@tatabobu: uite
AICIDin ciclul"
Co-forumistul insista, stapane!!!"
QUOTE
regulatorul de presiune este dereglat de mult timp...de aproape un an decand un idiot de la o reprezentanta dacia mi-a bagat sub arc o saiba plata de M12 groasa cam de 2mm....
A,ok, pai zi dom'le asa!!! Daca ti-a facut-o in reprezentanta Dacia e in regula!
QUOTE
In legatura cu cresterea consumului nu cred ca m-a afectat cu mai mult de juma de litru la 100 de km, si in plus dupa faza respectiva nu am mai avut lag mare in acceleratie si pot sa spun ca manca asfalt in demaraje.
Ce daca injectorul ala lucreaza la o presiune considerabil mai mare decat normal?(saiba de 2 mm sub arcul regulatorului...
)
Ce daca se afuma sonda lambda? Ce daca se otraveste catalizatorul?
Eh, vedeti de unde apar gropile pe sosele??? Va dati seama cat asfalt mananca masina aia in demaraje?
QUOTE
Recunosc ca ma cam luam cu logane de 1.6 si ma tineam de ele, pana la 140-150, dar stiind de saiba am scos-o si acum nu mai este acelasi lucru.
Afirma eroul nostru, cu durere in suflet ca nu se mai poate "tine de ele pana la 140-150"
QUOTE
In legatura cu detratarea arcului sa nu crezi ca am tras de el ca tampitu pana sa il detratez....l-am intins fff putin.
Mda....la mai putin de 1 micrometru,este?
N-as fi facut "din tantar armasar" insa colegul de forum respectiv este INCA mirat de ce masina sa tremura sub 2500 rpm....
QUOTE
Sub turatia de 2500 de rpm ma scutura(cred ca se inneaca).
Se ineaca de la asfaltu' ala, sigur!
La cata grija are de ea si la cat e de dornic sa remedieze defectele pe care le are....eu ma mir ca nu tremura masina pe loc, cu motorul oprit, de frica posesorului...