Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Generatorul de Hidrogen
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
Ov
va rog pe toti cei care postati in acest topic sa NU mai citati post-ul imediat anterior. Apasati pe fast reply sau pe add reply, FARA sa mai dati quote !
mircea.bidian
@Ov - Nu-mi place masura asta restrictiva! Mi se pare logic si normal sa il citez pe cel caruia ii raspund, aidoma unui mail. Fara QUOTE arata forumul ca si un monolog! De ce pina acum s-a putut si de acum nu se mai poate?

@panter1 - Masina electrica nu a fost accesibila pentru ca nu sunt acumulatori ieftini, iar o pila de combustie costa (sau a costat) cit trei masini. Totul in lumea asta se invirte in jurul banului. Banul este combustibilul economiei mondiale, si nimeni nu face investitii din care sa nu scoata profit, sau cine face (adica e nerentabil financiar) pierde si e scos din circuit. "Teoria conspiratiei", din exemplul cu procesoarele, e valabila in multe alte sute de cazuri, si care nu este altceva decit contabilitate pura, pentru ca toti cei implicati in virtejul profitului trebuie sa joace dupa cum le dicteaza piata si mai ales concurenta! Chiar si la un simplu motor cu apa, presupunind ca asta urmeaza ca asa vrea lumea, apare o problema imensa, pompa de apa deionizata, dedurizata, sau distilata. Si e doar apa! Dar la hidrogen?! Asa e si cu procesoarele sau orice altceva care necesita soft. Procesorul pe 64 de biti se comercializeaza de 10 ani, exista windows xp pe 64 de biti tot de atunci, dar piata nu e in stare sa renunte la 32 de biti nici azi. INERTIA! Si aceasta se aplica in orice alt domeniu, indiferent daca e hard sau soft. Lumea crede ca daca a facut, Stanley Meyer, Puharichi sau Kanarev, generatorul de hidrogen supraunitar, de miine el va fi implementat automat pe motoarele termince. Nimic mai fals! Inca nu s-a rezolvat problema functionarii sub zero grade a generatorului de hidroxigen si ruginii din motor provocata de apa rezultata din procesul de combustie. Presupunind ca Motorul Ceramic e pe lista si care e inventat de peste 50 de ani, nici macar azi nu e fezabil din punct de vedere al productivitatii. Un exemplu clasic al inertiei (sau imposibilitatii tehnice) este motorul cu reactie, utilizat de Coanda in 1910 si care a aparut in practica abia in 1945, adica 35 de ani mai tirziu! Si sa nu uitam ca armata nu isi pune problema daca e ieftin sau nu ci daca merge, si totusi nu au fost in stare! Deci cei doi factori, Inertia si imposibilitatea tehnica ne limiteaza in a fi in trend cu moda, fara sa mai amintesc alti factori de natura politica sau chiar religioasa, acesta din urma fiind si motivul pentru care generatorul de curent continuu (si la propriu si la figurat) construit de comunitatea Methernitha din Linden/Swizerland nu se "lasa" copiat si reprodus. Si exemplele pot continuua...

Methernitha
http://www.methernitha.com/English/english.htm


P0IS0N
QUOTE(mircea.bidian @ 22 Jun 2009, 19:12)
Procesorul pe 64 de biti se comercializeaza de 10 ani, exista windows xp pe 64 de biti tot de atunci, dar piata nu e in stare sa renunte la 32 de biti nici azi. INERTIA!

Primul procesor 64-bit comercializat a aparut prin 2003 (AMD64). Iar XP x64 a aparut in 2005.
Treaba cu inertia in domeniul asta nu e reala. Majoritatea procesoarelor de pe piata sunt 64bit, si intentia de a trece pe sisteme de operare x64 exista, dar sunt f. putine motive pentru a o face, deocamdata. Singurul avantaj real la aceasta ora e capacitatea sistemelor de operare x64 de a recunoaste peste 4 GB memorie RAM. In rest, probleme cu driverele (multe firme nu ofera suport pentru sisteme x64 la produse care nu sunt de ultima ora), probleme cu rularea anumitor softuri, si mai ales faptul ca desi sisteme de operare x64 exista, f. multe softuri sunt concepute pentru x32 si diferenta nu se vede.
mircea.bidian
@P0IS0N - Eu am facut o generalizare, dar daca vrei date exacte poti sa incepi de aici!!

1991: MIPS Technologies produces the first 64-bit microprocessor, the R4000, which implements the MIPS III ISA, the third revision of their MIPS architecture.[2] The CPU is used in SGI graphics workstations starting with the IRIS Crimson. However, 64-bit support for the R4000 would not be included in the IRIX operating system until IRIX 6.2, released in 1996. Kendall Square Research deliver their first KSR1 supercomputer, based on a proprietary 64-bit RISC processor architecture running OSF/1.
...........................................................
2001: Intel finally ships its 64-bit processor line, now branded Itanium, targeting high-end servers. It fails to meet expectations due to the repeated delays in getting IA-64 to market. Linux is the first operating system to run on the processor at its release.

Mai conteaza cind a aparut XP-Vista pe 64?

P0IS0N
Tu ai zis ca se "comercializeaza de 10 ani". Din pacate, alea nu prea au fost pe piata.
flaviand
mircea, te inteleg ca esti entuziasmat de super-condensatori, dar momentul in care masinile electrice vor deveni o realitate va fi doar acela in care nu vor mai avea nevoie de incarcare. Adica atunci cand energia necesara motorului electric va fi produsa la bordul autoturismului.

Pana atunci, cu tot randamentul lui scazut, tot HHO-ul ramane cu sanse mai mari. Exact apropo de inertia de care ziceai mai devreme si de faptul ca avem o flota imensa de motoare pe benzina care necesita doar mici sau deloc modificari pentru a merge cu HHO.

In plus, nu zice nimeni ca trebuie sa arzi hidrogenul doar in motoarele existente deja. Exista pile de combustie, motoare quasiturbine, motoare pulsejet, motoare stirling etc.
Mr_Devil83
domnule bidian, permiteti-mi sa va explic ceva:

1.Un motor electric de cateva zeci de kw costa enorm. Este si foarte greu.
2. Acumulatorii care s-ar putea folosi pentru alimentarea sa sunt sau grei, mari si scumpi sau nu chiar asa de grei, destul de voluminosi si enorm de scumpi. Ma refer la acumulatoarele pe plumb si la cele li-ion.
3. Motorul trebuie alimentat sau printr-un rezistor de o putere enorma si vom avea un cuptor + o pierdere de energie enorma inutila sau printr-un controller smecher care l-ar alimenta in impulsuri, proportionale ca durata si intensitate cu nevoia de putere a motorului. Daca folosim un motor pas cu pas (mi se pare cea mai dejteapta solutie) controllerul va fi mult mai complex. si din nou enorm de scump si nerealizabil in conditii de amator.
4. Masina pe care se monteaza va trebui sa aiba un sasiu intarit si adunand si masa motorului + acumulatorii vom avea nevoie de o putere dubla (cred) ca sa urnim caruta.

De aceea HHO-ul mi se pare cea mai ieftina solutie momentan.
mircea.bidian
@flaviand - Te inteleg perfect ce spui! Si eu as vrea sa fie HHO accesibil de facut, am si eu masina si stiu ce inseamna sa ti se miste acul de la benzina mai rapid decit minutarul de la ceas!! Cit despre entuziasmul meu, ce sa zic? Va cistiga acela care va baga banii in afacere. Deocamdata, stii si tu si te confrunti cu aceasi problema, generatorul de HHO maninca mai mult curent decit poate produce motorul masinii. Cu riscul de a ma repeta, dar o mai spun odata, NU AVEM INCA UN GENERATOR SUPRAUNITAR comercial rentabil! Cind va fi mic, rentabil si va produce 500 de litri de gaz pe minut, la un curent de 1/100 din puterea motorului (electric sau cu "foc") atunci lucrurile se schimba, si nu mai conteaza daca e electric sau cu explozie!

@Mr_Devil83 - Din dorinta de a da un raspuns ai uitat sa si verifici ce spui!! Ca internet aveti si acolo de unde scrii (infern??). Sa fie viteza netului de vina sau comoditatea de a da un clic pe linkurile care le-am postat mai sus? Hm... greu de spus! Daca e sa dam crezare unora sau altora care ne spun ca le merge netul ca dracul, ne fuge mintea la puturosenia dracului. Daca in schimb ne gindim cit de bine fuge dracul la vederea tamii deja il facem campion mondial de atletism. Dupa cum vezi parerile is impartite. Se mai spune ca dracul nu minte, doar i-a adevarul si-l rasuceste putin! Asa ai facut si tu acum!

Un motor electric de 90 de cai putere are greutate de 63 de kg. Pretul variaza intre 1000-2000 de dolari pe ebay. Uite aici un link sa vezi cit e de mare motorul impreuna cu cutia de viteze: http://etischer.com/awdev/coupling/machineshop/DSCF2575.JPG

"Rezistorul de putere" e cam la pretul motorului daca il cumperi, dar daca ti-l faci e la un sfert! Uite aici un link sa vezi dimensiunea invertorului: http://www.circuitcellar.com/microchip2007...onech_Mayes.jpg

Acumulatorii cu litiu is la aceeasi greutate cu motorul cu ardere interna plus plinul de combustibil (vreo 200 kg) . Odata scos motorul, greutatea se va distribui pe motorul electric si acumulatori.
Deci domnule Mr_Devil pot sa spun ca dracul nu e chiar asa de negru pe cum spui!!

In lumea asta tot timpul este cite un idiot posedat de... o idee care nu a aflat ca nu se poate face cutare lucru, se pune pe treaba si lucrul dracului... si reuseste. Stiinta inca nu a stabilit cite procente are idiotul si cit incornoratul, dar se negociaza inca!

Pentru a vedea idiotul si lucrul dracului da clic aici: http://etischer.com/awdev/
Ispititor de-a dreptul!!!

Singura problema cu adevart "grea" e buzunarul, inca nu-i ieftin sa-ti faci masina electrica. Si aici se vede clar ca si-a bagat dracul coada!. Malefic de-a dreptul! Cum dracu reuseste sa se bage peste tot? Nu stiu! Stiu doar ca la final povestea se termina cu fratia dintre idiot si diavol, dar numai pina trec puntea! E dat dracului idiotul asta!!


bygy007
QUOTE(Mr_Devil83 @ 23 Jun 2009, 09:51)
domnule bidian, permiteti-mi sa va explic ceva:

1.Un motor electric de cateva zeci de kw costa enorm. Este si foarte greu.
3. Motorul trebuie alimentat sau printr-un rezistor de o putere enorma si vom avea un cuptor + o pierdere de energie enorma inutila sau printr-un controller smecher care l-ar alimenta in impulsuri, proportionale ca durata si intensitate cu nevoia de putere a motorului. Daca folosim un motor pas cu pas (mi se pare cea mai dejteapta solutie) controllerul va fi mult mai complex. si din nou enorm de scump si nerealizabil in conditii de amator.

*


la punctul 1 si 3 te contrazic si anume ca de ceva timp au aparut motoare puternice , usoare si foarte fiabile DE CURENT ALTERNATIV(adica trifazat) cum este cel expus mai sus , avantajul fata de cele de curent contunu este ca sint cu intretinere aproape 0 , cele de cc avind intretinerea foarte anevoioasa (vezi electromotorul) variatia cu rezistente nu mai este valabila la motoarele de curent alternativ , modificarea facindu-sa din variatia frecventei si tensiunii pe motor un invertor daca este proiectat corect , protejaza absolut tot ce tine de instalatia electrica si de motor
si in plus contrar asteptarilor se poate recupera energia de frinare

un exemplu concret unde se foloseste o asemenea tehnologie este in tractiunea electrica (metrou la noi , sau unele locomotive electrice) cu mentiunea ca metrourile noi au invertoare cu motoare ce CA iar cele vechi au motoare CC si variatia cuplului si vitezei cu rezistente



singura problema majora de depasit fiind sursa de alimentare a acestui motor care este destul de voluminoasa
daniil
QUOTE(panter1 @ 22 Jun 2009, 12:27)
Uitati ce pareri mai au si altii http://www.phorum.ro/showthread.php?t=4734 concluzia ar fi ca tot producatorii mari de masini or sa scoata

Danil> dami te rog un link in care o masina hibrid costa 7-8000 de euro ca eu am cautat si mai jos de 19.000. nu am gasit nimic. Cred ca daca costa asa putin bietul logan pica de mult in vanzari  biggrin.gif chiar sunt curios unde ai gasit asa ceva
*




UF......e greu sa cauti pe google auto hibrid ?......poftim link:
http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...ro&pageNumber=1
mircea.bidian
QUOTE(Mr_Devil83 @ 21 Jun 2009, 21:20)
Nu iasa asa de usor electric. Toto HHO-ul e cea mai viabila solutie momentan.
*



Ca sa nu ne piarda de clienti, OMV-ul din Germania a pornit prima pompa de Hidrogen!!

Clik aici: http://www.autobloggreen.com/2009/06/19/ba...ydrogen-fillin/

BMW cu hidrogen: http://www.bmw.ca/ca/en/insights/technolog...n_vehicles.html

BMW își ia inima în dinți și scoate la vânzare primele limuzine Seria 7 cu propulsie bazată pe hidrogen. O alternativă mult mai scumpă decât propulsia hibridă, dar poate că de viitor.

Se împlinesc deja 20 de ani de când BMW tatonează terenul combustiei cu hidrogen și iată că, la Paris, a apărut prima limuzină de serie al cărei propulsor se înscrie în categoria „emisii poluante zero”.

Dar asta numai atunci când agregatul V12 funcționează cu hidrogen– pentru că, de fapt, este vorba de cunoscutul motor de pe nava amiral 760Li, care poate fi alimentat cu benzină sau cu hidrogen lichid. Interesant este că alimentarea cu hidrogen nu dăunează performanțelor (rămân disponibili tot 260 CP capabili de 9,5 secunde pentru 0-100 km/h), însă emisiile poluante tind spre zero. „Tind” și nu „sunt” deoarece o cantitate infimă de CO2 este eliminată datorită uleiului care, inerent, ajunge în camera de ardere. În rest, automobilul elimină doar vapori de apă – și când te gândești că acum o sută de ani ăsta era un semn că îți fierbe motorul!

Hidrogenul este stocat într-un recipient de 8 litri, ceea ce înseamnă că autonomia mașinii crește cu 200 km peste cea normală de 500 km , asigurată de combustibilul convențional. Șoferul are posibilitatea de a alege modalitatea de funcționare a motorului, însă în mod normal, computerul de bord acordă prioritate utilizării hidrogenului. Deocamdată, rămâne problema numărului de stații de alimentare cu hidrogen (rețea aproape inexistentă), cât și modalitatea de stocare a hidrogenului – în recipiente speciale, la presiuni de 3-5 bar și temeperaturi de -250 grade Celsius – ceea ce înseamnă costuri mari.

Cât de mari, încă nu știm. Știm doar că BMW intenționează producerea în 2007 a 100 de modele Seria 7 Hydrogen. Având în vedere că un 760Li convențional depășește lejer 100.000 euro (iar dotările principale de lux ne duc spre 150.000 euro), s-ar putea ca prețul unui model care utilizează hidrogen să depășească valoarea unui Rolls Royce. Deci, deocamdată, foarte puțini dintre cei foarte bogați se vor putea lăuda că nu poluează.

Sursa: PROMOTOR.ro
daniil
Orice inceput e binevenit......chiar daca BMW a scos prima masina cu hidrogen.....sunt destui competitori. smile.gif
E bine ca adapteaza ei motoarele direct din fabrica......ne usureaza noua munca.
Kinetix
Salutari.
Prieteni, se pare ca obtinerea hidrogenului prin electroliza face progrese...modeste, deocamdata.
Intre timp, o alta tehnologie, cu succes mult mai mare, se dezvolta promitator in regim de realizari artizanale. Am scris cate ceva despre acest sistem AICI.
Cred ca am face progrese mai mari in directia economicitatii motoarelor si a scaderii poluarii daca ne vom orienta spre acest sistem.
Apropo de poluare, nu dioxidul de carbon e marea pacoste, prieteni. Daca ar fi, atunci ar trebui sa ne restrictionam si noi respiratia, nu-i asa?
Sunt mii de savanti care protesteaza impotriva ideii ca incalzirea globala ar fi determinata de gazele de esapament.
Toate cele bune.
mircea.bidian
@Kinetix - Ideea nu e chiar noua, ceva similar era si pe avioanele Luftwaffe Fw 190A-9, Ta 152H care foloseau injectie de apa si metanol.

Datorita crizei economice in care ne aflam o sa iasa la iveala tot mai multe proiecte care de care mai economice. Motorul cu aer comprimat isi face si el loc. Greau de presupus cine va cistiga cursa. Nu cred ca se doreste o independenta energetica a utilizatorului, si ca atare ceva trebuie cumparat, apa, curent, hidrogen, baterii, etc. Tind sa cred ca masina electrica va avea un cuvint de spus, mai ales ca energia electrica poate fi produsa acasa de generatoare eoliene sau panouri solare. Firma Opel face experimente cu un model de roata care inglobeaza motorul electric, eliminind pierderile prin frecare din sistemul de transmisie, marind asfel capacitatea de rulaj. Motorul electric mai are avantajul ca utilizeaza frinarea recuperativa, care transforma motorul de tractiune in generator. Cu multi ani in urma am vazut un film de prezentare despre un autobus suedez care folosea propulsia inertiala, formata dintr-un rotor cu masa mare si care se invirte cu 15.000 de rotatii pe minut intr-un mediu vidat. Pe timpul noptii in garaj se "pompa" energia consumata la rulaj. Nici propulsia inertiala nu e noua, fiind utilizata la avioanele rusesti din cel de al doilea raboi mondial, ca si demaror inertial pentru pornirea motorul.

Citeva linkuri

Masina cu aer comprimat: http://www.popularmechanics.com/automotive...rs/4251491.html

Propulsia inertiala: http://inertialpropulsion.com/

Propulsia electrica: http://www.hybridtechnologies.com/multimed...t_drives_l1x_75
http://www.hybridtechnologies.com/news/200...ercar_gt_launch
driverx
QUOTE(mircea.bidian @ 2 Jul 2009, 03:29)
....
Tind sa cred ca masina electrica va avea un cuvint de spus, mai ales ca energia electrica poate fi produsa acasa de generatoare eoliene sau panouri solare.
...
*



Da. Imi dau jos termopanele si pun panouri solare in loc, iar Dolce TV-ul montat pe peretele exterior zboara si el si va fi inlocuit de catre o morisca dinaia de facut curent. Dupa aceea ma duc la Preamarie sa cer aprobare pentru sant, sa imi duc curentul la vreo 100-150 metri de casa, ca am curent unde sta masina.

Ba, tu te asculti? Sau aia care mai emit idei dinastea?
1) Cum ai spus chiar TU. Nimeni nu vrea independenta energetica pentru end-user.
2) E nasol sa stochezi energie sub forma de energie electrica. Da, apar baterii mai noi, dar acelasi entuziasm stupid aveau altii probabil mai batrani ca tine, prin anii 80 si credeau ca in 20 ani zburam cu energie electrica, ca doar progreseaza bateriile pana atunci si devin viabile economic.
3) Sa zicem ca scad vizibil timpii de incarcare. Eu tare ma tem ca ORICE masina cu tehnologie alternativa care va cere un timp mediu dublu de aimentare fata de timpul necesar pentru masinile din ziua de azi, va fi o masina frumoasa doar in reviste si la show-uri auto.
3) Hidrogenul ma tem ca va fi solutia. Sub ce forma va fi rezervorul masinii, mai greu de spus.
argon
In Santuhalm, langa Deva exista o casa, vila mai bine zis, neracordata la retea, are 'morisca' si panouri solare, presupun ca si acumulatori, umbla vorba ca e multumit, dar ma indoiesc..
Kinetix
mircea.bidian, eu NU am vorbit de injectie de apa.
Daca recitesti ce am scris acolo si descarci PDF-ul cu GEET, vei vedea ca e cu totul alta tehnologie. Nu se introduce apa in motor.
Este vorba de un reactor care proceseaza vaporii care trec prin el, fie de motorina, benzina, apa, alcool, ulei, sau un amestec oarecare din aceste lichide.
Ma mir ca dati asa de repede la o parte o tehnologie relativ ieftin de replicat si care se pare ca da rezultate bune. Cea mai mare experienta in replicarea sistemului GEET de utilizatori individuali o au francezii. Au si un forum dedicat pentru reactorul asta. Au montat GEET-ul pe tot felul de motoare termice: motocositoare, tractoare, motociclete, autoturisme, tiruri, pana si pe un elicopter Alouette. Cele mai spectaculoase rezultate au fost in directia scaderii drastice a noxelor. Au mai obtinut si ceva reducere a consumului.
Toate cele bune.
axdtuning
la cele spuse mai sus as dori sa adaug ca este vorba despre reactorul de plasma inventat de Pantone dar care a fost copiat de francezi si chiar comercializat sub denumirea de SPAD. problema la ei este ca nu e omologat pt montarea pe vehicule ce merg pe drumurile publice si atunci ei il monteaza pe ce au, in special pe tractoare agricole. dar in alte parti ale lumii unde nu au probleme de omologare l-au pus si pe masini. in franta , la tractoare economia este de 50%. acum ca o fi vorba de traseu mixt sau doar de mers constant in brazda nu stiu. noxele scad cu 90%. in alte parti , mai ales la masinile pe benzina am inteles ca scade cu 2/3. inventatorul insusi anunta un consum de 80%apa si 20% ceva ce arde, el insusi folosind pt motorul demonstrativ petrol neprelucrat. inventia sa este la liber cu conditia de a nu fi facuta pentru comercializare. mai e problema: nu se va putea dezvolta la nivel de mase ca precis vine careva din guvern si o interzice in mod expres pt ca pierd cei ce vand combustibili la care guvernul insusi are un adaos urias (70%). asa ca , daca cineva doreste, se gasesc pe net toate explicatiile, lucrarea e simpla fiind vorba de doua tevi si cativa robineti, si fara sa dea sfoara in tara. pe inventator l-au bagat la balamuc.
bucatzel
QUOTE(driverx @ 2 Jul 2009, 08:53)
E nasol sa stochezi energie sub forma de energie electrica. Da, apar baterii mai noi, dar acelasi entuziasm stupid aveau altii probabil mai batrani ca tine, prin anii 80 si credeau ca in 20 ani zburam cu energie electrica, ca doar progreseaza bateriile pana atunci si devin viabile economic.
*




True. am avut prea mult timp liber in maini zilele astea si m-am pus sa sap pe net de masini electrice (plictiseala mare).

Pentru aplicatii pur urbane ai alternative. In londra, unde pun aia taxa pe orice, merita al naibii de tare sa te uiti la masina electrica. Ce m-o distrat o fost site-ul la G-wiz... ca dadeau ei din coada in mod artistic, raspunzand la "Nu locuiesc in londra, pot sa-mi cumpar un G-wiz ?"

Culmea e ca adaptarea unei masini normale la electric nu e incredibil de grea. Ca un termen de comparatie, multi de pe forumul asta au depus eforturi de adaptare muuult mai mari pentru 20 CP in plus pe dacie.

Singura chestie inca, e pretul la baterii li-ion. daca ala ajunge la un nivel decent, si astia care si-au convertit masinile la electric schimba bateriile de plumb cu litiu-ion (grele al naibii), o sa le scoata ochii la toti cu "v-am spus io".

L.E.
Bine, aia de dincolo care se joaca cu asa ceva sunt ca noi cu daciile. tot timpul faci cate ceva tongue.gif

Dadusem de unu' care isi facuse un MG electric prin anii '70. si l-o tinut pana prin 2000.

Si sincer, daca devin acumulatorii aia pe li-ion cumparabili, ideea e tentanta, la ce caracteristici de cuplu are un motor electric. icon_mrgreen.gif
Kinetix
Baieti, despre tractiunea electrica e bine sa discutam in alta parte. E un subiect interesant, dar aici suntem off-topic.

Intr-adevar, si sistemul GEET ar putea beneficia de un topic separat, dar am considerat benefic sa discutam tot aici, deoarece se pare ca reactorul ala are de a face tot cu Hidrogenul. Fie ca se foloseste de Hidrogenul din lichidele pe care le proceseaza, fie ca produce Hidrogen (sau "plasma") din ele. Nu stiu.
Insa randamentul sau e mult superior electrolizoarelor, datorita faptului ca foloseste energie termica "gratuita" (caldura gazelor de ardere, pe care, altfel, o pierdem). Montarea lui pe masina nu face sa se simta la motor efectul de franare pe care il determina electrolizoarele (prin amperajul mare consumat).

axdtuning, ai dreptate in parte. Totusi, nu confunda sistemul GEET cu SPAD. Sunt asemanatoare, dar nu identice. De fapt, SPAD e derivat din GEET, si adaptat in special la tractoarele pe motorina, din cate stiu eu.
GEET e mai mult decat SPAD.
Nu poti pune SPAD pe un scuter sau pe un elicopter, de ex., deoarece e sensibil la inclinarea vehiculului, dar am vazut un videoclip cu GEET pus pe scuter, iar pe un forum francez am citit despre un utilizator care l-a pus pe elicopter si a crescut durata de zbor cu acelasi consum de carburant.

Pentru a vizualiza sistemul pus pe scuter, apasati AICI. Clipul video se afla in partea de jos a paginii, sub numele de Geely Scooter.

Toate cele bune.
axdtuning
ai dreptate ,Kinetix, am privit spad-ul ca pe o aplicatie a inventiei lui pantone si mai putin dpdv al diferentelor. oricum cred ca a monta un geet pe o masina ( mai ales pe o dacie) e primul pas inspre independenta fata de petrol. mai departe inlocuim si cei 20-30% din ceea ce folosim ca punct de plecare cu hho produs de o celula electrolitica si e totul gata . oricum anu e usor sa faci o celula de hho care sa genereze 140LPM pt a alimenta asa cum trebuie un autoturism ( 1LPM/1CP) . eu o sa incerc pe un scuter mai intai . apoi mai discutam.
os
Andrei Plesu:

"[...]
Nu Sagetatorul - cu privirea fixata pe tinta - e emblema zodiacala a Balcanilor, ci Berbecul, tisnirea oarba inainte, furor-ul intemeietor si, eventual, oistea-n gard.
[...]"

Desi dl. Plesu vorbea despre altceva, citatul mi se pare (din pacate) potrivit si aici.
iuliano_smile
Buna ziua.
O sa incerc eu sa redeschid topicul cu cateva detalii.
De azi m-am apucat la un generator de hidrogen. Am pus mana pe o tabla de inox(capacul de la vechile masini de spalat). Si am taiat-o, fasii de 6x10cm. Dupa aceea am slefuit la unghi de 90grade cum ar veni.

Am Folosit doar 4elemente. Si iata ce am obtinut.

Ce am remarcat ca sa gresit putin la calcule pentru consumul la relantiu
Daca aveam un motor de 1400cm3, fiecare cilindru are 350cm3. Pana aici toate bune. Dar Pistonul face o admisie la 2ture excl.gif . Deci turatia de relantiu de 800 se imparte la 2, deci 400 de ture pentru admisie excl.gif . Si atunci inmultim 350 cu 400 si avem 140000cm3 pe minut, deci 14 litri pe minut, 0.23litri pe secunda.

Am mai aflat ceva, caci un mililitru de apa lichida este egal cu 1800ml de apa gazoasa excl.gif .

Am mai citi ca frecventele de rezonanta ar fi 610Hz si 42.8KHz. Sursa

PS: Uitandu-ma pe site-ul de mai sus am descoperita ca apa EXPLOADEAZA la o frecventa de fix 42712.2Hz
iuliano_smile
Imi cer scuze pentru calculele de mai sus. Chiar rog un moderator sa imi stearga acel calcul prost.

Am calculat din nou
Avem un motor de 1.4 litri, cu o turatie de 800 de ture relantiu. Stiind ca o admisie se face in 2ture, deci va veni 450ture la "relanti". Deci un volum de aer de 630litri pe minut. Noi avem doar 33%oxigen in aer, deci, in motor intra 207litri de oxigen. Stiind ca avem un raport 1/25 raport, deci ne trebuie ~8litri de hidrogen pe minut.

Calculele ca si calcule. In practica, am modificat placile si am pus chingi de plastic, cate 2 intre placi, acum folosind 8placi.


<span class='edit'>27 Jul 2009, 22:54:</span>
Imi cer scuze pentru calculele de mai sus. Chiar rog un moderator sa imi stearga acel calcul prost.

Am calculat din nou
Avem un motor de 1.4 litri, cu o turatie de 800 de ture relantiu. Stiind ca o admisie se face in 2ture, deci va veni 450ture la "relanti". Deci un volum de aer de 630litri pe minut. Noi avem doar 33%oxigen in aer, deci, in motor intra 207litri de oxigen. Stiind ca avem un raport 1/25 pentru hidrogen, deci ne trebuie ~8litri de hidrogen pe minut.

Calculele ca si calcule. In practica, am modificat placile si am pus chingi de plastic, cate 2 intre placi, acum folosind 8placi.
Mentionez ca in primul filmulet am folosit apa "chioara" de la robinet, iar in al doilea am pus camin jur de o lingurita de sare.

Acum am alta intrebare: daca as putea folosi un sistem de rezonanta, (am strans foarte bine placile). Daca as folosi, ar creste productia. Si chiar daca nu ar creste, eu m-as multumi doar cu un consum mai scazut.

Mie mi se pare ca am mai avansat, astept ziua de maine, poate o sa pot sa masor debitul.

Domnul kinetix, ati mai reusit ceva?
Twister
Automobile motorizate ecologic/ieftin nu o sa se comercializeze in masa prea curand. Dintr-un motiv evident: in toata lumea, drumurile sunt supraaglomerate datorita numarului prea mare de automobile. Daca se vine cu o masina la care combustibilul va fi ieftin, fiecare individ va fii toata ziua pe drumuri, la cumparaturi, la picnic, la dus gunoiul, de aiurea.
E 100% sigur ca nu se va mai putea circula, vor fi blocaje rutiere si pe drumurile comunale.
djasu82
QUOTE(tilix_boss2008 @ 27 Jul 2009, 23:53)
Imi cer  scuze pentru calculele de mai sus. Chiar rog un moderator sa imi stearga acel calcul prost.

Am calculat din nou
Avem un motor de 1.4 litri, cu o turatie de 800 de ture relantiu. Stiind ca o admisie se face in 2ture, deci va veni 450ture la "relanti". Deci un volum de aer de 630litri pe minut. Noi avem doar 33%oxigen in aer, deci, in motor intra 207litri de oxigen. Stiind ca avem un raport 1/25 raport, deci ne trebuie ~8litri de hidrogen pe minut.

Calculele ca si calcule. In practica, am modificat placile si am pus chingi de plastic, cate 2 intre placi, acum folosind 8placi.
<span class='edit'>27 Jul 2009, 22:54:</span>
Imi cer  scuze pentru calculele de mai sus. Chiar rog un moderator sa imi stearga acel calcul prost.

Am calculat din nou
Avem un motor de 1.4 litri, cu o turatie de 800 de ture relantiu. Stiind ca o admisie se face in 2ture, deci va veni 450ture la "relanti". Deci un volum de aer de 630litri pe minut. Noi avem doar 33%oxigen in aer, deci, in motor intra 207litri de oxigen. Stiind ca avem un raport 1/25 pentru hidrogen, deci ne trebuie ~8litri de hidrogen pe minut.

Calculele ca si calcule. In practica, am modificat placile si am pus chingi de plastic, cate 2 intre placi, acum folosind 8placi.
Mentionez ca in primul filmulet am folosit apa "chioara" de la robinet, iar in al doilea am pus camin jur de o lingurita de sare.

Acum am alta intrebare: daca as putea folosi un sistem de rezonanta, (am strans foarte bine placile). Daca as folosi, ar creste productia. Si chiar daca nu ar creste, eu m-as multumi doar cu un consum mai scazut.

Mie mi se pare ca am mai avansat, astept ziua de maine, poate o sa pot sa masor debitul.

Domnul kinetix, ati mai reusit ceva?
*


Doar pe solenza vezi mai bine cum functioneaza si cu ajutorul scanari prin ddt2000 in timp real vezi daca se imbunatateste consumul de carburant cand introduci HHO , rateurile sunt eliminate automat de senzorul detonatie.
Ca sa faci aparatul acela de rezonata trebuie sa cresti amplitudinea plus sa o modulezi si se pune apa normala avantajul e ca ai consum redus de energie. Schema e pe alt forum .
Eu am lasat-o moarta pentru moment investind in aparatura fiindca fara aparatura nu ajungi la rezultate.
iuliano_smile
QUOTE(djasu82 @ 30 Jul 2009, 17:40)
Doar pe solenza vezi mai bine cum functioneaza si cu ajutorul scanari prin ddt2000 in timp real vezi daca se imbunatateste consumul de carburant cand introduci HHO , rateurile sunt eliminate automat de senzorul detonatie.
Ca sa faci aparatul acela de rezonata trebuie sa cresti amplitudinea plus sa o modulezi si se pune apa normala avantajul e ca ai consum redus de energie. Schema e pe alt forum .
*


mare boier, mare caracacter laugh.gif .
Da acum dupa capul meu, eu am h20, adica si oxigen. Sonda lambda o sa imi citeasca ca are prea mult aer, astfel incat da mai multa benzina(/gpl in cazul meu).
Ar fi o chestie. Sa scot sonda lambda, astfel incat sa o bage ca eroare, si sai dea o valoare fixa, ea reglandu-se dupa alti senzori, cum ar fi cel de turatie di de detonatie. Si abia acuma se poate sesiza ceva.

Djasule, ai mai reusit ceva cu electroliza?
djasu82
Sonda lambda nu trebuie scoasa plus tensiunea generata de ea e oxcilanta asta vezi si pe ddt2000 chiar si la relantii e oxcilanta , daca o scoti intra in bucla deschisa si deschid mai mult injectoarele motorasul pas cu pas si sta la 1200 de ture. Se facuse un divizor de tensiune realizat cu lm3914 si cu acest dispozitiv se alege in asa fel ca la iesirea lui sa obti 1V si sa nu depaseasca si se introduce in ecu daca introduci hho. In asa fel pacalesti calculatorul cu surplusul de carburant din hho si ai si control de amestec cica optim asta vezi pe ddt2000.
Momentan nu imi pierd vremea cu eletroliza , am facut odata o chestie ceva in genul realizat de tine dar cu vreo 20 de celule si de dimensiuni de 15x15 si scoateam 3L/min asta alimentand direct din sursa 12-14V/6A. Oricum nu mi-a placut din cauza randamentului prost plus apa de la robinet vedeti si voi ce culoare face si cine bea ... din ea cica bea urina biggrin.gif si asta nu e din cauza sari , eu am pus fara.
iuliano_smile
QUOTE(djasu82 @ 30 Jul 2009, 18:20)
Sonda lambda nu trebuie scoasa plus tensiunea generata de ea e oxcilanta asta vezi si pe ddt2000 chiar si la relantii e oxcilanta , daca o scoti intra in bucla deschisa si deschid mai mult injectoarele motorasul pas cu pas si sta la 1200 de ture. Se facuse un divizor de tensiune realizat cu lm3914 si cu acest dispozitiv se alege in asa fel ca la iesirea lui sa obti 1V si sa nu depaseasca si se introduce in ecu daca introduci hho. In asa fel pacalesti calculatorul cu surplusul de carburant din hho si ai si control de amestec cica optim asta vezi pe  ddt2000.
Momentan nu imi pierd vremea cu eletroliza , am facut odata o chestie ceva in genul realizat de tine dar cu vreo 20 de celule si de dimensiuni de 15x15 si scoateam 3L/min asta alimentand direct din sursa 12-14V/6A. Oricum nu mi-a placut din cauza randamentului prost plus apa de la robinet vedeti si voi ce culoare face si cine bea ... din ea cica bea urina biggrin.gif si asta nu e din cauza sari , eu am pus fara.
*


Stiu ca e oscilanta. Mi-am pus instalatie de GPL, si mi-am facut repede o interfata cu max232. merge de zbarnaie. Acum ala imi arata timpii de injectie benzen+gpl, si tensiunea pe sonda lambda. In mod normal cand merge motoru rotund, trebuie sa fie osinusoidala cat se poate de frumoasa. Cand incep sa apara varfuri inseamna ca intra in teste.

Eu astept sa mai polizez putin foile, ca sa imi intre intr-un borcan de sticla. Dupa aia as vrea sa vad productia. Daca e promitator rezultatul ma apuc si de sistemul de rezonanta.
iuliano_smile
Am stat si m-am mai gandit si am mai citit, si am tras concluzia: as putea sa folosesc vaccumul.
Acum, mie imi vine un volum mare de gaze de carter? Daca nu prea, m-am gandit sa bag gaze de carter in borcan, sub placi.
djasu82
Cu rezonanta lucreaza cel mai bine problema e de unde faci rost de teava din inox pe acele marim date de ei ... si trebuie vreo 20 de tuburi 10 mari si 10 mai mici ca sa se intercaleze . In afara de generatorul modulat in amplitudine mai trebuie realizat un traf lung de vreo 10 cm sau 20 de nu mai stiu sigur si pe care se bobineaza doua bobine care au in jur de 100 de spire sau mai putin. Prin acest traf se face sa vibreze apa si in princiupiu se desfac legaturile ionice. Traful ridica tensiunea de la 220 la 1kv deci vor fi amplitudini de 1k intre tuburi cu frecvente de 42khz si modulatie de 20-40 hz. Cand s-a atins rezonanta curentul prin circuit trebuie sa scada si se stabilizeaza asta se vede cu un amprmetru.
Curentul nu cred ca o sa depaseasca 4-5A maxim iarproductia de gaz trebuie sa fie foarte mare in comparatie daca s-ar praji apa prin eletroliza simpla.
mircea.bidian
iuliano_smile - Mai acum vreun an facusem niste calcule legate de consumul de hidrogen. Pentru cazul in care vrei sa stii citi litri ai nevoie peste cei 8 pe care i-ai calcultat, da niste clucuri pe link-urile ce urmeaza. Nu sunt cele mai exacte calcule, dar sunt convins ca-ti vei face o idee.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1490858

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1484508

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1528183

Si daca citesti forumul chiar de la inceput, vei gasi multe informatii utile.

Mult Succes!

p.s. - In parlamentul german s-a hotarit ca pina in 2020 sa fie pe soselele tarii peste 1 milion de masini electrice. si deja au inceput sa produca:

http://www.earth-stream.com/Earth/Green-Ca...972_198365.html

http://www.gizmag.com/mercedes-benz-fuel-cell-car/12659/





Crisssss
Salut!
Tocmai am terminat de montat pe masina generatorul hho, produce putin, sunt in teste, si mai am modificari de facut, parerea mea este ca simplitatea sistemului ne permite testarea prin PRACTICA si cred ca mai multa energie ai consuma scriind pe forum ca merge sau nu, cu diferite argumente teoretice, decat sa pui borcanu' pe masina si sa ii dai gaz wink.gif. Poti sa faci plinul la benzina/diesel, sa faci vre-o 2-300 km, dupa care sa faci plinu' iar, si atunci abia putem calcula pe FAPTE. Eu sunt in teste cu instalatia mea, e instabila dpdv electric, deci mai am de lucru la ea, dar am pus-o pe masina si am bagat gaz hho in admisie prin conexiunea dintre filtru de aer si carburator, sau ma rog, ce o fi ala de la motoarele cu injectie smile.gif). (air intake blahblah..)

Sunt din bucuresti si sunt deschis oricaror intalniri tematice, pt a pune concret in practica acest "mit".

Scria cineva ca o autonimie de combustibilii fosili/scumpi, ar aduce orice sarac pe strazi si s-ar folsi masina extrem de mult, tind sa cred ca e ceva adevar in aceasta afirmatie, .. cu conditia ca orice sarac sa isi poata permite o masina, ... si totusi, daca ar fi oficial energia ieftina, guvernul nu doarme... si sa vedeti voi taxe smile.gif)

Voi da detalii despre cum am produs eu celula de hho, daca se aarta interes.. desi, sunt inca la inceputuri cu practica.

Numai bine,
Cris.
iuliano_smile
Salut.
Aratane si noua practica ta, ca poate iti mai dam noi sfaturi in legatura cu un randament mai mare.

Eu momentan am renuntat, deoarece orasul meu e saracie. nu gasesc un surub de plastic, foi de inox, furtunuri lapreturi accesibile. Si oricum, acum sunt preocupat de motor, sa il fac mai performant.
panter1
QUOTE(osirus @ 14 Apr 2005, 18:10)
Voi da detalii despre cum am produs eu celula de hho, daca se aarta interes.. desi, sunt inca la inceputuri cu practica.
*



Vrem detalii wub.gif , pune si poze cu ce dimensiuni are generatorul, ce elementi ai folosit, cat de mari, cat curent consuma, daca simti ca merge mai bine. Vezi ca daca ai injectie o sa faca figuri sinda lambda, incearca si cu ea si fara ea, ca sa o dezactivezi ii scoti mufa si mergi cu ea scoasa.



Am gasit un filmulet interesant special dedicat celor care cred ca se poate sa scoti energie mai multa decat consumi
&feature=related

<span class='edit'>28 Oct 2009, 17:18:</span>
azi m-am jucat cu niste magneti de la niste difuzoare, le aveam de pe vremea cand eram copil, le-am demontat si pastrasem magnetii.. Am descoperit ca magnetii daca sunt pusi intr-o anumita pozitie pe un disc rotativ piesa rotativa si celalalt piesa fixa produc lucru mecanic prin faptul ca piesa fixa(inlocuitor de stator cum e la altenratoare) atrage piesa rotativa aflata pe un disc de metal pana cand aceasta ajunge in dreptul ei(pe post de rotor) iar cand a ajuns aproape polaritatea se schimba daca este pus intr-un anumit unghi si il impinge mai departe. Iar and vrea sa il atraga pentru ca magnetii sunt "+" "-" magnetul fix este pacalit pentru ca cel mic deja s-a indepartat prea mult de el si nu il mai poate atrage inapoi deci se tot duce.. apoi iar revine si iar il atrage spre el,cand ajunge aproape il impinge si cand vrea sa il re-atraga piesa e departe, fapt ce duce la obtinerea de lucru mecanic. Am sa incerc sa fac si o schema sa incercati si voi, eu le-am rotoit in mana si se cunoaste ca vrea sa faca jumate de cursa, daca este pus intr-o anumita pozitie, insa nu stiu cum sa ii confectionez un ax pe acel disc de metal eventual cu un rulment sa il tina fix sa il pul la lucru mai bine:) Cu el se poate obtine turatie nu stiu cat de mare.. si putere in functie de cat de puternici sunt magnetii, si cat de bine sunt asezati, iar turatia discului poate fi cuplata la o sursa de generare curent.. si deci se poate obtine curent rotatia magnetilor deci din senin printr-un altenrator curent pentru instalatia de hidrogen. Sper sa imi iasa si am sa colaborez cu voi. Dar deocamdata este in faza de proiect si testare manuala si am vazut ca merge, am sa vin cu un desen sa va dati si voi o parere si sa testati acasa. M-am inspirat din filmuletul de mai sus unde acel om invarte o volanta si aceia prinde viteza de nu se mai opreste fara sa fie propulsata de surse de energie exterioare, necar fiind doar rotirea de inceput la fel ca un motor electric. Doamne Ajuta rolleyes.gif
pcostica
chestia cu magnetii am priceput-o! Dar cum se opreste un astfel de motor?
Bafta!
panter1
Iata si desenul promis, in seara asta de curiozitate am pus magnetii pe un locas de placa cu vinil(deci platforma rotativa rotunda se vede in desen) dar poate fi si turbina cu mai mult magneti, etc.. asta asa ca sa va faceti o idee. Tinde sa se roteasca continu daca magnetii sunt asezati foarte bine ei atrag pe cel care se invarte pe disc pana ajunge in dreptul lui iar apoi il imping, cam asta e principiul. Plusul din schema il imping si minusul atrage spre el, am mai observat ca daca magnetii de pe platforma rotunda sunt pusi cu fata in jos sau invers nu se mai invarte ci opune rezistenta, trebuiesc pusi corect. De oprit.. chiar nu m-am gandit cum sa il oprim in caz ca va porni, la turatii mari va dati seama ca nu am incercat decat la mana sa zic vro 50 de ture pe minut, sau cat poti roti cu mana timp in care au sarit toti magnetii de pe platforma din cauza inertiei radmasa.gif ar fi trebuit sa ii lipesc de ea dar nu stric picapul. Puteti continua si testa si voi.. si sa fiti atenti la polaitate ca altfel nu merge. Insa nu stiu cum se va comporta cand o fi pe ceva fix in turatii mari, nu stiu cum se coporta magnetul dar daca in filmuletul de mai sus principiul asta merge.. de ce sa nu mearga si la noi. Iar ca oprire, frana pe axul care se invarte,cu un lemn sau ceva, important este sa il facem sa functioneze optim intr-o carcasa de motor si sa gasim magneti care sa se potriveasca acolo, asta e mai greu.


Mov - discul
Verde- magneti(statici) rotunzi in pozitie verticala dar asa se vad de sus
Rosu- magneti(mobili) rotunzi aflati in pozitie orizontala
gotronic
QUOTE(pcostica @ 28 Oct 2009, 19:06)
chestia cu magnetii am priceput-o! Dar cum se opreste un astfel de motor?
Bafta!
*


radmasa.gif
Eu am mai postat pe topicuri ca ar trebui sa-si completeze profilul fiecare, sa stim si noi cu cine vorbim, de unde, si ce varsta are.! icon_mrgreen.gif
pcostica
are legatura cu magnetii? tongue.gif
panter1
cine vrea engine din natura, sa extraga curent atasand un generator si respectiv generatorul de hidrogen-apa luati de aici cat va trebuie energie smile.gif atasati altenrator, etc...
&NR=1

Si principiul
&NR=1
mircea.bidian
Multumesc echipei forumului DaciaClub-Reno pentru urari! Sarbatori Fericite si La Multi Ani voua si tuturor furumistilor!


In 11 mai 2009 colegul nostru djasu82 amintea de Radu Marin, "romanul care face apa sa arda" dupa cum ni-l descrie Evenimentul Zilei din 9 mai. Atunci nu am dat mare importanta acestui lucru, dar timpul a trecut si se pare ca "gluma" se ingroasa. Intradevar domnul inginer Radu Marin are si un brevet de inventie, care inca nu este public. Ce m-a facut sa scriu aici mai mult decit urarile de sarbatori nu e articolul din Evenimentul Zilei de atunci ci acest sit: Hydrogen For Africa, http://africanhydrogen.com/aboutus.html . Deci se lucreaza!!

Ce mi-a atras totusi atentia, la articoul din Evenimentul Zilei, nu este modul cum produce hidrogen ci modul cum pune problema, si aici citez:

Toți au mizat pe “pilele de combustie”, acele instalații în care hidrogenul produs, transportat și depozitat în afara lor este combinat cu oxigenul, obținându-se astfel curent electric. Se procedează la fel ca acum 150 de ani, singurul avantaj fiind noile tehnologii și materiale. În consecință, după ce am “analizat” foarte bine lucrurile am hotărât ferm: “fără pile de combustie! Fără transport și depozitare!”. După mai bine de trei ani de cercetări și experimentări am reușit să obținem hidrogenul așa cum ne-am propus.

Deci, asa cum rezulta din acest articol, domnul inginer Radu Marin, este impotriva pilelor de combustie (care produc curent si apa), depozitarii si transportului. Pentru ultimele doua sunt de acord! Dar cu pilele de combustie? Sau are dinsul o idee mai buna de a produce curent electric? Nu stim inca! Sau poate exact aici e jmecheria care produce hidrogenul, printr-un proces inversat?! Si aici citez din ceea ce spune domul profesor Ion Brad:
Este vorba despre un catalizator anorganic, asociat cu un curent electric în cantități extraordinar de mici, motv pentru care costul este foarte scăzut în raport cu cheltuiala.

Sintetizind ideile, concluzionam ca procesul de electrocataliză membranară se face intr-un catalizator anorganic in care se baga curent o unitate si se scoate hidrogen de 5 ori mai mult ca si la electroliza clasica. Mie imi suna al dracului de cunoscut, parca ar fi descrierea unei pile de combustie! Desigur, ce fac eu aici e un simplu exercitiu de imaginatie pe tarimul speculatiilor.
Si-atunci de ce NU pilelor de combustie? Ce facem? Reinventam termocentrala, motorul cu ardere interna?

Pentru cei interesati articolul din EZ
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol...lul-viitorului/

Radu-Marin [attachmentid=1627578504]
mircea.bidian
Acum 13 luni aminteam de Blacklight Power, timpul a trecut si si anuntul facut de ei in data de 26 martie, adica ieri, ar putea schimba soarta in favoarea automobilului electric definitiv

Daca declaratiile lui Randall Mills, fondatorul Blacklight Power, se vor dovedi adevarate legat de tehnologia HYDRINO , si pina acum nu avem nici un motiv sa ne indoim de asta, o sa vedem cit de curind "petalele ofilite" ale BloomBOX -lui, demonstrind pentru a nu stiu cita oara ca primavara nu se face doar cu o floare.

Cel de al 7-lea contract semnat intre Blacklight Power si GEOENERGIE SpA in data de 23 martie a.c. este in Italia, si prevede la final un generator cu o putere de 750Mw.
Cu 3 zile mai tirziu, 26 martie 2010, Randall Mills face un alt anunt: Thermally Reversible Hydrino Catalyst Systems care implementat pe un automobil ne asigura o autonomie de 1500 km cu numai un litru de apa. Energia electrica consumata pentru electroliza este de 1% din totalul produs.

Electricity is generated directly from the energy released to form hydrinos without any conversion equipment

Pretul de cost e undeva la 23$/kw, ceea ce pentru o masina de 200 kw (267 cai putere) ar fi in jur de 4600$, la care se adauga costul instalatiei electrice de 5200$, total final de 9800 de dolari! Poluarea este zero! Suna prea bine sa fie adevarat!!

Un scurt PDF cu prezentarea de ieri. [attachmentid=1627607014]
iuliano_smile
mircea.bidian nu se mai merita chestiuta asta din costul care e putin cam mare si greu de obtinut materiale s.a.m.d. Eu vad ca masina viitorului ca fiind electrica, poate cu un generator de hidrogen si un motor.
Eu am parasit electroliza mea pe balcon, si poate daca imi mai vine cheful sa o termin, dar nu cred ca o sa fie. Acum am in minte altceva:bicicleta electrica. Pentru Bucuresteni ar fi ideala dupa mine, pentru cat merg pana la servici 20km maxim. Eu miam calculat si mar tine ~50km cu 6 baterii.
mircea.bidian
QUOTE(iuliano_smile @ 27 Mar 2010, 10:06)
mircea.bidian nu se mai merita chestiuta asta din costul care e putin cam mare si greu de obtinut materiale s.a.m.d. Eu vad ca masina viitorului ca fiind electrica, poate cu un generator de hidrogen si un motor.
...............................
*




Cum ar putea sa fie mare? Pai intreg sistemul motor si echipamentul electric pentru o masina care nu va mai consuma numai apa pe toata durata de existenta va fi 10.000 de dolari. Vei plati doar 1 litru de apa pentru 1500 de km!!! La Tesla Car numai acumulatorii costa 16.000 de dolari! Pretul mare al acumulatorilor a fost si motivul pentru care automobilul electric a fost abandonat acum 10 ani de catre General Motors si Toyota. Aici nu e vorba de teoria conspiratiei, dramatizata cu surle si trambite in filmul Who Killed the Electric Car? , ci de rentabilitate. Indiferent cu ce dovezi vine lumea despre ingroparea automobilului electric, cind vine vorba de bani si rentabilitate, autorii filmului uita sa aminteasca cite ceva. Purul adevar este acesta:

Toyota Motor Corporation discontinued production of the RAV4 Electric Vehicle worldwide in the spring of 2003. Therefore, Toyota will no longer take orders for the RAV4 EV.

Toyota remains committed to developing an "Eco Vehicle," one that will have a minimal impact on the environment. Toyota believes that in order to have a positive environmental impact, a large number of consumers must embrace the technology. In order for this to happen, the vehicle must meet the lifestyle needs of, and be affordable to, the mass market. Although a significant marketing effort was undertaken for the RAV4-EV, we only sold about 300 vehicles a year.

In addition to overall customer acceptance, technical issues tied to electric vehicles remain a major hurdle. Industry practice regards batteries to be at the end of their useful life when capacity decreases to 80% of original capacity. A battery's capacity is the amount of charge that it holds, and is commonly measured by the range of the vehicle. It is cost-prohibitive to replace an EV battery. The cost to replace the battery is more than the value of the vehicle.

Although Toyota's electric vehicle sales have proved disappointing, Toyota was able to leverage valuable technology from the development and sales of the RAV4-EV. For example, some of the technology involved in the Hybrid Synergy Drive® system on the next generation Prius came from the RAV4-EV. Toyota was the first company to introduce a hybrid vehicle to the mass market in 1997.

Sursa: http://www.toyota.com/vehicles/rav4ev/
....Lucru valabil pentru orice masina electrica la acea vreme.

Imagineaza-ti un pic: O masina electrica forever, cu un cost de productie mai mic decit oricare masina electrica si cu cost ZERO pe suta de KM, fara poluare, fara taxe de CO2, cu 267 cai putere sub capota. Si nu uita: ACESTA NU ESTE perpetuum mobile!!


gotronic
Dar ce este? smile.gif consumi un litru de apa, care dupa ce se arde are ca "reziduu" tot un litru de apa, eventual fierbinte. Deci mai mult decat un perpetuum mobile! smile.gif
volint
QUOTE(mircea.bidian @ 23 Dec 2009, 04:45)
.
.
.
motv pentru care costul este foarte scăzut în raport cu cheltuiala.[/i]

.
.
.
*




QUOTE(gotronic @ 27 Mar 2010, 22:15)
Dar ce este? smile.gif  consumi un litru de apa, care dupa ce se arde are ca "reziduu" tot un litru de apa, eventual fierbinte. Deci mai mult decat un perpetuum mobile! smile.gif
*




Cum sa explic... energia ce deriva din desclestarea anorganica a particulelor cu ajutorul curentului generat si al masei moleculare ameliorata de ridicarea legaturilor limfatice si aproximarea rezolutiei maximizate de revenirea... contunuati voi explicatia radmasa.gif


Caldura aia nu-i reziduala! E luata in calcul, dar da-o dreaq ca nu ne trebe... Si sa nu uitam ca energia rezultata e doar o parte din ce poa' sa faca "minunea".
mircea.bidian
@gotronic - Oxigenul din apa nu are nici o legatura cu acest tip de generator. Aici este implicat doar hidrogenul, care dupa procesul de elctroliza are doua forme: para-hidrogen (25%) si orto-hidrogen (75%), sau mai simplu hidrogen monoatomic si molecular. In forma lichida, procentajul se schimba, hidrogenul monoatomic dominind. La fel se intimpla si la temperaturi ridicate, numai ca aici mai are loc un alt fenomen daca se adauga un catalizator. In prezenta catalizatorului (litiu, heliu, potasiu) hidrogenul monoatomic se trasnforma in HYDRINO. Hydrino este tot atom de hidrogen, cu un diametru mai mic, dar care in procesul de micsorare cedeaza energie. In acest punct fizica cuantica intra in conflict cu noul concept dezvoltat de Randall Mills descoperitorul acestei noi forme de hidrogen. In momentul in care hydrino se trasnforma in hidrogen, adica revine la diametru normal, normal ar fi ca atomul sa recupereze energia din acelasi loc de unde a cedato, ori exact asta nu se intimpla, energia venind din "nimic", ceea ce in ochii unora inseamna un perpetuum mobile iar pentru altii o escrocherie. Ei bine, acest "perpetuum mobile" functioneaza si culmea face ca se semneaza contracte in valoare de milioane de dolari. Multi detracatatori ai acestui nou concept, dupa ce au vazut demonstratiile, si-au retras afirmatiile si sau alaturat echipei condusa de Mills. Si pentru ca nu era indeajus, Mills face un alt anut, cu un nou tip de generator pentru automobile, bazat pe acealsi principiu, doar ca energia recuperata este electrica si nu calorica. In mod sigur adeptii fizicii cuantice o sa incerce sa demonteze afirmatiile lui Mills, din pacate pentru ei fara nici o dovada.

@volint
- afirmatia nu-mi apartine, eu am am citat din interviul domnului profesor Ion Brad.
Mjeefo
Pana la urma s-a montat asa ceva pe dacie, care sunt rezultatele. Din ce am citit pe net majoritatea care au generatoru de hidrogen facut de ei zic ca au undeva la 10% consum mai mic. Am gasit situ asta(http://www.hho.minidava.com/tehnologie.html)"nu fac reclama, in care zice ca se poate ajunge si la un consum cu pana la 70% redus. Cel mai ieftin sistem e undeva pe la 2000 lei si am vazut ca e montat si pe un logan dci.
Si asta e ce am gasit pe dacia classica
&feature=related
0
Din toate discutiile astea de pe acest topic am inteles un lucru..ca toti se inghesuiesc sa dea explicatii dar nici unul nu a realizat pana la capat si sa testeze o astfel de celula pe dacie.
Kinetix
N-ai inteles bine.
Reciteste toate paginile. Cu atentie.

Unii au abandonat experimentele.
Altii le-au intrerupt momentan.
Unii sunt in curs de a construi un electrolizor, dar lucrarea avanseaza greu.
Pune si tu mana pe treaba si poate ne uimesti.
Succes.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.