QUOTE(Marius 77 @ 16 Jun 2014, 17:22)
Marksman, te-ai trezit ? Am specificat ieri că a existat o singură excepție în care am atacat primul pe cineva și mi-am cerut scuze colegului.
Cât despre tine, îți reamintesc o discuție de-a noastră în care nu reușeam să ne înțelegem dacă Dacia e marcă românească sau nu.
Cam acesta a fost dialogul de care ești capabil:
[...]
Ia pune tu toata discutia, sa vada lumea ca a trebuit sa ma cobor la nivelul tau ca sa pricepi:
Eu sustin(eam) ceva:
QUOTE(marksman @ 21 Oct 2012, 21:04)
Dacia nu e romaneasca si a fost numai in perioada comunista. Si sincer sa fiu, putini straini ne vad ca pe un popor cinstit. Majoritatea ne confunda cu tiganii.
Lasa, ca renumele in Europa tot romanii (si tiganii) si l-au facut.
Tu sustineai altceva:
QUOTE(Marius 77 @ 21 Oct 2012, 22:39)
Dacia este o marca romaneasca. Poate voi stiti altfel. Poate va ganditi si la Skoda ca e nemteasca. Nu conteaza ce fac francezii, Dacia a fost, este, si va ramane o marca romaneasca. Eu ti-am zis ca nationalismul ca argument nu face doi lei, pentru ca... (vezi ce e subliniat, si tot wall-of-text-ul, bonus concluzia in bold):
QUOTE(marksman @ 21 Oct 2012, 22:57)
Prietene,
las-o moarta cu nationalismul asta de doi lei. Dacia a fost un Renault produs sub licenta.
Inovatiile de la Dacia au fost utilitarele si Dacia sport. Nova a fost singura chestie scremuta de proiectantii romani, cu inspiratie pejo 305(?). N-a fost vina lor, ci a sistemului de atunci. Dar e de apreciat ca au facut asta, insa in prea mult timp, rezultand o masina depasita moral. Injectia electronica era Star Trek pentru Dacia de atunci. Aia mecanica o vedeai la avioane, cel mult.
Cei de la ARO au fost mai creativi, singura copie fiind IMS-ul, dupa celebrul GAZ, si care dupa ce s-a produs seria 24x,
nu a mai fost fabricat. Asta spre deosebire de Dacia, care 25 de ani a produs acelasi autoturism.
Si mie imi place Dacia, am avut Logan, a fost extraordinar, il conduc si acum cu placere cand am ocazia, dar deja Renault exagereaza cu preturile pentru ceea ce este o masina low cost dpdv al solutiilor tehnice.
Skoda s-a dus la nemti, Dacia s-a dus la francezi. Afla ca atat VW cat si Renault au cumparat si marca odata cu fabricile. Deci azi Skoda e o marca a VW Gruppe, iar Dacia e o marca a Groupe Renault. Produ tu o masina pe nume Dacia, sau Skoda, sa vedem cine te da in judecata: poporul roman/ceh, sau Renault/VW?Si daca nu putem da contraargumente dincolo de ce am sustinut pana acum (in bold italic), trecem la jigniri (bold underlined):
QUOTE(Marius 77 @ 22 Oct 2012, 00:38)
Prietene, cu nationalismul nu am sa o las niciodata moarta pentru ca sint roman, iar daca tu il numesti de doi lei inseamna ca faci parte din categoria celor despre care am scris in postul de mai sus, sau,
esti vreun tuciuriu de la Abu Dhabi cum ti-ai scris la avatar. De doi lei sint argumentele tale. Indiferent cine si ce a cumparat, Dacia ramane un producator de automobile romanesti. De exemplu, daca un club de fotbal romanesc este cumparat de un investitor strain, care investeste bani, aduce un antrenor strain, cumpara jucatori straini, acel club de fotbal nu mai este romanesc ? Acel club de fotbal nu mai reprezinta Romania ? Dacia nu mai reprezinta Romania ?
Si nu te mai balona asa cand citesti un post, ia un laxativ si stai departe de forum, sa nu apara pistrui pe topic. Pana si asa tot iti raspund civilizat si cu argumente...
QUOTE(marksman @ 22 Oct 2012, 09:28)
De la un nationalism bine fundamentat pana la sofisme de doi lei e o diferenta. Comparatia cu un club de forbal e deplasata, investitorul ala care vine la un club de fotbal cumpara dreptul de a folosi numele. Cand ala pleaca si vine altul, sau lasa finantarea in mana bugetului local, ala nu pleaca cu numele. Echipa aia isi pastreaza numele si reprezinta orasul/tara in care se aflta.
Daca VW sau Renault inchid sau muta fabricile locale, pot sa produca marca respectiva in orice punct de pe glob, cum e acum cu Dacia in Maroc.
Tu nu esti in stare sa intelegi ce citesti, nu faci diferenta intre proprietate si drept de folosinta, intre originea si proprietatea unei marci, intre trecut si prezent. Dacia este o marca a grupului Renault, asa scrie si in pliantele lor. Fiind o marca a lor, pe care au cumparat-o de la statul roman, pot sa o produca si in Togo, cu vanzare exclusiv in Coreea de Nord. Asta inseamna ca Dacia este o marca togoleza sau nord-coreeana? Ca numele e romanesc, e alta treaba. Proprietarul e Renault.
...pana cand realizez ca n-o sa pricepi, asa ca iti spun pe intelesul tau:
QUOTE(marksman @ 22 Oct 2012, 09:28)
Si bai marlanule, vezi ca eu nu te-am facut nicicum! Tuciuriu esti tu, ca mai nou vad ca rRomania le apartine. Mai iesi din tara, sa vezi ce imagine au romanii pe afara, si dupa aia vorbeste! Pana acum n-ai adus nicun argument, ai aruncat numai vorbe goale iar cand ai ramas si fara cuvinte ai inceput sa arunci cu kkt. Penibil! Vezi ca aici in Abu Dhabi si in Dubai, spre deosebire de Romania se munceste, nu merge cu smecheria si cu "merge si asa". Nu exista "noi ne facem ca muncim, ei se fac ca ne platesc" si nationalismul are baze solide: petrol, gaze, constructii, turism, afaceri.
Concluzia o poate trage tot poporu'...
@radian: stai, ca mai este:
QUOTE(Marius77)
Daca asta e parerea ta despre Romania, te inteleg. Esti frustrat ca nu ai reusit sa realizezi ceva in tara, ai plecat slugarnic la straini, apoi ai devenit fascinat de ei si banii lor iar acum arunci cu ce poti si cum poti in neamul din care ai facut parte. Spre surprinderea ta, am fost in cateva tari din Europa, inclusiv in Germania, un fel de etalon al Europei, dar nu am ramas atat de fascinat ca tine de alte popoare, sint oameni obisnuiti ca si noi, au si ei uscaturile lor cum avem si noi, si sincer sa fiu, nu m-am simtit inferior lor cu nimic. Nu ii privesc ca pe niste zei pentru ca nu sint. Iar daca faptul ca au mai multi bani ii determina sa ne priveasca cu infatuare, nu arata decat stadiul de incultura in care se afla dar pe care pretind ca l-au lasat in urma.
[B]De lasat fara cuvinte, intr-adevar, m-ai lasat fara cuvinte dar numai pentru ca in fata unui om batut in cap, se asterne un zid de care nu mai poti trece, indiferent ce ii spui isi mentine [...]
In incheiere, haide sa iti mai spun (scriu) ceva. Ai castigat, m-ai convins, nu stiu cum nu mi-am dat seama de la inceput cata dreptate ai. Acum realizez cu cine am dialogat. De fapt, ca sa nu ne mai certam degeaba, te invit in concediul de anul viitor, sa plecam impreuna in Cehia, ca tot am vorbit de Skoda. Uite cum facem. Eu am sa vin cu masina mea, Dacia, o marca frantuzeasca (nu mi-am cumparat Renault pentru ca e o marca romaneasca de rahat) si vom urma traseul urmator. Vom pleca de la Bucuresti, din Franta, apoi trecem prin Ungaria, pe la rusi, continuam cu Slovacia italienilor si ajungem in Cehia, la nemti. Am alcatuit traseul dupa logica ta, nu e bine ?
Dar inainte de a pleca la drum, mai am o singura intrebare. De cand nu iti mai iei medicamentele ? Cum, care medicamente ? Cele pe care ti le-a prescris medicul pentru ... caseta tehnica.
Raspunsul e tot pentru nivelul lui:
QUOTE(marksman)
In ceea ce priveste restul, sa ma bei.
Pe scurt: scos din context poti sa arati orice. Domnu' Marius77 incearca inca o data (fara succes) sa demonstreze ca exista curve virgine.