Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Intrebari diverse
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Diverse - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52
theBeginner
QUOTE(bogdanel88 @ 23 Mar 2011, 12:33)
eu stiu ca la nunta se claxoneaza non stop,nu si la inmormantare sleep.gif
*



pai si la inmormantare e valabila treaba .. wink.gif
Maskatu
Despre nunti, botezuri si Inmormantari, puteti discuta pe privat.
theBeginner
QUOTE(Maskatu @ 23 Mar 2011, 13:48)
Despre nunti, botezuri si Inmormantari, puteti discuta pe privat.
*



Asa e biggrin.gif

Imi spui si mie unde e siguranta de la claxon ? Stiu ca tu te pricepi
Maskatu
Probabil F05. In orice caz verifica toate sigurantele, atat cele din interior cat si cele de langa baterie.
GrOzOy
QUOTE(Maskatu @ 23 Mar 2011, 13:48)
Despre nunti, botezuri si Inmormantari, puteti discuta pe privat.
*



coffee_spitsk.gif


Si mie mi sa intamplat saptamana trecuta sa nu imi mai mearga. Am verificat cartea masinii,n-am gasit nimic de siguranta de la claxon ,le-am verificat pe toate si erau toate bune ,am verificat si claxonu,contacte tot....nimic. A 2-a zi am deschis iar capota si am miscat de claxon si ca prin minune a mers . cool.gif
theBeginner
Am schimbat claxonul pana la urma .. se aude super tare cel nou. E vreo problema daca am luat masa de la proiector ? Stiu ca cel vechi avea masa de unde se prindea cu surub.

Pe cel vechi l-am dezmembrat de curios (era originalul made in france) si am fost surprins ca nu avea pic de rugina. Am decojit un pic vopseaua si era metalul ca nou.
Maskatu
Inca o data imi reprosez faptul ca atunci cand ai nevoie de piese nu trebuie sa mergi la dezmembrari. Fapt concret: merg la dezmembrarile din spate de la meridian berceni. Intreb de capota (pentru mine) nu au. Intreb de carcasa filtrului de aer (pentru puiu), si au... la ce pret? 250 roni ! Nediscutabil. Incerc sa ii explic individului cum ca in suma asta ma incadrez cu brio la o carcasa NOUA direct de la magazin. El sustine sus si tare ca nu exista asa ceva si ca o carcasa noua originala de logan 1.4 este 800 lei ??!!! Si ca aia de zic eu ca este 250 ar fi copie si ar sari la prima zvacnire mai puternica a motorului. L-am lasat in pace sa viseze in continuare cai verzi pe pereti. Sunt sigur ca daca ar fi avut capota mi-ar fi cerut 200-250. (n.a. o capota noua costa 300 lei).

Asadar, daca aveti nevoie de piese si chiar trebuie sa mergeti la dezmembrari, verificati inainte cat costa piesa de noua si nu va lasati intimidati de jegosii ce troneaza pe la dezmembrari.
robyvol33
Asa este are dreptate @maskatu si eu am patit-o cu unu de la dezmembrari de Opel ..i-mi cerea pe un scut de motor din fibra 250 si un scut nou dar de tabla era 300 asa ca l-am lasat inpace cu scutul lui .... am cumparat pe cel de tabla si a intrat in costul lui si montajul....avantaj eu wink.gif tongue.gif
puiu82
Big problem. un tinichigiu bun si " ieftin " din bucuresti, cunoaste cineva, inafara de domnul fuzzy care m-a ajutat azi cu un nene, dar mai caut, nu ma grabesc, multumesc anticipat.
BoR
QUOTE(Maskatu @ 2 Apr 2011, 10:46)
Inca o data imi reprosez faptul ca atunci cand ai nevoie de piese nu trebuie sa mergi la dezmembrari. Fapt concret: merg la dezmembrarile din spate de la meridian berceni. Intreb de capota (pentru mine) nu au. Intreb de carcasa filtrului de aer (pentru puiu), si au... la ce pret? 250 roni ! Nediscutabil. Incerc sa ii explic individului cum ca in suma asta ma incadrez cu brio la o carcasa NOUA direct de la magazin. El sustine sus si tare ca nu exista asa ceva si ca o carcasa noua originala de logan 1.4 este 800 lei ??!!! Si ca aia de zic eu ca este 250 ar fi copie si ar sari la prima zvacnire mai puternica a motorului. L-am lasat in pace sa viseze in continuare cai verzi pe pereti. Sunt sigur ca daca ar fi avut capota mi-ar fi cerut 200-250. (n.a. o capota noua costa 300 lei).

Asadar, daca aveti nevoie de piese si chiar trebuie sa mergeti la dezmembrari, verificati inainte cat costa piesa de noua si nu va lasati intimidati de jegosii ce troneaza pe la dezmembrari.
*


Corect,m-am lovit de aceeasi problema.Am luat de la dezmembrari cele patru furtune prin care intra cablurile in usi,50 ron nediscutabil,de pe o Solenza!Insa nu-mi pare rau,deoarece am constatat ca materialul este mult mai calitativ decat rupturile pe care le aveam pe masina.Scrie pe ele ''Valeo''.
Iar pe o instalatie AC completa cereau 300 euro,in conditiile in care masina pe care era montata arata jalnic.
Maskatu
Cu 300 euro au cumparat ei TOATA solenza aia de pe care iti vindeau instalatia de aer conditionat. Cu burdufele de la usi nu ti-ai luat teapa. Am fost eu la magazin si un burduf costa 20-30 lei, original de solenza. Asa ca este ok, mai ales daca nu sunt rupte/ gaurite.
and_rei
puiu daca vrei te duc eu la tichinigiu meu biggrin.gif
tr04www
la turatii peste 3000 rpm, se aude un zgomot ciudat, parca toba ar atinge undeva in caroserie.m-am uitat pe sub masina si toba nu atinge pe nicaieri, nici in scut, nici in podea. numai ca eu nu mai am toba finala originala, am un fel de toba ''sport'' aftermarket si prinderea o are cu un alt fel de tampon decat inelele alea cum este la toba originala.prinsa cu acest tampon, sta cam fixa, nu prea se poate balansa putin cum ar fi facut cu inele alea(sta aproape fixa).plus de asta atinge si de bara din spate.
ar putea fi asta motivul producerii zgomotului acela?
am incercat sa improvizez ceva din doua tampoane de cauciuc dar tot atinge de bara spate.
nu imi ziceti sa o prind cu inelele originale, ca nu pot, fiindca nu are toba agatatorile alea.
pun o poza cu tamponul cu care este prinsa toba finala:
gygyscafes
Si daca ai suda agatatori? happy.gif Si mie imi batea cand turam motorul, dar a fost greseala mea, nu o pozitionasem corect.
tr04www
pai daca as suda agatatori, cred ca ar merge.acum sa vad, ca oricum vreau sa renunt la toba aia si sa ii pun una normala.
Maskatu
Pai daca ai porcaria aia de evacuare "sport wannabe" este si logic sa iti atinga in spoiler, respectiv in podea spre exterior. Sistemul de evacuare este gandit sa sustina tobele standard nu tobe after-market sau cine stie ce improvizatii ieftine. Pune la loc evacuarea standard si scapi de batai de cap. Din improvizatie in improvizatie nu scapi de problema.
tr04www
maskatu am intrebat daca asta ar putea fi cauza acelui sunet, nu trebuie sa te umfli asa.de atins atinge doar in spoiler, nu si in podea.oricum o sa pun toba normala.
and_rei
ce stiti despre opel astra g 1,4 16v twinport?
djasu82
ce stiu am mers cu el si nu prea mi-a placut tot sn se duce mai bine desi 1.4 16v e turbo 90cp iar io o calc nu o mangai iar la consum 1.4 /16v papa mai mult fata de sn cu aproape 1L.
In rest e legata ca orice rabla straina nu ca a noastra romaneasca iar la tabla nu mai vorbesc.
and_rei
auzisem ca atunci cand mergi cu 1 ,a 2 sub 2000 rpm merge cu 2 injectoare (parca) si dupa ce treci de 2000 rpm intra si celelalte 2 si merge normal?asa e?
djasu82
nu cred la 1.4 16v si nu am stat sa studiez in detali oricum sn pe langa opel 1.4 16v trage si fuge de rupe asfaltu , pe mine nu ma incantat opelu 1.4 16v acuma dpinde de gusturi.
In schimb 1.3 cdti mi-a incalzit inima consum mic fuge foarte bine demaraj bun intretinere simpla partea proasta e ca se tine la pret.
gygyscafes
QUOTE(ianys_andrey @ 7 Apr 2011, 18:46)
auzisem ca atunci cand mergi cu 1 ,a 2 sub 2000 rpm merge cu 2 injectoare (parca) si dupa ce treci de 2000 rpm intra si celelalte 2 si merge normal?asa e?
*


Nu cred... mai degraba ar fi invers.. motorul are nevoie de putere cand urca in ture, nu dupa ce a atins o anumita turatie. La Opel Astra zic si eu, punctul forte - caroseria mai bine inchegata.
Maskatu
Am si eu o intrebare pentru cei ce le au mai bine cu electronica si circuitele in general. Am pus prin masina mai multe module de leduri la 12 v. Functioneaza foarte bine insa am doua mici probleme:
-uneori cand se activeaza temporizarea adica pun contactul sau inchid usa, se sting usor usor si la sfarsit se aprind o fractiune de secunda la maxim si se sting la loc
-cand nu stau "aprinse" raman totusi foarte foarte foarte putin aprinse. Asta se vede doar noaptea.

Din discutiile avute cu klaus, se pare ca se intampla din cauza curentiilor reziduali. Circuitul nu a fost prevazut pentru leduri care sunt multe mai sensibile fata de becurile obisnuite si mult mai pretentioase. Asadar ce pot sa fac? Pot sa montez o siguranta ceva inainte de leduri sau....?

multumesc anticipat pentru raspunsuri. smile.gif
djasu82
(amenintari aduse echipei de moderare)
Legat de ce nu se aprind nu se sting ledurile ori se pun cate o dioda de sens sau se trece pe releu in asa fel circuitul de alimentare al ledurilor sa fie separat si tot pentru a elimina curentii de fug se monteaza diode de sens.
tr04www
am si eu o intrebare(poate suna un pic aiurea): poate sa cada din clema aia suportul rotii de rezerva in mers?
ca am gasit masina cu el cazut(nu aveam roata de rezerva acolo, era in portbagaj), si nu cred ca a cazut singur in mers.cineva cred ca a umblat pe acolo.sau colegii de la munca au facut vre-o gluma.
plus ca, in cazul in care nu vedeam si mergeam cu el cazut, cred ca facea zgomot.
interlagos89
Daca este roata pusa in suport si strans putin probabil sa cada,daca nu este roata acolo si suportul nu este stranas s-ar putea sa sara de pe 'urechea' aia si sa cada.
tr04www
pai roata nu era pusa in suport, fiindca era rezerva era pe masina, iar roata inlocuita de rezerva era in portbagaj fiindca nu are loc in suportul ala(e de 175).
oricum tind sa cred ca a fost o gluma proasta.as putea sa ma uit pe camerele de supraveghere de la munca, sa vad daca a umblat cineva pe acolo, dar nu am avut timp sa verific.
daca mergeam cu el asa, cred ca auzeam zgomotul tararii suportului pe jos, mai ales ca mergeam cu muzica oprita.
djasu82
fara roata nu a trebui sa sara sau ma rog pentru siguranta se prinde suportul cu sarma asta e barim sti o treaba ca e sigura si nu iti da palpitatii.
tr04www
pai cred ca asa o sa fac cat timp nu e roata de rezerva la locul ei. o sa prind suportul cu putina sarma.
doamne fereste, sa cada suportul ala in mers, se poate agata de ceva.
ms pentru raspunsuri.
Maskatu
Daca roata de rezerva nu este pusa in acel suport, este probabil sa "sara" din prindere. Asta pentru ca trebuie strans destul de mult, fara o roata pusa. In caz ca circuli fara roata in suport, asigura clema aia cu o sarma ceva sau un soricel de plastic.
tr04www
asa o sa si fac.o sa asigur suportul cu o sarma sau cu un soricel de plastic.
oricum, mi-a venit o idee cum sa verific daca a fost o gluma sau am mers cu el taras.
daca as fi mers cu el asa, ar trebui sa se cunoasca zgariat in partea din spate.
indoit nu este, fiindca l-am pus la loc in clema aia si nu am observat nimic.
s-o fi gandit cineva sa imi faca o bucurie si sa ma lase fara rezerva, dar daca a vazut ca nu e acolo, nu a mai pus suportul in clema aia.
diseara verific cand ajung acasa.

va multumesc la toti pentru raspunsuri.
Maskatu
Eu tot am zis ca bag rezerva intr-un sac de plastic dar uit mereu sa cumpar.
tr04www
se murdareste asa rau?
eu nu am tinut-o in sac si cand am scos-o sa o montez pe masina, nu era foarte murdara.avea doar praf pe ea, cu o perie l-am indepartat.
si eu mai merg si pe drumuri de tara neasfaltate, cu masina.
Maskatu
Nu neaparat, dar sa stea mai protejata.
tr04www
aha.credeam ca vrei sa o pui in sac de plastic ca sa nu se mai murdareasca. i-am auzit pe mai multi plangandu-se ca se murdareste rezerva.
eu la fiecare spalare a masinii, dau cu jetul de apa si pe sub masina, in zona rotii de rezerva.
djasu82
eu am rezerva in doi saci din cauza ca tot curge ulei si vaselina de pe rezervor , evident am lasat in jos mici orificii pentru a nu se creea condens.
G I M
Daca roata nu este pusa in suport, nu sta nici cadrul fix pentru ca surubul nu strange pana la capat si chiar daca il agati, la prima, groapa sare. Deci daca nu aveti roata acolo asigurati-l cu o sarma/ faseta de plastic...
gygyscafes
Am si io o intrebare..... cand schimb telescoapele, ce alte piese ar mai trebui schimbate? Flansele de exemplu? Cum imi dau seama daca sunt duse?
djasu82
telescopul daca e dus nu mai revine dupa ce apesi pe axul sau , si mai mult se observa si scurgere de ulei din el - asa cum am eu la hayon , ambele sunt manjite de ulei cred ca pe jumatate.
De tinut tine hayonul ridicat dar daca ai dau drumu mai de jos se duce rapid in sus in loc sa se deschida usor.
tr04www
ieri am schimbat si eu doua tampoane la toba de mojloc.unu era rupt si celalat numai avea mult pana se rupea si el.
dar am observat ca traseul de evacuare nu e centrat pe mijloc, teava care vine din fata nu este pe mijloc, este un pic inspre stanga si cred ca atinge la turatii in cablul ala de la frana de mana care merge la roata stanga.
aveti idee cum se poate centra traseul, ca sa fie pe jumatate?
tr04www
tot eu cu o intrebare: am observat in seara asta, dupa ce am oprit masina si am ridicat capota, ca se aude un fasait, de la capacul vasului de expansiune.asa e normal? la voi tot asa face?

14 Apr 2011, 22:57:
nu stie nimeni? am cautat si pe forum si pe google si nu am gasit nimic concret.

14 Apr 2011, 23:07:
pana la urma, am gasit un post de al lui djasu, in care zice ca asa e normal si ca si la el face la fel, dupa oprirea motorului.
Maskatu
Zgomotul este de la presiunea ce se creeaza pe circuit. Dopul de la vasul de expansiune are un fel de supapa, si de acolo vine sunetul.
slash21
cine are sa imi dea si mie manualul de supernova format pdf?
slash21
va salut,am si eu o intrebare...voi unde gasitit vopsea la sprey si sa bata si la culoare?am vazut multe masini pe forum care erau facute la aripi si nu era nici o diferenta de culoare.eu mi-am luat tzeapa cu 2 tuburi de sprey una de la duplicolor verde polinezia si cu una la comanda si ii cu mult mai deschis fata de culoare ce ii pe masina,se vede diferenta mare.
Maskatu
Pai cam cum ai vrea sa se vada tinand cont ca vopseaua originala de pe masina are 9 ani? 9 ani in care a fost matuita de soare, si de atatea precipitatii... Diferente vor exista intotdeauna, fie ca iti cumper spray "gata facut" sau te duci si iei vopsea direct pe cod.
slash21
pai din cate tin minte tu parca ai avut o zgarietura facuta de niste "prieteni" cu cheia si ai dat cu vopsea si a iesit destul de bine.vopseaua ce am luat-o a doua oara ii facuta pe comanda si tot nu a iesit.sefu meu a lovit o portiera la o duba si a dat comanda de vopsea la reprezentanta peugeot si a iesit exact culoarea,oare la dacia mai au vopsea verde infinit?
Maskatu
Are cineva vreun set de chei de care nu mai are nevoie? Eventual sa nu fie zgariate... ma intereseaza carcasa si anumite componente de pe circuitul interior. Dau o cola. smile.gif
george_scala_2004
salut,

ai incercat la "donatii" ?
Maskatu
Nu am vazut nimic acolo...
djasu82
QUOTE(slash21 @ 18 Apr 2011, 23:07)
pai din cate tin minte tu parca ai avut o zgarietura facuta de niste "prieteni" cu cheia si ai dat cu vopsea si a iesit destul de bine.vopseaua ce am luat-o a doua oara ii facuta pe comanda si tot nu a iesit.sefu meu a lovit o portiera la o duba si a dat comanda de vopsea la reprezentanta peugeot si a iesit exact culoarea,oare la dacia mai au vopsea verde infinit?
*


In autovit ti-o face cum vrea muschiul tau , le combina pe calculator. Oricum vopseaua nemetalizata pare mai inchisa sau ma rog diferita fata de cea de pe masina si asa se regurge la polisare pentru a da nuanta identic.
Pe cand la cea metalizata nu se observa ca e vopsit nou o portiera si restu e original .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.