alinushy
12 Feb 2007, 23:41
mad toz
ai printat cumva pe foaie normala?
sal baieti, am revenit in randul vostru dupa o pauza de cateva luni si ma bucur ca inca mai sunteti prin zona.
papamuntz991, vezi ca ai un scurt undeva prin spatele bordului, aceasi problema o am si eu.
alinushy
16 Feb 2007, 19:16
hehe si sa ma apuc si io de ceasuri
madendre
19 Feb 2007, 19:04
alinushy acul ie de pe logan?daca da cu cat lai cumparat?
mad toz
19 Feb 2007, 21:15
alinushy am printat pe foaie de retroproiector cred ca se gaseste pe la centrle de xerografiere ,daca esti din buc vezi ca e la piata romana .am printat de doua ori aceiasi foaie si dupa leam pus una peste alta ca sa nu treaca lumina prin negru ala
alinushy
19 Feb 2007, 23:50
QUOTE(madendre @ 19 Feb 2007, 20:04)
alinushy acul ie de pe logan?daca da cu cat lai cumparat?
da acele sunt de logan, nu le-am cumparat pt ca lucrez la uzina
QUOTE(mad toz @ 19 Feb 2007, 22:15)
alinushy am printat pe foaie de retroproiector ...
si presupun ca merge numai cu imprimanta laser nu
?
mad toz
20 Feb 2007, 18:48
nu stiu daca merge pe imprimanta laser ,dar cred ca merge nu vad de ce nu ,dar trbuie sai ai foaie de plastic(foaie de retroproiector e de plastic)
lucrezi la uzina ,la dacia?
ia lasa si mie un id
sorinn1987
21 Feb 2007, 15:07
salut tuturor eu is nou pe aici ,am urmarit subiectul, eu in oras am o firma care imprima pe orice materiale zic ei de la portelan la textil,si as fi curios daca se poate sa imi imprim bordul pe o bucata de plexi ,apoi decupata si pusa lumina din spate cum ati facut si dumneavoastra.
alinushy
21 Feb 2007, 15:22
plexi trebuie sa fie mai subtire
alinushy
21 Feb 2007, 15:32
id-ul de mess: primaru007
ma lume sa vedem ce ceasuri o sa-mi iasa, (cu cadrane de logan
) nu stiu cu cele pt ulei, benzina ... ce o sa fac dar...
si mai am in plan oglinzi cu dezaburire si electrice, (oglinzile normale, alea prinse pe usa, din oglinzi de logan)
papamuntz991
21 Feb 2007, 19:47
singura problema pe care o sa o ai cu ceasurile de logan e ca...cele de dacie sunt gradate pana la 180 si cele de logan pana la 220...deci o sa-ti indice mai mult...asta daca nu schimbi si vitezometrul...sper sa nu ma insel...
mad toz
21 Feb 2007, 23:59
are dreptate papamuntz ,te complici prea mult cu cele de logan ,alea au o gramada de becuri pe acolo ,o sa fie greu de tot .
cel care zicea ca imprima pe plexiglass, e o idee buna ,dar vezi sa nu fie plexiglass-u mai gros de 3 mm ca nush daca iti mai intra si negrul care til imprima pe plexi sa nu treaca lumina de la led prin el .
ahyle_blue_eyes
23 Feb 2007, 00:19
Am si yo o problema!Am o nova gti si mi-am facut ceasurile de la bord albe!Lumina vine din spate si.....inainte se luminau doar cifrele.De cand mi-am pus ceasuri albe,lumina se vede nu intocmai placut?!
ce idei imi dati?ca faza cu printarea pe folie de retroproiector nu merge...ca na' ceasurile is albe si cifrele negre.
Buyaka
23 Feb 2007, 09:40
ahyle... asta e problema la ceasurile albe... deranjeaza noaptea, incearca sa pui lumina albastra in spatele ceasurilor sau mult-discutatele LED-uri UV.
Baga niste poze sa vaza si ochiu' nostru cum se vede... noaptea evident...
Numai bine!!!
ahyle_blue_eyes
23 Feb 2007, 10:24
sa incerc sa fac rost de un aparat foto digital.....momentan nu am cu ce sa fac poze
papamuntz991
23 Feb 2007, 19:30
nazbatia mea ,baieti!...sunt cu bordu in pioneze...mi-am montat leduri si acu imi arde siguranta 6...cred ca imi face un scurt prin spate(aproape sigur)...am incercat azi pe sub bord sa izolez dar nimic...trebuie sa dau maine jos iar...si izolat mai bine(caci initial n-am avut banda de izolat ci am izolat cu un scotch de hartie:unsure: si nici nu am izolat toate piciorusele ledurilor) si sa vad ce mai e pe acolo....
ps:am fol 6 leduri de 5 mm de la zexstar...
madendre
23 Feb 2007, 21:55
QUOTE
da acele sunt de logan, nu le-am cumparat pt ca lucrez la uzina
daca tot am ghicit de pe ce masina sunt nu primesc una bonus?
mad toz
24 Feb 2007, 00:58
vroiam si eu sa va intreb ce viteza aveti la 2000 de rot/min in treapta a 4-a ? eu am 60 si am mers in paralel la viteza asta cu o supernova si el avea 70
.
scz de off topic
papamuntz991
24 Feb 2007, 02:49
n-am turometru dar asa stiam si eu la 2000 rpm ai 60 la ora intra 4-a...
ahyle_blue_eyes
24 Feb 2007, 13:17
la fel am si yo la nova mea pe injectie.la 200orpm intr-a 4-a am fix 60 la ora si la 2000 rpm intr- 5 -a am 80 .
Ps: ciudat e faptul ca am mers in spatele unui coleg(care avea un fiat albea din 2006) si in momentul in care yo aveam 70 km /h i-am dat (ca semn) niste flash-uri si l-am intrebat prin tel cat ii indica la vitezometru si lui ii arata 80km/h.Deci?!!Mare enigma!
GYCONE
24 Feb 2007, 13:59
QUOTE(ahyle_blue_eyes @ 24 Feb 2007, 13:17)
la fel am si yo la nova mea pe injectie.la 200orpm intr-a 4-a am fix 60 la ora si la 2000 rpm intr- 5 -a am 80 .
Ps: ciudat e faptul ca am mers in spatele unui coleg(care avea un fiat albea din 2006) si in momentul in care yo aveam 70 km /h i-am dat (ca semn) niste flash-uri si l-am intrebat prin tel cat ii indica la vitezometru si lui ii arata 80km/h.Deci?!!Mare enigma!
Sa inteleg ca unele din Daciile noastre sunt mai sincere decat cele straine
C a t a l i n
24 Feb 2007, 14:03
Nu e chiar enigmă...Vitezometrele de berlină, nova, supernovă funcționează pe un principiu mecanic, cu acel cablu și cu un resort...Acel resort se calibrează greu, și dă erori mari, + sau -.
De la SLZ în sus, vitezometrele sunt electronice, și se presupune că au erori mai mici, și doar în +.
apollo
26 Feb 2007, 14:54
va arat si eu cateva poze cu bordul meu
nu e el prea cine stie ce...dar pentru ceva facut pe fuga..a iesit cat de cat.
ahyle_blue_eyes
26 Feb 2007, 17:48
adica nu e luminat din interior?
ahyle_blue_eyes
26 Feb 2007, 17:50
Le luminezi cu chestiile alea care se alimenteaza de la bricheta????
C a t a l i n
26 Feb 2007, 18:25
În pozele postate sunt luminate din spate, cu ajutorul ledurilor puse în locul becurilor...
Cu cele 2 spoturi montate pe cochilia volanului, ar fi luminat mult mai intens, deranjant cred pentru ochi...
Au ieșit destul de uniform iluminate...Îmi plac!
ahyle_blue_eyes
26 Feb 2007, 19:26
[QUOTE]
Cu cele 2 spoturi montate pe cochilia volanului, ar fi luminat mult mai intens, deranjant cred pentru ochi...[QUOTE]
Atunci pentru ce sunt puse acolo???
ahyle_blue_eyes
26 Feb 2007, 19:37
Pun si yo niste poze cu ceasurile mele albe.
Numa' ca se vad naspa pozele ca batea soarele si erau facute si cu un telefon.
O sa incerc sa fac si noaptea!!!
C a t a l i n
26 Feb 2007, 19:37
Pentru ce sunt puse acolo te poate lămuri proprietarul...
Eu te asigur că acele poze postate sunt cu ledurile montate în spatele bordului...
Am văzut poze și cu spoturile aprinse, de aceea știu
ahyle_blue_eyes
26 Feb 2007, 19:39
Nu de'alta da sunt curios daca as putea sa-mi luminez ceasurile mele(care's albe) cu spoturi din alea
apollo
26 Feb 2007, 21:05
ledurile acelea le pusesem pe cochilia volanului pentru ca inca nu citisem pe forum despre modificarea iluminatului si cum acele erau portocalii se vedeau foarte bine.
acum bordul e luminat din spate de 10 leduri pentru a reda uniformitatea luminii pe ceas.
inainte sa am 10 leduri de 10mm ce ea de la 5000RPM sau de la 130km/h in jos nu se vedea, plus indicatorul de la baterie si restul.
am dat cateva mici gaurele in bord(in spate) si a iesit ce ati vazut.
acum ma bate gandu sa fac albe cesurile dar cu acel albastru imi e ca va iesi prea puternica lumina.
ledurile sunt cu spot(fascicol) si pentru a dispersa lumina in spate am lipit niste foite autocolante de aluminiu(pe post de oglinda)
tot ce a vrea sa mai fac e acel rosu de la turometru.zona critica si trebuie sa fac ceva ca sa iluminez si acele.macar turometrul si vitezometrul.
am facut prostia de am vopsit acele.nu trebuia pentru ca s-au decalibrat.
si am mai observat ceva, ca de cand am pus ledurile acul de la turometru arata cu aproximativ 400RPM mai putin decat realul.
se mai poate face ceva ca sa indice corect?
ahyle_blue_eyes tu in a 4 a la 60km/h ai 2000RPM, ei bine , eu am 1600RPM in a 4 a la 60km/h
cu acele spoturi pe ceasuri albe e foarte deranjant.
atasez poza cu spoturile aprinse.
ahyle_blue_eyes
26 Feb 2007, 21:41
ai dreptate ca nu se vad chiar bine cu spoturi!!
Mi-am vopsit si eu acele foarte discret astfel incat nu s-au decalibrat...adica imi arata aceiasi turatie si viteza ca inainte.Totusi la 200 rpm am fix 60 km/h...asta e nu pot face nimic.Insa cred ca asea ar trebui sa si fie in realitate...deci poate la tine arata prea mult vitezometrul.
Spuneai ca s-a decalibrat turometrul si arata mai putin.ASEA AM patit yo si am desfacut bordu din nou, am scos acul si l-am repozitionat astfel incat sa plece de la zero.il uti cum vrei ala pana iti arata corect .
Bafta in continuare cu cesurile .AU iesit frumoase
apollo
26 Feb 2007, 22:11
mersi.
pai sa mut acul.asta ar insemna ca la revenirea la 0 ar trebui sa indice un 500RPM sau eu stiu.am sa incerc si varianta asta.ma gandesc sa nu fie ceva din el totusi , la preluarea semnalului.
sau mai e posibil ca acul, daca il fortezi putin, sa se miste de la locul lui si eu sa nu fi realizat asta?
ahyle_blue_eyes
27 Feb 2007, 18:46
Nu stiu sigur!Stiu 100% ca am avut aceeiasi problema cand am montat ceasurile albe...si m-am gandit ca am facut-o de oaie, ca am decalibrat acele ...insa l-am scos si l-am pus din nou cat mai corect.....si am pornit motoru sa vad la ce turatie se ridica......Am mai reglat putin si ......gata merge ca inainte!
Ceasurile is ele albeacuma, numa' ca in ceea ce priveste iluminarea lor.....nu prea am multe posibilitati.
papamuntz991
3 Mar 2007, 22:37
deci...mi-am montat pt a doaua oara leduri...inainte am avut 6 leduri de 5 mm in paralel cu o singura rezistenta pe plus...dat fiind ca imi facea un scurt prin spate pe acolo si sarea siguranta...am demontat ceasurile si refacut montajul..acu am 4 leduri in paralel dar cu rezistenta pe fiecare led...dar...in functie de turatia motorului...sunt mai puternic aprinse cand e la relanti si aproape se sting cand accelerez brsuc...e de bine(am citit undeva ca asta ar face si un potetiometru pus acolo...tine sub control tensiunea din leduri ca nu cumva sa se arda)?sau e de rau?
ma fratilor cum aveti voi la 2000rot/min 60 ca nu am inteles, eu cu a patra(a cincea nu am) am 80km/h fara vrajea, dar poate ca e sport nu stiu, si am un prieten cu o berlina in 5 tr si el in a v-a are 80 la 2000rot.acuma nu stiu voi c credeti???
S-au putea sa-ti indice kilometrajul mai mult
papamuntz991
6 Mar 2007, 13:44
sau daca ai umblat la ceasuri...daca acul la turometru e mai greu...poate sa indice mai putin....uniii le vopsesc sau cine stie...
mad toz
6 Mar 2007, 15:02
si eu in a v-a la 2000 de ture am 80
CriSTI68
7 Mar 2007, 10:53
QUOTE(mad toz @ 7 Feb 2007, 21:38)
Uitati ce mia iesit si mie si sunt foarte multumit
ai imprimat pe coala daia transparenta speciala pt toner ??
mad toz
7 Mar 2007, 13:25
adriano am spus si mai sus am printat pe foaie de retroproiector
mester mic
12 Mar 2007, 21:48
Salut,
Pentru cutia de viteze in patru trepte [fara modificari] raportul aproximativ este de 1:3 adica 2ooo rpm = 60km/h, 3ooorpm=90kmph, etc. Este universal valabil, repet, fara modificari.
apollo
14 Mar 2007, 14:38
am mai facut o traznaie de curand.
cred ca am decalibrat si vitezometru si turometrul.
acum imi arata in a 4 a la 2000RPM 62-63 km/h
o fi turometrul sau vitezometrul?
pe langa asta, la pozele care le-am pus mai sus cu bordul, am mai adus o modificare care mie imi place.
de ceasurile de nova de la 5000 la 8000 rpm acolo unde scala e doar o dunga, sau nu stiu cum sa explic am dat peste cu verde flour highlighter la fel am dat si acele si zonele critice de la ceasurile de apa ulei etc.
la viterometru am dat zona dintre 120 si 130 km/h cat si scala care indica 50km/h
am sa pun poze curand.ziua se vede super.noapte zici ca am acele albe, dar cand aprind bordul se vad verde.
sper sa va placa
este cineva din cluj care a schimbat luminile pe bord ?
ahyle_blue_eyes
14 Mar 2007, 22:04
QUOTE(apollo @ 14 Mar 2007, 15:38)
am mai facut o traznaie de curand.
cred ca am decalibrat si vitezometru si turometrul.
acum imi arata in a 4 a la 2000RPM 62-63 km/h
o fi turometrul sau vitezometrul?
pe langa asta, la pozele care le-am pus mai sus cu bordul, am mai adus o modificare care mie imi place.
de ceasurile de nova de la 5000 la 8000 rpm acolo unde scala e doar o dunga, sau nu stiu cum sa explic am dat peste cu verde flour highlighter la fel am dat si acele si zonele critice de la ceasurile de apa ulei etc.
la viterometru am dat zona dintre 120 si 130 km/h cat si scala care indica 50km/h
am sa pun poze curand.ziua se vede super.noapte zici ca am acele albe, dar cand aprind bordul se vad verde.
sper sa va placa
Asteptam cu nerabdare!!!
papamuntz991
14 Mar 2007, 22:24
apollo @ daca ai umblat la ceasuri,la ace la ce mai zici tu acolo...de ce nu ai schimbat si lumina?ca sigur puteai...
C a t a l i n
15 Mar 2007, 10:34
Cine a spus că nu a schimbat și lumina?
Vei vedea în poze...
mester mic
17 Mar 2007, 20:57
salut,
Ledurile alea in paralel ... o singura rezistenta [ de putere mai mare] facea traba buna, ca si fiecare rezistenta in serie cu cate un led. Ceea ce nu inteleg este cum de scade intensitatea luminii led cand accelerezi? La turatii mai mari alternatorul da o tensiune marita [ din cate stiu eu intre 13.5 si 14.4V].
papamuntz991
17 Mar 2007, 22:27
chiar nu inteleg nici eu...si cand apas pe frana se aprind si mai tare...deci cand e consum (ca se aprind si becurile pe frana) mare atun ci se aprind si mai tare...nu-mi explic...si mai am o chestie...ele nu se mentin aprinse...imi fac figuri...cateodata se aprind la maxim alteori stau mai oarbe asa....precizez ca ledul din mijloc nu se aprinde...e intrerupt firul probabil nu stiu...
apollo
21 Mar 2007, 16:44
papamuntz991 uite.
acum trebuie sa fac intr-un fel sa fac poza si sa se cunoasca culoarea acelor.
ele sunt verzi la fel si zonele de care am zis acum cateva posturi in urma.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.