Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
sb-55-dan
QUOTE(GIC @ 10 Sep 2013, 13:38)
E clar ca nu vor iesi campioni nici unul ca-si vor tot lua puncte unul altuia iar Vettelu' va profita.
*


Asa sa fie! icon_mrgreen.gif
Solon
Alonso s-a declarat relaxat de situatia cu Kimi. In schimb a zis ca cel mai bun coechipier este Massa. Cred si eu, cine dracu' pricepea subliminalele mai bine ca el si se dadea la o parte. Nimeni nu se pricepe mai bine ca Massa sa piarda 1-1,5 sec/tur asta dupa ce ai avut ritm de cursa zeci de tururi.

<span class='edit'>11 Sep 2013, 14:48:</span>
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/9/14971.html

E oficial. Sa inceapa canibalizarea. biggrin.gif
ionutctn
Si langa Vettel vine Daniel Ricciardo, plictisitor pentru Vettel...
centurion
In sfarsit, se poate bate si Ferrari pentru titlul la constructori.
sb-55-dan
QUOTE(centurion @ 11 Sep 2013, 20:19)
In sfarsit, se poate bate si Ferrari pentru titlul la constructori.
*


Sper sa n-ai dreptate icon_mrgreen.gif
dil
Si anul asta se bate, doar este pe locul 2. biggrin.gif
gabize
Bine, de bătut se bat toți. Ipotetic.

În F1, performanța e dată de bani. Cât timp Ferrari a avut resurse ''fără număr'', a dominat. Acum e rândul celor de la RBR. Cât o mai vrea sau o avea Mateschitz resurse. Sau disponibilitate.
Solon
Pai trebuie sa vedem care e cota de piata a bauturii. La care adaugam si un marketing deosebit. Si de aici iese marea palarie de bani.
Sa nu uitam totusi ca la anul cu schimbarile legate de motorul electric si rs-ul va fi altceva. Sa vedem atunci opriri de motor pe linia boxelor, motoare sparte de la rs-ul prelungit samd. Acum depinde cine se alinieza mai repede/bine noilor cerinte.
centurion
Cand am citit la inceput cu "cota de piata a bauturii", am crezut ca te referi la Kimi. biggrin.gif
Solon
Pai se stie ca Kimi nu e dezvolator de masini. Il lasa pe Alonso si el trage o dusca si cand zice ala ca e gata, se urca si el in masina-daca mai poate-si testeaza.
centurion
http://www.prosport.ro/alte-sporturi/auto-...alonso-11367439

Apa de ploaie sau 2 sabii in aceeasi teaca nu merg?
dil
S-a anuntat si calendarul pe 2014, cu trei curse in plus fata de 2013:

16/03 Australia
30/03 Malaysia
06/04 Bahrain
20/04 China
27/04 Korea (provisional)
11/05 Spain
25/05 Monaco
01/06 America, New Jersey (provisional*)
08/06 Canada
22/06 Austria
06/07 Britain
20/07 Germany
27/07 Hungary
24/08 Belgium
07/09 Italy
21/09 Singapore
05/10 Russia
12/10 Japan
26/10 Abu Dhabi
09/11 USA, Austin
16/11 Mexico (provisional*)
30/11 Brazil

* subject to circuit approval
Solon
Cred ca o sa iasa scandal. Piticu' ala disperat dupa bani mareste calendarul cum vrea el. E prea mult pentru echipe. Le trebuie buget imens numai pentru deplasari, cu tot cu acordul Concorde. Deja au aparut voci. Ca sa nu mai zic, ca in afara de Europa si tarile cu traditie-Brazilia, Australia, Japoni- unde chiar lumea stie ce e aia F1, in rest tribunele sunt cam goale. Chiar si acolo unde prostia e multa(China, America)
R19/16v
Las' sa se certe smile.gif noi vedem mai multe curse wink.gif
gabize
Cantitate, nu calitate! mad.gif
R19/16v
E mai calitativa cursa daca-s tribunele pline?!
gabize
Da spuneam eu ceva de tribune?
cantitate = număr mai mare de curse, calitate = cheltuieli mai mari, timp de pregătire mai puțin.

Bernie a distrus de tot F1. A fixat limite peste tot, de la testarea monoposturilor la finanțele cheltuite. Acum mărește numărul de curse, crescând cheltuielile echipelor și micșorând eficiența acestora, punându-le pe drumuri mai des.
betamax
Un numar mai mare curse inseamna o expunere(in sensul de afisare) mai mare a sponsorilor, nu e neaparat un dezavantaj. Pe mine ma enerveaza micsorarea continua a motoarelor. Parca vad ca se va ajunge la motoare de 500 cmc. In doi cilindri.
Ampt
QUOTE(R19/16v @ 28 Sep 2013, 14:34)
E mai calitativa cursa daca-s tribunele pline?!
*


Calitatea o face rețeta financiară ! icon_mrgreen.gif
Solon
Depinde care calitate. Aia financiara se face asa, aia a curselor nu se face asa. Sunt, pur si simplu, prea multe.
Markos
QUOTE(betamax @ 28 Sep 2013, 16:14)
Parca vad ca se va ajunge la motoare de 500 cmc. In doi cilindri.
*


Nici chiar așa, da' niște 0.9 tce ar merge brici.
gabize
QUOTE(Markos @ 28 Sep 2013, 18:16)
Nici chiar așa, da' niște 0.9 tce ar merge brici.
*



Ar băga băieții un plin pentru jumătate de sezon. Cu două plinuri merg tot anu'.
DragosP
Cu 3 un sezon jumate.
gabize
up.gif radmasa.gif
Markos
QUOTE(gabizegrean @ 28 Sep 2013, 18:40)
Cu două plinuri merg tot anu'.
*


Dacă aleargă frumos, la consum.
betamax
QUOTE(Markos @ 28 Sep 2013, 17:16)
Nici chiar așa, da' niște 0.9 tce ar merge brici.
*



La asta m-am gandit si io initial, da' am zis sa imping lucrurile la extrem.

QUOTE(Markos @ 28 Sep 2013, 18:27)
Dacă aleargă frumos, la consum.
*



Si acum alearga la consum, dar la ala de anvelope.
bucatzel
QUOTE(R19/16v @ 28 Sep 2013, 14:34)
E mai calitativa cursa daca-s tribunele pline?!
*



Nu, dar tilkedromurile sunt cam ca sapa, dupa parerea mea.
Markos
E gata campionatu'?
dil
Teoretic nu, dar practica ne omoara...
Markos
Ești convins că nu? tongue.gif
gabize
QUOTE(gabizegrean @ 6 Oct 2013, 17:48)
S-a cam terminat de prin Ungaria.  Da no, suntem datori să sperăm smile.gif
*


Markos
Patru titluri consecutive, ca Schumi.. mellow.gif

Ziceți-mi și mie (că nu mai urmăresc sportul ăsta de câțiva ani): chiar atât de talentat e?
gabize
E o mașină bine unsă și bine reglată. O combinație de talent și disciplină tipic nemțească. Pus pe un monopost bine proiectat și construit, ghidat de o echipă competentă. Din păcate nimic spectaculos pentru privitori. Matematică 100%. Și disciplină (am mai spus? wink.gif ).
bucatzel
Sincer, dracu' stie.

Teoretic da, a impresionat puternic inainte sa ajunga la Red Bull, dar pe de alta parte, masina e iesita din mainile lui Newey, ceea ce conteaza al naibii de mult.

Daca ar fi ajuns Kimi la Red Bull, aflam.
gabize
Pun pariu că Kimi ar fi dat rateuri. Multe. Nu se putea mula pe sistemul RBR. Și nici RBR pe sistemul Kimi smile.gif.
betamax
S-ar putea sa pierzi. Cate rateuri a dat Kimi in ultima vreme ? Ma refer la greselile lui, nu la ale strategilor.

PS. Clar nu esti fan Kimi, la fel de clar eu sunt. Subiectivitate cat cuprinde...
gabize
Clar că nu-i clar. wink.gif
Kimi e unul din pilotii mei preferați. Revenind la Ferrari, va fi și mai apreciat smile.gif.
Eu spuneam doar că RBR și Kimi nu-s compatibili. Și că nu ar fi putut face echipă așa cum e acum, cu Vettel. Kimi nu face mereu compromisuri, se bazează mai degrabă pe propriile-i instincte, iar RBR folosește prea mult matematica ca formulă a succesului.
dil
Kimi nu va lua parte la ultimele doua mari premii din cauza problemelor cu spatele. http://www.formula1.com/news/headlines/2013/11/15223.html
Asta inseamna sanse minime pentru Lotus sa termine mai sus de locul 4 in campionat.
gabize
Locul II, pentru el, nu înseamnă nimic. Cu atât mai puțin III, IV, ... Nu merită să-și forțeze spatele, nu are nimic de câștigat. Plus că poate începe mai devreme reacomodarea cu scuderia și monopostul roșu.
dil
Felipe Massa a ajuns la Williams unde va fi coechiper cu Valtteri Bottas.
Maldonado inca nu a semnat cu nicio echipa.
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/11/15226.html

Incet-incet se ocupa locurile.
Solon
Massa la Williams. Perez pe copca la McLaren. Raikkonen dupa ce a incasat malaiul de la Lotus, se opereaza la spate si va lipsi la ultimele 2 curse.
dil
Cel mai probabil Kovaleinen va lua locul lui Kimi pentru ultimele 2 curse.

LE: Perez a anuntat deja ca pleaca de la McLaren.
Solon
Cica vine Kevin Magnussen. E fiul lui Jan Magnussen? Ala era chiftea rau.
Acum am vazut, e fisu.
dil
S-a confirmat ca Heikki Kovaleinen va lua locul lui Kimi in ultimele 2 grand prix-uri.

Si de la anu' in locul lui Perez va fi Kevin Magnussen. Cica a castigat formula Renault 3.5. Sa vedem de ce este in stare. La ce masina a avut anul asta McLaren nu prea a avut ce sa arate Perez.
ali3n_cop
Kevin Magnussen a venit probabil cu un pachet bogat de sponsori in traista, se stie ca McLaren nu sta prea bine financiar de ceva vreme iar anul acesta s-au chinuit in toate cursele.
RBR detine momentan cheia succesului si cred ca orice pilot angrenat in F1 la ora aceasta, poate iesi campion mondial pe monopostul lui Vettel. Pacat de faptul ca si-au batut joc de Webber tot anul acesta, mie unul imi place mai mult stilul lui Webber decat cel al lui Vettel.
Sper ca Ferrari si Kimi sa gaseasca reteta succesului si sa opreasca dominatia RBR. Sa vedem cum se va comporta Alonso fara locontenent de acum inainte pentru ca 100% Kimi nu a venit la Ferrari sa-i apere spatele lui Fernando.
Si cel mai interesant lucru, astept sa vad la lucru bijuteriile alea de motoare de 1.6.
dil
Webber a declarat ca e păcat că s-a ajuns să conteze în alegerea unui pilot suportul financiar al acestuia și nu talentul. Cred că s-a ajuns la acest lucru și din cauză că pilotul a început să conteze din ce în ce mai puțin. Degeaba ai super pilot dacă nu îi oferi o mașină competitivă.
dizzy
Si invers. O masina cu pilot prost nu face mare branza.
Il facu devreme Jan Magnussen pe Kevin.
Era mare speranta Magnussen pe la Mclaren in epoca Senna Mansell
R19/16v
QUOTE(dil @ 15 Nov 2013, 14:42)
[...]s-a ajuns să conteze în alegerea unui pilot suportul financiar al acestuia și nu talentul[...]
*



Asa se face de la bun inceput in F1.
Markos
Opt.
centurion
Are cineva curaj sa parieze ca nu egaleaza recordul absolut (9)?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.