IRONICK
5 Jan 2010, 23:13
QUOTE(dr_mKe @ 5 Jan 2010, 23:08)
Logan 1.4 . . .
Asta a fost prima ta masina pe care ai condus-o? Naspa.
Daca tu insuti recunosti ca-i naspa,
iti dau dreptate
QUOTE(IRONICK @ 5 Jan 2010, 23:13)
Asta a fost prima ta masina pe care ai condus-o? Naspa.
Incearca ARO....
IRONICK
5 Jan 2010, 23:23
Mi-a placut aro, da doar nou. Se dezmemebra pe zi ce trece ...
QUOTE(dr_mKe @ 5 Jan 2010, 23:18)
Daca tu insuti recunosti ca-i naspa,
iti dau dreptate
Nu masina este naspa, tu ...
Vai maestre, complimente
einstein1984
6 Jan 2010, 09:36
QUOTE(IRONICK @ 5 Jan 2010, 23:25)
Poate ca altii au fost intai soferi pe alte tipuri de masini. Lada, Oltcit, Moskvici, Trabant, etc...
Titit Aur zicea ceva de o RABA, altii din zone mai rurale au inceput cu U650.... si au trecut la Logan dci.
vis-a-vis
6 Jan 2010, 10:09
Eu prima oara am mers cu
TABu'... in armata
bucatzel
6 Jan 2010, 10:24
Prima oara o fost un U650, cand aveam vreo 5 ani... se pune? Au urmat Gloria CP14, TV, si abia apoi 1300.
Oricum, trecerea de la U650 la Logan dci e mai delicata, ca unu-i RWD, pe cand celalalt e FWD.
variable_dynamics
6 Jan 2010, 11:37
QUOTE(Onyx)
vezi cat de bine iti incarca alternatorul si ce consumabili poti avea cand masina e oprita sau vrun scurt pe undeva.
Mda...De-acum incolo o sa scot si eu filtrul de ulei si uleiul din motor cand ajung seara acasa...Sau, eu stiu...macar filtrul de aer si antigelul. Nu de alta dar nu vreau sa mi se descarce bateria de la toti "consumabilii" aia.
IRONICK
6 Jan 2010, 13:57
QUOTE(dacia_slk @ 29 Dec 2009, 20:35)
Turatiile afisate pentru mers accelerat in treptele 1 si 2 de viteza sunt complet aiurea [...]
pentru ca in aceste trepte turatia poate varia exploziv in acest rastimp de 0,7 sec).
Sa nu mai pomenesc "joaca" cu turatul motorului atunci cand stai pe loc (nu este angajata nici o treapta de viteza) - este o adevarata loterie!
Ce naiba sa varieze exploziv la o berlina??????? Poate doar daca arunci benzina pe ea si ii dai foc vezi ceva exploziv.
6 Jan 2010, 14:03:QUOTE(argon @ 6 Jan 2010, 13:59)
eu n'am filtru de habitaclu, si n'am nici un gret. Si mi lene sa ma apuc de decupat aeroterne, desi
am impresia ca aeroterma isi trage aerul filtrat deja prin filtrul de aerdin putu gandirii ...
einstein1984
6 Jan 2010, 14:04
Mai degraba prin filtrul gandirii...
6 Jan 2010, 15:06:QUOTE(dacia_slk @ 6 Jan 2010, 14:52)
O intrebare de la unu' cu probleme la cap':
Daca face condens, pot demonta turometrul si sa dau cu spray antiaburire p-acolo, pa piese, sa nu mai faca condens? Se strica ceva?
Daca face condes si deci scurt-circuit, nu se strica ceva prin el?
Cred ca se prefigureaza un client fidel al acestei rubrici.
QUOTE(Filip @ 6 Jan 2010, 15:13)
Atat de mult costa??!!
Tata a dat parca prin 2008 70 ron, si asta a fost, de atunci spunem ca locul e "platit".
Pai de cat sa dau un milion jumate pe an, mai bine imi duc masina la curte, chit trebuie sa fac de acasa de unde stau un drum de 1 ora pana la masina, dar macar nu dau 1 milion jumate pe un loc de parcare.
Cum nu vii tu, Tepes doamne, ca punand mana pe ei,
Sa-i imparti in doua cete: in smintiti si in misei,
Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,
Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni!
Eu as da si 3 milioane pe an in Pitesti, da' sa stiu ca seara la 7 nu ma tarasc prin parcare incercand sa gasesc un loc liber, sau macar un loc unde sa nu blochez pe nimeni.
Din nefericire nu s-a bagat si la noi treaba asta.
einstein1984
6 Jan 2010, 14:52
La a ta trebuie sa ai grija nici sa nu fie prea aprope de REMAT, ca ramai fara ea.
nh1980ro
6 Jan 2010, 14:55
Din pacate sunt multi din astia. Ma refer la citatul lui FLP.
QUOTE
Poate doar daca arunci benzina pe ea si ii dai foc vezi ceva exploziv.
Maestre Ironick, benzenul parca nu explodeaza
QUOTE(einstein1984 @ 6 Jan 2010, 15:52)
La a ta trebuie sa ai grija nici sa nu fie prea aprope de REMAT, ca ramai fara ea.
Eu sunt printre putinii care n-am facut vreodata glume pe seama ta.
Asa-i ca regreti acum?
Ai timp
IRONICK
6 Jan 2010, 23:36
QUOTE(dr_mKe @ 6 Jan 2010, 18:55)
Maestre Ironick, benzenul parca nu explodeaza
Unde scrie ca am zis eu ca explodeaza? Stiu, daca nu te baga altcineva in seama, te bagi tu singur.
Din cate tin minte n-am avut inca onoarea sa fiu bagat in seama pe topicul asta
QUOTE(ady77 @ 7 Jan 2010, 00:24)
Ai timp
Prima e gratuita oricum.
Tu cred ca ai vazut, fiind activ prin thread-urile cu politica, comportamentu' meu. Incerc sa combat ideile, nu persoanele in sine, ca sa radem nu e nevoie sa folosim apelative, atacuri la persoana si asa mai departe.
vis-a-vis
7 Jan 2010, 00:13
Nea Merced, nu mai incerca sa ii explici treaba cu fair-play-ul cuiva care la umbra anumitor clone ne-a facut pe mai multi albie de porci. Nu ca sunt eu vreun etalon de respect, dar unora chiar merita sa le platesti cu aceeasi moneda.
On topic: s-a facut vreodata un clasament al bulelor ?
Chiar astazi a fost una demna de nominalizat.
vis-a-vis, de ady77 zici sau de einstein1984?
C a t a l i n
7 Jan 2010, 00:20
Take a wild guess!
vis-a-vis
7 Jan 2010, 00:24
Nu tot e ceea ce pare a fi
membru_DC
7 Jan 2010, 06:22
QUOTE(baranga @ 4 Jan 2010, 21:18)
..siguranta...
sau mufa din modulul ABS
QUOTE(IRONICK @ 3 Jan 2010, 23:01)
Mai era unu pe aici care facea abs din picior, apasa el pe pedala in functie de alunecarea rotii ...
Distanta de franare fara ABS este mai mica fata de distanta de franare cu ABS, atat pe asfalt curat cat si pe gheata (zapada)... desigur daca stii sa gestionezi presiunea in instalatia de franare in functie de aderenta (franare la limita blocarii rotilor)
PS: si asta mi-a spus-o frenograful la trei franari consecutive de la 90 km/h (prima cu ABS, a-II-a fara ABS (siguranta scoasa) si a-III-a iar cu ABS)
nh1980ro
7 Jan 2010, 09:28
In conditii de test asa o fi, dar in realitate cand franezi de urgenta, e mai greu sa dozezi frana, mai ales pe gheata.
einstein1984
7 Jan 2010, 09:34
QUOTE(Merced @ 7 Jan 2010, 00:09)
Eu sunt printre putinii care n-am facut vreodata glume pe seama ta.
Pai nici eu nu m-am luat de tine, ci de masina. E o diferenta.
tatabobu
7 Jan 2010, 09:52
QUOTE(einstein1984 @ 7 Jan 2010, 10:34)
Pai nici eu nu m-am luat de tine, ci de masina. E o diferenta.
Este, intr-adevar. N-ai fost nesimtit pana la capat.
Daca vrei sa te iei de ea, treci prin Pitesti, poti sa tragi de usa, de toba, de-o oglinda ceva.
einstein1984
7 Jan 2010, 11:04
E pacat. Radem, glumim, dar nu o luam la bataie.
Meloman sau mitoman?
QUOTE(Mirciulik @ 6 Jan 2010, 19:20)
Eu am un mp3 de 4x70w (reali sunt 4x35w). La bunici la tara...intr-un sat aproape parasit....am ascultat
12 ore fara oprire...si aproape la volum maxim: Banuind ca mi se va descarca bateria...am pornit la 4-5 ore...si am lasat motorul pornit 10 min.
A doua zi...am ascultat
12 ore fara sa mai pornesc motorul. Dupa 2 zile am pornit motorul pentru a pleca spre casa. Nu am simtit sa mearga mai greu la demaror. ...
Dupa un an.... Dupa
15 ore de ascultare la volum mare si cel putin 5 ore in care am avut un neon la bricheta masinii, am pornit motorul fara vreo problema.
einstein1984
7 Jan 2010, 12:40
PAriu ca asculta manele cand spargea lemne/dadea la sapa? Deci prima varianta cade.
DragosP
7 Jan 2010, 12:48
QUOTE(DannyY @ 7 Jan 2010, 12:35)
Meloman sau mitoman?
Mai degrabă mitocan.
membru_DC
7 Jan 2010, 16:29
QUOTE(nh1980ro @ 7 Jan 2010, 09:28)
In conditii de test asa o fi, dar in realitate cand franezi de urgenta, e mai greu sa dozezi frana, mai ales pe gheata.
ce intelegi tu prin test?
am facut "testul" respectiv cand verificam un buton de avarii cu senzor d'ala pentru pornirea automata la franare mai brusca... am facut rost de aparatul respectiv si am profitat sa verific si teoria respectiva
"desigur daca stii sa gestionezi presiunea in instalatia de franare in functie de aderenta"
Conditii de test ai atunci cand franezi fara sa ai o urgenta gen 'copil sarit de pe trotuar in fata masinii' si ai destul timp sa te gandesti la dozarea presiunii...
IRONICK
7 Jan 2010, 16:40
Altu care se crede specialist la volan ...
einstein1984
7 Jan 2010, 16:48
El e specialist la pedala, ca daca le avea cu volanul, zicea ca ESP-ul e inutil pentru soferii adevarati.
IRONICK
7 Jan 2010, 16:49
Mai lipseste doctorul sa mai scrie si el pe aici. Sa ne dea niste lectii de sofat ...
einstein1984
7 Jan 2010, 16:51
ABS-ul previne fadingul? Ca atunci e util.
membru_DC
7 Jan 2010, 16:51
QUOTE(DannyY @ 7 Jan 2010, 16:37)
Conditii de test ai atunci cand franezi fara sa ai o urgenta gen 'copil sarit de pe trotuar in fata masinii' si ai destul timp sa te gandesti la dozarea presiunii...
chiar am avut recent o situatie de genu' cu unu ce a oprit brusc (fara becuri pe frana desigur) sa-l lase pe unu care avea STOP, noi circuland pe drumul cu prioritate (in urma cu cateva zile, mi-au scapat lanturile de pe roata si au rupt cablul de la senzorul de ABS).... datorita faptului ca n-am blocat rotile, am avut directie si am putut in ultima clipa sa-l evit prin partea dreapta..(ca daca nu, faceam ca
astia ) la inceput pentru o fractiune de secunda rotile s-au blocat iar in momentul acela eu am eliberat putin si am apasat pedala pana la limita de blocatre
IRONICK, nu ma cred specialist la volan ci o persoana care stie sa se adapteze in diferite situatii de urgenta in trafic.... si chiar tin sa-ti spun ca de 10 ani de cand am permis n-am fost implicat in niciun accident si sa fie nevoit sa dau asigurarea (si crede-ma, am ceva Km)... chiar ma incanta sistemul acela cu bonus/malus daca ar intra in vigoare de azi si comisia CEDAM ar avea o evidenta apropo de RCA-urile utilizate pe dauna din ultimii 10 ani.. as beneficia de bonusu' maxim
Bafta
Logica spune ca macar una din parti trebuie sa-si dovedeasca afirmatiile.
Exista totusi si cateva situatii in care un sofer cu simt opreste mai scurt fara serviciile electronicii.
Mai grav insa, foarte multi posesori de masini dotate cu ABS nu stiu cum se franeaza corect.
QUOTE(vis-a-vis @ 7 Jan 2010, 00:13)
Nea Merced, nu mai incerca sa ii explici treaba cu fair-play-ul cuiva care la umbra anumitor clone ne-a facut pe mai multi albie de porci. Nu ca sunt eu vreun etalon de respect, dar unora chiar merita sa le platesti cu aceeasi moneda.
Vis-a-vis daca as fi facut clone as fi fost banat
Pe piua nu se pune
si daca imi aduc aminte bine tot cu einstein am avut treaba
IRONICK
7 Jan 2010, 16:54
QUOTE(membru_DC @ 7 Jan 2010, 16:51)
chiar ma incanta sistemul acela cu bonus/malus daca ar intra in vigoare
Si pe mine.
membru_DC
7 Jan 2010, 16:58
QUOTE(einstein1984 @ 7 Jan 2010, 16:48)
El e specialist la pedala, ca daca le avea cu volanul, zicea ca ESP-ul e inutil pentru soferii adevarati.
ba eu zic ca le am si cu volanul (da' nu la nivelu' lu' Titi Aur), personal, pe asfalt uscat, prefer sa merg cu ESP-ul dezactivat, cand merg cu masina dotata cu ESP din parcul auto al familiei... It's more funny, cand drumul ti-o permite!
odata l-am uitat activat si era s-o fac lata..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.