cristi_supernova
18 Aug 2011, 09:55
Aseara in timp ce mergeam pe strada cu masina, trec pe langa niste tiruri si mi se rupe antena
si acum as vrea sa o pun, dar nu stiu daca se mai poate pune, in caz ca o sa cumpar alta cum se monteaza?
AndreiSN
18 Aug 2011, 10:26
Baza este tinuta de un surub de 8 sau de 10 , la mine in plafon are decupat fix sub surub , se desface surubul , se trage baza in sus , se pune baza noua , si se strange surubul , daca ai decupatura aceea o sa iti dai seama ca este foarte usor
sorin1983
18 Aug 2011, 10:38
vrei sa spui o piulita de 8
AndreiSN
18 Aug 2011, 11:14
Exact aia am vrut sa spun
imi cer scuze
)
cristi_supernova
18 Aug 2011, 22:03
Plafonul nu este decupat. O sa trebuiasca sa il dau jos pentru a ajunge la acea piulita?
Maskatu
18 Aug 2011, 22:35
Desfaci cele 6 suruburi de la parasolare si cele 4 suruburi de la oglinda retrovizoare. Ai nevoie de o tubulara. Iar pentru siguranta, ar fi bine sa pui o linie de silicon de jur imprejurul gaurii in care intra surubul.
adidenis
22 Aug 2011, 19:25
buna ... poate nu e chiar potrivit topicul unde pun intrebarea dar nu stiu unde sa intreb
am cumparat o super nova model clima din 2002 . si am o problema. in spate la portbagaj la tablie sau cum sa-i zic unde sunt montate difuzoarele tablia aia din plastic mie rupta aproape in doua si as vrea sa stiu daca gasesc de cumparat in magazin sau nu.. va multumesc.... astept raspuns!
Poti incerca personal sa intrebi in magazine daca exista.Ar mai fi varianta dezmembrarilor,sau chiar la sectiunea Bursa de pe acest forum,la colegii care dezmembreaza.
slash21
22 Aug 2011, 21:04
va salut din nou, am si eu o nelamurire...o inceput sa imi crape bordul pe la suruburile de prindere, alea de deasupra de langa parbriz si as vrea sa stiu daca pot sa ii fac ceva sa impiedic sa se extinda crapatura?deja are vreo 3 cm, poate ati mai facut voi ceva in cazul asta.
gygyscafes
22 Aug 2011, 21:17
QUOTE(slash21 @ 22 Aug 2011, 21:04)
va salut din nou, am si eu o nelamurire...o inceput sa imi crape bordul pe la suruburile de prindere, alea de deasupra de langa parbriz si as vrea sa stiu daca pot sa ii fac ceva sa impiedic sa se extinda crapatura?deja are vreo 3 cm, poate ati mai facut voi ceva in cazul asta.
Nu prea ai ce ii face... cred. Asa am patit si eu. Eu nu am facut decat sa ii dau mai des cu silicon de bord si cel mai important, nu mai las masina in soare. Daca nu o poti baga undeva la umbra, cel putin protejeaza bordul cu un parasolar sau orice altceva care nu lasa soarele sa bata direct pe el.
JohnDB
28 Aug 2011, 10:54
Salutare la toata lumea, am si eu o problema cu ambreiajul si nu gasesc garnituri pt. pompa ma poate ajuta cineva?? Am cautat pe la toate magazinele de piese auto din zona lacul tei, obor, si nu am gasit, cica nu se gasesc separat!? e adevarat? si daca careva dintre voi a schimbat asa ceva as fi interesat daca se potriveste de la alta masina ( parca cutia era de megan sau ceva de genul).
gygyscafes
28 Aug 2011, 13:22
QUOTE(JohnDB @ 28 Aug 2011, 10:54)
Salutare la toata lumea, am si eu o problema cu ambreiajul si nu gasesc garnituri pt. pompa ma poate ajuta cineva?? Am cautat pe la toate magazinele de piese auto din zona lacul tei, obor, si nu am gasit, cica nu se gasesc separat!? e adevarat? si daca careva dintre voi a schimbat asa ceva as fi interesat daca se potriveste de la alta masina ( parca cutia era de megan sau ceva de genul).
Salut! Cutia de viteze este intradevar de renault megane... Specifica si tu mai exact, garnituri pentru pompa de ambreiaj sau pentru cilindrul receptor al cutiei de viteze? Fiindca pompa de ambreiaj nu sunt sigur ca e de Megane.
JohnDB
28 Aug 2011, 21:29
salut, momentan nu stiu care din ele e cea problematica (care pierde presiune) idea e ca la o zi doua cand apas pe ambreiaj acesta e vizibil mai moale abia dupa doua trei pedale revine la "taria" originala, daca ati mai auzit sau avut astfel de problema va rog un sfat ca nu strica
, idea e ca de pierdut nu pierde pe nicaieri cel putin in vas nu se vede nici o schimbare de o saptamana, dar totul a inceput cam acum vro 7 zile, am venit de la un drum lung cu troncanelul si la cateva intersecti de casa am ramas subit fara ambreiaj cred ca atunci a picurat ceva lichid pe sub ia dar nu sunt sigur ca era de la ia, am aerisito atunci pe loc ( a iesit destul de mult aer) si de atunci am pedala moale la o zi doua, am mai mers cu ia de atunci prin Buc. cam o data la 1.2 zile si nu a mai manifestat nici un semn decat pedala moale, sper din suflet sa nu fie rulmentul ca am inteles ca e o gramajoara de banuti si ala
, am verificat si daca patineaza ambreiajul (cred ca daca era rulmentul lichidul ar fi ajuns pe disc ) si nu patineaza deloc, voi ce parere aveti???
P.S. multumesc anticipat pt. raspunsurile si sfaturile date.
P.P.S daca stiti si ceva preturi ar prinde bine
slash21
30 Aug 2011, 22:02
am cumparat si eu pentru hayon un cheder de solenza si acum imi sta hayonul mai saltat ca si cum ar fi deschis portbagajul,el sa mai lasa?la voi care ati pus cheder de solenza tot asa statea?
Maskatu
30 Aug 2011, 22:19
Cand am pus cheder de solenza am coborat si cuiul in care agata hayonul, astgel incat sa stea mai "presat" pe cheder. Ii dau drumul hayonului de la 20-30 cm si se inchide fara sa se mai balangane.
bafta
gygyscafes
30 Aug 2011, 22:21
QUOTE(JohnDB @ 28 Aug 2011, 21:29)
salut, momentan nu stiu care din ele e cea problematica (care pierde presiune) idea e ca la o zi doua cand apas pe ambreiaj acesta e vizibil mai moale abia dupa doua trei pedale revine la "taria" originala, daca ati mai auzit sau avut astfel de problema va rog un sfat ca nu strica
, idea e ca de pierdut nu pierde pe nicaieri cel putin in vas nu se vede nici o schimbare de o saptamana, dar totul a inceput cam acum vro 7 zile, am venit de la un drum lung cu troncanelul si la cateva intersecti de casa am ramas subit fara ambreiaj cred ca atunci a picurat ceva lichid pe sub ia dar nu sunt sigur ca era de la ia, am aerisito atunci pe loc ( a iesit destul de mult aer) si de atunci am pedala moale la o zi doua, am mai mers cu ia de atunci prin Buc. cam o data la 1.2 zile si nu a mai manifestat nici un semn decat pedala moale, sper din suflet sa nu fie rulmentul ca am inteles ca e o gramajoara de banuti si ala
, am verificat si daca patineaza ambreiajul (cred ca daca era rulmentul lichidul ar fi ajuns pe disc ) si nu patineaza deloc, voi ce parere aveti???
P.S. multumesc anticipat pt. raspunsurile si sfaturile date.
P.P.S daca stiti si ceva preturi ar prinde bine
E posibil sa nu fi facut aerisirea bine.
fuzzzy
31 Aug 2011, 07:23
QUOTE(JohnDB @ 28 Aug 2011, 22:29)
1 - incearca sa mai faci o aerisire insa la un service sau cel putin de catre un mecanic.
2 - cand ai inlocuit ultima oara lichidul de frana?
JohnDB
31 Aug 2011, 08:14
aerisirea a fost facuta destul de bine ( ca la carte), lichidul de frana din cate zice fostul proprietar a fost schimbat anul trecut cand a facut franele, faza cu aerisitul prost nu are cum sa fie pt ca nu mai e nici o bula pe conducta ( am consumat cam 200gr lichid pentru aerisire ) si ceva masina are ca am ramas brusc fara ambreiaj, din pacate trebuie sa mai astept pana peste 2 saptamani sa vad concret ce are
dar pana atunci mai cautam acele garnituri.
DACA cineva sau careva stiu cum arata sau costa acele garnituri il rog sa-mi dea o mana de ajutor, cutia de viteve are un cod ceva, am aflat ca e de megan dar ce model ca sa ma pot interesa de garniturile de la cutie.
31 Aug 2011, 09:21:Ca sa nu uit m-am gandit si la varianta in care cei care i-au facut franele fostului prop. sa-i fi bagat DOT.3 si toate garniturile fa fie mancate
QUOTE(slash21 @ 30 Aug 2011, 23:02)
am cumparat si eu pentru hayon un cheder de solenza si acum imi sta hayonul mai saltat ca si cum ar fi deschis portbagajul,el sa mai lasa?la voi care ati pus cheder de solenza tot asa statea?
Pe langa ce zice @Maskatu,incearca sa strangi mai mult tampoanele laterale,pentru a permite hayonului sa coboare mai mult,dar in asa fel incat sa nu atinga marginile de caroserie la inchidere.
Maskatu
31 Aug 2011, 20:47
In legatura cu taxa asta de prima inmatriculare pentru masinile inmatriculate inainte de 2007. Super nova se incadreaza cu brio. Am intrat pe calculatorul oficial ce calculeaza taxa si mi-a dat taxa de poluare
2266.38 EURO ( la Emisia de dioxid de carbon nu conteaza ce pui pentru ca tot atat platesti). Adadar... daca vand masina cel ce o cumpara ar trebui sa plateasca 2266 de euro? Nu de alta dar nici o super nova din 2003 full, nu mai face atat.
Link catre calculator.
am aflat:))
intrebarea asta am pus-o pe alt topic
si atunic ce dracu mai facem noi cu jafurile noastre care la ora actiala merg la 1000 euro cum mai putem sa le vindem cand taxa ie dublu? legea suli si romania p....
Maskatu
31 Aug 2011, 20:59
Pai eu zic ca este clara treaba. De la noi pleaca direct la remat si ne putem considera ultimii propietari.
talibanu
1 Sep 2011, 12:57
Sa inteleg ca daca vand DSN-ul trebuie sa platesc taxa ??? Nu de alta, dar nu mai face ea mai mult de 1300Euro...Parca la masinile care au prima inmatriculare in RO nu se percepea( basca, mai este facuta si la noi ).
Traim in romania.....
alexandrusiri
1 Sep 2011, 15:48
eu stiu ca la masinile sh fabricate in romania si inmatriculate in romania nu se percepe taxa de prima inmatriculare.bine eu cand am cumparat-o am platit parca 50 de lei.asta a reprezentat taxa de prima inmatriculare pe numele meu.
slash21
2 Sep 2011, 22:49
va salut,as vrea sa schimb si eu scaunele si vreau sa stiu de la ce modele de masini se potrivesc pe supernova si ce modificari trebuie aduse?
Maskatu
3 Sep 2011, 13:58
Megane 2 sau clio. Scoti suportii, prinzi scaunele in podea, si gata. Iti ia cam o zi daca ai sculele necesare si ceva "cunostinte" despre manuirea diverselor scule.
cristi_supernova
15 Sep 2011, 10:30
Am vazut pe la toata lumea ca are antigelul mai curat in vas la mine este foarte negru. Cum pot schimba si eu antigelul?
incalzesti masina incat sa ajunga temperatura sa se deschida termostatul, desfaci un furtun de la radiator incat sa curga apa afara, mai sufli pe furtune/vas expansiune sa iasa si mai multa pui furtunu la loc si bagi antigel nou(antigel cu apa distilata in proportia de pe ambalaj) dupa asta pornesi motorul sa se incalzeasca apa pana la temperatura de deschidere a termostatului faci eventual o aerisire pe la aereitor sau nu faci pt ca zice ca ar trebui sa se aeriseasca singur sistemul.
la inceput cateva zile verifica nivelul antigelului in vas ca ie posibil sa urce au sa scada.
coco_blondu
16 Sep 2011, 13:36
vreau sa ma ajute careva....cu un sfat...are ceva daca cumpar calorifer srl..si nu original...?....ca ala original e 170 190 130 chiar........si ala srl e 75...problema e ca s-a dus naibi asta care il aveam ....si mi-a curs antigel in masinaX*(X(X(..si vreau sa-l fac sa scap mai repede sii inca ceva cat ma costa la un mecanic sa fac chestia asta(manopera)....
v-king
16 Sep 2011, 14:00
QUOTE(cristi_supernova @ 15 Sep 2011, 11:30)
Am vazut pe la toata lumea ca are antigelul mai curat in vas la mine este foarte negru. Cum pot schimba si eu antigelul?
Ti-as recomanda inainte sa pui antigelul nou sa umpli cu apa distilata circuitul, sa incalzesti motorul pana porneste elicea de vreo 2-3 tinand-o pe la 3000 -3500 rpm. In felul asta ii faci o spalare si scapi de antigelul vechi si murdar, fiindca doar prin golirea circuitului nu scoti intreaga cantitate.
Dupa aceea golesti, umpli cu antigelul nou si apa si aerisesti.
djasu82
16 Sep 2011, 16:05
eu trei cicluri am facut ... in asa fel la ultimul ciclu dupa 30 de minute am dat apa afara si a iesit curata . La final am bagat antigel roz ... foarte bun pot sa spun nu ataca radiatorul cel mic si cel mare nu ataca motorul si nici furtunele . Temperatura la motor e ok asa cum era si cu cel verde .
cristi_supernova
16 Sep 2011, 23:03
Scot furtunul de la radiator cand e masina pornita?
djasu82
18 Sep 2011, 12:25
nu doamne fereste
, furtunul se scoate cel de jos de la radiator dupa ce ai oprit motorul si ar fi bine sa lasi cel putin 5-10 minute sa se raceasca putin . Eu asa am facut ...
turturel
18 Sep 2011, 13:04
@coco blondu - poti lua si de srl. eu am luat de origine la 130 lei. il am de 2 ani. e chinul dupa lume sa il demontezi. indiferent pe care il iei..cumpara si un tub de silicon rezistent la temperatura si siliconeaza imbinarea cu plasticul pe unde ies tevile. ai grija la demontat cu bordul sau cu consola. de asemenea ai grija cu bucata de cauciuc insonorizant pe unde ies tevile in compartimentul motor. fara acea bucata zici ca ai motorul pe scaunul din dreapta. spor.
bogdanel88
18 Sep 2011, 13:22
mi-am anulat toba de pe mijloc si mi-am pus o teava in locul ei pe aceeasi dimensiune cu teava care vine de la catalizator, iar ca toba finala am pus una sport care nu face galagie mare.am un sunet mai infundat acum destul de frumos.care ar fi consecintele dupa aceasta operatiune?afecteaza cu ceva motorul?
djasu82
18 Sep 2011, 15:26
pai da ce noxele sunt reintroduse in motor ? Afecteaza doar zgomotul produs de rezonator.
Maskatu
18 Sep 2011, 16:17
QUOTE(coco_blondu @ 16 Sep 2011, 14:36)
vreau sa ma ajute careva....cu un sfat...are ceva daca cumpar calorifer srl..si nu original...?....ca ala original e 170 190 130 chiar........si ala srl e 75...problema e ca s-a dus naibi asta care il aveam ....si mi-a curs antigel in masinaX*(X(X(..si vreau sa-l fac sa scap mai repede sii inca ceva cat ma costa la un mecanic sa fac chestia asta(manopera)....
Eu am pus polonez acum 3 ani. Inca rezista... in service iti ia 50-150, depinde unde mergi. Intrebi si tu inainte.
bogdanel88
18 Sep 2011, 17:15
QUOTE(djasu82 @ 18 Sep 2011, 15:26)
pai da ce noxele sunt reintroduse in motor ? Afecteaza doar zgomotul produs de rezonator.
mersi pentru raspuns...sa inteleg ca singura chestie ar fi doar zgomotul
coco_blondu
19 Sep 2011, 11:17
am inteles...am sa tin cont....
djasu82
20 Sep 2011, 18:28
montezi original si cumperi lichid de racire rosu sau roz , gasesti la opeluri si nu mai ai probleme cu rosul aluminiului
de vechiul lichid de racire.
miaghy
21 Sep 2011, 09:42
sal , stie cineva cum pot sa verific discurile daca sunt ovalizate ?
fuzzzy
21 Sep 2011, 09:47
Iti trepideaza frana?
tribunul
21 Sep 2011, 09:52
Dai roata jos, iti faci un punct fix cu o creta in varf, astfel incat varful cretei sa atinga discul, si invarti de disc, daca linia facuta de creta nu este continua inseamna ca discul este oval.
fuzzzy
21 Sep 2011, 10:03
Se poate folosi si compasul...
ce compasuri si crete mai, daca i ovalizat discul se simte ori in pedala de frana ori in volan cand puneti frana va trepida volanul.... cel mai des in volan se simpte ca trepideaza volanu.
miaghy
21 Sep 2011, 20:18
da imi trepideaza foarte rau volanul cind pun frana,discurile originale la ce pret sunt sau unele mai bune ?
eu am luat klaxcar 85 lei parca da am luat teapa gasesti si mai ieftin.
nici alea originale nu sunt extra sunt probleme si cu alea mai ales ca unele din discurile originale sunt de la inceput ovalizate
oricum majoritatea lauda klaxcar ale mele sunt in porbagaj urmeaza sa le montez, asa ca nu pot sa iti zic cum sunt, pot doar sa iti zic sa nu iei asam eu sunt la al doilea set in 4 ani pt ca ambele s-au ovalizat.
Maskatu
21 Sep 2011, 22:18
85 de lei? Eu am dat 130 roni pe set si mai ieftin de atat nu era tot targul. Ma refer tot la klaxcar. Dupa 11 mii km, se prezinta bine discurile. Au fost combinate cu placute ferodo fsl 114, care deja necesita inlocuire (deh, prea multe frane in oras...). Eu le recomand... nu bat, nu troncane. Alea de uzina am mai auzit si eu ca sunt ovalizate de noi.
85 pe bucata:)) adica 170 setu:))
SERGIULICA04FUX
21 Sep 2011, 22:22
aprox 60000 discuri klaxcar si sunt ff ok, si placue trw
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.