Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrebari diverse
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Diverse - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52
pician90
As vrea sa imi fac la SN-ul meu ceva de genul:[attachmentid=1627700470] [attachmentid=1627700471]

.As vrea sa fac sin fibra ..insa nu am mai lucrat pana acum cu ea.M-am documentat si am aflat ca e nevoie de rasina poliesterica cu intaritor si plasa fibra de sticla.
Ce ma intereseaza pe mine este : Daca se poate realiza asa ceva?. Si pretul materialelor aproximativ.
Va multumesc.
Ivdanyel
am cautat in targ vitan aparatori ca din poza , la fel are un prieten pe golf3, si nu am gasit.Chiar daca ar fi mai mari cele de golf,taiate sau modificate intr-un fel zic ca aripile de sn ar fi mai protejate si nu ar mai ruginii.
pician90
eu am gasit la dezmembrari. Problema e ca nu se aseaza corect pe aripa fata. Vreau sa le fac eu .
Ivdanyel
eu zic ca iese din fibra,vb cu un tinichigiu.
91_CTL
Parerea mea ca aceste aparatori nu fac nimic altceva decat sa protejeze vopseaua de pietricele sarite de la roata, in schimb acolo se va aduna mizerie si umezeala rezultand rugina. Bafta!
pician90
daca etansezi cu silicon la ambele "capete" cu siguranta nu o sa se adune umezeala..treaba e si la golf. Ele sunt prinse cu suruburi , si sunt fixate de aripa fara nici un fel de garnituri sau silicon .De acolo si rugina.
Relu_GTT
e urat cu dinalea si la golf face rugina sub ele
Ivdanyel
salut,

acesta este codul pt tampon hidroelastic OE 7700434370?

si daca-l stiti pe cel de clio1 pt aceasi piese ca doar se potrivesc.

Multumesc
Furry-Rasputin
Ce marca/firma sunt planetarele puse de farbrica ?
sorelfaby
va salut formisti de ai mei.acum 2 sapt.am fost sa bag smd in acele cesurilor din bord.chestia este ca in timp ce scoteam ceasurile aveam pozitia aprinsa ,in timp ce le scoteam din lacasul lor sa ars o sig. ceva si sa dus pozitia,goarna la sirena si becurile de la mrsarier.am pus alta sig.sa aprins pozitia ,am schimbat goarna de la alarma si am verificat sonda marsarier care este ok.becurile de la marsarier tot nu se aprind.INTREBAREA mea este daca mai este ceva de verificat? ca ma stresez de faptul ca nu am becuri pe marsarier.vreo sig.separata?.ma gandesc sa inlocuiesc si firul care aprinde becurile de la sonda pana la stopuri in spate.care ar fi firul de marsarier ?.ce culoare are?Cum sa fac sa rezolv pb. 1zhelp00.gif plsss
Maskatu
Ce inseamna sa te manance in ... V-am mai spus de atatea ori sa nu mai umblati la ceasuri pentru ca sunt concepute foarte prost si sunt foarte sensibile. Probabil ca s-au ars si becurile sau ai vreun scurt pe undeva. Verifica din nou TOATE sigurantele.

PS voi cand faceti plinul, acul de la benzina se duce pana sus la ultima liniuta? La mine am observat ca sta FIX sub ultima liniuta de sus, nu trece in dreptul ei sau peste ea.
SERGIULICA04FUX
PS voi cand faceti plinul, acul de la benzina se duce pana sus la ultima liniuta? La mine am observat ca sta FIX sub ultima liniuta de sus, nu trece in dreptul ei sau peste ea.

la mine se duce peste ultima liniuta
danimarconi
Si la mine trece de ultima liniuta. Putin peste, dar trece.
Lupamuttley
Stiu ca am mai spus si eu chestia asta. La mine faceam plinul iar indicatorul imi arata 3 sferturi.. Mie imi inta pe rezerva dar mai aveam 15 litri in rezervor ! smile.gif
sorelfaby
va salut formisti de ai mei.acum 2 sapt.am fost sa bag smd in acele cesurilor din bord.chestia este ca in timp ce scoteam ceasurile aveam pozitia aprinsa ,in timp ce le scoteam din lacasul lor sa ars o sig. ceva si sa dus pozitia,goarna la sirena si becurile de la mrsarier.am pus alta sig.sa aprins pozitia ,am schimbat goarna de la alarma si am verificat sonda marsarier care este ok.becurile de la marsarier tot nu se aprind.INTREBAREA mea este daca mai este ceva de verificat? ca ma stresez de faptul ca nu am becuri pe marsarier.vreo sig.separata?.ma gandesc sa inlocuiesc si firul care aprinde becurile de la sonda pana la stopuri in spate.care ar fi firul de marsarier ?.ce culoare are?Cum sa fac sa rezolv pb. plsss


am verificat si sigurantele de 3 ori din interior+din exterior din compartimentul motor.am dat si placutele cu becuri jos si le-am verificat. a mai ramas firul care aprinde marsarierul dar nu stiu care este ,ce culoare are?.SAU care ar fi siguranta asta care aprinde marsarierul daca stie careva?sau releu care este?
pician90



QUOTE(Lupamuttley @ 6 Mar 2011, 23:23)
Stiu ca am mai spus si eu chestia asta. La mine faceam plinul iar indicatorul imi arata 3 sferturi.. Mie imi inta pe rezerva dar mai aveam 15 litri in rezervor ! smile.gif
*



Exact asa e si la mine..cu plinul facut ..si nu urca pana la ultima liniuta..
tr04www
se gasesc pe undeva coliere de furtun din alea cum a avut dsn din fabrica? ma refer la cele care se desfac cu ajutorul unui cleste, nu cele cu surub.
am cateva la masina cu surub si vreau sa le schimb si sa pun din alea cum a avut din fabrica.
am auzit ca sunt mai bune.
GrOzOy
Salut baieti. Astazi am avut si eu un eveniment neplacut. Un taximetrist dobitoc care se uita dupa stele a intrat in spatele meu in moment ce eram oprit intr-o coloana,la un sens giratoriu. Pagubele sunt bara care e zgariata adanc,crapata un pic ,se misca si o indoitura in acea "margine dintre bara si portbagaj din cauza caruia se inchide si haionul greu. Acum va intreb pe voi cat mai consta o bara noua,vopsit si indreptat acolo... dry.gif
danciusergiu84
banuiesc ca trebuie indreptata fusta spate, cam de aceea se inchide hayonul greu dupa eveniment
andyandreymicutu
cam 300 cu totu . Poti si mai ieftin cu piese de la mana a doua
GrOzOy
Da,exact fusta aceea... mi-a indoit-o cu capota si e aproape de cui si de aceea se inchide greu. Se poate trage cumva fusta aceea?
danciusergiu84
ar exista niste aparate de tras, dar e asa de scump...

pe mine m-au pacalit cei de la dacia service si au tras-o cu ciocanu, n-au ajut bunul simt sa curete macar aschiile de la lemnul folosit ca tampon

a si a mai puscat vopseaua pe la colturi la triple de la loviturile de ciocan si amu pusca rugina...
GrOzOy
N-are ce sa faca cu ciocanul .Trebuie trasa ca e dubla,pe interior mai are o bucata si e sudata.. Trebuie sa vina constatatorul si sa vad ce fac. Ms
danciusergiu84
crede-ma ca stiu ce spui...

vrei sa-ti fac poze pe interior la portbagaj sa vezi cum s-a indoit dublura la fusta in locurile unde au bocanit? bonus a satit vopseaua la greu acolo

ce vreau sa zic e sa stea in service sa vada ce fac aia, sa nu lase masina la ei ca maimutele isi fac de cap, ideal ar fi sa ai cu cine sa te intelegi adica macar sa fie sinceri si sa-ti spuna ce alternative ai
GrOzOy
Am inteles,oricum vreau bara schimbata si acolo indreptat si vopsit cumva la loc....alte pretenti n-am. Cam cate luni ai stat tu dupa astia? Am o presimtire ca o sa stau foarte mult pentru niste rahaturi...
danciusergiu84
indreptatul la fusta a durat o dimineata, nu a am reusit sa-l fac pe asigurare m-a costat 100 ron

bara si stopul de ceata la fel a durat, parca m-am inteles cu service-ul cand sa duc masina

intaritura mi-au indreptat-o doar fiindca asiguratorul nu a scris inlocuire

deci totul depinde de ce iti scrie cel care face constatari la asigurare, daca nu rezolvi bine din prima nu prea ai sanse la revenire

eu am fost nevoit chiar sa merg sa caut cioburile de la stopul de ceata fiindca aveam doar oglinda, bataie de joc...
quick
si eu am patit ceva de genu acu vreo 2 sau 3 ani, eu am tras pe cineva si a ramas fara frane si s-a oprit in spatele meu:)) rezultatul a fost stopu pt ceata spart bara zgariata si tabla din porbagaj indoita in sus, cand ma lovit am si stiut ca toata tabla din porbagaj sa ridicat pt ca stiam de pe forum ca au mai patito si alti. normal eu nu am facuto pe asigurare si am schimbat si stopu si am idreptat tabla in porbagaj dar nu am avut treaba cu inchiderea haionului, costurile nu mai stiu si nici nu stiu cum au indraptato si nici nu am vrut sa stiu, probabil ca o trag cumva.
oricum ai asigurarea lui ala, mare lucru nu prea ai ce face.
uitate si la usile din spate sa ti se deschida mie nu mi s-au inchis dupia, doar mai fortat se inchideau, dar dupa ce au traso inapoi nu am mai avut probleme.
C@talin
Intreba si io ceva. a cumparat cineva dupa situ rcaieftin ? e adevarat vine polita in origine acasa frumos ?
GrOzOy
QUOTE(danciusergiu84 @ 9 Mar 2011, 12:19)
indreptatul la fusta a durat o dimineata, nu a am reusit sa-l fac pe asigurare m-a costat 100 ron

bara si stopul de ceata la fel a durat, parca m-am inteles cu service-ul cand sa duc masina

intaritura mi-au indreptat-o doar fiindca asiguratorul nu a scris inlocuire

deci totul depinde de ce iti scrie cel care face constatari la asigurare, daca nu rezolvi bine din prima nu prea ai sanse la revenire

eu am fost nevoit chiar sa merg sa caut cioburile de la stopul de ceata fiindca aveam doar oglinda, bataie de joc...
*


Maine dimineata m-au chemat sa faca constatarile si poze...O sa iau pe cineva cu mine care se pricepe foarte bine la chestii de genu si sper sa reusesc.Bft
GrOzOy
Gata baieti. Sa rezolvat cu putina bataie de cap sa rezolv tot. Intrebarea este acum daca are cineva idee ce fel de bari se mai fac acum? Sunt la fel ca cele originale sau sunt casante si la prima pocnire se imprastie toata? Am auzit ca nu mai sunt calitative deloc barile astea de acum.... wink.gif
Maskatu
QUOTE(C@talin @ 9 Mar 2011, 21:03)
Intreba si io ceva. a cumparat cineva dupa situ rcaieftin ? e adevarat vine polita in origine acasa frumos ?
*


Da vin acasa. Stiu pe cineva care a "comandat" asa. Eu unul am facut rca la unul din punctele lor de prin mall-uri. smile.gif

@ Groozy. Un spoiler spate nou costa 150-250 roni. Cred ca vine fara armatura. La spoilere habar nu am daca se fabrica si de "srl" insa in locul tau as pune de uzina, asta daca mai ai noroc si gasesti pe undeva. Vopsitul este 200-300 roni si indreptatul... depinde ce ai indoit pe acolo. Daca ai pune ceva poze as putea sa te ajut mai bine.
sergiu-iulian
@GrOzOy din cate stiu barile nu vin direct vopsite in culoarea masinii,deci trebuie sa o vopsesti tu....Ele vin neagre,iar in privinta calitatii lor nu stiu....
Maskatu
Normal ca nu vin vopsite. Spoilerele vin cum sunt turnate, adica plastic chior.
GrOzOy
N-ati inteles,sau n-am explicat eu cum trebuie. Luni trebuie sa duc masina in service ,azi am fost acolo si am vorbit , a spus ca da comanda si luni vine bara.. Totul o sa fie facut de service,pe asigurare dar eram curios daca are habar cineva ( poate a schimbat cineva vreo bara recent...) daca mai sunt calitative ca am inteles ca sunt casante fata de cele originale,din fabrica.
Maskatu
Scuze insa nu am avut timp sa citesc tot ce ai scris.

Daca o repari in service pe rca-ul celui vinovat atunci nu trebuie sa iti faci probleme. Mai mult ca sigur cei de la service iti vor aduce (prin distribuitorii lor de piese) un spoiler spate original de uzina. In principiu calitatea ar trebui sa fie aceeasi ca si cea a spoilerului original. In orice caz alte solutii nu ai.
and_rei
de ce nu se mai fabrica logan 1,4?
GrOzOy
Unde ai auzit tu treaba asta? dry.gif
BoR
Intr-adevar,s-a renuntat la motorul de 1.4 pe logan odata cu introducerea normelor E5.Nici pe configuratorul Dacia nu mai exista.
Relu_GTT
au pus 1.2 16v in loc de 1.4
GrOzOy
unsure.gif
and_rei
pe dacia.ro la configurator am intrat si am vzut ca 1.4 e nema smile.gif)
fuzzzy
Daca macar ar pune si un 1,8 16v.............
and_rei
ar trebui fabricat logan RS sau sandero rs biggrin.gif
Maskatu
Ce probleme ai si tu ianis. Te pomenesti ca vroiai sa iti cumperi un logan nou cu motor de 1.4 si acum ai ramas dezamagit ca nu mai fabrica astia. biggrin.gif Oricum sunt destule ramase la concesionari pe stocuri...
and_rei
nu da' nu stiam de ce a disparut 1.4.imi spusese un prieten da nu am vrut sa l cred biggrin.gif
fuzzzy
Nu se mai fabrica fiindca motorul de 1,2 16v il inlocuieste... iar motorul de 1,8 nu ar trebui sa fie de rs sau ceva reising, pur si simplu ceva mai multa forta de la un Logan.... desi sunt sigur ca toti taranetii s-ar da mai reising ca intr-un TDI in asa ceva....
theBeginner
Nu imi mai merge claxonul smile.gif Am cautat siguranta dar nu am gasit-o.
Stie cineva unde se afla siguranta pt claxon??

MS
robyvol33
Vezi sa nu aibe vreun contact imperfect, acolo unde este el situat(gresit proiectat)este supus tot timpul umezeli....citeste
theBeginner
QUOTE(robyvol33 @ 23 Mar 2011, 00:27)
Vezi sa nu aibe vreun contact imperfect, acolo unde este el situat(gresit proiectat)este supus tot timpul umezeli....citeste
*



Da am citit si eu topicul ala insa la mine e un pic diferit
Am fost la o inmormantare si stiti ca se claxoneaza non-stop .. A mers bine iar la mijlocul drumului nu mai mergea. Ma gandesc ca s-a ars vreo siguranta !?
bogdanel88
eu stiu ca la nunta se claxoneaza non stop,nu si la inmormantare sleep.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.