sb-55-dan
10 Sep 2013, 14:05
QUOTE(GIC @ 10 Sep 2013, 13:38)
E clar ca nu vor iesi campioni nici unul ca-si vor tot lua puncte unul altuia iar Vettelu' va profita.
Asa sa fie!
Alonso s-a declarat relaxat de situatia cu Kimi. In schimb a zis ca cel mai bun coechipier este Massa. Cred si eu, cine dracu' pricepea subliminalele mai bine ca el si se dadea la o parte. Nimeni nu se pricepe mai bine ca Massa sa piarda 1-1,5 sec/tur asta dupa ce ai avut ritm de cursa zeci de tururi.
<span class='edit'>11 Sep 2013, 14:48:</span>
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/9/14971.htmlE oficial. Sa inceapa canibalizarea.
ionutctn
11 Sep 2013, 15:01
Si langa Vettel vine Daniel Ricciardo, plictisitor pentru Vettel...
centurion
11 Sep 2013, 20:19
In sfarsit, se poate bate si Ferrari pentru titlul la constructori.
sb-55-dan
12 Sep 2013, 11:41
QUOTE(centurion @ 11 Sep 2013, 20:19)
In sfarsit, se poate bate si Ferrari pentru titlul la constructori.
Sper sa n-ai dreptate
Si anul asta se bate, doar este pe locul 2.
gabize
12 Sep 2013, 12:57
Bine, de bătut se bat toți. Ipotetic.
În F1, performanța e dată de bani. Cât timp Ferrari a avut resurse ''fără număr'', a dominat. Acum e rândul celor de la RBR. Cât o mai vrea sau o avea Mateschitz resurse. Sau disponibilitate.
Pai trebuie sa vedem care e cota de piata a bauturii. La care adaugam si un marketing deosebit. Si de aici iese marea palarie de bani.
Sa nu uitam totusi ca la anul cu schimbarile legate de motorul electric si rs-ul va fi altceva. Sa vedem atunci opriri de motor pe linia boxelor, motoare sparte de la rs-ul prelungit samd. Acum depinde cine se alinieza mai repede/bine noilor cerinte.
centurion
13 Sep 2013, 05:42
Cand am citit la inceput cu "cota de piata a bauturii", am crezut ca te referi la Kimi.
Pai se stie ca Kimi nu e dezvolator de masini. Il lasa pe Alonso si el trage o dusca si cand zice ala ca e gata, se urca si el in masina-daca mai poate-si testeaza.
centurion
21 Sep 2013, 09:47
S-a anuntat si calendarul pe 2014, cu trei curse in plus fata de 2013:
16/03 Australia
30/03 Malaysia
06/04 Bahrain
20/04 China
27/04 Korea (provisional)
11/05 Spain
25/05 Monaco
01/06 America, New Jersey (provisional*)
08/06 Canada
22/06 Austria
06/07 Britain
20/07 Germany
27/07 Hungary
24/08 Belgium
07/09 Italy
21/09 Singapore
05/10 Russia
12/10 Japan
26/10 Abu Dhabi
09/11 USA, Austin
16/11 Mexico (provisional*)
30/11 Brazil
* subject to circuit approval
Cred ca o sa iasa scandal. Piticu' ala disperat dupa bani mareste calendarul cum vrea el. E prea mult pentru echipe. Le trebuie buget imens numai pentru deplasari, cu tot cu acordul Concorde. Deja au aparut voci. Ca sa nu mai zic, ca in afara de Europa si tarile cu traditie-Brazilia, Australia, Japoni- unde chiar lumea stie ce e aia F1, in rest tribunele sunt cam goale. Chiar si acolo unde prostia e multa(China, America)
R19/16v
28 Sep 2013, 13:20
Las' sa se certe
noi vedem mai multe curse
gabize
28 Sep 2013, 13:29
Cantitate, nu calitate!
R19/16v
28 Sep 2013, 13:34
E mai calitativa cursa daca-s tribunele pline?!
gabize
28 Sep 2013, 13:40
Da spuneam eu ceva de tribune?
cantitate = număr mai mare de curse, calitate = cheltuieli mai mari, timp de pregătire mai puțin.
Bernie a distrus de tot F1. A fixat limite peste tot, de la testarea monoposturilor la finanțele cheltuite. Acum mărește numărul de curse, crescând cheltuielile echipelor și micșorând eficiența acestora, punându-le pe drumuri mai des.
betamax
28 Sep 2013, 15:14
Un numar mai mare curse inseamna o expunere(in sensul de afisare) mai mare a sponsorilor, nu e neaparat un dezavantaj. Pe mine ma enerveaza micsorarea continua a motoarelor. Parca vad ca se va ajunge la motoare de 500 cmc. In doi cilindri.
QUOTE(R19/16v @ 28 Sep 2013, 14:34)
E mai calitativa cursa daca-s tribunele pline?!
Calitatea o face rețeta financiară !
Depinde care calitate. Aia financiara se face asa, aia a curselor nu se face asa. Sunt, pur si simplu, prea multe.
Markos
28 Sep 2013, 17:16
QUOTE(betamax @ 28 Sep 2013, 16:14)
Parca vad ca se va ajunge la motoare de 500 cmc. In doi cilindri.
Nici chiar așa, da' niște 0.9 tce ar merge brici.
gabize
28 Sep 2013, 17:40
QUOTE(Markos @ 28 Sep 2013, 18:16)
Nici chiar așa, da' niște 0.9 tce ar merge brici.
Ar băga băieții un plin pentru jumătate de sezon. Cu două plinuri merg tot anu'.
DragosP
28 Sep 2013, 18:01
Cu 3 un sezon jumate.
gabize
28 Sep 2013, 18:08
Markos
28 Sep 2013, 18:27
QUOTE(gabizegrean @ 28 Sep 2013, 18:40)
Cu două plinuri merg tot anu'.
Dacă aleargă frumos, la consum.
betamax
28 Sep 2013, 18:35
QUOTE(Markos @ 28 Sep 2013, 17:16)
Nici chiar așa, da' niște 0.9 tce ar merge brici.
La asta m-am gandit si io initial, da' am zis sa imping lucrurile la extrem.
QUOTE(Markos @ 28 Sep 2013, 18:27)
Dacă aleargă frumos, la consum.
Si acum alearga la consum, dar la ala de anvelope.
bucatzel
30 Sep 2013, 15:54
QUOTE(R19/16v @ 28 Sep 2013, 14:34)
E mai calitativa cursa daca-s tribunele pline?!
Nu, dar tilkedromurile sunt cam ca sapa, dupa parerea mea.
Markos
13 Oct 2013, 11:49
E gata campionatu'?
Teoretic nu, dar practica ne omoara...
Markos
27 Oct 2013, 18:44
Ești convins că nu?
gabize
27 Oct 2013, 18:59
QUOTE(gabizegrean @ 6 Oct 2013, 17:48)
S-a cam terminat de prin Ungaria. Da no, suntem datori să sperăm
Markos
27 Oct 2013, 19:08
Patru titluri consecutive, ca Schumi..
Ziceți-mi și mie (că nu mai urmăresc sportul ăsta de câțiva ani): chiar atât de talentat e?
gabize
27 Oct 2013, 19:19
E o mașină bine unsă și bine reglată. O combinație de talent și disciplină tipic nemțească. Pus pe un monopost bine proiectat și construit, ghidat de o echipă competentă. Din păcate nimic spectaculos pentru privitori. Matematică 100%. Și disciplină (am mai spus?
).
bucatzel
27 Oct 2013, 19:20
Sincer, dracu' stie.
Teoretic da, a impresionat puternic inainte sa ajunga la Red Bull, dar pe de alta parte, masina e iesita din mainile lui Newey, ceea ce conteaza al naibii de mult.
Daca ar fi ajuns Kimi la Red Bull, aflam.
gabize
27 Oct 2013, 19:27
Pun pariu că Kimi ar fi dat rateuri. Multe. Nu se putea mula pe sistemul RBR. Și nici RBR pe sistemul Kimi
.
betamax
27 Oct 2013, 19:47
S-ar putea sa pierzi. Cate rateuri a dat Kimi in ultima vreme ? Ma refer la greselile lui, nu la ale strategilor.
PS. Clar nu esti fan Kimi, la fel de clar eu sunt. Subiectivitate cat cuprinde...
gabize
27 Oct 2013, 19:56
Clar că nu-i clar.
Kimi e unul din pilotii mei preferați. Revenind la Ferrari, va fi și mai apreciat
.
Eu spuneam doar că RBR și Kimi nu-s compatibili. Și că nu ar fi putut face echipă așa cum e acum, cu Vettel. Kimi nu face mereu compromisuri, se bazează mai degrabă pe propriile-i instincte, iar RBR folosește prea mult matematica ca formulă a succesului.
Kimi nu va lua parte la ultimele doua mari premii din cauza problemelor cu spatele.
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/11/15223.htmlAsta inseamna sanse minime pentru Lotus sa termine mai sus de locul 4 in campionat.
gabize
11 Nov 2013, 21:25
Locul II, pentru el, nu înseamnă nimic. Cu atât mai puțin III, IV, ... Nu merită să-și forțeze spatele, nu are nimic de câștigat. Plus că poate începe mai devreme reacomodarea cu scuderia și monopostul roșu.
Felipe Massa a ajuns la Williams unde va fi coechiper cu Valtteri Bottas.
Maldonado inca nu a semnat cu nicio echipa.
http://www.formula1.com/news/headlines/2013/11/15226.htmlIncet-incet se ocupa locurile.
Massa la Williams. Perez pe copca la McLaren. Raikkonen dupa ce a incasat malaiul de la Lotus, se opereaza la spate si va lipsi la ultimele 2 curse.
Cel mai probabil Kovaleinen va lua locul lui Kimi pentru ultimele 2 curse.
LE: Perez a anuntat deja ca pleaca de la McLaren.
Cica vine Kevin Magnussen. E fiul lui Jan Magnussen? Ala era chiftea rau.
Acum am vazut, e fisu.
S-a confirmat ca Heikki Kovaleinen va lua locul lui Kimi in ultimele 2 grand prix-uri.
Si de la anu' in locul lui Perez va fi Kevin Magnussen. Cica a castigat formula Renault 3.5. Sa vedem de ce este in stare. La ce masina a avut anul asta McLaren nu prea a avut ce sa arate Perez.
ali3n_cop
14 Nov 2013, 22:21
Kevin Magnussen a venit probabil cu un pachet bogat de sponsori in traista, se stie ca McLaren nu sta prea bine financiar de ceva vreme iar anul acesta s-au chinuit in toate cursele.
RBR detine momentan cheia succesului si cred ca orice pilot angrenat in F1 la ora aceasta, poate iesi campion mondial pe monopostul lui Vettel. Pacat de faptul ca si-au batut joc de Webber tot anul acesta, mie unul imi place mai mult stilul lui Webber decat cel al lui Vettel.
Sper ca Ferrari si Kimi sa gaseasca reteta succesului si sa opreasca dominatia RBR. Sa vedem cum se va comporta Alonso fara locontenent de acum inainte pentru ca 100% Kimi nu a venit la Ferrari sa-i apere spatele lui Fernando.
Si cel mai interesant lucru, astept sa vad la lucru bijuteriile alea de motoare de 1.6.
Webber a declarat ca e păcat că s-a ajuns să conteze în alegerea unui pilot suportul financiar al acestuia și nu talentul. Cred că s-a ajuns la acest lucru și din cauză că pilotul a început să conteze din ce în ce mai puțin. Degeaba ai super pilot dacă nu îi oferi o mașină competitivă.
Si invers. O masina cu pilot prost nu face mare branza.
Il facu devreme Jan Magnussen pe Kevin.
Era mare speranta Magnussen pe la Mclaren in epoca Senna Mansell
R19/16v
15 Nov 2013, 15:22
QUOTE(dil @ 15 Nov 2013, 14:42)
[...]s-a ajuns să conteze în alegerea unui pilot suportul financiar al acestuia și nu talentul[...]
Asa se face de la bun inceput in F1.
Markos
18 Nov 2013, 01:06
Opt.
centurion
18 Nov 2013, 07:54
Are cineva curaj sa parieze ca nu egaleaza recordul absolut (9)?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.