Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
dantes
Vis-a-vis de incidentul Nelson Piquet Singapore 2008 sa intre in alt pilot sa intre safety-carul si sa castige alonso...care a si castigat-o...
Iete-te ce zic astia aici... Stii cum e cu capul plecat nici sabia nu taie...

QUOTE
As part of that offer, the FIA says both men recognise their share of responsibility for the incident and have expressed their regrets and presented their apologies to the FIA.


CLAR au fost ceva ordine pe acolo iar asa ceva nu se face in F1...
Tomcat
Mare veste pe HotNews.ro:

Luca Cordero di Montezemolo se va retrage din functia de presedinte al grupului industrial Fiat, scrie marti presa italiana. El va fi inlocuit de vicepresedintele John Elkann, insa Montezemolo va ramane in consiliul de administratie. UPDATE: Fiat a confirmat informatia, iar in aceasta dupa-amiaza va tine o conferinta de presa pe aceasta tema.

Agentia italiana de presa ANSA scrie ca Montezemolo le-ar fi spus apropiatilor ca se simte relaxat, multumit si usurat dupa sapte ani la conducerea uriasului grup industrial Fiat a carui situatie s-a imbunatatit simtitor in acest interval. Cotidianul La Repubblica scrie ca Montezemolo se retrage din functia de presedinte al Gruppo Fiat, insa va ramane in consiliul de supervizare. Cotidianul mai scrie ca vicepresedintele John Elkann va prelua functia ramasa vacanta.

Intr-o conferinta de presa Luca di Montezemolo a confirmat ca se retrage din functie, insa spune ca decizia nu e legata de eventuala decuplare a diviziei Fiat Auto de restul grupului Fiat, posibilitate despre care a scris respectatul site Automotive News. Acelasi site mai scrie ca italianul a parasit functia din cauza unor divergente cu CEO-ul Fiat, Sergio Marchionne, pe tema strategiei grupului.


Cu ocazia asta poate isi revine si Ferrari!!
aphophis
vw vrea sa intre in f1. Noh, de acu tot rumanul cu tedeii la poarta va avea cu cine sa tina radmasa.gif

http://es.autoblog.com/2010/05/05/volkswag...n-la-formula-1/
bucatzel
Nu chiar, ca-n f1 nu e voie cu dizal. Nici cu turbo nu mai e voie de ceva vreme...

Si si daca ar fi... iti dai seama ce fum negru ar scoate la 18000 RPM? tongue.gif
Modus
Merge FSI fara turbo.
bucatzel
Pai no, cum faceam misto de ala micu al carui tata si-o luat skoda... FSI-ul nu-i fass-ul exclusiv al VW-ului... au fost cativa altii inainte...

Si n-ar fi singurii care se holbeaza catre asa ceva in F1...

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/249064/

QUOTE
Rumours first surfaced on the internet last week that F1 bosses were mulling over the switch to four-cylinder 1.5-litre trubocharged engines from 2013. Felisa, speaking exclusively to Autocar at the Beijing motor show, confirmed this was the case and that his team would support it.

The switch to smaller turbo engines is designed to make F1 technology more relevant to road cars, something Felisa is keen to push. He also wants to see new Gasoline Direct Injection (GDI) technology introduced to make the cars more economical still.


Dar totul va tine de regulament... ca altfel, in anii 80, motoarele turbo de 1.5 depaseau bine mia de cai putere. De aia au si fost interzise, ca alea nu mai erau masini, erau avioane consemnate la sol. Adauga 30 de ani de evolutie, si rezultatul la nivelul F1 ar fi si mai distractiv.

Nici macar reducerea de la 3 litri la 2.4 aspirat nu s-o simtit prea tare, cine-ar crede ca tehnologii suplimentare (nu pot sa zic "noi" la turbo si fsi tongue.gif ) o sa tina nivelul puterii sub control?

In indy sau nascar stiu ca au "restrictor plate" pe admisia de aer a turbinei, adica ceva tabla cu gaura prin care sa intre aerul bine definita ca suprafata prin regulament, incat sa nu renteze turbine nesimtite. poate se gandesc la o solutie asemanatoare in F1.
dizzy
Puterea motoarelor o limitezi cu un restrictor cum au si cele din Indy sau WRC. La ora asta un 1,5l turbo in 4 cilindrii cu injectie directa ar fi usor facut sa scoata 650 Cp in conditiile pastrarii unei fiabilitati decente pentru cateva curse. Un motor de 4 cilindrii e mai compact decat un V8, iar daca il fac boxer ar fi chiar interesant.
DrK
S-a mai zvonit ca vrea VW in F1 si acum 3 -4 ani. Nor de praf. Pana nu ii vad pe grila de start (de preferat la concurenta cu BMW Zaibar) nu voi mai baga in seama asemenea speculatii.
dantes
beemve zaibar ferrari wink.gif
DrK
Taci ma ca se face de ras Ferrari alaturi de alea 2 anul asta smile.gif
Stiu ca e un motor ferrari dar il reneg smile.gif A umblat nenea Sauber acolo la piulite si i-a dat cu virgula se pare...
Solon
O fi motor cu vreo una-doua generatii mai vechi!
Sau aerodinamica masinii e la pamant!
dantes
Nope... e fix motorul de anul asta care e si pe Ferrari wink.gif
Cred ca are niste saibe in plus si alte cele pe colea...

O masina de F1 nu e numai motor wink.gif
DrK
pai asta ziceam.. .I-a dat ceva cu virgula radmasa.gif
DrK
In vreo 10 zile se hotaraste lumea pe ce cauciucuri se merge de anul viitor.
Dupa cum stiti Bridgestone ar cam vrea sa se retraga si nu prea exista solutii de intoarcere.
La rand sta Michelin Pirelli si Cooper Avon.
Corbu'
Cine e Cooper Avon? Astia in F1 suna la fel ca Montana sau Kormoran. No name si atat.
Modus
Companie americana, la fel ca si GoodYear.
DrK
@Corbu: Cooper astia nu sunt chiar niste desculti. Atlantic Championship este cam al lor. Tot ce inseamna drifting pro in america foloseste cooper..
Uite:
QUOTE
Avon Tyres Motorsport supplies tyres to over 150 racing championships around the world.

http://www.coopertire.com
bucatzel
QUOTE(RaduNG @ 12 May 2010, 10:11)
Tot ce inseamna drifting pro

*



Asta cu drift-urile e o idee buna... se poate bloca mai mult din pista asa tongue.gif
DrK
Din cate stiu tocmai s-a terminat contractul de sponsorizare intre DIAC si Renault. De la cursa viitoare o sa dispara acel DIAC de pe masina, numele insa va fi prezent doar pe costumul lui Petrov pana la sfarsit de sezon.
DrK
The problems identified during the final lap of the Monaco Grand Prix, counting for the 2010 FIA Formula One World Championship, showed a lack of clarity in the application of the rule prohibiting overtaking behind the Safety Car.

Adjustments to the regulations are necessary to clarify the procedure that cars must meet when the last lap is controlled by the Safety Car whilst also ensuring that the signalling for teams and drivers is made more clear.

These adjustments will help to avoid the problem which occurred during the Monaco Grand Prix from happening in the future.

The Formula One Commission, upon a proposal of the F1 Sporting Working Group will submit an amendment to the Sporting Regulations to address this issue. These amendments will be considered by the World Motor Sport Council at its next meeting in Geneva on June 23.

DrK
Ferrari announced on Wednesday morning that it has extended its contract with Felipe Massa, who will stay on at the team at least until the end of the 2012 season.
Massa has been with the Italian squad since the 2001 season and his contract was expiring at the end of this year.
The new deal means Ferrari will have an unchanged driver line-up for the next two years, with Fernando Alonso also contracted to the Maranello outfit.
"I am happy to be given the opportunity to drive for Ferrari for a further two seasons," said Massa.
"Throughout my entire Formula 1 career, I have always raced with an engine made in Maranello and it is a matter of pride for me to be able to continue working with a team that I regard as a second family."
Massa has competed in 69 grands prix for Ferrari, having won 11 races, 30 podiums and 15 pole positions.

sorin_f39
http://www.formula1.com/news/headlines/2010/6/10932.html

Sa vedeti cum va zbura calutul de acum incolo...... biggrin.gif
DrK
Si in afara de asta, in scop "promotional" Alonso tocmai a testat NOUL F10 la Fiorano.
Spatele masinii este destul de diferit fata de original inclusiv evacuarea joasa care a ajutat pana acum Red Bull
xcss
Restul modificarilor de regulament preconizate, aici: http://www.formula1.com/news/headlines/2010/6/10935.html
CataT
Cine a vazut cursa de azi la motogp, a auzit sigur si pe cei doi comentatori Digisport care au tot macanit ca anul viitor Digisport-ul va transmite si cursele de formula 1 mad.gif
DrK
si de ce esti asa suparat pe asta?
sorin_f39
QUOTE(CataT @ 15 Aug 2010, 14:43)
Cine a vazut cursa de azi la motogp, a auzit sigur si pe cei doi comentatori Digisport care au tot macanit ca anul viitor Digisport-ul va transmite si cursele de formula 1  mad.gif
*


Mai rau decat este acum la TVR, nu poate fi.
Solon
QUOTE(CataT @ 15 Aug 2010, 14:43)
Cine a vazut cursa de azi la motogp, a auzit sigur si pe cei doi comentatori Digisport care au tot macanit ca anul viitor Digisport-ul va transmite si cursele de formula 1  mad.gif
*


Erau si ofticati ca stirea ca Rossi va trece la Ducati din 2011-de parca nu stia deja juma' de planeta-nu poate fi spusa de chiar Rossi pentru ca a terminat pe 5 si nu participa la conferinta de presa.
Vorba lu' Sorin: mai rau decat tvr-ul nu poate fi.
Sp!ke
Exista vre-un site unde as putea vedea F1 live?
ssilviu
Da!
Sp!ke
Mersi... nu stiam de el, dar acu' m-am lamurit...
CataT
QUOTE(DrK @ 15 Aug 2010, 16:16)
si de ce esti asa suparat pe asta?

Pentru ca nu toata lumea are RCS & RDS, DIGI....

QUOTE(sorin_f39 @ 15 Aug 2010, 18:07)
Mai rau decat este acum la TVR, nu poate fi.


Poate, mai rau decat Dan Alexandrescu, nu poate fi...
b76bgaarh
asta este... ala care da banu poate sa transmita....

numai berbie e de vina..
sorin_f39
http://www.formula1.com/races/in_detail/ko...it_diagram.html

Prima impresie a fost ca seamana cu circuitul din Malayezia.
gabize
Motivatia Ferrari pentru "blatul Hockenheim": Massa s-a lasat depasit de Alonso pentru ca era suparat

stirea pe larg: F1
DrK
QUOTE(sorin_f39 @ 6 Sep 2010, 22:19)
http://www.formula1.com/races/in_detail/ko...it_diagram.html

Prima impresie a fost ca seamana cu circuitul din Malayezia.
*


Daca virajul 10 nu era asa dur se facea spectacol mare pe sectorul 2.
dantes
La anul india gp si ajungem la 20 de circuite. Programul complet pe formula1.com.... Nu po sa scriu in momentul acesta linkuri.
DrK
QUOTE
There was embarrassment at Sauber today as the Swiss team confessed that it has already forgotten why it hired Nick Heidfeld.

‘I’m sure there was a reason to bring him on board,’ said a team spokesman. ‘It’s just that we can’t remember what it was. I think it might have been something to do with his nice hair.’

However, other team members believe the German driver’s return is for slightly different reasons. ‘I’m pretty sure we had a meeting about it,’ said one insider. ‘And the conclusion was that we needed a driver with a sort of funny scruffy beard. Jenson Button is busy so Nick was the obvious choice.’

Meanwhile, a source close to the team boss himself offered an alternative reason, completely unrelated to facial hair; ‘In 2009 Nick programmed Peter Sauber’s Sky+ box for him,’ our mole said. ‘He then left the team and ever since the damn thing has just been filling up with episodes of Loose Women and a documentary about ocelots. When Peter tried to record a programme about Concorde last week and came home to find he’d actually got five editions of Come Dine With Me that he’d already seen it was the final straw. Getting Nick back was his only option.’
Modus
L-or fi adus sperand sa concureze pentru ei si la anul? Sa nu uitam ca el a testat cauciucrile Pirelli, deci ar reprezenta un avantaj.
Solon
Oricum de la Rosa nu cred ca poate sa duca prea mult cursele! E pilot de teste!
Sa ne aducem aminte de Badoer la Ferrari?!
betamax
Comparatie neinspirata: dupa Badoer a venit Fisichelu', care alerga destul de bine cu Kingfishu'... a avut rezultate mai bune ???
Si De la Rosa a scos in cateva curse (la McLaren) rezultate mai bune ca Montoya Juan Pablo. Try to remember...
Solon
QUOTE(betamax @ 18 Sep 2010, 11:34)
Comparatie neinspirata:
*


blush.gif blush.gif
Acu' na, ce sa fac si eu!
xcss
Statistica utilizare motoare
xcss
Raikkonen la Renault din 2012? Deocamdata e doar o vorba, dar cine stie...

QUOTE
Q: And there is still former world champion Kimi Raikkonen in the picture…
EB: He contacted us.


EB - Eric Boullier

http://www.formula1.com/news/interviews/2010/10/11337.html
Solon
He contacted us!
Tare asta! Adicatelea Kimi s-a cam saturat de cat s-a dat peste cap cu masina in railiuri, respectiv de cat a dat cu ea de copaci si acum isi trimite cv-ul! Nu e rau, mai ales ca el e de preferat lui Petrov!
serious sam
Kimi cand sa retras prin 2009 era puternic demotivat (asta explica si multele greseli de pilotaj ,nu sa concentrat deloc)
in 2012 va avea 33 sau 34 de ani...ce asteptari sa avem de la el ?niciuna !
Asadar ,revine sau nu...totuna///
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.