QUOTE(Gabryel.GLN @ 9 Oct 2022, 06:39)
BMW E60, discurile pe fata au 324 mm, iar cele de pe spate 320 mm.
Eu am 326 fata si 316 spate (parca), dar nu mai ating discurile, sunt prea unse si ambalate. Or daca pun placa dedicata 320-ului, as iesi cu +2mm in plus pe raza, absolut neglijabil. Deci par a fi fix ce trebuie cele din poze. Nedumerirea-i pentru a 2-a poza, ca apare un pret sus si altul jos. Vinzi piese, sau care-i faza?
QUOTE(Victorine @ 9 Oct 2022, 09:13)
...
protejează de căldură elementele de cauciuc din imediata vecinătate, limitează stropirea discurilor cu apă sau pietre, unele sunt profilate să tragă aer în mers pentru o răcire mai bună. ............Cred că se poate și fără ele, dar și bricolate de la alt producător, eventual japonez.
Se poate bine-mersi fara ele, insa ma pasioneaza bucata ingrosata, motiv pentru care le voi folosi totusi. De BMW, nu vad de ce as dori de japoneze. Sunt niste table si atat, cum ziceam, initial ma gandeam la oala de gatit din inox. Nici macar nu glumesc.
Faza cu racirea nu stiu daca se aplica aici, fiind etrierul in spate la mine. Cel mult evacuare aer, nush, dar nu mi se pare critic pe spate.
Mai e si faza cu stropirea cu apa, dar eu nu prea merg pe ploaie, decat daca ma prinde si n-am de ales, cum am patit la drumul de Grecia. Si cred ca, totusi, ajuta sa nu intre praf la saboti. Praf de frane intra oricum.
Bun, asa arata tablele de pe fata dupa electroliza si perie cu apa. S-ar putea ca dupa perie de sarma sa arate mai rau, dar e duminica, si se revolta astia, deci alta data. Daca raman totusi intregi, eu nu voi sti sa-mi explic. Poate din cauza ca rotile fata isi iau cea mai putina sare, fiind primele. Mister cum de au scapat. Repet, aparent.
[attachmentid=1628142857]
Ca fapt divers, am maturat acum, ca aseara era intuneric si balta, dar am facut poza asta inainte.
Asta este electroliza. Cea mai mare descoperire a umanitatii...
[attachmentid=1628142858]
Pun si poze cu platourile spate, ca pana acum nu cred c-au fost. Se vad si captorii ABS pe care nu reusesc sa-i dau afara. Deschiderea de 320mm, aferenta discului de 316. Deci o tabla de disc de 320, cu o deschidere de 324... Why not?
[attachmentid=1628142859] [attachmentid=1628142860]
M-am uitat indelung la portfuzete, cat erau inca agatate, mai exact la suprafetele pe care, daca ar fi sa reproduc piesa noua, ar trebui sa le curat de vopsea. Si cred ca nu curat nimic.
- flansa de rulment de fata se poate aseza si pe cativa microni de vopsea, desi suprafata aia e cel mai usor de curatat, cu masina de slefuit. Deci doar pe asta, cred c-o jumulesc.
- alezajul de rulment fata la fel, daca rulmentul intra cu joc, n-are niciun rost. Daca intra presat, pun peria de nailon pe ea. Sau daca intra presat, cu atat mai bine, ajuta vaporii aia de vopsea.
- amortizoare, brate, etriere. Sa se fixeze pe vopsea.
- capete de surub, unde e cazul. Sa se cojeasca vopseaua, si sa ramana acolo, jumulita si strivita.
O ultima uscare la soare astazi, apoi intra-n casa.
[attachmentid=1628142863] [attachmentid=1628142864]
Mi-au ramas de cosmetizat astea si un cardan pe care inca nu-l am.
[attachmentid=1628142865]
Realmente a super-scazut gramada, ma mir si eu.
Dupa ce le voi fi terminat pe toate, abia atunci fac cu atentie lista.