Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noutati forumistice
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87
Markos
O mică dramă:
QUOTE(speedman @ 3 Jul 2014, 18:54)
Daca stiam ca, ne vom lua o casa, nu luam masina noua...si cum aveam nevoie de bani pt avans, am hotarat sa vand atat masina cat si apartamentul. Masina am dat o imediat, apartamentul se afla la vanzare
*


Acum nah, dacă n-a știut omul că-și ia casă...
UXE
Dati-mi o noutate...
tatabobu
QUOTE(tony-s @ 10 Jul 2014, 16:53)
...ca sa nu mai zic de noile da luz si arveladze ale portughezilor..
*



Arveladze: stadion portughez, in ciuda numelui georgian.
Markos
Păi nu-i după Djugașvili Arveladze?
corbex
Ba da, ala i-a umplut pe nemti de stadioane.
tony-s
whatever .....intr-adevar e alvalade nu arveladze...e drept n-am fost inauntru insa din afara arata mai bine decat alianz arena.
kaspersky
da' wc-urile, cum e wc-urile?
Markos
pute user posted image
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 23:07)
Ma rog. Astazi am iesit la refacut franarea de la 100 kmh, acelasi loc, aprox. aceiasi temperatura. Pe asfalt neted, am oprit cu o lungime buna de masina intre cei 2 stalpi, iar pe banda cu denivelari care dau clasa circuitului de la Boxberg sau Milbrook, in loc de aproape 3 stalpi, am oprit cu doar cca 10 m mai mult decat pe partea neteda. [...]eu am avut la distanta mica si munte cu drumuri de toate calitatile si varietatile, drum drept de campie suficient cat sa ma satur. Nu le-am  descoperit de doar 2-3 ani. Noi ardelenii (poate-ti confirma si AR-18) mergem pe drumurile europene/judetene in ritm mai rapid decat majoritatea bucurestenilor pe autostrada. Nu-s povesti din reclamele Dacia de acum ceva vreme tongue.gif[...]Pana nu dai de mine pe-un drum de munte, n-ai decat s-o tii cu ironiile monotone. Eu stiu cat ma cam tine plapuma si ligheanul din dotare. Daca vrei te duc ''la raliu'' si cu o duba.
*

Un om cu asemenea calitati de pilot, mai rar.
UXE
Iar nu a fost Tony cuminte ? user posted image user posted image





Marty
QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2014, 00:11)
Un om cu asemenea calitati de pilot, mai rar.
*

Iar mi-o iau din cauza lui, baga-mi-as!
C a t a l i n
Adevărul e că moldovenii sunt consacrați pentru prostie, iar ardelenii pentru rapiditate.
Marty
QUOTE(C a t a l i n @ 11 Jul 2014, 09:25)
Adevărul e că moldovenii sunt consacrați pentru prostie, iar ardelenii pentru rapiditate.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
IRONICK
QUOTE(dr_mKe @ 10 Jul 2014, 08:05)
Nu pleci cu ele ''stone cold'', dar nici nu te poti bizui pe ele in primele viraje. Un fel de frectie la picior de lemn, de dragul regulilor. Mai multa caldura pui in ele daca demarezi cu ceva derapaj al puntii motoare, decat in 15 secunde de slalom.

Michelinurile Energy sunt sensibil mai afectate de incalzirea benzii de rulare dupa cateva viraje la viteza relativ mare, luate in forta, decat erau Bridgestone Ecopia, care sunt tot din clasa ''econonomy''. Conti EcoContact erau pe langa din start.

Ieri am avut un drum de Petrosani de facut, dimineata foarte devreme am mers cam tare pe ud. Michelinurile erau ramase la presiunea de autostrada, recte 2.4 bari. Mereu sunt surprins de diferentele minime intre 2.0 si 2.4 la manevrabilitatea in viraje sau franare. Fiind dimineata foarte devreme, trafic zero, la intrare in Petrosani mi-am permis 2 serpentine-n derapaj regulamentar, initiat la 80-100 kmh. Pe ud imi place progresivitatea lor la treburile astea. De asemnea, cred ca sunt cele mai bune la capitolul rezistenta la formarea de flat spoturi dupa folosirea franei de mana, din tot ce am avut pana acum pe Logan  tongue.gif
*

loveste again, noroc ca are cine sa ii citeasca posturile complet (@user123)
Markos
Un dacis al volanului mellow.gif
ady77
Sa nu zici ca-l stie pe Michael Schumacher icon_mrgreen.gif
os
Bine că de o vreme încoace n-am mai trecut pe traseul ăla. Mă ia cu fiori când aflu pe lângă ce am trecut (ca să nu zic pe lângă cine).
Markos
QUOTE(ady77 @ 11 Jul 2014, 11:23)
Sa nu zici ca-l stie pe Michael Schumacher icon_mrgreen.gif
*


L-a scos din comă (doar e doctor).
cdadan
QUOTE(os @ 11 Jul 2014, 11:32)
Bine că de o vreme încoace n-am mai trecut pe traseul ăla. Mă ia cu fiori când aflu pe lângă ce am trecut (ca să nu zic pe lângă cine).
*


Stai fara grija, face d-astea doar cand e loc suficient, vizibilitate si liber.
UXE
Nu i-a spus nimeni ca NFS-ul se joaca numai pe calculator?
radian
QUOTE(os @ 11 Jul 2014, 11:32)
Bine că de o vreme încoace n-am mai trecut pe traseul ăla...
*



Tu nu, da' eu ... sad.gif

Si, cam la acceasi ora facem serpentina de la Pestera Bolii, dar ca eu din sens invers. Nu zice cumva cam cat de des sau in ce zile a saptamanii se da pe acolo? Sa stiu sa-mi actualizez agenda ...
Markos
Relax, are masina buna. Stabila si de încredere.
IRONICK
Uaaat? De cand este loganul masina? Upsss, stai ca are 16v! Deci, are!
DragosP
QUOTE(Markos @ 11 Jul 2014, 12:24)
Relax, are masina buna. Stabila si de încredere.
*


Garantează clujeanu'.
QUOTE(cdadan @ 11 Jul 2014, 11:38)
Stai fara grija, face d-astea doar cand e loc suficient, vizibilitate si liber.
*


corbex
Crezi ca Radian nu stie ca Loganu-i stabil si de incredere?
os
@markos: da' dacă se nimerește sa aiba pe ea gumele de la Conti, ce mă fac? Sau Michelin reci.
Markos
QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2014, 12:24)
Upsss, stai ca are 16v! Deci, are!
*


mandru.gif
maho
QUOTE(IRONICK @ 11 Jul 2014, 12:24)
Uaaat? De cand este loganul masina? Upsss, stai ca are 16v! Deci, are!
*


imbratisare.gif
cdadan
QUOTE(DragosP @ 11 Jul 2014, 12:25)
Garantează clujeanu'.
*


Te mananca rau?
DragosP
De ce?
Te-ai răzgândit? Nu mai garantezi? unsure.gif
cdadan
Care garantie ma? Ma confunzi cu Bok?
Noi mergem pe incredere.
corbex
Doar Vanghele dadea garantii.
Markos
M-a mancat în rect sa arunc o privire pe aria tehnica sad.gif
QUOTE(dr_mKe @ 11 Jul 2014, 08:47)
Adevarul gol golut este ca soferii ''crescuti'' in zone montane / submontane au in general un avantaj clar fata de cei de la campie, fie ca-ti place, fie ca nu, pentru ca din start au fost nevoiti sa conduca in conditii mai dificile.
*


QUOTE(dr_mKe @ 11 Jul 2014, 09:32)
Am umblat destul pe drumuri d-astea, inca de pe vremea SupeRNovei. Am scartait in aproape fiecare curba pe multe drumuri de gen, nici nu polititst nu m-a tras pe dreapta sa ma intrebe de sanatate, iar pe Stelvio sau Grossglockner (probabil sunt printre cele mai titrare) sunt cu duimul, calare pe motoare. Pe drumurile mici, presarate cu sutele pe versanti, sansele sa intalnesti pe cineva sunt minime, asa ca poti sa te desfasori dupa cat te tine masina și talentul.
*


DragosP
QUOTE(cdadan @ 11 Jul 2014, 12:37)
Noi mergem pe incredere.
*


up.gif
bucatzel
Nu ma pun sa spun ca brusc as muri de de-acord ce is ca doctoru' o calca de-i sar capacele. Si i-am spus-o si lui. Dar no, stiu ca omu' nu-i tampit, si cand face faze de-astea, se asigura ca in cel mai rau caz isi beleste doar curu' lui.
Markos
QUOTE(bucatzel @ 11 Jul 2014, 12:43)
Dar no, stiu ca omu' nu-i tampit
*


QUOTE(dr_mKe @ 11 Jul 2014, 12:12)
Pe Bucuresti - Piteci, ziua, cand este plin de retarzi care merg cu 110 kmh in banda de viteza, am constatat ca-i mult mai eficienta faza lunga lasata aprinsa.
*


UXE
Are dreptate..
DragosP
QUOTE(UXE @ 11 Jul 2014, 12:50)
Are dreptate..
*


Uite d'aia n-o să fii tu moderator... ph34r.gif
corbex
Facuse cerere?
gabize
QUOTE(DragosP @ 11 Jul 2014, 12:51)
Uite d'aia n-o să fii tu moderator... ph34r.gif
*


"De ce dai, mă, de ce dai???"
bucatzel
Pai e politicos. Io m-as asigura ca le si explic parerea mea despre ei.

Nici cu aia din semnatura nu merg asa incet pe autostrada. Mi se pare mult mai periculos sa mergi mai incet decat media celor din jurul tau, decat mai iute.
gabize
Aia din semnătură mai funcționește?
corbex
up.gif Valabil si pe sosea.
bucatzel
QUOTE(gabize @ 11 Jul 2014, 11:55)
Aia din semnătură mai funcționește?
*



Din cand in cand.
bion
Care-i banda de viteza? Asta-i doftorasul de la HD de ma gandeam sa vorbesc cu maistru lui sa-l mai frece un pic cu scoala tongue.gif . Ucenicu care s-a suparat pentru auspuff?
gabize
Mi-i ciudă pe tata că o dat acum 6 ani dacia 1300 la remat fără să spună nimic... Din '71, funcțională, aproape integral originală.
Markos
QUOTE(bion @ 11 Jul 2014, 12:58)
Care-i banda de viteza?
*


E marcata pe asfalt cu 1.6 16V, din 50 în 50 de metri.
bucatzel
@gabize Daca chiar te mananca, se mai gasesc. Da' dupa ce te-ai invatat cu de-astealalte, iti garantez ca daca te pui la volan la una de-asta, in doua trei curbe, ai si stors morcovu'.

QUOTE(corbex @ 11 Jul 2014, 11:55)
up.gif  Valabil si pe sosea.
*



Exact. Dar cu atat mai rau pe autostrada. ca de-obicei astia carora li-i frica de viteza de se cufure pe ei sunt genul de oameni langa care nu m-as sui, si ma intreb cine le-o dat permis.
gabize
Sub nicio formă nu mi-o doream. Însă sunt mulți pasionați, dacă tot o dat-o pentru 300RON, sau cât o fi primit la fier-vechi, putea face fericit pe cineva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.