Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
aditab
QUOTE(avathan @ 14 Sep 2007, 12:04)
Personal cred ca :
Echipa trebuia exclusa definitiv iar pilotilor trebuia sa le fie retrasa licenta definitiv, faptul ca au ajutat ancheta inseamna ca stiau,daca stiau sunt complici.
Pedeapsa e mult prea blanda si se creeaza un pecedent periculos .Mercedes si McLaren daca nu erau exclusi macar trebuiau interzisi in Formula 1 cel putin 50 de ani .


Eu si mai personal cred ca toti membrii echipei trebuiau dusi pe stadion si impuscati, iar fabricile Mercedes rase de pe suprafata pamantului.

Giiizaassss!
QUOTE
Ocupati garile! Ocupati garile!
avathan
a 2 -a oara in ultimii 6 ani smile.gif)
TMihai
QUOTE
Presedintele Ferrari, Luca di Montezemolo, a dedicat dubla realizata de Scuderia, duminica, la Marele Premiu al Belgiei, informatorului englez datorita caruia a izbucnit scandalul de spionaj ce a dus la sanctionarea severa a echipei McLaren-Mercedes, informeaza AFP.
laugh.gif

Restul aici
sorin_f39
Poate-l rasplateste Ferrari si cu niste bani pe acest fan englez. Chiar ar merita.
Solon
Ce ma bucura in toata treaba asta e ca si Ferrari a intrat la apa! Justitia italiana s-a luat de ei ca nu avut masina conforma la mai multe curse. icon_mrgreen.gif Asa scria pe un site!
Toti niste hoti! radmasa.gif
paulp
Pe ce site (cumva mclaren.com?), da si tu linku, nu arunca petarde asa si apoi dispari smile.gif
AlexV
o, deci renault avea dreptate, termina pe 3 biggrin.gif
si eu il astept pe alonso inapoi la echipa care l-a facut ceea ce este (bine si el a facut renault campioana de 2 ori biggrin.gif).

oricum F1 nu mai este ce a fost. Un sport al performantelor si al tehnicii de varf. acum tot ce descopera cate unu e interzis. niste reguli de prost gust.

dar McLaren a gresit si Ferrari International Assistance i-a taiat macaroana.
paulp
De fapt toata problema sa rezuma la bani.
Echipele mici nu au suficienti bani pentru dezvoltarea masinilor. Echipele mari au bani si isi permit sa faca teste si sa caute solutii tot mai noi si mai scumpe. Decalajul se vede in curse, si de aici pierde spectaculozitatea, rezulta mai putini spectatori, mai putina publicitate, mai putini bani.
Si se incearca uniformizarea masinilor, doar-doar s-or apropia si echipele mici de performantele celor mari.
Dar deocamdata, singurul lucru reusit e ca echipele mari tot au bugete care sa permita dezvolatea masinilor astfel incit sa aiba performante tot mai mari. Probabil va urma limitarea bugetelor echipelor smile.gif
Si peste toate mai vine si cite un idiot ca Miki care iti taie tot cheful de a te mai uita la curse.
sorin_f39
Se invart foarte multi bani in F1, este foarte adevarat.
Si la fel de adevarat este ca echipele mici supravietuiesc cu greu. F1 este totusi regina curselor auto pe circuit si de aceea ar trebui sa ramana doar cei mai puternici. Nu se castiga nimic daca, campionatul se echilibreaza in jos si nu in sus. Echipele mari (constructorii) investesc bani multi in programe de cercetare - dezvoltare si de aceea ar fi nedrept sa se echilibreze campionatul prin diverse restrictii sau limitari, doar pentru a reusi si echipele mici sa scoata ceva performante intr-o cursa sau doua.
AlexV
si ar mai fi un aspect la "spionaj".
mclaren a fost abordat de un insider de la ferrari.
din cate am citit pe site-urile cu stiri pana acum informatiile de care au beneficiat nu au fost asa valoroase si nu tot timpul corecte. ferrari o fi jucat la cacealma si mclaren a muscat momeala si s-a fript rau de tot.

Arhimede
AlexV:Asta cu cacealmaua parca e luata din fotbalul mioritic.Ceva gen; i-am intins o cursa sa pot sa-i iau pamantul donat.

Nu cred ca sunt asa multi smecheri si asa multi tampiti pe la ei!Eu cel putin nu sunt de acord cu toate conspiratiile.Si oricum daca a fost doar o capcana nu cred ca ar fi cautat sa o rezolve prin proces civil...ci doar cu FIA.

Am inteles ca Nigel Stepney ar fi plecat la Aston Martin.Da nu stiu daca a scapat de catuse.

Treaba e clara pana la urma.Mclaren a dat de bucluc pe pielea lor.De ce nu au facut apel?Si s-a subliniat faptul ca echipa a fost mult mai aproape sa fie exclusa din F1 decat crede presa.


Acum fanii sunt subiectivi.Daca ma apuc sa bag in seama ce spun fanii am sa cred ca Mclaren de fapt a fost depunctata pentru un desen cu masina Ferrari facut de copilul unui mecanic de la Mclaren la gradinita.Sau ca Renault are masina identica cu Ferrari pentru ca au spionat echipa McLaren.


Am mai auzit un zvon.Cum ca Mercedes s-ar "scutura de McLaren" in viitor, chiar daca detin 40%, si ar ramane in F1 fara un parteneriat, asa cum o faceau in trecut.Deja planurile celor doua marci in domeniul masinilor de strada sunt separate.
sorin_f39
Deci McLaren a luat de la Ferrari si au mers foarte bine anul asta.

Renault a luat de la McLaren probabil configuratia originala si de aceea merg prost.

radmasa.gif
AlexV
"teoria conspiratiei" era o gluma. 111.gif

in ceea ce priveste noul scandal e chiar funny. ca la scoala, ala prins ca a copiat ii paraste si pe restu care au luat de la el. ce, sa fie singurul cu 2 ?????

nu acum serios, daca renault a luat de la mclaren ceva, sunt dezamagit. ca au mers cum au mers sezonul asta e o treaba si pot sa accept, dar sa furi ...

dar daca nu e adevarat si mclaren acuza pe nedrept atunci cred ca ar trebui sa plece din f1.
ssilviu
QUOTE(paulp @ 18 Sep 2007, 16:08)
Probabil va urma limitarea bugetelor echipelor smile.gif

Imposibil .
Arhimede
La anu, ne spun cei de pe autof1.ro. "apare trei circuite noi: cele stradale din Valencia (MP al Europei) ši Singapore, precum ši Fuji (MP al Japoniei)."
sorin_f39
The 2008 calendar in full:

16 Mar Australia
23 Mar Malaysia
6 Apr Bahrain
27 Apr Spain
11 May Turkey
25 May Monaco
8 Jun Canada*
22 Jun France
6 Jul Great Britain
20 Jul Germany
3 Aug Hungary
24 Aug Europe**
7 Sep Belgium
14 Sep Italy
28 Sep Singapore**
12 Oct Japan
19 Oct China
2 Nov Brazil

*Provisional
**Subject to circuit approval

sursa: www.f1.com
Ov
QUOTE(Solon @ 19 Sep 2007, 10:22)


radmasa.gif radmasa.gif
ce-a luat ala ma ????? DISCHETEEE ?!??!!? buhaaaaaaahah hah ahaaa
Solon
Si niste hartii cu care se putea foarte usor sterge la .......... radmasa.gif radmasa.gif
sorin_f39
QUOTE(AlexV @ 19 Sep 2007, 10:12)
dar daca nu e adevarat si mclaren acuza pe nedrept atunci cred ca ar trebui sa plece din f1.
*



Subscriu la ideea asta.

Multi spun ca McLaren a pierdut enorm la imagine. Sunt curios cum se va rasfrange treaba asta asupra lor la finalul campionatului. Ma refer la Mercedes, sponsori etc. Desi cred ca nu se va intampla nimic.


Oare este adevarat ca Honda a refuzat dosarele si astfel Nigel Stepney s-a orientat catre McLaren?
avathan
Dupa mine Mercedes=McLaren in scandalul asta si ca trebuie sa plece impreuna?
sandman_
McLaren nu este Mercedes. Problema mare este a echipei McLaren. Nu vad de ce Mercedes nu ar mai avea voie sa faca motoare pentru alte echipe...
avathan
Simplu stii cumva ce au furat de la Ferrari ?
cand ai 2 asociati cum sunt asti a 2 , niciunul nu poate pretinde ca nu stie de unde a scos celalalt niste treburi.
deci McLaren=Mercedes="firme care "imprumuta" de la ceilalti doar de dragul de a castiga"
din pacate din cauza banilor nu s-a luat decizia corecta ridicarea licentelor pilotilor si interzicerea tuturor firmelor si persoanelor implicate timp de cel putin 50 de ani in Formula 1 . As fi judecat la fel si daca s-ar fi demonstrat ca Ferrari a "imprumutat" ceva,dar ei pot castiga se pare fara sa fure de la concurenta,sau fara sa fie prinsi.
Solon
As fi judecat la fel si daca s-ar fi demonstrat ca Ferrari a "imprumutat" ceva,dar ei pot castiga se pare fara sa fure de la concurenta,sau fara sa fie prinsi.
*

[/quote]
Da, sigur, de asta s-a sesizat justitia italiana, tocmai pentru ce Ferrari sunt foarte corecti! radmasa.gif radmasa.gif
paulp
Solon, tu te faci sau asta pricepi tu?
Justitia italiana ii cerceteaza pe Ron Dennis si pe Coughan pentru spionaj industrial. Gizaas... greu cu cititu wink.gif
Arhimede
Io nu vad nici o problema cu sponsorii,cu imaginea.A renuntat vreo unu din voi sa-si ia vodafone ca are Mclaren-ul pe carton?
St
Nu, dar nici nu isi lua nimeni pentru ca are McLaren pe cutie...
sandman_
Treaba cu sponsorii e simpla: daca McLaren va alerga la anul, va avea sponsori. Daca nu, nu.
TMihai
Cine vrea sa aduca imbunatatiri masinii inspirandu-se din dosarul Ferrari, sa ia d'aci laugh.gif
ady85btz
laugh.gif coolspeak.gif TMihai.Sa ne punem pe treaba:logan cu performante de ferrari laugh.gif
sorin_f39
Sa vedeti cum or sa zboare acum Toyota, Spyker, Torro Rosso etc.
sandman_
vor zbura pe circuit sau vor zbura din F1?
TMihai
Ultimele zvonuri il dau pe Alonso la Ferrari. Totusi trebuia sa vina si ziua in care sa renunt la F1 sleep.gif
ssilviu
Am rezistat eu cu JV la Reno. Pentru voi Alonso la Ferrari o sa fie floare la ureche icon_mrgreen.gif Mai ales ca inainte l-ati avut pe unu Michael Schumacher tongue.gif
Bliss
QUOTE
News of the World just reported that two-time world driving champion Fernando Alonso is leaving McLaren-Mercedes next year. While that was considered a sure thing in the wake of Stepneygate and all, the real shocker is that he isn't headed to Renault to be reunited with Flavio Briatore as expected. Instead, they have him going to Ferrari of all places. The report says that a cool $40 million was the price to secure Alonso for the scuderia. As they point out, it should be a relatively easy transition for Fernando, who has already been *ahem* studying design features of the Ferrari all season.

With current Ferrari pilot Felipe Massa headed to Toyota, Fernando will be joining current #3 in the driver's race, Kimi Raikkonen, in '08. It should make for another interesting battle over who's number one. The same article that tells of Fernando going to Maranello also bolsters the rumor that Ross Brawn will be stepping up as team manager when Jean Todt leaves at the end of the season.

Autoblog.com
dantes
022.gif 183.gif Bleah...o sa tin cu echipa in continuare, insa nu cu dusmanul nr. 1 ! Inca mai sper sa nu vina la scuderie...
sorin_f39
Si daca vine Alonso la Ferrari, care-i problema? Un pilot ca Schumi care sa marcheze istoria Ferrari si care sa se identifice cu Ferrari nu va mai aparea prea curand. Asa ca, indiferent daca vine Alonso sau nu (personal cred ca anul viitor vor ramane Massa si Raikkonen), spaniolul va trebui sa-si faca treaba cat mai bine si sa aduca la Ferrari nr. 1 (care acum este artificial la McLaren).
Important este ca italienii sa castige si anul viitor titlul la constructori si, daca se va putea, si unul dintre piloti sa iasa campion mondial.

Pana ca va fi anul viitor, eu inca sper ca Raikkonen se poate agata de sansa pe care o mai are anul asta pentru a iesi campion.




@sandman: Unii vor zbura din F1, iar altii vor mima ca zboara in F1.
TMihai
Cum care e pbl? Mie personal Kimi imi pare un pilot dificil...d'apoi unu' ca Alonso de care poarta scandalu' cu el la orice echipa ajunge. Alonso, desi dublu campion mondial ,are o pbl in a se maturiza si in a realiza ca ia o suma mare de bani sa-si faca treaba nu sa dea din gura mereu. Renault a reusit cu greu sa-i ascunda fitele si smiorcaielile, Mclaren a reusit cu greu sa ramana in F1, deci iti dai seama ce urmeaza pt Ferrari dry.gif
ssilviu
Dupa descrierile lui Alonso ale fanilor Ferrari si imaginea Ferrari pe care o am eu, pot sa spun ca vor face un tandem perfect biggrin.gif
sandman_
Nici eu nu cred ca va ajunge la Ferrari, mai ales ca zvonul respectiv il plaseaza pe Massa la Toyota. KR si FA nu vor face tandem niciodata, oricare ar fi echipa...

In alta ordine de idei, eu cred ca ar fi mai bun pentru echipa decat este KR.

TMihai: exagerezi putin; Jean Todt nu e Ron Dennis: daca va incepe cu figuri la Ferrari, JT da cu el de pamant de nu se vede. La fel a facut si Briatore cu el , evident ca nu in public, iar Suzuka 2006 a fost un moment care oricum nu putea fi controlat (mai grav decat Ungaria 2007).
sorin_f39
@TMihai:

Chiar crezi ca Alonso e mai dificil decat Schumi? Sau Raikkonen e mai dificil decat Schumi? Eu zic ca nu. Dar Schumi, in general, a fost acceptat asa cum era si pana la urma Ferrari (dar si germanul) a (au) avut de castigat.
Acelasi lucru e valabil si in cazul finlandezului si va fi, probabil, si in cazul spaniolului. Repet, indiferent care vor fi pilotii Scuderiei anul viitor, important este ca ei sa-si faca treaba si sa duca Ferrari pe prima treapta a podiumului. Restul, sunt treburile lor interne.

dantes
Importanta e echipa.... oricine va veni trebuie sa joace in echipa...

Pentru anul acesta, DACA e sa facem un calcul scurt mai avem 3 circuite, si DACA KR termina primul tot timpul si FM pe 2, atunci cea mai buna clasare a lui FA e pe 3... In cazul asta KR castiga 12 puncte in fata lui FA si il depaseste cu un punct....LH daca termina FA pe 3, pierde si mai multe puncte si se duce pe copca...

Totusi e frumos ca avem un campionat deschis la orice posibilitate...
TMihai
laugh.gif Acum nu stiu daca pbl lui Alonso e sangele lui latin, sau gradul crescut de imbecilitate nedumerire.gif Dar deja imi imaginez cum Ferrari va incerca sa-l impiedice sa iasa campion mondial prin sabotaje, Kimi nu-i va apara curu' pe pista in eventualitatea unei depasiri, inginerii nu-l vor iubi si rasfata, Ross Brawn va fi distant si rece si va refuza sa-l numeasca oficial pilotul nr 1 si tot asa.
Cat despre Schumi, nu stiu cat de dificil era dar stiu ce rezultate a avut Ferrari cu el.
sandman_
Spre deosebire de KR, FA se implica in dezvoltarea masinii. Poate nu la fel de activ ca si MS, dar se implica. Pe de alta parte, oare FA ar fi mai bun decat FM alaturi de KR. Sa nu uitam ca in ultimii multi ani la Ferrari a fost un Pilot bun si unul mediocru. De ce ar lua acum doi piloti de varf? sa-si fure unul altuia punctele? Asta reusesc si doar cu FM; n-au nevoie de FA. Sa-l dea pe KR dupa 1 an nu prea ar avea sens, mai ales ca se bate la titlu anul acesta. Sa-l dea pe FM si sa-l ia pe FA, ar fi putin riscant, mai ales ca FA nu va fi pilot nr 1 (probabil vor avea resurse similare) si asta ar putea sa fie frustrant pt el si sa duca la o scadere a performantelor.
ionutctn
QUOTE(TMihai @ 25 Sep 2007, 10:45)
laugh.gif Acum nu stiu daca pbl lui Alonso e sangele lui latin, sau gradul crescut de imbecilitate  nedumerire.gif Dar deja imi imaginez cum Ferrari va incerca sa-l impiedice sa iasa campion mondial prin sabotaje, Kimi nu-i va apara curu' pe pista in eventualitatea unei depasiri, inginerii nu-l vor iubi si rasfata, Ross Brawn va fi distant si rece si va refuza sa-l numeasca oficial pilotul nr 1 si tot asa.
Cat despre Schumi, nu stiu cat de dificil era dar stiu ce rezultate a avut Ferrari cu el.
*



Scuza-ma dar in cazul in care anul acesta Alonso va iesi campion mondial si presupunem ca va ajunge la Ferrari la anul, nu cred ca va avea curajul Raikkonen sa comenteze ceva si nici altii pe acolo; aici vorbim de un triplu campion mondial (daca va castiga si anul acesta) care a dezvoltat masina si a fost laudat de fiecare echipa pentru asta. Raikkonen a dezvoltat barurile, cluburile de noapte si a mai si avariat masina la Monaco, mai un abandon. La ora asta ne place sau nu ne place asta e Alonso pune conditiile. Nu cred eu ca Ferrari va refuza o eventuala venire a unui probabil triplu campion modial. Sa ramana cu pampalaul ala de Massa si cu Raikkonen care intr-adevar e rapid, e talentat dar atat. Nu ajuta echipa la dezvoltarea masinii. Cat despre Massa ce sa mai vorbim. Ar trebui sincer sa scape de el. Este un pilot mediocru. Mai bine ar lua un tanar gen Hamilton, Rosberg, Heidfeld care intr-adevar arata ceva.
sorin_f39
La Ferrari strategia cu un pilot nr. 1 si un pilot nr. 2, fiecare dintre ei stiindu-si locul in echipa inca de la inceputul fiecarui campionat, a dat roade.

Chiar nu cred ca Alonso va veni la Ferrari. Cred ca mai degraba s-ar intoarce la Renault, unde ar face echipa cu Kovalainen. Iar Piquet jr. ori va ramane pilot de teste, ori va gasi o echipa pentru care sa piloteze.
sandman_
Si mie mi se pare mai plauzibila revenirea la reni. Cu toate ca ar fi itneresant sa-l vedem pe NPj in curse la anul... Poate vine FA la reni si il imprumuta pe NPj la Spyker sau RBR in locul lui DC pt vreo 2 ani...
TinCup
Gafa de proportii a FIA..
In pdf'ul cu transcript'ul sedintei, anumite pasaje erau barate cu negru, la cererea Ferrari si MacLaren, pentru ca contineau informatii confidentiale. Ei bine, prin copierea acestui text + paste in orice alt editor, textul devine vizibil.
Asa putem afla ca Mike Coughlan castiga intre 300.000 si 400.000 pounds (lire?), ca gazul folosit de Ferrari e CO2, samd.
Daca pot, atasez pdf'ul, daca nu, il gasiti la:
http://www.corriere.it/download/sentenza13-09-2007.pdf
paulp
De coma, astia n-au auzit de PDF protejat?
Bestial
Solon
Beton!
Ma apuc de citit! icon_mrgreen.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.