Danny_bb
7 Oct 2010, 18:08
Free-Wheeling Hubs (also known as Locking Hubs) are mechanical devices which disconnect the front wheels from the drive train during all the time that 4-wheel drive is not needed (average over 95% of the vehicle's life).
Danny, te rog frumos, explica-mi unde scrie acolo ca planetara nu se-nvirte.
QUOTE(Marty @ 7 Oct 2010, 17:54)
.... io-ti dau Premiul "Marty" pentru Pace, adica o sticla de uiski goala!
De fapt, tu cauti un motiv sa golesti o sticla.
acu urmeaza sa-l ardeti pe rug...
vis-a-vis
7 Oct 2010, 18:19
Sa-l tragem din teapa-n teapa!
Danny_bb
7 Oct 2010, 18:20
Ca planetara aia ratata sa se invarta trebuie transmita un moment. De unde moment ? Un capat este in diferentialul puntii fata, care este decuplata, iar celalalt capat este in butucul rotii, butuc echipat cu tiganiile mai sus citate.
Tin sa va reamintesc ca "drive train" include si panarama de planetara.
Da, moment ! Adica in momentul in care pamintul incepe sa se miste liniar pe sub roata, aceasta, ca sa nu ramina in urma, incepe sa se invirta. Cu planetara cu tot.
Deci tu-ncerci sa-mi spui ca discul de frina se misca independent de butucul rotii, intre disc si butuc existind un rulment?
Danny_bb
7 Oct 2010, 18:25
QUOTE(corbex @ 7 Oct 2010, 19:23)
Da, moment ! Adica in momentul in care pamintul incepe sa se miste liniar pe sub roata, aceasta, ca sa nu ramina in urma, incepe sa se invirta. Cu planetara cu tot.
Cu tot respectul, tu ai citit ceva din ce am scris eu ? Rahaturile astea de butuci tocmai asta fac: decupleaza roata de planetara.
Eu? Nuuuuuuu !!
<span class='edit'>7 Oct 2010, 19:28:</span>
Va fi fiind cum spui, nici n-am vazut, nici n-am auzit despre asa solutie constructiva.! da' nici nu inseamna ca ce n-am vazut eu nu exista. Numa' ca eu is amator, copiii astialalti sint cam de meserie.
Danny_bb
7 Oct 2010, 18:34
Nu lucrez la
AVM ca sa am acces la un desen de ansamblu. Dispozitivul asta permite miscarea relativa intre butucul rotii si planetara.
E pacat sa sustineti atat de usor ca ceva nu exista cand informatia este atat de accesibila.
Cat despre:
QUOTE(corbex @ 7 Oct 2010, 19:26)
copiii astialalti sint cam de meserie.
posturile nu prea iti confirma afirmatia:
QUOTE(C@talin @ 7 Oct 2010, 18:39)
umpluta cu urina de uischi macar
QUOTE(cristianco2002 @ 7 Oct 2010, 18:47)
Demonteaza-le si pune-le in portbagaj, sa-l vad p'asta cum iti da sticla de uiski, gol!
QUOTE(corbex @ 7 Oct 2010, 19:15)
De fapt, tu cauti un motiv sa golesti o sticla.
QUOTE(Ake @ 7 Oct 2010, 19:16)
acu urmeaza sa-l ardeti pe rug...
QUOTE(vis-a-vis @ 7 Oct 2010, 19:19)
Sa-l tragem din teapa-n teapa!
Danny,
Citatul din je ce cauta acolo? Eu fac cu greu diferenta in
planetara si
planetariu. De fapt sunt convins ca sunt unu si acelasi lucru doar ca unul e mascul si celalalt femela.
Je vroiam sa spun mai pe ocolite ca discutia e prea tehnica pentru Bula. Niste desene animate va mai inveselesc?
Danny_bb
7 Oct 2010, 18:59
Am inteles... am dezvoltat prea mult un subiect tehnic intr-un topic care nu se vrea atat se serios.
Ma apucasem sa scriu ca mi-am luat ditamai müia, da' m-am oprit la timp, mi-am dat seama ca lipseste o pagina d-acolo.
Mai sap si ma-ntorc sa-ti dau dreptate sau nu.
QUOTE(Danny_bb @ 7 Oct 2010, 19:34)
Nu lucrez la
AVM ca sa am acces la un desen de ansamblu. Dispozitivul asta permite miscarea relativa intre butucul rotii si planetara.
E pacat sa sustineti atat de usor ca ceva nu exista cand informatia este atat de accesibila.
Cat despre:
posturile nu prea iti confirma afirmatia:
Acu' nu te da rotund minimalizindu-ne meritele incontestabile !
QUOTE(Marty @ 7 Oct 2010, 16:54)
Ma jay, daca tu reusesti la orice 4x4 sa faci planetarele sa nu se mai invirta (chiar si cu puntea respectiva necuplata) cind masina e-n miscare, io-ti dau Premiul "Marty" pentru Pace, adica o sticla de uiski goala! Acu' poate-ntelegi de ce m-a distrat asa de tare intrebarea ta.
Da' unde-am zis eu asa ceva? Eu intrebam daca exista vreo modernitate d-asta suv, sav, saci samd la care sa se poata decupla vreo bucata de transmisie (recte cardan sau planetare) in modul de tractiune pe 2 roti, pe loc, in mers, in aer, oricum. Si intrebarea asta vine de la afirmatiile repetate ale lui Ironick cum ca la guster se invart chestii in gol pe acolo si apare uzura la transmisie. No bine, da' asta nu-i la toate masinile cu tractiune integrala? Ce, la vw si 4motion, cardanul nu se invarte chiar daca rotile din spate nu propulseaza? La bmw si x-drive, planetarele nu se rotesc cand calculatoarele transmit toata puterea pe puntea spate?
QUOTE(Andy_ACS @ 7 Oct 2010, 16:56)
Daca e vorba de lichidul de frana - e bine sa il schimbi la 4 ani, deoarece e higroscopic (atrage apa) si in timp isi pierde si proprietatile. Daca nu il schimbi cresti probabilitatea sa corodeze circuitul de franare si de ademenea frana va fi teoretic mai putin eficienta,
lichidul devenind mai compresibil.Pretul e mic, cateva zeci de ron. Sa iei numai DOT4.
Bafta!
domnu inginer, cum devine lichidu?
Singura chestie pe care un neavenit ca mine o stie este ca punctul de fierbere al lichidului scade odata cu "inglobarea" unei cantitati din ce in ce mai mare de apa.
C a t a l i n
8 Oct 2010, 08:37
1. Lichidele nu sunt compresibile.
2. Intr-un amestec lichid de frana - apa, fiecare componenta fierbe la temperatura specifica. Nu se influneteaza una pe alta.
3. Punctul de fierbere al unui lichid variaza cu presiunea.
stapane, inginerul insista.
QUOTE(Andy_ACS @ 8 Oct 2010, 08:38)
La ce te referi?
Una din proprietatile cele mai importante ale lichidului de frana este ca e foarte putin compresibil. Adica in momentul in care apesi pedala lichidul nu se compreseaza, ci impinge in pistonas si actioneaza frana. Dupa ani de zile de folosire, mai ales daca se si contamineaza, incepe sa isi piarda aceasta proprietate.
Bafta!
Andy_ACS
8 Oct 2010, 08:46
Bine domnilor, fie cum spuneti voi.
Daca cineva e interesat de mai multe aspecte poate citi aici:
LINKCitate din articol:
QUOTE
Continutul de apa produce diminuarea progresiva a punctului de fierbere, adica a temperaturii cand lichidul se transforma in vapori, nemaifiind in gradul de a transmite la sistemul de franare forta exercitata de sofer pe pedala.
QUOTE
-cand alegeti un lichid de frana trebuie sa luati in calcul urmatoarele caracteristici : compatibilitatea cu componentele de metal sau plastic ale sistemului de franare, comportament adecvat vascozitate-temperatura, tendinta scazuta de formare a bulelor de abur, bune proprieteti anticoroziune si rezistenta la imbatranire, lubrifiere buna in conditii extreme si compresibilitate scazuta;
-trebuie sa aveti in vedere ca lichidul de frana este hygroscopic si astfel se micsoreaza punctul de fierbere/evaporare;
Bafta!
LE: argon, mi se pare ca tu insisti, mai bine du-te si testeaza rola aia sa vezi din ce material este
C a t a l i n
8 Oct 2010, 08:49
Cunosti fenomenul prin care se extrag diferitele produse finite din titei? Fiecare componenta a amestecului fierbe la o anumita temperatura, NU LA UNA COMUNA, NU SE FACE MEDIA ARITMETICA...
In ceea ce priveste asa zisul articol, eu l-as trimite pe autor (inapoi) la scoala.
-------------------
In cazul concret de care era vorba, daca ai apa in circuitul de franare, aceasta va fierbe, iar vaporii rezultati SE VOR COMPRIMA, in niciun caz LICHIDUL, fie el apa sau lichid de frana...
QUOTE(Andy_ACS @ 8 Oct 2010, 08:46)
mai bine du-te si testeaza rola aia sa vezi din ce material este
topicul meu e bula, tu confunzi o bula pe arie tehnica cu una intentionata, las-o asa, si nu o mai da in janinisme.
Andy_ACS
8 Oct 2010, 08:52
Pentru lamuriri suplimentare continuam discutia pe topicul respectiv, de unde ai pescuit tu asa-zisa bula.
@C a t a l i n - citeste pe topicul respectiv explicatia mea detaliata, ca sa intelegi la ce m-am referit. Citeste posturile si vei vedea ca am specificat (compresibilitatea creste prin contaminare si am explicat si de ce) - in esenta cam aceleasi lucruri mentionate de tine. Cu o remarca - lichidele sunt foarte putin compresibile, nu insa total necompresibile.
Bafta!
C a t a l i n
8 Oct 2010, 08:55
Pai eu n-am nevoie de lamuriri...
yhattori
8 Oct 2010, 09:01
QUOTE(C a t a l i n @ 8 Oct 2010, 09:37)
2. Intr-un amestec lichid de frana - apa, fiecare componenta fierbe la temperatura specifica. Nu se influneteaza una pe alta.
amestecul lichid de frina - apa este azeotrop. fierbe la o singura temperatura si vaporii rezultati contin glicol, eter si apa in aceleari proportii ca si solutia.
PS: vezi ca nici distilarea fractionata nu merge cum crezi tu. pe lungimea coloanei de distilare exista un gradient de temperatura, amestecul de vapori generat de lichidul care fierbe jos contine toate componentele lichidului intr-un amestec gazos, pe masura ce amestecul urca pe coloana temperatura lui scade si diversele fractii se condenseaza separat.
C a t a l i n
8 Oct 2010, 09:17
Ok, mea culpa, asa am retinut din liceu. (nu e o scuza, dar pe DaciaClub merge)
IRONICK
8 Oct 2010, 09:20
QUOTE(argon @ 8 Oct 2010, 09:50)
nu o mai da in janinisme
yhattori
8 Oct 2010, 09:31
QUOTE(C a t a l i n @ 8 Oct 2010, 10:17)
Ok, mea culpa, asa am retinut din liceu. (nu e o scuza, dar pe DaciaClub merge)
he. n-ai avut-o pe macovievici profesoara de chimie. si acum mai stiu sa-ti balansez un redox, o oxidare, o neutralizare, mai tin minte reactiile de aditie, eliminare, subsitutie, ce-i aia orto-, para-, iso-, cis- si trans- si toate porcariile alea cu orbitali, 1s2, 2s2, 2p2.
patru ani ne-a terorizat, minca-o-ar gaia!
C a t a l i n
8 Oct 2010, 09:31
Am fost olimpic la chimie.
yhattori
8 Oct 2010, 09:33
eu corigent.
C a t a l i n
8 Oct 2010, 09:34
Si apoi restantier in facultate.
yhattori
8 Oct 2010, 09:48
bei un suc?
p-orma mergem la mine, iti arat plasma...
C a t a l i n
8 Oct 2010, 09:49
Bai Sony...
yhattori
8 Oct 2010, 09:50
ma scufunzi, eu nu-s casetofon popular...
tatabobu
8 Oct 2010, 10:17
Daca n-o puneti de-o imprieteneala pe feisbuc n-ati facut nimic.
marksman
8 Oct 2010, 10:25
QUOTE(tatabobu @ 8 Oct 2010, 10:17)
Daca n-o puneti [...] n-ati facut nimic.
Jack Daniel's
8 Oct 2010, 12:01
Ce trebuie?
QUOTE(C a t a l i n @ 8 Oct 2010, 09:49)
il confunzi.
QUOTE(Jack Daniel's @ 8 Oct 2010, 12:01)
Vorba mea!
DragosP
8 Oct 2010, 12:26
Aia spusă direct, sau aia cum ar pofti domnu' Markos?
Ideea e absolut identica!
DragosP
8 Oct 2010, 12:36
Am înțeles, mulțumim frumos, dăm legătura acasă!
DragosP
8 Oct 2010, 12:57
Degeaba insiști, nu-ți spun ce salariu am.
Deci nu te vrea pentru farmecul tau personal !
QUOTE(DragosP @ 8 Oct 2010, 12:57)
Degeaba insiști, nu-ți spun ce salariu am.
Macar zi-ne ce punctaj ai acumulat la examenul de moderator...
C@talin
8 Oct 2010, 13:11
ce tupeisti pe aici ,intreaba autoritatea suprema.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.