Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Generatorul de Hidrogen
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
bygy007
sa ma anunti si pe mine cind o sa scoti H si O din apa distilata
Lucian MC
Si daca iti demonstrez practic ca scot HHO doar din apa distilata ce imi iese inafara de ochi scosi de unii din voi? Se poate scoate si din apa distilata desi cu un randament mult mai mic decat obisnuit. Lucrul acesta se poate face doar cu placile de inox s-au tuburile foarte apropiate unul de celalalt.
Citisem o carte care afirma ca motorul pe benzina este facut sa opereze in temperaturii de 1800-2000 grade celsius asta fiind temperatura de ardere a benzinei dar cred ca o iau razna caci cel mai bun otel se topeste la 1500 si ceva de grade dupa diagrama de echilibru Fe-C.
Daca ar fi adevarat s-ar obtine ceva deoarece punctul in care teoretic apa devine hho este undeva la 1600 grade aproximativ ca nu stau toata ziua cu cartea in mana sa dau exact dupa carti.
krapcarasu
temperatura aia din explozie poate fi si peste 2000 grade, cat e la gpl in motor comprimat, dureaza putin si e evacuata rapid, motorul e si racit cu apa, nu poate topii cilindrii , totusi daca pui aiurea bujii prea calde inafara de detonatii te poti trezii si cu electrozi topiti.

sunt doua tendinte la reglarea avansului, daga bagi apa trebuie sa dai avans mare, daca bagi hidrogen trebuie sa dai avans mic.

Eu ma retrag de pe topicul asta , invit toti scepticii ca mine sa se retraga , nu avem pe cine ajuta cu teoria noastra de 2 bani tongue.gif
gabyyy26
Revin cu informatii asupra masinii mele pe care am montat instalatia de HHO pe care am facut-o eu artizanal este modelul dry cell .Fara nici o modificare asupra sondei lambda am reusit sa scad consumul de 8% in oras la 7% scepticii si curiosii sunt invitati in Pitesti sa vada cu ochii lor .
gotronic
Cand au aparut supernovele, (daca asta este masina care ar trebui s-o vedem) am intrebat si eu un taximetrist cat ii consuma in medie in regim de taxi in oras. Raspunsul a fost de 6..6,5%. (nu avea nici un motiv sa ma minta ca era noua si nu avea de gand s-o vanda). Era cheala, fara servodirectie fara aer conditionat (care si alea mai consuma). Masina era proprietate lui si conducea numai el si fiul sau.
gabyyy26
Masna de care vb. este un golf 3 motor de 1.8 injectie monopunct an 94.
Multumit de rezultat am inceput contructia unui al doilea generator pe care am sa il montez pe a doua masina un BMW seria 3 mot. 1.9
Lucian MC
Eu unul am demontat de pe masina instalatia ca am reusit performanta sa ard o garnitura de chiuloasa dupa o forja indelungata a motorului . Momentan o sa fie demontata deoarece vreau sa implementez un senzor de temperatura a apei sa nu depaseasca 60 grade celsius si pentru ca tot vine iarna sa implementez un mod sa se incalzeasca apa rapid din caldura motorului fara sa depasesc prea mult temperatura de 60 de grade. O sa incerc sa postez poze cu instalatia data jos de pe masina .
paul_p
QUOTE(Lucian MC @ 9 Oct 2012, 17:31)
Momentan o sa fie demontata deoarece vreau sa implementez un senzor de temperatura a apei sa nu depaseasca 60 grade celsius 
*


Implementarea senzorului ca implementarea, dar de ce tocmai 60 de grade? Vrei sa faci motorul sa merga prost si sa consume mai mult probabil.
Lucian MC
Ma refer strict la temperatura apei din electroliza clasica ,peste am observat (aici testand in timpul arderii oxihidrogenului ca flacara) de asemenea cu aceeleasi teste cu un aparat de masura ce poate masura pana intr-o mie de grade. Ideea principala este ca si la gpl am observat ca temperatura optima era de 60 de grade celsius discutata tot aici de domnul Nelu(Ph-06-BOA) si mai multi. Teoretic scadea consumul si crestea puterea testat de altii. Practic nu am testat ca sa spun sincer.

9 Oct 2012, 17:44:
http://www.hydrop.pub.ro/vion_cap12.pdf Un lucru interesant de citit ca apa se disociaza la 1200 grade celsius
ionijhonnie
foarte bun documentul !
daca va uitati, sa vedeti coeficientul de disociere creste exponential cu temperatura.
Lucian MC
De asemenea va scadea mult mai mult temperatura de disociere in functie de presiune . La 30 de bari presiune va scadea temperatura de disociere la 400 grade celsius din cate m-am informat, deci destul de bine.... Momentan stau si analizez toate lucrurile pentru ca,cum ziceau si colegii cam toate lucrurile sunt legate unul cu altul.
ionijhonnie
este realizabila
400°C se pot culege din rampa de evacuare iar 30 Bar nu este prea complicat.
Uite o pozna de pe net unde se vorbea despre injectia de abur in motor. Daca mai si ridici presiunea in acea teava ...poate iese ceva


paul_p
Care e legatura intre hidrogen si injectarea de aburi?
ionijhonnie
injecția de abur in camera de ardere are aproximativ acelasi efect ca si gazul brown.
mai toate experimentele empirice indica faptul ca aceasta poate conduce la economie de carburant.
gotronic
Cine are posibilitatea sa verifice la Osim, prin anii '50 a fost o inventie a unui mare inginer roman la vremea aia (nu-i mai stiu numele), care injecta apa in motor si crestea puterea cu 100% sau scadea consumul cu 50%. Asta o citisem demult intr-un ziar sau revista tehnica, unde era si o poza din ziarul vremii. Acolo ideea era ca apa era injectata imediat dupa explozie, iar injectia de apa ar fi marit presiunea in motor si raci gazele arse. Mai tarziu (cred ca prin '82...'83, un "inventator" francez mergea pe strazile Parisului (a fost data la TV pe vremea aia, am vazut eu sigur) cu o masina care consuma jumatate apa_ jumatate benzina (folosind acelasi principiu). In timpul perioadei comuniste stiu foarte multi care au incercat (de auzit am auzit si mai mult) asa ceva pe Daciile berlina. Nu s-a ajuns la nimic concret (si sincer sa fiu nici nu-mi explic de ce, mai ales ca au incercat foarte multi) sad.gif

LE.
Lucian MC
Eu momentan nu am mai facut nimic in legatura cu experimentarile din cauza facultatii....
Am un program mult prea incarcat si nu fac fata si la masina .
Singurele lucruri pe care le-am mai facut au fost curatarea instalatiei de electroliza, schimbare mosfetului cu unul de putere mai mare la PWM si schimbarea alternatorului de pe masina cu unul de tico de 50 amperi care sa fie mai fiabil. Momentan celula sta relaxata intr-un dulap.
Daca tot veni vorba de injectia cu apa in motor e si mai simplu ,teoretic daca ai apa+temperatura inalta= tot oxihidrogen deci tot un generator de hidrogen este deci teoretic apartine acestui topic.
paul_p
QUOTE(Lucian MC @ 15 Oct 2012, 21:55)
Eu momentan nu am mai facut nimic in legatura cu experimentarile din cauza facultatii....
[...]
teoretic daca ai apa+temperatura inalta= tot oxihidrogen deci tot un generator de hidrogen este deci teoretic apartine acestui topic.
*


Ce profil are facultatea pe care o urmezi?
Lucian MC
Profilele pe care eu unul le urmez sunt IA(ingineria autovehicolelor s-au in termeni populari autovehicole rutiere) Si mecatronica. Un profil la buget si unul la plata.... Ca universitate este universitatea Gh. Asachi iasi.
klaus
Cand eu am zis ca numai din stilul de condus pot face economie de 2l/100 km, lumea s-a facut ca nu intelege.
E, ca sa fie pe intelesul tuturor aceasta afirmatie a mea, la schimbarea unor parametrii de injectie (din diverse cauze) si masina se conduce ALTFEL, modificarea consumului poate fi explicata absolut natural.
As fi curios cum senzorul de oxigen "palpeaza" oxigenul ramas din arderea hidrogenului (ala de zicea lumea ca se combina si da apa din nou, cum palpeaza senzorul ala de O2 oxigenul din apa, interesanta ar fi o explicatie tehnica pe modul de functionare a senzorului). Ca pornind de la aceasta ideea lumea cauta sa modifice citirea senzorului, ceea ce conduce la ... injectie mai putina, deci un amestec sarac. Ori amestec sarac (=neconform) duce la ... consum mai mic. Fara nici un aport de la vreun hidrogen, uraniu sau berkeliu.

As propune celor care au aceste instalatii minune 2 experimente, prin introducerea unui intrerupator pe respectiva instalatie pentru a permite pornirea si oprirea ei la dorinta:
1. sa mearga constant din pedala (nu din cruise control) cu instalatia pornita/oprita. Dupa atingerea unui plafon constant de viteza, sa intrerupa/inchida circuitul. Acest lucru, dat fiind surplusul de putere introdus de instalatie ar trebui sa duca INSTANTANEU (sau aproape) la cresterea/reducerea (dupa caz) vitezei in situatia mentinerii apasarii pedalei de acceleratie constante. Se intampla?
2. Pentru cei cu carburator, dat fiind ca aceasta instalatie e atat de eficienta, presupun ca atunci cand functioneaza instalatia relantiul e mult mai mare decat atunci cand nu functioneaza instalatia. Ca doar asta inseamna "cresterea randamentului arderii", e ca si cum ai baga mai multa benzia in cilindrii...
bygy007
QUOTE(gotronic @ 15 Oct 2012, 20:48)
Cine are posibilitatea sa verifice la Osim, prin anii '50 a fost o inventie a unui mare inginer roman la vremea aia (nu-i mai stiu numele), care injecta apa in motor si crestea puterea cu 100% sau scadea consumul cu 50%. Asta o citisem demult intr-un ziar sau revista tehnica, unde era si o poza din ziarul vremii. Acolo ideea era ca apa era injectata imediat dupa explozie, iar injectia de apa ar fi marit presiunea in motor si raci gazele arse. Mai tarziu (cred ca prin '82...'83, un "inventator" francez mergea pe strazile Parisului (a fost data la TV pe vremea aia, am vazut eu sigur) cu o masina care consuma jumatate apa_ jumatate benzina (folosind acelasi principiu). In timpul perioadei comuniste stiu foarte multi care au incercat (de auzit am auzit si mai mult) asa ceva pe Daciile berlina. Nu s-a ajuns la nimic concret (si sincer sa fiu nici nu-mi explic de ce, mai ales ca au incercat foarte multi) sad.gif

LE.

*


ala se numea justin capra un mare inventator
Lucian MC
Din cate am experimentat pentru moment pe carburator turatia la regimul de ralanti cu o instalatie ok care sa consume cam 20-30 amperi depinzand de ceilalti consumatori porniti turatia creste intre 100-300 turatii in functie de cat de eficienta este instalatia de electroliza. Cu "aburul" adica instalatia care incalzeste apa sperand sa obtina oxihidrogen si sa faca diferenta cand e motorul la temperatura optima creste turatia in cazul meu la regimul de ralanti cu 250 ture aproximativ.
Pe injectie am avut in teste masina tatalui meu adica un cielo fabricat in 2006 cu o chestie luata de pe net conectata la mufa obd 2 a masinii teoretic sa tina in frau acele oscilatii de oxigen. Sincer acolo nu am vazut modificari la turatie si neavand cruise control si buton separat (instalatia fiind conectata direct la contact deoarece masina are bateria de 120 amperi si nu imi faceam probleme la pornire)
Teoretic senzorul de oxigen nu ar trebui sa vada alte valori dar banuiesc ca teoria cu senzorul de oxigen vine de la faptul ca masina primeste un plus de energie teoretic dar ca sa fie consumul ok scadem cantitatea de carburant injectata in camera de ardere cel putin asta consider eu . Inca nu sunt lamurit si informatiile corecte si coerente in domeniul hho is foarte putine . Multe is doar aberatii cu tehnologii super mega noi dar de fapt folosesc acelasi principii de baza...
klaus
QUOTE(Lucian MC @ 16 Oct 2012, 11:58)
Pe injectie am avut in teste masina tatalui meu adica un cielo fabricat in 2006 cu o chestie luata de pe net conectata la mufa obd 2 a masinii teoretic sa tina in frau acele oscilatii de oxigen.
*

Oh, boy...
Daca s-a ajuns ca si pe OBD-ul sa se comande valori de senzori sau instructiuni catre uce injectie in timp real, nici nu ma mira alte lucruri spuse pe acest topic.
D-aia imi place pe acest topic, in fiecare zi afli o noua ineptie.

Insa astept cu deosebit interes o explicatie la treaba cu oxigenul "in plus" sesizat de sonda de oxigen. Si cum eu sunt cam dement, as dori una cu explicatii clare, care e principiul de functionare a senzorului de oxigen, cine cu ce reactioneaza, cum reactioneza el cu oxigenul din apa ( radmasa.gif ) rezultata in urma arderii hodrogenului.
As fi curios sa vad si eu daca poate cineva din sustinatorii instalatiei sa justifice aceste afirmatii care s-au facut pe aici.
Lucian MC
Eu unul nu pot justifica ceea ce tu tocmai ai spus pentru ca nu am facut cercetari in domeniu si informatiile in punctul asta de vedere nu sunt clare .
Ceea ce am discutat eu este un Chip EFIE care teoretic dupa detaliile fabricantului face cam in felul urmator .
Ce este un Chip EFIE ?

Chipul EFIE este un cip, cu un microprocesor la 200 MHz, care utilizeaza portul serial de intrare / ieșire pentru a comunica direct cu ECU prin portul OBD II-A ce a fost special dezvoltat și reglat pentru vehicule neechipate cu un generator HHO. Este dinamic ceea ce înseamnă ca va lua în considerare nivelurile de oxigen în evacuare, împreună cu viteza și sarcina motorului, temperatura de admisie a aerului și volum, și multe alte variabile pentru a determina cea mai eficienta rata de consum de combustibil și timpii de până la 256 de puncte separate de incarcare.

Este compatibil cu motoarele cu Turbo Compresoare / Supra Alimentate, motoare diesel, Flex-Fuel. Acesta nu este compatibil cu opțiuni motor hibrid, propan sau de gaze naturale.


Cum functioneaza EFIE Chip ?


În interiorul fiecare ECU există un tabel cu trei dimensioni de valori numit "hartă". Acest tabel spune injectoarelor de carburant exact cât de mult combustibil sa furnizeze pe baza temperaturii curente de aer, densitate, viteza motorului, poziția pedalei de accelerație, și alte variabile..

Din fabrica, harta este generica si proiectata pentru a oferi un stil lent, fara surprize la conducere si care se potriveste la o gama larga de conducatori auto.



Acest EFIE Chip corectează această problemă prin oferirea unei hărți pre-programate și foarte performanta pentru ECU. Harta conține un set de variabile care permit o eficiența in consumului de combustibil mult mai bună. Atunci când ECU încearcă să citească setările specifice din fabrică, Chip-il suprascrie valoarea de fabrica cu valorile de performante.

Aceasta tehnica se efectueaza în condiții de siguranță, permitand motorului dvs. sa foloseasca mai puțin combustibil și nu duce la pierderea garanției.

Și da, este ușor pentru a restabili computerul la setările din fabrică atunci când doriti.

Cum se instalează?

Pur și simplu localizazi portul OBD-II, conectați Chipul EFIE la cele patru fire găsite în spatelele portului și ați terminat. Aduceți vehiculului până la temperatura normala de funcționare și apoi apăsați butonul de resetare pentru a începe sa economisiti combustibil.

Ce diferenta dintre Chip-urile normale și acesta?

Este mult mai rapid decât un Chip normal, ceea ce înseamnă câștiguri mai rapide si mai consistente. Suporta mai multa memorie decât un Chip obișnuit, așa că este capabil să includă mai multe coduri specifice.

Principalele beneficii ale utilizarii acestui tip de chip sunt:

Elimina necesitatea de alte controllere;
Usor de montat - se monteaza cu conectare rapide;
Nu necesita ajustamente, se seteaza singur;
Nu are nevoie de afisaj - nu are nimic de citit sau de ajustat;
Nu se atinge si nu modifica nici un senzor;
Firele de conectare se ataseaza in spatele portului OBD2


Simplu de instalat, instructiuni usor de urmat; se conecteaza in spatele portului OBII cu cele 4 fire.
klaus
Imi permit un comentariu scurt: coffee_spitsk.gif
Auzi tu "Atunci când ECU încearcă să citească setările specifice din fabrică, Chip-il suprascrie valoarea de fabrica cu valorile de performante"
Ma, da-ma naibii, ce valabil e chipul ala, cum intervine el in arhitectura interna a uce injectie, la comunicatia directa intre uce si memoria lui INTERNA...
Recomand cu caldura o informare asupra protocolului OBD, limitarilor lui si apoi asupra notiunii de "chip tuning", cum se face si ce presupune.

Dupa care toate cretinismele alea din acel text de reclama vor fi evidente.
Lucian MC
Ca un mic reply la ceea ce afirma o companie din ro care vinde. Personal in punctul asta de vedere sunt vinovat ca nu am facut cercetari temeinice si am luat direct fara sa gandesc inainte de a face achizitia....
" Microprocesoare EFIE.Senzorii de oxigen
MICROPROCESORUL (EFIE) pentru COMANDA ECU.
Senzorii de oxigen
Informații generale;principiu de functionare;criterii de alegerea microprocesorului EFIE

Toate masinile care sunt catalogate cu norme de poluare EURO 2,3 4,5, sunt dotate cu senzori de oxigen
(situatii pe galeria de evacuare)care masoara permanent cantiatetea de oxigen rezultata in urma arderii amestecului combustibil: aer+benzina.
Acesti senzori transmit rezultatul masuratorilor catre computerul masinii,mai exact catre unitatea(calculatorul) care comanda +/-benzina numita in mod general ECU.
Functie de nivelul cantitatii de oxigen din evacuare,masurat de senzorul de oxigen, ECU modifica parametrii amestecului combustibil(aer + benzina sau aer+matorina) crescind/scazind cantitatea de combustibil din amestec.
Raportul normal de amestec combustibil /aer este de :14,7 /1.
În cazul în care senzorul masoara mai mult oxigen,ECU crede că amestecul este prea slab (insuficient combustibil) si adauga benzina,deci creste cunsumul.
In cazul in care senzorul masoara mai putin oxigen,ECU crede ca amestecul este prea bogat(prea mult combustibil) si scade cantitatea de benzina,deci scade consumul.
Plecind de la aceste premise ar insemna ca aportul de hidrogen de la instalatia HHO,sa produca o cantitate mai mare de oxigen iar unitatea ECU ar majora consumul de benzina,deci montarea unui generator HHO ar conduce la o crestere a consumului de benzina.
Acesta este ADEVARUL.
Tocmai de aceea in prima parte a blogului am aratat ca folosirea in mod singular numai a generatorului HHO nu este o solutie viabila pentru scaderea consumului de benzina,decit in situatia masinilor mai vechi,alimantate cu carburator si/sau inj.monopunct,unde reglajele amestecului de combustie se poate face manual.
In situatia noastra trebuie intervenit asupra senzorului de oxigen astfel incit acesta sa indice unitatii ECU mai putin oxigen decit in realitate,exact cu aportul furnizat de generatorul HHO,astfel ca suma cantitatilor de oxigen sa ramina neschimbata.
Senzorul de oxigen produce tensiuni cu ajutorul carora comunica conținutul de oxigen la calculator(ECU).
În cazul în care senzorul citeste tensiuni mai mici de 0.45 volți, înseamnă că amestecul este slab iar atunci când citește tensiuni mai mari de 0.45 volți, inseamna ca amestecul este bogat. Dacă masurati cu un voltmetru semnal de la senzorul de oxigen,în timp ce motorul este pornit, veți vedea ca tensiunea oscileaza în intervalul de 0.1volti la 0.9 volți.
Din aceste considerente producatorii de sisteme generatoare de HHO au fost obligati sa gaseasca solutia practica care sa rezolve aceasta problema.
Astfel a aparut microprocesorul de comanda ECU denumit in literatura de specialitate EFIE.
Acest microprocesor preia semnalul de la senzorul de oxigen in marsa de variatie de la 0,1 v la 0,9 v si il transforma intr-un semnal constant de 0,45 v,semnal pe care il transmite la computerul care comanda amestecul combustibil (ECU) iar in acest mod scade consumul de benzina prin mentinerea constanta a raportului de amestec de 14,7 /1.
Urmatorul aspect pe care va trebui sa il lamurim in continuare consta in determinarea tipului de microprocesor (EFIE) pentru fiecare masina in parte.
Tipul microprocesorului de comanda al ECU(EFIE) este determinat de tipul senzorului de oxigen cu care este echipata masina dvs.
Pentru informatii complete va rog adresati email.
Am sa va prezint citeva modele diferite de microprocesoare EFIE.Modalitatea de alegere a acestor microprocesoare este functie de anumite criterii si parametru functionali."
bucatzel
QUOTE(Lucian MC @ 16 Oct 2012, 23:39)
Acesta este ADEVARUL.
*



Te rog si eu, nu mai cita toti tampitii.

Ca pana una alta, nici o "practica" nu face tuning realtime prin mufa OBD.
klaus
QUOTE(Lucian MC @ 16 Oct 2012, 23:39)
Plecind de la aceste premise ar insemna ca aportul de hidrogen de la instalatia HHO,sa produca o cantitate mai mare de oxigen iar unitatea ECU ar majora consumul de benzina,deci montarea unui generator HHO ar conduce la o crestere a consumului de benzina.
*
aplauze.gif
deci bagi hidrogen in motor, il arzi alaturi de combustibil, motiv pentru care rezulta o cantitate mai mare de oxigen pe evacuare. blink.gif Probabil hidrogenul ala s-a combinat la ardere cu azotul si a dat oxigen...

QUOTE(Lucian MC @ 16 Oct 2012, 23:39)
Acest microprocesor preia semnalul de la senzorul de oxigen in marsa de variatie de la 0,1 v la 0,9 v si il transforma intr-un semnal constant de 0,45 v,semnal pe care il transmite la computerul care comanda amestecul combustibil (ECU) iar in acest mod scade consumul de benzina prin mentinerea constanta a raportului de amestec de 14,7 /1.
*

Din ce in ce mai bine, ce sa spun.
Semnalul constant de 0,45v este semnal de AVARIE pe sonda lambda. Acolo semnalul trebuie (obligatoriu) sa varieze. La semnal constant uce injectie ignora citirea de pe sonda lambda si nu mai face corectiile de poluare (intra in "bucla deschisa"), motiv pentru care consumul CRESTE, nicidecum scade.

Si spui ca esti la o scoala unde studiezi despre motoare?
paul_p
QUOTE(Lucian MC @ 16 Oct 2012, 23:39)
Acest microprocesor preia semnalul de la senzorul de oxigen in marsa de variatie de la 0,1 v la 0,9 v si il transforma intr-un semnal constant de 0,45 v
*


Aceasta functie nu este deloc usor de implementat in timp real si necesita un procesor cu o putere de calcul semnificativa.
Nu cred ca ar avea loc in cutiuta aceea mica cu poza EFIE.
Eu cred ca e o pacaleala. Ce zici Lucian de treaba asta?
bucatzel
QUOTE(paul_p @ 17 Oct 2012, 00:05)
Aceasta functie nu este deloc usor imposibil de implementat in timp real si necesita un procesor cu o putere de calcul semnificativa.
*



la 10.4 kb/s, e mai corect asa.
Lucian MC
Eu unul ce sa zic sincer nu am observat variatii fara el dar l-am achizitionat deja si asta e ... .Dezinformarea si prostia se plateste din pacate:( . Recunosc lucrul asta l-am facut fara sa ma informez in prealabil pentru ca la sistemul de injectie stau mai prost(adica cunosc bazele dar nu cunosc sistemul total si nici la carburatie nu cunosc si nu am de unde la varsta mea sa le cunosc pe toate si asta o recunosc dar doresc sa invat cum am mai zis ca de aia sunt si oameni inteligenti pe forum nu numai sa stie ei sa mai ajute si pe altii sa invete). Desi recunosc ca am testat masina la drum cu hho doar cu cipul eefie care teoretic ar avea 200 Mhz dar din cate imi dau seama s-ar putea sa mio fi luat in freza dar asta e toate trec . O sa vad cum fac printre picaturi sa remontez sistemul la mine pe masina ,sa il reglez si dupa poate fac un drum la unul din voi sa discutam lucrurile mai amanuntit poate se poate face ceva sa fie totul ok s-au doar toti trebuie sa ne bazam pe gigantii petrolieri legati la ochi ca altceva nu se poate . Daca unele din afirmatiile mele sunt prea exagerate fara a fi foarte bazat in acel domeniu si sa stiu contrariul practic imi cer scuze public fata de cei care fac afirmatiile.
bucatzel
QUOTE(Lucian MC @ 17 Oct 2012, 11:40)
cipul eefie care teoretic ar avea 200 Mhz
*



Poa' sa fie procesor de ce racheta vrei tu, rata de transfer a OBD-ului ii taie macaroana instant. Si asta asa, la o vedere din avion, nu mai intru si in alte detalii.
Lucian MC
In cazul asta greseala mea . Totusi daca e imposibil de ce oare au astia atatea comentarii bune pe e-bay ..... Mor de ciuda ca nu m-am informat dar mersi bucatel ca m-ai lamurit.
bucatzel
Comentariile pe e-bay(*) sunt fix-pix. Ca sa scoti un ban, investesti inainte in cateva conturi false, faci "cumparaturi" roata pe glob, ca sa para o solutie buna pentru oricine, si bagi numai review-uri ultra-entuziaste.

(*) Si nu numai.
paul_p
QUOTE(bucatzel @ 17 Oct 2012, 00:22)
la 10.4 kb/s, e mai corect asa.
*


Si la 1 b/s facea fata la ce se lauda ca face smile.gif.
Aberatia era alta:

"Acest microprocesor preia semnalul de la senzorul de oxigen in marja de variatie de la 0,1 v la 0,9 v si il transforma intr-un semnal constant de 0,45 v"
Adica super ultra mega procesorul ala nu face dacat sa scoata la iesire in mod constant 0,45V, indiferent de ce tensiune intra!
Adica nu e vorba de nici un procesor, ci cel mult de un divizor rezistiv - adica 2 rezistente de 0.1 lei bucata.

Dar nici macar asta nu poate face cutiuta aia pretentios numita EFIE, ca pe mufa OBD2 nu are acces la semnalul furnizat de sonda lambda pentru a-l putea ameti.

Daca chiar ar ajuta cu ceva idiotenia de a inlocui semnalul furnizat de lambda cu o tensiune constanta, poti face asta extrem de banal. Scoti sonda din mufa si in loc de sonda conectezi doua rezistente ca sa obtii 0,45V din 12V. Daca n-ai ce face poti lega si un mic stabilizator cu un zener. Faza cu microprocesorul e doar pentru aiurit credulii.

Insa nu trebuie uitat faptul ca ECU nu poate fi pacalit cu o tensiune constanta. Treaba e un pic mai complexa. Tensiunea furnizata de lambda nu e constanta ci variaza continuu intre cele 2 praguri. ECU interpreteaza durata si frecventa acestor variatii.
Daca tensiunea e constanta sau variatiile sunt prea lente, ECU interpreteaza ca sonda lambda este defecta. In consecinta o ignora si trece in limp mode.
danciusergiu84
si mai este un amanunt: semnalul sondei lambda este dreptunghiular, o masurare a tensiuni lui se poate face doar pe osciloscop

daca se doreste un 0,45v constant de la lambda la ecu doar trebuie deconectata mufa acestuia sa intre in bucla deschisa, daca sonda functioneaza defectuos si afecteaza consumul prin marirea acestua prin aceasta metoda de deconectare se aduce functionarea in parametri mai "normali" deci si consumul va scadea, pentru o fuctionare corecta, adica consum redus si fiabilitate maxima a motorului sonda lambda trebuie sasi faca datoria ei, nici prin saracirea amestecului nu se reduce consumul decat nesemnificativ (pe hartie) pana la o anume limita (daca plimbi motorul in 1a, 2a, 3a dea moaca) de unde se incepe distrugerea motorului prin preaprinderi si supraincalzire dat fiind regimul variat la care e supus pe strada

multa bafta spre "normalizarea" consumurilor si nu numai

L.E. uitasem complet de poluare care creste oricum in momentul cand amestecul e prea bogat sau prea sarac (in situatie invers proportionala se gaseste fiabilitatea care scade in conditiile de mai sus)

cea mai economica masina e cea pusa la punct si stilul de condus linistit
paul_p
Din cauza iernii se pare ca Generatorul cu hidrogen a cam inghetat smile.gif
manix35
Nu stiu daca va mai citi cineva postul meu pt ca vad ca acest topic a fost deschis in 2008 si acum sintem in 2013, totusi eu incerc.
In urma cu mai multe luni am vizionat pe youtube.com un filmulet cu incercarile unui tip din Elvetia in domeniul producerii hidrogenului:
&context=C4921f34ADvjVQa1PpcFPp5rjIgEu4UKf0c-9f4aQGBZu_r27Uqck=
Mi s-a parut cel mai bun fimulet pe care l-am vazut pe net si am reprodus generatorul facut de el, cel cu spirala... Cel mai greu a fost sa gasesc un vas in care sa pun spirala. Consuma 10A. Am respectat toate indicatiile tipului. Tot montajul a m-a costat 150 lei noi. Dupa ce l-am terminat l-am cuplat printr-un furtun direct la filtrul de aer de la Dacia mea, printr-o supapa unic sens, cea de la servofrina, costa doar 2,5 lei si e foarte buna. Ca protectie am pus o siguranta de 15A si nimic altceva. Nu stiu ce presiune scoate pt ca nu am masurat. Pina acum nu a facut explozie si nu cred ca va face vreodata. Dupa ce pornesc motorul actionez intreupatorul care alimenteaza generatorul si urmaresc daca incep sa iasa bule de gaz, in rest nimic, doar cind opresc motorul opresc si generatorul pt altfel se descarca bateria si nu mai plec de pe loc. Poate o sa montez si un releu in circuitul de alimentare ca sa nu mai am aceasta grija. Nu am nimic la pedala de acceleratie ca sa maresca sau sa micsorez producerea de gaz. Nu sint atit de savant ca sa-mi fac tot felul de probleme care defapt nu exista.
Am tot incercat, dar spre rusinea mea nu am reusit sa reproduc niciun montaj electronic sau cel putin nu am vazut nicio schimbare in functionarea generatorului. Nici vorba de reducerea consumului. Poate nu ma pricep eu indeajuns. Sigur asa e. Am incercat mai multe montaje pe care le-am gasit pe google, dar nu am avut rezultate cu niciunul, chiar si cu cel pe care il prezentati ceva mai sus nu am vazut nicio schimbare in bine. Generatorul facut de mine este destul de mare si nu am putut sa-l instalez linga motor, l-am instalat linga scaunul din dreapta soferului. E un prototip. Il folosesc de ceva vreme si pot spune ca e destul de bun. Eu circul numai prin oras, Bucuresti, rareori ies in afara, si de obicei consum 10L la 100 km. Cu acest montaj merg circa 130 – 145km cu 10L de benzina. Cred ca e destul de bine. Pt mine e foarte bine. Eu nu mi-am propus sa elimin benzina ci doar sa folosesc mai putina la 100 de km. Acum vreau sa-l miniaturizez si sa micsorez consumul pe undeva pe la 6 – 7A. In prezent cu 10A consum nu prea mai ramine nimic pt reincarcarea acumulatorului mai ales iarna cind ai multi consumatori porniti: aeroterma, degivratorul, stergatoarele, pozitiile sau noaptea cind ai si farurile aprinse. Am constatat ca se poate umbla la spiralele generatorului (forma lor, diametrul spirei si al sirmei, distanta intre spire) si la concentratia electrolitului si mai ales ce la tip de electrolit folosesti pt ca sa scazi consumul. In rest ce sa mai zic? Cine vrea sa-l vada pe viu ma poate contacta prin manix35@yahoo.com. Nu vreau sa-l brevetez, nu vreau sa-l vind, nu vreau sa scot bani de pe urma acestui prototip, dar pot detalii de constructie pe gratis oricui vrea sa-si faca un astfel de generator. Nu sint un guru in materie de generatoare de hidrogen si nici nu vreau sa fiu. Incercati si voi sa reproduceti generatorul prezentat in filmuletul al carui link l-am pus mai sus, veti reusi cu siguranta, este foarte simplu. Nu va mai luati dupa toti acei Gicacontra pe care ii gasiti din belsug pe toate siteurile, astia ori sint prosti ori se prefac.
gotronic
Daca ai probleme la carburatie sau la sistemul de aprindere, numai asa cred eu ca te "ajuta" sistemul. In mod normal consumul de care spui se poate obtine si pe "classic" daca motorul este in parametri si ai un stil de conducere adecvat. (nu sunt un "Gica contra", dar efectiv nu cred in acest "system" din toate punctele de vedere, stiintifice si practice). Ceva nu este in regula cu masina ta si acest system "compenseaza" acele lipsuri. Daca faci drumuri scurte, este posibil sa consume energie din bacteria de accumulator pentru HHO. Verifica daca e nevoie sa o incarci la redresor mai des (sau sa faci consumul si la drumuri lungi, deoarece aici multi nu au observant mare scofala, in afara ca au ars ceva diode din alternator). !!
LE.
Decat sa investesti atat in aceasta instalatie (cu pericolele inerente), dupa mine, mai bine ai vedea ce este in neregula cu masina. (carburatie, curbe de avans, sistemul de aprindere in totalitate cu bobina de inductie, Capac delco, pipa, fise, bujii, cadere de tensiune pe cheia de contact, imperfectiuni la traseele de masa, originalitatea componentelor folosite si nemodificarea lor fata de variant originala).
O sa ajungi la un pret total mult mai mic.!!(cu aceleasi rezultate)
danciusergiu84
exact cum incheia manix35 mai sus - o sa vada si cei gica-pro ca nu e de joaca cu ce substante rezulta de prin reactiile alea, ca fiecare baga ce il taie capul, deci chimic vor obtine saruri, acizi, baze, toate pe gustul motorului

si daca ti-ai permis sa faci prosti si prefacuti pe unii poate aceia nu-ti vor crede consumurile si vor zice ca sunt minciuni se va crede si lucru asta despre tine plus implicit si ce crezi tu despre ei

solutii minune mai sunt, numai eu cate am gasit despre filtrele de ulei motor... dar asta e, intotdeauna va fi un public pentru facatorii de minuni, e de cand pamantul...

pacat ca unii trebuie sa sufere pentru poluarea care o fac altii sau alte bazaconii ce mai fac la masini...
gabyyy26
Tine-o tot asa manix35 eu unul am scris si eu prin topicul asta si m -am saturat de atatia gica contra si nu are rost sa ii convingi ca nu vei reusi. Eu unul am facut un generator dry cell care il am montat pe un golf 3 motor de 1.8 de mai bine de un an si am un consum de 6,5% in oras benzina acum am inceput productia pt. Un alt generator la 24v spre al folosi ca aparat de sudura, dar nu gasesc doua bucati de plexiglas gros de 2cm si 20X20cm pt. Cine are in plus pe acasa sa ma contacteze il cumpar.
Apropo manix35 scoate generatorul din masina si pune l in compartimentul motor ca s -ar putea sa nu mai avem cu cine discuta. Testat de mine garantez ca pune pe ganduri si cea mai sceptica persoana cand aude ce explozie poate sa produca un pet de 0,5l de hho si neaparat pune -l pe un releu de protectie dupa contact sau cum am facut eu un circuit luat de la un modul drl ce comanda un releu, adica generatorul sa porneasca dupa ce vede ca in sistemul de incarcare apare o tensiune de 13v inseriat cu plusul dupa contact.
Apropo cum ai rezolvat problema incalzirii electrolitului dupa un ciclu de functioare indelungat.
Lucian MC
incercarcari cu generatorul de hidrogen tot am facut dar rezultatele sunt foarte nesatisfacatoare asa ca am renuntat in a mai pierde timpul cu ele. In primul rand pentru cei ce vor sa mai experimenteze incercati sa aveti la fiecare pila de oxihidrogen adica intre fiecare 2 placi plus si minus sau tevi maxim 1.5 volti altfel nu faceti decat sa incalziti apa. Acolo produce cel mai frumos si curat cam orice instalatie si nu incalziti apa deloc iar de asemenea consumul de curent va scadea la o instalatie mica pentru ca nu veti mai consuma inutil energie pe caldura. cel mai simplu sa scadeti tensiunea intre placi este sa conectati pilele in serie astfel e o solutie simpla si economica. Dupa ce am facut tot felul de teste pe masina am ars la 10 alternatoare puntile de diode si am incercat cam tot ce se poate am vazut ca' chiar daca ar fi o economie de carburant nu se merita financiar incercarea. incercati sa folositi mai multe supape unisens pentru ca altfel o sa o incasati la un moment dat oxihidrogenul fiind foarte periculos si se poate aprinde de la o scanteie mica. singurul experiment care a dat rezultate dar nu wow a fost cel cu injectarea de aburi in motor care se descompun cred si fac treaba buna desi scaderea consumului mai mult de 2 litri fata de o masina identica reglata perfect cu tot ceea ce trebuie ok pe ea adica aprindere'sonde compresie etc. Deci practic putin dar pe termen lung o reducere. Daca folositi spirt sanitar in loc de apa consumul scade si mai mult dar nu e rentabil decat daca il luati gratis. Singura solutie free ride care am gasito a fost sa imi iau un seat ibiza diesel pe care lam modificat sa mearga cu ulei uzat de gatit filtrat bine. Mare modificare constand in un incalzitor de carburant adica o rezistenta care sa il fluidizez la pornire si o spirala de cupru in jurul carcasei termostatului ca dupa ce ajunge la temperatura optima de functionare sa nu mai consume curent. Deci recunosc ca oamenii inteligenti de aici care miau zis ca nu se poate chiar aveau dreptate. Aveti grija sa aveti masinile cu reglate corect si intretinute corespunzator si veti avea si consum redus. Scuze pentru unele greseli ortografice dar scriu de pe telefon.
mircea.bidian
QUOTE(Lucian MC @ 1 Nov 2013, 17:52)
incercarcari cu generatorul de hidrogen tot am facut dar rezultatele sunt foarte nesatisfacatoare asa ca am renuntat in a mai pierde timpul cu ele. In primul rand pentru cei ce vor sa mai experimenteze incercati sa aveti la fiecare pila de oxihidrogen adica intre fiecare 2 placi plus si minus sau tevi maxim 1.5 volti altfel nu faceti decat sa incalziti apa. Acolo produce cel mai frumos si curat cam orice instalatie si nu incalziti apa deloc iar de asemenea consumul de curent va scadea la o instalatie mica pentru ca nu veti mai consuma inutil energie pe caldura.  cel mai simplu sa scadeti tensiunea intre placi este sa conectati pilele in serie astfel e o solutie simpla si economica. Dupa ce am facut tot felul de teste pe masina am ars la 10 alternatoare puntile de diode si am incercat cam tot ce se poate am vazut ca' chiar daca ar fi o economie de carburant nu se merita financiar incercarea.  incercati sa folositi mai multe supape unisens pentru ca altfel o sa o incasati la un moment dat oxihidrogenul fiind foarte periculos si se poate aprinde de la o scanteie mica.  singurul experiment care a dat rezultate dar nu wow a fost cel cu injectarea de aburi in motor care se descompun cred si fac treaba buna desi scaderea consumului mai mult de 2 litri fata de o masina identica reglata perfect cu tot ceea ce trebuie ok pe ea adica aprindere'sonde compresie etc. Deci practic putin dar pe termen lung o reducere. Daca folositi spirt sanitar in loc de apa consumul scade si mai mult dar nu e rentabil decat daca il luati gratis. Singura solutie free ride care am gasito a fost sa imi iau un seat ibiza diesel pe care lam modificat sa mearga cu ulei uzat de gatit filtrat bine. Mare modificare constand in un incalzitor de carburant adica o rezistenta care sa il fluidizez la pornire si o spirala de cupru in jurul carcasei termostatului ca dupa ce ajunge la temperatura optima de functionare sa nu mai consume curent. Deci recunosc ca oamenii inteligenti de aici care miau zis ca nu se poate chiar aveau dreptate. Aveti grija sa aveti masinile cu reglate corect si intretinute corespunzator si veti avea si consum redus. Scuze pentru unele greseli ortografice dar scriu de pe telefon.
*



Chiar daca incercarile tale nu au ajuns la concluzie "supraunitara", tot sunt un punct de reper, si trebuie recunoscuta munca, timpul si nu in ultimul rand banii investiti. Pentru toate acestea felicitari!! Prin ceea ce am scris in 2009 am incercat sa explic celor ce vor sa construisca ca nu e usor. Eu am renuntat in momentul cand am facut calculele. Asa cum spuneam atunci, spun si acum, viitorul este masina electrica, dar si aici avem aceasi problema: energia electrica! Deocamdata sunt la faza unui generator model Kapanadze si Steven Mark. Nu stiu daca voi reusi vreodata sa am o cantitate asa de mare de energie sa pot propulsa o masina. Deocamdata is la faza de proiect.

La Multi Ani 2014 si multa sanatete tuturor forumistilor!! cheers.gif

Mircea Bidian
gotronic
O aplicatie foarte pertinenta a generatoarelor de HHO o intalnesc acum la cineva din Belgia.!! Acolo este vorba de o aplicatie in generatoarele stationare de curent. Principiul este acelasi ca si cel discutat aici, NUMAI CA energia este preluata din gazelle de evacuare si racirea motorului, prin niste pompe de caldura. Deci nu se consuma NIMIC din energia motorului, ci din ce se pierde oricum. La ora actuala, pompele de caldura aplicate sunt comparabile ca pret si marime cu un motor clasic. (Acolo este spatiu, nu se pune problema asta). La anul poate voi reveni cu detalii mai interesante pe subiectul asta, deoarece este demarat un proiect de anvergura impreuna pe tema asta.

La Multi Ani 2014 !
Kilovolt
Am facut ceva experiente cu un generator HHo.
Distanta optima intre placi ca sa produca cat mai mult gaz , intre 1 si 2 mm
Curentul creste odata cu temperatura si cu concentratia solutiei , la fel si cantitatea de gaz.
Cu schemele de PWM de la prima pagina nu am obtinut rezonanta , doar un reglaj al curentului , implicit al cantitatii de gaz
Am testat un PWM care sa mentina constant curentul intre placi, pentru ca odata cu cresterea temperaturii curentul tinde sa creasca .
. N am bagat inca nimic in motor fiindca am un diesel relativ tanar si mi e cam frica , mai ales ca n u ma dau jos banii
La Bacau , fratii Bordeianu au facut ceva pe un Cielo , ei spun ca merge in totalitate cu HHO , numai pornirea o fac pe benzina
Se pare ca folosesc disocierea apei folosind alta metoda/temperatura + catalizator nu electroliza
O sa incercas vad ce se intampla daca aplic impulsuri de energie mare si durata mica la electrozi, in ideea de a imbunatati randamentul.
In alta ordine de idei , cred ca injectia directa de apa in capul pistonului ar ajuta
Exista un brevet , nu inseamna ca e neaparat functional dar nu s sceptic , logic ar fi functional /care ar functiona in felul urmator
1 admisie benzina
2 compresie
3 aprindere , destindere / timp motor 1
4 evacuare gaze arse
5 injectie apa , destindere / timp motor 2
6 evacuare vapori apa

reluare ciclu 1 / admisie benzina

Injectia apei se face in cilindrul in care anterior a ars benzina deci este fierbinte.
In momentul in care se injecteaza apa , se transforma rapid in vapori / principiul se numeste calefactie /marindu si volumul si impingand pistonul. Se fac economii atata la carburant cat si la acareturile agatate de motor , radiator pentru racire mai mic , pompa de apa mai mica

Revenind la HHO , e cale lunga de la ciocan la reactor atomic, dar startul si directia s au dat.

Lucian MC
Sunt oameni care au injectie cu apa in motoare ca mareasca avansul si caii putere (pe termen scurt si folosesc apa cu metanol parca)
Cat despre fratii cu cielo sunt foarte secretosi iar la osim nu au inca brevet aprobat in sensul in care au depus acum cativa ani si au fost refuzati dupa analizarea cererii .
O idee pentru cei ce mai vor sa economiseasca ar fi motorul stirling puns in serie cu motorul clasic ,motorul stirling avand avantajul ca poate arde orice tip de carburant sau poate folosi acea energie pierduta de motor prin caldura .
Cat despre hho nu este si nu va fi viabil pe domeniul auto o perioada indelungata din cauza faptului ca nu vei avea un randament supra unitar din ceea ce genereaza alternatorul ca si curent . Ar fi bun un generator de hho pentru cei cu diesele ca sa mai curete traseele la egr si motoarele din cand in cand ca sa nu mai fie nevoie sa desfacem piesele alea .
Singura solutie in care hho da randament bun este cand se foloseste caldura motorului pentru a genera energie chimica (temperatura inalta si presiune poate genera hho) dar si acolo randamentul nu depaseste 70-80% dar foloseste o energie pe care motorul o pierde . Solutia ideala ar fi un motor electric care sa iti fie pe puntea spate a masinii care sa fie bun 20-30 km maxim ca sa fie masina usoara si un motor mic pe benzina pentru drumuri lungi cu o cutie de viteze care sa permita 150-160 km/h . Pentru sprinturi sar putea folosi ambele motoare odata si ar fi ideal pentru consum. Da stiu ca exista deja prius dar totusi nu e deloc o solutie economica la ce costuri are . De asemenea cu un generator eolian ori home made ori cumparat am putea incarca bateriile daca avem nevoie de masina doar in oras si stam langa oras si facem naveta . Deja vorbesc nave spatiale si costuri mari dar cu piese recuperate nu prea mai pare asa futurist.
Kilovolt
Motorul Stirling nu cred ca ar fi o solutie pe auto fiindca este voluminos si greu.Ar fi o solutie pentru motoare stationare
Masina electrica pentru muritorii de rand nu este accesibila si un calcul economic nu i prea roz. Daca pui cap la cap costul unei masini clasice + intretinere +carburant , masina clasica da mai bine inca. O baterie de masina verde costa o avere si are un numar limitat de cicluri incarcare descarcare , nu mai vorbim de autonomie care nu i prea roz nici macar in pliantele producatorilor.
Masina hibrid cred ca si face treaba, dar tot scumpa e .
Ramane motorul cu hidrogen, (cu apa) si motorul magnetic
Perendev sper ca nu i un bluf

Cred ca din toate cate se spun scriu si se fac in materie de motoare neconventionale o sa iasa la interval si ceva functional, fiabil ,prietenos cu mediul si utilizatorul , si dac s ar putea si moca...
Lucian MC
Motorul stirling e una din alternative pentru reducerea de carburant pentru ca el pus in serie cu motorul normal va functiona cu temperatura degajata de motor... Motorul cu hidrogen care sa fie produs in timp ce motorul functioneaza este un vis umed care nu prea o sa se intample curand sau exista anumite reactii care pot fi folosite cu catalizatori gen reactia sodei caustice si a aluminiului genereaza oxid de aluminiu si hidrogen iar motorul ala magnetic l-am testat si este un mare fas facut la fel ca celulele de hho de pe internet adica doar sa dea bine dar in realitate nu are cum sa functioneze . Solutii alternative se vor gasi tot timpul pentru falsificatori .Generatorul de hho este cel mai eficient cand nu incalzeste deloc apa(da gen energie pierduta aiurea prin electroliza prin incalzirea apei) iar distanta intre placi cea mai recomandata daca folosesti electrolit este de minim 3 mm ca altfel vei genera spuma . chiar si asa mare vrajeala nu vei face.
mircea.bidian
Una din cele mai curajoase inventii din ultimii ani este acest generator de hidrogen, care practic transforma 1 kg de apa intr-un kg de hidrogen, transmutand si oxigenul generat in hidrogen.

http://www.prnewswire.com/news-releases/so...-258305901.html

http://peswiki.com/index.php/Directory:Sol...runity_Hydrogen



klaus
Na, ca s-a descoperit piatra filozofala de astia cu hidrogenul, transmuta orice in hidrogen!
Ce usurare, bine ca nu le transmuta in hassium...
bucatzel
QUOTE(mircea.bidian @ 28 Aug 2014, 19:40)
practic transforma 1 kg de apa intr-un kg de hidrogen, transmutand si oxigenul generat in hidrogen.
*


Deci cat de curand, se va putea transmuta apa in tuica. Perfect.
drunksinging.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.