Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Stiri din F1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
FISICHELU
Bridgestone incep testele

Bridgestone a anuntat ca si-a programat trei testari la sfarsitul acestui an.
Cu retragera Michelin, Bridgestone devin singurii furnizori de anvelope in 2007, desi "controlul" cauciucurilor fusese programat pentru 2008. Michelin a protestat fata de decizia FIA retragandu-se cu unb an inainte.
Acele echipe care pana acum au folosit Michelin, inclusiv campionii mondiali la Piloti si Constructori, Renault, doresc sa inceapa lucrul cu echipa japoneza cta mai rapid posibil.
Primele teste vor avea loc la Barcelona (28-30 noiembrie), ulterior inca doua teste fiind programate pentru Jerez in decembrie (6-8 si 13-15).




FISICHELU
Massa: "Nu sunt pregatit sa ma dau peste cap pentru Raikkonen!...


Castigatorul de la Interlagos Felipe Massa si-a avertizat noul coechipier, Kimi Raikkonen, sa nu se astepte la vreun favor sezonul viitor, brazilianul declarand ca desi l-a ajutat pe Schumacher, este pregatit sa se lupte cu finlandezul pana la capat.

"Pana acum mi-am ajutat echipa umpland golurile", a spus catre Gazzetta dello Sport, "dar lucrurile s-au schimbat.Anul viitor nu cred ca voi fi obligat sa il las pe Kimi sa ma depaseasca. Este un pilot minunat insa acum se alatuyra unei noi echipe. Va tine de el sa le castige inimile celor de la Ferrari."
Massa, primul brazilian care a castigat cursa de acasa de la Ayrton Senna in 1993 si pana acum, a recunoscut ca se asteapta la o lupta "incinsa", dar corecta pentru sezonul viitor.

Dupa parerea mea, asta ar putea crea probleme. Daca nu se iau la bataie nu au ambitie... happy.gif
FISICHELU
user posted image

Alonso a spus "gracias"

Sub un cer innorat si o burnita usoara, un Renault Espace a intrat pe portile fabricii Renault F1 Team de la Enstone, cu o fata familiara la volan.
Dupa festivitatile de Duminica seara de la Cafe de la Musique, din Sao Paolo, unde cel mai tanar dublu campion mondial din istorie a felicitat echipajul de cursa si Michelin nu doar pentru succesul obtinut darsi pentru modul fairp-play prin care au participat la curse pana la obtinerea titlului, Fernando a fost hotarat sa isi viziteze colegii de echipa in Enstone si sa le multumeasca.
Aplauzele au fost indelungate si din inima...apoi campionul a urcat pe scena si a spus:
"Multumesc, multumesc foarte mult. Sincer, nu mai este nimic nou de spus. Vreau doar sa multumesc tuturor, fiecarei persoane din echipa care m-au ajutat sa castig aceste doua campionate. Am avut un sezon foarte greu, si o lupta foarte stransa cu Ferrari. Si la sfarsit, se stie, timpul le aseaza pe toate - si noi suntem in P1 deoarece am meritat-o mai mult decat oricine."
"Cred ca este nedrept - sunt mii de persoane in echipele de Formula 1 si din toti doar unul este numit campion. In ultimii doi ani ati dovedtit ca sunteti cei mai buni. Vreau sa multumesc tuturor pentru ca mi-ati dat posibilitatea sa am in maini o masina castigatoare, si sa va spun ca ca mi-am dat toata silinta sa castig campionatul meu si in egala masura si pe al vostru. Am reusit."

Din nou aplauze, dupa care Alonso a continuat:

"Ma mut la o alta echipa, asa cum stiti..." si a facut o pauza in timp ce ploaia s-a intetit binisor, apoi, zambind, a continuat..."dar daca nu reusesc sa castig in viitor, atunci sper ca o sa castigati voi, pentru ca sunteti cei mai buni."

Lumea a erupt cu aplauze, unita in spatele campionului lor, dupa care a urmat ultima poza de grup cu cei de la Enstone - chiar in locul in care sasiul magic R26-03, masina folosita in fiecare GP din sezonul 2006, a fost pregatita cu mare atentie.
Fernando a tinut ambele trofee, in timp ce ceilalti 540 aclamau dubla victorie istorica pentru doi ani la rand: 2005-2006.
Au urmat autografe, dupa care Espace-ul a disparut in ceata de la Oxfordshire.
Vor mai urma celebrari, Duminica aceatsa in orasul natal Oviedo si saptamana viitoare la Viry, cand se va intalni cu ceilalti oameni din echipa. Insa acestea sunt gesturile care conteaza: spiritul generos al unui campion care si-a aratat talentul, si care acum multumeste din toata inima celor care l-au ajutat in lupta pentru obtinerea titlurilor.

Alte poze:
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
FISICHELU
McLaren va fi sponsorizata de o companie de asigurari spaniola

Echi[a McLaren Mercedes si grupul spaniol de asigurari Mutua Madrilena au anuntat un parteneriat de lunga durata. Mutua Madrilena va deveni Corporate Partener al echipei incepand cu 1 ianuarie 2007

Mutua Madrilena este o companie de asigurari cu profit mutual ce are baza in Madrid. Fondata in 1930, aria de asigurare acopera asigurarile de masini, de viata, accidente si de sanatate.

FISICHELU
user posted image

Oficial: Jeand Todt este CEO la Ferrari

Intr-o declaratie de azi dupa amiaza, compania italiana a anuntat ca Jean Todt a fost numit Chief Executive Officer pentru Ferrari SpA, in timp ce Amedeo Felisa i-a luat locul lui Renato Pagliaro in consiliu, dupa ce acesta din urma si-a dat demisia.
Consiliul directoral al Ferrari SpA s-a intrunait la Torino, sub presedintia lui Luca di Montezemolo.
cri123
Hmmm, e ciudat "Napoleon" in costum si cravata wink.gif Cine ii ia locul la echipa de curse?
sorin_f39
@FISICHELU

Stirea asta este luata direct de pe site -ul www.formula1.com:

"Ferrari Formula One team boss Jean Todt has been announced as the Italian car manufacturer’s new Chief Executive Officer. The position of General Manager, previously held by Todt, will be taken by Amedeo Felisa."

Difera un pic fata de cea postata de tine. Tu de unde ai preluat stirea?
FISICHELU
Mot-a-mot, in limba lui Shakespeare.

"In a statement issued by Ferrari SpA this afternoon, the Italian company revealed that Jean Todt has been appointed Chief Executive Officer of Ferrari SpA, while Amedeo Felisa has joined the Board in place of Renato Pagliaro who has resigned.

The Ferrari SpA. Board of Directors, met in Turin under the presidency of Luca di Montezemolo."
sorin_f39
Poate nu mai stiu eu engleza. Fii atent:

"....while Amedeo Felisa has joined the Board in place of Renato Pagliaro who has resigned."
"The position of General Manager, previously held by Todt, will be taken by Amedeo Felisa."

In ceea ce ai preluat tu, scrie ca Amedeo Felisa l-a inlocuit pe Renato Pagliaro, acesta din urma demisionand.
In ceea ce am preluat eu, scrie ca in pozitia de Manager General, detinuta de Jean Todt, este acum Amedeo Felisa.

E diferit sau nu?


FISICHELU
E clar, ne trebuie ca la televiziuni - verificare din trei surse!... happy.gif
Avand in vedere ca sursa ta este site-ul oficial al Formulei 1, sa-ti dam crezare.
Manuel
Michael Schumacher on Wednesday ruled out switching to DTM, but left the door open for a return to motor racing in the future.

"Why would I do that?" the retired seven time World Champion told Sport Bild when asked about speculation linking him with Germany's touring car series.

"But I can only answer these questions with certainty from my point of view today. Niki Lauda made a comeback (to F1), Mika Hakkinen returned in the DTM -- these things only happened after a while.

"I cannot give a one hundred per cent guarantee today about what I might do in two or three years."

Schumacher, 37, might have left the door to a racing comeback unlocked, but he also did not appear disturbed at the prospect of his former rivals returning to the test track in four weeks.


Indeed, he said he had already planned a vacation with his wife and two children for late November, and admitted that he was now looking forward to 'attracting less attention' after sixteen years of F1 stardom.

Schumacher said: "I have always wanted to go diving with whales but I was always at the right place at the wrong time. Now I will have time to wait for them!"

With more time also for his family, Schumacher said he will therefore be able to devote time to his other passions -- such as his role as an ambassador for UNESCO.
sandman_
QUOTE(f39sor @ 25 Oct 2006, 22:06)
@FISICHELU

Stirea asta este luata direct de pe site -ul www.formula1.com:

"Ferrari Formula One team boss Jean Todt has been announced as the Italian car manufacturer’s new Chief Executive Officer. The position of General Manager, previously held by Todt, will be taken by Amedeo Felisa."

Difera un pic fata de cea postata de tine. Tu de unde ai preluat stirea?
*



Mie mi se pare ca e cam aceeasi chestie: Pagliaro a demisionat, Todt a devenit CEO, Felisa a devenit director general (ce era JT inainte) si, fiind director general, este si membru al consiliului de directori (ca doar e director).
TMihai
QUOTE
Retired world champion driver Michael Schumacher is to stay with Ferrari as assistant to new Chief Executive Officer Jean Todt, the Italian outfit announced at Monza on Sunday.

The 37-year-old Schumacher retired as a driver after piloting his Ferrari to fourth place in the Brazilian Grand Prix last Sunday. The German won a record seven world titles and was with Ferrari as driver from 1996 until he retired.

Todt earlier this week was named Ferrari's new CEO, moving up from the position of General Manager, which went to Amedeo Felisa.

"We are eager to utilise Michael's knowledge and expertise for our technical and strategic needs," Todt told a news conference attended by Schumacher and his co-driver of last season Felipe Massa.


"It will not be necessary for him to be at our factory nor at our test sessions and races, but he will be an important interface for the all the important decisions," he added.

Schumacher said that he would leave it until December before fully getting to grips with his new responsibilities.

"For the moment I just want to get away from things and turn my attentions to my new life. After that I will see what I can do for Ferrari," he added.
FISICHELU
2006 Ferrari World Finals
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
FISICHELU
Ecclestone scoate Imola din sezonul 2007

In ciuda celor pretinse de primarul local, precum si pauzei de 4 saptamani intre cursele 3 si 4, Ecclestone a declarat ca nu va exista o runda din Campionatul Mondial de Formula 1 in 2007 la Imola.
De la prima grila provizorie din august, din care Imola a fost omisa, au inceput speculatiile privind cursa italiana. Cand Consiliul Mondial al Motor Sportului (WMSC) a facut programarea pentru 2007, primarul local, Massimo Marchignoli a declarat ca nu isi pierde sperantele.
Acum, totusi, se pare ca toate sperantele s-au pierdut, Marchignoli aratand o scrisoare de la Ecclestone, in care englezul isi cere scuze pentru faotul ca Imola nu va gazdui o cursa sezonul urmator. Textul a sunat exact asa: "I'm sorry, but we have lost Imola".
In ciuda confirmarilor guvernamentale italiene conform carora se vor gasi fonduri pentru munca de renovare (forta de munca este - la cati romani cauta de lucru!....), Ecclestone i-a spus primarului ca nu a fost semnat niciun contract cu organizatorii cursei si operatorii de circuit, Sagis, prin care sa se tina o etapa la Imola.
Dubii privind parerea lui Ecclestone in legatura cu Imola sunt inca din 2004, cand a declarat ca in acel an va fi ulima cursa San Marino GP. Si totusi, dupa negocieri cu oficialitatile locale si guvernamentale, a fost semnat un contract pentru urmatorii ani.
Desi Imola este de acum in mod sigur in afara programului pentru 2007, sa speram ca o vom putea revedea in 2008, cand expira contractul cu Sagis si poate ca un nou operator, cu mai multa garantie economica ii va lua locul.

Primul GP in Imola a avut loc in 1980 cand GP- ul Italiei a fost mutat de la Monza. De atunci circuitul a gazduit 26 San Marino Grand Prix, inclusiv cel din 1994 cand Roland Ratzenberger si Ayrton Senna au disparut dintre noi.
FISICHELU
Alonso are incredere in McLaren

Dupa ce si-a asigurat al doilea titlu succesiv de Campion Mondia cu Renault, Fernando va pleca la McLaren (dupa cum marea majoritate deja stie...), echipa care nu a reusit nici macar o victorie in acest sezon, dupa ce in 2005 a iesit pe locul doi in clasamentul COnstructorilor, dupa sapte victorii.
In timp ce multi considera ca spaniolul va avea un sezon nu tocmai fericit, acesta este increzator in noua sa echipa, si considera ca luat decizia corecta.
" De abia astept sa incep lucrul cu noua masina si noua echipa", a spus revistei spaniole El Pais." Este multa munca de facut, dar este la fel in orice echipa. Toti trebuie sa munceasca mult pentru sezonul viitor."
"Mercedes este un producotor important, si nu am niciun dubiu cand spun ca vom avea o masina competitiva pentru urmatorii cativa ani. Mai cred si faptul ca ei sunt echipa care muncesc cel mai mult pentru imbunatatirea masinii in timpul sezonului.



FISICHELU
Intrebari si raspunsuri cu Bob Bell

Directorul Tehnic al Renault F1 TEam discuta despre provocarile Campionatului Mondial din 2006.

Bob, care sunt concluziile la care ai ajuns dupa toate cursele din sezonul 2006?
Bob Bell: Cred ca nivelul a fost similar cu cel din 2005. Au fost doua echipe in fata, restul echipelor luptandu-se in urma lor. Cred ca fiabilitatea generala a fost mai buna anul acesta, iar nivelul performantei a facut un pas inainte. Dar nu e o surpriza. In ceea ce priveste aerodinamica, de exemplu, o crestere de 10-15% nu este obisnuita intr-un an calendaristic. Mai mult, a fost o lupta importanta intre cei doi producatori de anvelope.

Cu privire la R26, prima impresie a celor care au vazut-o a fost ca e o masina care arata bine...
BB: A fost magnifica. Normal, regulamentul a dictat aproape toate proportiile unei masini moderne de Formula 1. Dar R26 a fost foarte eleganta.

Ce a facut-o asa puternica?
BB: A fost mereu o masina constanta. A fost usor de setat, si competitiva pe orice tip de circuit. A dat pilotilor multa incredere. A avut o performanta initiala excelenta. SI acum este campioana lumii!

Ai dezvoltat masina de-a lungul anului. Daca ar fi dusa la Bahrain chiar acum, inclusiv imbunatatirile din cursul anului...
BB: Ar fi cu cel putin o secunda mai rapida.

Atmosfera din echipa se spune ca e fantastica. Insa ati avut un an cu multe provocari din multe puncte de vedere, iar vara a fost partea cea mai grea. CUm s-a comportat echipa?
BB: Intai de toate, cred ca atunci cand tuned mass dampers au fost interzise (echipa a concurat fara TMD incepand cu Hockenheim- n.r.), acest lucru nu a facut decat sa ne faca pe toti mai determinati in lupta pentru victorie. Vroiam sa dovedim ca putem castiga si fara ele. Exista o moralitate foarte puternica in echipa si am trecut prin niste momente mai turbulente, dar nu ne-am dat batuti. Am acceptat rezultatele si ne-am continuat munca. Colegii de la Viry au avut aceeasi atitudine. Acesta este unul dintre lucrurile cu care ma mandresc in 2006: in ciuda dificultatilor pe care le-am avut, nu ne-am pierdut credinta.
FISICHELU
user posted image

Sainz se simte bine intr-o masina de F1

Dublul Campion Mondial la Raliuri, Carlos Sainz, s-a aflat in acest week-end la volanul unei masini campioana mondiala foarte diferita fata de cea cu care a luat el titlurile...
Dupa ce a condus Renault F1 R25 pe 19 octombrie pe o vreme racoroasa, pe un circuit de juniori de l Silversone, Sainz a avut ocazia sa se familiarizeze mai bine cu masina cu care Renault a luat primul titlu mondial.
Aproape 80,000 spectatori au venit la aceasta intalnire de 3 zile in cadrul World Series by Renault, pentru a vedea si a auzi R25 - la o saptamana dupa ce Fernando si Renault au terminat victoriosi in clasament dupa Brazil GP. Momentul a fost si mai impresionant, avand in vedere ca un alt spaniol dublu campion mondial a fost la volanul masinii...
Sambata dimineata, Carlos Sainz nu a avut rabdare sa iasa pe pista in R25, care era cu configuratia de la Monaco cu downforce maxim. " Accelerarea, franele, aderenta, totul este fantastic la aceasta masina. Am testat recent in Tunisia pentru raliul Dakar, asa ca trecand de la pilotaj in desert la masina de F1 este o schimbare cam mare! Sunt complet diferite, parca despartite de ani lumina! In Formula 1 trebuie sa fii un atlet complet pentru ca intregul corp este sub incordare." a spus spaniolul dupa ce "s-a dat cu masina".
"Este o experienta unica, aproape imposibila de descris, si foarte diferit fata de ceea ce am simtit pana acum. Am foast pilot de avion de lupta, am mers pe o motocicleta de 500cc, dar asta este complet diferita. Renault mi-a oferit una dintre cele mai frumoase experiente din viata".
sandman_
a vazut si el ce inseamna ca conduci o masina adevarata...
sorin_f39
Sa nu uitam totusi ca pilotii de raliuri sunt cei mai completi piloti.....
sandman_
Si mie mi se pare ca pilotajul de masini wrc este cel mai dificil de realizat, insa una e sa ai 3-400 CP pe 1,2t , tractiune integrala si alta e sa ai 900CP pe 0,7t , cu tractiune spate wink.gif
sorin_f39
Ai dreptate in ceea ce spui, insa, daca e sa vorbim de dificultatea WRC (vs) Formula 1, e destul de mult de vorbit.

Off-topic:
Sincer, sportul meu favorit e raliul(rile); F1 e pe locul 2. (Ferrari e insa in Formula 1........) Am fost la etape de CNR, urmaresc toate etapele de WRC (pe Eurosport) + diverse campionate nationale de raliuri (Motors, AB Moteur etc) si, per total, inclin sa dau o complexitate si o dificultate mai mare raliurilor. Argumente sunt de ambele parti. Daca imi aduc bine aminte, cred ca Heidfeld a testat odata o masina de WRC (singur si (parca) impreuna cu Marko Martin) si a spus ca nu-i mai trebuie a doua oara.
FISICHELU
Oficial: Red Bull isi anunta strategia motoarelor pentru 2007

Red Bull a anuntat ca din 2007 Scuderia Toro Rosso va folosi motoare Ferrari, iar Red Bull Racing va folosi motoare Renault.
Desi aceasta strategie nu a fost nicicand pusa la indoiala, a ramasese doar ca Red Bull GmbH sa ajunga la o intelegere cu Ferrari, atata timp cat echipa principala - Red Bull Racing - a avut la inceput un acord de doi ani cu producatorul italian.
La mijlocul lunii septembrie, Renault a anuntat ca va fi furnizorul Red Bull GmbH, lasandu-i pe austrieci sa-si rezolve singuri problemele cu Ferrari.
Anuntul de azi inseamna ca Adrian Newey poate acorda toata atentia team-ului 2007 Red Bull-Renault, desi Toro Rosso va folosi acelasi sasiu...

Jean Todt:
"Suntem multumiti de o noua relatie pe termen lung cu scuderia Toro Rosso. NE va ajuta sa itarim legaturile cu lumea motorsportului iatlian si de asemenea sa lucram cu o echipa condusa de Gerhard Berger, fostul nostru pilot si un prieten al Ferrari.
"We are pleased to be embarking on a new long-term relationship with Scuderia Toro Rosso," said Ferrari C.E.O. and Gestione Sportiva Managing Director, Jean Todt. "It will allow us to strengthen our ties with the world of Italian motor sport and also to work with a team run by Gerhard Berger, our former driver and friend of Ferrari."
FISICHELU
ING va sponsoriza Australian GP

Grupul olandez ING, care recent a anuntat un acord de trei ani prin care devine sponsorul principal la Renault F1Team, a incheiat un contract pe trei ani care ii da dreptul de numire a GP-ului Australiei.
In aprilie anul acesta, sponsorul de multa vreme al cyrsei din Australia precum si a altor GP-uri, Foster's a anuntat ca isi va incheia sponsorizarea in Formula 1, astfel incheindu-se o relatie de 20 de ani.




FISICHELU
Si cum acum contractele de sponsorizare sunt ca ciupercile dupa ploaie...
O banca spaniola anunta un contract cu McLaren

Desi nu a fost confirmata oficial, banca spaniola Banco Santander a incheiat un contract de sponsorizare pe 5 ani cu McLaren Mercedes.

In septembrie, cand au inceput speculatiile cu privirea la afacerea dintre cei doi, s-a anuntat ca Banesto, o parte a Grupo Santander, a incheiat un contract exclusiv cu Formula One Administration Limited (FOM) ceea ce ii permite sa foloseasca brand-ul F1 pe diferite produse bancare in Spania.
Desi Banco Santander nu a dezvaluit detalii despre afacere, media spaniola anunta ca numele bancii va aparea pe masini si pe echipamentul pilotilor in sezonul urmator.
In octombrie, McLaren a anuntat un contract si cu Mutua Madrilena, un gigant al asigurarilor din Spania.

Interesul spaniol in echipa engleza a inceput dupa semnarea din decembrie anul trecut a lui Fernando Alonso cu echipa McLaren.
ssilviu
Mclaren deja au testat cu masina in noua varianta de culori:
user posted image

Si cateva posibilitati ale masinii reno:
user posted image
user posted image
FISICHELU
Dupa casca, in McLaren e Alonso...
FISICHELU
Schumacher sustine GP-ul din Indianapolis

Michael Schumacher a aparut intr-un clip in care indeamna fanii F1 sa vina la cursa de la Indianapolis in 2007, circuit care daca nu semneaza un nou contract va gazdui ultima cursa...
Clipul aici
ssilviu
Iar or sa faca gura americanii, ca schumi apare in clip si nu o sa fie pe pista...
sorin_f39
Oricum americanilor li se rupe de F1. Lor le plac cursele pe circuitele ovale, asa ca mai bine sa ramana la Nascar, Indy, Cart etc.
Imi pare rau pentru Imola, Spa (care insa va reveni) si alte circuite legendare care-s parte din istoria F1. Eu unul m-as putea lipsi de o cursa in SUA. Constructorii insa nu. SUA reprezinta o piata importanta pentru Ferrari, Mercedes, BMW, Toyota, Honda.
mihai5
QUOTE(FISICHELU @ 5 Nov 2006, 18:52)
Dupa casca, in McLaren e Alonso...
*




... sau de la Rosa:

Prosport
QUOTE
Cu doua luni înainte de a fi prezentat oficial, noul monopost MP4-22 a fost fotografiat de cotidianul Marca. Bolidul pe care va alerga spaniolul Fernando Alonso pentru noua sa echipa, McLaren Mercedes, va fi rosu-argintiu, prima culoare fiind data de sponsorul Vodafone. Considerat extrem de performant, monopostul a fost testat la Jerez, în mare secret, de pilotii Pedro de la Rosa si Lewis Hamilton.


www.f1racing.net
ssilviu
QUOTE
onsiderat extrem de performant, monopostul a fost testat la Jerez

Ce comentariu de lamer... bash.gif
FISICHELU
user posted image

Fisichella hotarat sa conduca echipa Renault spre titlu

Fisi il va inlocui pe Alonso in pozitia de pilot principal in echipa Renault. In plus, doreste sa il inlocuiasca pe spaniol si in pozitia de campion, desi recunoaste si el ca este o "provocare foarte mare."
"Am un sezon mare in fata. De abia astept sa inceapa competitia in noul sezon."
Va fi o provocare importanta sa ii conduc pe Campionii Mondiali, si cred ca este cea mai mare oportunitate din cariera mea. Voi munci mai mult ca niciodata pentru dezvoltarea noii masini si pentru a fi siguri ca echipa va fi la nivelul cu care ne-am obisnuit deja."

Italianul pune in discutie si cateva dueluri interesante din urmatorul sezon, in care aminteste si pe fostul coleg, Alonso, precum si pe Kimi, care va pilota pentru Ferrari.

'Cu Alonso in McLaren si Kimi in Ferrari in mod sigur va fi un sezon spectaculos."

PS Observati ca deja au inceput sa le "taie" sepcile din poze...Baieti, mai rapid cu noul echipament! radmasa.gif
sorin_f39
Am citit si eu despre intentiile lui Fisichella de a castiga anul viitor titlul mondial al pilotilor. Fara a supara vreun fan al lui, cred ca sansele lui de a castiga sunt nule. Fara sa vreau il compar cu Coulthard. S-a nascut talent si a murit speranta.
cri123
De data asta trebuie sa iti dau dreptate. Fisico nu e pilot cu stofa de campion mondial. Distanta de la el la Alonso e prea mare si Alonso il va bate chiar si cu o masina mai slaba.

Parerea mea e ca Heikki il va depasi pe Fisico la anul.
mihai5
QUOTE
Un transfer ratat: Alonso la McLaren, Raikkonen la Renault

McLaren și Renault au fost foarte aproape de a realiza un transfer de senzație la mijlocul sezonului 2006 de Formula 1. Este vorba de un schimb de piloți pe care cele două echipe erau pe cale să-l realizeze, mai precis o rocadă între Kimi Raikkonen și Fernando Alonso, a dezvăluit revista britanică Autosport.

Înțelegerea ar fi urmat să fie pusă în practică în iulie, la Marele Premiu al Germaniei, ceea ce înseamnă că Michael Schumacher ar fi avut mari șanse să devină campion mondial pentru a opta oară. Autosport a scris că Alonso ar fi vrut să-și rezilieze contractul cu Renault în urma neînțelegerilor cu managerul echipei, Flavio Briatore.

McLaren ar fi vrut să profite de ocazie și să-l ia mai devreme pe Alonso, în condițiile în care Raikkonen avusese un start dezamăgitor de sezon. Dacă schimbul s-ar fi realizat, Raikkonen ar fi ajuns la Renault cu 43 de puncte (față de cele 96 ale lui Alonso), iar șansele finlandezului de a cîștiga titlul mondial ar fi fost infime.

Se pare că acesta a fost motivul pentru care afacerea a picat, Renault conștientizînd faptul că ar fi avut șanse mult mai mici la titlu cu Raikkonen. “Soarta titlului mondial al piloților ar fi fost cu totul alta dacă afacerea se încheia. Cred că Michael Schumacher ar fi cîștigat lejer al optulea său titlu”, a declarat pentru Autosport o sursă din Formula 1. Schimbul ar fi afectat bineînțeles și componența echipelor pentru 2007, fiind improbabil ca Raikkonen să mai ajungă la Ferrari.


Sursa: AutoF1
sandman_
Daca KR ar fi mers (in urma unui astfel de transfer) la fel de bine ca si FA, nu vad de ce si-ar fi facut reno probleme...
FISICHELU
Bridgestone le ureaza bun venit noilor coechipieri

Bridgestone Motorsport a confirmat faptul ca a finalizat contractele de furnizare a cauciucurilor cu Renault F1 Team, Team McLaren Mercedes, Honda Racing F1 Team, BMW Sauber F1 Team,Red Bull Racing si Scuderia Torro Rosso.
Cele sase echipe vor "alerga" cu noile anvelope pentru prima data la testele din iarna de la Barcelona, programate intre 28-30 noiembrie.
Brdgestone va fi unicul furnizor de cauciucuri din 2007 pana in 2010.
Hiroshi Yasukawa, director al Bridgestone Motorsport a spus: " Suntem multumiti ca am ajuns la o intelegere cu cele sase echipe pentru frunizarea de Bridgestone Potenza in Campionatul Mondial FIA Formula One. De abia asteptam sa testam si sa concuram cu totii si sa dezvoltam relatii tehnice, personale si comerciale bune.
Anual acesta a fost unul foarte bun pentru Formula 1 si speram sa lucram bine cu echipele si cu FIA, pentru a asigura unb viitor bun F1. Rolul nostru va fi sa furnizam cauciucuri sigure, de inalta performanta si de cea mai buna calitate precum si sa asiguram corectitudinea fata de toate echipele. Suntem fericiti in mods particular de faptul ca cele unsprezece echipe de F1 au cooperat recent una cu cealalta si au ajuns la un program de testari echilibrat pentru 2007, in interesul corectitudinii si al eficientei economice."
FISICHELU
Renault and McLaren se bucura de succese financiare

Anul 2005 a fost unul excelent pentru Renault si McLaren, inregistrand succese atat pe pista cat si in afara ei (in aceasta ordine, am putea spune...)
Renault F1 Team, care in 2006 a castigat ambele titluri, si-a crescut profitul cu 27%, ajungand la 120 mil. lire sterline, in special datorita noilor contracte de sponsorizare, cum ar fi societatea de asigurari spaniola Mutua Madrilena, precum si alte bonusuri legate de performante de la ceilalti sponsori. Echipa a inregistrat cresteri mari si la vanzari, acestea crescand de 15 ori in ultimii 5 ani!
Astea fiind spuse, profitul echipei franceze nu reflecta investitia masiva a proprietarului in ceea ce priveste costurile motoarelor, care se considera a fi in jurul a 60 mil lire sterline.
In 2005, echipa franceza de F1 a avut o crestere a profitului de 31 % adica 3.6 mil lire sterline, insa pentru a o mentine competitiva costurile au crescut cu 28 %, iar membrii staff-ului cu 10%.
A fost un mare semn de intrebare in legatura cu viitorul echipei in F1, si se pare ca o importanta majora a fost decizia lui Alonso de a semna la sfarsitul lui 2005 cu McLaren pentru 2007. Toate dubiile privind viitorul Renault in F1 au fost spulberate odata cu lansarea lui R26, cand Carlos Ghosn, presedintele CEO la Renault, a declarat ca echipa va ramane in F1 atata timp cat va fi competitiva iar sportul continua sa arate un spectacol frumos, si bineinteles, o recompensa pe masura sacrificiilor si investitiilor. Victoriile din 2006 se pare ca au fost pe placul domnului Ghosn...

Cat despre McLaren, echipa si-a crescut profitul cu 83% adica 4.9 mil lire sterline, profitul fiind de 113 milioane lire sterline.
Desi McLaren a esuat in castigarea macar a unei singure curse in 2006, prima oara dupa 1996, echipa a semnat o serie de noi contracte de sponsorizare, incluzand aici Vodafone, Mutua Madrilena (care joaca pe doua planuri!!!!) si Banco Santander - in mare masura datorita venirii lui Alonso la echipa.


TMihai
Debutul lui Montoya in cursele de Nascar sofer2.gif O sa-mi fie dor de el radmasa.gif
cmandrei
RENAULT CELEBRATES ITS F1 TITLES AT THE 2006 "RACE OF CHAMPIONS”

On December 16th, Renault will celebrate its 2006 FIA F1 World Champions titles at the Stade de France, in Paris, during the “Race Of Champions”

After winning this race in 2004 with Heikki Kovalainen, then a driver of the Renault
Driver Development and now a Renault F1 Team race driver, and after running o
Formula 1 car for the first time in the Stade de France in 2005, Renault will this year be again a major actor of this event.
Renault Mégane Trophy cars will run in the final races of the Nations’ Cup and the
Race Of Champions. And as the high point of the event, Heikki Kovalainen, contender for another victory, and Jonathan Cochet, Renault F1 Team driver on the World Series by Renault, will warm up the public with demonstrations at the wheel of the World-Championship-winning F1 car.
Renault will meet you Saturday 16 of December at the Stade de France to conclude a year full of successes and emotions in the best way possible.

sursa: renault.com
FISICHELU
user posted image

Nu va exista debut al lui Alonso la McLaren in 2006

Contrar unor speculatii, nu exista nicio sansa ca Alonso sa debuteze in acest an la McLaren.
Spaniolul are contract cu Renault pana in 31 decembrie- desi nu va reprezenta echipa franceza la testele de la Barcelona si Jerez- si doar incepand cu 1 ianuarie va putea sa isi faca datoria si fata de noii colegi.
O intelegere prin care sa iasa de sub contract de la Renault mai devreme ar fi trebuit aprobata de Ron Dennis si Flavio Briatore, si cum italianul este cel care il reprezinta pe Alonso, asta inseamna ca i-ar fi costat o suma mai mult decat frumusica pe cei de la McLaren daca ar fi cerut rezilierea contractului spaniolului...So, nicio sansa...

mihai5
McLaren-Mercedes a anuntat vineri titularizarea britanicului Lewis Hamilton pentru sezonul 2007. Hamilton, 21 de ani, este primul pilot de culoare care va concura in F1 si el va face echipa la McLaren cu dublul campion mondial Fernando Alonso.

Primele antrenamente in formula Alonso-Hamilton sunt programate saptamina viitoare, pe circuitul Catalunya din Barcelona.

Lewis Hamilton a fost descoperit la virsta de 13 ani prin programul McLaren de dezvoltare a tinerelor talente.

Sursa: HotNews.ro
sandman_
Briatore nu mai este managerul lui FA de la sf. sezonului 2005.
FISICHELU
Da? Nu stiam. Si acum cine il impresariaza pe Alonso?
sandman_
habar n-am, insa stiu ca flavio n-a castigat absolut nimic din transferul lui FA la maci
DFA
Mika Hakkinen va testa pe circuitul spaniol de la Catalunya, în apropiere de Barcelona, noul monopost MP4-21, pe care dublul campion Fernando Alonso si campionul GP2 Lewis Hamilton vor concura anul viitor.
Testul, făcut la cererea lui Mika Hakkinen, va fi primul său contact cu un monopost F1 după cursa din MP al Japoniei din 2001.

Sursa: McLaren.co.uk
sandman_
gurile rele (sau bune) spun ca Mika s-ar pregati sa revina de la anul in F1 biggrin.gif, lucru care nu e deloc exclus: momentan FA are un incepator ca si coechipier, care poate fi oricand inlocuit de un pilot cu experienta; de asemenea, daca masina va merge bine in testele din aceasta iarna, MH poate lua locul acestuia, daca nu, va ramane in DTM.

De asemenea, in aceasta situatie, MS ar putea , la randul sau, sa revina in F1, dupa o lunga absenta de 3-4 luni:D, la una din echipele Renault sau Ferrari; dupa parerea mea, cel mai probabil ar fi sa-l inlocuiasca pe campionul in devenire la 30 de ani, GF...

(sunt tare curios cum s-ar schimba pasiunile si preferintele pe micul nostru forum in urma unei asemenea mutari wink.gif )
TMihai
QUOTE(autof1.ro)
Schumi la București?

Fostul jucător de tenis Ilie Năstase a declarat că va încerca să îi aducă la București pe fostul pilot german de Formula 1 Michael Schumacher și pe alți reprezentanți ai echipei Ferrari, cu ocazia manifestărilor organizate pentru a marca aderarea României la UE. "Există un Consiliu de susținere pentru organizarea acestor manifestări, din care fac parte atît eu, cît și Nadia Comăneci și domnul Ion Țiriac", a declarat Ilie Năstase.

Premierul Călin Popescu Tăriceanu s-a întîlnit miercuri cu foștii sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase și Ion Țiriac, pe care i-a invitat să se implice în evenimentele organizate cu ocazia intrării României în UE și să acționeze ca niște "ambasadori" ai aderării. “Vrem să organizăm evenimente de substanță de-a lungul întregului an 2007, pentru a marca aderarea. Dumneavoastră puteți fi adevărați ambasadori", a spus Tăriceanu.

Potrivit Guvernului, cei trei foști mari sportivi au acceptat propunerea și l-au asigurat pe premier că se vor implica în organizarea de evenimente, atît cu idei, cît și cu contacte și sprijin direct.

DFA
QUOTE(sandman_ @ 30 Nov 2006, 00:51)
gurile rele (sau bune) spun ca Mika s-ar pregati sa revina de la anul in F1
*


Mai degrabă ambii (MH & MSC) s-ar întoarce în 2008 decât în 2007...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.