Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bula daciotului
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242
Sony
QUOTE(horsewhisperer27 @ 26 Oct 2007, 23:48)
alydor, ma ajuti si pe mine cu niscai voci?smile.gif
*


Cine aude mai multe voci? biggrin.gif
horsewhisperer27
fugi bre d'aici ca asta nu era de pus la "bula"!! radmasa.gif
vis-a-vis
QUOTE(dydycom @ 29 Oct 2007, 16:26)
Bai, daca imi vand dacia din 76...in America..imi iau de acolo 2 ferarri d-astea si la 2  deci fac 1.8s suta si 1.7234567 s -60 mile.

As intelege sa facem nazuri daca am fii in nu stiu ce club de miliardari de prin state, dar analize de genu ca nu face in 3.5 ci in 3.647397sec suta mi se pare ....trase de par.

As vrea ca cei ce isi dau cu parerea sa se dea macar o data cu un subaru....o data
*

popa.gif
Laurentziu83
O traducere se poate?
vis-a-vis
Da-l in Doamne iarta-ma de "mare premiu", ca a inceput de vre-o saptamana... asta da cursa de anduranta.
Miki, preia legatura!

user posted image
dantes
Eheee...fuse si se duse chiar si brazilia si campionatul laugh.gif
ady77
QUOTE(LemonDemon @ 31 Oct 2007, 20:02)

Ca o picanterie , pretul de productie al unui LCD este mai mic decat al unui LCD
*



Pe bune? Puteam sa jur ca nu e asa tongue.gif biggrin.gif.
IRONICK
Daca nu ai bani de LCD, iti poti cumpara un LCD. Este mai ieftin.

QUOTE(LemonDemon @ 31 Oct 2007, 21:02)
pretul de productie al unui LCD este mai mic decat al unui LCD
*
nh1980ro
QUOTE(adi_ar @ 1 Nov 2007, 11:53)
....
Mai eficiente in asemenea zona mi s-ar parea vibratoarele, asezate la distanta convenabila (nu la 2-3 m ca acum) si cu presemnalizari "atentie" pe asfalt. Am inteles ca acestea sunt, insa, foarte scumpe.

blink.gif
einstein1984
In mod straniu, bordurile plasate pe exteriorul virajelor circuitelor de curse se numesc tot "vibratoare". Asa ca denumirea nu e atat de gresit folosita.
argon
QUOTE(reddivision @ 1 Nov 2007, 15:18)
QUOTE
Pana una-alta ai putea sa-ti iei un aditiv pentru apa din benzina, just in case


adica??? ceva care se pune in rezeror si absoarbe apa atunci cd intra ?
*

vis-a-vis
Marii clasici in viata, isi semneaza "operele" radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


user posted image
Laurentziu83
Te roade invidia ca n-ai fost tu primul...tongue.gif
vis-a-vis
Nu, mie-mi place sa fur! radmasa.gif

user posted image
Muttley
Ba, tu esti artist!!! huh.gif
Ai reusit sa "stergi" copiraitu' ala pe fond negru radmasa.gif
vis-a-vis
QUOTE(dariusz @ 3 Nov 2007, 21:23)
salutari , la toti breii si toate brelele!
hai sa va zic ceva tare. azi de dimineata ma duc frumos la un magazin , sa imi iau ulei de motor ca sa fac schimbu. iau uleiu , ma duc la tara , si incep urmatoarele operatiuni:
-bag un vas sub masina , si desfac dopul ala de jos
-in timp ce curgea uleiu desfac filtru de ulei si busonu
-scot vasu cu uleiu scurs , si string cu mina dopu
-montez la loc noul filtru de ulei
-introduc uleiul cel nou ( mobil 1 , pentru curiosi)
-ma introduc eu sub masina ca sa string cu cheia dopu
si ce credeti ca observ eu acolo?dopu ce il scosesem eu , respectiv uleiu scurs , apertineau cutiei de viteze  , nicidecum motorului. asa ca acum aveam o supernova fara ulei in cutia de viteze , dar cu 6 litri de ulei in motor.sint sigur ca daca s-ar fi organizat astazi un concurs de injuraturi , cistigam detasat! am injurat atit de bine si de mult , incit 2 sau 3 ani de acum incolo nu indraznea nimeni sa imi conteste titlul.asa ca acum stau in fata calculatorului , in loc sa fiu cu nevasta la o cina romantica in doi , cum era planificat , ca banii s-au dus pe multitudinea de produse uleioase schimbate astazi.
in rest ,  cheers.gif  , sanatate tuturor!
*

radmasa.gif
adip
QUOTE(bogdan_dsn @ 3 Nov 2007, 21:22)
azi tocmai am cumparat o solenza scala din 2004 cu 5800 euro
Pam-pam! Daca mai facea un mic efort o lua cu 6000!!!!
Care dai mai mult?
nh1980ro
BIne ca n-a facut un topic cu "Nivel ulei peste maxim si Huruit la schimbarea vitrezelor" laugh.gif
SiloS
Tine-o p-asta : http://www.daciaclub.ro/probleme-cutie-t90814.html



radmasa.gif
argon
QUOTE(Adrian_Boy @ 3 Nov 2007, 23:16)
E bine sa ai rotile echilibrate poate sa fie o cauza la ieisirea aerului din roti si la uzura cauciucurilor/
Nu ai specificat daca ai si camera pe roti sau doar anvelope...pt ca daca sunt anvelope si sunt foarte uzate ma gandesc ca este destul de probabil sa iasa mult mai repede aerul din ele.
*

SSilent
ne omoara aeru asta dom'le radmasa.gif
Sony
Din ciclul dialog intre personalitatile mele.
QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 22:36)
Uleiul negru nu este neaparat un semn al uzurii motorului, ci mai degraba un semn al nefunctionarii acestuia in parametrii optimi.
*




QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 22:40)
Tractoru' meu are uleiul negru incepand cu a doua zi de cand il schimb, ca de altfel la toate motoarele diesel. Asta inseamna ca e uzat dupa logica ta nu ?
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
OAP
QUOTE(TheFastOne @ 4 Nov 2007, 23:55)
Oricum aici ar fi multe de discutat, ca de exemplu faptulca 5w40 este putin cam vascos pentru iernile de pe la noi. Pentru vara este foarte ok dar pentru iarna nu.
*


Oare de ce "vorbeste" unii fara sa "citeste" prospectele...
driverx
QUOTE(cristi_xp @ 5 Nov 2007, 12:01)
...exista politia rutiera care isi face datoria...
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
xcss
QUOTE(alexia_87 @ 6 Nov 2007, 22:29)
Si mie imi era dor de voi, Sony!
*



Din ciclul "Me, myself and Sony"... 04.gif
yoncv
QUOTE(Solon @ 1 Nov 2007, 18:18)
Ne-am bucurat degeaba ca au luat americanii Ford-ul?
*



Bine ca nu l-au luat rusii!
Sony
Din ciclul ce vraji a mai facut Matli. biggrin.gif
QUOTE(Muttley @ 7 Nov 2007, 16:27)
Constructorul recomanda turatia de 5250 rot/min pentru puterea maxima de 54 de cai.

Peste turatia asta, puterea creste exponential la valori periculoase.

Un grafic de variatie a puterii in functie de turatie demonstreaza cu usurinta ca pe la 7000 rot/min motorul de Dacie dezvolta in jur de 80 de cai.

Deja pe la 8500 rot/min se ajunge la 127 de cai. Mai mult, deja e risc sa nu tina franele.

Iti dai seama ca la puterea aia nu rezista caroseria. In plus, exista riscul ca din cauza presiunii mari din evacuare sa pierzi toba finala.

De aceea, in mod neoficial este recomandat ca atunci cand se merge cu peste 8000 de ture sa se dea jos traseul de evacuare de la saxofon incolo.

Sau cand se tureaza motorul pe liber la peste 9000 de ture sa se tureze la punctul mort al cutiei de viteze. Ca daca e in treapta 1 si se rupe cablul de ambreiaj e belea mare.
salut
*




QUOTE(Muttley @ 7 Nov 2007, 16:40)
Eu cand am turat-o tare de tot pe liber a mers bine de tot.

Imi era teama ca acul la turometru se strica. Trecuse de 8000 si ajunsese la a doua tura. Indica vreo 2000. Deci in total cred ca vreo 11.000 de ture. Da' mergea frumos tare motorul.

Am auzit ca e recomandat sa-i faci asa in rodaj, imediat ce iesi din reprezentanta. Se porneste motorul, se lasa pe liber, se trage cu nadejde frana de mana si se aseaza un cataroi pe pedala de acceleratie. Cu cat mai mare cu atat mai bine.
Apoi se merge sa se bea o cafea. La intoarcere, motorul e deja rodat si e garantat cel putin 150 de mii km.

Mai nasol a fost cand am mers cu 9700 de ture in treapta 1. Deja aveam vreo 70 la ora. Ma depasea unu' cu un Passat TDi. Am zis ca nu pot sa accept asa ceva si am accelerat in continuare. L-am facut pe ala de nu s-a vazut. He he... fraierul avea limitare.

Dar partea naspa a fost ca a trebuit sa franez si nu prea mai tineau franele.

D-aia nu se recomanda sa se tureze tare, ca e bestie. Si aia de au proiectat masina stiau asta si au impus turatia de 5500.
Da' daca esti sofer bun poti sa mergi tare de tot. Cel mai mult i-am dat 14.000. E superb wub.gif
*




QUOTE(Muttley @ 7 Nov 2007, 17:02)
Era sa uit o treaba.

Deci daca o turezi pe liber, pana-n 8-9 mii nu tre' sa faci nimic. Cel mult sa filmezi, ca eu n-am apucat.
Dar daca ii dai peste 10 mii, in treapta 1 mai ales trebuie neaparat scos filtrul de aer!!!
Eu am vrut sa schimb o data filtrul si cand am desfacut carcasa n-am mai gasit decat alea doua inele de cauciuc. Hartia nu mai era! Mi-o supt-o motorul!!!!

La fel, daca scoti filtrul si-i dai cu capota ridicata peste 9 mii ai grija sa te dai la o parte. Ca e vartejul mare in carburator si poa' sa te traga inauntru. Pe prietena mea era s-o traga de par, noroc ca avea firul fragil de la vopsea si s-a rupt. Avea o fatza de era sa ma stric de ras. Dar nu a stat suparata pe mine mult timp. A trebuit sa se tunda scurt dupa aia. Dar nu conteaza asta.
O treaba pe care putini o stiu este ca limitarea de la masinile cu injectie este lucratura la nivel de autoritati, e o conspiratie guvernamentala la nivel mondial. Ca sa micsoreze numarul de accidente au bagat limitare. E lege si se aplica la toti constructorii.

Nu te-ai intrebat niciodata de ce aia de la Formula 1 merg cu peste 18000 de ture? Ca sa fuga tare! Ca daca ar lasa astia loganele si ce mai scot astia fara limitare e periculos tare.

Daca ai intrebari sa zici.
*


Nu sariti! Omul nu crede ce a scris mai sus. radmasa.gif
Muttley
Cum sa nu cred ma? Chiar asa a fost. dry.gif

Oricum, afirmatia ta "omul nu crede ce a scris" o iau ca p-un compliment. Inseamna ca am fost al dracu' de convingator. icon_mrgreen.gif
Sony
Bre, daca nu ti-as fi observat evolutia de pana acum, te-as fi luat in serios. 04.gif
Muttley
Pai asta si era ideea, sa las impresia unui om de incredere, convins de ceea ce spune. Desi omu' cred ca face topicurile la misto.

Oricum, un lucru e sigur. N-aveam ce cauta la bula. =((
vis-a-vis
QUOTE(bobyADR @ 5 Nov 2007, 22:18)
numai k cineva mi-a spus k cel de pe fuego e mult mai bun decat cel de renault
*

Fuego ce-o fi? Aaaa... e cantaret parca tongue.gif
Sony
Bre Matli, aia e creatie literara. wink.gif Si e apreciata ca atare. smile.gif
cristi.r
Da' de asta ce ziceti ?
QUOTE(G.R @ 5 Nov 2007, 21:37)
Scuze de off topic!
In afara de faptul ca nu crezi ce poate face Metabond, ce contraargumente poti aduce? Eu personal il folosesc de 5 ani, si pana acum am avut experiente pozitive. Ce zici ca la Oltcitul avut inainte a crescut turatia de mers in gol cu 300 rot/min. dupa primul tratament? Asta nu demonstreaza ca motorul se invarte mai usor din cauza diminuarii frictiunii? Si ce zici de faptul ca pe chiuloasa la desfacerea motorului (din cauza unei curele de distributie rupte) nu erau depuneri de calamina?
Folosesc Metabond si la Logan, de cand am luat masina.
*


Al dracu' Metabondu' asta !

O bula de nota 10 !
pastrama
Doamne fereste!
SSilent
ce-i Metabond-u' asta? unsure.gif
Serje
QUOTE(vis-a-vis @ 8 Nov 2007, 15:29)
Fuego ce-o fi? Aaaa... e cantaret parca tongue.gif
*



Asta ii Fuego
[attachmentid=1627418313]
Numa ca ii tot Renault
vis-a-vis
Serios? nedumerire.gif
Alydor
QUOTE(LC_TM @ 8 Nov 2007, 17:13)
...patit-o in Timisoara in 31 Noiembrie.
*



Asteptam cu nerabdare povestirile din 30 si 31 februarie, 31 aprile, 31 iunie, si 31 septembrie....

Suma respectelor, Alydor.

9 Nov 2007, 08:11:
QUOTE(vis-a-vis @ 8 Nov 2007, 16:42)
Macar marea majoritate a acestor posturi merita citita,
*



Si mica majoritate????
xcss
QUOTE(b76bgaarh @ 9 Nov 2007, 17:37)
sonyyyyy vi la intalnire?????
se anunta puizderiie de sepcute
*



04.gif Tata Freud ar fi mandru biggrin.gif
Sony
Nu ma numesc Freud. 04.gif
cristi.r
QUOTE(unEL @ 9 Nov 2007, 05:57)
Nu o data mi s-a intamplat sa plec de pe loc iarna si la 300 sa fiu nevoit sa plec de pe loc si sa o turez mult mai tare de cat de obicei.
*


QUOTE(unEL @ 10 Nov 2007, 12:32)
Scuze, dar dupa 300 mai trebuia un "m" si ar fi iesit "300 m". Greseala neintentionata.
*


Daaaa ? Bineeee ... Te-ajut eu sa faci corectura :
QUOTE(unEL @ 9 Nov 2007, 05:57)
Nu o data mi s-a intamplat sa plec de pe loc iarna si la 300 m sa fiu nevoit sa plec de pe loc si sa o turez mult mai tare de cat de obicei.
*

IRONICK
Daca nu avem genti, avem plasticuri ...

QUOTE(dandutulescu @ 11 Nov 2007, 00:14)
precum si toate plasticurile care imbraca vasul de antigel si bateria.
*

sorin1983
tare aia cu plecatul de pe loc smile.gif la 300 de metri pleaca iar de pe loc smile.gif) cand eram mai mic era aia cu 1.2.3 la perete stai
smile.gif)))
Laurentziu83
QUOTE(G.R @ 12 Nov 2007, 01:06)
Prin efectul placebo se poate ca mi se pare ca motorul merge altfel, ca trage mai bine etc. insa este o proba fizica faptul ca a crescut turatia la relanti.
*


Domnu' insista. smile.gif Sefu, ce fac? biggrin.gif

....sa nu devina tot mai enervant...
vis-a-vis
user posted image
QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 12 Nov 2007, 19:59)
KITSCH!!!Si pe langa asta spala si masina in rau furios.gif (obicei tarano-manelist!).Mai bine NO COMENT!
*

G.R
QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Nov 2007, 02:05)
Domnu' insista. smile.gif  Sefu, ce fac?  biggrin.gif

....sa nu devina tot mai enervant...
*



Sefu, ce se intampla daca scad fortele de frecare, dar forta care actioneaza asupra unui corp ramane constanta?
Daca tu mergi cu masina, si dintr-o data vantul din fata inceteaza, ce se intampla? Ai observat? Sau te limitezi doar la a te enerva cand cineva vine cu altceva decat ti-sa intiparit in mintea ingusta de mistocar?
tgg2k
devii enervant...

sau nu stii sa pierzi?! sau macar sa recunosti ca poate paote ai gresit si tu cu unele afirmatii
tiberiu.anghel
Categoria "scarpina-m-as cu mana stanga langa urechea dreapta":


QUOTE(nicudraso @ 12 Nov 2007, 22:47)
Salutare tuturor,

Credeti ca este sanatos sa scot uleiul uzat din motor cu o electropompa destinata pentru asa ceva prin orificiul jojei ? Cit la suta din uleiul uzat se poate scoate asa?
Foloseste cineva din voi metoda asta? La masinile care le-am avut pina acum am mai practicat metoda asta , dar la Laguna mi-e frica sa nu aspir ceva senzoti de prin baia de ulei showfinger.gif
*





Categoria "Vad o conspiratie la fiecare pas"

QUOTE(ptnicu @ 13 Nov 2007, 15:47)
Salut!
Golirea prin buson este o "conspiratie" generala  sa ne jupoaie de bani.
La fiecare schimb de ulei se schimba si saiba costul ei ~ 0.7 eur.
la cate sute de mii de masini sunt vandute anual resulta o cifra pe care nu o poti ignora.
Iar ulei vechi ramane si in pompa de ulei cel putin vreo 100ml (nesemnificativ), dar ramane.
Scoateti uleiul din motor pe unde doriti. Am vazut pe net si pompe manuale (sa nu uitam ca si electropompa consuma curent  ).
Parerea mea personala, la cate inventii sau facut pana acum in industrie se putea implementa o solutie ieftina si fara consumabile (saibe) de scurgere a uleiului. Dar producatorii vor sa scoata bani. De altfel si cei care fac saibe trebuie sa manance
*


tgg2k
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
vali vtk
QUOTE(vierme_ha @ 14 Nov 2007, 02:34)
nova ce suspensie crezi ca are?si ce motor are?
A montat ABG V6 pe berlina.ce-i drept a taiat din traversa fata(parca)
E loc destul sub capota la berlina.daca incape 1.6 de nova,nu cred ca e mare diferenta daca bagi un 2.0.Anexele acestui motor(A/C,servodirectie) astea nu cred ca mai au loc  icon_mrgreen.gif
*


Mai nou motoarele astea de Clio nu pot functiona fara servodirectie icon_mrgreen.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.