Apdeitu' saptamanal.
Am pus la vanzare anvelopele cu care a venit trancariciu' ala mic si s-au dat imediat, spre marea-mi uimire. Iar pana sa sterg anuntul, m-a mai intrebat cineva de ele. Weird...
Unde voiam s-ajung... Odata scoase cauciucurile, am descoperit o ciudatenie.
[attachmentid=1628086829]
Jantele, toate 4 sunt din 2006, dar masina e din 2004. Nu gasesc nicio explicatie digerabila in afara de cea ca Iris, Ingrid, sau cum o cheama, si-a gasit Ignisul pe sticle de lapte in vreo dimineata si a vrut OEM.
Apoi...
Par mai arzatoare Pilifsurile frontale de la troaca. Reamintire, pentru asta mica am luat modelu' cu lumina de jur-imprejur. Am vrut sa fac rocada, dar am vazut ca la Subaru tre' scos farul (uitasem) si m-am lasat pagubas. Oricum, Ignisul va avea DRL-urile functionale.
[attachmentid=1628086832]
Apropo, am luat modulul DRL la munca unde exista echipamente si baieti destepti. Functioneaza perfect. Ori ceva e ciudat, ori eu sunt fraierica. Gen au un delay la stingere, pana cand tensiunea scade sub 13V si se sting. Desi eu le-am probat cand motorul era oprit de mult. Sau nu stiu... Cand am sa am timp am sa remontez modulul. De data asta mai ordonat as vrea (fire scurtate, etc).
La mol am parcat langa concurenta directa din perioada aia (C2 VTR).
[attachmentid=1628086830] [attachmentid=1628086831]
P-asta am remarcat-o de mult prin BV, de vreo 2 ori chiar m-am gandit sa fac cumva sa-ntreb mosul (e un nene batran cu ea. Sau era o femeie batrana...?) dac-o vinde. Dar la fel ca oricare alta... nu m-atrage cum o face Icnisu'.
Ma uimeste spatiul din spate...
[attachmentid=1628086833]
Nu exista oale amortizor, stopuri care sa inchida gura de acces... N-am mai intalnit.
Am sa fac poze comparative cu troaca. E mai scurta dar semnificativ mai larga asta mica. Si mult mai practica. Un avantaj neasteptat, habar n-aveam de aspectul asta.
Iar ieri fu ultima zi cu ea
Au expirat numerele rosii. De astazi circul iar cu asta mare, sper eu maxim 2 saptamani.
Aseara am frecat Ignisul prin oras, era tarziu si liber, e haioasa foc, manevrabila, accelereaza rapid, franeaza cum am tot zis.
Astazi am frecat troaca pe centura, la fel, tarziu si liber. E fantastic de stabila, accelereaza brutal, franeaza greoi ca e grea.
Si invers acum...
Ignisul pe centura e praf, turata, directia vaga.
WRX-ul in oras e chinuit si stangace.
D-aia zic, nu se compara cele 2. Insa sunt perfect complementare, iar eu nu pot fi mai incantat de asociere.