Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bula daciotului
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242
ArtVandelay
nu exista o intersectie "dirijiata la ala din dreapta si nedirijata la mine", o intersectie e intr-un fel sau altul pentru toti, nu poate exista ce ai scris tu, atata timp cat are un indicator macar, e dirijata
Serje
De ce te faci ca nu intelegi ce o vrut sa zica?
ArtVandelay
cine a zis ca nu inteleg la ce s-a referit?
membru_DC
QUOTE(CT 06 THH @ 19 Dec 2009, 23:29)
daca t eintereseaza stiu pe cineva care vroia sa vanda o instalatie cu vreo 3 mil jumate;) a avut-o pe un bmw si a scost-o ca si-a pus subwoofer:))=))
*


coffee_spitsk.gif un adevarat tuning laugh.gif
Bujor Stefan
QUOTE(juann @ 20 Dec 2009, 12:39)
Ai probleme cu "bacteria". Daca mai si mergeai cu ea si nu o tineai la relanti poate se mai incarca. Nu stiu sigur dar am impresia ca bateria asta nu se mai poate incarca. Totusi ai putea sa iei curent de la o alta masina sa pornesti motorul si sa mergi poate isi revine daca nu..... e 220 ron o baterie noua wink.gif
*



Mda, bateriile de acumulatoare mai noi nu se mai incarca. Cand se duce zeama din ea, e buna de gunoi.
nh1980ro
QUOTE(trex @ 19 Dec 2009, 00:43)
vis-a-vis deci sa inteleg ca sustii ca daca se intrerupe o linie de aia se distribuie curentul la celelalte smile.gif ?  O sursa de tensiune cu niste rezistente in paralel, daca intrerupi o rezistenta , se mareste curentul pe restul ?


Ai dreptate. Am confundat putin circuitul serie cu cel paralel. icon_mrgreen.gif
De fapt problema e ca incalzirea lunetei se face neunifrom in momentul in care se intrerup cateva linii.

trex
Mi se pare o explicatie buna, si userul Danny zice ca a avut o supraincalzire locala. Incalzirea pe portiuni poate fi cauza spargerii lunetei.
IRONICK
Bah domnilor, am si eu o nelamurire. Ce dracu se rezolva daca in titlul unui anunt de la bursa scrie urgent? Se vinde singura masina? Ca mai toate anunturile sunt asa ...
Victoras2001
Sa vezi cand si-o expune fiecare din ei parerea, circu' dracului. radmasa.gif
IRONICK
plm, mai bine scrie ca a fost a unei persoane in varsta ca a mers cu ea doar la piata ...
corbex
"Urgent" e atunci cind vinzatorul, sub presiunea cozii de cumparatori, e dispus sa renunte la negociere radmasa.gif
einstein1984
QUOTE(Adrian_Opel @ 22 Dec 2009, 15:45)
Vand Opel Frontera, 2004, motor 3.2L V6 Limited Edition, 205 CP. ABS, Dispozitiv antidemaraj electric, ESP, Filtru de particule, Geamuri electrice, Închidere centralizată, Jante de aliaj, Scaune de piele, Servodirecție, Tracțiune 4x4. Am cumparat-o in decembrie 2006.

Nr. de Km: 4100 (reali). Pret: 11.000Euro (negociabil)
Tel: 0745 610732
*


La o masina pe benzina? radmasa.gif
P.S; Si asta e de vanzare URGENT!!!!!!!!!!!
bmwh548
Wikipedia zice ca productia a incetat in 2003. Oricum, viitorul proprietar sper ca are abonament la benzinarie.

Edit...acuma am vazut...4100 de kilometri? REALI? radmasa.gif
cosmin_2300
QUOTE(einstein1984 @ 22 Dec 2009, 16:02)
La o masina pe benzina? radmasa.gif
*


Cel mai probabil se referea la filtru de polen smile.gif
Jack Daniel's
QUOTE(corbex @ 22 Dec 2009, 20:18)
Pentru academisti: cum e corect, o ia de laba sau o ia la laba? Lalafonia e acceptabila in cazul asta?
*


Postat pentru umorul situatiei! radmasa.gif
Laurentziu83
QUOTE(bmwh548 @ 22 Dec 2009, 17:13)
Edit...acuma am vazut...4100 de kilometri? REALI?  radmasa.gif
*


Pai...la cat consuma.... blush.gif
Asi
QUOTE(Bujor Stefan @ 20 Dec 2009, 14:12)
Mda, bateriile de acumulatoare mai noi nu se mai incarca. Cand se duce zeama din ea, e buna de gunoi.
*



Eu tot nu vad unde e bula, e foarte corect, cand gradul de descarcare atinge valori mari, bateria se sulfateaza si in principiu devine gunoi (fie ca e noua fie ca e veche). Daca ramane fara electrolit ("zeama") e sigur gunoi.

Acumulatoarele cu plumb ar fi bine sa se tina incarcati tot timpul si tot timpul cu un redresor pe ele, de asta se si preteaza foarte bine la auto. (si in plus factorul cheie este ca are rezistenta interna foarte mica, ce ii permite sa suporte curenti foarte mari cu o cadere de tensiune foarte mica)
corbex
"Amarok va fi disponibil cu transmisie integrala permanenta, partiala sau doar pe puntea spate. La sistemul cu transmisie integrala partiala se poate schimba modul de transmisie prin intermediul unui buton. Cand este activata transmisia integrala, Pickup-ul poate urca si pante de 45 de grade cu incarcatura maxima. Pe de alta parte, varianta cu sistem de tractiune integrala are un diferential care "distribuie" puterea cu o ratie de 40:60 intre puntea fata si cea spate. Indiferent de ce configuratie poate fi aleasa, toate modelele pot fi echipate cu un diferential blocabil pe puntea spate".

Ziaristul roman, mincator de masini pe piine, ne loveste din nou cu informatii autentice, reale si chiar adevarate !
http://stiri.rol.ro/content/view/511580/3/
einstein1984
QUOTE(gheta_gabi @ 15 Dec 2009, 13:12)
Telefonul este impecabil si este pachet full cu exceptia cardului de memorie care nu il mai am. Din cauza unei probleme de soft nu ii merge camera.

Pret: 370 Ron
Tel. 0724.443.863
*


E impecabil, dar nu merge camera. Si in loc sa-l resofteze, il vinde.
Marius97fer
pe 25 e craciunul?
DannyY
Da, e-Craciunul
ArtVandelay
QUOTE(mostafabakry @ 25 Dec 2009, 22:59)
Bună fiecare organism,
Sunt Mostafa din Egipt, am un Logan MCV 2009, se începe la masa de prânz pe piața egipteană, în 2009, sub marca Renault, masina mea acum a ajuns la 27000 km în termen de 10 luni de la utilizarea de când am avut cumparat-o, în februarie 2009

de la o perioadă scurtă de timp am început să observe un sunet whining apare o dată ce am ajuns la viteza de 70 km \ h pe uneltele 4a apăsat piciorul de pe pedala de combustibil pentru a rula cu o viteză constantă 70 km \ h & I, de asemenea, acest lucru este repetat cu privire la uneltele 5a, atunci când mașina ajunge la 90 km \ H și repara de viteză pe acest nivel

acest sunet nu a apărea dacă am să accelereze masina continuă să accelereze

acest sunet este un mic, poate fi nu a putut fi auzit la alte persoane în mașină, dar mă face să mă mad.gif supărat, am o ureche sensibilă icon_mrgreen.gif

M-am dus la un certificat Renault centru de întreținere în orașul meu (Luxor), pe de întreținere 25000 & le-am spus despre anunțul meu, ei au luat masina pentru un test & acestea confirmă anunțul meu & recomandări lor a fost de a înlocui de ulei a cutiei de viteze ca acesta este primul pas in astfel de aceste probleme pentru a începe cu, am aprobat faptul că
, au înlocuit-o cu un total de petrol (2 litri)

Eu decid să se deplaseze cu mașina mea la Cairo, pentru o călătorie de afaceri (utilizând această distanță lungă pentru a testa masina aproximativ 1500 km)
Am decis să viziteze principalele auto Renault centru de întreținere, arată-le masina, acestea pot avea o experiență mai mult decât unul din orașul meu.
ele, de asemenea, testat masina, dar de această dată au spus că fiecare lucru este normal și nu există nici o sunete anormale în mașină

acum sunt confuz si ma simt de sunet, care ma face sa ma

ceea ce este vă sfătui

does orice unul din voi se confruntă cu această problemă sau este normal
ceea ce este recomandările dumneavoastră

speranța de a obține feedback-ul dvs.

Thanks in advance

Mostafa
*




QUOTE(Lord Hades @ 26 Dec 2009, 18:58)
salut. cred ca astepti un raspuns. din ce ai scris, tradus nu prea se intelege mare lucru. daca stii bine engleza, mai bine scrii in engleza smile.gif sa nu mai folosesti traducatorul de pe internet. ce zici?
*




cel mai inutil sfat, ever!
C a t a l i n
QUOTE(Titlu topic)
Diferente 1310-nova


QUOTE(stc_ctln @ 26 Dec 2009, 20:50)
Cine se pricepe sa ma lamureasca si pe mine.
Am pus motorul de nova 1.6 pe 1310...
*




QUOTE(argon @ 26 Dec 2009, 21:26)
e acelasi motor pus la 90 de grade...
*




QUOTE(stc_ctln @ 26 Dec 2009, 22:50)
Acelasi motor stiu si eu,
Interesanta treaba cu 90grade.motorul de 1.4 1310 merge la mai putin,
Am constatat ca acul de la apa sta mai sus.
*


vis-a-vis
radmasa.gif
Marty
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
alesc89
radmasa.gif ce intrebare intrebatoare
Marty
QUOTE(alesc89 @ 27 Dec 2009, 12:16)
radmasa.gif  ce intrebare intrebatoare
*

Huh ? blink.gif
AR-18-MOS
QUOTE(1.9DTI=cati cai-putere)
Aveti idee unde pot gasi formula de calcul pt trecerea de la un motor exprimat in tdi (exemplu 1.6, 1.9 , 2.0) la unul exprimat in cai-putere ? Ca eu fac rationamentele in HP (horse power), nu in dti.Am cautat pe google tool de conversie, dar nu am fost inspirat suficient.
Sper ca am fost clar ce caut. Multumesc anticipat si dati-mi link-ul, daca acesta exista deja.
PS: conversia asta ma freaca la chelie de ceva vreme, si am ajuns sa ma uit stramb la om cand vorbeste de 1.6tdi, ca nu stiu la cati cai-putere face referinta.

wacko.gif
pastrama
Da bre si linku` sa vedem si noi care-i formula!
mecanick_maverick
QUOTE(AR-18-MOS @ 27 Dec 2009, 18:48)
QUOTE(1.9DTI=cati cai-putere)
Aveti idee unde pot gasi formula de calcul pt trecerea de la un motor exprimat in tdi (exemplu 1.6, 1.9 , 2.0) la unul exprimat in cai-putere ? Ca eu fac rationamentele in HP (horse power), nu in dti.Am cautat pe google tool de conversie, dar nu am fost inspirat suficient.
Sper ca am fost clar ce caut. Multumesc anticipat si dati-mi link-ul, daca acesta exista deja.
PS: conversia asta ma freaca la chelie de ceva vreme, si am ajuns sa ma uit stramb la om cand vorbeste de 1.6tdi, ca nu stiu la cati cai-putere face referinta.

wacko.gif
*



WARHAMERS
7th December 2008, 19:04
Octavia de 1,9 TDI are motorul si de 110cp si de 90Cp, eu personal il am pe ala de 110Cp imi place la nebunie cum trage dar am o problema ma poate ajuta cieva? Nu imi vede bujile si nu porneste ce sa ii fac?

Dupä mine si ästa merita premiu de originalitate dar dacä ne uitäm atenti are un an vechime , e un raspuns primului postat care desigur e mai vechi si ... n-am gasit pe nicäieri evidenta cä vreunul din ei ar fi proprietari de dacie , deci care-i conexiunea cu "bula daciotului" ?
Propun admin-ilor sä creeze o sectiune aparte rolleyes.gif

P.S. Am gasit altu' cu aberatii pe acelas forum - Ideea lui radicalä de a folosi toti soferii proiectoarele de ceatä Ziua în locul fazei scurte m-a läsat mascä , ästa stie de ce vorbeste dom'le radmasa.gif ( dacä are cineva cont pe forumul respectiv , îl rog sä-l informeze pe "specialistu' " cä luminile nu-s obligatorii în oras , doar în afara localitätilor ZIUA în conditii de vizibilitate normalä ).
Dar vä las pläcerea de a-i savura discursu' -

"xtremdriving
18th December 2009, 22:42
Aveti o idee fixa cu cocalarii si proiectoarele de ceata...
Daca va deranjeaza proiectoarele celor din fata inseamna ca nu stiti unde trebuie sa priviti atunci cand conduceti.
In oras s-ar face o economie mondiala imensa si de combustibil si poluarea ar fi, implicit, mult mai redusa daca oamenii ar folosi proiectoarele ZIUA in locul fazei scurte.
avem 0,2 l/100 km economisiti de fiecare masina. sa presupunem ca intr-un an o masina face in oras 3-5.000 km/an cu farurile aprinse.
avem 0,2 l x 3-5.000 x ~ minim 10.000.000 automobile

In ideea, asa cum am mai spus, farurile de ceata nu deranjeaza, cred ca legislatia ar trebui schimbata cel putin pt circulatia in oras...oricum masinile de ultima generatie au inteles ca faza scurta e prea puternica si consuma mai mult si au trecut la acela lumini de zi care sunt mai slabe decat proiectoarele, dar nu cu mult.
Tehnologia led va permite folosirea unor lumini mai putin consumatoare de energie.

Pana cand toata lumea isi va permite masini de ultima generatie mai raman proiectoarele de ceata... pentru un consum global mai mic si mai putina poluare "
membru_DC
pai si eu ce fac ca la mine functioneaza proiectoarele doar daca am luminile de intalnire/drum aprinse... nu e ca la altii sa ma pot rupe si eu in figuri cu pozitii+ceata+muzica sad.gif laugh.gif

"...pentru un consum global mai mic si mai putina poluare "
Peace and love for all! victorie.gif
IRONICK
QUOTE(conzerva @ 28 Dec 2009, 22:28)
Vand piese din dezmembrari, Laguna2 2001 ...placute frana fata (rulate ~6000km) - 120 ron


http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=168...dpost&p=2198202
Marty
Tot din topicul cu conversia capacitatii cilindrice in cai putere:
QUOTE
iar tdi inseamna turbodiesel cu injectie
Si eu care credeam ca-i turbo-diesel cu carburator, la naiba dracu-n puii mei!
DannyY
Esti rautacios...ala a incercat sa-i explice frecatului la chelie in cuvinte mai multe ca una-i capacitatea cilindrica si alta e puterea.

Pasajul complet ar fi:
"Frate, nu amesteca mere cu cartuse de imprimanta.
1.9 tdi inseamna un motor de 1,9 l - capacitate cilindrica (aproximativ, ca la BMW nici nu se mai tin de regula asta, 535 are tot motorul de 3l al lui 530 dar mult mai impins), iar tdi inseamna turbodiesel cu injectie, iarasi, denumiri comerciale, acum e regula ca fiecare constructor sa-si personalizeze denumirile pentru tipul de motor, sistem antipatinaj la pornire, antiblocaj la franare, antidraci la virare si ce mai are el pe acolo.
Cat despre putere, cilindreea de pe fundul masinii nu poate sa-ti spuna nimic, decat orientativ, daca ai cat de cat idee de de se gaseste in matzele unui motor... in rest poate fi o plaja continua de la X cai putere pana la X+50% sau chiar mai mult in cazul unor tuning-uri agresive."


Mi-as pune si eu niste antidraci la virare, dar am inteles ca nu se mai fabrica din 2006, de cand e topicul ala.
ArtVandelay
TDI = Turbocharged Direct Injection

einstein1984
Sau Turbocharged Diesel Injection?
l@u
nu
Markos
io credeam ca inseamna Tremendous Driving Insane, da' va cred pe cuvant.
C a t a l i n
Tractor pe Drumuri Înfumurate.
einstein1984
QUOTE(SB04AKI @ 29 Dec 2009, 00:23)
eu mi-am pus acuma 2 luni motor de 1,6 de papuc pe breaku meu si am pus carburator simplu pe ea si merge super am un relanti la vreo 300 rpm, la demaraj se simte diferenta mare si la viteza finala.

*


Si 1000 de ingineri Renault abaia au reusit sa duca ralantiul motorului de 1,2 16 V la 650 rot/min cand altii il aveau deja la 300. radmasa.gif

<span class='edit'>29 Dec 2009, 16:32:</span>
QUOTE(BZN @ 26 Dec 2009, 21:45)
Omu' a zis ca nu se mai fabrica... PH 1 e deja istorie.
Si, daca tot veni vorba... ABS-ul de pe PH2 e mult peste ce era pe PH1.
*


N-are legatura, dar ce am eu e mai misto decat ce aveti voi. Chit ca e tot BOSCH 8.1
bmwh548
Va hotarati? klaus spunea ca pe PH2 au schimbat ABS-ul.

QUOTE(klaus @ 20 Oct 2009, 22:52)
Legat de ABS-ul de logan, este un abs Bosch 8.0 pe ph1 si 8.1 pe ph2 (8.1 e ultima versiune de ABS de la Bosch, deci e chiar modern) de tipul cu 4 canale si 4 senzori.
*


einstein1984
Da, pe PH 1 era cu 3 canale si 2 senzori. Diferenta e dea dreptul minima spre inexistenta intre faza 1 si faza 2, dar cum el are faza 2, deja creste sufletul in el sa stie ca altii au masini mai slab dotate.
Eu cred insa ca 8.1 a fost si pe faza 1.

<span class='edit'>29 Dec 2009, 20:02:</span>
QUOTE(freeman30 @ 29 Dec 2009, 00:28)
Am tot cautat si pe internet dar nu am gasit,decat pentru masini straine, exista pentru seturile motor de  dacia,mai exact pentru un 1.6cc ,pistoane si segmenti la cote de reparatie in functie de alezajul cilindrului?Sau pot aleza un set de cilindrii de 1.4 pe care sa ii fac de 1.6?
*




QUOTE(Mr_Devil83 @ 29 Dec 2009, 13:36)
oare tu de ce nu citesti posturile depe aici?

Gasesti in magazine atat cilindri de 1,4 cat si de 1,6 fara nici o problema. Pistoane si segmenti la fel.
*



QUOTE(freeman30 @ 29 Dec 2009, 19:45)
da,multumesc pentru raspunsuri,m-am cam documentat aseara.Concluzia mea...ies mai ieftin cu cilindri de 1.4  folositi pe care ii iau moca si ii alezez la 1.6 si cumpar segmenti de 1.6.
*


Cilindri ca cilindri, ca sunt o teava, insa cu pistoanele cum face? Le lateste la presa?
BeciAcustic
PH2 are si AFU in plus!
Manuel
Eu centrez, eu dau cu capu'

QUOTE(bougie @ 3 Aug 2009, 17:52)
Hi

I have a problem with my Dacia logan 08. The door at the driver's side doesnt close completely, there is always a gap between the door and the body, and it's slowly widening. Any idea what this could be?

grtz

*




QUOTE(mario1980 @ 11 Sep 2009, 10:52)
For sure the door isn't bending or deforming. Check the latch mechanism, especially the bolt on the B-pillar. It's supposed not to move from it's position, because it's nut is welded to the pillar. In your case, the welding might be broken. So you could get a torx, and reposition that bolt if needed.
*




QUOTE(bougie @ 29 Dec 2009, 22:34)
hi no worries i had exactly the same problem. on the inside of your b pillar there is a locking bolt that the door "hangs on to" this apparently comes loose easily out of the factory. Your garagist needs to realign it and use some sort of special glue i dont remember the name because simply tightening does not help it will get loose again.
*


AR-18-MOS
QUOTE(Alexio @ 26 Oct 2009, 20:37)
[...]Am motivul meu personal pentru care pun aceasta intrebare.
A incercat cineva cu Dacia- carburator 1310 Stock berlina tipul 1998 64 cp liniute sau chiar accelerari din mers vs alte marci?[...]
*


Asta pe langa motivul personal ...
Marty
QUOTE(dl_dr25 @ 29 Dec 2009, 16:22)
pt a nu deschide al topic fara sa se supere cel care il are pe acesta pun si eu o intrebare
cit poti sa ei pe un motor de 1.6 16v si cutie rulat 16mii km?
*

Am auzit ca astea e de PH2, adica are abees d-ala mult superior, deci e mai scump. Io zic ca vreo 30-40 de mii de euro e pretu' corect!
C a t a l i n
QUOTE(BeciAcustic @ 29 Dec 2009, 19:13)
PH2 are si AFU in plus!
*



Au scos bara stabilizatoare și au lungit pedala de frână, să ai spor!
Andy_ACS
Mi se pare ca la 1.6 16v cuma are BZN e prezenta si bara stabilizatoare, doar la versiunile cu motoare mai mici au scos-o.

Bafta!
BZN
QUOTE(einstein1984 @ 29 Dec 2009, 17:40)
Da, pe PH 1 era cu 3 canale si 2 senzori. Diferenta e dea dreptul minima spre inexistenta intre faza 1 si faza 2, dar cum el are faza 2, deja creste sufletul in el sa stie ca altii au masini mai slab dotate.

*


Bravo, esti tare daca stii ce cred eu. Chiar daca te pricepi la chestiuni tehnice, nu te califici mai departe pt multi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.