Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Generatorul de Hidrogen
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
stabil777
QUOTE(paul_p @ 31 Aug 2012, 20:43)
Mare-i gradina lui dumnezeu!
*


Te-ai plimbat prin ea?Nu te-ai ratacit?
gotronic
Marile descoperiri ale lumii s-au facut in urma unor studii stiintifice aprofundate si bine documentate, sau din greseala. Unii fac numai greseli, poate poate or descoperi ceva.!!! (nu sunt filosof) coolspeak.gif
krapcarasu
lucian, nu ca oricum franeaza ca duce enargie la faruri , franarea e in functie de cat ii ceri, spun inca o data, energia se conserva;
nu mai vorbim de randamente, din energia de ardere a hidrogenului se pierde in motor si in alternator , 0,3*0,8, deci trebuie al naibii de eficienta extratia hidrogenului pt a fi rentabila energetic.
Daca o iei cu soda caustica cu aluminiu, asa merge si acid clorhidric cu zinc, dar ce te faci cu vaporii corozivi? umplem compartimentul motor de oale?
Lucian MC
Consumul verificat pe 3 masini deja care sunt in parcul familiei adica un cielo ,un tico si sportiva mea si urmeaza breakul familiei si loganul proaspat achizitionat desi e din 2009 masina... Consumul la dacia sport a mea de la 8 mixt adica 10% in oras la stilul meu de mers ca trotilatul adica schimbat in 5000 ture prin oras si multe alte agresivitati si 6% in exterior mers peste 120 km/h am scazut consumul mediu al masinii undeva la 5% dar am umblat la avansul masinii deoarece oxihidrogenul are nevoie de alta curba de avans dupa tdc vreo 20 grade parca nu mai tin minte exact. La cielo de la 12 litri la suta am ajuns la 8 dar doar pe gpl caci am reusit sa umblu la gpl la reglaje si consumul asta tot mixt la un cielo din 2006. Si la tico de la 5 litri mixt am ajuns la 3.7 litri la suta dar nu mi-am bagat nasul la avans. Deci se face o oarecare economie si drept vorbind instalatiile nu consuma mai mult de 30 amperi pe fiecare masina. Ca sa iti raspund si tie krapcasaru vaporii toxici poti foarte bine sa ii filtrezi prin 2 vase cu apa si vei avea un gaz de hidrogen cat mai curat ,acuma testez un motor de generator de curent cu hidrogen din aluminiu si am folosit o butelie de compresor de 20 litri ca tampon ca sa am presiune constanta si motorul pentru moment se comporta normal. Am sa il las sa functioneze in stilul asta 2 luni dupa care voi desface motorul sa vad ce se intampla. Motorul de pe dacia sport l-am desfacut si era impecabil fara calamina sau oxid dupa 10000 km de rulat cu hho dar in schimb din cauza stilului de sofat trebuie schimbata o camasa pentru ca am fisurato si vreau sa il segmentez daca tot schimb setul de camasi de piston.
paul_p
Cati litri rezulta pe minut? sau cata apa se consuma la 100?
Cam care e ponderea lor in amestecul carburant si cata energie rezulta din ardere?
Lucian MC
6 litri de oxihidrogen pe minut din 2 dispozitive combinate adica unul pe curent si unul pe presiune si temperatura care o degaja motorul. Asta e doar un minim care este in sistem dupa 5 minute de functionare a motorului. Litri de apa consumati la suta de km nu pot sa iti zic exact deoarece depinde foarte mult in cat timp faci o suta de km si in ce stil . 1 litri de apa reprezinta 1600 litri oxihidrogen de aici poti face un calcul simplu 1600 impartit la 6 reprezinta aproximativ 266 minute sau 4 ore jumate pentru un litru de apa ca motorul sa functioneze. Motorul avand galeria de evacuare mai"rece" adica moleculele care ies in evacuare avand volum mai mic datorita contractarii din cauza faptului ca temperatura este mult mai mica imbunatateste mult cuplul masinii si de aici fiind nevoie de mai putin carburant pe langa faptul ca oxihidro are mai multa putere calorica. De cifra octanica nu discutam pentru ca ea reprezinta alt lucru si nu este in interesul meu in discutia asta.
krapcarasu
din ce spui e destul de clar ca reduci consumul de carburant prin aducere de energie din casa , cu bateria ;
cu aluminiu e mai interesant, doar ca sunt prea multe oale dupa cum am spus
Sigur folosesti si oxigenul din electroliza? sau doar hidrgenul?
Lucian MC
Folosesc si oxigenul ca sa am o ardere mai puternica. Totusi daca e sa o luam asa participantii la curse injecteaza in motor NO2 deci oxigen pur pentru putere si azot pentru racire totusi creste puterea motorului.
bygy007
da , eu am acelasi consum ca tine 5% la 130 km / h reali
krapcarasu
mergi pe aluminiu + soda caustica daca ai reusit sa scoti hidrogen curat, asta ar fi un generator de hidrogen la care nu ai nevoie de enrgie electrica
Cu nos nu are rost sa comparam , pe landa NO2 se injectreaja si benzina proportional ,pt a creste puterea( altfel ce oxideaza oxigenul din nos?)
Lucian MC
Bygy eu unul fara instalatia asta nu am reusit in exterior sub 6 si asta in mers super economic. Am motorul de 1.6 cu chiuloasa de 1.3 si axa mai intepata.Deci nu stiu ce sa zic. Probabil ca nu ma pricep eu asa de bine la reglajul la carburatoare. Oricum sunt tanar si recunosc ca am foarte multe de invatat ,dar daca este o persoana care sa imi explice ce gresesc si care are calm pentru ca langa o persoana calma am si eu un temperament calm si linistit pe langa o persoana care nu imi vorbeste urat si imi explica. Cand persoana de langa mine a tipat la mine sau incearca sa ma ia peste picior de obicei ma aprind mai rapid ca hidrogenul ca tot vorbim despre el. Ideea principala ca sistemul sigur nu e cel mai bun care il folosesc dar tot timpul il perfectionez.
bygy007
ideea este ca oricut ai incerca sa reduci costurile cu acea instalatie nu vei reusi cine stie ce , in paginile anterioare s-au facut niste calcule
daca reduci cu o jumate de litru la suta de km consumul e bine , dar la ora actuala , eu cu gpl merg sub consumul de orcarei benzinare , si poate la concurs cu diselul si nu merg incet ca altii cu 90-100 la consum de la mangalia la bucuresti am consumat de 75 lei
Lucian MC
Si eu unul am gpl,consumul care il estimezi tu benzina vs gpl aici nu se aplica. Faptul ca tu ai gpl si consideri ca scoti 5 litri la suta pe benzina deja e alta treaba. Eu pe gpl spre exemplu scot 5.6 litri la suta cu sistemul asta si mers ca disperatul fara a menaja masina.... Deci asta ar fi sub 4 % benzina teoretic ca ,costuri.
ionijhonnie
daca aveti deja instalatia de GPL pe masina si aveti cosumuri foarte bune...
nu va tenteaza sa scadeti si mai mult costurile prin utilizarea acelui HHO in combinatie cu GPL ?


corbex
Sigur ca da! Dar trebuie sa dovedesti, fara dubiu, ca scade consumul.
ionijhonnie
De obicei asemenea intrebari sunt puse de cei foarte tineri.
Aici este un FORUM nu un magazin sau bursa si nici OSIM.

Draga Domnule eu nu trebuie sa va dovedesc nimic.
Daca va pasioneaza nu aveti decat sa experimentati!
De aici nu cumparati nimic ca sa beneficiati de garantie.

Dar puteti sa preluati niste idei si sa le aplicati daca doriti.
Rezultatele obtinute de dumneavoastra puteti sa le omologati si / sau le brevetati.
Este munca dumneavoastra. Nu cred ca are cineva ceva impotriva.

In cazul nefast incare veti inregistra pagube materiale sau veti fi ranit nu veti putea sa trageti la raspundere pe vre-unul din colegii ce au expus detalii despre munca lor.






gotronic
Domnilor, instalatii HHO sunt fabricate in serie de cateva firme din cate stiu eu si s-au facut si reclame pe net. Sunt pentru diverse capacitati cilindrice atat pe benzina cat si pe motorina.(cuprind o gama de la autoturisme pana la TIR-uri). Nu am vazut si nici nu am auzit pe nimeni care foloseste aceste instalatii LAUDANDU-se, in afara de vanzatorii sau dealerii acestor instalatii.(poate cativa prieteni de-ai lor sau anturaj). Daca ar fi un minim avantaj, eu sunt convins ca s-ar fi facut valva mare, in rest se discuta doar de dragul discutiei sau se demonstreaza electrolize in diverse variante.
A fost pe la mine (Tg. Mures) cineva din Bucuresti (nu dau nume ca e de pe aici de pe forum) cu o instalatie HHO facuta destul de profi, cu electronica cu tot (destul de stufoasa si frumos realizata). Era montata pe o Dacia Berlina (nu stiu din ce an dar pusa la punct). Nu mai stiu cat curent consuma, dar m-a sunat de pe drum ca i s-a dus alternatorul (puntea de diode), si m-a intrebat pe unde sa ajunga sa poata schimba diodele ca mergea pe baterie de prin Reghin. (era in afara orasului si cred ca a uitat si a aprins farurile, sau ceva de genul asta) smile.gif
Am facut si ceva poze si clipuri la cum "bolboroseste" instalatia.(frumos si tare dealtfel) Cat a schimbat diodele de la alternator, familia a plecat la cumparaturi prin Mall (a ocupat jumatate de strada de scule ce avea in masina smile.gif ). L-am intrebat de consumul care l-a facut din Bucuresti pana in Tg. Mures, dupa care l-am intrebat de ce mai tine instalatia pe masina? ca tot atat ii consuma si fara ea, poate chiar mai putin.!! Raspunsul lui a fost ceva de genul "ca pe net se spune una si alta si poate ca ceva bun o fi ca bujiile sunt ok si toarce bine motorul...tralala". Si cam atat. A plecat cu familia (sotia, fata, baiatul si nora) la Sovata in concediu, ca se lasa seara si masina care spala drumul cu sampon, a ocolit atat masina cat si sculele de jur imprejurul masinii. icon_mrgreen.gif (cred ca acum doi ani s-a intamplat asta).

Acuma eu nu vreau sa fiu unul din aia "RĂI", dar sa nu credeti ca rezolvati vreo economie, asa ca daca stati mai putin bine cu banii eu personal nu va recomand asa ceva pentru ca o sa dati banii degeaba. Poate ca in anumite cazuri cand motorul este dereglat, sau ceva uzat pe la carburatie sau chiar aprindere sa faca unele avantaje. Cei care ar fi scos consumuri cu mult mai mici decat normal, ori consuma din baterie (deci drumuri scurte) ori "exagereaza". (sa nu zic altceva)
ATENTIE!!
Nu ma refer aici la hidrogenul produs prin alte metode decat electroliza !!! (poate fi ea si cu randament unitar, adica maxim)
Lucian MC
Intradevar ce a-ti spus domnule gotronic este foarte adevarat. Tocmai de aceea eu nu folosesc doar hho rezultat din electrica pentru ca randamentul este intradevar sub unitar dar folosesc si o injectie pe apa care transforma vaporii de apa in hho teoretic . Sincer eu merg intradevar cu masina drumuri scurte in jur de 12 km dus ,12 km intors si prin oras. Asta ca sa ajung la facultate caci nu stau in oras momentan si imi mai asigur o economie la buzunar. Am facut experienta si cu aluminiu si se simtea o oarecare economie dar nu pot sta toata ziua sa scot si sa bag furtunul deoarece reactia continua si cu motorul oprit si nu o poti opri fiind reactie chimica decat daca scoti ori aluminiul ori apa din reactie deci nu e o metoda pentru mine. Sunt si in iasi cativa care au firme de profil pe domeniul asta si au chiar pe masini chestii de genul care produc hho dar nu am auzit decat lucruri bune despre ei..... Poate sunt eu apropiat de ai lor:)) Oricum inoxul total daca il iei de la un centru de colectare de fier vechi nu te costa mai mult de 30 lei sa incerci adica mai putin decat o sticla de votca deci.... Munca si pasiunea aici nu au valoare si trebuie sa te implici ca sa dai inainte.
ionijhonnie
cu privire la HHO chimic: este foarte productiv dar necesita instalatie complexa cu acumulare de hidrogen intr-un vas presurizat... si implicit sisteme de protectie/securitate deosebite. Practic autoturismul se transforma in bomba pe roti. Daca punem in balanta si costurile ...

sunt unele aplicatii HHO electrolitic ce aduceau o economie de carburant intre 1/4 si 1/2 din consumul obisnuit al acelei masini. Chiar si 1/10 economie este destul de bine.
Unii pasionati au realizat HHO electrolitic in variante diverse si au atasat circuite electronice de modulare/pulsare a curentului in vederea maririi productivitatii.

Se pare ca unii chiar au realizat HHO electromagnetic cu ajutorul unor circuite electronice si au cracat apa prin aplicarea frecventei de rezonanta de aproximativ 42,7 khz folosind foarte putina energie electrica.

Vezi cateva detalii aici: http://energiegratis.wordpress.com/2008/05...ita-nelimitata/
krapcarasu
QUOTE(Lucian MC @ 5 Sep 2012, 20:29)
dar folosesc si o injectie pe apa care transforma vaporii de apa in hho teoretic .
*


mare prostie ar fi sa crezi ca ar intra in reactie asa ceva, citeste inainte sa afirmi asemenea enormitati, ai impresia ca disociezi apa sau cum?
E doar uncatalizator care permite sa maresti mult avansul
ionijhonnie
@ krapcarasu

Privitor la injectia de apa in camera de ardere (cilindru),
te rog ia trage o privire aici: http://www.dave-cushman.net/misc/mannject.html

Hm? ce parere ai?
krapcarasu
da, exact ce spuneam , nici vorba sa disocieze, poti mari mult avansul, marind astfel puterea
Lucian MC
Referitor la faza cu frecventa ,apa la un moment dat se comporta ca un mare condensator incercand sa minimizeze acele impulsuri pe care tu i le dai. Cel mai bun randament este atunci cand vine in serii de impulsuri adica cu pauze intre. trebuie un timer si mai multe. Pentru ca oricat de mult ai incerca bulele de oxihidrogen la un moment dat raman lipite de inox efectiv si pana nu scapi de ele de la socuri (da in romania avem de unde ca la cate gropi sunt m-as mira sa fie problema socurilor) partea respectiva nu mai produce oxihidrogen.... si ramane o parte moarta care doar consuma in loc sa produca....
ionijhonnie
incearca sa introduci aer la baza electrolizorului astfel incat prin barbotare sa determine desprinderea bulelor de HHO
Lucian MC
Astea sunt progresele mele de pana acum. Mai am multe poze.
paul_p
Ai luat niste poze de pe net, le-ai combinat cu niste poze facute de tine probabil, ca-s tare rau facute, si anunti ca astea sunt progresele tale.

Pai care e progresul?
Lucian MC
Pai astai generatorul meu de hho care il am pe masini.stilul asta il folosesc,folosesc un furtun din exterior ca sa creez o depresiune care sa ajute oxihidrogenul sa iasa mai usor.... fara probleme
PH-06-BOA
Marind avansul, nu se mareste puterea. In cazul hidrogenului, se micsoreaza avansul, al carui explozie va fi dupa ce pistonul incepe sa coboare. Cum e mai bine, sa plezneasca in faza cu biela in prelungirea manetonului, sau cu manetonul deja plecat, trecut de PMS? Fiind de patru ori sau trei, mai puternic decat benzina, se permite si este si util sa se reduca avansul, mai ale ca viteza de ardere este instantaneie. Nu va mai fi ca la benzina, sa-i dai aprinderea cu cativa mm inainte ca pistonul sa ajunga sus (avans la aprindere), unde nu toata lumea stie sa-l fixeze corect, facand ca pistonul sa loveasca direct pe verticala, mai repede latind cuzinetii, decat sa invarta arborele.
Cat privesc strambele pe care le bagati aici unii "specialisti" , nu faceti decat sa aratati ca sunteti prezenti pe forum in chip de "Gica-contra" .
Chestia cu acest combustibil nu se cunoaste de ieri sau azi, zile peste care cred ca ati sarit unii din voi. Acum 20 si ceva de ani, un copil s-a tinut dupa mine cateva minute, explicandu-mi faza cu alimentarea unui motor de Mobra, cu hidrogen. Azi, am doi prieteni care folosesc asa ceva (unul l-a cumparat cu 2200lei), si de la 14 l de gaz in oras, a scazut la 7%.
Asemenea ingineri m-au contrazis si pe mine, cand le-am spus ca sudez cu GPL, autogen, sustinand ca e imposibil, si chiar enumerand cateva argumente contra, care de fapt erau niste prostii, ei ne facandu-si temele la timpul potrivit. Chiar unul care era si coleg cu mine (inginer vechi, sustinea ca se poate suda, dar nu se poate alami. Si mai prost! Am dat si filmul pe net, needitat, si tot vin cu diferite tampenii. Asa si aici, unde oameni cu adevarate capacitati si initiative, vor sa faca ceva dar nu sunt lasati cel putin, sa continuie in liniste. Ati fi in stare sa spuneti, ca se stramba volanul, numai sa nu-i lasati sa faca ceva bun. Daca pe acest topic e, autorul cere la inceput, ca cei contra, sa se abtina, si sa stea in banca lor. Nici macar atata bun simt nu au, dar cunostinte (reale). Ii dati una si buna cu conserva sau conservarea. Pai legile astea erau valabile acum 200 de ani, cand nu era cunoscut curentul, dioda, si...cartea. Nu oricine a terminat o facultate, a si invatat ceva. Asa ca, dati-i in continuare cu ce ati inceput, ca trebuie sa iasa ceva bun!
gotronic
Eu personal, nu sunt "Gica contra", dar, daca cineva imi demonstreaza teoretic ceva !!!, il cred pe baza de buna credinta. In schimb, daca se incearca a lasa "fantezia" libera (doar pentru ca au lipsit de la lectiile de fizica elementara) sa-mi "demonstreze" ca s-ar putea descoperi ceva, ca stiinta ar fi undeva "in urma", am mari rezerve sa incurajez astfel de experimente. Orice proiect de cercetare, sau de executare (experimentare), se incepe de la ceva teoretic. Daca "teoreticul" se demonstreaza ca este si practic (sau ar fi posibil), atunci eu sunt de acord cu orice incercari de genul asta (personal m-am aventurat in foarte multe proiecte sau experimente chiar bazate pe unele teorii, care s-au adeverit fara rezultate spectaculoase in "afara legilor fizicii sau stiintei actuale". De aceea nu incurajez pe cei cu pitini bani, cazul nostru, sa se aventureze prea mult). Dar daca se incepe invers, adica hai sa facem si noi ceva poate vom descoperi ceva, ar fi pierdere de timp si un mod gresit de a incepe ceva serios in materie de stiinta.
Nu mi-o luati in nume de rau, daca aveti bani de cheltuit pentru asa ceva, si o faceti cu placere, continuati, ca nu se stie ce descoperiti. (Dupa cum am mai spus, marile descoperiri au fost si din greseala)!!! smile.gif peacefingers.gif

Numai de bine!
klaus
QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Sep 2012, 22:35)
Azi, am doi prieteni care folosesc asa ceva (unul l-a cumparat cu 2200lei), si de la 14 l de gaz in oras, a scazut la 7%.
*

Deci sa inteleg asa:
Am motor cu ardere interna, care invarte (cu un randament subunitar) un generator de curent (randament subunitar) care genereaza hidrogen (randament subunitar) care inlocuieste 50% din combustibilul utilizat in motorul cu ardere interna.

Am inteles bine mecanismul acestui perpetuum mobile?
LuluMOB
QUOTE(klaus @ 20 Sep 2012, 09:05)
...
Am inteles bine mecanismul acestui perpetuum mobile?
*



Nu ai inteles bine, pentru ca:

QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Sep 2012, 22:35)
Ii dati una si buna cu conserva sau conservarea. Pai legile astea erau valabile acum 200 de ani, cand nu era cunoscut curentul, dioda, si...cartea.
*



Retrogradu-le!
bucatzel
QUOTE(PH-06-BOA @ 19 Sep 2012, 22:35)
Pai legile astea erau valabile acum 200 de ani
*




Dupa discutia cu Prunaru, primul roman trimis in Cosmos, cam nedumerit, Ceausescu o ia deoparte pe Leana.
- Asculta, Lenuto, Prunaru zicea ca a avut unele probleme din cauza legii gravitatiei. Nu tii tu minte cand am dat eu legea asta?
- Ce ma-ntrebi pe mine, Nicule, eu sunt cu stiinta, tu esti cu legile!

Si amu' serios. Cel mai important lucru sustinut pe aici e fix ala cu conservarea. Adica ala care spune ca energia obtinuta din arderea hidrogenului e mai mica decat cea cheltuita la producerea lui. Ca de, pana una alta, vorbim de o legatura destul de stabila.
krapcarasu
sa nu le amestecam, asta cu injectie de apa nu e generator de hidrogen, eu la asta am spus ca fara sa maresti avansul nu faci nimic.

La un generator electric de hidrogen e normal sa scada consumul, dar e pe spinarea energiei electrice din baterie.
Mi-a povestit cineva de o astfel de instalatie pusa pe un scuter, aproape nu mai folosea deloc benzina, doar ca incarca f des bateriuta

Credeam ca ideea topicului e sa scada consumul fara sa aduci energie din afara.

Daca e vorba doar de scaderea consumului, atunci calculam altfel :
cat costa kilowatt-ii ora pe care ii consumam incarcand bateria pt a economisii un anumit nr de litrii de gaz?
PH-06-BOA
Va multumesc pentru reactia prompta!
Si totusi, teoriile se emit, pe baza unor lucrari practice. Ajutati si acest proiect, cu tot ce se stie, ca sigur mai lipseste ceva! Eu am convingerea, ca a mai ramas mult de descoperit, de inventat. Exemplu, s-a gandit cineva sa aseze placile pe principiul unui condensator variabil, care sa si lucreze asemenea, pentru a se putea gasi mai usor o valoare cautata, a curentului potrivit...? Oare merge? Emitem intai teorii, apoi... stopam practica, sau trecem la practica pe baza a ce se stie, ajustam vechile teorii si , poate si gasim altele...din greseala?
krapcarasu
mai practica ar fi ideea cu generatorul de hidrogen neelectric, cel cu aluminiu si soda, dar sa fie un sistem cu posibilitatea de a opri reactia(ridicat barele de al din solutie sau inca un vas in care sa se retraga solotia), dezavantajul principal e ca cere spatiu mult.

Lucian MC
Corect ceea ce a zis domnul ph-06-BOA cu teoriile bazate pe practica. Este un mic proverb la noi la romani:Teoria ca teoria ,dar practica de omoara. Ideea principala este ca de ce nu se explica fenomene precum :urcatul apei la deal si urcatul masinilor la deal si aici vorbesc de fenomene intamplate in iasi la care toti dau din umeri ca nu stiu sa raspuna. Raspunsul eu unul foarte simplu :desi ne place sa consideram ca stim totul de fapt nu stim nici macar 1% din total adevarurilor acestei planete si de cele mai multe ori ne luptam intre noi in loc sa facem ceva concret si ne divizam ca "prostii" in loc sa facem ceva pe bune. Daca zice un om oarecare ca ceva e imposibil asta nu inseamna ca e si real.
klaus
QUOTE(krapcarasu @ 20 Sep 2012, 19:01)
Mi-a povestit cineva de o astfel de instalatie pusa pe un scuter, aproape nu mai folosea deloc benzina, doar ca incarca f des bateriuta
*

Deci astea cu hidrogenu' sunt de fapt un fel de hybride? Le incarci la priza si cat te tine bateria, atata mergi? Doar ca nu trimiti curentul din baterie direct la motoare electrice, ci faci o electroliza (randament subunitar), si apoi hidrogenul rezultat il bagi intr-un motor cu ardere interna (randament subunitar) si cu ala antrenezi rotile?
Promitatoare tehnologie, nimic de zis. sleep.gif
krapcarasu
nu e vorba de tehnologie ,unii oameni incearca sa se pacaleasca singuri (chiar incearca si cu altii, involuntar ) ca pot reduce f mult consumul folosind doar apa , fara sa descarce puternic bateria .
Repet, practic se reduce consumul suplimentand cu energie electrica sistemul.
Poate unii fura acea energie incarcand pe unde apuca bateria, sau costul curentului e impartit cu altii care nu realizeaza smecheria wacko.gif

Ideea din discutii pe la inceput era sa se produca hidrogen la rezonanta , pt a scoate f mult hidrogen cu cat mai putina energie consumata, iar cea obtinuta prin suplimentarea arderii sa acopere tot ce s-a consumat pt electroliza si sa si ramana in plus pt a reduce consumul de carburant, lucru care mi se pare utopic. Cheia e acea rezonanta pe care as vrea sa o vad demonstrata.

Daca e sa analizam partea care nu implica rezonanta inmultim toate randamentele implicate:
0,5(al incarcarii bateriei)*0,8 (al electrolizei)*0,3 (al motorului)=0,12(dezastru)
dar nu asta conteaza, ci cum am spus mai sus : cat costa ce incarci fata de ce economie faci la consum

Eu nu incerc sa pun piedici nimanui,concetrati-va asupra rezonantei
paul_p
QUOTE(krapcarasu @ 21 Sep 2012, 01:02)
Ideea din discutii pe la inceput era  sa se produca hidrogen la rezonanta , pt a scoate f mult hidrogen cu cat mai putina energie consumata,

Chestia asta cu rezonanta nu exista decat in imaginatia unora, nu si in realitate.

Bine, bine, o sa apara probabil cineva care va incerca sa ne convinga ca nu stiu cine, fara nicio pregatire dar cu multe lacune, a descoperit ceea ce nimeni calificat din intreaga lume nu a fost in stare. Dar o sa trecem peste asemenea prostii...
gabyyy26
Salutare de un an studiez producerea acestui gaz brown si aplicatiile acestuia si de o saptamana am inceput constructia unui generator de HHO tip dry cell cu urmatoarea configuratie +NNNN-NNNN+NNNN- astazi am terminat constructia si l-am montat pe masina un golf 3 motor 1.8 90cp injectie monopunct idea care este , unde gasesc acele distantiere ce se monteaza la sonda lambda care o scoate mai inafara pt. a fi mai putin sensibila la oxigenul di gazele de evacuare.

Atasez si ceva poze facute in timpul fabricarii acestui generator care la un consum de 8 A are o productie de aprox 1L in 40 sec.

<span class='edit'>21 Sep 2012, 23:26:</span>
henerator HHO
iata si un filmulet cu generatorul montat pe masina.Generator HHO
paul_p
QUOTE(gabyyy26 @ 22 Sep 2012, 00:09)
la un consum de 8 A are o productie de aprox 1L in 40 sec.

Cred ca realizezi ca acest 1l/40 s de care vorbesti este egal cu zero si ca practic nu are niciun aport la reducerea consumului.

Interesant e si cum ai masurat cantitatea de 1l de gaz la 40 secunde.
Chiar daca ai avea randament de 100%, cu cei 96W de care vorbesti (12V x 8A) poti obtine maxim 0.9 l de amestec H+O pe minut. Practic obtii mai putin de jumatate probabil, adica ceva de gemul a 0.5l pe minut. Nu ca ar conta prea mult, ci doar ca sa fim rigurosi.
krapcarasu
conteaza mult temperatura litrului aluia de hidrogen , pt ca nu vorbim de lichid , e un gaz rarefiat care nu poate aduce aport de energie f mare , mai degraba dezlocuieste din cantitatea de amestec factiuni cu energie mai mare
paul_p
Litrul ala de hidrogen, care de fapt e 0,5 si se obtine in 60s nu in 40s, este obtinut la presiunea atmosferica si la o temperatura de ordinul a 20 grade celsius (temperatura ambianta).
gabyyy26
QUOTE(paul_p @ 22 Sep 2012, 00:23)
Cred ca realizezi ca acest 1l/40 s de care vorbesti este egal cu zero si ca practic nu are niciun aport la reducerea consumului.

Interesant e si cum ai masurat cantitatea de 1l de gaz la 40 secunde.
Chiar daca ai avea randament de 100%, cu cei 96W de care vorbesti (12V x 8A) poti obtine maxim 0.9 l de amestec H+O pe minut. Practic obtii mai putin de jumatate probabil, adica ceva de gemul a 0.5l pe minut. Nu ca ar conta prea mult, ci doar ca sa fim rigurosi.
*



Poti sa imi explici si mie cum ai ajuns la concluzia ca produc mai putin sau egal cu 0,5 lpm mai pe intelesul meu ca eu nu stau prea mult cu pixul pe hartie sa fac tot felul de calcule eu am facut practic ,adica in o galeata de apa de 10 l am scufundat o sticla de apa distilata de 1L goala care am umplut-o cu apa sub nivelul apei din galeata si am intorso cu gura in jos unde am bagat furtunul pe care venea oxihidrogen am pornit instalatia in acelasi moment cu cronometru atunci gazul a luat locul apei din sticla moment in care sticla a inceput sa se ridice la suprafata in momentul in care in sticla de plastic de 1L s-a umplut de gaz de a inceput sa dea pe afara am oprit cronometru si acesta a indicat valoarea de 40 sec , inseriat cu alimentarea generatorului am avut un ampermetru care afisa val de 8,36 A de aici am aceste date nu din calcule pe foaie.
paul_p
Simplu, cu prima lege a lui Faraday referitoare la electroliza afli masa gazelor generate in urma electrolizei:
m= k*I*t

Dupa care calculezi volumul acelor gaze la presiunea atmosferica si la ce temperatura doresti tu.
V = n*R*T / P

La curentul de 8A si la la o tensiune de 12V, poti obtine in jur de 0.9l/minut in conditiile in care electroliza se face cu randament de 100%.

Sunt uimit insa de intrebarea ta, ma gandeam ca deja ai facut aceste calcule, deoarece mai sus ai afirmat ca studiezi de un an producerea acelui gaz:
QUOTE(gabyyy26 @ 22 Sep 2012, 00:09)
Salutare de un an studiez producerea acestui gaz brown


Oricum, mai putin conteaza ca produci 0.5 sau 1l (nu trebuie sa uitam cum facem comparatiile. Hidrogenul este gaz, si 1l de hidrogen la presiune atmosferica nu are nicio legatura cu 1l de GPL sau cu 1l de benzina).

Ideea e ca energia acelui litru este atat de mica incat pur si simplu nu se simte. Nu trebuie sa uitam nici ca energia consumata pentru producerea acelui litru este mai mare decat energia rezultata prin arderea lui. Asta chiar daca e sa dam crezarea afirmatiilor cum ca introducerea unei anumite cantitati de hidrogen (mult peste acel litru) ar imbunatati eficienta motorului cu 10-12%.
gabyyy26
Da nu am inteles nimic din ce tot ai spus adica practic o sticla de 1L plina de gaz defapt este 0.5L separe ca ocaua cu care masor nu este buna atunci am sa achizitionez de la un spital un debitmetru de oxigen stii eprubeta acea gradata cu o bila in ea care pluteste in dreptul gradatiilor in functie de ce cantitate de oxigen trece prin ea .
Pt. mine teoria nu ma prea incanta practica vorbeste, daca imi va reduce consumul la masina cu minim 1l in momentul de fata cand nu am modulator de puls si alte nebunii sunt foarte multumit. Si o intrebare in legatura cu energia acelui litru de gaz, la cate sticle de plastic de 1l plina cu gaz ai dat tu foc sa iti faci o idee cum explodeaza.Eu unu am ramas socat.
ionijhonnie
Teoria... ca teoria...

Practic:
gabyyy26 te rugam să ne spui cu cât s-a redus consumul la mașina ta.

Țara asta este plină de teoreticieni fruntași, dar care nu ar pune mâna pe nimic să realizeze ceva practic.
Ei sunt stapâni pe cele câteva cunostințe dobândite în școli și astfel și-au pus ochelari de cal; și-au învățat lecțiile atât de bine încât nu mai pot accepta și alte adevăruri.

Așa că nu-i lua în seamă pe acești filfizoni, ci mergi mai departe, eu sunt convins că ești pe drumul bun.
gotronic
offf... frustrat.gif
paul_p
Terminati mai cu prostiile.
Nu va mai ganditi ca sunteti primii care incearca sa descopere America. Macar nu o faceti legati la ochi, adica studiati un pic si teoria pe care o urati atata.

Ca sa clarificam un pic baza de la care plecam:

1. Primul si cel mai important lucru este acela ca hidrogenul nu este o sursa de energie, ci un purtator de energie. El nu exista ca atare, ci trebuie produs din una din sursele primare de energie: combustibili fosili, energie nucleara, solara, eoliana, hidro, etc.

2. 95% din productia mondiala de hidrogen se obtine din hidrocarburi.
Doar 5% se obtine prin electroliza. Asta deoarece costul hidrogenului obtinut prin electroliza este cam dublu fata de cel obtinut din hidrocarburi.

3. Producerea unui litru de oxigen prin electroliza consuma mai multa energie electrica decat energia produsa de motor prin arderea acelui hidrogen.

4. Nu exista nicio metoda de crestere a eficientei electrolizei prin utilizarea asa zisei rezonantei sau a altor campuri electrice sau magnetice.

Toti cei care au sustinut pana acum ca au descoperit asemenea metode miraculoase au fost dovediti ca fiind sarlatani.

Nu va mai ganditi la experimentele voastre empirice si de multe ori ridicole ca la varful de lance al cercetarii in domeniu.
Sunt oameni bine pregatiti, cu acces la resurse tehnice, teoretice si financiare aproape nelimitate care lucreaza la companii care chiar au nevoie de hidrogen si care nu au descoperit nici o metoda eficienta de a obtine din arderea hidrogenului mai multa energie decat se consuma pentru producerea lui.

5. Nu va bazati visele si sperantele pe teorii ale conspiratiei, de genul ca companiile petroliere impiedica raspandirea unor solutii miraculoase de producere a hidrogenului pentru ca le-ar face concurenta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.