Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Generatorul de Hidrogen
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
1055
Navigind pe diferite site-uri trag concluzia ca utilizarea hho in speta a hidrogenului ca gaz combustibil produce o degradare importanta a partilor metalice cu care intra in contact ori nu stiu daca economia realizata prin utilizarea partiala de hidrogen justifica reparatiile ulterioare la motor.
gotronic
Pai prin arderea HHO se obtine din nou apa. Dar sub forma de aburi supraincalziti, si nu cred ca e asa de sanatos pentru motor. Stiu ca sunt foarte corozivi, asta de pe vremea cand era la moda motorul cu 50 % apa injectata in camera de ardere. Stiu tipi care au facut si tocmai asta au reclamat "terminarea motorului" foarte repede.
Tudor Badescu
Totusi si din benzina rezulta o gramada de apa(si care e totusi responsabila in combinatie cu oxizii de azot si sulf de uzura mai mare a partii superioare a cilindrilor)Poate ca la injectia de apa problema era ca intra apa ca atare destul de rece in motor.Iar apa in contact cu otel incins duce la oxidari puternice.Si nu numai cu otelul.
Mefisto966
@TudorBadescu: din aceasta cauza nu am "ars" banii la asa o instalatie. Cei car vand instalatiile, cd-rom, au o serie de afirmatii de la "user", dar nu este posibil sa dai de un forum serios cu rezultate de crezut, informatii adevarate si serioase. Sa distrugi un motor nu pare sa fie greu, dar sa-l refaci...
krapcarasu
poate sa mai explice cineva cum se pacaleste energia? Energia se conserva, ca sa rupi legatura puternica dintre hidrogen si oxigen este nevoie de o cantitate mare, oare nu aceiasi energie se baga in motor? Acesta avand un randament destul de scazut nu vad castigul. Eu inteleg ca defapt se consuma din baterie pt a consuma mai putina benzina , dar cine incarca bateria, nu motorul? Doar ca se mai incarca bateria in casa astfel aducandu-se energie din afara sistemului. Inteleg ca se bazeaza pe ruperea legaturilor cu ajutorul rezonantei, dar a tras cineva linia sa vada eficienta totala? Nu in scop comercial , ca de reclame e plin
Mefisto966
@krapcarasu: scopul comercial exclude de obicei astfel de intrebari. Paguba are cel ce crede afirmatiile reclamelor.
Lucian MC
Prin rezonanta merge,Un electronist mia facut dupa schema postata la inceput aici generatorul de impuls cu cateva mici modificari,nu a folosit buz350 ci a folosit un echivalent ,nu a folosit diodele din schema ,lea schimbat cu diode rapide,pus pe o pila de test mia produs la fel de mult hidrogen la 4 amperi/12v cat mia produs fara generator undeva la 20 amperi(19.7 pe aparatul de masura) Acuma ma chinui sa fac rost de bani pentru tevi de inox ca sa fac 21 pile electrice, consumul pe pila trebuie sa fie de 200MhA deci destul de mic. Electronistul mia calculat consumul total undeva la 12 amperi deci nu foarte mult ca sa generez 50 litri hidrogen pe minut,pila originala pe care am facut teste generan 8 litri hidrogen ...... Dar fiind tabla groasa consumul era mai mare.Toti sunt pe aici mesteri dar putini se pricep,o sa postez poze dupa ce termin pila complet si o sa pun si video sa nu va umflati in pene
1055
QUOTE(Lucian MC @ 12 Jan 2011, 18:38)
Prin rezonanta merge,Un electronist mia facut dupa schema postata la inceput aici generatorul de impuls cu cateva mici modificari,nu a folosit buz350 ci a folosit un echivalent ,nu a folosit diodele din schema ,lea schimbat cu diode rapide,pus pe o pila de test mia produs la fel de mult hidrogen la 4 amperi/12v cat mia produs fara generator undeva la 20 amperi(19.7 pe aparatul de masura) Acuma ma chinui sa fac rost de bani pentru tevi de inox ca sa fac 21 pile electrice, consumul pe pila trebuie sa fie de 200MhA deci destul de mic. Electronistul mia calculat consumul total undeva la 12 amperi deci nu foarte mult ca sa generez 50 litri hidrogen pe minut,pila originala pe care am facut teste generan 8 litri hidrogen ...... Dar fiind tabla groasa consumul era mai mare.Toti sunt pe aici mesteri dar putini se pricep,o sa postez poze dupa ce termin pila complet si o sa pun si video sa nu va umflati in pene
*



Pentru a obtine aceste gaze acasa si pentru a le folosi in gospodarie pentru a incalzi cafeaua....te sustin, chiar iti pot arata ceva proiecte de folosire a elementelor rezultate din electroliza -biogaz....

Tot nu am inteles cum rezolvi problema reactiei chimice dintre oxigen hidrogen, sulf, carbon si metalul cu care aceste substante intra in contact \(camasa , segementii, pistonul.. sad.gif , sper ca nu ai de gind sa smaltuiesti sau sa "ceramizezi" componentele din camera de ardere )

Cea mai interesanta combinatie este aceea in care un generator pe motorina dezvolta curent electric pentru a alimenta un motor electric al unei macarale sau al unui buldozer.....

Lucian MC
Ca idee nu doresc trecerea definitiva pe hoh doresc benzina+hoh, Ideea este ca la 3lpm multi sustin ca reduc consumul cu 30% deci teoretic vorbind ar trebui sa am destul sa imbunatatesc amestecul sa il reduc pana la60-70% la cum evolueaza preturile in ziua de azi ma gandesc tot mai mult la lucrul asta,Avand in vedere ca va fi benzina+hoh nu vor fi probleme prea mari.
djasu82
lasa in loc de hho mai bine mergi pe bicicleta si nici pe gpl nu se reduce , in primul rand instalatia costa 20 de milioane sau 15 milioane doi la mana pe gpl se consuma dublu la acelasi nr de km parcursi pe benzina si deci ajungi la acelasi drac plus o gaura in buget de 15 milioane.
Solutia cu hho exista numai ca trebuie instalatie facuta pentru asa ceva . Se va ajunge in scurt timp la asa ceva in tara .
krapcarasu
cum ai ajuns la concluzia ca gpl se consuma dublu?
bv-08-fgm
Pai asta nui greu,calculezi cati km faci pe benzina cu o anumita cantitate,dupaia calculezi cat faci cu aceeasi cantitate de litri,pe gaz,tragi linie si calculezi,si cum zicea si colegu mai sus vei fi surprins sa vezi cu cat consuma mai mult gaz ca benzina.
krapcarasu
nu mai spune, poate cu doua garnituri de qlasa icon_mrgreen.gif , sau un motor farmat, mie imi ia cam 8 mixt pe gaz, pe benzina nu stiu , oricum nu sub 7 post-336-1110552475.gif
on: ce cifra octanica are combinatia cu hidrogen?
tmrzvflavius
Sal la toata lume a reusit careva sa puna hho pe dacie sa ne spuna si noua ca pana acuma nici care nu a spus concret ca, a reusit sa puna si sa o faca functionabila si am fi recunoscatori dac
nearata si noua cu a reusitcu poze si explicati
ronny
eu am pus si era functional acu 2 ani , l-am testat cam 760km in oras ...cu un plin de benzina si 1,5 l de apa + o lingurita de bicarbonat (catalizator ).... am masina demontata pentru vopsit , cand vine caldura o re montez si v-o aduc sa vedeti cum si ce !

de mers merge sa ajuti benzina am facut la un consum de 30 amperi 180 km in plus si cam 30% din km au fost intrari si iesiri in bucuresti pe celebrele poduri de la intrare din buc la amiaza asa ...
dar masina imi lua oricum cam 6,5-7,5 % in aceleasi conditii cu benzina simpla

agregatul l-am testat inainte sa bag masina in rk din motive evidente ... sa am ocazia sa fac si motorul daca il stricam

beneficiu : dimineata nu mai avean nevoie sa trag socul si aveam un pic de pedala in plus biggrin.gif


am observat ca desi am folosit diferite tipuri de inox alimentar apa se face rosie repede in maxim 30 minute , apa din vas ajunge in reactie maxima la 90 de grade , iar motorul merge mai incins cu 5 grade - chiar 10 (am racire cu termocupla cu senzor pe radiator , recomand celor interesati si celor cu gpl sa il mute pe blocul motor , acolo e mai bine pentru a reduce temperatura cu 5 gr si a o tine sub atenta observatie , ex daca se blocheaza termostatul ventilatorul nu se mai opreste in caz contrar .... aveti pagube )

am mai pus poze parca ...
nu am la mine s la servici acum .
nechifordrn
Lucrez acuma la o instalatie de hho, pe care vreau sa o montez pe o dacia 1410.Daca sunt interesati de scheme si generatoare v-a stau la dispozitie cu placere. Dupa alte postari din alte forumuri, este posibila o economie de combustibil de 20, pana la 40%,la un consum de pana la 30 Ah. In acest caz trebuie un acumulator de capacitate mai mare , si un alternator de minim 60 Ah, cel de pe dacie fiind de 45 Ah.
Oricum, in acest moment fiind in faza de probe a instalatiilor, orice idee verificata este binevenita. wacko.gif
tmrzvflavius
Pune si scheme cum ai facut si niste poze, si poze unde lai montat pe masina
bpapiiro
imi poate spune si mie cineva de ce ajung sa am chestii de genul asta in admisie, turbina, etc...???

testat cu 2 tipuri diferite pe 2 masini diferite. Ambele ajung la acelasi rezultat...

instalatiile sunt compuse din: generator, pwm, barbotor, valva sens. barbotorul este umplut cu electrolit pana la 60%. La una din masini avem o productie de 1,5 litri in 3 minute si la alta aveam 1,5 litri per minut. La productie mai mare, problema apare mult mai repede. In cateva ore smile.gif

Curentul masurat este de 14v si 10-12 amperi limitat din pwm.

[attachmentid=1627709370] [attachmentid=1627709371] [attachmentid=1627709372] [attachmentid=1627709373] [attachmentid=1627709374]
Concluzia... mi-am facut de treaba. smile.gif Am observat ca se curata foarte usor cu apa calduta. Problema e ca nu pot sa desfac tot motorul si sa ma apuc de spalat cu apa smile.gif

Ce solutii aveti sa nu se mai intample acest fenomen.

----------
editat de moderator: ti-am redimensionat eu pozele si le-am urcat pe forum. Data viitoare nu mai pune poze imense ca nu se pot vizualiza corect wink.gif
Mai intai le redimensionezi sa fie mai mici si apoi le urci pe forum (folosesti butonul de add reply si vei avea acces la file attachments)
danciusergiu84
"Ce solutii aveti sa nu se mai intample acest fenomen. " ?

sa nu mai folosesti mizeria aia de "electroliza"

bagi tot felul de compusi chimici in motor, dracu' stie ce acizi se mai formeaza prin combustie

si tu crezi ca produci mai multa energie ca sa compensezi acel consum de 10A care cere la randul lui mai mult combustibil? ma indoiesc fiindca ai o gramada de pierderi mecancice prin frecare mai ales la cureaua de accesorii, plus cele de transformare a energiei, din termica in mecanica la combustie si din mecanica in electrica la producerea curentului de alternator plus incalzirea produsa la "electroliza", toate aceste pierderi se materializeaza prin degajare de caldura, de fapt pierderi, suportate de consumul marit plus uzura tuturor componentelor motorului implicate in acest "circuit" defectuos de energie

nu mai visati sa va jucati cu transformarea energiilor daca nu aveti cel putin cunostinte teoretice decente in aria de acoperire a domeniilor implicate, stiu ca visele pot fi capcana mintii dar pot fi alungate prin stiinta

ca o recomandare de final concentrativa eforturile sa aduceti masina la starea tehnica standard cu mentiunea ca doar sistemul de aprindere cu platina poate fi imbunatatit cu o aprindere electronica, si daca acestea sunt insotite de un condus temperat eforturile vor fi rasplatite cu minimizarea consumului si maximizarea duratei de functionare a autovehicolului fara reparatii
bpapiiro
QUOTE(danciusergiu84 @ 30 Mar 2011, 09:57)
"Ce solutii aveti sa nu se mai intample acest fenomen. " ?

sa nu mai folosesti mizeria aia de "electroliza"

bagi tot felul de compusi chimici in motor, dracu' stie ce acizi se mai formeaza prin combustie

si tu crezi ca produci mai multa energie ca sa compensezi acel consum de 10A care cere la randul lui mai mult combustibil? ma indoiesc fiindca ai o gramada de pierderi mecancice prin frecare mai ales la cureaua de accesorii, plus cele de transformare a energiei, din termica in mecanica la combustie si din mecanica in electrica la producerea curentului de alternator plus incalzirea produsa la "electroliza", toate aceste pierderi se materializeaza prin degajare de caldura, de fapt pierderi, suportate de consumul marit plus uzura tuturor componentelor motorului implicate in acest "circuit" defectuos de energie

nu mai visati sa va jucati cu transformarea energiilor daca nu aveti cel putin cunostinte teoretice decente in aria de acoperire a domeniilor implicate, stiu ca visele pot fi capcana mintii dar pot fi alungate prin stiinta

ca o recomandare de final concentrativa eforturile sa aduceti masina la starea tehnica standard cu mentiunea ca doar sistemul de aprindere cu platina poate fi imbunatatit cu o aprindere electronica, si daca acestea sunt insotite de un condus temperat eforturile vor fi rasplatite cu minimizarea consumului si maximizarea duratei de functionare a autovehicolului fara reparatii
*




Sergiu, imi pare rau sa spun ca astfel de pareri ca ale tale am mai auzit. Problema enumerata mai sus este rezolvata deja. Nu e vorba de compusi chimici de genul naiba stie sau aprindere electronica sa inlocuiesti aprinderea clasica cu delcou (de ordinul istoriei acum). Acei compusi chimici sunt simpli de detectat cu ceva cunostinte de chimie. In cazul de mai sus este vorba de: hidrogen, oxigen in stare pura si sare de bor. Asa se rezolva problema.

Ca sa iti mai dau un argument, vezi ca einstein era cunoscut in tinerete drept un mare prost si copil retard. A visat 10 ani ca zboara in varful unui fascicol de lumina si astfel a scos celebra ecuatie, formula sau cum vrei sa o numesti. Daca nu am visa nu am realiza nimic. Iar mersul incet, masina adusa in starea tehnica standard, etc. nu era cazul in pozele de mai sus. E vorba de un BMW 530XD productie 2008 aflat in stare impecabila de functionare. Aprindere cu delcou era pe la dacie si oltcit. Cam greu sa cred ca masina ta cu astfel de aprindere mai poate fi adusa la starea tehnica standard. Asa ca ar trebui sa ne limitam aceste afirmatii la cele doar care au o analiza tehnica in spate si cunostinte vaste.

Uite un punct scurt de ce consumul de energie ca sa produci hidrogen e mai mic decat cata energie produci. WOW. abia astept sa-mi sari in cap si sa imi spui de legea lui faraday si ca asa ceva este imposibil. smile.gif)

Uite ce au facut unii cercetatori mai mari ca mine, ca x de langa mine sau ca tine. Noi nu vom ajunge niciodata sa inventam ceea ce astia au reusit. Si citez de pe site-ul --- fuse si se duse --- ca sa le fac reclama ca puteam sa dau simplu pdf-ul cu patentele inregistrate in canada si sua pentru acea productie de hidrogen:
Experimentele mai multor oameni de stiinta au aratat urmatoarele:

* Faraday: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 2106 wati sau 100% eficienta Faraday;
* Boyce: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 998 wati sau 211% eficienta Faraday fara PWM;
* Boyce: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 180 wati sau 1170% eficienta Faraday cu PWM;
* Cramton: a obtinut 900 litri de HHO intr-o ora necesitand 90 wati sau 2340% eficienta Faraday cu PWM;

Cu 900 litri de HHO se poate crea o energie mult mai mare de 90 wati dar nu intru in detalii acum.

Sper ca acum ai observat ca de fapt, de acest lucru, nu se ocupa niste "mucosi" care nu au habar de ce e ala un anod si ce e ala un catod si intr-o anumita reactie ce se formeaza la fiecare electrod. smile.gif

Iti doresc mult succes sa aduci autovehiculul in starea tehnica standard (dar vai, daca ai inlocuit delcoul cu aprindere electronica, atunci nu mai este in starea tehnica standard). Ce ai facut tu a fost primul pas pentru a controla aprinderea si pentru a limita cantitatea de benzina pierduta care degaja doar caldura. Ai limitat oricum destul de putin prin aprindere electronica. Dar nu mai intru in detalii chimice si fizice sa-ti explic de ce. Oricum, e un mic pas inainte pentru tine si a fost un mare pas inainte pentru omenire. Ma gandesc ca multi au reactionat asa cand s-a inventat conceptul de aprindere electronica. Au reactionat fix la fel ca tine spunand ca, virgula, curelele, pistoanele, frecarea, etc.

Numai bine
gotronic
QUOTE(bpapiiro @ 4 Apr 2011, 21:16)

Cu 900 litri de HHO se poate crea o energie mult mai mare de 90 wati dar nu intru in detalii acum.

Numai bine
*



Ba eu zic sa "intri in detalii", pentru ca se pare s-a descoperit perpetuum mobile si noi nu stim. Daca s-ar produce mai multa energie din cei 900 litri de HHO, inseamna ca recuperezi acei 90 Wati (din care produci inca 900 litri HHO), iti mai ramane ceva cu care te deplasezi NON STOP. (Toata viata ta) coolspeak.gif victorie.gif
bpapiiro
QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 21:45)
Ba eu zic sa "intri in detalii", pentru ca se pare s-a descoperit perpetuum mobile si noi nu stim. Daca s-ar produce mai multa energie din cei 900 litri de HHO, inseamna ca recuperezi acei 90 Wati (din care produci inca 900 litri HHO), iti mai ramane ceva cu care te deplasezi NON STOP. (Toata viata ta)  coolspeak.gif  victorie.gif
*



corect.. ai pus punctul pe i wink.gif

vezi pentru detalii: http://www.free-energy-info.com/Chapter10.pdf si in general site-ul: http://www.free-energy-info.com/ unde gasesti multe date si detalii adunate intr-un singur punct. Tot acolo gasesti si referintele catre pdf-urile de care vorbeam in postul precedent.

Iti dau asa ca sa te apuci sa citesti si sa vezi exact despre ce e vorba si cum se realizeaza.

O seara frumoasa
gotronic
"Bun" si internetul asta la ceva, iti ocupa timpul cateodata. Alea sunt reclame ieftine la niste excrocherii, sau vanzatori de iluzii ieftine. Nu am auzit multa lume care sa se laude ca foloseste asa ceva si este foarte multumit. (Cu exceptia vanzatorilor, producatorilor si anturajul acestora). In schimb am auzit pe foarte multi si de contrariul acestor "beneficii" sau nu au simtit nimic la buget. blush.gif
Cand am zis sa "intri in detalii" nu am zis sa-mi dai exemple de pe youtube sau internet. Daca se facea asa ceva corect era sa se demonstreze simplu: Cat bagi si cat scoti, nu mai mult.

Nu reclame de genul de mai jos:

1. Reduci cu pana la 60% bugetul alocat carburantilor. Acest lucru este valabil atat la condusul urban cat si extraurban. Doar imagineaza-ti cat de mult poti sa economisesti intr-un an!

2. Mareste puterea si performantele autovehiculului tau. Cu cat se arde mai mult carburant cu atat motorul tau se uzeaza si se strica mai repede. Deindata ce treci pe tehnologia HHO vei observa cum puterea si performanta autovehiculului tau creste.

3. Reduce emisiile de CO2. Elimina agentii poluanti care sunt eliminati de motorul tau prin arderea carburantului. Nu este nimic gresit sa facem ceva bun pentru mediul nostru inconjurator. Cu atat mai mult cu cat pastram si mai multi bani in buzunarul nostru.

4. Reduce temperatura din motor. Temperatura din interiorul motorului tau este foarte mare. Acest lucru face ca uleiul sa se arda mai repede, semeringurile sa se deterioreze, etc. Pastrand temperatura de lucru cu cateva procente mai jos, automat se creste durata de viata a uleiului cat si a motorului in sine.

5. Inlatura depunerile de carbon din interiorul motorului si previne noi depuneri.

6. Zgomotul motorului scade. Datorita faptului ca Hidrogenul arde foarte bine si aprinde totodata si tot combustibilul injectat, motorul va face mai putin zgomot de vreme ce si cantitatea de carburant scade.

7. Mareste durata de viata a motorului.
bpapiiro
ok, hai sa iau punct cu punct si sa iti explic pe indelete cum stau lucrurile. Cand negi un fapt, ar trebui de fapt sa aduci si argumentele de rigoare. Nimeni nu trebuie sa te creada doar pentru ca asa vrei tu sau asa crezi tu chiar daca nu poti sa contra-ataci. Astept sa-mi dai replica DOCUMENTATA la raspunsul meu documentat.

QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56)
Nu reclame de genul de mai jos:


QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56)
1. Reduci cu pana la 60% bugetul alocat carburantilor. Acest lucru este valabil atat la condusul urban cat si extraurban. Doar imagineaza-ti cat de mult poti sa economisesti intr-un an.


In momentul in care ai o reducere la cantitatea de carburant injectata in camera de ardere de pana la 60% in conditii de siguranta, e si normal ca acel 60% castig din bugetul alocat la ora actuala sa se regaseasca in buzunarul tau. Vezi in continuare raspunsurile ca sa nu ma repet.

QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56)
2. Mareste puterea si performantele autovehiculului tau. Cu cat se arde mai mult carburant cu atat motorul tau se uzeaza si se strica mai repede. Deindata ce treci pe tehnologia HHO vei observa cum puterea si performanta autovehiculului tau creste.


Hidrogenul are cifra octanica 120 fata de benzina unde cea mai buna are cifra octanica 99. Cifra octanica masoara exponential puterea degajata la ardere. Drept urmare, nu e o crestere liniara iar puterea e undeva la de 4 ori mai mare decat la benzina din exemplu. De aici vine castigul de putere de care se vorbeste acolo. Iar prin ardere nu se mai degaja altceva decat apa. In cazul benzinei se degaja si carbon care se combina apoi cu oxigenul rezultant CO2 si CO pe langa carbon necombinat cu oxigen (oxigenul din aer are o puritate de 20%) care nu e suficient sa combine toti atomii de carbon. Nu dau si formula chimica la reactia cu pricina ca nu are sens. trebuie sa inteleaga toata lumea faptul.

QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56)
3. Reduce emisiile de CO2. Elimina agentii poluanti care sunt eliminati de motorul tau prin arderea carburantului. Nu este nimic gresit sa facem ceva bun pentru mediul nostru inconjurator. Cu atat mai mult cu cat pastram si mai multi bani in buzunarul nostru.


Luam un exemplu ipotetic ca sa pot explica. Autoturismul tau consuma acum 10l/100km. In acei 10l sunt 10.000 atomi de carbon, ipotetic vorbind. Carbonul se stie ca nu arde (se construiesc cladiri, usi ignifuge, etc din el). Ceea ce arde ca sa produca caldura si putere la autoturism e hidrogenul din molecula de benzina. Molecula respectiva are in componenta intre 7 si 9 atomi de carbon iar de fiecare atom de carbon se leaga 2 sau 3 atomi de hidrogen. Carbonul are valenta 4. Asadar, ajungem la 10.000 atomi de carbon ipotetic vorbind (numarul e mult mai mare).

Daca consumul tau se reduce de la 10l/100km la 7l/100km, asta inseamna ca in cei 7l ai doar 7000 atomi de carbon care vor fi eliberati in atmosfera prin CO2, CO si C simplu. In realitate, cand dai mai putin carbon cu 30%, asta nu inseamna ca poluezi mai putin si protejezi mediul?

QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56)
4. Reduce temperatura din motor. Temperatura din interiorul motorului tau este foarte mare. Acest lucru face ca uleiul sa se arda mai repede, semeringurile sa se deterioreze, etc. Pastrand temperatura de lucru cu cateva procente mai jos, automat se creste durata de viata a uleiului cat si a motorului in sine.


Temperatura in motor creste datorita faptului ca benzina injectata in camera de ardere nu este toata folosita la punerea in miscare a pistonului. Deasemenea, nu toata benzina reuseste sa arda atunci cand scanteia se produce, pistonul incepe sa coboare si pana cand pistonul ajunge in punctul cel mai de jos. benzina se mai arde si in timpul cat pistonul urca si supapa de evacuare este deschisa. Acest lucru produce doar caldura si noxe.

Prin introducerea hidrogenului si scaderea cantitatii de carburant se realizeaza urmatoarele: cantitatea de carburant scade cu 30% in schimb adaugam 1l de hidrogen. Hidrogenul arde tot imediat ce se produce scanteia si antreneaza si carburantul sa arda. Desigur, va mai ramane carburant nears pt ca nu am ajuns la 60% reducere a cantitatii de carburant introduse. Insa, cantitatea de benzina ramasa care sa se aprinda odata cu deschiderea supapei de evacuare este mult mai mica si drept urmare, cantitatea de caldura degajata scade. Astfel se explica scaderea temperaturii motorului. De ce se arde mai greu uleiul si creste durata de viata a motorului miscorand temperatura? La intrebarea asta cred ca poate raspunde oricine care in viata lui a facut macar odata cartofi prajiti asa ca nu insist sa explic de ce.

QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56)
5. Inlatura depunerile de carbon din interiorul motorului si previne noi depuneri.


Asta e o intrebare frumoasa. De ce se inlatura depunerile de carbon. Am explicat ca prin ardere se degaja CO2, CO, gaze care se elimina prin evacuare si totodata C (carbon necombinat) care se depune o parte pe cilindrii, pistoane, supape si o parte insemnata care este antrenata de gazul CO2 si CO iese prin admisie si este captat de filtrul de particule la motoarele diesel. Totusi, de ce sa nu se mai depuna? Pentru ca, prin arderea hidrogenului in prezenta oxigenului rezulta apa. Apa datorita temperaturii din camera de ardere se transforma in vapori rapid. Vaporii de apa umezesc camera de ardere dand posibilitatea carbonului sa fie curatat de pe pistoane, etc si aruncat in admisie iar apoi captat de filtrul de particule. cabonul nu are reactie chimica cu apa. In schimb, introducand gaz HHO, adica si oxigen de puritate mare (nu ca cel din aer de 20% puritate), mai mult carbon se va putea combina cu oxigenul si va rezulta CO si CO2 fara sa mai avem depuneri de carbon. Carbonul sub forma de atomi necombinati cu nimic este foarte toxic. Poate profoca moartea foarte rapid, asadar, nu incerca sa mananci. smile.gif

Sper ca am raspuns binisor la punctul asta.

QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56)
6. Zgomotul motorului scade. Datorita faptului ca Hidrogenul arde foarte bine si aprinde totodata si tot combustibilul injectat, motorul va face mai putin zgomot de vreme ce si cantitatea de carburant scade.


Cum de scade zgomotul motorului? E prima data cand imi pun si eu intrebarea asta, insa, am observat ca scade atat la masinile pe benzina cat si la cele diesel. Masina pe benzina la semafor nici macar nu mai aud motorul. Asadar, care este explicatia logica? Am observat ca motorul merge mult mai rotund. Asta sa fie oare explicatia? Deasemenea, o parte din zgomot este dat exact ca la arme: nu in momentul exploziei carburantului sau a prafului de pusca ci atunci cand aerul cald degajat in urma exploziei intra in contact cu aerul rece din atmosfera. Daca am instala amortizoare la masina nu am mai avea zgomot in afara de cel produs de angrenaje prin frecare. Asadar, scazand temperatura in motor, prin arderea hidrogenului se degaja apa, apa care capteaza apoi din temperatura aerului si o scade pana in momentul in care apa se transforma in vapori, de aici si zgomotul mai mic al motorului. De exemplu, eu pot sa tin mana la 2cm de teava de esapament dupa ce am parcurs 400km fara oprire si nu ma ard gazele de esapament deloc. Incearca si la tine dar progresiv incearca sa te apropii cu mana de iesirea gazelor din teava de esapament si lasa gazele sa iti iasa exact in mana.

QUOTE(gotronic @ 4 Apr 2011, 22:56)
7. Mareste durata de viata a motorului.[/i]
*



Ei, e ca la intrebarea cu uleiul si cartofii prajiti. Acelasi raspuns.

Acum revenind la punctul 1 pentru ca am mai dat niste explicatii pe parcurs. Daca montezi o asemenea instalatie, tot ce o sa observi este o crestere a puterii. Asadar, trebuie un dispozitiv care sa ii spuna masinii tale ca are un surplus de putere si ca nu mai are nevoie de asa de mult carburant. Acest lucru se realizeaza cu ajutorul unui chip EFIE. Daca masina este echipata cu port de diagnoza OBD2, atunci recomand chipurile americane volo performance codate FS2, adica pentru HHO, unde reduce cantitatea de carburant dinamic pana la 60%. E o chestie desteapta si practic intervine intre niste senzori si ECU. Daca nu ai un port OBD2, atunci e mai dificil in cazul in care ai aprindere electronica. Adica, ai un ECU totusi si masina e pe injectie. Aici treaba e mai complicata pentru ca eu nu am lucrat cu un efie pentru astfel de masini. Sunt de cumparat in cazul in care nu vrei sa faci unul ca sa modifici semnalul dat de senzorii de oxigen si debitmetru astfel incat sa ii spui lui ECU ca e ok sa aibe mai mult oxigen acum pe evacuare fata de cat a bagat si ca tot ce trebuie sa faca este sa reduca cantitatea de carburant. In fapt, efie-ul va spune lui ecu ca are mai putin oxigen si il lasa pe acesta sa functioneze ca si cum ar fi in parametrii normali. Daca ai doar aprindere electronica inlocuind un delcou si carburator, treaba e simpla. Maresti avansul la delcou si in acelasi timp montezi alte jigloare mai mici cu procentul cu care doresti sa se reduca consumul de carburant. Dupa ce ai facut acest exercitiu, daca masina nu are suficienta putere, atunci pui un jiglor de capacitate putin mai mare, iar daca tot ai putere suficienta poti incerca cu unul mai mic.

Daca crezi ca am omis ceva si inca mai ai intrebari, atunci da-mi un reply. Stiu ca e greu de crezut insa, in acele momente, te apuca si mai citeste odata documentatiile alea pe care le-am scris eu. Site-ul ala dat ca exemplu dupa cum vezi nu iti vinde nimic si asta ar trebui sa fie primul semn de intrebare ca nimeni nu te pacaleste cu nimic. Acolo iti explica cum trebuie multe detalii. Pe lumea asta mai sunt si oameni care nu cer bani si nu vor bani pe orice rahat cum se intampla in romanica noastra.

Dupa ce ai citit, referitor la prietenii care nu au simtit beneficii, citeste inca odata ce am scris eu si am explicat ca se face si vezi ce anume nu au facut ei. Deasemenea, e foarte important electrolitul folosit. trebuie soda caustica sau hidroxid de potasiu. Altfel, ai alte probleme. Atentie insa la soda caustica pentru ca trebuie inca un vas cu o solutie care sa neutralizeze soda, gen acid boric smile.gif. Altfel, vei avea sapun in motor si fara sa faca baloane de sapun pe teava de esapament radmasa.gif asa cum am avut eu in pozele expuse mai sus.

Mult succes. cool.gif
paul_p
Da, sunt unele site-uri de nadejde, au reusit sa schimbe chiar si legile fizicii.
Einstein era mic copil, astia sunt beton!

Electroliza consuma mai multa energie decat se obtine prin arderea hidrogenului.
bucatzel
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24)
Temperatura in motor creste datorita faptului ca benzina injectata in camera de ardere nu este toata folosita la punerea in miscare a pistonului. Deasemenea, nu toata benzina reuseste sa arda atunci cand scanteia se produce, pistonul incepe sa coboare si pana cand pistonul ajunge in punctul cel mai de jos. benzina se mai arde si in timpul cat pistonul urca si supapa de evacuare este deschisa. Acest lucru produce doar caldura si noxe.

Prin introducerea hidrogenului si scaderea cantitatii de carburant se realizeaza urmatoarele: cantitatea de carburant scade cu 30% in schimb adaugam 1l de hidrogen. Hidrogenul arde tot imediat ce se produce scanteia si antreneaza si carburantul sa arda. Desigur, va mai ramane carburant nears pt ca nu am ajuns la 60% reducere a cantitatii de carburant introduse. Insa, cantitatea de benzina ramasa care sa se aprinda odata cu deschiderea supapei de evacuare este mult mai mica si drept urmare, cantitatea de caldura degajata scade. Astfel se explica scaderea temperaturii motorului. De ce se arde mai greu uleiul si creste durata de viata a motorului miscorand temperatura? La intrebarea asta cred ca poate raspunde oricine care in viata lui a facut macar odata cartofi prajiti asa ca nu insist sa explic de ce.
*




Al dracu' daca stiu de ce ma iau in gura cu voi, cand puteam sa va las in plata voastra cu topicul pacii, sa visati in continuare.

Dar cand vad aberatia aia cu scaderea temperaturii motorului, si inca si ARGUMENTATA ( si de parca n-ajungea, mai e argumentata si prost.), mi se ridica parul de pe spate.

Prea multa termodinamica n-ai studiat la viata 'mnitale. transferul mare de caldura se face cand diferenta de temperatura e mare, adica imediat dupa scanteie, ca de-aia-i zice explozie, si nu cand deja amestecul e decompresat, pe evacuare.

Oricum, vreau o explicatie mai amanuntita cum de scade uzura motorului prin scaderea temperaturii de regim.
nikuniku
cum naiba sa nu arda tot amestecul carburant,mai ales la motoarele pe injectie,cand totul este dozat si calculat,pe net sunt multe referiri la motoarele cu hidrogen,dar??nimic concret,sa vedem masina pe strada si cu dara de apa curgand pe esapament,cred ca vom mai avea mult de asteptat
bpapiiro
QUOTE(bucatzel @ 5 Apr 2011, 15:24)
Al dracu' daca stiu de ce ma iau in gura cu voi, cand puteam sa va las in plata voastra cu topicul pacii, sa visati in continuare.

Dar cand vad aberatia aia cu scaderea temperaturii motorului, si inca si ARGUMENTATA ( si de parca n-ajungea, mai e argumentata si prost.), mi se ridica parul de pe spate.

Prea multa termodinamica n-ai studiat la viata 'mnitale. transferul mare de caldura se face cand diferenta de temperatura e mare, adica imediat dupa scanteie, ca de-aia-i zice explozie, si nu cand deja amestecul e decompresat, pe evacuare.

Oricum, vreau o explicatie mai amanuntita cum de scade uzura motorului prin scaderea temperaturii de regim.
*



Tu ai citit cumva ceea ce am scris eu? mai citeste inca odata si ai sa vezi. daca tot nu intelegi mai citeste odata cuvant cu cuvant si atunci poate o sa vezi cum stau lucrurile. Deasemenea, citeste putin si despre cum functioneaza aprinderea si cum se dau scanteile la bujii si apoi mai discutam.

Asa ca motiveaza tehnic spusele tale si apoi iti pot da mai multe detalii. Spuneam mai devreme ca nu trebuie sa credem un x pentru ca asa vrea x. X trebuie sa demonstreze ca y greseste asa cum a facut y fata de x, cu argumentele de rigoare. Pana una alta, eu vad cum functioneaza zi de zi. vezi filmuletul de mai jos cu montajul si apoi incearca sa reproduci ultima parte smile.gif. Nici macar nu poti sa apropii mana de masina. Si masina se vede ca are picaturi multe de apa pe ea, adica vine de afara si motorul este cald. Na, nu are ceas care sa arate temperatura motorului ca se controleaza automat.

Asadar, dreptul la replica se castiga motivand si nu doar pentru ca asa vrei tu sa credem ceilalti. Ti-am explicat si treaba cu einstein. Sa iti explic si pe aia cu arhimede? Sau sa te las sa mai citesti?


QUOTE(nikuniku @ 5 Apr 2011, 16:47)
cum naiba sa nu arda tot amestecul carburant,mai ales la motoarele pe injectie,cand totul este dozat si calculat,pe net sunt multe referiri la motoarele cu hidrogen,dar??nimic concret,sa vedem masina pe strada si cu dara de apa curgand pe esapament,cred ca vom mai avea mult de asteptat
*



Foarte simplu.. ai incercat sa pui motorina de exemplu intr-o ceasca si sa ii dai foc? Surpriza... motorina nu se va aprinde. Cauta sa vezi cazul cu benzina cand se aprinde. wink.gif In cazul motorinei de exemplu, injectorul pulverizeaza si carburantul care se aprinde e doar cel de pe peretii camerei de ardere, adica cea care "se scurge". Nu intru in mai multe detalii ca nu are sens. Cauta si o sa vezi cum stau lucrurile in cazul in care vrei informatii mai detaliate.

Cat despre masina, iti dau un link cu masina mea care are asa ceva montat si merge pe drumurile patriei fara probleme:
http://www.youtube.com/watch?v=nawApMQ1iLQ
danciusergiu84
mai repede vedem ce e in poza... dar nu asta ar fi problema... distrugerea unui motor... nici banii aruncati pe o instalatie... cel mai mult se pierde la cresterea consumului de benzina prin cresterea consumului de curent (in timp)

@bpapiiro - cat iti iasa la afacerea asta, fii sincer sa n-o mai dam pe dupe visini...
bpapiiro
QUOTE(danciusergiu84 @ 5 Apr 2011, 18:19)
mai repede vedem ce e in poza... dar nu asta ar fi problema... distrugerea unui motor... nici banii aruncati pe o instalatie... cel mai mult se pierde la cresterea consumului de benzina prin cresterea consumului de curent (in timp)

@bpapiiro - cat iti iasa la afacerea asta, fii sincer sa n-o mai dam pe dupe visini...
*




Vad ca lumea iubeste pozele mele smile.gif.. e foarte frumos sa le vedeti dar daca nu invatati nimic din ele tot degeaba. Ce trebuie invatat din pozele alea e sa nu montati niciodata o astfel de instalatie cu soda folosita pe post de electrolit daca nu aveti o solutie tampon pentru a neutraliza vaporii de soda. Punct. Initial m-am speriat dar cand am vazut ca niciunul din voi nu are habar si nu poate sa dea un raspuns documentat, m-am apucat de discutat cu oameni care stiu mai multe... drept urmare am inteles ca e sapun imediat ce am turnat apa calda si am vazut cum se curata tot.

Raspuns?!

Ce-mi iese? Nimic in principiu. In neprincipiu, astia ultimii mi-au schimbat instalatia si mi-au si explicat de ce am avut acele probleme pe sistemul portughez sau pe cel de la hidrogenauto ca doar e aceeasi chestie. Ce nu inteleg eu e ce va iese voua negand un fapt demonstrat stiintific. Stii, e ca si cand te-ai intoarce in 1970 cand calculatoarele mergeau pe baza de cartele si ai incerca sa rezolvi o problema de spargere a unei chei pe 1024 biti. Nu o sa reusesti niciodata. D-asta nu a reusit nici faraday cand a aratat ce e aia electroliza si cand a reusit sa scoata maxim cu ce avea el atunci. Acum, tocmai datorita unor integrate, timere sau cum vrei sa le iei, acest lucru este posibil. si punct. deja simt ca pierd vremea incercand sa explic unor oameni care nu deschid ochii deloc. Ar trebui sa veniti si sa vedeti masina cum merge. iar daca tot mai sunt intrebari, incep atunci sa desfac pe la motor sa vedem cum arata. Oricum, o sa fac operatiunea asta in vara cand o sa am deja 10.000km parcursi cu masina. Vrei sa mai fac odata poze la partile alea si sa filmez din momentul in care ma apuc de desfacut? atunci or sa iti dispara intrebarile?
nikuniku
bpapiiro din pacate pentru tine stiu diferenta dintre un motor diesel si unu pe benzina,la ce presiune se aprinde motorina si la ce tensiune fac explozie vaporii de benzina
Eu nu am nimic impotriva ca tu mergi cu hidrogen in loc de benzina,din partea mea poti baga in motoru tau si carbuni,dar inventia ta este SIGURA DE A MERGE PE DRUMURILE PUBLICE este omologata la RAR?
Eu sunt pe principiu ca daca un motor este facut sa functioneze cu benzina(motorina) pai aia bag in rezervor,eu consider GPL-ul bomba pe roti,chiar daca multi de pe forum se vor simti admolestati si vor incerca sa-mi explice avantajele gazului,le stiu,sunt mai ieftine si atat,in timp un motor care merge cu gpl se duce mai repede decat daca ar fi mers cu ce la facut constructoru
Toata stima,ca tu vrei sa faci ceva sa mearga,dar sa prezinte o siguranta in trafic,gpl-ul este omologat RAR,butelia este facuta sa reziste si daca trece tancu peste ia,dar sunt furtune,tevi,robineti,care in caz de accident....
Pe net este un site care prezinta detaliat cum se modifica un motor sa mearga cu hidrogen,dar camasile de pistoane sunt,,,imbracate,,,in ceramica la fel si esapamentu
bpapiiro
QUOTE(nikuniku @ 5 Apr 2011, 20:19)
bpapiiro  din pacate pentru tine stiu diferenta dintre un motor diesel si unu pe benzina,la ce presiune se aprinde motorina si la ce tensiune fac explozie vaporii de benzina
Eu nu am nimic impotriva ca tu mergi cu hidrogen in loc de benzina,din partea mea poti baga in motoru tau si carbuni,dar inventia ta este SIGURA DE A MERGE PE DRUMURILE PUBLICE este omologata la RAR?
Eu sunt pe principiu ca daca un motor este facut sa functioneze cu benzina(motorina) pai aia bag in rezervor,eu consider GPL-ul bomba pe roti,chiar daca multi de pe forum se vor simti admolestati si vor incerca sa-mi explice avantajele gazului,le stiu,sunt mai ieftine si atat,in timp un motor care merge cu gpl se duce mai repede decat daca ar fi mers cu ce la facut constructoru
Toata stima,ca tu vrei sa faci ceva sa mearga,dar sa prezinte o siguranta in trafic,gpl-ul este omologat RAR,butelia este facuta sa reziste si daca trece tancu peste ia,dar sunt furtune,tevi,robineti,care in caz de accident....
Pe net este un site care prezinta detaliat cum se modifica un motor sa mearga cu hidrogen,dar camasile de pistoane sunt,,,imbracate,,,in ceramica la fel si esapamentu
*



Draga nikuniku,

Conform spuselor celor de la rar, de la care exista si o hartie scrisa si pe care o am, instalatia de electroliza montata pe autoturism, si acum citez, "Dispozitivul de electroliza a apei, care are ca efect reducerea consumului de combustibil, reducerea emisiilor poluante si cresterea puterii motorului, nu este pe Lista produselor si materialelor de exploatare destinate utilizarii la vehiculele rutiere, care necesita certificare/omologare in vederea introducerii pe piata. Din acest motiv nu este obligatorie certificarea/omologarea RAR a echipamentului in vederea comercializarii sale."

Asadar, conform spuselor domnului Constantin de la RAR-ul de pe calea grivitei, nu este necesara o astfel de omologare.

Despre siguranta pot sa te asigur ca este foarte sigura. In niciun caz nu poate fi comparata cu o instalatie GPL sau cu un rezervor plin cu benzina agitata ce are foarte multi vapori. De ce spun asta? Aparatul de electroliza porneste doar in momentul in care motorul porneste. Hidrogenul astfel produs nu este stocat nicaieri. Trece prin cateva vase unde se afla foarte putin hidrogen si apoi ajunge in admisie. Cantitatea de hidrogen este undeva la 1-3 litri pe minut in conditiile in care un motor diesel de exemplu are nevoie de peste 70 litri pe minut de aer. Asadar, se consuma instant acel hidrogen.

Referitor la motor si la mersul cu hidrogen sau cu gpl, te inteleg intr-o oarecare masura. Hidrogenul stim ca arde la temperaturi mult mai mari decat benzina de exemplu sau gpl-ul. Insa, temperatura este scazuta in faza de compresie datorita vaporilor de apa ce capteaza caldura instalata la compresia aerului astfel incat atunci cand se produce explozia, temperatura trebuie sa creasca de la una mult mai mica si per total, temperatura de lucru o sa fie mai mica decat atunci cand nu exista hidrogen montat. Vara cel putin cand o sa se incalzeasca foarte tare lichidul cu acid boric, vor rezulta mai multi vapori de apa si sare de bor, sare de bor care e un foarte bun lubrifiant si nu are efecte negative. Ba va ajuta foarte tare la scaderea temperaturii de lucru.

Multumesc frumos pentru aprecieri. Unii trebuie sa faca si d-astea. Cel putin, masina mea consuma 15% in oras la mers lejer si 9 in afara la mers regulamentar. Prin aceasta instalatie am scazut consumul la 9% in oras si 6 in afara. Adica, am adus-o sa mearga ca o masina normala si totodata nu am pierdut puterea. Vaporii aia de apa salveaza situatia si d-aia nu e nevoie de imbracaminte speciala la pistoane, camasi, etc...

Totusi, eu NU intentionez sa merg numai pe hidrogen. E aproape imposibil. In primul rand ar trebui modificate injectoarele. As putea sa dau o fuga la Delphi si sa le cer un anumit tip de injector insa, e cam prea mult de munca momentan, nu am toate cunostintele necesare si in plus imi trebuie o masina pe care sa imi permit sa o stric. Ce fac eu acum e doar sa reduc consumul cu 40-50% si e bine pentru inceput.

Am observat ca si honda face astfel de teste cu aparate de electroliza. Era un articol pe site-ul lor acum cateva luni. Imi pare rau ca nu l-am pastrat. Mai sunt deasemenea niste autobuze care folosesc electroliza prin germania. Ei bine, pe un tractor sau pe un tir as instala o astfel de aparatura pentru ca ai loc sa instalezi dimensiuni mai mari si cu un randament mult mai bun chiar legate in serie.

Eu spun ca momentan sa nu te sperii de idee si chiar sa-i incurajezi pe cei care isi pun masinile la bataie in ideea de a dezvolta ceva de care apoi vom profita toti. gandeste-te doar, nu ai prefera ca cu banii platiti intr-o luna pe carburant sa mergi 2 luni? Eu unul prefer si d-asta am trecut la a-mi folosi capul si cunostintele acumulate in scoala.

Daca te intereseaza mai multe trimite-mi un e-mail la id-ul cu care scriu aici at yahoo.com.

sa ai o seara frumoasa
bygy007
nikuniku
oare ce este mai sigur la accident sau incendiu un rezervor de plastic sau o butelie calculata la o anumita presiune si cu sisteme de sigurata pentru eliminarea presiunii in exces

QUOTE
gandeste-te doar, nu ai prefera ca cu banii platiti intr-o luna pe carburant sa mergi 2 luni

la ce faceti voi la ora actuala , sau poate nici peste citiva ani nu o sa se intimple asta , pina nu o sa se gaseasca o metoda de spargere a moleculei de apa cu consum cit mai redus de energie si intr-o cantitate suficienta pentru alimentarea unui motor de masina

in prezent dupa mine singura modalitate de a iesi bine este gpl-ul , la un cost jumatate decit benzina (2,7lei) echivalentul unui consum de 5% in oras benzina , nu stiu ce masina la capacitatea de 1,6 poate face asta , consum 5% urban


odata , acum citva ani era rentabil diselul cind motorina era mult mai ieftina decit benzina acum cind de multe ori este mai scumpa decit benzina nu se mai renteaza , la un consum de 6-8% urban
bpapiiro
QUOTE(bygy007 @ 5 Apr 2011, 22:07)
nikuniku 
oare ce este mai sigur la accident sau incendiu un rezervor de plastic sau o butelie calculata la o anumita presiune si cu sisteme de sigurata pentru eliminarea presiunii in exces


la ce faceti voi la ora actuala , sau poate nici peste citiva ani nu o sa se intimple asta , pina nu o sa se gaseasca o metoda de spargere a moleculei de apa cu consum cit mai redus de energie si intr-o cantitate suficienta pentru alimentarea unui motor de masina

in prezent dupa mine singura modalitate de a iesi bine este gpl-ul , la un cost jumatate decit benzina (2,7lei) echivalentul unui consum de 5% in oras benzina , nu stiu ce masina la capacitatea de 1,6 poate face asta , consum 5% urban
odata , acum citva ani era rentabil diselul cind motorina era mult mai ieftina decit benzina acum cind de multe ori este mai scumpa decit benzina nu se mai renteaza , la un consum de 6-8% urban
*




Este mai sigur un rezervor de plastic care nu are cum exploda. Apa sau sda caustica nu am auzit sa explodeze.

Metoda de electroliza am explicat-o mai sus dar se pare ca nimeni nu citeste. E inventata de prin 98 cand a fost patentata in canada. din 2008 a devenit public patentul ca nu a mai avut cine sa il reinoiasca. Tipul respectiv a fost omorat. Oare de ce? smile.gif

cu gpl-ul la pret de jumatate decat bezina dar cu consum mai mare decat benzina, ajungi la un castig de maxim 35%. Cum am spus eu mai sus castigi 40-50%. Fa tu calculele smile.gif. Uite sa te ajut. Benzina, consum 10% in oras, GPL, consum 13% in oras. Pret benzina, 54 ron, pret gpl, 35 ron. Adica, ai o reducere de 35%. Insa eu nu am mai gasit gpl sub 3 lei. Oricum, chiar si pe calculul asta tot iesi mai putin. Si mai luam in calcul pretul instalatiei unde una buna ajunge la 1000 eur (dublu sau chiar triplu fata de HHO), vezi ca mergi 2 ani ca sa amortizezi gpl-ul.

asadar, e mai sigur HHO. Oricum, sunt constient de faptul ca cei care vand gpl vor sari ca arsi in sus pentru ca isi pierd painea si altceva nu stiu a face sau nu vor sa gandeasca. insa, unii inteligenti se reprofileaza rapid si acum cand este timpul.
bygy007
daca se fisureaza incepe sa curga benzina pe ceva incins nu ia foc? , (pune benzina pe o galerie de evacuare , ce zici ia foc? fa acelasi lucru si cu gazul dintr-o bricheta)
eu ma bazez pe datele culese de la masina mea
bpapiiro
QUOTE(bygy007 @ 5 Apr 2011, 22:48)
daca se fisureaza incepe sa curga benzina pe ceva incins nu ia foc? , (pune benzina pe o galerie de evacuare , ce zici ia foc? fa acelasi lucru si cu gazul dintr-o bricheta)
eu ma bazez pe datele culese de la masina mea
*



Bygy, tu ai citit ce am scris eu? Instalatia asta NU FOLOSESTE BENZINA. drept urmare, ce sa curga si pe ce? apa cu sare de bor? soda caustica diluata foarte tare cu apa, adica 1% soda si 99% apa? asta vrei tu sa arda daca pica pe galeria de evacuare? Eu zic sa mai citesti odata ce am scris pentru ca raspunsul tau e pe dinafara. la electroliza NU SE FOLOSESTE CARBURANT ci doar apa distilata care nici macar curent electric nu ar conduce daca nu as pune 1% soda caustica. cred ca ai vrut sa dai un raspuns la motoarele care merg numai cu benzina sau la cele care merg cu gpl ca motorina nu se aprinde daca torni continuu. daca doar picuri pe evacuare e posibil sa se aprinda daca galeria are temperatura optima si motorina doar unge galeria.

cam atat momentan. Cititi oameni buni si voi ceea ce am scris inainte de a face afirmatii. Si ganditi-va asa: poate ala de a scris o fi el bou sau cum vreti voi sa imi spuneti insa, exista si posibilitatea sa aibe ceva in cap si poate chiar are dreptate. asa ca mai citeste odata.

multam mult.

scuze pentru limbajul putin mai dur. e 1 noaptea si inca ma documentez. smile.gif
krapcarasu
aici vorbim de dacii, o instalatie gpl e vreo 200 euro pt carburatie, iar cu hidrogen rugineste , o fi bun la masini performante
paul_p
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 22:16)

Conform spuselor celor de la rar, [...] "Dispozitivul de electroliza a apei, care are ca efect reducerea consumului de combustibil, reducerea emisiilor poluante si cresterea puterii motorului,

Super tare.
Arata-ne si nou minunea aceea de hartie de la RAR la care faci referire, in care se spune ca "Dispozitivul de electroliza a apei, care are ca efect reducerea consumului de combustibil, reducerea emisiilor poluante si cresterea puterii motorului".
bygy007
stiu si eu cu ce se maninca electroliza apei ca doar am trecut pe la scoala nu am chiulit , si vorbeam de spargerea rezervorului de benzina nu al inventiei voastre
eu in locul sodei caustice as folosi sare de bucatarie e mai putin coroziva decit soda

o sa ramin sa vad cind ati ajuns la 20-30 % economie

vezi celebra remarca a lui Antoine-Laurent Lavoisier
"nimic nu se pierde nimic nu se castiga totul se transforma"


QUOTE(bpapiiro @ 6 Apr 2011, 00:45)
Si ganditi-va asa: poate ala de a scris o fi el bou sau cum vreti voi sa imi spuneti insa, exista si posibilitatea sa aibe ceva in cap si poate chiar are dreptate. asa ca mai citeste odata.
*




NU AM JIGNIT PE NIMENI , inca nu am facut raport catre moderatori , dar pe viitor nu se stie
danciusergiu84
n-are rost sa va mai chinuiti sa-i explicati omului, se poate observa din filmulet ce vocabular "vast" detine domnul ce incearca sa fie un mic om de stiinta invocand nume celebre si texte de comerciant

contul dansului pe acest forum a servit doar pentru a face reclama mascata acelui produs si paginii web respective deocamdata

bpapiiro - cu stima, dar ai incercat tot timpul sa ma inveti gresit niste lucruri care le stapanesc mai bine decat tine
bucatzel
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 19:10)
Foarte simplu.. ai incercat sa pui motorina de exemplu intr-o ceasca si sa ii dai foc? Surpriza... motorina nu se va aprinde. Cauta sa vezi cazul cu benzina cand se aprinde. wink.gif In cazul motorinei de exemplu, injectorul pulverizeaza si carburantul care se aprinde e doar cel de pe peretii camerei de ardere, adica cea care "se scurge". Nu intru in mai multe detalii ca nu are sens. Cauta si o sa vezi cum stau lucrurile in cazul in care vrei informatii mai detaliate.
*



Afirmatia asta singura ar trebui sa ma lamureasca pe viata. dar eu insist:

QUOTE(bucatzel @ 5 Apr 2011, 16:24)
vreau o explicatie mai amanuntita cum de scade uzura motorului prin scaderea temperaturii de regim.
*



Nu de alta, stiu sigur ca nu este asa, si inca pentru un motiv al naibii de simplu. Si lasa-i te rog in pace pe Einstein ,Arhimede samd.
diaconuliviu
Pai in afirmatia 1 e o eroare:
Motorina care se aprinde e aia bine pulverizata, nu cea de pe pereti.
Si se aprinde din cauza temperaturii in camera in urma comprimarii.
Daca ajunge sa se aprinda mai usor aia de pe peretii camerei de ardere, e multa calamina incandescenta acolo...adica nu e bine.

La afirmatia 2 se "bat cap in cap" doua teorii:

a. Uzura e mai mica daca frecarea are loc la temperatura mai mica (ruperea legaturilor atomice e mai usoara la temperaturi mari, ca atare si metalele se uzeaza mai repede la temperaturi mari). De asemenea uleiul ala pelicular de pe peretii cilindrului e mult prea fluid la temperaturi mari sau..poate arde sau craca.
b. Daca peretii cilindrului si camerei de ardere sint reci, o parte din combustibil condenseaza pe ei, inrautatind aprinderea/arderea acelui carburant si spalind marunta pelicula de ulei. Iata accentuarea uzurii.

De aia se alege un compromis, mai ales la carburate: sa fie suficient de cald pentru evaporare buna si destul de rece pentru preintimpinarea uzurii.

La injectie (motoare cu ECU) unde cantitatea injectata e usor reglabila, se poate evita uzura prin spalarea peliculei de ulei, de aia se poate scadea putin temperatura dar nu mult. Oricum temperatura de regim si la injectate a ramas pe la 80 grade C.
klaus
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24)
Hidrogenul are cifra octanica 120 fata de benzina unde cea mai buna are cifra octanica 99. Cifra octanica masoara exponential puterea degajata la ardere. Drept urmare, nu e o crestere liniara iar puterea e undeva la de 4 ori mai mare decat la benzina din exemplu.
*

Ma scuzati va rog, am o nelamurire: ce masoara cifra octanica?
bucatzel
Eh, asemenea intrebare nu-i de rangul lui Einstein, ajunge si wiki pentru atat.

QUOTE
Octane rating does not relate to the energy content of the fuel. It is only a measure of the fuel's tendency to burn in a controlled manner, rather than exploding in an uncontrolled manner. Where the octane number is raised by blending in ethanol, energy content per volume is reduced.


Dar daca tot ajungem pe acolo, dam de urmatorul articol:

http://en.wikipedia.org/wiki/Heating_value

unde se prezinta si puterea energia ce se obtine prin arderea combustibilului. Cum se sustinea mai sus, energia hidrogenului e de cateva ori mai mare. Numai ca nici valoarea asta nu are vreo treaba cu lucrul mecanic care se obtine prin ardere.

Noroc ca tot prietenul wiki ne ajuta si aici cu informatii.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_gallon_equivalent

Las placerea cui o vrea sa normalizeze datele din tabelul ala.
klaus
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24)
Carbonul sub forma de atomi necombinati cu nimic este foarte toxic. Poate profoca moartea foarte rapid, asadar, nu incerca sa mananci.

Poti detalia si aspectul asta? Ca ar fi prima oara cand as auzi ca grafitul sau mina de creion sunt foarte toxice.
bpapiiro
Nu mai detaliez nimic. Am spus odata pentru cei ce au urechi sa auda si ochi sa citeasca. Deja e o pierdere de vreme sa incerci sa explici cuiva ceva ce deja a fost explicat. Mergeti in continuare la pompa mai des decat merg eu in conditiile in care motorul meu scoate 235 cai. aveti filmuletul demonstrativ cu instalatia, aveti explicatia de consum, aveti internetul la dispozitie unde gasiti detaliile. trebuie insa citite multe pagini ca sa poti intelege.

Si ca sa lamuresc pozele, azi am desfacut si am facut si poze si arata impecabil. NU mai pun pozele ca sunt neinteresante pentru cititorii topicului.

Mult succes si spor la ce arata poza asta:

user posted image
bucatzel
Hai las-o moarta ca macane, si recunoaste mai bine ca n-ai habar ce spui pe aici.

Ca prin diverse cu instalatii de hidrogen, o poate da oricare din noi, si probabil chiar mai convingator ca 'mneata.
klaus
pornind de la
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24)
Daca crezi ca am omis ceva si inca mai ai intrebari, atunci da-mi un reply

In continuare am cateva nelamuriri, poate imi raspunzi asa cum ai mentionat mai sus:
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24)
raspunsul meu documentat

Deci:
1. Ce masoara cifra octanica pe care o invoci in calculele cu hidrogenul?
2. In ce sens carbonul "fara alte legaturi" este toxic, ca eu nu am mai auzit pana acum ca mina de creion sau grafitul (carbon pur) sa fie toxice la ingerare.
3.
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24)
In schimb, introducand gaz HHO, adica si oxigen de puritate mare (nu ca cel din aer de 20% puritate)
In ce sens oxigenul din HHO are puritate mai mare? daca sunt 2 atomi de H si unul de O "puritatea" oxigenului este de 33%, nu fabulos peste cele 20% din aer. Daca invocam mase moleculare, poate ar trebui studiate si alea din aer, nu doar alea de la HHO.
4.
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24)
Atentie insa la soda caustica pentru ca trebuie inca un vas cu o solutie care sa neutralizeze soda, gen acid boric smile.gif. Altfel, vei avea sapun in motor si fara sa faca baloane de sapun pe teava de esapament 
*
Cum s-a produs "sapunul" de pe clapeta, ca soda caustica nu produce singura sapun.?
5.
QUOTE(bpapiiro @ 5 Apr 2011, 01:24)
Carbonul se stie ca nu arde
Si aici as avea o intrebare: antracitul, care are >91% carbon, cum de arde? Ba chiar si cu temperatura mare.
bygy007
mai sint si variante de carbon cu puritate aproape de 100% da ala e scump rau blush.gif

pina nu o sa se vinda hidrogen la butelie improvizatia aia este praf in ochi

bpapiiro vezi topicurile de la inceput

PENTU SIINTA TA NU EXISTA PERPETUUM MOBILE
legile fizicii nu se poat schimba, NU poate produce mai multa energie decit se consuma

bag seama ca ai chiulut la orele de FIZICA din scoala sau ai fost liceu teoretic acolo unde nu se invata mateia asta

mai pe intelesul tau aceasta "instalatie " foloseste apa si curent electric , curent care il ia din baterie , bateria care este incarcata de alternator , alternatorul care ia energie mecanica de la motor , motorul care ia energie de la combustibil

randamentul motorului termic intodeauna este subunitar
bpapiiro
QUOTE(klaus @ 6 Apr 2011, 20:50)
pornind de la
In continuare am cateva nelamuriri, poate imi raspunzi asa cum ai mentionat mai sus:
Deci:
1. Ce masoara cifra octanica pe care o invoci in calculele cu hidrogenul?
2. In ce sens carbonul "fara alte legaturi" este toxic, ca eu nu am mai auzit pana acum ca mina de creion sau grafitul (carbon pur) sa fie toxice la ingerare.
3. In ce sens oxigenul din HHO are puritate mai mare? daca sunt 2 atomi de H si unul de O "puritatea" oxigenului este de 33%, nu fabulos peste cele 20% din aer. Daca invocam mase moleculare, poate ar trebui studiate si alea din aer, nu doar alea de la HHO.
4. Cum s-a produs "sapunul" de pe clapeta, ca soda caustica nu produce singura sapun.?
5. Si aici as avea o intrebare: antracitul, care are >91% carbon, cum de arde? Ba chiar si cu temperatura mare.
*




habar n-ai ce spui.

2. Nu am zis ca virgula carbonul singur este toxic daca il ingerezi. ce-i drept nu ai incercat sa mananci 10 creioane.
3. si nu rezulta o puritate mai mare?
4. nu, dar daca ai avea ceva cunostinte si nu gura sparta ai cunoaste faptul ca o masina pe injectie cu catalizator si norme euro 4-5-6-10 are obligatoriu circuit de recirculare de gaze, gaze ce contin atat ulei cat si vapori de carburant, vapori care deasemenea sunt uleiosi iar in scoala aia pe care ai facut-o se pare ca nu ai invatat ca soda caustica in combinatie cu grasimile provoaca sapun. Intreaba-ti bunicii cum faceau sapun acasa pe vremea lui nea nicu inainte sa clampani din gura.
5. oare de ce se foloseste fibra de carbon peste tot unde e nevoie de rezistenta la foc? iar vorbeste gura fara tine.

Dar desigur, postul cu hho e total gresit la niste oameni cu masini ce inca folosesc carburatoare (si alea au circuit de recirculare ca aveam la oltcit acum mult timp). E ultimul post asa ca am intrecut masura special sa ma scoateti din liste si din mailuri ca nu mai vreau sa primesc sau sa invat niste oameni care pur si simplu nu pot fi invatati. Si ma lasa cu perpetum mobile ca tu nu ai aflat inca de faptul ca exista perpetum mobile de mai multe spete....

Si mai e un "cineva" care inca nu a invatat a face acordul intre subiect si predicat dar trancane ca o moara stricata fara sa aibe habar ca bea h2o toata ziua.


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.