Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
bucatzel
Io unu' incep sa ma satur.

http://en.espnf1.com/fia/motorsport/story/67402.html

In faza urmatoare ce mai fac, inlocuiesc cursele pe circuite cu liniute?
Solon
Abia astept sa-l vad pe Schumacher! Sa vedeti ce o sa radem!
O sa-i inghesuie cu sublerul! radmasa.gif
Solon
http://www.adevarul.ro/sport/antifotbal/mo..._626337679.html

Eu cred ca deja e prostie!
Oricum macar s-a linistit! E gata cariera lui in F1!
AR-18-MOS
Pai se va linistii, ca s-a dus cariera lui in F1. sad.gif
Solon
http://www.adevarul.ro/sport/antifotbal/mo..._629937090.html

Io-te tzeapa pentru ambele parti!
Ala ca n-are nici o sansa sa dezvolte o masina vai mama ei cum e Williams! Oricum, raman la parerea ca Senna e submediocru si il ajuta numele!
Ailalti ca nu au un pilot ca lumea sa le dezvolte caruta!

Iar s-a dat Papa Frank dupa bani! Acum e super bucuros, sper! Daca in alti ani avea un pilot bun si un platitor, acum are 2 platitori! Iar de aici vanzarea echipei e asigurata! Uite asa dispare si ultimul garagist din F1!
PS: Vrea cineva un tricou cu Williams F1? sad.gif
In cativa ani o sa valoreze o avere! biggrin.gif
Tomcat
Concluzia veche de cind lumea: banul conteaza!
bucatzel
QUOTE(Solon @ 12 Jan 2012, 18:27)
http://www.adevarul.ro/sport/antifotbal/mo..._626337679.html

Eu cred ca deja e prostie!
Oricum macar s-a linistit! E gata cariera lui in F1!
*



Scuza-ma, da' di ce e bou daca a cazut pe gheata?
AR-18-MOS
Eu daca as fii suferit accidentul acela, nu m-as fi riscat la sporturi d-astea extreme. smile.gif
bucatzel
QUOTE
Reports claim that Kubica slipped on an icy road close to his home in Pietrasanta


Mda, a indraznit sa iasa din casa.
AR-18-MOS
Recunosc ca aici am vorbit in necunostiinta de cauza. 04.gif
bucatzel
Pai no, dupa articolul ala al jurnalistilor lui peste, n-ai de unde sa stii cum o reusit "performanta", intr-adevar. De-aia eu prefer sa citesc articolele despre F1 de pe espn.
maho
E-nsurat ? Cica atunci cand aluneci si cazi pe gheață urmeaza s-o comiti in curand. La mine asa o fost (cre'ca m-am lovit la cap tongue.gif ).
bucatzel
Asa se explica de ce o trecut pe tusa. Cine risca sa-l ia daca il triniteau naibii la racoare pe cand incepea sezonul urmator?
gabize
Monopostul McLaren MP4-27 - sezon 2012
Solon
Mai fusese unul acum multi ani, Bertrand Gachot parca, se luase la palme cu un taximetrist! A scapat, dar era in perioada cand banii nu erau asa importanti in F1! Bine, era si la o mizerie de echipa!
Agresiv MP 27! Imi place!
Ferrari a amanat-o, era azi! Pe 5 e RBR la prezentare!
ATM
Agresiv intr-adevar Mp4-27, mai ales din punct de vedere al gurilor de aerisire/absorbtie aer laterale, care arata din punctul meu de vedere superb. Spatele aduce aminte de Williamsul de anul trecut, fiind mult mai scurt si lasand mult din suspensia spate la vedere. Din pacate, au aparut niscaiva suspiciuni, pare-se ca masina prezentata cu mare fast nu e chiar ce va rula in realitate la Melbourne - aripile fata si spate sunt clar cele din specificatia 2011, exista niscaiva semne de intrebare si asupra pozitionarii evacuarilor, care - zic gurile rele - is puse acolo in prezentare doar sa incurce competitorii, pozitionarea lor reala lor fiind usor diferita....ma rog, in limitele impuse de regulament...se tot vehiculeaza ideea ca evacuarile sunt in continuare importante pentru ca Ok, s-a restrictionat/interzis blowing pe difuzor, da' nu s-a restrictionat blowing, chiar si rece, direct la roata, prin intermediul unor ajutaje agatate de etriere, care sa preia fluxul de gaze...asta ar putea fi o mantocarie tare, daca reuseste cineva s-o puna la punct cum trebuie.
Iar pe de alta parte, legat de transparenta prea suspecta in prezentare, e cam dubios ca masina sa fie saltata pe o rama, sa poata sa pozeze tot poporul forma podelei - alt lucru care de obicei se tine destul de secret pana se intra pe pista. Posibil sa fie niscaiva praf in ochi pentru competitie. In astfel de sporturi, se pare ca e un lucru intrucatva normal.
Bine cel mai important lucru dpdv estetic este nasul - daca intr-adevar asta va fi, poate concura cu succes la titlul de "frumoasa anului". Asta mai ales dupa ce am vazut Caterhamul verde, lansat acum cateva zile. Foarte Ok in spate, chiar frumos pe laterale, urat ca Muma Padurii in fata. Lean, mean, fookin' ugly machine. Link:
http://www.gpupdate.net/en/f1-photos/8144/...6-january-2012/

Alte vesti de prin zona:
-inca nu e confirmat al doilea scaun pentru HRT. Nici o graba, au de unde alege. Barrichello, Sutil, Petrov (care se pare ca tot sapa locul lui Trulli la Caterham), are balta peste.
-HRT si Caterham vor rula anul asta cu KERS. Marussia-Virgin nu. Au dat ei niste explicatii dubioase de ce si cum; in schimb au intensificat ei legaura tehnica cu McLaren , dar una peste alta ii vad iar ultimii in clasament.
-s-a-ntors Rory Byrne. Vesti bune pentru Ferrari, vesti proaste pentru restul, inclusiv Adrian Newey.
-ne asteapta lansari pe banda rulanta saptamana asta, inca 7 echipe pana pe 7.02 (deci in 4 zile), iar apoi imediat intram in testele de la Jerez.
gabize
Ferrari F2012
b76bgaarh
kaspe ce cauti ma pe ferrariul asta nou...

ciudata forma, poate asa a iesit din tunelul aerodinamic....
Solon
Botul e horror! Urat rau!
Cat priveste treaba cu Byrne, Newey nu are treaba! Ala e reintors in activitate, Newey a fost activ in tot acest timp!
Barrichello testeaza in Indy zilele astea! Nu cred ca mai are loc in F1!
bucatzel
Stiu si ei ca-i urat tongue.gif
QUOTE(Stefano Domenicali )
"Actually it's not really so pretty from my personal perspective but this is a value that doesn't count in Formula One," Domenicali said. "As you know these choices are from both technical regulation constraints and the choices to try to maximise the performance of the car. As our chairman (Luce di Montezemolo) has already said the fact that it's ugly or very nice doesn't count a lot, the most important thing is the car has to be performing."


sursa
OVIDIUS
http://www.antena3.ro/sport/auto-moto/red-...012-154492.html

O sa aiba Renault RB8 pe ele.

De asemenea, echipa Renault si-a schimbat oficial numele in Lotus...
Tomcat
Conform HotNews.ro:

"Michael Schumacher (MercedesGP) a reusit cel mai bun timp in cadrul testelor de la Jerez (ziua a doua, sesiunea de dimineata), germanul neavand rival. Al doilea a fost Mark Webber (RedBull), in timp ce Daniel Ricciardo (Toro Rosso) a avut al treilea timp, informeaza Motorsport."

"Teste Jerez, ziua a doua, sesiunea de dimineata:

1. Michael Schumacher Mercedes 1:18.622
2. Mark Webber Red Bull 1:19.184
3. Daniel Ricciardo Toro Rosso 1:19.605
4. Jules Bianchi Force India 1:20.221
5. Jenson Button McLaren 1:20.727
6. Kimi Raikkonen Lotus 1:20.951
7. Felipe Massa Ferrari 1:21.060
8. Pastor Maldonado Williams 1:21.197
9. Sergio Perez Sauber 1:21.289
10. Heikki Kovalainen Caterham 1:21.518
11. Pedro De la Rosa Hispania 1:24.736. "
ATM
Deci acuma n-ar mai trebui sa existe nici o echipa avantajata de Renault, intrucat nici Lotus nu mai e o echipa de uzina. Ma rog, la cum trage sforile Boullier, am impresia ca e nepotu' lui Flavio Briatore.
Cat despre masini, exceptand McLarenul de care am discutat mai sus, toate is urate.....uraaaaate....ca dracu....plus cand mai au si niste culori nasoale, cum e de exemplu Sauber (credeam ca anu' trecut aveau culori nasoale, dar oamenii s-au intrecut anul asta, zici ca-i dric)...bleah. In fine, daca or fi rapide, asta e.

Azi s-au incheiat testele de la Jerez , cu Alonso in frunte. Mare lucru nu se poate zice, decat ca toata lumea e inca in cautari (si ca poate Lotus au parut destul de consistenti). Se observa insa per total o scadere a rezultatelor, intrucat Mercedes , cu monopostul din 2011, a cam rupt piata, si - mai rau - HRT, cu ligheanul lor tot din 2011 , au tinut destul de bine pasul. Deci inca mai e de lucru zdravan la masinile din 2012 ca sa ajunga macar la rezultatele de anul trecut.
BTW, ca veni vorba de HRT, numa' vesti "bune": au picat crash-testele asa ca sunt nevoiti sa isi amane prezentarea noii masini, l-au cooptat ca pilot pe Khartikeyan (proasta idee, zic eu, daca voiau platitor mai bun era Petrov, iar ca pilot rusul imi pare din start mai OK) , basca n-au sponsori acuma, masina de teste e oribila de-a dreptul cu albul ala imaculat, se zvoneste o noua cumparare, intrucat odata cu plecarea lui Kolles echipa nu mai are acces la facilitatile lui...
Solon
Ce le-o fi venit tuturor cu nasul ala infect?! Ok, aerodinamica, dar e urat rau!
b76bgaarh
http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-...ch-4411794.html

nasurile din f1.
Solon
McLaren sunt singurii care nu au un asemenea nas! Dar,au si niste rezultate varza! Probabil ca inca nu l-au scos la lumina!
gabize
Nu cred ca McLaren va pastra nasul acesta. Vedem la prima cursa, dar eu zic ca se vor alinia trendului.
b76bgaarh
http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-...ht-4413543.html

vettel prezinta noul red bull, in filmul din articol, plus alte noutati.
ATM
S-au incheiat si zilele de teste de la Barcelona, cu rezultatele urmatoare (cel mai rapid tur pentru fiecare, din cele 4 zile, copy-paste):

1. Kamui Kobayashi, Sauber, 1:22.312, 244 Laps
2. Pastor Maldonado, Williams, 1:22.391, 240 Laps
3. Nico Hulkenberg, Force India, 1:22.608, 191 Laps
4. Sergio Perez, Sauber, 1:22.648, 151 Laps
5. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:22.891, 183 Laps
6. Paul di Resta, Force India, 1:23.119, 184 Laps
7. Fernando Alonso, Ferrari, 1:23.180, 162 Laps
8. Jenson Button, McLaren, 1:23.200, 229 Laps
9. Michael Schumacher, Mercedes, 1:23.384, 178 Laps
10. Felipe Masssa, Ferrari, 1:23.563, 187 Laps
11. Lewis Hamilton, McLaren, 1:23.590, 234 Laps
12. Daniel Ricciardo, Toro Rosso, 1:23.618, 126 Laps
13. Mark Webber, Red Bull, 1:23.774, 182 Laps
14. Jean-Eric Vergne, Toro Rosso, 1:23.792, 170 Laps
15. Nico Rosberg, Mercedes, 1:23.843, 221 Laps
16. Bruno Senna, Williams, 1:25.711, 97 Laps
17. Valtteri Bottas, Williams, 1:25.738, 117 Laps
18. Heikki Kovalainen, Caterham, 1:26.035, 101 Laps
19. Timo Glock, Marussia*, 1:26.173, 108 Laps
20. Vitaly Petrov, Caterham, 1:26.448, 178 Laps
21. Romain Grosjean, Lotus, 1: 26.809s, 7 Laps
22. Charles Pic, Marussia*, 1:27.343, 228 Laps



Adica un mare varzet din care nu putem trage concluzii. Ma rog, nu c-ar fi aratat vreodata testele de iarna cine stie ce relevanta, dar in fine...

Cat despre nasul Mclaren si aspectul lui pleostit, e mai complicata treaba decat doar inlocuirea nasului si atat...trebuie ridicat cam tot sasiul, pentru ca el e foarte jos chiar si inainte de pragul din care incepe limitarea de inaltime a FIA. Ori, cum sasiul in sine a fost omologat , el asa ramane, la specificatiile alea - nasul poa' sa-l schimbe cum vrea sufletul lor, dar sasiul fiind foarte coborat, n-are cum sa semene cu celelalte masini oricum ar da-o. Dealtfel McLaren au avut si anul trecut un sasiu cu bot foarte jos, in timp ce tot restul lumii incerca sa-l ridice cat mai mult posibil, pentru a face un tunel aerodinamic pe dedesubt. Asta se vede si din avion daca va uitati fix din fata la botul unui Ferrari, are efectiv un tunel patrat pe dedesubt. In schimb, solutia McLaren merge pe un nas plonjat si un fel de gura de aspiratie/ faras sub nas, pentru a acapara aerul. Si, nu se poate zice ca McLaren a mers rau cu masina asta coborata anul trecut...
(iar din punctul meu de vedere, da Doamne sa ramana McLaren asa cum e, pentru dpdv al designului masina e chiar foarte Ok, chiar frumoasa, pe cand alealalte, in corpore, arata ca dracu. Sigur, sunt unele mai pasabile - as zice Mercedes si RedBull, precum si unele de-a dreptul hidoase, ca Force India si Sauber, dar per total arata otova cam a ciocan si niciovala...)

Se confirma ce se zvonea de doua luni incoace. Trulli out, Petrov ii ia locul. Deh, baii is buni, chit ca-s rusesti. Ce-i drept, nici Trulli nu mai era de mult ce era odata...ca sa zic asa...
Asadar tragand linie cu plecarile (alea mari, iesiri complete din scena, pilotii de teste nu se pun): Barichello out, Trulli out, Sutil out, Alguersuari out. Hmmm...
DrK
user posted image
DrK
hmm. la mine se afisa. acu se vede si mai bine biggrin.gif
bucatzel
Si avand in vedere ca eu tot n-o vad normal, o mai postez si eu o data tongue.gif

[attachmentid=1627791782]
Solon
Interesant e ca specs-urile de la Mercedes si Renault sunt aceleasi la toate echipele, indiferent ca e uzina, client sau campioana!
Asta am rezolvat!
mai ramane aerodinamica si pilotul si dupa aia sunt toti egali! smile.gif
xcss
Da! Si, de asemenea, inexistenta oricarui semn de punctuatie la sfarsitul propozitiei in afara semnului exclamarii! Glumesc! Desigur! Nu este deranjant deloc! Ai putea, la fel de bine, sa scrii cu Caps Lock! Nu-ti merge punctul pe tastatura! intreb doar!
DrK
Mai incercam
user posted image
bucatzel
De ceilalti e clar, engine freeze. Dar cei de la Cosworth mai au inca liber la dezvoltare? Nu ca ar avea cu cine, da' oricum, poate ajung si aia in acelasi tur cu lumea.

L.E.
Oricum, foarte aiurea sa fie 4 motoare la 12 echipe. Incet, dar sigur, se duce naibii diversitatea.
DrK
Macar williams a trecut la Reno si a renuntat la AT&T smile.gif
dil
QUOTE(Solon @ 6 Mar 2012, 21:31)
Interesant e ca specs-urile de la Mercedes si Renault sunt aceleasi la toate echipele, indiferent ca e uzina, client sau campioana!

Renault nu mai are echipa de uzina. Furnizeaza doar motare.
Solon
pokey_eye.gif Ouch.
Tomcat
Conform Realitatea.net:

"FORMULA 1. Lewis Hamilton va concura din 2013 pentru Mercedes. Directorul echipei McLaren, David Whitmarsh, a confirmat despărțirea de Hamilton.

"Vrem să-i mulțumim lui Lewis. A scris un capitol mare din viața și cariera lui alături de noi. Va rămâne membru al clubului nostru exclusivist, clubul campionilor McLaren", a declarat Whitmarsh, citat de Onlinesport.

Hamilton va fi înlocuit la McLaren de mexicanul Sergio Perez, care, potrivit BBC, a semnat deja contractul. Al doilea pilot al lui Mercedes va rămâne germanul Nico Rosberg, astfel că mai rămâne de rezolvat doar situația lui Michael Schumacher, pilot în jurul căruia se fac numeroase speculații. Septuplul campion mondial se poate retrage la finalul acestui sezon sau poate continua pentru cel puțin încă un an la Sauber. Nu este exclusă nici cooptarea lui într-o funcție onorifică la Mercedes. "

Urmeaza sa vedem.....
dil
De la anu' masinile de Formula 1 nu vor mai fi asa de urate. Trecerea de la "nasul" masinii la partea de sus a sasiului nu va mai fi asa de abrupta.

De asemenea, dublul DRS va fi interzis.

Sursa: formula1.com
centurion
QUOTE(Tomcat @ 28 Sep 2012, 12:37)
Conform Realitatea.net:

"FORMULA 1. Lewis Hamilton va concura din 2013 pentru Mercedes. Directorul echipei McLaren, David Whitmarsh, a confirmat despărțirea de Hamilton.

"Vrem să-i mulțumim lui Lewis. A scris un capitol mare din viața și cariera lui alături de noi. Va rămâne membru al clubului nostru exclusivist, clubul campionilor McLaren", a declarat Whitmarsh, citat de Onlinesport.

Hamilton va fi înlocuit la McLaren de mexicanul Sergio Perez, care, potrivit BBC, a semnat deja contractul. Al doilea pilot al lui Mercedes va rămâne germanul Nico Rosberg, astfel că mai rămâne de rezolvat doar situația lui Michael Schumacher, pilot în jurul căruia se fac numeroase speculații. Septuplul campion mondial se poate retrage la finalul acestui sezon sau poate continua pentru cel puțin încă un an la Sauber. Nu este exclusă nici cooptarea lui într-o funcție onorifică la Mercedes. "

Urmeaza sa vedem.....
*



Sau Schumi la Ferrari? biggrin.gif
Ori in locul lui Massa ori in locul lui Alonso. Daca nu ma insel, Alonso a declarat mai demult ca, in clipa in care va iesi triplu campion mondial, se retrage.
gabize
Indiferent daca Alonso castiga sau nu anul acesta campionatul, nu se va retrage. E inca destul de tanar si potentialul lui, ca pilot, e chiar OK. Reuseste cu monoposturile Ferrari, care nu-s foarte competitive, performante de laudat. Cu siguranta cel putin un an mai petrece la "scuderie".
sorin000
Rossi la Yamaha , Schumi la Ferrari ? Ar fi ceva blink.gif Totusi eu nu cred ca se va intampla acest lucru cu Schumacher. Cel mai probabil se va retrage , cu toate ca mi-as dori sa-i vad in continuare numele pe grila de la f1...
Cat despre Alonso , nu vad de ce s-ar retrage , cum a zis si @gabizegrean , e inca tanar , performeaza...asta e cel mai important. Dar cine stie,vezi Stoner la Motogp sleep.gif
serious sam
Tare asta cu retragerea lui Alonso ...are contract proaspat ,pana`n 2016.Ce debitati voi aici n-are nicio legatura cu realitatea .
Tomcat
Conform HotNews.ro, Joi, 4 octombrie 2012

" OFICIAL: Michael Schumacher se retrage din Formula 1 la finalul actualului sezon"

"Michael Schumacher a anuntat, in cursul zilei de joi - la Suzuka, ca se va retrage din Formula 1 la ca se va retrage din Formula 1 la finalul actualului sezon competitional. MercedesGP, actuala sa echipa, l-a adus pe Lewis Hamilton, iar multiplul campion mondial a ales sa paraseasca Marele Circ. "Am decis sa ma retrag din Formula 1 la sfarsitul sezonului, chiar daca inca sunt capabil sa concurez cu cei mai buni piloti din lume", a declarat Schumi."
gabize
O alegere inteleapta. Imaginea lui ar fi avut de suferit foarte mult daca ar fi acceptat sa concureze anul viitor la echipe de coada clasamentului, luptand sa scoata 5-10 puncte intr-un sezon.
centurion
QUOTE(serious sam @ 3 Oct 2012, 16:00)
Tare asta cu retragerea lui Alonso ...are contract proaspat ,pana`n 2016.Ce debitati voi aici n-are nicio legatura cu realitatea .
*


Daca nu ai scrie inainte de a te informa, ar fi mai bine. Cand am scris ca "... Alonso a declarat mai demult ca, in clipa in care va iesi triplu campion mondial, se retrage. ", ma gandeam la declaratia asta: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport...one/6077692.stm

Nu am spus ca ramane valabil ce a declarat atunci. Dar are legatura cu realitatea.

4 Oct 2012, 22:50:
E mai bine pentru Schumacher ca a decis sa se retraga, desi as fi vrut sa continue. Nu la Sauber, ci la o echipa de top. McLaren ori Ferrari.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.