Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Impreza WRX SW 2002
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311
shyck
Cred ca sunt deja comandate...
4x4
Ai deja un cumparator pt arcul stg spate. Al meu e putin rupt. Si un heads up, scrisul de pe betele de semnalizare, faruri, sa sters cu dejetu. Masina nu a vazut decat un pufa pufa de geamuri, un pic de spuma activa si un leather care, pe mine nu ma impacteaza dar stiu ca tu esti mai finom deci ai grija cu chimicalele in zona aia.
Muttley
Stiam ca arata mai bine joasa din pozele altora. Doar ca acum am vazut-o si p-a mea si m-a marcat.
Nu iau arcuri, nu mai bag bani in cotete sleep.gif
Si nu iau arcuri, ca distrug urgent amortizoarele.
Si, mai ales, nu iau arcuri pentru ca de asta am nevoie sa fie inalta. Si sa mai ramana o bruma de elasticitate in suspensie.

Am sa am grija cu manetele. Momentan inscrisurile albe sunt intregi si sanatoase.

25 Jun 2018, 09:26:
Pe la inceputul lunii ma apucam de mutat. Ignisul cu numere expirate. Matza imi facea inventarul, numara roti.

[attachmentid=1628088913] [attachmentid=1628088914]

Troaca a avut o perioada taaare zbuciumata.

[attachmentid=1628088915] [attachmentid=1628088916]

Abia in ultima zi, la ultimul drum, a pus si aia mica umarul.

[attachmentid=1628088917]

Si asa shad toate 3 in noua ograda. Din nou, matza isi face de lucru printre ele.

[attachmentid=1628088918]

Asta fu si motivul RCA-ului de Dacie, un drum de cativa km.
Dau detaliile astea pentru ca aleg mobila in detrimentul arcurilor. La chiria asta am "dăcât" pereti.
Iulikk
Da-o dreq de mobila. Ai saltea, ce-ti mai trebuie restu? biggrin.gif
Muttley
Sa pun piesele? blush.gif

25 Jun 2018, 11:30:
Saptamana asta se anunta cineva interesat de OZ-uri.
Doar ca TDM-urile din Anglia, pentru ca cineva nu era acasa... ei bine, sunt tot in Anglia.
Ca urmare, ca sa nu shada Ignisul pe capre, am facut comanda.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/...-cept-RS2_2.htm

Oricum trebuiau luate candva.
Am mers pe 175/60 in loc de omologatul 185/55, ca sa stea o idee mai normal pe covrigii aia originali de 5 inchi.
Bicicleta galbena
N-ai gasit un prieten cu un Transit/Sprinter ceva? E muuuult mai eficient, muti multe chestii o data, scuteai timp si efort cu masinile ( rabatat-incarcat-descarcat, ai prins ideea). In maxim doo drumuri ereai gata.




Muttley
Ba da, un pretin cu Sprinter mi-a carat mizeriile mari. Restul, in ritmul meu, fu un transfer treptat. Cu salteaua fu spontana treaba. Am platit-o, am scos-o, aveam 2 corzi luate... Am zis sa-ncerc, fie ce-o fi. Am asezat-o pe suportii de bicla, am legat-o simbolic si i-am dat cu maxim 40 la ora, cu mana stanga pe ea, ca s-o simt daca se umfla.

In linii mari, fu distractiva mutarea. Da' m-am mai mutat de 30 de ori in ultimii 17 ani, deci deja e rutina.
Victorine
Si? E adevarat ca o mutare face cat un incendiu?...
b06fcn
QUOTE(Muttley @ 25 Jun 2018, 19:13)
Cu salteaua fu spontana treaba. Am platit-o, am scos-o, aveam 2 corzi luate... Am zis sa-ncerc, fie ce-o fi.
*



nedumerire.gif Adica threesome ? naughty.gif
Victorine
Alea-s coarde radmasa.gif
Muttley
Coarde, da.

Mai, daca te referi la ce cred eu cu incendiul... Da, am aruncat cateva chestii. Gen haine, prostii de bucatarie, lucruri d-ale fostei... Baiul e ca n-am aruncat NIMIC cu legatura cu harburile. Am zis ca le sortez dupa. Riiiight... blush.gif
De exeplu, stiu ca printr-o cutie undeva exista maruntaiele din turbo, ramase dupa reconditionare. Alea-s direct de gunoi.
Mai tragic e cum arata toate. Evacuare de Subaru prin spatele casei, rampe prin fata, cricuri si capre (de ridicat masina) pe scari, Dacia e plina ochi de kkturi... Si-n casa, desigur.
Haos...

[attachmentid=1628088951] [attachmentid=1628088952]

Bine ca asta cu chiria are si el harburile lui. Numa' d-astia am parte de o vreme-ncoa'.

__________________

Paste de pe forumul sugaru, ca e greu dupe telefon.

QUOTE
Ponturi inlocuire amortizor de hayon.
1) fortati hayonul in sus, elimina forta axiala din amortizor si laterala din articulatia sferica filetata de fixare;
2) NU va bazati pe celalalt amortizor ca, vezi duamne e bun, si va sustine hayonul. Mie mi-a cazut in cap si am noroc ca n-am spart luneta;
3) nu va lasati pacaliti de hayonul care va chica-n cap, cum ca amortizorul celalalt e dus si el. Pur si simplu amortizorul defect inca mai avea viata in el, suficienta cat sa ajute la ridicare.

Cazul meu...
Am scos amortizorul scurs si mi-a cazut hayonul. Am zis ca si celalalt e mort, asa ca l-am scos si p-ala. Dar era bun. Ala scurs era, sa zic, la jumatate din forta.

Cam atat. Fara poze, ca nu se vede cucuiul.


Aveam 2 amortizoare sehaj de la nush ce Impreza brec de prin Bistrita (cred).
Asta fu prima lucrare de dupa mutare.
Muttley
[attachmentid=1628089035]

Pentru ca nu ma pricep prea bine, am preferat sa merg la un mecanic cu experienta, bun si pasionat de meseria lui (cunosc asa ceva la Arinovis (suzuki BV), de cand veneam cu Stiftul la revizii).
Am cerut o verificare completa de articulatii.
Starnit am fost de o bataie stanga fata la denivelari, ce banuiam a fi din caseta. Si da, de acolo e.

Lista, sa o am la indemana.

Panhard sus - mai merge
Placute spate - cam gata (stiam, se vede)
Amortizoare spate - cam gata (banuiam, barcuta cu portbagaj incarcat)
Bucse palier antiruliu fata (vazusem si eu o usoara largire)
Caseta.

Jocul din caseta am sa incerc sa-l remediez acasa, e relativ simplu. Sper sa si accepte reglat.

<span class='edit'>27 Jun 2018, 12:04:</span>
Miiiiic apdeit: aici ploua ca-n povesti, si am avut de umblat prin targ.
Pe centura Brasovului, la baza unui pod suprainaltat, se formeaza intotdeauna un suvoi consistent de apa si destul de adanc. Il stiu foarte bine si nu uit niciodata de el.
Am acvaplanat si am sarit in camp plange.gif

Nu, gluma macabra, in ton cu asigurarea de viata ce tocmai mi-am facut-o.
Faza-i ca cu orice rabla am trecut p-acolo-n conditii de pluaie, de fiecare data m-a smucit binisor si a cerut corectii.
Astazi... Nimic. Doar incetinirea normala, cauzata de vad. Adica caushiucurili astea slabe pe uscat chiar fac ceva deosebit in apa! Sunt usor impresionat...
bgdrenault
Parerea mea ca alta-i cauza comportamentului, ampatament mic, centru de greutate coborat, viteza relativ redusa, etc.
Dar anvelopele ce sa faca in suvoi scurt de apa? Ca banuiesc ca nu era un suvoi lat de 100 metri............
Ma rog, parerea mea.......
Muttley
Canale adanci si neobisnuit de late. Contact ferm cu stratul tare de sub apa.
bgdrenault
Daca suvoiul e scurt acele canale nu au cum sa-si arate eficienta.Iarasi e parerea mea. acvaplanarea e una, intrarea intr-un suvoi concentrat de apa e alta.
Pune alte anvelope pe aceeasi masina, aceleasi conditii, si s-ar putea sa ai acelasi efect. Masa concentrata detemina comportamentul.Iarasi parerea mea si ma opresc.
einstein1984
la ce viteza ai trait senzatiile astea minunate?
Muttley
90 la ora.
Muttley
Bai nene, cat a plouat... sleep.gif

Mno, azi fu suare. Caseta!

[attachmentid=1628089346]

Am urcat-o mai intai pe rampele mici, apoi cu cricurile, pe rand, pe cate-o capra, apoi am scos rampele.
Rotile in aer fiind, am putut face bracaje multe, ca sa "memorez" cum se simte directia.

Apoi, dedesubt.

[attachmentid=1628089347] [attachmentid=1628089348]

Burduful ala e intre caseta si tablier. Scos. Accesul la tachet credeam ca obliga la coboratul casetei. Nu, a mers foarte bine si asa. Reglajul e simplu, surub si contrapiulita. Am strans pana volanul mergea o idee mai greu. Apoi am dat inapoi. E greu de explicat si usor de facut. Pus la loc, mers pe un drum foarte naspa pe care-l stiu in zona, zgomot disparut!
Si am reusit cu ocazia asta sa depistez un zgomot din interior. Scaunul pasagerului face ca dracu, am sa incerc sa remediez.
Si, notez aici, candva am sa incerc sa gresez rulmentii axiali ai flanselor de amortizor daca s-o putea.

La final am facut o proba cu ambele perechi de rampe. La vechea chirie aveam o zona in panta, acolo asezam spatele, iar fata o saltam. E si aici putina panta la intrarea in garaj. Restul de altitudine lipsa... rampele mici.

[attachmentid=1628089349] [attachmentid=1628089350]

Poifect!!! Trancariciul la orizontala. Uleiuri de schimbat mai trebuie, ceara de aplicat, d-astea.

____________________


Am omis...
Dupa proba cu caseta, odata intors, vad becul aprins la benzina. Mai stau putin acasa, perii matza nustiuce, si plec la OMV. Pe centura, giratoriu. Ii dau tariceanu, iar la iesire, pe viraj dreapta cu accelerare, masinuta mea se pune-n bot. Mi se inmoaie picioarele, c-au apucat-o si p-asta toane de Subaru. Apoi a mers bine.

Explicatia - fuel starvation. Motiv pentru care cica nu e bine sa te dai pe circuit cu rezervorul nu tocmai plin ochi. Chestia asta mi-a zis-o un coforumist subarist cand am acuzat intreruperi pe Adancata.
Simplificat... Daca n-ai multa benzinica in rezervor, poti sparge motorul. Lesson learned!

Consum trancarici putin sub 8 lasuta. La cum merg cu ea, merge practic gratis.
Cauciucurile da, s-au rodat. E pe bune faza, trebuie asteptat.
Masina, da, ma uimeste in continuu, eu n-am mai condus nimic cu atata aderenta si atat de neutra la limita. E absolut remarcabila si peste orice inchipuire. Swiftul nici nu se apropie.

Am iesit si cu troaca, ca sa-i curat discurile de rugina. Nu se pot compara, ca-s categorii total diferite. Am mai zis.

Doar biata Dacie n-o sa mai primeasca RCA si vigneta. Dar va primi locul din garaj, deci e cea mai castigata.

[attachmentid=1628089354]
bgdrenault
toata casa e a ta? ca ai umplut curtea de masini.
daca nu-i cu banat, cat e o chirie de genul in Brasov? intreb ptr o prietena care are o intentie....
Muttley
Da, toata. Nu se pune, e un amic din Piatra, pretul e simbolic.
einstein1984
QUOTE(Muttley @ 27 Jun 2018, 15:59)
90 la ora.
*


initial vroiam sa zic ca asta are anvelope mai inguste, dar la 185 nu sunt chiar inguste si e si usoara. O fi din cauza ca sunt noi?
SiloS
Cred ca din contra, un ampatament mic e in defavoarea stabilitatii la viteza. Avantajul in cazul de fata, pe langa anvelope, consta in distributia buna a maselor, fara greutate suplimentara in afara puntilor.
bion
Nu prea cred. Cam toate masinutele nervoase si agile sunt cam scurte.Obligator joase si umpic late.
einstein1984
o fi mai ingusta decat sleaurile formate acolo? si deci cu mai putina apa sub roti ?
Muttley
Dezbateti pe nimic.
A fost discutie cu RZV in urma, ca modelul asta straluceste pe ud si e slab pe uscat.
Intre timp, dupa uzura, rodaj, asezare pliuri, habar n-am, eu sunt multumit si de aderenta pe uscat. Pentru apa am zis, ireprosabile.

Masina de acord, e scurta si usoara, ambele i-ar dauna la stabitate la trecerea prin vad. Insa gratie multumita datorita anvelopelor, s-a comportat mai bine decat oricare alta masina pe care am condus-o acolo (stift si troaca).

Maine sau poimaine vin jențili din UK.
4x4
QUOTE(Muttley @ 1 Jul 2018, 16:53)
Scaunul pasagerului face ca dracu, am sa incerc sa remediez.
*



+1000 Pare sa fie ceva la mecanismul de dat inainte inapoi, si al meu face o galagie maxima cand nu am pasager.
Muttley
Tu l-ai zgaltait bine in multiple ocazii, da' eu ce scuza am?
Daca-l dau spre fata parca nu mai face. Calitate suzuki, ncsf. Pacat ca nu e urgent. Au sa se adune multe chestii d-astea neurgente... sleep.gif

N-ai zis, tu mergi cu trancariciul ala? L-ai reparat, in ce stare mai e?
4x4
Daily driven, plantatie si inapoi. Aparent am lamurit de ce imi sareau futunele de racire, radiatorul nissens are un capac tip motor 1.3 defect care nu dadea drumul la nimic in vasul de expansiune. Am tiganit capacul si nu am mai avut probleme dupa. Am si eu o lunga lista de probleme non critice, dar mai am si un bmw de drift care sta pe dreapta de aproape 2 ani si ala ma preocupa mai tare.

Maxim de util grupul acela de fb, nu stiu de ce nu mam gandit mai din timp. Cu ajutorul lui am mai descoperit o noua problema, am bumpsteer mad.gif , initial am crezut ca e de la janta care se plimba in pneu, acuma am aflat ca e de la bratele contrafacute cu 5mm mai scurte.
Muttley
Ai luat brate de mk1 cred. Cica alea de mk2 sunt la lungime cu sportul.

3 Jul 2018, 17:35:
Ce culoare URATA!!! mad.gif mad.gif

[attachmentid=1628089504]

3 Jul 2018, 21:45:
[attachmentid=1628089521] [attachmentid=1628089522]

[attachmentid=1628089523] [attachmentid=1628089524]

Eu voiam doar jante usoare. Ca arata binisor... aia-i bonus happy.gif
Offsetul de 30, vizual, e la fix. Se simte diferit in mers, m-obisnuiesc imediat.

einstein1984
ecartament mai mic pe spate ca la supernova?
Muttley
Huh? Dăcât.
Nush ce vrei. Daca inseamna ceva pentru tine, da-i cu gugl.
4x4
Nush ce trebuia sa iau, cei cert e ca nu e LEMFORDER 33762 01, la un loc cu alti obositi de la Ate, Meyle, Trw, etc, baietii vand piese neconforme. Am sa incerc Comline CCA3021 pe langa ca e jumate din pret, pare sa fie si lungimea ok.
Muttley
[attachmentid=1628089581]

Nu ma satur de saraciile astea de jante, ma termina cum arata, transforma trancariciul.

Alte impresii:
- la demaraj parca e ceva mai bine, in special la viteza mare. Unde mare, la masina asta inseamna ~100km/h. Dar poate fi si autosugestie. In teorie, la ce motor si masa are matizul asta, 9.1kg cele vechi, 7.5kg astea, un total de +6kg masa de rotatie in minus, ar trebui sa fie ceva. Ca termen de comparatie, la troaca, diferenta de masa dintre fuliile motor, conform prospect, echivaleaza cu 40kg masa transportata. O fi vrajeala sau fizica evoluata, nu stiu. Acolo era parca diferenta de 1kg pe un diametru de 15-20cm. Aici sunt 6kg pe 16 inchi. Pastrand proportiile, diferenta ar fi uriasa, doar a eu nu simt mare caca, la fel cum n-am simtit cand am sarit de la 6kg jante originale la 9kg OZ, deci delta 12kg.
- surpriza vine la hartoape. Traversez zilnic o cale ferata, sunt destul de calibrat. Acum face scandal mai putin, aici parca-s aproape convins. Sau o fi caseta care mai nou nu mai zdrangane... Ori masa suspendata redusa. Uatevar.

Ce e remarcabil insa e altceva.

Jante sehaj fisurate (alea, primele, acelasi model ca astea): 1200 lei jantele, 50 lei transport, 600 lei o sablare cu vopsire la pistol aici, in Brasov. Total 1850 lei.
Jantele astea: brand spankin' new, de pe ebay, licitatie. 350 lire ele, 40 lire transport pana in Brasov, total 2050 lei. Minus capacele centrale pe care le-am pus pe olx, arata ingrozitor cu ele.
Deci cu noroc si rabdare iei jante noi la pret de jante sehaj.

Brb, ma duc afara cu lanterna sa le mai iubesc oleaca.
shyck
QUOTE(Muttley @ 4 Jul 2018, 20:58)
[attachmentid=1628089581]


Brb, ma duc afara cu lanterna sa le mai iubesc oleaca.
*



Dude, you are killing me, sa nu ti-o ia matza inainte
AmunDei
QUOTE(Muttley @ 4 Jul 2018, 20:58)
- la demaraj parca e ceva mai bine, in special la viteza mare. Unde mare, la masina asta inseamna ~100km/h. Dar poate fi si autosugestie. In teorie, la ce motor si masa are matizul asta, 9.1kg cele vechi, 7.5kg astea, un total de +6kg masa de rotatie in minus, ar trebui sa fie ceva. Ca termen de comparatie, la troaca, diferenta de masa dintre fuliile motor, conform prospect, echivaleaza cu 40kg masa transportata. O fi vrajeala sau fizica evoluata, nu stiu. Acolo era parca diferenta de 1kg pe un diametru de 15-20cm. Aici sunt 6kg pe 16 inchi. Pastrand proportiile, diferenta ar fi uriasa, doar  a eu nu simt mare caca, la fel cum n-am simtit cand am sarit de la 6kg jante originale la 9kg OZ, deci delta 12kg.
- surpriza vine la hartoape. Traversez zilnic o cale ferata, sunt destul de calibrat. Acum face scandal mai putin, aici parca-s aproape convins. Sau o fi caseta care mai nou nu mai zdrangane... Ori masa suspendata redusa. Uatevar.



Concluzii perfect valide. Acelasi model de jante vreau sa imi iau si eu, dar pe 13. Au 4.5 kg bucata la o latime de 7J. Dezavantaj: 500+ lire pe nuanta ce o vreau eu (alb). Mai astept putin sa ma impiedic de niste bani.
Muttley
Pandeste licitatii. P-astea le-a luat amicu' asta cu 330 lire, iar ca pret intreg sunt pe la 6-7 sute.
AmunDei
Da-mi un PM de unde le-ai luat. Dar slabe sanse sa le prind ieftine. Jante late si usoare sub 15 inch sunt ochiul dracului, nu prea le cauta nimeni de asta sunt si preturile prin copaci.
Muttley
ebay.co.uk

A fost licitatie si pentru unele de troaca, da' acolo s-au dat scump.
Muttley
Ieri am lucrat la trancarici toata ziua.

[attachmentid=1628089830] [attachmentid=1628089831] [attachmentid=1628089832] [attachmentid=1628089833]

Am relocat modulul DRL pe cutia de apa, parte stanga. Am sertizat o piulita M5 intr-o gaura deja existenta. Modulul, dupa curatare, uns cu Nigrin, vopsit cu negru. O ureche de fixare taiata, a ramas fixat doar cu respectivul surub M5. Intre modul si tabla masinii, ceva burete adeziv (gasit prin garaj). Semnalul de la pozitie, initial realizat cu crocodilul ala specific care taie izolatia, acum realizat direct, cu cositorire fire.

[attachmentid=1628089834] [attachmentid=1628089835]

Si lampile sunt orientate prost, nu bat spre fata masinii, insa corectia am s-o las pentru cand voi scoate, din orice alt motiv, bara fata.

Scaunul pasager - suruburile din fata, de fixare pe podea, slabite.
A trebuit desfacuta consola pentru acces la cel interior. Execrabile fixarile consolei, dar... Suzuki.
Rezultat - dubioasa senzatia la volan, nu mai exista zgomote, masina e total inchegata. Foarte dubios se simte...

Caschetofon... Avea cea mai mizerabila unitate din cate am intalnit vreodata. Fara RDS, de aici pana mai incolo pierdeam semnalul la iuropaefem. Altceva, oricum, nu prindea.
Mutat Blaupunctu' de pe Dacie in asta. Pe motiv ca oricum, cu Dacia nu mai circul si oricum, in Dacie nu ascult radio.
Montajul vechi era praf, se misca ala si iesea cu mana. Cu un surub M5x100 din Hornbach am rezolvat. Am lasat mufa de microfon extern pe sub bord, ca atunci cand va fi cazul, sa nu mai desfac juma' din bordul de trancarici.

[attachmentid=1628089836]

Curiozitati cu DRL:
1) dupa montaj, prin oras, mi-a murit motorul la relanti. N-am reusit sa reproduc. Intr-adevar, cu DRL stins si pozitii aprinse, turatia sta la 700, cu DRL sta sub. Sa zic 650-680. Aveti vreo explicatie?
2) cu motor oprit, daca dau manelele tare, se aprin DRL-urile. Dau incet, se sting. E ca si cum tensiunea pe baterie ar creste cand dau muzizica tare. Da' poate asa se si intampla?

Agrig
1. Simte ECU ceva consum mai mare si tureaza motorul, probabil, ce idei are ala doar el stie.
2. Habar n`am cum e logica de aprindere a DRL dar daca as` face`o eu as pune un SAU ca tensiunea sa fie peste 12,4 Vdc dar si detectia de componenta pulsatorie de pe baterie in ideea ca poti avea un consumator mare sau care scade tensiunea si sub 13Vdc in timpul mersului si parca nu vrei sa ai discutii cu unii clienti circotasi.
Dupa cum pare, la tine se merge doar pe componenta pulsatorie a tensiunii de pe baterie.
Tragi manele, flutura tensiunea pe baterie si pacaleste controlerul DRL...clientul circitas normal, circoteste!
biggrin.gif

L.E. Am gresit tensiunea cu 1V si poarta SI in loc de SAU
Muttley
A zis IRONIK mai in urma cum merge. Peste nush cati volti se aprinde, sub se stinge.

La punctul 1 am mai facut acum o proba, am scos siguranta DRL-urilor. Deci fara nimic aprins, turatia e la fel ca la DRL aprins. Turatia creste cu 30-50rpm doar cu pozitii aprinse. Adica nu observasem eu pana acum.
Agrig
Tinind cont ca la unele masini imediat dupa pornire tensiunea scade bine sub 13Vdc cu farurile aprinse la relanti din cauza unui consum suplimentar de 60-80 Adc pina la incalzirea motorului...am dubii ca doar aia e singura metoda de discriminare a pornirii motorului.
Mai mult decit atit, sint sigur ca daca dai manele tare nu creste tensiunea pe baterie... biggrin.gif
Dar na` nu am desfacut nici un controler de DRL si asta este doar o linie de gindire a mea din goana tastaturii, eu asa l`as face si atunci ar avea exact comportarea celui pe care`l ai in cazul in care n`as verifica si tensiunea pe baterie, doar pulsatiile pe linia de 12Vdc
Fratzica
Daca nu facea asa inainte de swap-ul HU-lui, posibil sa fie de la HU? Legatura de la - baterie la caroserie cum arata?
Muttley
Aia zic, nush cum facea inainte. Mi-a atras atentia subturarea severa + oprirea motorului ieri.
Legaturile le-am verificat cu ocazia supraincalzirii, le-am suplimentat chiar. Arata bine la cat ma pricep eu.
Fratzica
Cand inca aveam boala sistemelor audio auto, mi-am "extins" cablurile de '-' de la baterie, printr-un sistem supranumit Big 3, https://www.youtube.com/watch?v=gnmXKjm3tZE. S-ar putea sa te ajute. Eu am scapat de palpaieli si variatii ale turatiei de relanti.
IRONICK
Pozitia aprinsa are cred un consum total de 50W. Drl-ul probabil in jur de 10-15W.
Nu cred ca ai canbusuri sau alte minunatii, deci un releu de tensiune pilotat simplu de pornirea motorului.
Adica sarcina o simte ecu si ridica ralantiul. Din tensiunea de alimentare sau calcule.
Dar poate si se insele pe motiv de rezistenta de contact/cabluri marita.
Muttley
Troaca...

Ceasurile de bord, schimbate cu unele de STi de Japonia, au cu 48.500km mai mult decat are masina. Ca sa dau km inapoi trebuie desfacute, scos procesorul, bla bla. Nu fac asta.

Dar... Daca ar fi sa cumpar alte ceasuri, cu mai putini km decat are masina, as putea oare sa dau km inainte, pana ajung la cat imi trebuie?
Ma gandesc la ceva generator de impulsuri sau ceva de genul.
Troaca are senzorul de viteza pe cutie din ce stiu eu.

Ziceț va rog!
Macione
Tare mult timp liber ai de îți place să îți complici existenta. Ce contează cât afișează când vrei sa o ții forever and ever.
Muttley
Nu conteaza asa tare, ca operatiile periodice de intretinere nu-s afectate, acolo conteaza doar delta km.
Da' ar fi frumos sa arate realitatea. Si e posibil sa am ocazia de a lua niste ceasuri cu km mai putini...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.