RBR a ramas in c.urul gol. Mercedes le-a zis ca nu le da motoare. Cred si eu, pana si Ham care nu e un geniu a zis ca cu Newey@Co, daca le dai motoarele astea s-ar putea sa o ia peste bot.
Mai ziceau RBR la un moment dat ca nu ar vrea sa ia motoare Mercedes pentru ca sigur vor primi alta specificatie decat cea oficiala. Si ei vor materila de prima mana pentru curse.
Honda a zis ca nu va echipa o echipa secunda. Cu ce, cu jafurile alea? McLaren au masurat ca din cauza sasiului pierd cam 0.3 sec/tur fata de Mercedes. Restul e de la motor care pe partea electrica e praf.
Singura varianta mai e Ferrari pentru ambele RBR. Dar asa se inclina balanta si Ferrari va avea prea multe echipe motorizate ca vine si Haas F1 la anu si s-ar putea Marussia sa primeasca motoare Mercedes.Sa le dea teapa si astora nu doar broscarilor.
b76bgaarh
8 Sep 2015, 10:28
de fapt lumea e suparata ca o echipa de marketing a batut constructori consacrati.
poate e o intrare surpriza, audi.
centurion
8 Sep 2015, 10:52
http://www.topgear.com/car-news/formula-on...1-save-red-bullOri foc de paie ori o surpriza mare.
Sper insa sa fie doar un foc de paie. Campionatul de anduranta merita o competitie la cel mai inalt nivel. Fara Audi, nu ar mai fi la fel.
Ghosn a zis ca nu vor mai furniza motoare. Vor vedea incepand de cand. Daca RBR reziliaza contractul de anul asta, ies si ei. Ca nici Toro Rosso nu o sa ramana cu Renault. Mai raman doar variantele sa iasa complet sau sa finalizeze tranzactia cu Lotus.
centurion
16 Sep 2015, 11:10
'Renault: F1 future decision yet to be taken'
http://www.motorsport.com/f1/news/renault-...et-to-be-taken/Se mai gandesc ce sa faca....
E bine ca ies si aia. Asa raman doar Mercii si broscarii. Ca Honda nu se pune.
Iar cenzurat de la Merc au zis ca pentru clienti inca nu pun la dispozitie noul upgrade, care cica ar aduce in plus 40 cp. De aia a si decolat Ham la Monza.
Daca o tin asa o sa fie f1 cu motoare mercedes de client. Echipa de uzina isi va taia partea leului.
Cam ca la moto2: acolo e Honda e unicul furnizor de motoare. Sasiuri unul maxim doua. Ramane doar talentul pilotului. Cica!
Moderator edit: controleaza-ti limbajul. Alt avertisment nu mai primesti
mircea_aq
22 Sep 2015, 14:07
Grosjean la HaasF1. Sa vedem daca cine mai vine: Vergne sau Gutierrez. Oricum, ceva de pe la Ferrari. Asa e conventia.
b76bgaarh
30 Sep 2015, 21:56
La anul 21 de curse. Mp al europei la Baku.
mircea_aq
1 Oct 2015, 10:18
Verstappen si-a luat in sfarsit carnetul:
http://www.omnicorse.it/magazine/66537/max...atente-di-guidaButton, daca ramane zice ca ramane doar la McHonda:
http://planetf1.com/news/button-if-i-race-...e-with-mclaren/Vedem ce se intampla la consiliu in seara asta.
QUOTE(b76bgaarh @ 30 Sep 2015, 21:56)
La anul 21 de curse. Mp al europei la Baku.
Fix in ziua cu LeMans24. Hulkenberg a luat-o. Nu-si poate apara victoria de anul asta.
mircea_aq
1 Oct 2015, 14:49
Programare fix pix, dar probabil nici nu se asteapta la cine stie ce audienta pentru asa-zisul MP al Europei. Bahrain, Rusia, Azerbaijan, Mexic, China sunt de umplutura. Ca dispar sau nu in 2017, cum au disparut India sau Korea, n-o sa planga nimeni dupa ele.
asta asa e, dar si piticania cam jegoasa sa puna cursa si in we ala. Oricum, atunci ma uit la lemans.
Manor a facut rost de motoare Mercedes, specificatie 2016 pentru la anul. Inclusiv combustibilul de la Petronas. Suspensiile si transmisia de la Williams.Asta da palma peste ochii RBR-ului. Bine, nici cu astea Manorul nu o sa faca mare branza.
Astia tin Manorul in F1 doar ca sa-si vanda marfa si sa iasa la numar pe grila, altfel e deranj mare.
Broscarii au zis ca dau motoare doar pentru Toro Rosso dar nu inca nu au zis ce specificatie. Pentru RBR nu. Le e frica de Newey ca de dracu'.
mircea_aq
9 Oct 2015, 21:37
I-a rezolvat piticania. Daca e adevarat marko si horner ar trebui dati afara de urgenta.
http://planetf1.com/news/bernie-red-bull-deal-sorted-out/
DragosP
10 Oct 2015, 06:41
Marko trebuia dat afară din Turcia de când cu faza cu Webber.
gabize
10 Oct 2015, 07:33
Markos?
b76bgaarh
10 Oct 2015, 09:23
Piticania a pus problema altfel. Dacă pleacă redbul și Toro, se înjumătățește suma de distribuit.
Alegeți.
zvonurile sunt ca rbr va ramane cu reno si in 2016. Iar Toro Rosso vor avea motoare Ferrari specificatie 2015. Mateschitz a luat-o rau in bot.
mircea_aq
10 Oct 2015, 22:31
Poate cu motoare reno, dar fara sponsorizarile de la infiniti si total, bun asa.
Ai un contract prin care ti se garanteaza statutul de #1, il rupi, pierzi si sponsorizarile si acum dupa ce ti-ai luat flit de la merc si ferrari te intorci sa cersesti un motor.
Daca merc a facut blat cu reno ca sa le-o traga austriecilor ma indoiesc ca o sa aflam prea curand, cert e ca baietii de la rbr au jucat-o extrem de prost.
Tot nu e topic pt. Russian Gp: Raikkonen chiar a fost tolomac in ultima tura. N-avea ce sa caute acolo, cand l-a lovit pe Bottas. Asta ii costa pe Williams locul 3, iar pe Raikkonen, probabil, o penalizare. Altfel, cu toate abandonurile, McLaren ia locurile 9 si 10.
Sa nu uit: rusine mare pentru Rosberg: a cazut pe 3 la general. Mercii deja se iau de ganduri.
Raikkonen a fost penalizat cu 30 secunde si a ajuns pe 8.
Mercedes a castigat deja titlul la constructori.
Alonso a fost penalizat cu 5 secunde pentru depasirea limitei circuitului si a pierdut locul 10. Pe 10 s-a clasificat Max Verstappen. McLaren ramane doar cu locul 9.
Markos
12 Oct 2015, 01:51
QUOTE(dil @ 12 Oct 2015, 00:38)
Raikkonen a fost penalizat cu 30 secunde si a ajuns pe 8.
Alonso a fost penalizat cu 5 secunde pentru depasirea limitei circuitului si a pierdut locul 10.
Eu pe pc-ul de gaming nu fac greșeli de-astea
sb-55-dan
12 Oct 2015, 07:52
Inca o victorie pt Mercedes
b76bgaarh
12 Oct 2015, 09:00
ali3n_cop
12 Oct 2015, 13:05
Vad ca inca se mai uita lumea la ceea ca a fost candva: Marele Circ. Spectacolul s-a dus de rapa.
b76bgaarh
12 Oct 2015, 13:22
vorba aia, exista mercedes si masini.
ali3n_cop
12 Oct 2015, 14:24
Exista Mercedes..si rable.
mircea_aq
12 Oct 2015, 16:43
E Mercedes de prin 2009 ca works-team si pana in 2014 au iesit in evidenta doar cu re-intoarcerea temporara a lui Schumie. Monoposturile in sine erau jalnice, tyre-shredder-uri ani la randul, asta ca sa mai oprim inflatia de limbi la adresa stelei in trei puncte.
In timp ce unii isi permit sa faca pierderi de 80mln pe an cu proiectul F1, altii pare-se ca sunt in cautare de piese de schimb, numai-numai s-o aduna de o masina pana la urmatorul GP :
http://www.grandprix.com/ns/ns32181.htmlCa sa mai inveselim atmosfera, nemtii zic ca reno habar n-are ce sa faca cu cele 12 token-uri ramase. Motorul care trebuia sa apara in Texas se pare-se ca a facut show pe dyno din nou:
http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-...g-10004048.html
b76bgaarh
12 Oct 2015, 17:37
mircea_aq
12 Oct 2015, 22:55
Inca una peste ceafa:
QUOTE
“Improvement is needed, but there has been no clear direction on how to achieve that,” he said, adding Renault had rebuffed Red Bull’s attempts to help improve the engine and also bring in outside expert help.
Sursa:
http://www.reuters.com/article/2015/10/12/...N0S61FU20151012
A inceput piticania cu magariile. FIA interzice utilizarea motoarelor specificatie veche de 1 an. Manor si Torro Rosso s-au scos cu motoare de uzina. Zilele astea o va rezolva si cu RBR. Sa vedem care pica sa le dea motoare specificatie "works team".
Ah, si se mai cauta o solutie prin care Reno si Honda sa ajunga la nivelul Mercilor, scotand tokenurile. Mercii au sarit deja de c.ur in sus.
mircea_aq
15 Oct 2015, 20:37
FIA e JT, va fi interesant sa vedem ce jocuri face. Piticania mi se pare mai putin perversa ca micul napoleon. Se zvoneste ca e vorba de banii de la fom pentru statutul de echipa istorica la schimb cu motoare pt rbr. Toro Rosso s-a inteles cu italienii pentru motoare 2015, vedem ce se intampla, ferrari zice ca nu au cum sa fabrice 2016
Acu' s-a decis! E voie si cu specificatie 2015. Iar anumite componente ale motorului vor face subiectul dezvoltarii pe tot parcursul sezonului, fiecare dupa cum il taie capul.Tokenurile tot 32 au ramas. Si motoare tot 4.
Rbr e echipa istorica deja. Reno asteapta treaba asta ca sa incaseze banii si sa ia lotusul. Cu cei banii astia si cu cei de la prostul ala de Maldonado-50 mil dolari/sezon- iese un buget frumusel. Plus bonificatia de clasare in puncte. E suficient sa nu te mai faci de kko si sa iti lasi echipa moarta de foame si sa ceara pe la usi.
mircea_aq
20 Oct 2015, 11:36
Zice lumea ca e vorba de 40-50 de cai. Om trai si om vedea
http://www.autosport.com/news/report.php/id/121408
b76bgaarh
22 Oct 2015, 09:00
Vettelul si kimi au penalty cate 10 locuri pt schimbarea motorului. Cica e upgrade. Rbr isi face calculul si momentan refuza sa utilizeze noul motor upgradat reno. Ca sa vezi ce incredere au in el. Desi reno a utilizat toate tokenurile dintr-un singur foc, daca echipele nu-l vor , stiu ele de ce:nu pot recupera pe circuit cele 10 poz de penalty.
Honda iar se lauda. Bulanul lor este ca se anunta cel mai ploios we din acest an in US.
mircea_aq
23 Oct 2015, 17:52
RBR cu motoare Honda din 2016
Faptul ca folosesc sau nu motorul upgradat nu prea face o diferenta, omologarea s-a facut pe dyno, token-urile au fost alocate, la revedere.
Alonso zicea ieri ca nu i se pare imposibil sa recupereze 2.5 sec pana in 2016. Da, sigur. Cu alea 2.5 secunde au inceput anul, cu alea 2.5 sec o sa termine. Indiferent de upgade-uri. Bine, nici Mercii nu au stat pe loc.
Honda a avut probleme cu "deployment"-ul din start si nici pana acum nu au rezolvat. In linie dreapta cred ca si Manorul pot sa ii prinda. Daca si aia ar avea un sasiu decent. Caci McLaren chiar are un sasiu ok.
sb-55-dan
26 Oct 2015, 08:49
R19/16v
26 Oct 2015, 09:01
P'si ce?! Asta-i de bine?!
ali3n_cop
26 Oct 2015, 09:10
Pussycat este singurul pilot din F1 pe care nu il suport de nici un fel. Il pun la Hall Of Fame impreuna cu: Hakkinen si Mansel.
sb-55-dan
26 Oct 2015, 10:06
QUOTE(R19/16v @ 26 Oct 2015, 09:01)
P'si ce?! Asta-i de bine?!
Categoric.
R19/16v
27 Oct 2015, 08:47
sb-55-dan
27 Oct 2015, 08:49
centurion
27 Oct 2015, 16:07
QUOTE(ali3n_cop @ 26 Oct 2015, 10:10)
Pussycat este singurul pilot din F1 pe care nu il suport de nici un fel.
Eu nu as sti sa-ti spun care dintre Hamilton (F1) si Marquez (Moto GP) imi sunt mai antipatici.
Dar englezul e mai in forma pe masina cea mai buna, iar coechipierul nu e la nivelul lui.
ali3n_cop
27 Oct 2015, 21:34
Ca la orice echipa din F1..si la Mercedes exista reguli interioare. Hamilton a fost adus ca si vioara nr.1 iar masina lui beneficiaza intotdeauna de ultimele update-uri disponibile, nu putem spune acelasi lucru despre masina lui Rosberg. Pe langa asta..Rosberg este un simplu locotenent..fie ca ii convine sau nu.
Daca vorbim strict despre Hamilton vs Rosberg, probabil ca tot Hamilton iese invingator (desi urasc acest lucru
).
Despre Marquez nu mai comentez, a vazut o planeta intreaga cu ce se ocupa el.
mircea_aq
28 Oct 2015, 11:46
Anul trecut discursul era pe dos, cum ca Rosberg e cel favorizat de echipa, fiind pe jumatate german, iar probleme lui Ham cu masina nu ar fi intamplatoare.
S-a intamplat ce s-a intamplat si pilotul cel mai bun dintre cei doi a castigat.
In 2015 cred ca tot pilotul mai bun a castigat, Ham a gresit mai putin, a avut si considerabil mai putin probleme tehnice fata de 2014, iar asta a inclinat balanta mult mai repede in favoarea lui.
Dupa al doilea titlu cu Merc putem vorbi de un ascendent moral pe care si l-a creat in confruntarea cu Rosberg, va fi foarte greu pentru acesta din urma sa revina si sa castige in 2016.
Umbla vorba ca Ferrari e aproape on par cu Merc dpdv al motorului si ca sasiul ar face diferenta la ora asta. Sa vedem daca se confirma in urmatoarele curse.
Se pare ca varianta cu 11 token-uri reno va fi montata de-abia in Brazilia.
LE: savuros modul in care au fost trasi pe ... Horner si Marko:
http://planetf1.com/news/rbr-throught-merc...one-and-dusted/
ali3n_cop
29 Oct 2015, 07:31
Spectacolul este la pamant si degeaba se apropie Ferrari de Merc. Trebuie umblat la motoare si revenit la o cilindree ceva mai mare. In momentul de fata..F1 nu mai atrage multa lume.
mircea_aq
29 Oct 2015, 10:19
Si banii ? Cine plateste ?
Si-asa PU-urile de 1.6 sunt foarte scumpe.
Puterea ICE e undeva intre 600-700 cai la care se adauga ERS-ul. Nu cred ca puterea motoarelor e de vina pentru lipsa spectacolului. Zici ca daca am avea 2.0 cu >1000cp s-ar schimba paradigma ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.