Doc, ti-am scris cu punct si virgula, cerandu-ti ajutor cu ECU-ul. Daca nu mai stii despre ce-i vorba, asta e, alt fapt consumat.
Argonel, 7000 e pretul celei vechi. Motor mai slab, dotari deloc (lipsa la inventar senzori, USB, cruise control, xenoane, a 6-a treapta, admisia variabila, euro 4, REVHANG, si cate or mai fi). Alea au 7-8 ani vechime, asta 2. Daca tu vrei sa valoreze "pe piata" 7 mii de euro, n-am nimic impotriva ^^
vizavi, soc si groaza, asa ceva din partea ta?
Argonel, la noi in tara, din ce am vazut, e singura de vanzare. Daca-mi dai link cu alea cu motor de 1.2, esti irecuperabil. Daca ar fi sa faci media de pret a 10 exemplare de stare apropiata de pe mobile.de (ma rog, parcurs, ca starea e un mister), ai sa vezi ca o dau FOARTE ieftin.
Si alt edit, preventiv, sa sa nu te legi de "motor mai slab":
https://www.youtube.com/watch?v=0BlPPRHmWSMAm mers cu una din 2007, in conditii optime de dat in gura, drum de munte virajat, asfalt perfect, pe la Fundata. Masina e spectaculos de faina, mai ales ca are botul mai scurt (a mea, din considerente de siguranta impact, are capatul barei la 1km de radiator). Dar a mea merge mai bine, si ma refer in special la motor. Valoarea de cuplu e semnificativ mai mare, si la o turatie semnificativ mai mica.
Iar motorul +2012 are pistoane forjate, am citit la englezi. In conditiile-n care, in regim de circuit, motorul uneia vechi a rezistat 600.000km, si a cedat la retrogradare in 9000rpm, cand i s-a rupt arborele cotit.