Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Impreza WRX SW 2002
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311
Muttley
Defazajul e de 15-20 grade la ochi, se vede-n poza. Flansa are 4 gauri, nu 24-18.
Muttley
Variante:
- cumpar altul. Nou, sehaj, oricum ar fi, e o ineptie. Deja am platit unul, iar o rambursare e exclusa, de vreme ce "mergea perfect pe masina", iar oamenii-s liberi sa aiba standardele lor, fara sa mi le-mpartaseasca p-ale mele.
- il repar p-asta. Taiat, sudat alta bucata, la lungimea corecta, pe strung ca sa nu fuleze, echilibrat dinamic. Mai are si o cruce care sacadeaza, iar astea nu se serviseaza in teorie. In practica, costa si aia. Total - o carca de bani pentru un cardan carpit, cu rezultat incert (nu cunosc pe nimeni cu reparatii cardane, in care sa am deplina incredere) si parca nu m-as juca cu asa ceva, mai degraba iau nou decat sa stau cu inima stransa ca se rupe-n mers.
- ramane asa cum este acum, nu mai bag in el un fas de WD40 sau de vopsea. Si astept altul intreg la schimb. Cand... Nu conteaza. Poate fi si dupa ce ajunge pe masina, aia e. E functional.

Va ramane ultima varianta, e de departe cea mai buna, ieftina, confortabila.
Agrig
QUOTE(Muttley @ 31 Oct 2022, 20:39)
Defazajul e de 15-20 grade la ochi, se vede-n poza. Flansa are 4 gauri, nu 24-18.
*


Nu trebuie 24 de gauri, doar 4, altele, doar aveti masina de gaurit, eventual puneti si un adaos la flansa de 20mm grosime si ati rezolvat lungimea.
Muttley
Daca eu am defazaj de 15 grade, cu ce ma ajuta o flansa cu 4 gauri la 90 de grade?
Am impartit 360 (grade) la 15 (defazajul) si mi-a dat 24 de gauri, d-aia am zis ce am zis.

Sau tu zici sa pun distantier pe flansa intermediara, care sa aduca lungimea totala in nominal dar sa arunce rulmentul palier in balarii... Si cu alte gauri.
Oboi..........
Agrig
Depinde care bucata e mai scurta, nu-i mare problema sa faci 4 gauri, nici macar nu-i asa critica ca aia de la etrier, adica te apuci de aia si sa-ti faci probleme la asta?
Chiar e lejera lucrarea.
Flansa se pune unde trebuie, aveti loc in 3 pozitii sa o puneti nu neaparat la mijloc.
Oricum e doar o idee cum se poate rezolva, lucru invatat in teren la botul calului...
Muttley
Mi-am gasit si vanzator doh.gif

[attachmentid=1628143671]

E tot ala de la care am luat finala pentru Ignis, imi notez aici pretul actual.
Acu' sper doar ca Marty sa aiba dreptate cu reducerile alea mad.gif
Si p-undeva-mi doresc sa nu-si revina transportul pe vapor din state, si sa raman la astea, m-am uitat la ceva reviewuri, si par caterinca, toti zic ca confortul e ca stock, insa stabilitatea e sus. Fix ce am simtit eu cu V3-urile pe care le-am volanit.

Nota: 27 euro o cutie imensa si relativ grea, arcuri incluse. Fata de vreo 500 dolari din state, doar amortizoare. N-ai cum...
Marty
QUOTE(Muttley @ 1 Nov 2022, 12:11)
Acu' sper doar ca Marty sa aiba dreptate cu reducerile alea  mad.gif
*

N-am de ce sa mint, nu incerc sa fac pe interesantul. Intra pe pagina KW si inscrie-te la newsletter-ul lor.
Muttley
Nu te banuiesc de minciuna, zaludule. Dar m-ai bagat la indoieli ca ai vandut lensarul negru si ai pastrat panarama aia automata, nu mai inspiri strop de incredere.
Marty
QUOTE(Muttley @ 1 Nov 2022, 12:36)
Nu te banuiesc de minciuna, zaludule. Dar m-ai bagat la indoieli ca ai vandut lensarul negru si ai pastrat panarama aia automata, nu mai inspiri strop de incredere.
*

unsure.gif .... doh.gif
Muttley
Bestiala. Ia-o.
Si nu mai pune link in germana, c-am ajuns in playstore 🤬
Marty
Stai c-am scos-o si p-ailalta la vanzare. Daca se vinde, ma duc dupa asta si-i trag un turbo-n bot. biggrin.gif
eviltuning
QUOTE(Muttley @ 1 Nov 2022, 11:11)
Mi-am gasit si vanzator doh.gif

Nota: 27 euro o cutie imensa si relativ grea, arcuri incluse. Fata de vreo 500 dolari din state, doar amortizoare. N-ai cum...
*



Poate ai noroc de blec fraidei sa gasesti ceva oferta. Eu am avut noroc, acum vreo 2 ani cu ceasul de afr. Am luat un AEM cu vreo 800 de lei. Pe vremea aia era 1200 fara transport, deci a fost ceva economie. Sper sa fie si la tine la fel.
Eu zic ca nu o sa regreti daca pui kw biggrin.gif

Legat de transport e super ok. Cand am luat jantele am platit vreo 85 de euraci blink.gif
Muttley
La coada la RAR Covasna.
Omologare individuala... sleep.gif

[attachmentid=1628143718]
_____________________________


Si acum, povestea.

QUOTE(Muttley @ 21 Oct 2022, 11:49)
Ma duc acum la RAR cu masina, cartea de identitate si manualul, cu semn de carte pus la pagina din poza.
*


Aia s-a si intamplat la momentul ala.
La RAR Brasov e un geam imens cu un ghiseu cu interfon, deasupra caruia scrie "modificari CIV". In spatele geamului stau injinerii. Am sa ma mai leg de asta.
No, atunci, pe 21 octombrie, a venit un injiner plictisit. I-am explicat si aratat, a zis ca trebuie COC. Nu cock, ci Certificate of Cmortiilui. Il obtin de la reprezentanta.
M-am dus la reprezentanta Subaru din Brasov. Zic mersi ca nu eram prin Vaslui, aia n-au. Ma ia directorul in birou, imi citeste mailul despre COC, mi-l si transfera. 255e COC-ul, 50e DHL-ul. Cica sa ma duc la baiatul de la piese, poate are vreo idee mai ieftina.
Cobor in atelier, ala-mi spune ca s-a rezolvat in trecut cu scan dupa catalogul de accesorii Subaru. Imi promite ca-mi face foaia respectiva si ma anunta cand e gata.

Ieri, dupa aproape 2 saptamani, dupa ce l-am presat de vreo 2 ori cu kind reminder, ca-mi expira RCA-ul, iar altul nu fac ca rugineste, ma cheama dupa foaie. "Sefa, ma duc la RAR, lucrez la noapte", si plec.
Bai, m-am dus intr-un suflet!!!
No, ajung acolo pe la 15, asta au program pana la 16:30, sala goala, ghiseul gol, ma duc la ghiseu. Inauntru, 5 injineri. Doi isi frecau telefoanele, unul manca pesmet la punga, unul tot iesea la fumat, unul mai batran lucra pe cacalator, un al 6-lea, tanar si cu sleeves pe brate, c-asa vreafemeile, tot intra, iesea si plimba hartii. Din cand in cand se mai uitau la mine, cu vadit dezgust, clefaiau a lehamite si agasare, si-si reluau activitatile.
Si am stat la geamul ala, cu spectacolul ala desfasurandu-mi-se sub ochi. 15 minute credeti? 30? Nu. FIX 40. Si am stat doar atat pentru ca ala tanar si tatuat, probabil prea tanar ca sa-i lipseasca complet empatia, vine la geam. "Buna ziua, vad ca asteptati de mult, DORITI CEVA?".
Ii zic ce vreau, ca am mai fost, ca m-am dus la reprezentanta, ca aia mi-au spus ca nu are rost sa cerem COC, ca e scump, ca dureaza, ca n-au ei timp sa intermedieze kkturi, si mi-au dat foaia, si i-o-mping pe sub geam.
Ala, ca nu e scump, ca e 100e COCul. Ii arat notitele personale cu 255+50e=305, zice ca "da, difera de la producator la producator", si incheie cu deja rasuflatul "trebuie COCK". Il intreb daca e raspuns final si definitiv. Ailalti 5 din sala, intinsi pe spate, in cor... DAAAAAA!
Si plec.

Am plecat in ideea ca mai sunt sedii RAR in judetele din imprejurimi, cel mai apropiat la Covasna. Daca tot s-au pisat astia pe mine, mai primesc.
In dimineata asta imi fata mintea o idee. Sa sun, sa cer audienta la directorul din CV. Adica ce am de pierdut...
Sun, raspunde o doamna, ii zic ca ce vreau, o-ntreb daca e cu programare sau vin ca floricica. Programare cica. Dar ca ma suna directorul in 5 minute. Eu, usor speriat... "In 5 minute am sedinta, se poate-n 35?". Aia... "Sigur ca da!". Raman prost.
Se termina sedinta, imi zic ca sigur nu ma suna directorul RAR CV, nici nu stie cine sunt, ar fi culmea, si ca ma duc acolo. Imping sugarul din garaj, o pornesc, trag o tigara, suna telefonul. Cacarea lumii, era directorul RAR CV. "Buna ziua, cu permisiunea dv, eu sunt deja pe drum incolo, ati fi de acord sa discutam fata-n fata in 30 minute?". Ala... "da, desigur". Raman prost iar. Gresisem estimarea de timp, waze zicea 36 minute, ajung in 33, cu consum de 47 la suta.
"Urcati la dl director, va va deschide d-lui usa", imi zice o tanti simpatica de la casierie.
Si intru la director. Ii zic ca doresc sa-mi aloce 10 minute, in care sa-i povestesc tot, ca stiu ca-i un subiect de care e sigur satul, da' n-am ce face. Bai, si se pune ala pe ascultat, eu pe mancat de la pisica. I-am zis de tiresize.com, de manual, i-am si aratat. I-am zis ca stiu ca internetul nu poate fi folosit de o institutie publica drept argument, dar ca, neoficial, merge, ajuta sa demonstrez ca n-are nici pe dracu cu 225. Aproba. Ii zic ca nu vreau anvelope pe 19, de 325 latime, imi trebuie 10mm in plus si-s multumit. Aproba iar. Ii zic de COC, si zice "prostii". Deja ma activez, cum naiba, doar sunt aceeasi institutie publica, doar sucursale diferite, cum sa se contrazica in proceduri. Dar tin in mine... Ii zic de foaia de la reprezentanta, mi-o cere, o pastreaza. Deja ma bucur.
Ii zic, si precizez ca nu o fac ultimativ, la cacealma si ca nu strang cu usa pe nimeni, ca eu 225/45/17 imi cumpar, si cu ele voi merge. Doar ca mi-ar placea s-o fac legal. Ca se mai si leaga unii de mine pe daciaclub ca dau spaga la ITP. Mint, p-asta n-am zis-o.

Si incheie. Cica-s 2 variante.
1) se uita in baza lor de date, daca 225-ul e acolo, minunat. Ii zic ca poate baza lor de date e incompleta? Raspunde ca se poate, dar e tot ce se poate face. Daca nu...
2) omologare individuala, e scumpa. Resping varianta, in mintea mea crezand ca e cu teste dinamice si idioti tragand de masina. Dar imi spune ca e vorba de ITP. Eu ma mir, nu vad legatura dintre ITP cu noxe si lumini si 10mm in plus. Dar nu zic nimic, ma bucur si atat.

Ma roaga sa astept jos si revine el in 10 minute. Ceea ce face! Cica nu, dimensiunea nu exista la ei, trebuie omologare. Ii spun... COC nu, baza de date nu, aprobare din reprezentanta nu... am de ales? Raspunde ca nu prea. Intamplator, de la geamul ala dintre etaje se vedea tigaia. "Uitati masina, se poate acum, ca m-am invoit de la sefa?". Si ce credeti ca-mi raspunde..... Haideti maine? Ok, hai la casierie!? Nu. Imi spune a nu stiu cata oara ca E SCUMP! De ce, poate pentru ca e o masina din 2002, poate penca aveam un tricou rupt pe mine, poate penca-i ungur cu bun simt, doar el stie. Dar aia a stiut el sa-mi spuna, ca e scump. Sa mor de nu-mi venea sa-i iau o ciocolata de la tonomat. "Da, va rog, vreau sa am pe carte dimensiunea aia, multumesc ca ma primiti".

Mergem la casierie, mi se confirma pretul, 1200 lei. Calculez rapid in minte cat e 305e in lei, suna a afacere, aprob. Cica platesc la final.
Ma invita la coada, ca din 2 linii functioneaza doar una, isi cere scuze ca va dura. Ii zic ca am pe masina 205/50 in loc de 215/45, ca asa m-a dus pe mine mintea in 2015 pentru aderenta pe zapada. Spune ca nu-i bai, imi cumpar 225 oricum. De leduri in pozitii n-am mai pomenit, imi era jena.
Ii multumesc pentru atitudine, deschidere la dialog, 'miau larevedere si ma duc la coada, cu ceva foi de mi le-a dat, pisa-m-as pe ele hartii.

Vine la mine un injiner, nu bunazioa, nu nimic, ca sa ma duc la capatul cozii, adica sa sar 2 masini inapoi, dl director i-a zis sa ma preia el. Ok, ce sa comentez, pornesc tigaia, o mut. Vine la mine... "DAR CE TOBA E AIA?!?". Ma adun repede, ii raspund ca e STI Genome, accesoriu original Subaru. Imi spune ca ma pica. Ii repet civilizat ca e accesoriu original. Ma ia pe ocolite, ca n-o sa trec noxele, ca sonda lambda nu stie tobe d-alea. Ii spun ca noxele ies perfect, ca am catalizatoare, ca ce e dupa catalizatoare n-o mai intereseaza pe sonda. CUM, NU AI CATALIZATOARE??? Ii zic ca am zis contrariul. Pleaca.
........
Stau vreo ora, vine la mine un samsar mai tuciuriu si plin de lanturi, intra-n vorba cu mine, eu n-am chef, el insista, pana la urma s-a dovedit a fi simpatic, a trecut timpul mai repede. Ala chiar nu era prost.

Se intoarce injiner. "Ce cauciucuri sunt astea pe ea?"
205/50/17 ii zic, nu-s in carte, i-am spus d-lui director, a zis ca nu-i problema, omologam 225 si le arunc. Raspunde injiner ca le punem p-astea pe carte. Usor rastit, eu: NU! NU imi trebuie! Vreau 225/45/17. Ala pleaca.

Dupa alta ora se intoarce, "Sa stiti (cica sa stiu...) ca aveti 205/50/17, in carte e 205/50/16!". Raspund ca stiu. Iar el raspunde "Pai eu va fac itepe, cum sa va fac itepe?!? VA PIC!". Pleaca. Eu raman.
Ca o paranteza... Ce pnl treaba au una cu alta: OMOLOGARE individuala, anvelope, verificare noxe? Inchis paranteza.

Mai vine ala de cateva ori, imi zice ca am toba nush de care, ii zic ca stiu, ca e accesoriu original Subaru. Imi zice ca ma pica pentru anvelope, si nu va mint, ultima oara i-am raspuns fix asa: "aveti o divergenta de opinie cu dl director, va rog s-o discutati si solutionati cu d-lui". Nervos... "AM SA-L SUN SI CHEM AICI!!!". Eu, "chiar m-as bucura".

Ajung in poarta halei, vine altul, imi cere cheia, il intreb unde sa ma duc. La casierie sa platesc 12 milioane (ala beleste ochii) sau unde? Vine injiner, cica sa astept la capatul celalalt, sa nu platesc inca, ca ma pica.
Intra astia cu masina, inchid usa. Paranteza: bai, nu se asfixiaza aia inauntru? Ok, or avea ventilatie teoretic, da' practic, aia nu mor de plamani? Inchid usile alea de parca ar turna scene promo cu masinile alea, si-i vede careva.

No, ma duc la capatul celalalt, si aud de dupa usa relanti de sugar. O tot paraie aia, relanti iar. Mai disting o tranteala de capota si o cheie scapata pe jos. Sa le fie de bine, am murit incet si sigur acolo, dar aia e. Am facut-o ca sa nu mai calc vreodata in aceasta minunata institutie.
Si-l vad pe director, venea din pauza de masa probabil, si intra direct in hala, pe usa pietonala cu "nem intra-ti". Probabil l-a sunat injiner. Nu-i zic nimic, de rusine, ca prea m-a ascultat, doar contact vizual. Dupa vreo 10 minute, se deschide poarta, ma cheama injiner anlauntru, ma trage deoparte si-mi explica ca m-a promovat la ITP (huge WTF in mintea mea, abia-l facusem) c-asa a zis dl director. Tac. Ca toba nu e ok, ca raman fara talon in trafic, si el pica responsabil. Tac. Ca sa schimb de urgenta toba!!! Daca tot insista, ii raspund: "imediat ce ajung acasa". Repeta ca raman fara talon la control in trafic. Tac. Si nu va mint, repeta ca m-a promovat c-asa a zis dl director. Imi vine sa-i raspund ca dl director e rational. Dar tac.

Merg la casierie, primesc ALTA foaie.

[attachmentid=1628143724]

Tanti de la casierie, aia amabila si simpatica... Dar ce-ati patit? Vreau alte anvelope, ii raspund. Producatorul zice ca-s ok, dar RAR nu e de acord, e mai presus. Da din cap a "stiu ce zici" si-mi zambeste.
Cica sa merg la eliberari, sa intreb cat dureaza. Aia fac, baiatul de acolo spune 30 minute. Ies pana la masinia, si apare injiner: "nu plecati!!! Trebuie schimbat numarul de omologare, bla bla, bla bla.... bla". Il intreb ce trebuie sa retin din asta, cu ce ma afecteaza, ce trebuie sa fac. Cica sa sun maine sa intreb daca e gata cartea. Ii spun c-as dori-o astazi. Nu. Bine fratie, sun maine. Si plec acasa fara carte.

De fapt nu plec acasa, ma duc la Autokino, sa le explic care-i mersu'. Ii dau baiatului de la piese un plic, "pentru deranj si bunele intentii", il refuza vehement.
La iesire ma vad cu Manitiu, campion national la ceva grupa, il intreb ce coilovere sa-mi iau. Mi-o taie deja dubios date fiind imprejurarile: "daca te prinde raru', iti ia talonul". "Cum, chiar daca iau KW cu certificat TUV?". Cica nu le pasa. "Suntem UE, ii zic, Germania e UE, Germania e sus, noi jos". Cica nu le pasa. OEM daca nu vreau stres.

Si chiar plec acasa.
Concluzii nu bag, cititi textul daca aveti chef, altfel nu. Nu e important, e doar romanica.
Ba am concluzie: macar evit dosarul penal.
psychoo
"Traim in rromania si asta ne ocupa tot timpul"
Eu sper sa iti treaca dimensiunea dorita, sa isi fi amintit careva ce numere ai insirat, altfel o sa iti puste o vena sau doua...
Muttley
Da, am pierdut cateva zile bune cu asta. Apoi nopti, ca sa recuperez la munca.
Am scris eu, pe foaia lor, dimensiunea. Daca gresesc, ma detonez acolo.
bgdrenault
Sigur ai scris bine?

Muttley
Sa mor de n-am recitit de 3 ori, ca ma luase de cap caldura aia si am mancat micul dejun abia la ora 16.
Da, sigur!
Victorine
Delicioasă experiență! biggrin.gif
Bomboană derectoru'.
Ai nervi dă oțăl!
Muttley
Da, directorul ungur e tot ce nu sunt functionarii romani. Adica intruchiparea bunului simt.
N-am nervi de otel, dar intervine un mecanism mental interesant. Cand urasti ceva suficient de mult, nici nu te mai enervezi. Inconstient, stii ca pastrandu-ti calmul, scapi de acel ceva. Iti da aripi gandul asta, suporti orice.
BN64FLO
Sa stii ca, cred ca scârbili de la RAR sunt doar injinerii si muncitorii de pe linii, directorasii is linistiti, ca leafa merge si probleme mari n-au...am avut o experienta de genul, aveam nevoie de un itp la RAR obligatoriu in ziua aia, ajung la ghiseu: "sunati la 021... si faceti programare ca noi nu putem face nimic"...sun, putem face programare peste 3 saptamani, "doamna, care parte din vreau astazi nu e clara? Liniile sunt libere, eu sunt la reprezentanta deja" "Peste 3 saptamani daca doriti sau la MS, MM, SM peste 2" "Mnesio vajute"...cer audienta la director, nenea zice sa fac o cerere ca vreau neaparat astazi si sa merg la el la semnat, iau o foaie, scriu o compunere de ar fi invidios orice prozator clasic si ma intorc la el, o semneaza fara sa citeasca, as fi putut scrie ca ma tuf in institutia lor, el era de acord blush.gif dupa 2 ore aveam ITP...
Agrig
La diferenta dintre 305E si 1200lei eu mai bine plateam acei 305E, ma rog, recunosc din start ca-s asocial...
Muttley
Inteleg perfect. Dar exista posibilitatea sa primesc certificat de conformitate fara 225-ul dorit. Am zis sarumana ca la Covasna sunt alte cerinte.

PS: la cat ii duce mintea pe injineri, nici ca-i compatimesc. Probabil aia te face director, un gram de judecata si luciditate. Fine by me!
bucatzel
QUOTE(Muttley @ 2 Nov 2022, 12:24)
"Cum, chiar daca iau KW cu certificat TUV?"
*


BHAAAAAA, NU STIE TUV-U CE STIE RARU'

E fain ca e Covasna aproape. Io cred ca urmatorul ITP, anul viitor il fac la Resita. Daca am calculat bine, dureaza mai putin, chiar daca fac 3 ore pe drum.
bmwh548
Vreau eu sa vad inspectorul ala care stie pe de rost cum arata amortizoarele OEM la TOATE masinile de pe glob. Vezditriaba, nici nu cred ca isi da ala seama ca nu ai suspensia de fabrica. Cel mult te lauda ca ai piese noi.
cj77shv
@Muttley, zic si eu... stii ca Vali are STI-ul trecut ca masina de competitii? Poate poti sa vorbesti cu el si sa o faci si tu, si salut. Ai scapat de noxe, controale in trafic, etc etc. Nu ti se mai leaga nici de leduri macar smile.gif)
Muttley
Habar n-aveam. Am sa vorbesc cu el, mersi!
Desi am impresia c-alea fac ITP exclusiv la RAR... Nu m-ar atrage.

Referitor la suspensie, KW e inox, cu galben si violet pe el. Prea bate la ochi. In fine, n-o sa-mi pese de tampenia asta, are TUV.
einstein1984
QUOTE(cj77shv @ 3 Nov 2022, 09:54)
@Muttley, zic si eu... stii ca Vali are STI-ul trecut ca masina de competitii? Poate poti sa vorbesti cu el si sa o faci si tu, si salut. Ai scapat de noxe, controale in trafic, etc etc. Nu ti se mai leaga nici de leduri macar smile.gif)
*


sigur ca da, dupa aia tebuie sa-si ia doar licenta de pilot ca sa o poata conduce pe strada.
Muttley
QUOTE(Muttley @ 31 Oct 2022, 19:03)
Era in gluma cardanul nou tongue.gif
*


Zic doar ca m-am sucit blush.gif

Explic...
Cruci sensibile, rulment palier sensibil, toate neservisabile in teorie.
Chiar sa fie servisabile, am calculat un 6500rpm la viteza maxima, si ma ia cu piele incretita.
Momentan am o oferta de 1070e de la AK. Sa vad cu Anglea cum si ce iese.
eviltuning
QUOTE(einstein1984 @ 3 Nov 2022, 09:59)
sigur ca da, dupa aia tebuie sa-si ia doar licenta de pilot ca sa o poata conduce pe strada.
*



Pe langa asta, Autoturismele destinate competiilor sportive se pot deplasa pe roti doar intre probe. Cel putin asa imi aduc aminte.
einstein1984
Cred ca au voie sa mearga si de acasa la raliu, multe logane fac asta ca platforma e scumpa si masina duce, dar ca obtina masina pasapaort FRAS tebuie rollcage, stingator etc....
b06fcn
Si cred ca si asigurarea e mai "jmekera" lq bani...ca teoretic e riscul mai mare...
St
QUOTE(Agrig @ 2 Nov 2022, 21:26)
La diferenta dintre 305E si 1200lei eu mai bine plateam acei 305E, ma rog, recunosc din start ca-s asocial...
*



Aia 305 era doar pentru Subaru, apoi urma si omologarea la RAR, alti bani,
Muttley
[attachmentid=1628143731] [attachmentid=1628143732]

Ma dor bratele de cat am spalat la ea. Poze pe burta n-am, ca nu se-ntelege mare lucru, dar abia acolo e cu adevarat curata, ca acolo o sa am de lucru.
Si fiind, sper eu, ultima ocazie in care e WRX pe dedesubt, am uscat-o pe centura de dracii au gasit-o. Anvelopele-s super curate pe exterioare, giratoriile-s negre icon_mrgreen.gif

Ma si bucur c-am mers ceva mai mult anul asta, inclusiv concediu, mi-am facut plinul. O sa-mi fie dor de ea rolleyes.gif
Bine, sper sa nu cobesc. Chiar sper.

Deci mai iese pe poarta la primavara-vara. Cu ce mecanica... Oi vedea.
Victorine
Fain! Să ai spor și bani s-o faci cum vrei! Și să te țină spatele.
Marty
QUOTE(Muttley @ 2 Nov 2022, 13:24)
"DAR CE TOBA E AIA?!?". Ma adun repede, ii raspund ca e STI Genome, accesoriu original Subaru. Imi spune ca ma pica. Ii repet civilizat ca e accesoriu original. Ma ia pe ocolite, ca n-o sa trec noxele, ca sonda lambda nu stie tobe d-alea. Ii spun ca noxele ies perfect, ca am catalizatoare, ca ce e dupa catalizatoare n-o mai intereseaza pe sonda. CUM, NU AI CATALIZATOARE??? Ii zic ca am zis contrariul. Pleaca.
Exact si fix aceeasi poveste cand am omologat instalatia de gaz! "Pai nu merge sa va iau noxele cu toba aia, nu iese!" E ORNAMENT IN MUNTII MA-TII, IL DAU JOS ACUM, PE LOC!
einstein1984
QUOTE(bucatzel @ 3 Nov 2022, 09:35)
BHAAAAAA, NU STIE TUV-U CE STIE RARU'
*


degeaba au tuv daca nu au CE
Muttley
Bine de stiut. Am sa trimit o intrebare alora de la KW.
einstein1984
am incercat sa dau click pe siteul lor la "type approval" dar nu deschide nimic.
Agrig
QUOTE(St @ 3 Nov 2022, 11:50)
Aia 305 era doar pentru Subaru, apoi urma si omologarea la RAR, alti bani,
*



Pai daca e in COC eu stiu ca se face un adaos in CIV deoarece deja masina a fost omologata cu dispozitivul/anvelopa aia, ce omologare sa mai faca?
eviltuning
QUOTE(einstein1984 @ 3 Nov 2022, 15:03)
degeaba au tuv daca nu au CE
*



Fac baietii si CE. Doar dai ceva banuti smile.gif)

[attachmentid=1628143733]
Muttley
Nu anteleg.

3 Nov 2022, 18:23:
Am mai facut 80km de plimbare la Covasna, sa-mi iau cartishica. Cu aia mica, desigur.

[attachmentid=1628143735]

Am impresia ca jumatatea dreapta nu era inainte. Am impresia, pentru ca eu nu umblu niciodata la documentul asta, doar injiner de la ITP si injiner de la RAR. Totusi, desi la mine sta in tipla de plastic, in dulap, in casa, e botita biata carte toata.
Si nush de unde sa cumpar anvelope cu indice de sarcina 87, ca mai jos de 91 eu n-am vazut. Izul de dosar penal ramane...

Bun, si dupa ce s-a zvantat toata dup-amiaza afara, am bagat-o-n garaj, am centrat-o pe ambele axe pana mi s-a parut mie ergonomia mecanicului optima, date fiind imprejurarile cam stramte, si am imobilizat-o.

[attachmentid=1628143736]

Prematur, stiu, avand in vedere ca mai sunt 3-4-5 luni pana scot prima roata.
Dar n-am rezistat, deja ma vad sub ea, facand-o bucati blush.gif

Daca schimbul de ambreiaj a fost problematic in miniatura asta de garaj, la care schimb, cutia a ramas pe cric, sub masina, doar am tras-o-n spate cat sa incap cu manutele, de data asta va fi distractie mare, mai ales ca e o cutie de 2 ori mai grea, care nu vine la fel ca cea veche, diferential, portfuzete, planetare, suspensie, abia - ABIA astept!
Imi trece entuziasmul pana maine, iar apoi o ignor cu lunile icon_mrgreen.gif
bucatzel
QUOTE(Muttley @ 3 Nov 2022, 17:07)
Si nush de unde sa cumpar anvelope cu indice de sarcina 87, ca mai jos de 91 eu n-am vazut.
*


MI-NIM uai. Las' ca se echilibreaza planetele. Si mie mi-au pus la aia din semnatura ca-mi trebuie indice de viteza T. Tot MI-NIM.
Muttley
A, bun.
Desi, creca tot pe forumul asta, citisem de careva care a fost agresat de organ pe motiv ca desi dimensiunea era buna, indicele era gresit.
In fine, prea multa atentie, timp si bani le-am dat. Fi-mi-ar sila de ei nu foarte curand.

Si ascultati la mine, mizeria asta de atitudine de RAR va pocni. Poate nu la anul, poate peste 10-20. Dar n-ai cum. Leduri in pozitii, anvelope, arcuri sport. Ma uitam aseara la un filmulet facut la SEMA de anu' asta. Spiciles...
Acolo e cultura a modificarilor auto, sunt evenimente, forumuri, uatevar. E comert, e activitate. Tinerilor le este deviata atentia de la droguri si omor prin impuscare cu downpipe-uri si camber bolts. Bosorogilor de la pedofilie, samd.
La noi atat stim, nu e voie!!! Sa fie de fabrica! Cum, folie transparenta pe geamuri, sa nu te arzi pe brate??? KW cu TUV in Romania??? NU E VOIE!
RAR = WC in fundu' curtii.

Edit: am omis sa scriu ieri. PRIMUL lucru pe care l-a vazut injiner au fost scaunele. "Sunt originale?". Confirm. "Nu cred". Nu crede, tenplm.
Si referitor la sonda lambda, care nu citeste bine din cauza finalei ( wacko.gif ) prea permisive, amestecul de relanti e citit de sonda aval la asta. Eu am acolo alta sonda, wideband AEM, nu mai stiu daca da informatii in ECU aia sau e de capul ei, cert e ca sonda OEM e pe pervaz in garaj de 3 ani. Habar n-am cat de calibrata e aia cu realitatea, ce valori de emisii da, ca n-am ajuns la Vali de la Cluj cu ea inca, sa o ajusteze. Credeti c-a zis injiner ceva despre noxe? As fi tentat sa cred c-au iesit bine, dar i-as acorda prea mult credit. El stie una si buna, "anvelope, toba, bugabuga".
Si serios, GATA!
bucatzel
Io am tot incercat, am ajuns pana la N. Inpins de uragan, poate ajung la Q. Da' pana la T, nu prea vad cum, doar daca-mi imprumuti cateva piese de la aia de pe terasa 04.gif


L.E. Amu' ca sa fac un pic pe avocatul diavolului, tu realizezi ca pe la ei mai tot vine cate-un avantat din tuningaretii aia care o stance-uie, squat-uie, straight pipe-uie, SAMD, care isi vrea talonul inapoi, ca i l-a luat Garcea, si cu aia se intelege greu, ca ambii vorbesc monosilabic, si nu stiu aceleasi silabe, in afara de "c**e".
psychoo
Zgomotul a scazut la 0 db cu noile anvelope, zic ei? smile.gif
Muttley
Chiar, aia de pe terasa. Putrezeste acolo de pomana, desi e absolut safe masina aia. Ultimul ITP facut in 2017, cu o masina "de imprumut", aceeasi culoare, adusa pentru poze.
Urata amintire.

3 Nov 2022, 18:57:
QUOTE(bucatzel @ 3 Nov 2022, 18:44)
... tu realizezi ca .......
*


Normal ca realizez.
Sa faca departamentul "modificari artizanale". Sa faca comisie la care ma duc cu KW V1 si imi dau ok-ul pentru circulatie. Cu frane de STI si sa-mi dea ok-ul de circulatie, ca e aceeasi masina, aceleasi mase, acelasi rahat. Si sa zica ei, aia din comisie, "baietel, ai nevoie de 225/45 cu astea".
Iar pe stanced sa-l incuie-ntr-o camera cu o carte, pana-si revine-n simtiri.

QUOTE(psychoo @ 3 Nov 2022, 18:51)
Zgomotul a scazut la 0 db cu noile anvelope, zic ei? smile.gif
*


O fi aluzie intentionata la finala.
Cert e ca hartuit in halul asta am mai fost prin gradinita.
bucatzel
Io cred ca ti-am spus cu care contaran de-al tau sa te duci sa vorbesti referitor la aia de pe terasa, daca e eligibila pentru Dacia Revival. Ca daca e, tot la el ajungi.

Ai putea sa vorbesti inainte cu Robert Adam sa vina si el cu tine (ca pe el parca-l stii), daca tu te emotionezi altfel tongue.gif.
Muttley
Spuderka? Imi stie masina. N-am timp de ea. Intr-o lume normala, ar trebui sa pot circula cu ea de cateva ori pe an, duminica.
Masina e eligibila grav pentru Dacia Revival, e la litera regulamentului, e de referinta. Dar tot n-am timp de ea.

Tolomacu' ala de Apostu, zis si "dom' director", a venit pe aici zilele trecute, a inchis usa de la intrare numai el stie cum si mi-a fugit matza la plimbare, proaspat spalata. Am prins-o dupa vreo 4 ore.
Adica, a 3-a oara zic, trebuie timp.

3 Nov 2022, 19:13:
Ca mi-ai amintit de Robert, tot de zilele trecute.

[attachmentid=1628143738]

Fratzica
QUOTE(Muttley @ 3 Nov 2022, 18:36)
Cum, folie transparenta pe geamuri, sa nu te arzi pe brate???
*



De juma de an am Llumar Air 80 pe parbriz si lateralele fata.
Nu m-a intrebat nimeni de sanatate, am si iesit din tara de cateva ori, sincer ma mir, ca daca te uiti la masina prin ochelari polarizati, le vezi de la kilometri icon_mrgreen.gif .
Muttley
Eu de 6. Tot scumpa. Nu m-a-ntrebat nimeni, doar stiu ca nu le place.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.