ar refuza un loc la Mercedes...
mugur
Mi-as dori din tot sufletul sa revina schumacher in f1 pe o masina competitiva, insa nu cred ca o sa se intample...daca se putea cred ca revenea cu ferrari ....pacat ,regret .Mercedes nu are alta varianta mai buna , dar nu cred ca poate concura schumacher un sezon intreg mai ales ca are probleme la gat, daca era ok se putea orice, ca ii place competitia si mai ales sa castige...totusi mai sper ,sa vedem zilele urmatoare ce o sa se mai intample.Se pare ca o sa participe si la un test sa vedem ce o sa iasa , inteleg decizia mercedes, asteapta si ei niste rezultate, date ,sa poata lua o decizie .
sorin_f39
Una peste alta, tinand cont de faptul ca nici Ferrari si nici Schumi nu au dezmintit in vreun fel aceste zvonuri, se tot poate sa fie adevarat ca germanul incearca revenirea in competitie ca si pilot.
Urmarim in continuare internetul si vedem ce se va intampla pana la urma.
TMihai
Di Montezemolo pe ce planeta traieste? Iata ce declara link
Adica i-a grabit retragerea ca sa vina super Kimi, l-a tinut pe bara atatia ani pe un post de "consultant" iar acum se oftica ca ce? Ca nu mai freaca menta pe la standurile Ferrari? La fel a facut si cu Brawn. Cand a vrut sa se intoarca s-a facut ca ploua.
Tin cu Ferrari numai din cauza lui Schumi asa ca nu m-ar deranja prea tare sa si-o ia pe coaja de la veterani si Mercedes icon_mrgreen.gif
sorin_f39
Oricum, chiar daca germanul va reveni ca si pilot, sunt totusi 3 ani de zile de cand nu a mai pilotat la asemenea nivel. Plus ca si masinile sunt un pic cam diferite fata de cum erau pe vremea cand el pilota. Ceea ce vreau sa zic este ca va fi dificil, chiar si pentru el, ca sa faca performanta asa cum isi doreste.
Modus
Eu am impresia ca se va bate pentru victorii cu Alonso si Renault.
sorin_f39
Eu nu m-as risca sa spun ca Renault se va bate pentru victorii. Nici de Ferrari nu sunt asa sigur.
DrK
updates:

user posted image
sorin_f39
Circula zvonul ca s-ar fi batut palma pentru o cursa de F1 pe strazile orasului Roma. Ce naiba gasesc astia atat de interesant in a organiza curse pe strazile oraselor? Nu inteleg de unde si pana unde moda asta cu organizarea de curse in orase.
mugur
Am auzit astazi la radio ca medicii si-au dat acordul si poate sa piloteze schumacher...urmatorul pas sunt testele din ianuarie...atunci o sa stim sigur daca mai este competitiv sau nu. Am vazut cursa de karting organizata de massa in brazilia cu multi piloti cunoscuti si cativa din f1...a castigat si aici...
Solon
KArting-ul nu are nici o legatura cu F1! Ma refer la fortele gravitationale! Sa vedem daca gatul lui Schumacher va rezista presiunii! Tot nu cred ca revine!
Serje
QUOTE
Oficial: Michael Schumacher va pilota pentru Mercedes GP în 2010!

December 23, 2009 by Dan Mihalascu 
Filed under Formula 1, News

Leave a comment

Mercedes Grand Prix a confirmat astăzi că Michael Schumacher va fi al doilea pilot al echipei în 2010. Germanul a semnat marți seară un contract pe trei ani cu echipa condusă de Ross Brawn, urmînd să cîștige 7 milioane de euro pe sezon.

Pentru Schumacher, trecerea la Mercedes GP marchează revenirea nu numai în Formula 1, ci și la constructorul care l-a ajutat să debuteze în “Marele Circ”, în 1991. Schumi a concurat pentru Mercedes în cadrul programului de formare a piloților, luînd parte la curse de sportscars în anii 1990 și 1991.

“Motivația cred că e clară. Telefonul pe care l-am primit de la Ross Brawn la finalul lunii noiembrie referitor la șansa de a pilota la Mercedes. M-am simțit grozav“, a declarat Schumacher. “Nu am părăsit niciodată circuitul. Eram obosit de Formula 1 la sfîrșitul lui 2006, dar în trei ani de absență am recuperat toată energia pe care o am acum. M-am jucat cu motocicletele, iar acum mă simt pregătit pentru lucruri serioase“, a adăugat Schumi.

Referitor la accidentarea la gît care l-a împiedicat să revină la Ferrari la jumătatea sezonului, Schumacher a spus: “Pot să spun 100% că gîtul nu mai e o problemă. S-a vindecat complet. Pot să fac tot ce făceam înainte, fără probleme“.

Decizia lui Schumacher înseamnă că Mercedes GP va alinia un cuplu de piloți 100% german, alături de septuplul campion mondial fiind Nico Rosberg.


Sursa
dantes
Italieni prosti... Puteau sa-l arunce pe massa cat colo si aveau pe schumi si pe alonso.... cine naiba mai avea 2 campioni intr-o echipa? Se reeditau luptele prost-senna wub.gif
Asa...puii mei...
DrK
Sper din tot sufletul sa nu se faca de ras... A fost preferatul meu de cand ma uit la F1 (dupa Senna) si nu as vrea sa raman dezamagit...
Iata si update la lista:

user posted image
mugur
Ura, acum o sa ma uit din nou cu placere la curse, de cand astept acest moment, este aproape incredibil. Sa ne bucuram ca o sa avem placerea sa il vedem pe circuit din nou. Credeam ca o sa faca anuntul mai tarziu, dar se pare ca nu a fost un zvon si acordul medicilor a fost decisiv , pt ca este un sezon intreg si sunt destule solicitari in cursa.
Tomcat
E clar!
Apare stirea si pe site-ul Michael Schumacher.de

23/12/09
Michael to drive for Mercedes GP
Team switch done - a big "thank you" to Ferrari


"I have decided to return to Formula One. Mercedes GP and I agreed on teaming up for the coming 3 seasons. And to be honest, I'm already super excited by the prospect to be back in a F1 cockpit.

I don't want to deny at all that the idea of a German F1 team extremely tempts me. I guess every German driver would feel this way. And of course it plays a major role that I again can work together with Ross at Mercedes GP. Above all, however, my old hunger for racing is back. In Abu Dhabi, when Ross asked me if I could imagine returning to F1, I felt that I wasn't ready for it. But only two weeks later, when he called me once again, I realized that my old passion was returning. Suddenly I was on fire again. For me, the imagination to be back in a F1 car and to compete for the world championships is exciting and extremely inspiring.

That is why my thoughts initially go to Ferrari. I'm very pleased that the split-up goes off that harmoniously and that we are still on friendly terms with each other. I would really like to thank Luca di Montezemolo and the whole Ferrari team big time for the time we spent together and for giving me the opportunity to leave Ferrari in friendship. It's such deeds that make up a true friendship, as even though the contract has not yet been signed, we had promised each other to further cooperate by shaking hands. I will always carry a big part of Ferrari in my heart and I will never forget the sympathy and passion of the 'tifosi'. They supported my all over the world with their devotion - thank you very much for that!

I didn't take this decision lightly at all, especially because of that. Ferrari and I have been working together for 14 years and I've experienced a lot of great moments with the team during this time. Most of my life as a Formula 1 driver is 'red' and so there is strong solidarity and loyalty to these guys who have accompanied me and have always built great cars for me. This solidarity will remain, even though our teams will be competitors on the race track - because I'm certain that Ferrari will regain its former strength since the crew is really strong and committed.

Mercedes GP will be a new challenge for me which is extremely attractive. I have no doubt at all that the team will be really strong. They showed by winning the two world championships that there is meshing a fascinating mixture of high professionalism and deepest passion. The relation between the competence of Mercedes and the current world champion team is extremely attractive and promises a good performance. I think the duels on the race track will be electrifying. Especially since I've got the feeling as if, for me personally, the circle closes after all the years I spent in Formula One. I concluded my first ever driver's contract with Mercedes - back then in Group C and Le Mans - and Mercedes also supported me when entering the F1.

Until recently, I was absolutely sure that I had ended my career as a race driver at Ferrari. But sometimes things change suddenly and unexpectedly. All of a sudden, the framework conditions aren't the same anymore. At that point, you have to reconsider the decisions you've made. And, to tell the truth, the failed comeback attempt last summer gave me reason to reconsider my situation. I was surprised myself how fast and how strong I committed myself to this topic again. Apparently, my batteries recharged completely during the last three years. And when - thanks to Ross - the opportunity arose to drive for Mercedes GP, I realized that my old motivation was back, full of fresh energy and great force.

Physically, I feel absolutely fit. I already realized in summer how fast I achieved my former performance values by exercising specifically. And ever since, I kept on exercising. My neck is absolutely free of complaints. I can now do the same neck work-out as I did when I was still racing. This wasn't possible in summer because back then only five months had passed since my accident and so my neck wasn't cured completely. In the meantime this isn't a problem any more.

I absolutely enjoyed my current life in those three years, doing a lot of things. There were no bored feelings or something like this, I was doing Karting and Biking without big hazzle. Now I am geared up to compete on a serious level again. I know that my change of mind happened rather suddenly and I think it's great that Corinna appreciates my passion and that she absolutely backs me and my decision. When I told her about my plans, she immediately felt that I am serious about it and she instantly gave her approval.

To put it simply: I'm totally fired up for next year!



Sint cam impartit intre Ferrari si Michael. Imi vine greu sa-l vad la Mercedes.
Imi vine si mai greu sa-l vad pe Alonso la Ferrari.
Cred ca marele manager Luca are idei de spinzuratoare. Nu am nimic cu Massa dar asa cum am spus de multe ori pe aici trebuia sa zboare de mult de la Ferrari.
Ce lovitura de imagine da Ross Brown, lovitura care trebuia data de "marele manager Luca".
Sint convins ca nici un sustinator adevarat al scuderiei nu are cum sa spuna ceva aiurea despre Michael.
Chiar si in cazul in care (desi ma indoiesc) nu va cistiga in primul an multe curse, masina va fi pusa la punct.
Sa vedem!



Ov
I love you Michael wub.gif wub.gif wub.gif laugh.gif

DE ABIA ASTEPT, IUPIIIIIIIIIIIIII !!!
Manuel
In sfarsit un motiv intemeiat pentru a ma mai uita la curse!
Vorba lui Ov: We love you, Michael! wub.gif
Merced
Contract pe trei sezoane? Asta nu e normal. 04.gif Abia astept prima cursa.
Solon
Sa inteleg ca Nico va fi pilotul numarul 1? Ce tare! Sau e vreo greseala in tabel?
DrK
Nu are vreo insemnatate 1 si 2. Nico a fost confirmat primul.
koldun
Deci... DA! yupy.gif banana_bailando.gif party.gif

user posted image

Abia astept... rolleyes.gif

DanCVA
Sa vina cizmaru'! biggrin.gif

Nu mi-a placut caracterul lui, dar il pot ierta. Avem nevoie de un punct de interes in F1.
TMihai
Viitorul pt Ferrari nu suna prea bine laugh.gif
Solon
Schumacher abia asteapta sa-l arda pe Alonso! Doar i-a furat titlul acum vreo 2 ani!
sorin_f39
A semnat pentru Mercedes, ii doresc multa bafta, dar sa iasa in spatele lui Ferrari.
Ma enerveaza pentru ca trebuie sa-l sustin pe Alonso si sa fiu contra lui Schumi, dar, asta e situatia si nu am ce face.
mugur
Din pacate nu cred ca alonso sa fie implicat in lupta pt titlu in 2010, masina nu mai este ce a fost in perioada schumacher, poate red bull sa faca fata ca si anul trecut.
sorin_f39
Atunci voi avea un motiv in plus ca sa tin cu Schumi la fiecare cursa, pentru obtinerea victoriei (deoarece Ferrari nu se va bate pentru victorie). biggrin.gif tongue.gif
shadow_x3x
QUOTE(Solon @ 25 Dec 2009, 09:35)
Schumacher abia asteapta sa-l arda pe Alonso! Doar i-a furat titlul acum vreo 2 ani!
*


Nu cred ca lupta pt titlu va fi intre cei 2...sunt alti lupi tineri insetati de victorii.
koldun
QUOTE
The regulation changes for 2010 may not be as dramatic as those introduced in 2009, but they will still have a significant impact on the way Formula One cars look and drive this season. Refuelling is banned, front tyres will be narrower and wheel fairings are no more.

Mai multe aici. excl.gif
bucatzel
QUOTE(sorin_f39 @ 27 Dec 2009, 16:24)
Ma enerveaza pentru ca trebuie sa-l sustin pe Alonso si sa fiu contra lui Schumi, dar, asta e situatia si nu am ce face.
*



Pe mine Ferrari m-a pierdut in momentul in care l-au adus pe Alonso. Puteau sa-l aduca pe Rubens inapoi si nu ma enervau asa tare. Oricum, aducerea lui Alonso probabil a pus capacul pentru Schumi. Care o fi vrut el sa se lase, dar a facut-o si ca sa se formeze Kimi-Massa la Ferrari. Iar daca astia fac faza asta in conditiile in care era clar ca Schumi ar mai vrea "o tura"...

Nu e de uitat nici faptul ca Mercedes e o echipa :
a. Nemteasca
b. Care l-a lansat in F1. Jordan a facut un ban cinstit ca sa-l puna pe Schumi la volan. Ban decartat de Mercedes. Intr-un fel, ma asteptam la un moment dat sa plece de la Ferrari si sa ajunga pe la ei.

E pacat de astia mici, ca o sa ajunga sa se bata pentru locul doi prin curse. Pentru binele lor, sper sa nu ploua prea des biggrin.gif
Modus
QUOTE(bucatzel @ 5 Jan 2010, 16:17)
Pentru binele lor, sper sa nu ploua prea des biggrin.gif
*



Ca-i face praf Alonso.
MihaiD
Ii face praf intradevar radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.