QUOTE(driverx @ 29 Jul 2009, 22:36)
@Mester Filip
Tu.....CE vrei sa (mai) repari acolo?
Si ce ii cu ranga aia acolo? Preia sarcinile care nu le mai poate suporta pragul?
Eu nu ma consider inca mester
sunt doar un baiat de 18 ani care abia a invatat sa mearga cu masina, abia mi s-a uscat cerneala pe carnet.
Eu nu vreau sa repar zona aia, aveam in plan sa o inlocuiesc, am cumparat special urmatoarele: semilonjeron stang, pe dreapta: stalp fata, intaritura stalpului fata, prag, contraprag, pasajul rotii drepte pe spate, si "pulpa" - ca nu stiu cum ii zice academic de la usa spate dreapta. Pedalierul merge peticit, nu am spus-o eu, ci un tinichigiu foarte bun, cu care am luat legatura. Cum sa pun acolo chit, ce sunt nebun? Si chiar daca as fi nebun, nu m-as apuca sa pun chit, as pune fibra de sticla. Dar nu-mi sta in caracter sa fac astfel de manarii, mai ales la masina mea. Mai stiu eu pe unu care si-a bagat in lonjeroane fibra de sticla
dar asta e alta poveste.... In fine, ideea e ca dacia aia poate fi lejer reparata, daca ar fi si bunavointa din partea lu` taica-meu. O sa spuneti: pai bine ma, da te costa pe putin 40 de milioane, poate o fi, desi eu cred ca mi-ar fi luat vreo 20, ca ma cunoaste, l-as fi ajutat pe tinichigiu si mi-a zis ca ma lasa si in rate, deci ce poti sa mai ceri? Si de ce sa dea taica-meu 5000-6000 EUR pe o masina noua, cand cu maxim 1000 EURO poate s-o repare p-asta? E absurd dupa parerea mea, e o fita sa zici ca nu vrei sa te mai murdaresti pe maini. Mare lucru sa mai suflii in jiglere din cand in cand, sa mai misti de delocu, asta e, macar ajungi cu ea acasa. Si nici nu ne-a lasat prea des in drum masina.
@Driverx, bucata aia de metal care iesea din prag era de fapt "instrumentu" cu care am batut usor in prag, si cu care am facut gaurile in rugina. Nu va inchipuiti ca am batut cu ciocanul fierul ala in prag, pur si simplu tabla era atat de corodata, incat a cedat precum o coaja de ou, fara exagerare.
Si ca sa va demonstrez ca am piesele, si ca nu as fi facut o treaba de mantuiala, poftim: atasez o poza - nici macar nu le-am luat de CONEX, sunt de Pitesti toate, cu toate ca, mai nou, si tabla asta de CONEX a ajuns sa fie la calitate mai buna. Eu chiar nu faceam caterinca.
A si sa nu va inchipuiti ca sunt un zevzec care umbla asa cu masinile corodate, eu am dacia mea AUV, care nu are inca probleme cu rugina, si am ITP pana in decembrie 2010.
Si, ca fapt divers, nu sunt adeptul spagii la ITP, sau a reparatiilor de mantuiala. Sunt un om foarte zgarcit, si consider ca un automobil e un bun de uz indelungat, si de banii pe care i-as fi bagat in spagi sau/si in reparatii de mantuiala, mai bine ii bag intr-o reparatie calumea, asigurandu-mi si intp-u si sanatatea pe termen lung a automobilului.
Si stiu ca as putea gasi 1300 in stare mai buna ca a mea si la 15 milioane, fara probleme cu rugina, dar 1300-le asta corodat s-a transmis din tata-n fiu, mai intai a fost al lui bunica-meu, apoi al lui taica-meu, si acum ar fi urmat sa fie al meu, noroc ca am apucat sa-l conduc vreo 2 luni de zile, pana mi-am dat seama ca e corodat, si pana mi-a expirat itp-ul.