Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
sandman_
Astazi conducerea echipei McLaren a confirmat pe Pedro de la Rosa ca pilot pentru m.p.al Braziliei. sursa: f1racing.net
FISICHELU
Luni se va oficializa intelegerea intre ING si Renault

Luni, 16 octombrie, e programata o conferinta de presa care va avea loc la sediul central din Amsterdam al ING Group, si in care se pare ca banca olandeza va oficializa confirmarea parteneriatului de sponsorizare cu Renault F1 pentru 2007 si mai departe.
Se stie ca Alain Dassas, presedintele RenaultF1Team, va fi prezent, la fel si directorul echipei Flavio Briatore, precum si Cees Maas, vicepresedinte si Chief FInancial Officer al grupului ING.


TMihai
QUOTE
Ferrari, with Michael Schumacher at the wheel, cracked the elusive 20,000 RPM barrier with its Brazil-only engine specification whilst testing at Jerez last week.

Cosworth and Honda are believed to have also surpassed the impressive figure at one time or another, but - in pursuit of the constructors' championship and a final Grand Prix win for the retiring German racer - the red team reportedly intend to regularly run the V8 past 20,000 revs in Sao Paulo this weekend.

"Because their engine must only last for one race, I can imagine that 20,000 is a realistic figure," Toyota's former engine boss, Norbert Kreyer, said.

Spain's Marca newspaper, meanwhile, applauded Schumacher after he dominated proceedings last week in testing at Jerez.


"It is a good job for Alonso that the championship is basically decided," the newspaper wrote, "because if it was not, every alarm bell at Renault would now be ringing."

Kicker, however, thinks Schumacher's Brazilian task for an eighth and final world title is distinctly unlikely, as the magazine referred to it as 'Mission Impossible 8'.
rotuning
QUOTE(FISICHELU @ 13 Oct 2006, 22:59)
Luni se va oficializa intelegerea intre ING si Renault

Luni, 16 octombrie, e programata o conferinta de presa care va avea loc la sediul central din Amsterdam al ING Group, si in care se pare ca banca olandeza va oficializa confirmarea parteneriatului de sponsorizare cu Renault F1 pentru 2007 si mai departe.
Se stie ca Alain Dassas, presedintele RenaultF1Team, va fi prezent, la fel si directorul echipei Flavio Briatore, precum si Cees Maas, vicepresedinte si Chief FInancial Officer al grupului ING.
*



Asta inseamna ca masinile vor fi portocalii de la anu'? haha lost boyz!
sandman_
Portocalii vor fi cele de la Spyker.
Renii vor ramane galbeni-albastri (ING au si albastru).
FISICHELU
OFICIAL
ING cofirma titlul de sponsor principal al Renault F1 Team


Intr-o conferinta de presa in Amsterdam din aceasta dimineata, vicepresedintele ING Cees Maas a confirmat faptul ca banca olandeza va fi sponsorul principal al echipei Renault F1 Team pentru 2007, 2008 si 2009.
ING Renault F1 Team va incepe lupta in 2007 in campionatul F1 cu obiectivele clare - succes pe pista si impact global in afara acesteia.
ING a ales Formula 1 ca platforma perfecta pentru cunoasterea globala a brandului si ca o cheie pentru deschiderea oportunitatilor de afaceri. Si cum nu o puteau face cu roicine, au ales echipa castigatoare a campionatului din 2005, cu mari sanse si pentru cel din 2006.
Presedintele Renault F1 Team Alain Dassas:" Suntem incantati sa primim ING in Formula 1 ca sponsor principal. Este o intelegere importanta pentru cresterea si dezvolytarea Renault F1 Team, asigurand stabilitate pe termen lung- ceea ce ne intareste stabilitatea in sport. Ne asteptam de la aceasta banca respectabila la o relatie fructuoasa de ambele parti."
Flavio Briatore: "Suntem mandri sa introducem ING in lumea F1, care este o oportunitate unica in cresterea globala. ING este o marca ce se potriveste perfect cu imaginea Renault F1 Team. Ambele companii sund organizatii dinamice care cauta sa-si imbunatateasca renumele international prin gandire spre viitor si performanta exceptionala. Suntem incantati de perspectiva lucrului impreuna pentru urmatorii ani."
Pe langa formarea echipei cu Renault, ING a incheiat si o intelegere cu Allsport Management pentru sponsorizare pe pista pentru cateva etape din 2007, situate in zone "cheie" din punct de vedere bancar...
Ultima cursa din 2006 va gasi echipa Renault impreuna cu sponsorul curent, Mild Seven, sponsor cu care au lucrat in continuu 13 sezoane atat cu Benetton cat si cu Renault F1 Team.
Briatore a comentat: "Am vrea sa multumim Mild Seven pe aceasta cale pentru cele 13 sezoane petrecute impreuna . Loialitatea si dedicarea lor este un exemplu de urmat pentru asocierile din F1. Au intrat in sport ca si castigatori cu Benetton in 1994 si 1995. Dupa dublul titlu dramatic de anul trecut facem tot posibilul ca ei sa plece din sport in acelasi fel: sus, ca si castigatori a unor campionate consecutive."

FISICHELU
Victoria, singura optiune pentru Briatore in Brazilia

Intrebat la conferinta de presa de astazi ce va fi in Brazilia, Briatore a spus ca echipa va prefera ca Alonso sa joace "usurel" pentru 1-2 puncte la Interlagos, decat sa riste si sa piarda titlul mondial.
"MErgem acolo sa castigam cursa", a insistat Flavio."E ca in fotbal, daca pleci de la inceput cu gandul la un scor 0-0, pierzi meciul."
"Echipa e puternica. Cu un punct avem titlul Pilotilor, si pentru inca cateva il avem si pe cel al Constructorilor. Daca vom castiga cursa vom avea totul. Va fi interesant de urmarit cursa la TV - va fi un spectacol pe cinste."
Intrebat despre aluziile pe care le-a facut in legatura cu implicarea FIA in mersul competitiei, Briatore a spus:"Cred ca REnault merita castigarea campoionatului pentru ca Renault a fost puternica tot sezonul."
Nu suntem tocmai fericiti in legatura cu ceea ce s-a intamplat in unele situatii in acest sezon intre federatie si alta echipa, dar daca au avut ca scop sa mentina campionatul interesant, atunci au facut o treaba buna."
Privind la cursa din acest week-end, el a spus: " Am vazut prognoza meteo si sunt sanse 50 % pentru o cursa pe ploaie. Va fi interesant, si va fi o cursa corecta intre Michael si Fernando, precum si o lupta buna intre Renault si Ferrari."
"Cred ca spectatorii au nevoie de asta. E o afacere importanta, va fi un eveniment televizat foarte important, asa ca hai sa ne simtim bine si sa luptam."
FISICHELU
Vodafone McLaren Mercedes va prezenta echipa in ianuarie

McLaren a anuntat ca prezentarea oficiala a echipei Vodafone McLaren Mercedes va avea loc la Valencia, din 14 ianuarei pana pe 16 ianuarie.

Nota mea: Vodafone nu sponsoriza Ferrari?!?!?!?! blink.gif
cri123
He he, Vodafone au fost suflati de Ron Dennis de la Ferrari, nu prea sufereau sa fie numarul 2 ca sponsor pe Ferrari (dupa Marlboro). Nici o grija insa, Ferrari deja au semnat cu TIM (Tele Italia Mobile).
FISICHELU
Lui Piquet ii "face cu ochiul" locul lui Fisichella
Pilotul din GP2 Series si din 2007 pilot de teste la Renault, Nelson Piquet jr a recunoscut ca vrea din tot sufletul sa ii ia locul lui Fisichella din 2008.
DIscutand cu Reuters, tanarul brazilian a spus ca spera ca italianul se va retrage la sfarsitul anului 2007, lasand liber astfel al doilea loc, alaturi de Kovalainen.
"Fisichella e posibil sa se retraga in 2008 si daca toate merg bine, il voi inlocui" a spus Piquet. " Cum acum investesc in Kovalainen, probabil Fisichela va fi cel care se va retrage din cauza varstei."
"Briatore si cu mine suntem parteneri. M-a ajutat sa-mi fac intrarea in Formula 1 si are o parte din tot ceea ce realizam impreuna. El are interes, iar eu am nevoie de cineva care este implicat in acest sport, pentru ca eu sunt prea tanar si tatal meu nu are timp pentru asta. Este si director la Renault, si mi-a spus ca vrea ca eu sa pilotez."
Desi nu a inceput oficial sa lucreze pentru Renault ca pilot de teste, a realizat cateva testari, inclusiv la SIlverstone unde a fost singur saptamana trecuta.
"Este un inceput, insa mai sunt multe de facut" a mai spus brazilianul.
TMihai
Cred ca pana la urma tot o comite icon_mrgreen.gif

QUOTE
Interlagos is one of Fernando Alonso's least favourite circuits, according to an 'insider' at the Renault team.

Although the Spaniard wrapped up his maiden drivers' title in Sao Paulo a year ago, he only finished third. The 25-year-old, moreover, has never won the Brazilian Grand Prix.

The 'insider' told German daily Bild-Zeitung that Alonso, who only needs to finish eighth on Sunday to secure his second championship, has been cautious on the 'Autodromo Jose Carlos Pace' layout ever since his horror crash in 2003.

Bringing an end to the race, the then 22-year-old hit debris from an earlier crash at unabated speed on the pit straight, and spent the next 14 hours under observation in hospital.

"It was Fernando's biggest crash," the insider said. "Since then he has always driven more reservedly in Brazil."
sandman_
Si tu crezi tot ce scrie Bild? In '99 au scris ca un "insider" de la Ferrari le-a spus ca alt insider de la Ferrari ar fi sabotat masina lui MS pentru a face accident...
TMihai
Eu cred ce vreau sau ce-mi place...nu asta e ideea. "Scenariul" descris acolo insa e perfect plauzibil icon_mrgreen.gif Si de ce sa nu pun asa zisa stire aici cand pot intarata atatia omuletzi? wink.gif
Iar despre sabotaje, singurul pilot in viata a carui masina a fost sabotata, e nimeni altul decat...EXACT! Fernandel Alonso.

Acum alta stire
QUOTE
Michael Schumacher's may still be a regular face in the F1 paddock next year and beyond.

The Cologne based newspaper Express reports that Schumacher could be set for a Niki Lauda-style role as informal Ferrari 'advisor', involving attendance at most races on the 2007 calendar.

It is speculated that some Ferrari sponsors are requesting Schumacher's on-site advisory role as a condition of maintaining their current level of team backing.


Meanwhile, the manager-magazin publication has listed Schumacher at position 161 on the annual list of the wealthiest German people. His fortune is estimated at approximately $750m.
FISICHELU
user posted image
Da, cam asa era masina lui Alonso in 2003 la Interlagos...
Insa cine era pe podium? laugh.gif
user posted image
Chestiile cu sabotarea masinii mi se par chiar aberatii... Cine isi risca pielea pentru o problema de masina, problema care l-ar putea costa pe pilot chiar viata...
Ma astept ca Alonso, bine instruit de echipa, sa stea cumintel in ciuda impulsurilor lui de a castiga locul 1...
FISICHELU
WMSC a ajuns la o concluzie cu privire la calendarul competitional in 2007-fara cursa la Imola

Calendarul Campionatului Mondial de Formula 1 va cuprinde astfel doar 17 curse. dupa concluziile World Motor Sport Council.
Dupa WMSC, nu s-a ajuns la nicio intelegere in legatura cu cea de-a 18-a, asa ca in 2007 vor fi 17.

Date Race Circuit
18-Mar Australia Melbourne
07-Apr Malaysia Sepang
15-Apr Bahrain Bahrain International Circuit
13-May Spain Barcelona
27-May Monaco Monaco
10-Jun Canada Montreal
17-Jun United States Indianapolis
01-Jul France Magny-Cours
08-Jul Britain Silverstone
22-Jul Germany** Nurburgring
05-Aug Hungary Hungaroring
26-Aug Turkey Istanbul
09-Sep Italy Monza
16-Sep Belgium Spa Francorchamps
30-Sep China* Shanghai
07-Oct Japan* Fuji
21-Oct Brazil Interlagos

*Urmeaza sa fie confirmate

**2007 German Grand Prix se va tine la Nurburgring. In 2008, se va tine la Hockenheim, si vor alterna astfel anual.
FISICHELU
WMSC a anuntat Regulamentul Sportiv pentru 2007

La intalnirea World Motor Sport Council in Barcelona, urmatoarele reguli sportive au fost aprobate pentru Campionatul Mondial de F1 din 2007.

Free practice
Echipele vor folosi doua masini in sesiunea de free practice. Un al treilea pilot anuntat poate folosi una dintre aceste masini in sesiuni.
Cele doua sesiuni de free practice in prima zi au fost prelungite de la o ora la 90 min. fiecare.

Cauciucuri

Singurului producator de cauciucuri i se cere sa asigure cantitati si specificatii identice fiecarei echipe din campionat pe parcursul anului calendaristic.
Poate asigura doar doua tipuri de cauciucuri la fiecare cursa.
Cantitatea de anvelope de uscat pe care fiecare pilot le poate folosi la o cursa a crescut de la 7 seturi la 14. Un maxim de 4 seturi vor fi valabile fiecarui pilot pentru prima zi de free practice si 10 pentru restul cursei.

Motoare
Regula de un motor pentru doua curse se va aplica acum doar pentru a doua zi de free practice si ziua cursei.
Motoarele omologate si folosite in ultimile doua curse din 2006 trebuie folosite in cursul sezoanelor 2007,2008,2009,2010.

Safety Car

Cand Safety Car intra pe pista, nicio masina nu are voie sa intre la pituri, acest lucru permitandu-se cand s-au strans toate in spatele Safety Car. Acest lucru va impiedica alimentarea pe perioada prezentei SC pe circuit si revenirea in cursa.

Stewards

Stewards-ii au voie sa aplice penalizari prin retrogradarea pilotilor la pozitia de start.

Siguranta
Un sistem GPS director, ce presupune un display luminos in cockpit la semnalele cu steaguri, se va introduce din 2007.

Urmatoarele reguli au fost aprobate pentru Campionatul Mondial din 2008

FIA ECU sa fie prezenta la toate testele ce preced o cursa.
O penalizare cu 10 locuri pe grila de start sa va acorda la schimbarea motorului.
O penalizare cu 5 locuri in grila se aplica la schimbarea cutiei de viteza.
Rapoartele de la cutia de viteza pot fi schimbade o singura data pe cursa sub supraveghere.
Rapoarte de la cutia de viteza stricate pot fi schimbate fara a se aplica penalitati daca sunt dovezi clare de stricaciuni, iar acestea nu au fost facute deliberat.
Cererea Ferrari de a fi producatorul de motoare pentru doua echipe in Campionatul din 2008 a fost acceptata.

Un numar de reguli tehnice au fost aprobate pentru campionatele din 2007 si 2008.

ionutctn
Mai baieti voi chiar nu aveti deloc imaginatie: pai daca Schumi ar vrea sa castige CM cu orice pret si prin orice mijloace e foarte simplu si pana la urma scopul scuza mijloacele, procedeaza in felul urmator: pole position obtinut de Schumi, de pe locul 2 va pleca Massa care va avea foarte putina benzina. Tactica ar fi in felul urmator: Schumi se duce in fata iar MAssa desi cu benzina putina l-ar lasa pe Alonso sa se apropie de el sau ar merge el mai incet sa fie ajuns. De aici incolo misiune facila: il invita pe Alonso la duel dupa ce lasa cateva usi deschise in niste viraje prin care ii da semne lui Alonso cum ca ar fi cazul sa fie depasit. Si la un viraj in viteza nu prea mare il scoate pe Alonso in decor sau mai simplu ii avariaza masina cat sa nu ajunga Alonso cu ea la boxe sa mai faca mecanicii ceva. Procedeaza la o manevra a la Schumacher. Asa ca metode sunt. Schumi nu pateste nimic in situatia descrisa. Massa poate fi depunctat sau nush ce masuri oricum e scos din cursa pentru titlul mondial. Simplu nu? Si eficient.
r&d
Nu pot sa-mi imaginez asa ceva. Totusi, e Formula 1, nu batai in noroi.
sandman_
ionutctn, tu chiar crezi ca in situatia descrisa de tine FA s-ar baga sa-l depaseasca pe FM? cu exceptia cazului in care acesta din urma ar merge atat de incet incat urmatorul sa-l ameninte pe FA. Si si-asa, FA ar putea sa se lase depasit. Daca respectivul in depaseste si pe FM, FA ramane tot in spatele acestuia si tot asa, pana la prima intrare la boxe, cand FM intra in fata lui FA, care baga 2-3 ture rapide si iese in fata lui, poate chiar se departeaza... Daca se interpune cineva intre FA si FM, atunci FA merge linistit in spatele aceluia. Marea problema a acestei strategii (care teoretic ar putea fi adoptata de Ferrari) este ca lui FA ii este suficient 1p.
Eu cred ca nu se va baga nimeni in "activitatea" celor 4 : MS,FM,FA,GF. Fiecare isi va vedea de cursa lui:
Kimi va vrea o victorie si, prin asta, l-ar putea incurca putin pe MS, lucru foarte probabil, insa, avand in vedere ca MS va fi noul sau sef;
JB va vrea sa arate ceva, dar nu cred sa faca mare lucru, RB e acasa si ii place circuitul, dar nu cred sa se ridice la nivelul renilor sau cailor
Toyotele se vor bate cu BMW-urile pentru locul 5, dar undeva in zona 6-8
vv
Nu se coboara atat de jos Ferrari. Plus ca-si risca titlul mondial la constructori... daca i se scad lui Massa 20p drept penalizare pt gest?
TMihai
Plictiseala vad ca face victime icon_mrgreen.gif Mai sunt 3 zile doar...rabdare console.gif
sandman_
o eventuala penalizare de genul acesta se aplica doar pilotului
nu si echipei
ionutctn
QUOTE(sandman_ @ 19 Oct 2006, 15:20)
o eventuala penalizare de genul acesta se aplica doar pilotului
nu si echipei
*



Mai o chestie de genul asta nu e imposibila mai ales ca nu trebuie atata filozofie sa il scoti pe unul in decor sau sa il lovesti sa ii avariezi masina. Deci daca se vrea, se poate face asta nu ca Alonso nush ce nu face; pur si simplu intra in el in plin si gata. Alonso nu mai poate continua cursa nici macar pana la boxe si nici Massa si gata treaba e facuta. Si sa nu imi spuneti mie ca nu se poate. Dupa parerea mea cel mai bine ar fi ca Alonso sa il scoata in decor pe Schumi asta ca sa rezolve repede treaba si asta printr-o manevra a la Schumacher.
rotuning
Deci vestea buna ca se va alerga din nou pe SPA!
vestea proasta: NU MAI VINE ODATA DUMINICA ASTA CA TUUUURRRRRBEEEEZZZZZZ!
aaaaa...la ce ora vom avea cinstea si onoarea sa-l auzim pe maestrul Alexandrescu in direct? ...asta pt cei care nu prind RTL-ul!
rotuning
Am aflat: 19.55 TVR2!
calificari sambata 20.00 tot TVR2
sandman_
QUOTE(ionutctn @ 19 Oct 2006, 14:23)
Mai o chestie de genul asta nu e imposibila mai ales ca nu trebuie atata filozofie sa il scoti pe unul in decor sau sa il lovesti sa ii avariezi masina. Deci daca se vrea, se poate face asta nu ca Alonso nush ce nu face; pur si simplu intra in el in plin si gata. Alonso nu mai poate continua cursa nici macar pana la boxe si nici Massa si gata treaba e facuta. Si sa nu imi spuneti mie ca nu se poate. Dupa parerea mea cel mai bine ar fi ca Alonso sa il scoata in decor pe Schumi asta ca sa rezolve repede treaba si asta printr-o manevra a la Schumacher.
*



renii il pun pe GF intre FM si FA si atunci chiar ca e imposibil (in proportie de 99,99% tongue.gif)
rotuning
haha Prost vs Senna!
FISICHELU
Nu cred ca risca cineva in halul asta! Va dati seama ca sunt constienti de faptul ca toti ochii sunt pe ei -SCH,ALO,FIS,MAS. Nu ca ar fi penalizati la cursa asta, ci ar fi penalizati pentru totdeauna, la ce scandal va iesi! Eu cred ca toata lumea va juca foarte prudent. Formula 1, dupa toate "cotirile" si "codirile"din acest an, sta pe un butoi cu pulbere...
FISICHELU
BMW confirma componenta echipei pentru 2007

BMW Sauber F1 Team va concura in Campionatul din 2007 cu pilotul german Nick Heidfeld (29) si polonezul Robert Kubica (21). Sebastian Vettel (19) a fost numit ca pilot de teste oficial si pilot de rezerva.
FISICHELU
Schimbare de motor pentru Alonso

Reanult a optat sa schimbe motorul din masina lui Alonso, acest lucru fiind fara urmari din punct de vedere al penalitatilor. Echipa precizeaza ca nu este nicio problema.
Desi masinile folosite de echipa franceza sunt tipul D5 a lui R26, motorul pus in masina lui Alonso, ca si masina de teste, contine "cateva piese diferite".
"Dupa ultimile rezultate", a spus un oficial al echipei referindu-se la testele dinamice recente de la fabrica din Viry,"am ales sa facem aceste modificari, masina de teste comportandu-se perfect."
"Nu e nicio problema! ", a mai adaugat oficialul...
Cum motorul a fost schimbat inaintea primei sesiuni de free practice, spaniolul nu va suferi nicio penalizare.




DFA
asteapta nervos.gif se-ncinge atmosfera! smile.gif
rotuning
rezultatele din antrenamente aici: http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=56218&st=0&p=705330& , sau pe www.formula1.com
cri123
De unde e stirea asta cu schimbarea de motor? Pe renaultf1 nu zic nimic, decat ca vor folosi motor de generatie E pentru Fisi si D5 pentru Alonso.
dantes
Pe "Rear wing"-ul masinilor BMW Sauber va fi inscriptionat mesajul "THANKS MICHAEL"... sursa formula1.com in comentariile lui MS... sunt curios in cursa daca vor pastra mesajul!

Oricum mai sunt aproximativ 32 ore pana cand MS va iesi dintr-o masina de F1 dupa cursa... plange.gif
Sper sa fie cu adevarat o cursa de retragere din viata competitionala a lui MS!
rotuning
32 de ore sau mai putin....... cool.gif
FISICHELU
@cri123
L-am sunat aseara pe Denis si mi-a povestit...radmasa.gif

Denis Chevrier, Head of Engine Operations:
Alo, Fisichelu? Asculta aici.
" Asa cum ne-am obisnuit sa spunem in acest an, a fost o Vineri normala pentru echipa. In aceasta dimineata ne-am decis sa schimbam motorul original din masina lui Alonso cu un unit cu aceleasi specificatii ce a fost instalat pe masina de rezerva, deoarece ultimile rezultate ale testelor dinamice de la Viry au demonstrat un compromis optim intre performanta si fiabilitate. Acest unit a mers fara nicio greseala astazi, la fel ca motorul tip E din masina lui Giancarlo. In ceea ce priveste motorul, am facut multe ture si avem date suficiente pentru a face procesul nostru obisnuit de aprobare, precum si ultimile retusuri de finete in configurarea motorului V8. Ca de obicei, mult timp din ziua aceasta a fost ocupat in setarea minutioasa a sasiului, lucru foarte important pe acest circuit cu multe parti inselatoare. Am facut un progres solid, si vom continua in acest mod si maine. "
rotuning
Viry.......as in Virinel? biggrin.gif
ionutctn
QUOTE(FISICHELU @ 20 Oct 2006, 19:13)
Nu cred ca risca cineva in halul asta! Va dati seama ca sunt constienti de faptul ca toti ochii sunt pe ei -SCH,ALO,FIS,MAS. Nu ca ar fi penalizati la cursa asta, ci ar fi penalizati pentru totdeauna, la ce scandal va iesi! Eu cred ca toata lumea va juca foarte prudent. Formula 1, dupa toate "cotirile" si "codirile"din acest an, sta pe un butoi cu pulbere...
*



Serios? Chiar asa? DUpa cum s-a spus mai sus pilotul este depunctat in cazul unei manevre inconstiente iar nu echipa. Iar referitor la GF poate imi spui si mie cum il "PUI" intre cei doi sau sa presupunem ca la startul cursei va fi configuratia cum spui tu dar Ferrari are o masina mai rapida decat Renault iar daca Massa are si benzina mai putina nu il vad eu pe GF sa tina o masina Ferrari in spate. Hai sa fim seriosi ca GF nu e ala care sa tina pe cineva in spatele lui. Sunt piloti care pot tine pe cineva in spate chiar daca urmaritorul are o masina ceva mai buna dar nu e cazul lui. Sa imi fie iertat dar pilotul acesta este mediocru. Pana si Coulthard a castigat mai multe curse decat el iar Coulthard a fost tot pilotul nr 2 dar la McLaren care niciodata nu i-a pus o masina buna la dispozitie. Ba chiar Culthard a castigat de 2 ori la Monaco ceea ce nu e putin lucru.

LATER EDIT: Si ca sa fim obiectivi, niciodata nu l-a ajutat pe Alonso in sensul de a-l proteja de ce vine din spate.
FISICHELU
Insiruirea pilotilor nu a reprezentat o grila de start, ci doar o enumerare a pilotilor celor doua echipe candidate la premiu!...Relax...
Iar despre depunctare, nu il vad pe Massa patandu-si viitorul in Formula 1 doar ca sa castige acum campionatul cu Ferrari... Tine cont ca este pilotul No.2, iar dupa venirea lui Kimi tot No.2 va fi... Nici pe Schumacher nu il vad calcand pe bec in ultima lui cursa, gen Zidane in ultimul lui joc... Eu cred ca ambele echipe vor joca in cel mai "safe" mod posibil. Mai degraba ma astept din partea lui ALO sa strice niste eleroane... happy.gif

Later edit: ia mai gandeste-te: Spania GP 2006 de exemplu.
FISICHELU
Casca lui Schumacher

Michael Schumacher va purta in ultima sa cursa de F1 o casca de protectie pe care sunt trecute toate GP-urile castigate in cariera sa de 16 ani.
Ne intrebam, mai e loc si de Sao Paolo 2006? happy.gif
user posted imageuser posted image
FISICHELU
Atac asupra staff-ului Toyota

Patru membrii ai echipei Toyota sunt inca socati dupa ce au trecut printr-o situatie ce a inclus si focuri de arma in Sao Paolo Vineri seara.
Cei patru, in timp ce mergeau cu masina, au fost atacati in timp ce oprisera la un semafor, la distanta de cativa kilometri de circuit.
Nimeni nu a fost ranit si nu s-a furat nimic in incident, insa cei patru au fost cam zdruncinati de situatie, cateva focuri de arma fiind trase iar unul dintre cei din maina gasindu-se in situatia de a sta cu un pistol indreptat spre capul sau...
"Le-am spus celorlalti sa stea linistiti" a spus Fernanda de Mello Villas-Boas catre Reuters. "Statea cu pistolul la capul meu la geam. Cred ca ceea ce ne-a salvat a fost masina care a venit din spate."
"Au tras cateva focuri spre ea, le-am spus celorlalti sa nu se miste. Totul s-a terminat cu bine in sfarsit si am reusit sa plecam,....a fost insa socul mare prin care am trecut."
rotuning
deci mr. shoe-maker s-a obisnuit cu ideea ca nu va castiga maine...... 04.gif
TMihai
Acum stim de ce Schumi l-a depasit cam greu pe Kimi radmasa.gif

QUOTE
Following the season ending Brazilian grand prix, Kimi Raikkonen has returned to the headlines for the wrong reasons.

The Finn, bidding to finish his McLaren career on a high with a front row start, was interviewed on the Interlagos grid by British broadcaster ITV's Martin Brundle.

Brundle observed that Raikkonen, 27, was the only driver to miss Pele's presentation of a gold trophy to Michael Schumacher, whom he replaces at Ferrari in 2007 and beyond. "Yeah," Kimi answered.

"You'll get over it, then ?" Brundle asked sarcastically. Raikkonen answered : "Hey, I was having a sh*t."

"Thanks for that," Brundle recoiled. "At least you'll have a nice light car on the grid ..."

Tabloid newspapers in England reported that ITV were 'inundated' with complaints from viewers of the live feed.


Filmuletul aici
Manuel
"Alonso: "Ma retrag dupa ce voi cāstiga al treilea titlu mondial"

Pilotul spaniol de Formula 1 Fernando Alonso a declarat, luni, īntr-un interviu acordat postului Telecinco, ca se va retrage dupa ce va cāstiga al treilea titlu mondial.

"Cānd voi cāstiga al treilea titlu mondial ma voi retrage. Acesta a fost obiectivul meu īnca de cānd mi-am īnceput cariera", a spus Alonso, īn vārsta de 25 de ani.

Alonso a cāstigat, duminica, pe circuitul de la Interlagos, al doilea titlul de campion mondial, dupa cel reusit īn 2005."

sursa: http://www.prosport.ro/articole/alonso-ma-...u-mondial/11718


E clar, asta nu se va retrage never ever blink.gif
Va trebui sa ne obisnuim sa-l vedem pe pista cu barba carunta acoperindu-i falcile impozante naughty.gif
vv
In sfarsit, am inteles si eu de ce a plecat Alonso de la Reno 04.gif
cri123
radmasa.gif Ca sa nu se retraga din F1 radmasa.gif Eu sincer ma indoiesc ca Alonso ar face asta. Dar trebuie sa traiasca si presa biggrin.gif
FISICHELU
Renault va petrece Miercuri in Paris

Pentru a celebra castigarea campionatelor de F1 la Constructori si Piloti, Renault F1 Team organizeaza o petrecere deschisa publicului Miercuri, 25 octombrie la ora 10, pe Esplanade de La Defense. Aviz amatorilor...
O petrecere privata pentru 500 invitati (printre care si eu radmasa.gif ) va avea loc Marti seara. Adica acum, cand scriu textul... plange.gif
FISICHELU
@Manuel
Exemplu de stire scoasa din context. Nu e vina ta, insa trebuie sa-ti "schimbi furnizorii" happy.gif Prosport sucks big time. Si nu cumva de acolo isi ia bani Micky?...

Declaratia lui ALO a sunat asa:user posted image
"Sa ma alatur echipei McLaren si sa nu pilotez niciodata cu Ferrari imi aminteste mult de Senna. El a castigat trei titluri, si pentru mine, sa ma retrag cu trei si sa obtin ceea ce a obtinut el - asta ar reprezenta obiectivul carierei mele."
Au urmat niste mici comentarii referitoare la penalizarea din Italia si la situatia cu mass-damper-ele.
"M-ar fi deranjat foarte tare sa nu castigam anul acesta, si s-ar fi facut o mare nedreptate. Tocmai din acest motiv am fost extra-motivat in Brazilia ca sa fiu sigur ca toate vor fi cum au fost si de-a lungul anului, in mainile noastre."
So, nu mai cititi junk-newspaper.
FISICHELU
user posted image

Michael Schumacher: "Ei sunt adevaratii campioni"

Michael Scumacher, desi a ratat ocazia sa castige cursa, lucru care ar fi fost posibil daca nu si-ar fi "intepat" cauciucul, a revenit pe pozitii intr-un mod incredibil. A revenit de pe ultimul loc pe pozitia a patra. El a realizat si cel mai rapid tur din cursa. Din pacate, nu a fost suficient pentru ca steagul "in sah" sa il gaseasca pe un loc pe podium. Acest lucru este secundar insa, pilotul demonstrandu-si inca o data clasa.
Michale a fost pentru inceput suparat, si este de inteles, desi era satisfacut de performanta extraordinara. "AM vrut sa-mi iau la revedere de la baieti cu titlul Constructorilor. Am meritat titlul. Ce este cert este ca baietii sunt cei mai buni si ca ei sunt adevaratii campioni ai lumii, chiar daca nu am castigat."
A fost o stare emotionanta intre membrii echipei in seara de dupa cursa, cand echipa a organizat o petrecere imensa in onoarea celui mai de succes pilot al sau din istorie.In casa Fasano din Sao Paolo, toata lumea a cantat si a dansat. 'An evening to celebrate with Micahel' a fost sloganul de pe invitatie."A legendary champion, a special man and an important member of our family". Michael a multumit tuturor si a fost ultimul care a parasit petrecerea.
In ciuda a ceea ce cred multi, el este sigur ca nu va regreta decizia pe care a luat-o: "Toate vor veni cu timpul. Oamenii ma intreaba ce-mi va lipsi, insa e prea devreme sa ma gandesc la asta. Pentru moment tot ce vreau este pace si liniste, lucruri care sunt noutati pentru mine. Sunt constient de momentele de neuitat pe carele-am avut in F1 si de suportul fanilor. Este intotdeauna reconfortant sa stii ca cineva este alaturi de tine in timpuri grele. Acest sentiment a fost dintotdeauna cu mine si sper, in felul meu, sa fi daruit fanilor ceva de care sa se bucure."
Michael a plecat acasa Luni unde va petrece cateva zile relaxandu-se. Saptamana viitoare va vedea Ferrari World Finals la Monza. Evenimentul marcheaza sfarsitul sezonului competitional pentru familia Ferrari.
FISICHELU
Massa stia de plecarea lui Schumacher din iunie

Vorbind jurnalistilor de la un post brazilian de televiziune, Felipe Massa a declarat ca a fost primul care a stiut de plecarea lui Schumacher, inainte de Canada GP.
Pilotul Ferrari, care va fi partener cu Kimi Raikkonen sezonul viitor, a semnat ulterior un nou contracty de doi ani cu echipa italiana, dupa USA GP.
Desi Schumacher si-a anuntat retragerea oficial imediat dupa cursa de la Monza din Italia, pe care a castigat-o, s-au facut speculatii privind viitorul apropiat, multe dintre ele avandu-l in prim-plan pe Kimi, si care isi puneau intrebarea daca germanul ii va face loc finlandezului sau va ramane in lupta, coechipier cu fostul pilot McLaren.
In ultimile saptamani s-au facut si mai multe speculatii potrivit carora Ferrari, dornica sa-l ia pe Raikkonen cat mai curand posibil si cu teama sa nu il piarda unor rivali, l-a cam "zorit" pe Scumacher cu retragerea.



This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.