Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Impreza WRX SW 2002
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311
IRONICK
QUOTE(Muttley @ 15 Feb 2022, 20:30)
1. nu e electronic, e o cutie mare, veche de 35 de ani.

Sarma cu care agata tanti piesa de curatat de bara metalica de sus, de care bara leaga minusul bateriei auto. Btw, am si una dintr-aia, de baterie zic.
*


Cumperi de la leroy/dedeman cupru de instalatie (de casa, aia de o ai tu in pereti) de la 2.5 in sus.
Tot internetul foloseste acum electroliza la restaurari. Este cel mai ieftin, usor, sigur proces de curatare. Si nici nu afecteaza piesele.
Muttley
Ironick, aici zice ca n-ai ce cauta cu cupru in baia de electroliza, ca se face ca dracu.
Pe de alta parte, Agrig zice ca mananca din material, ceea ce restul spun ca nu se intampla.
Deci e ok redresorul clasic? Pare ca cel din filmul de 2 randuri mai sus fix asta foloseste.

Agrig, faza cu scufundarea in pasivator de rugina, la recomandarea ta, am facut-o cu piulitele de roata de Ignis, iti amintesti? A tinut cateva zile.
Nu pun suruburi din magazinele de bricolaj, nu m-am tampit. Nu stiu ce clasa de duritate au, ce ductilitate, ce PAS au, ce guler al capului si nici deschidere de cheie de 12 si 14 nu cred sa stie Hornbachul. Sper c-ai glumit aici.
psychoo
Nu merge sa le pui pe cele de WRX si sa lasi acolo ruginiturile?
Muttley
Pai asta ziceam aici.

QUOTE(Muttley @ 15 Feb 2022, 20:47)
O varianta ar fi sa le pun pe cele de pe actualul, cred ca-s la fel.
*


Va trebui sa verific daca-s acelasi lucru. Planul e sa folosesc maximul de piese, suruburi si piulite de pe masina.

Dar electroliza aia ramane extrem de tentanta si-asa, ca sunt unele bride care ar merge curatate astfel, cutia e plina de piese mici si oxidate. Si daca tot ma apuc de bazine si apa, si tocmai am constatat ca am sursa de curent, fac si zincarea, tot eu. Mai intai sa caut tutoriale, sa vad ce-i si aia.

Cred c-ar merge curatate si planetarele cu electroliza. Sau ma intind? blush.gif
Agrig
QUOTE(Muttley @ 15 Feb 2022, 20:47)

Agrig, faza cu scufundarea in pasivator de rugina, la recomandarea ta, am facut-o cu piulitele de roata de Ignis, iti amintesti? A tinut cateva zile.

*



Nu glumesc, a vorba de suruburile de la capacul diferentialului, sint suruburi stas acolo, daca doriti puteti pune si imbus.
Inox de poate pune unde nu exista solicitare repetitiva la efort, A2 adica inox seria 304 este suficient de rezistent la un capac de diferential.
Nu stiu cum n-au tinut piulitele dupa stat in Evipass , eu asa am scule de citiva ani facute si n-am rugina pe ele.
Incercati si electroliza... biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(Muttley @ 15 Feb 2022, 20:47)
Ironick, aici zice ca n-ai ce cauta cu cupru in baia de electroliza, ca se face ca dracu.
Pe de alta parte, Agrig zice ca mananca din material, ceea ce restul spun ca nu se intampla.
Deci e ok redresorul clasic? Pare ca cel din filmul de 2 randuri mai sus fix asta foloseste.

Agrig, faza cu scufundarea in pasivator de rugina, la recomandarea ta, am facut-o cu piulitele de roata de Ignis, iti amintesti? A tinut cateva zile.
Nu pun suruburi din magazinele de bricolaj, nu m-am tampit. Nu stiu ce clasa de duritate au, ce ductilitate, ce PAS au, ce guler al capului si nici deschidere de cheie de 12 si 14 nu cred sa stie Hornbachul. Sper c-ai glumit aici.
*


Aaa, sorry, ma gandeam la fire de conectare la redresor, nu la alea de care agati.
Sarma chioara de fier gasesti, iti taie din colac. Tot la materiale de constructii.
Da, redresorul clasic este bun. Ca trebuie curent mare si constant.

Suruburile de la brico nu au treaba cu auto. Nu mai asculta sfaturi tampite.

15 Feb 2022, 21:58:
QUOTE(Muttley @ 15 Feb 2022, 21:00)
Cred c-ar merge curatate si planetarele cu electroliza. Sau ma intind?  blush.gif
*


Daca gasesti o metoda sa izolezi capetele.
Muttley
Intotdeauna postezi franturi de informatie.
CARE capete? Alea dinspre roata, canelate si filetate?
Ca daca ramai consecvent, te contrazici. Fix tu ai zis ca electroliza nu ataca metalul sanatos.
Zi de ce trebuie izolate, ca eu le izolez, nu-i deloc bai asta, dar tre' sa stiu motivul.
IRONICK
Nu ma contrazic, dar canelurile tratate nu ai de ce sa le cureti.
Muttley
E ca si cum as vrea sa ma spal pe picioare si ma bag sub dus infoliat in rest. E nonsens.
Agrig
QUOTE(IRONICK @ 15 Feb 2022, 21:54)


Suruburile de la brico nu au treaba cu auto. Nu mai asculta sfaturi tampite.




Altceva oricum nu stiti, doar vorbe aiurea, oare de ce credeti ca eu ala ce dau sfaturi timpite n-am recomandat electroliza nici macar la suruburi, daca va luati dupa youtube, ramineti acolo.
Mai bine va abtineti daca sinteti pe linga.

https://www.hornbach.ro/shop/Suruburi-metri...713/produs.html
Asa arata suruburile pentru capacul ala de dif.
Pentru otel gasiti suruburi 8.8, mai mult decit atit la capacul ala nu trebuie.
Muttley
Agrig, multumesc, dar e exclus sa pun astfel de suruburi pe masina.

Exceptie - la fixarea casetofonului, parca am pus ceva suruburi non-auto, de disc de frana Avid XX, M5 (sau M4?) cu cap torx, suruburi din titan. As fi pus inox daca nu le-as fi avut p-alea, dar repet, fixare chestii prin bord. La mecanica, fie el si capac inert... Nu.
Agrig
Este bineinteles optiunea dumneavoastra, totusi n-am recomandat aiurea nimic, suruburile provin de la astia:
https://www.dresselhaus.de/branchen/industr...mobilzulieferer

Aveti aici si catalogul lor cu produse inclusiv auto, or fi sa nu auto, habar n-am insa sint certificati ISO
https://www.dresselhaus.de/fileadmin/user_u...=en&_x_tr_hl=en
YRX
Curatare aluminiu cu fosforic.
https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=4870638
Se ia oxidul ala albicios si depunerile de calcar, finisajul ramane gri mat. Nu este atacat aluminiul.

Fiarele ruginite, de asemenea cu fosforic, se ia orice urma de rugina, dar trebuie protejate ulterior prin vopsire, acoperire etc.
La suruburi e delicat, le cureti usor cu acid, evident se duce si acoperirea originala, asa ca trebuiesc placate.
Am in plan sa imi realizez o instalatie de cuprare/nichelare. Am vazut la un rus niste chestii interesante, cuprare fara electroliza cu sulfat de cupru + electrolit de baterie. Cica iese un hard plating.
Nichelarea se face cu acetat de nichel si electrod de nichel, am vazut pe la un furnizor de materiale pentru bijuterii, dar la preturi de "Teilor", mai caut.
Muttley
Chiar te dadusem disparut.
De unde cumpar acid fosforic totusi?
YRX
Sano anticalk pentru electrocasnice, bidonul ala mic si alb care are un ibric desenat pe el. De la supermarket. Este 15% fosforic si 5% sulfamic.
Pentru fiare faci baie, pentru aluminiu cu pensula. Dupa speli piesele cu apa si detergent apoi dai cu wd40 imediat.

De la tine de pe topic, Sano in actiune

https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=4655447

Muttley
YRX, merge asta?
Ca sa nu ma mai duc in Auchan sa iau Covid la spartul targului.

[attachmentid=1628136184] [attachmentid=1628136185]
YRX
Ala, nu prea... dar incearca, la aluminiu s-ar putea sa fie suficient.
Nici ala de wc, nici ala de masina de spalat.
Bujor Stefan
Scuze, d'abia acum am citit discutia despre pistolul cu impact de la Lidl.
Exista tot in gama X20V team acest model [attachmentid=1628136183] , care spun ei ca ar strange cu maxim 1300 Nm si poate desface pana la maxim 1900 Nm.
Din ce am vazut aici https://m.youtube.com/watch?v=XZhHkI5T6tk, si din comparatia directa intre cele doua (am ambele modele) se vede clar diferenta de putere.
De asemenea, modelul mai puternic are niste tubulare Cr-Mo care cred ca transmit mai eficient puterea fata de cele ale versiunii verzi.
Pentru o imbunatatire suplimentara a randamentului sculei exista acum si acumulatori de 8 Ah, cu celule 21700, care pot asigura un nivel mai ridicat al curentului livrat catre scula, fata de acumulatorii cu celule 18650.
Modelul verde isi cam atinge limitele la suruburile de roti, eu doream de mult o scula care sa aiba puterea sa desfaca piulita de la planetara, butuc spate etc. Daca va intereseaza, am o bucata disponibila.
Muttley
Nu, fereasca, Makita iau, sa am acumulatori comuni.

Ok, incerc cu jpreiul asta anticalcar si o perie. Am sa incerc sa maschez suprafata de etansare.
YRX
Dai cu spray, pensulesti, lasi sa actioneze. Vezi ca merge lent, sa nu o lasi sa se usuce. Neaparat dupa spalare temeinica si wd.

Mi-am luat si eu o chinezarie de pistol de impact. 300Nm zice max, 2 acumulatori de 6Ah. Trebuie sa-mi iau si tubulare, am stricat una normala.
IRONICK
Eu in sano nu mai bag nimic. Mi-am luat o data teapa.
Da, curata. Dar oxideaza instant imediat. Mananca materialul la greu, ca ramane poros.
Si pute de iti versi plamanii.
Bujor Stefan
Sunt comuni acumulatori cu toate petardele Parkside 20 volti.
Si eu mi-am facut nenumarate calcule cu Makita, Black@Decker, Bosch, Einhell, dar fiecare aveau niste neajunsuri:
- Makita - pretul, in rest nu am ce sa le reprosez. Am considerat ca nu are rost sa bag mii de euro intr-o gama completa de scule cu acumulator.
- B&D - lipsa anumitor scule, ori din cauza scoaterii de pe piata, ori din cauza cererii scazute. De aemenea, preturi nesimtite, umflate de cate 2 - 3 ori pentru anumite scule, in strainatate fiind mult mai ieftine ca la noi.
- Bosch - bormasina lor cu percutie are sistem de prindere burghiu SDS quick, motiv pentru care am renuntat, nu am vrut sa ma incarc cu inca un set de burghie de beton. De ce naibii nu au pus o mandrina normala, SDS max, nu inteleg.
- Einhell - putinele recenzii citite au aratat ca mai au probleme, ca sunt niste chinezisme imbracate frumos, la preturi de middle class.
Si Parkside sunt niste chinezisme ordinare, nu e nici un dubiu, atuurile care m-au convins fiind pretul mic, serviciul garantie fara repros (am avut nevoie de 2 ori), anduranta onorabila in cazul in care nu se forteaza scula. Si cel mai important factor in favoarea Parkside consider ca este gama foarte larga de produse cu acumulator, una pe care nu am regasit-o la nici un alt fabricant.
IRONICK
QUOTE(Bujor Stefan @ 16 Feb 2022, 08:33)
Si Parkside sunt niste chinezisme ordinare, nu e nici un dubiu, atuurile care m-au convins fiind pretul mic, serviciul garantie fara repros (am avut nevoie de 2 ori), anduranta onorabila in cazul in care nu se forteaza scula. Si cel mai important factor in favoarea Parkside consider ca este gama foarte larga de produse cu acumulator, una pe care nu am regasit-o la nici un alt fabricant.
*


Ce chinezisme, sunt niste jucarii de copii.
Bujor Stefan
True, dar si pretul e tot de jucarii, chiar glumeam cu fi-miu ca un Lego tehnic costa cat 2 - 3 scule Parkside 😅
Pe mine m-a convins un coleg care le-a folosit multi ani la asamblarea mobilei, fara probleme.
Sa vedem cum se comporta in timp gama lor Performance, cu motoare brushless, mandrine Rohm, dar bine, au si alt pret fata de gama verde.
IRONICK
Eu am vrut sa iau la un moment dat o freza. Nu voiam sa faca prea multe cu ea si am zis sa incerc. Cand am ajuns acasa si am desfacut-o, m-am intors instant cu ea inapoi.
Realizata prost, jocuri mari. Nu mai ma ating de ele.
bucatzel
QUOTE(Muttley @ 15 Feb 2022, 22:01)
CARE capete? Alea dinspre roata, canelate si filetate?
*


Sa-l intrebam pe Adi Despot cate capete are o planetara?
IRONICK
QUOTE(Muttley @ 15 Feb 2022, 22:16)
E ca si cum as vrea sa ma spal pe picioare si ma bag sub dus infoliat in rest. E nonsens.
*


Nu, e cum te-ai spala pe tot corpul si ai folie pe cap. wink.gif
Muttley
Flansa mascata.

[attachmentid=1628136188]

Bagat capacul intr-o litiera mica, in cabina de dus, pulverizat si frecat cu o periuta de dinti veche.
Clatit, repetat. A 3-a oara mi-a fost teama. Apoi frecat cu detergent de vase, suflat cu compresorul, acoperit cu WD40. Am observat o sensibila decolorare pe marginea flansei, unde probabil banda a permis intrarea unei mici cantitati de zeama.

O poza veche si una de acum.

[attachmentid=1628136189] [attachmentid=1628136190]

Inca putin ar fi trebuit laugh.gif
Dar incerc mecanic, apoi cu pasta de lustruit. Sau cu perie d-aia de nailon, ca tot trebuie sa iau o perie rotativa de sarma si Hammerite negru, pentru carcasa.

A iesit binisor, mersi YRX!
YRX
Da-i calumea, insista. Cateva ore de pensulit, pana se ia si ce a mai ramas. Nu te speria de decolorare, oxideaza aluminiul superficial, nu o sa manance din el. E mult mai rau cu NaOH
Muttley
A, ok, credeam ca nu mai am voie, ca ai insistat sa nu las solutia pe el.
Pai razuiesc cat pot cu o lama, apoi mai trec o data cu Sano doar pentru finisare de reclama.
IRONICK
QUOTE(YRX @ 16 Feb 2022, 10:50)
Da-i calumea, insista. Cateva ore de pensulit, pana se ia si ce a mai ramas. Nu te speria de decolorare, oxideaza aluminiul superficial, nu o sa manance din el. E mult mai rau cu NaOH
*



Compari rau cu cel mai rau. Cine mai foloseste soda caustica?
Eu zic ca o sa i se faca in timp mult mai urat. Daca acum era doar murdar.
einstein1984
Pe un alt forum, un baiat cu compresor cam ca al tau a luat o cutie din aia de plastic de ikea, de depozitare trasparenta si i-a dat 2 gauri in laterale cu manusi lipite acolo. SI cu un pistol de sablat curata piesulici din astea cum e capacul tau.
O sa vina imediat cineva sa zica ca nu e compresorul puternic, nu e debit ca hir ca mir dar el zicea ca ii e de ajuns pentru asa ceva.
bmwh548
QUOTE(Muttley @ 16 Feb 2022, 10:29)
Dar incerc mecanic, apoi cu pasta de lustruit. Sau cu perie d-aia de nailon, ca tot trebuie sa iau o perie rotativa de sarma si Hammerite negru, pentru carcasa.
*



Daca tot te duci la bricolaj vezi ca exista niste seturi de perii de sarma micute (cam ca niste periute de dinti). La Leroy au de la Vorel, nu stiu cu ce denumire le gasesti pe la altii. Una e cu perii din plastic, una din fier si cred ca a treia se vrea a fi din alama. Aia din "alama" e potrivit de moale, cred ca ti-ar fi utila la chestii din astea.

Nu dau de ele pe site la Leroy, dar am gasit o poza pe net.
YRX
QUOTE(IRONICK @ 16 Feb 2022, 11:52)
Compari rau cu cel mai rau. Cine mai foloseste soda caustica?
Eu zic ca o sa i se faca in timp mult mai urat. Daca acum era doar murdar.
*



Normal, cine mai foloseste soda in 2022? Acum avem aplicatie de curatat pe telefon... biggrin.gif
Depinde ce vrei sa cureti, ca daca iti dau EGR Cooler-ul fara soda e pustiu...

Aluminiul are o proprietate, cand e curat face o pelicula de oxid care il si protejaza. Tot ce are Muttlei pe capacul ala este depunere externa, calcar, mizerie, rugina de la piesele feroase. Daca le iei pe alea nu o sa arate mai rau, decat daca se depune iar.
Muttley
Eu sa stiti ca n-am de gand sa va arat ce am facut la amiaza cu una dintr-asta, de-am gasit-o-ntr-o trusa de accesorii dremel.

[attachmentid=1628136195]

Scrie ceva pe ea, initial credeam ca-i data, dar cred ca-i granulatia. 80, d-aia nu va arat sad.gif
La urma urmei, cum bine zicea psychoo, e sub masina, nu se uita nimeni sleep.gif
IRONICK
QUOTE(YRX @ 16 Feb 2022, 17:12)
Normal, cine mai foloseste soda in 2022? Acum avem aplicatie de curatat pe telefon... biggrin.gif
Depinde ce vrei sa cureti, ca daca iti dau EGR Cooler-ul fara soda e pustiu...

Aluminiul are o proprietate, cand e curat face o pelicula de oxid care il si protejaza. Tot ce are Muttlei pe capacul ala este depunere externa, calcar, mizerie, rugina de la piesele feroase. Daca le iei pe alea nu o sa arate mai rau, decat daca se depune iar.
*


Eu iti zic din ce am vazut (unde ne-am intalnit in seara aia) alu de arata vai de mama lui. Si nu conteaza masina, toate ajung la fel.
psychoo
Valeu, e ca si cum ai pune flexul radmasa.gif
Macar erau geamurile inchise ca sa nu auda vecinii limbajul "licentios"?
IRONICK
QUOTE(Muttley @ 16 Feb 2022, 17:21)
Scrie ceva pe ea, initial credeam ca-i data, dar cred ca-i granulatia. 80, d-aia nu va arat  sad.gif
La urma urmei, cum bine zicea psychoo, e sub masina, nu se uita nimeni sleep.gif
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Si nici nu esti genul care sa testeze inainte pe altceva. Pfaaai

[attachmentid=1628136197]
Muttley
QUOTE(Muttley @ 16 Feb 2022, 11:29)
O poza veche si una de acum.

[attachmentid=1628136189] [attachmentid=1628136190]

*



...si finalul.

[attachmentid=1628136198] [attachmentid=1628136199]

Cu peria aia rotativa "80" am vrut de fapt sa curat si netezesc marginile, care erau dezastru, corodate si gaurite. Am intrat si prin alte parti, ca atat pot, n-ai ce-mi cere. Ah, sa mai zic c-am scapat dremelul si pe suprafata garniturii? Si c-a trebuit re-re-rerectificata?
Au urmat ore bune de frecat manual cu smirghel manjit de WD40, recuperat de prin cosul de gunoi, apoi frecat cu pasta de lustruire, am incheiat acum.

Samanta de indoiala mi-a aruncat-o tot psychoo, cand a zis "e sub masina, nu se vede". Ei bine, pe langa etrierele de frana, capacul asta e singura piesa din gramada de ruginituri care chiar se vede. D-aia am facut ce am facut.
Dar pe cuvant ca mi-a ajuns.
IRONICK
Atunci mai trebuie sa faci ceva. Sa ii dai o vopsea.
Si sa pui busoane magnetice, ca tot te uitai atent la pinioane.
psychoo
Vopseaua nu tine pe aluminiu decat daca reuseste sa faca o camera etansa unde sa arda tot oxigenul, apoi sa dea stratul de oxid jos si apoi sa dea cu primer si vopsea. Altfel nu tine nici un fel de vopsea si va crapa din dilatare/contractie a carcasei. De acolo pana la a pica e doar 1 pas
Mai bine ii da un tratament cu ceara de caroserii periodic (1 data pe an).
Eu pe sub masina la elementele de fier care au incaput sa aiba puncte de rugina (brate, cadru punte spate, etc) am dat cu pasivator de rugina apoi cu bitum la spray nigrin (dedeman) peste.
Pe sub pragurile de plastic sau pasaje roti am dat cu ceara nigrin tot ca preventie. E galbicioasa la culoare dar sigur isi face treaba.
Asa ceva as da si pe capacul ala (toata carcasa actually ar trebui la fel daca tii la designul de sub)
Muttley
Cum sa-l vopsesc, daca de fabrica e nevopsit? Fix asa ramane.
Cu ceara e super-ok si suficient.
Busonul de jos, adica cel de golire e deja magnetic, eu zic ca e suficient. Am pus poza ieri, doar ca in urma cu 4 pagini wacko.gif

Bai, e prima oara cand vad diferenta dintre WRX si STI blink.gif

user posted image

Trebuie neaparat sa gasesc o metoda sa cantaresc piesele. Ma astept pe la 100kg in plus...

Edit: am gasit pe net diferenta de 80kg pentru tot. Ar fi bine sa fie doar atat, stiu ca doar cutia e vreo 40kg diferenta.
IRONICK
Ma gandeam ca vrei sa arate perfect.
Muttley
Ok, deci ala se vede doar daca e masina parcata si cauti o pisica sub ea.
Sau daca ai Ferrari si mergi in spatele meu respectand o distanta de siguranta rezonabila. N-o sa vada individiosul din Ferrari zgarieturile, promit. Doar un capac de diferential superb de la distanta aia.
einstein1984
https://www.bwb-anodizare.ro/servicii/anodizarea-aluminiului la ghimbav cica
Muttley
ainjtain, n-am nimic de eloxat.

QUOTE(psychoo @ 16 Feb 2022, 20:43)
Vopseaua nu tine pe aluminiu decat daca reuseste sa faca o camera etansa unde sa arda tot oxigenul, apoi sa dea stratul de oxid jos si apoi sa dea cu primer si vopsea. Altfel nu tine nici un fel de vopsea si va crapa din dilatare/contractie
*


Stai, ca acum realizez.
Eu o sa doresc sa-mi vopsesc etrierele acasa. Adica n-o sa iasa?
Iar jantele de aluminiu? Si alea se scutura de vopsea?
einstein1984
la jprei se scutura (poate se tin mai bine daca le faci cu uscare in cabina), daca le faci electrostatic nu.
YRX
Siii raspunsul este..... etch primer!!!!
Muttley
Lucs, mersi!

https://automobilus.ro/spray-etch-primer-gr...9hoCRu0QAvD_BwE
IRONICK
ce sa stie ajnstain
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.