Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
ATM
Mare pacat ca nu au astia de la TVR cap (sau urechi sau ochi), ca s-ar fi putut face ceva cu comentatorii aia doi. Hai, daca nu se poate sa-i dea afara, macar sa avem optiunea de a-i "dezactiva" cumva. Tin minte ca am vazut o chestie frumoasa la televizorul unor rude, aveau un buton pe telecomanda cu "sound I=II" - Foarte folositor pe Cartoon Network. Pe varianta 1 televizorul zicea dublarea in romana a episoadelor (infecta, daca ati urmarit...) pe versiunea II dadeau direct dublajul original in engleza. Nu stiu exact cum ii zicea posibilitatii asteia...dar taaare mi-ar placea sa faca cumva aia de la TV dublajul optional, sa ascult doar zgomotul motoarelor din transmisia TV originala. Eh, vise.
Acu, hai ca s-au terminat toate testele, mai avem nitel. Din parerea mea de profan, eu am retinut urmatoarele: McLaren is in top, Ferrari le sufla-n spate, Mercedes si Renault par a fi din grupa a2a , impreuna cu Sauber (ma asteptam sa stea mai prost Sauber dupa ce s-a retras BMW, dar se pare ca experienta lui Peter Sauber se simte..), Red Bull par bataiosi, Force India nu mai sunt outsiderii din anii trecuti, Lotus lenti dar neasteptat de fiabili, Virgin praf si pulbere, iar Campos , USF1 de nevazut (ma intreb daca or sa se prezinte in Bahrein sau daca chiar or avea vreo masina construita cu care sa apara macar in sesiunile libere, cat sa faca o tura de pista! ca macar sa nu primeasca amenzi de la FIA)
Serje
QUOTE(Prosport)
Putin se oferă să sponsorizeze Renault F1!

Prim-ministul Rusiei, Vladimir Putin, a anunțat luni că țara sa este dispusă să sponsorizeze echipa de Formula 1 Renault, pentru care concurează în acest an și pilotul rus Vitali Petrov. "Facem primul pas pentru a sponsoriza acest sport și nu este exclus ca pe viitor să ne mărim implicarea", a declarat Putin la întâlnirea cu președintele și directorul general al Renault, Carlos Ghosn. Putin și Ghosn au caracterizat drept "un simbol de cooperare între consorțiul auto și Rusia" contractul lui Petrov la Renault.

Putin a mers chiar mai departe și a anunțat că pe monopostul condus de Petrov ar putea apărea ca sponsor logo-ul mărcii auto rusești Lada. Renault deține acțiuni la constructorul Lada, AutoVAZ. "Ar fi o mutare logică de vreme ce plănuim să lansăm o serie nouă de automobile, pe o platformă nouă, cu participarea directă a Renault, dar sub marca noastră tradițională, Lada", a completat Putin, conform Marca.
DrK
Reno Ef One Vodka Team smile.gif Weeee
dil
Nu prea merge vodka si cu desfacatorul de bere...

Si o imagine de la sarbatorirea lui Sandero la Moscova, unde a participat si Petrov.

Poate va aparea si o editie limitata Sandero F1 Team.
lucianac79
In Rusia, Logan si Sandero sunt vandute sub marca Renault, prin urmare nici o legatura intre desfacator si sticla de vodka.

Avand in vedere istoria Renault putem vedea o alianta Renault - Rusia ca fiind o alianta Franta - Rusia (asta printr-o consideratie personala si oarecum trasa de par, fara nici un fel de baza in realitate).
koldun
Pa USF1... sleep.gif

QUOTE
'US F1 factory closes'
02 March 2010

The Charlotte factory of the US F1 team is believed to have effectively closed on Tuesday as workers were instructed to stop working. The outfit has been struggling to make the grid of the season-opening Bahrain Grand Prix and has already been reported to have submitted a request to skip the 2010 season.





Pa Campos, welcome Hispania... mellow.gif

QUOTE
Official: Campos becomes Hispania Racing
03 March 2010

Following its recent management shakeup, the Campos Meta team has confirmed that it will change its name to Hispania Racing ahead of the 2010 championship's opening round in Bahrain next weekend.


DrK
Mdea. Locul USF1 ramane liber

QUOTE
Stefan Grand Prix's hopes of getting on the grid in 2010 as Team US F1's replacement suffered a blow on Wednesday night, when the FIA announced only 12 teams on its 2010 entry list.

Following weeks of speculation about the fate of the final slots of the grid, following US F1's uncertain future, the sport's governing body finally released the list of competitors for 2010.

Team US F1 was absent - with a note at the bottom stating the team had: "indicated that they will not be in a position to participate in 2010".

The FIA said no replacement could be considered so close to the start of the season.

"Having considered the various options, the FIA confirms that it is not possible for a replacement team to be entered for the Championship at this late stage," the FIA said.

"In the coming days the FIA will announce details of a new selection process to identify candidates to fill any vacancies existing at the start of the 2011 season."

The entry list also confirmed that Campos has been renamed HRT, and that BMW Sauber will retain the 'BMW' moniker for 2010 despite the German car manufacturer having pulled out of the sport last season.

The FIA also confirmed Sauber's team numbers - which has been uncertain for several months after it temporarily lost its entry. Pedro de la Rosa will be number 22, and Kamui Kobayashi 23.



si un update la lista

user posted image
b76bgaarh
si asa sunt prea multe echipe...12....
dil
Dacia este tot la Renault. Pot sa puna si desfacatorul de bere pe masina.

Pana la urma sezonul acesta va apare Lada pe monopostul Renault (detalii).
Solon
QUOTE(b76bgaarh @ 4 Mar 2010, 14:23)
si asa sunt prea multe echipe...12....
*


Vor fi misto starturile! Stai sa vezi accidente! smile.gif
sorin_f39
Baieti, nu stiu cum sunteti voi, dar eu efectiv nu mai am rabdare.
Ferrari spune ca este increzatoare si se poate lupta la titlu, Campionul este din nou pe pista (chiar daca nu in masina care trebuie) .... de-abia astept startul.


AMR : 7 zile


5 Mar 2010, 19:54:
The full entry list of constructors and drivers as published by the FIA is as follows:

McLaren Mercedes
1 Jenson Button (GB)
2 Lewis Hamilton (GB)

Mercedes Benz GP Limited
3 Michael Schumacher (D)
4 Nico Rosberg (D)

Red Bull Racing Renault
5 Sebastian Vettel (D)
6 Mark Webber (AUS)

Ferrari
7 Felipe Massa (BR)
8 Fernando Alonso (E)

Williams Cosworth
9 Rubens Barrichello (BR)
10 Nico Hulkenberg (D)

Renault
11 Robert Kubica (PL)
12 Vitaly Petrov (RUS)

Force India Mercedes
14 Adrian Sutil (D)
15 Vitantonio Liuzzi (I)

STR Ferrari
16 Sebastien Buemi (CH)
17 Jaime Alguersuari (E)

Lotus Cosworth
18 Jarno Trulli (I)
19 Heikki Kovalainen (FIN)

HRT Cosworth
20 TBA
21 Bruno Senna (BR)

BMW Sauber Ferrari
22 Pedro de la Rosa (E)
23 Kamui Kobayashi (J)

Virgin Cosworth
24 Timo Glock (D)
25 Lucas di Grassi (BR)



Interesant : BMW Sauber Ferrari.
Tomcat
Vreau sa va spun un lucru trist: imi vine rau cind vad cine piloteaza anul asta la Ferrari.
Nu cred ca ma obisnuiesc. Marele manager Luca di MONTE-ZEAMA ar trebui sa-si dea foc in piata publica.
ATM
Tomcat: dar de ce iti vine rau? aveti totusi un ex-dublu campion mondial plus un om care a castigat destule curse (ce-i drept nici eu nu simpatizez vreunul, dar sa recunoastem ca piloti slabi nu-s).
Avem si numele ultimului pilot care se baga in hora, anume Karun Chandhok la HRT. Hai baietii ca mai e mai putin de o saptamana! de mult n-am mai vazut 24 de masini pe grila. Plus lipsa alimentari, beleaaa! in sfarsit, cine-o vrea sa invinga, o sa trebuiasca sa invinga depasind pe pista, nu la standuri (si stiti voi bine la cine ma refer).
In alta ordine de idei, destul de multi debutanti. Adica:
Nico Hulkenberg-Williams
Vitaly Petrov -Renault
Senna plus alalalt de l-am scris mai sus - HRT
Di Grassi - Virgin
Kobayashi la primul sezon full, semi-debutant.
Si trei come-back-uri: Schumacher (bad idea...) , Liuzzi (n-as fi crezut ca o sa-l mai vad in F1 neam, la cate tampenii a facut), De la Rosa (poate la ultima sansa de a arata ceva, Go Planet!).
Out Raikkonen (incaseaza bani de la Ferrari stand degeaba anul asta, de la anul aproape sigur il vedem inapoi).
Out Heildfeld, a avut destul de mult timp si tot n-a facut nimic (mai tineti minte cand se batea cu Montoya in GP2, prin 1999? ciudat ca a rezistat mult mai mult ca Montoya in F1).
Out si Fisichella, si lui se cam aplica ce am zis despre Heidfeld, cu precizarea ca Fisichella intrase in F1 din 1996, si multi il vedeau la un moment dat ca un posibil camion mondial.
Out Piquet Jr, o miscare logica, nimanui nu-i plac turnatorii. Ta'su a facut pe nebunul cu 3 titluri de campion in buzunar, ii dadea mana...juniorul si-a uitat buzunarul acasa.
Out again si Villeneuve, care de cativa ani se tot baga-n seama sa revina, si acuma a starnit nitel apele, dar nu-l ia nimeni in serios.
Per total, s-a schimbat destul de mult line-up-ul fata de anul trecut.
Din pacate, am vaga impresie ca dobitocul de Alexandrescu o sa incurce masinile acum mai rau ca niciodata. Mercedes seamana la coloristica cu McLaren, care la randul ei cam poate fi confundata cu Virgin, mai nou si astia de la HRT tot pe gri merg, Sauber tot pe acolo... ce e cu atata gri fratilor??? eu unul imi faceam frumos masina portocalie, ca de cand s-a retras Arrows/Orange oricum nu mai foloseste nimeni culoarea asta. Plus ca atrage ochii, si da bine la sponsori.
Si ca un ultim comentariu, sa fiu nebun daca inteleg ce cauta rusul la Renault. Asa mare pilot sa fie, parca n-as crede. Sa fi venit cu valiza? sper totusi ca n-a ajuns Renault asa rau...Adica totusi, sa ne gandim ca francezii sunt cat de cat nationalisti. Ei, cu filiera Renault, n-au gasit nici unul sa merite a fi promovat? hai, daca n-aveau vreun tinerel, poate ca ...Bourdais totusi parca are un CV mai relevant...dar ma rog.
sorin_f39
QUOTE(ATM @ 6 Mar 2010, 01:52)
Si ca un ultim comentariu, sa fiu nebun daca inteleg ce cauta rusul la Renault. Asa mare pilot sa fie, parca n-as crede. Sa fi venit cu valiza? sper totusi ca n-a ajuns Renault asa rau...Adica totusi, sa ne gandim ca francezii sunt cat de cat nationalisti. Ei, cu filiera Renault, n-au gasit nici unul sa merite a fi promovat? hai, daca n-aveau vreun tinerel, poate ca ...Bourdais totusi parca are un CV mai relevant...dar ma rog.
*


Totul se reduce la bani & politica. Este criza. Si, dupa cum observi, Renault va fi sponsorizata, printre altii, de catre ... Lada. Este guvernul rus in spate, insa, oricum ar fi, intra niste bani buni in buzunarul francezilor.
Francezii sunt nationalisti? Asta e o gluma. Cati francezi sunt in conducerea Renault F1 sau Renault? Cat mai produc ei in Franta?
DrK
@sorin: poate ca Renault nu e cel mai bun exemplu dar francezii prin definitie sunt nationalisti.
Iata si update cu noul pilot.

user posted image
dil
Cum spioneaza McLaren pe Ferrari
sorin_f39
In articol scria "reactii violente". Poate asa o fi fost.
Situatia insa este mai mult comica.
ATM
Io zic ca e facuta la misto iar jurnalistii romani trag si ei sa faca stire de senzatie. Daca chiar se considera spionaj ala, atunci Ferrari ar trebui sa se retraga direct si sa-si bage masina in seif. Fiindca oricum la prima cursa toata lumea o sa arunce ochii la masinile competitorilor. Cand tragi in parc inchis dupa cursa ce faci, pui husa pe masina?
DrK
Oricum e de ras radmasa.gif
betamax
Nenica, da' ce violente, reactiile alea... . Eternul penibil ziarist roman. Va mai dau un exemplu de prostie romaneasca, la un radio local (Muntenia FM, ca sa se stie !) : " ...locuitorii cartierului X vor ramane in bezna astazi intre orele 10 - 15 (!), deoarece Electrica executa niste lucrari... "
koldun
Comentariul lui Massa mi se pare de bun simt:

Massa says new teams bad for F1

QUOTE
"I hope they won't be a danger," said Massa in an interview with Italian newspaper Corriere della Sera reprinted on Ferrari's website.

"There are six/seven teams one second apart while those teams are four seconds behind. It's not good for the sport and not good for them: it's like two different series.


sleep.gif
DrK
Mie mi se pare de prost gust. Exista o parte de adevar dar nu trebuia s-o spuna tocmai "Pelife".
Echipele se straduiesc. Nu e frumos sa te dai tu mare ca ai experienta in fata unor debutanti...
sorin_f39
Poate nu e prea diplomat ceea ce a facut Massa, insa are dreptate.
Sa vedem cate echipe, dintre cele noi, vor rezista pana la finalul campionatului. Nu este exclus ca sa vedem si retrageri in plin campionat.
DrK
pai dupa voi ar trebui sa fie 3 echipe in campionat.. Nu conteaza pozitile, oricum iau puncte...

Apropo de USF1. Cred ca s-au retras din cauza problemelor cu motorul. Nu i-a lasat FIA sa foloseasca un V12 supercharged mai mare ca masina radmasa.gif
bucatzel
Se da si patinatorul apei rotund.
Ca parca Lola, Pacific, Simtek, etc (lista maaaare, monser) erau mai cretze.
O luat si el una in freza si acum se gandeste la siguranta. Daca vrea siguranta, sa parcheze masina cand incepe sa ploua.

V12 supercharged radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
In cate moduri era interzisa partea asta de regulament dinainte sa gaseasca ei nume pentru echipa?
sorin_f39
QUOTE(RaduNG @ 8 Mar 2010, 15:25)
pai dupa voi ar trebui sa fie 3 echipe in campionat.. Nu conteaza pozitile, oricum iau puncte...
*


Care "noi"?
Personal mi se rupe cate echipe sunt / vor fi. Insa si regula de 107% din calificari era buna.

QUOTE(bucatzel @ 8 Mar 2010, 15:32)
O luat si el una in freza si acum se gandeste la siguranta.
*


Lovitura aia era sa-l omoare.
ATM
Chestia cu 107% chiar nu-si are rostul acum. Tocmai pentru ca F1 avea o grila din ce in ce mai redusa, s-a acceptat introducerea noilor echipe. Care poate ca vor fi catastrofice la inceput, da, nimic de zis aici (sa nu uitam ca HRT nu au testat nici macar un km, ma intreb daca macar au pornit motorul...) dar care , in timp, poate vor creste. Cine stie , poate ca la anul, cu criza lui peste, se retrage si Renault (zvonuri tot au fost, dupa scandalul de anul trecut cred ca doar acordul Concorde cu amenzile implicite i-au tinut in show), mai da alta echipa faliment, mai una-alta, dar tot mai ramai cu 9-10 echipe si ai asigurata o grila decenta, macar ca numar. E ca si cum o echipa de fotbal isi face pepiniera de juniori, sa aiba "de unde". Si daca noi, astia de pe margine, suntem in stare sa intelegem asta, atunci ma astept ca Massa sa constientizeze cu atat mai mult asta.
Sau cu alte cuvinte: " it's not good for sport?" Taticu, tie ti-ar placea F1 cu 18 masini la start? ca daca nu veneau astia noi, atatia erati!
Modus
Ar fi pacat daca s-ar retrage Renault pentru ca e o echipa foarte buna si s-ar vedea poate mult mai evident fata de retragerea lui Campos, Virgin, etc. Insa daca Renault incepe sa castige anul asta ma indoiesc ca va fi vorba de retragere.
sorin_f39
Plecarea oricarui constructor se simte mult mai tare decat cea a unei echipe private.
DrK
Dar echipele private dau banul gros pentru motoare si sasiuri eventual.
Modus
Atata timp cat ele nu concep aceste elemente competitia e mult mai stearsa.
sorin_f39
Si dupa ce le cumpara, raman fara buget pentru a le dezvolta.
bucatzel
QUOTE(sorin_f39 @ 8 Mar 2010, 16:00)
Lovitura aia era sa-l omoare.
*



Da, numai ca lovitura aia o fost cauzata de un accident pe care ni' ghiavolu' nu-l prevedea... Pe cand el pe o pista uda e mai rau decat Rambo intr-un depozit de armament.

Da, imi pare rau ca s-a accidentat, dar ma enerveaza cand oamenii o dau in diverse doar pentru ca au scuze.

QUOTE(sorin_f39 @ 8 Mar 2010, 16:00)
Insa si regula de 107% din calificari era buna.
*



Regula cu 107% era o tampenie. Pe vremea aia motoarele de calificari erau diferite de cele de cursa. Ceea ce inseamna ca in cursa, diferenta era si mai mare.
Sa-ti traduc ce inseamna diferenta de 7% in F1?
la o cursa de 300 km, 21 km. ceea ce inseamna 3-4-5 ture, functie de cat de lunga e o tura.
la o tura de aprox 1:20, inseamna 5,6 secunde pe tur.

Nici regula cu precalificarile (pentru cine le-o prins) nu era prea breaza, ca se acorda drept automat de calificare per sezon (intr-un mod destul de aiuristic, din ce-am citit), si ramaneau cateva locuri care se disputau in precalificari.

Aia din cursele de anduranta de ce nu se plang ca sunt si alte clase pe pista cu ei... ca diferenta e mult mai mare acolo.

Dar no... Ferrari s-o ales cu doi plangaciosi pe post de soferi... Eu inca duc dorul perioadei Schumi - Irvine.

sorin_f39
QUOTE(bucatzel @ 9 Mar 2010, 12:34)
Da, numai ca lovitura aia o fost cauzata de un accident pe care ni' ghiavolu' nu-l prevedea... Pe cand el pe o pista uda e mai rau decat Rambo intr-un depozit de armament.

*


Adevarat, pe ploaie e cam deranj pentru el.


QUOTE(bucatzel @ 9 Mar 2010, 12:34)
Regula cu 107% era o tampenie. Pe vremea aia motoarele de calificari erau diferite de cele de cursa. Ceea ce inseamna ca in cursa, diferenta era si mai mare.
Sa-ti traduc ce inseamna diferenta de 7% in F1?
la o cursa de 300 km, 21 km. ceea ce inseamna 3-4-5 ture, functie de cat de lunga e o tura.
la o tura de aprox 1:20, inseamna 5,6 secunde pe tur.
*


Era o tampenie din punctul tau de vedere.
Se imbina foarte bine, din punctul meu de vedere, cu formatul de calificari de atunci. Iar, in medie, 5 - 6 secunde ca si marja maxima, erau posibil de atins de toate echipele. Chiar daca uneori un Minardi sau un Tyrell o mai comiteau. Dar, asa cum am spus, erau cazuri foarte rare.
Regula s-a scos din F1 nu datorita contestarii ei de catre piloti, ci din cauza schimbarii formatului de calificari. Nu stiu daca in MotoGP mai este valabila sau nu.

QUOTE(bucatzel @ 9 Mar 2010, 12:34)
Nici regula cu precalificarile (pentru cine le-o prins) nu era prea breaza, ca se acorda drept automat de calificare per sezon (intr-un mod destul de aiuristic, din ce-am citit), si ramaneau cateva locuri care se disputau in precalificari.
*


Nu cunosc nimic despre acest lucru.

QUOTE(bucatzel @ 9 Mar 2010, 12:34)
Aia din cursele de anduranta de ce nu se plang ca sunt si alte clase pe pista cu ei... ca diferenta e mult mai mare acolo.

Dar no... Ferrari s-o ales cu doi plangaciosi pe post de soferi... Eu inca duc dorul perioadei Schumi - Irvine.
*


Ceea ce este in anduranta este ceva total diferit. Asa este organizata competitia de anduranta de foarte mult timp. Nu putem compara cu F1 in nici un caz.
Nici eu nu sunt de acord cu plangaciosii astia de piloti si, deci, nu le voi tine partea in discutiile noastre. Am spus doar ca au dreptate. Unii vor fi foarte lenti, poate anormal de lenti comparativ cu cei din fata.
Asa cum si altii se pot plange de Massa ca, pe ploaie, brazilianul este foarte lent si ii incurca pe cei mai rapizi.
bucatzel
QUOTE(sorin_f39 @ 9 Mar 2010, 13:39)
Era o tampenie din punctul tau de vedere.
*


Pai normal ca din punctul meu de vedere... Ca daca nu, imi incepeam fraza cu "Dupa cum se stie de pe vremea lui Stefan cel Mare tongue.gif"

Din punctul meu de vedere, regula cu 107% nu-si are rostul, cata vreme un sofer cu pana are voie sa incerce sa ajunga la pit-uri. Nu vreau sa-i iau dreptul unui pilot sa isi schimbe roata, dar cata vreme face tura aia pe trei roti, imporoscand resturi de cauciuc pe pista, cred ca e ceva mai periculos decat un Minardi pe care-l ochesti de la o posta.

a, da
QUOTE(bucatzel @ 9 Mar 2010, 12:34)
Ceea ce inseamna ca in cursa, diferenta era si mai mare.
*



Pe de alta parte, sistemul vechi: "aveti o ora, calificati-va" avea darul de a oferi suspans celor care se uitau la calificari. Si acum e ceva suspans, dar mi se pare enervant sa-mi fie dozat pana si ala, doar ca sa stau mai mult in fata televizorului. In formatul vechi, ultimul minut din ora de calificari te facea sa treci prin toate sentimentele posibile. Acum stai apatic si te uiti cine trece in Q2. Dupa care te uiti la ei cum fac ture ca sa goleasca din rezervoare. Noroc ca macar de sportul asta se lasa tongue.gif

Uite cum o aratat un an cu precalificari:
http://en.wikipedia.org/wiki/F1_1990#1990_...final_standings


QUOTE(sorin_f39 @ 9 Mar 2010, 13:39)
Ceea ce este in anduranta este ceva total diferit. Asa este organizata competitia de anduranta de foarte mult timp. Nu putem compara cu F1 in nici un caz.
*



Pai e. Ca masinile din grupele inferioare sunt sicane mobile care se deplaseaza si noaptea in cursele de anduranta. Pe cand in F1, sunt niste masini care se misca putin mai incet.
ATM
Mooama, ce de piloti in '90, cred ca era o adevarata harababura sa-i stii pe toti. Si ce nume, habar n-aveam ca Bernd Schneider a urcat intr-un monopost de F1 vreodata. Din totalul de 39, 15 erau italieni, cand inca italienii stiau sa conduca masini de curse. Si daca tot avem link din Wikipedia, uite cum erau altadata cursele (citat despre Riccardo Patrese):
In 1982 Patrese moved to Brabham and gained a lucky win at that year's Monaco Grand Prix when there were five leaders including Andrea de Cesaris and then Didier Pironi who both ran out of fuel whilst leading the final lap.
Ce tur de infarct o fi fost ala...Singura chestie asemanatoare am vazut-o in Cart-ul american, prin '97.

Inca doua zile si free practice begins. Anul asta avem ce n-am mai avut de pe vremea lui Prost si Senna, 4 campioni mondiali pe pista ( Schumacher, Alonso, Hamilton, Button). Daca era si Raikkonen chiar ca era inghesuiala.
ATM
Azi e ziua cea mare. la 9 dimineata incepe prima sesiune de probe libere. Mult a fost , putin a ramas.
Tomcat
HotNews.ro afiseaza acum citeva minute:

"Nico Rosberg a dominat a doua sesiune de antrenamente din Bahrain, pilotul celor de la MercedesGP oprind cronometrul la 1:55.409. Pe doi s-a situat Lewis Hamilton (McLaren Mercedes), in timp ce al treilea a fost Michael Schumacher (MercedesGP)."

"Adrian Sutil (Force India), cel care a ocupat locul intai in primele antrenamente ale zilei, a avut doar al-12-lea timp. Felipe Massa a terminat sesiunea pe locul 7, in timp ce Fernando Alonso a fost al-9-lea. "


"Bahrain, antrenamente libere 2:

1 Nico Rosberg - MercedesGP 1:55.409 (23 tururi)
2 Lewis Hamilton - McLaren-Mercedes +0.445 (22 tururi)
3 Michael Schumacher - MercedesGP +0.494 (23 tururi)
4 Jenson Button - McLaren-Mercedes +0.667 (28 tururi)
5 Sebastian Vettel - Red Bull +1.050 (18 tururi)
6 Nico Hulkenberg - Williams-Cosworth +1.092 (26 tururi)
7 Felipe Massa - Ferrari +1.146 (30 tururi)
8 Vitaly Petrov - Renault +1.341 (26 tururi)
9 Fernando Alonso - Ferrari +1.731 (25 tururi)
10 Pedro de la Rosa - BMW Sauber +1.846 (24 tururi)

11 Kamui Kobayashi - BMW Sauber +1.943 (27 tururi)
12 Adrian Sutil - Force India +1.952 (29 tururi)
13 Rubens Barrichello - Williams-Cosworth +2.043 (21 tururi)
14 Vitantonio Liuzzi - Force India +2.424 (29 tururi)
15 Robert Kubica - Renault +2.746 (29 tururi)
16 Jaime Alguersuari - Toro Rosso +4.390 (31 tururi)
17 Mark Webber - Red Bull +5.035 (12 tururi)
18 Heikki Kovalainen - Lotus-Cosworth +5.464 (23 tururi)
19 Jarno Trulli - Lotus-Cosworth +5.581 (14 tururi)
20 Timo Glock - Virgin-Cosworth +6.628 (3 tururi)
21 Lucas di Grassi - Virgin-Cosworth +6.779 (21 tururi)
22 Bruno Senna - HRT-Cosworth +11.559 (17 tururi)
23 Sebastien Buemi - Toro Rosso - fara timp
24 Karun Chandhok - HRT-Cosworth - fara timp. "

Se misca bine Mercedes. Toate motoarele pe primele 4 locuri.
In prima sesiune Sutil a fost pe primul loc urmat de Alonso. M.S. a fost pe 10.
Sa vedem ce va fi in calificarile de maine.
DrK
user posted image

Cateva lucruri notabile:
1. Petrov in fata lui Alonso
2. Vettel e mare pilot
3. Senna - dezamagire
4. Echipele private au locurile lor pe grila, exceptie facand HRT...
5. Dezamagit de ferrari...


aaaah... era sa uit:
Anu trecut brawn GP a avut kers si Ross fericit. Anul asta McLaren are un sistem de aerisire/racire pe care toata lumea il vrea. Ce o sa vedem? Un start de sezon nebun de la McLaren cu HamHamilton in frunte, Mercedes GP recuperand punctele pana la jumatatea sezonului dupa care il si castiga la constructori. Campion mondial 2010-2011 - Rosberg / HamHam.
b76bgaarh
alti care aplica regulamentul dupa cum bate vantul... mai ales acum cand tartor e piticul botos...
xcss
Lui Alonso i s-a cam urcat Ferrari la cap...

QUOTE
This is Formula One. This is about technology, how precise everything works together from driver, engineer, down to mechanics. This is Formula One and not Cirque du Soleil. If people want to see extra show interludes they probably should reconsider if they want to watch Formula One.

http://www.formula1.com/news/interviews/2010/3/10561.html

Foarte bine, mie unuia nu mi-e absolut deloc greu sa reconsider, mai ales dupa cum a aratat procesiunea aia funerara din Bahrain. Inca una din asta si o sa ma reapuc de cautat MotoGP pe net...
DrK
Lasa ca se trezesc ei..
Acum ramane de calculat daca ce a spus el acolo a fost "dictat" sau chiar asta e parerea lui...
Tomcat
Hot News.ro :
Lewis Hamilton a fost cel mai rapid pilot in primele antrenamente libere contand pentru Marele Premiu al Australiei, britanicul oprind cronometrul la 1:25.801. Acesta a fost urmat de coechipierul Jenson Button (McLaren) si de Mark Webber (Red Bull).

Hamilton a dominat antrenamentele libere doi din Australia, acesta profitand din plin de ploaie. Fostul campion mondial a fost urmat de coechipierul Jenson Button (la +0.275), in timp ce Mark Webber a fost al treilea (+0.447). Demn de mentionat este faptul ca s-a rulat pe o pista uda, la Melbourne plouand.

Michael Schumacher a fost al patrulea (a dovedit inca o data ca merge bine in conditii de ploaie), in timp ce coechipierul Nico Rosberg (MercedesGP) s-a clasat pe 10. Surprinde clasarea monoposturilor Ferrari - Fernando Alonso pe 15, iar Felipe Massa pe 17.

Antrenamente libere 2 Australia:

1 Lewis Hamilton - McLaren-Mercedes 1:25.801
2 Jenson Button - McLaren-Mercedes +0.275
3 Mark Webber - Red Bull +0.447
4 Michael Schumacher - Mercedes GP +0.710
5 Vitaly Petrov - Renault +0.931
6 Sebastien Buemi - Toro Rosso +1.031
7 Adrian Sutil - Force India +1.033
8 Vitantonio Liuzzi - Force India +1.034
9 Rubens Barrichello - Williams +1.103
10 Nico Rosberg - Mercedes GP +1.155

11 Robert Kubica - Renault +1.307
12 Pedro de la Rosa - BMW Sauber +1.307
13 Kamui Kobayashi - BMW Sauber +1.654
14 Nico Hulkenberg - Williams +1.744
15 Fernando Alonso - Ferrari +3.224
16 Sebastian Vettel - Red Bull +3.333
17 Felipe Massa - Ferrari +3.790
18 Heikki Kovalainen - Lotus +4.059
19 Jaime Alguersuari- Toro Rosso +4.709
20 Jarno Trulli - Lotus +4.894
21 Timo Glock - Virgin +6.316
22 Lucas di Grassi - Virgin Fara Timp
23 Karun Chandhok - HRT-Cosworth Fara Timp
24 Bruno Senna - HRT-Cosworth Fara Timp

Daca pun baietii masina la punct, ii maninca M.S. cu fulgi cu tot.
Solon
Ultimii chiar sunt pocnitori!
DrK
1. Vettel Red Bull-Renault
2. Webber Red Bull-Renault
3. Alonso Ferrari
4. Button McLaren-Mercedes
5. Massa Ferrari
6. Rosberg Mercedes
7. Schumacher Mercedes
8. Barrichello Williams-Cosworth
9. Kubica Renault
10. Sutil Force India-Mercedes
11. Hamilton McLaren-Mercedes
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari
13. Liuzzi Force India-Mercedes
14. de la Rosa Sauber-Ferrari
15. Hulkenberg Williams-Cosworth
16. Kobayashi Sauber-Ferrari
17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari
18. Petrov Renault
19. Kovalainen Lotus-Cosworth
20. Trulli Lotus-Cosworth
21. Glock Virgin-Cosworth
22. di Grassi Virgin-Cosworth
23. Senna HRT-Cosworth
24. Chandhok HRT-Cosworth
TMihai
Scrieti si voi AICI altfel o sa comentam cursa la stiri icon_mrgreen.gif
DrK
USF1 si-a pus ghetutele in cui si papucii pe urechi... Mini-articol
dantes
Testing... si mai e o saptamana pana la China GP tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.