Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ce îmbunătățiri ați făcut DSN-urile voastre?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Imbunatatiri - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146
26-Kbe
@djasu82 esti sigur ca se da acest lac???????.... este adevart ca de doi ani nu am mai facut asa ceva si este posibil sa fi apartut alte substante......
and_rei
deci pana la urma ma duc la baiatu asta sau ma duc eu sa-mi cumpar eu singur niste polish si dau eu.mai mult pt capota vreau.e ... de vrabii uscat pe ea si nu prea se ia + cateva zgarieturi care se vad urat sad.gif
26-Kbe
daca au ajuns la tabla sau chit nu le rezolvi cu polish....pt luciu poti incerca cu ceara solida sau cum facem masinile pt vanzare cif pasta la greu smile.gif))) dar nu te sfatuiesc smile.gif, luceste pentru doua zile si dupa este mata smile.gif
iulian sn2001
QUOTE(26-Kbe @ 27 Feb 2009, 08:47)
Fratilor nu se da cu nici un lac ce aveti ! polisatul se face cu doua produse, o pasta abraziva si o pasta de luciu, dar cine executa lucrarea daca nu stie si incinge vopseaua aceasta va  exfolia dupa un timp destul de scurt, nu va jucati de-a meseriasii ...La final dupa polisare se poate da o ceara de protectie si atat
*



Atentie la ce a spus KBE...Daca nu stii sa dai bine polishul respectiv o sa te trezesti ca se "coscoveste" tot lacul de pe masina.Am vazut saptamana trecuta cum arata.
Eu stiam ca polishul este pentru indepartarea zgarieturilor fine.Daca aveti pe masina vopsea"albastru catifea" nu va apucati de ea de unul singur.Mai bine luati un par gros si mergeti cu masina la un meserias(parul trebuie sa il aveti la indemana pe tot parcursul polisharii).Eu am dus masina la polish in romania si mi-a facut ala toata masina numa zgarieturi circulare.Acum vreau sa o duc si aici sa vad cum iese.Oricum albastru este foarte pretentios la polish.
Daca vrei sa luceasca cumperi ceara....aplici un strat subtire pe toata masina(nu da pe geamuri sau pe kedere) apoi cu o carpa dintr-un bumbac moale o iei la lustruit(efectul este garantat) cool.gif
Relu_GTT
Masina mea e alba si am niste pete pe ea in spate pe haion in spre aripa, din cauza ca se prelinge apa de sub chederu lunetei si niste urme de degete pe la capota si pe la usi, e de ulei ceva ,nu se vede chiar tare doar daca te uiti atent atunci cand e masina curata
Cum le pot curata ?
26-Kbe
Salut @Relu_GT ,
Daca vopseau nu mai are luciu o poti curata cu:
Polish univesal (la cutie mica rotunda)
cif crema
axion pasta
Poate te bufneste rasul dar chiar sunt buni si detergenti astia la ceva smile.gif))))))in afara de spalat vase smile.gif
djasu82
vedeti ca multi poliseaza la flex si daca are turatie mare iese ca dracu trebuie sa fie cu turatie mica... .
Apropo lasand despre vopsea polis oarenoi nu putem sa scurtam schimbarea vitezelor de la maneta sudand inca o bucse de metal peste prima de la schimbatorul de viteza ? E vorba despre Quick-shift . Mie unu nu-mi place ca are alonja mare schimbul treptelor de viteza si vreau sa reduc in 2-3 cm .
melomanuu
polishurile ce le gasiti voi in comert la 10 lei sau cat costa sunt mai degeaba. O sa vezi o mica diferenta la o vopsea care nu are cat de cat luciu. Pentru o polishare mai buna sunt polishuri care contin 2 substante cum s-a mai spus si mai sus. O substanta abraziva care are rol de a scoate zgarieturile mici din lac (exact ca la matuirea unei suprafete inainte de a fi vopsita, unii mai folosesc si pasla in loc de pasta), si o crema care da luciu, aia este crema pe care o gasiti mai in toate magazinele. Se poate polisha si cu flexul, dar cu flex special care are reglare de turatie pentru ca la o turatie prea mare vopseaua se va arde din cauza frecatii. Ce spunea Djasu82 sa dai cu lac pentru protejarea polishului, eu unu nu am auzit de asa ceva si nu cred ca este posibil deoarece lacu ala ca sa adere pe o suprafata trebuie sa pregatesti suprafata aia, sa o matuiesti, sa o degresezi, iar pe polish sigur nu o sa prinda, sau daca o sa prinda o sa se cojeasca. Apoi daca dai cu lac sprey o sa gazezi tot si o sa ajungi la concluzia ca ai masina mai mata ca inainte. Va urez bafta si inainte sa incercati mai documentati-va ca dupaia sa nu va para rau
BoR
Am folosit cu rezultate foarte bune polish abraziv de la Prevent-pentru indepartarea zgarieturilor superficiale.Si nu este scump.Apoi polish de culoare-ofera un luciu deosebit si rezista cam la trei spalari.
smecheras
polish pentru geam stie cineva??
am si eu cateva zgarieturi pe geamul stanga fata provocate de suportul de la cheder si pe parbriz o dunga de la stergator....s-a inclinat si a mers cu plasticul acela pe parbriz...se vede cam urat...stie cineva functioneaza polish-ul pentru sticla sau e doar de reclama?
djasu82
Mai bine atideschide un topic pe tema cu polisatul aici vorbim de imbunatatiri si nu cred ca polisatul intra la imbunatatiri fiindca nu rezista ! Asadar reveniti la subiect !
BoR
QUOTE(djasu82 @ 27 Feb 2009, 18:52)
Mai bine atideschide un topic pe tema cu polisatul aici vorbim de imbunatatiri si nu cred ca polisatul intra la imbunatatiri fiindca nu rezista ! Asadar reveniti la subiect !
*


Polishul abraziv care mi-a rezolvat cateva zgarieturi urate facute de ''binevoitori'' chiar nu are efect temporar.
Tince1290
un ultim offtopic...legat de polishat....

http://www.daciaclub.ro/Polishare-si-cerui...-1-t151-s0.html

de la sectiunea tutoriale...wink.gif...pentru cine vrea sa o faca singur...
K-tlyn
Sambata m-am apucat de montat:
-acea aparatoare pe care Solenza o are la compartimentul unde se afla gura aia de ventilatie; m-am saturat ca atunci cand pornesc climatizarea sa-mi sara in fata bucati de frunze. Cand am cumparat masina, acel compartiment era plin numai de frunze uscate, iar o parte dintre ele erau in stadiu de putrefactie. Am dat o gaura pentru a putea introduce acel furtunas care duce la diuza spalatorului de parbriz, in rest s-a potrivit perfect. Sper ca de acum inainte sa nu mai am frunzulite si fel de fel de crengute. Aeratoarele mele sunt pline de frunze uscate. sad.gif
-am foliat stalpii cu folia trimisa de Titi. Imi pare rau ca nu am fost atent si era cam seara si nu vedeam foarte bine iar intr-un colt am facut o cuta. Deasemenea, are unele mici bule dar vad eu cum le rezolv. Am lipit deasemenea si acele embleme cu "confort" pe lateralele portierelor si aparatorile de praguri la care nu am facut poze.
-nu in ultimul rand am lipit bandourile care mi-au dat mari batai de cap. Am folosit banda dublu-adeziva, alta decat cea originala pentru ca aia pur si simplu nu statea pe tabla. Nu am gasit de culoare neagra si am folosit o banda de culoare alba care sincer, desi e la linie, nu-mi placee cum sta sad.gif M-am uitat ieri la o Solenza si am vazut ca acel bandou e lipit de tabla si nu se cunoaste banda adeziva folosita. Nu prea sunt multumit de ceea ce am facut. Am si acele bucatele mici care se lipesc pe aripa insa oricat le-am slefuit, le-am taiat, nu-mi place sum se aseaza pe aripa si am preferat sa nu le montez deocamdata. Aici ma refer ca ramane un luft de cativa milimetri si nu da bine.
ionut81
salut! cat a costat acea aparatoare de Solenza
puiu82
K-TLYN,usile de solenza au gauri pt. bandouri......de aia se aseaza mai bine.
Nu arata rau,dar se putea si mai bine tongue.gif

IONUT81,gasesti sita de frunze in Vitan si costa 25 ron.
Bafta!
K-tlyn
Eu am dat pe acea sita cu tot cu keder 35 de lei. Mare atentie ca acel keder original de la SN nu merge montat peste sita in caz ca te gandesti sa iei numai sita.
puiu 82, bandourile sunt asezate la linie insa eu sunt nemultumit ca se vede acea banda pe care sunt prinse. am avut grija sa fie montata drept si chiar daca e alba, cu timpul din cauza prafului, a apei de la ploaie si alti factori, se va colora. Inca ma interesez sa vad ce solutie gasesc si poate reusesc sa le montez si mai bine.
saftonel
@K-tlyn merge montat chederul vechi...eu cu manutele mele am facut asta smile.gif
melomanuu
Ieri am facut niste investitii in masina, adica strictul necesar: burduf de planetara dreapta, telescop fata dreapta, bucsele de la bara stabilizatoare, si buji in 4 electrofi bosch F1. Si daca tot am mers la magazin dupa piese m-am interesat de stropitori de logan. Pe aici pe forum se vorbea ca e 7 sau 8 lei bucata, iar mie mi-au cerut 19 lei pe bucata blink.gif
and_rei
QUOTE(K-tlyn @ 3 Mar 2009, 22:50)
Eu am dat pe acea sita cu tot cu keder 35 de lei. Mare atentie ca acel keder original de la SN nu merge montat peste sita in caz ca te gandesti sa iei numai sita.
puiu 82, bandourile sunt asezate la linie insa eu sunt nemultumit ca se vede acea banda pe care sunt prinse. am avut grija sa fie montata drept si chiar daca e alba, cu timpul din cauza prafului, a apei de la ploaie si alti factori, se  va colora. Inca ma interesez sa vad ce solutie gasesc si poate reusesc sa le montez si mai bine.
*




de ce nu iei tu frumusel un marker negru si dai cu atentie pe partea aia alba care se vede blush.gif .eu am facut asa cu stikurile de pe hayon cu Dacia Supernova si seara nu prea se mai vad biggrin.gif
K-tlyn
M-am gandit eu si la asta. Momentan imi concentrez atentia asupra bandourilor care vin montate pe aripile din fata. Oricat le-as taia, nu se aseaza bine. Am tot incercat sa le smirgheluisc, am luat cu flexul din plastic pe dedesubt. Stiu ca aripa de la SLZ e diferita...sper sa reusesc intr-un final.
K-tlyn
Tot eu cu bandourile...cred ca v-am si plictisit. Ieri m-am hotarat sa termin ce am inceput, adica sa montez si bandourile pentru aripile de pe fata. Cu mare greu am reusit sa le potrivesc insa sunt cat de cat multumit ca nu mai este luft intre aripa si plastic, asta bineinteles dupa ce am avut de pilit plasticul ala pana m-am saturat. Am atasat doua poze ca sa vedeti si voi cum a iesit.Am dat cu o solutie de culoare neagra pe banda dublu-adeziva pe care am folosit-o pentru bandouri si parca e mai bine. Am decis sa dau jos folia de pe stalpi care sincer mi se parea ca e cam mult negru pe masina si parca nu-mi placea. Eu cred ca da mult mai bine decat cu folie pe stalpi. Astept de la voi niste sugestii referitor la stalpi.
Relu_GTT
Zici ca e solenza acum
K-tlyn
Am pus bandourile pentru ca mi-a placut modelul si cel mai important la parcari, ele fiind mai late, nu dau cu portiera in usa celui de langa mine sau invers si mai ales pentru prietena mea care mi-a mai julit vopseaua si la alte masini. biggrin.gif
djasu82
parca erau bandouri special pentru super nova ... si cred ca se potriveau de minune .
mihai 83
Bai baiatule,tu ma disperi,ai mereu ceva impotriva...daca omului i-au placut astea ce treaba ai tu?Kiar esti expert in orice???Sau iti dai cu parerea doar de drag???
djasu82
dati una in bot daca esti disperat !
puiu82
Arata bine bandourile.
Cu stalpii, te contrazic,daca iti vei pune folie pe geamuri,o sa colantezi din nou si stalpii.
Bafta!
mihai 83
QUOTE(djasu82 @ 8 Mar 2009, 12:32)
dati una in bot daca esti disperat !
*


Poate iti dau tie una in botul ala de destept!!!Si se scrie "da-ti".Mai invata si apoi mai vb.
K-tlyn
Or fi si bandouri special pentru supernova insa nu cred ca ar proteja portiera ca cele de solenza. Eu am preferat acest tip de bandouri din cauza faptului ca sunt ceva mai late, sunt din plastic (automat sunt si mai usor de montat, nu ca cele din cauciuc) si mi se pare ca ofera o protectie mai buna portierei in caz de lovirile din parcare. Si pana la urma, nu poti sa te ... in gusturile omului. biggrin.gif Am vazut masina unui user de pe forum si mi-a placut asa ca l-am copiat.
Va rog nu va certati, pana la urma fiecare isi da cu parerea. Referitor la stalpi, cred ca ma voi gandi la o foliere atunci cand am sa-i foliez si geamurile. Am in plan asta, insa nu curand. Urmatoarea imbunatatire as vrea sa fie la tripla stanga-spate unde as vrea sa mai montez ina un soclu pentru becul de marsarier ca nu vad nimic in spate noaptea.
djasu82
K-tlyn nu sunt speciale in mare parte sunt identice doar ca nu mai depuneai un efort in plus . De cauciuc am avut eu pe 1310 si cu timpul s-au dezlipit iar dupa aceea le-am dat jos si am ramas cu urme ... am retusat cu vopsea in final.
Mihai83 tineti gura ca nu esti la cocina , daca ai ceva de comentat comenteaza direct la subiect si nu faci aluzie la un usar !
mihai 83
Se scrie "tine-ti gura", prietenul meu atoatestiutor.La cocina poate esti tu.Din cate imi aduc aminte noi doi am mai avut niste discutii in contradictoriu cand te-ai bagat in seama si mi-ai spus ca nu gandesc,asa ca...gura mica.
ionut81
mai baietii nu va mai certati. fiecare face masina asa cum ii place lui nu cum place la unu si altu
djasu82
In fine il las pe dl mihai sa comenteze singur nu ma intereseaza ce spune nu ma afecteaza fiecare cu parerea lui dar nu-mi place sa-mi sara la gat sau sa ma injure .
Revenind la imbunatatiri ca de aceea e forumul si topicul deschis mi-a venit o idee pentru umbunatatirea traseului de admisie cu aer fiindca e prost realizat la super nova si cu siguranta poate sa traga si aer clad inclusiv cu miezerie de la roti.
Asa ca se perforeaza frumos in pastrea de deasupra grile de aer langa radiator si se introduce furtunul de aer in acea zona .pe desupra radiatorului. Cu siguranta consumul de carburant se mai reduce iar accelerarea se imbunatateste fiindca intra aer rece cea ce face foarte bine la motor.
K-tlyn
Pare interesanta ideea. Am sa ma uit si eu maine la masina mai atent sa vad pe unde as putea schimba traseul acelui furtun. Nu stiu de ce a fost asa aiurea pozitionat cand puteau sa-l faca asa inca din fabrica. Probabil nu s-au complicat avand in vedere ca si slz are tot asa pozitionat furtunul respectiv. Vazusem intr-un magazin cu materiale de constructii niste furtune cu raza asemanatoare celui original numai ca era din plastic si mai ales ca se vindea la metru.
turturel
am si eu in plan asa ceva pana ma lamurit un coleg cum e cu aerul constant pe care il trage motorul..de aceea e pozitionat in zona aceea furtunul. acum nu stiu..am sa incerc probabil..si eu ma gandesc la accelelratie si consum. dar va spun..pe mine ma lamurise un coleg cu privire la aerul tras de motor..acum nu stiu mai multe..ii rog pe cei specializati sa spuna ce parere au.
djasu82
cum sa traga aer constant biggrin.gif trage in functie de cum accelerezi tu si asa debitul e variabil. La logan de ce e pozitionat cum trebuie si la alte masini ... loganu 1.4 -1.6-16,16V. De aceea uneori nu trage cum trebuie in coasta ... la 1310 facusem asa desi tragea pe langa radiator dar cand am pus furtun sa traga direct din fata urcam lejer coasta cu a 4 si a 5 panta era de 25-30 de grade. A unde e zona cu mult oxigen nu mai conteaza cum e pozitionat... totusi vine vara iar in bucuresti o sa fie urgie asa ca mai bine eu o sa-i fac asta chiar maine cu repozitionarea filtrului de aer.
turturel
te rog sa pui si poze din timpul procesului daca ai timp sa le faci. treaba asta ma intereseaza. eu ma gandeam la o gura de aer de la masini straine..de la dezmembrari..nu stiu ce marca sau model..dar sa fie una cat mai lunga si ingusta..skoda,vw,etc dupa care o unesc cu furtunul de aer..vad eu cum..sau sami fac eu o gura de aer din pvc extrudat..am la servici..de 2 mm grosime pe care il modelez cum vreau..inca ma mai gandesc. totusi am intrebarea..de ce nu a post pozitionat asa din fabrica? atat la dsn cat si la slz..ca vad ca lgn de 1.4 sa modificat un pic..hm?
asta e intrebarea mea..de ce?
Relu_GTT
Chiar aseara m-am uitat la furtunul filtrului si m-am gandit sa-l pun sa traga aer de pe langa radiator tot in stanga e un spatiu liber acolo si ar trage aer chiar direct de dupa grilajul din bara jos si asa aerul ar intra pe furtun in sus si ar sta si intins furtunul nu va mai fi curbat si nu intra gunoaie pt ca e inclinat in jos
djasu82 Asa cum zici tu e prea mult de munca ,trebe sa tai tabla acolo si sa scurtezi si furtunul ca sa vina drept si ti-ar intra si gunoaie si praf ca furtunul va fi drept si dupa cum am vazut parca nu prea era loc

8 Mar 2009, 19:28:
QUOTE(titiDSN @ 8 Mar 2009, 19:17)
te rog sa pui si poze din timpul procesului daca ai timp sa le faci. treaba asta ma intereseaza. eu ma gandeam la o gura de aer de la masini straine..de la dezmembrari..nu stiu ce marca sau model..dar sa fie una cat mai lunga si ingusta..skoda,vw,etc dupa care o unesc cu furtunul de aer..vad eu cum..sau sami fac eu o gura de aer din pvc extrudat..am la servici..de 2 mm grosime pe care il modelez cum vreau..inca ma mai gandesc. totusi am intrebarea..de ce nu a post pozitionat asa din fabrica? atat la dsn cat si la slz..ca vad ca lgn de 1.4 sa modificat un pic..hm?
asta e intrebarea mea..de ce?
*


La logan grila din fata radiatorului e mult mai mare si au putut pozitona gura de admisie deasupra radiatorului
djasu82
Nu tai tabla de loc am pus tubul desupra tablei ca sa vada tot poporul , tubul intra sub tabla , ai loc intre tabla si radiator. Ideea e ca trebuie perforat din plasticul grile cel putin 5 cm lungime ca altfel obtureaza admisia de aer din cauza capotei. Si eu spun ca din cauza capotei nu s-a montat sa traga pe acolo aer . Eu am renuntat si la furtunul acela clasic facut dintr-un material texil si un arc din plastic ... Am mai pus poze cum am fact cu acel furtun din aluminiu gen cum sunt la hote numai ca asta era cu diametru mult mai mic . A pai l-am si scurtat pntru o admisie si mai buna nu e recomandat ca tubulatura la admisie sa fie lunga se admite doar la cele turbo.
mihai 83
QUOTE(djasu82 @ 8 Mar 2009, 17:56)
In fine il las pe dl mihai sa comenteze singur nu ma intereseaza ce spune nu ma afecteaza fiecare cu parerea lui dar nu-mi place sa-mi sara la gat sau sa ma injure .
Revenind la imbunatatiri ca de aceea e forumul si topicul deschis mi-a venit o idee pentru umbunatatirea traseului de admisie cu aer fiindca e prost realizat la super nova si cu siguranta poate sa traga si aer clad inclusiv cu miezerie de la roti.
Asa ca se perforeaza frumos in pastrea de deasupra grile de aer langa radiator si se introduce furtunul de aer in acea zona .pe desupra radiatorului. Cu siguranta consumul de carburant se mai reduce iar accelerarea se imbunatateste fiindca intra aer rece cea ce face foarte bine la motor.
*


Nu te-am injurat.
iulian sn2001
Despre bandouri.....felicitari.Despre stalpi cred ca aratau bine negri.
Despre furtunul de la admisie aer pare ok(dar nu o sa intre mai mult praf daca il pui in fata?)
Despre mihai83...daca ai fi fost util pe forum macar 3% din cat este Asu te mai credeam dar nu am vazut nici un post de-al tau care sa ajute.
Nu te obosi sa ma injuri sau sa ma ameninti(ex. poate iti dau tie una in gura) ca nu dau curs. wink.gif
Maskatu
Interesanta idee djasu. Daca reusesti pune niste poze cu produsul finit sau chiar cu montajul. Eu azi am inceput sa izolez tevile de la aerul conditionat cu izolatie pentru tevi de cupru (buretele acela) si cu soricei de plastic multi.

Se pare ca bucata de 2 metri cumparata nu mi-a ajuns si mai imi trebuie inca o bucata (se se vand decat cate 2 metri). Cred ca intra cam 3 metri liniari de izolatie. Sper sa nu am probleme cu caldura... adica doamne fereste sa se incinga prea tare dar avand in vedere ca e pentru tevi de cupru, iar cele cu apa calda ajung la multe multe grade... si sunt facute special pentru asta, nu cred ca ar fii o problema.

Am vazut multi colegi care au facut cu buretele asta. Acum sper sa nu fie doar placebo si chiar sa aibe un cat de cat mic efect. Macar un grad- doua mai putine si tot ar fii bine...

Si ma gandeam ca pentru o izolare si mai buna sa bag pe tevi power tape dar mi-e sa nu se incalzeasca prea tare.... ce ziceti?
djasu82
Ideea era de mult gandita dar nu m-am uitat atentla capota cum se inchide , de gaurit capota nu vroiam sau si nici de perforat in compartimentul de admise aer de la aeroterma.
eXistenZ_Tg
O intrebare , sant si eu interesat de badourile de solentza , cam cat costa , si am intzeles ca se monteaza mai greu pe sn cine are poze cu ce se smirgluieste , modificarile facute lor pt o prindere eficienta si are poze sa puna pe topic sau pv , o a doua intrebare , as vrea si eu sa modific traseul de la furtunul de aer cum se arata pe forum , initzial am vrut sa montez filtru sport exact acolo unde se inbina cel actual cu corp clapeta sau cum ii zice dar nu cred cas este asa de eficient , as vrea totusi sa il montez in fatza la radiator pacolo , cine are idee cum se poate monta cel mai bine cred ca djasu el ma poate sfatuii cel mai bine unde l-as putea monta sau cine stie , sa ma anuntze pe forum sau pm
iulian sn2001
Poti sa pui filtru de aer sport direct pe clapeta.Si ca sa dea rezultate maxime ii poti pune o priza de aer activa pe capota.Priza de aer nu costa foarte mult dar va trebui sa tai din capota(lucru de care multi se feresc)
K-tlyn
Bandourile de la portierele din fata se potrivesc fara nici o problema, la portierele din spate trebuie facute mici modificari in sensul ca trebuie smirgheluite putin. Problema cea mai mare e la aripile din fata care nu sunt asemanatoare cu cele de slz pentru care au fost proiectate bandourile. Acolo a trebuit sa le pilesc cu flexul. Trebuie mare atentie pentru ca e mai greu, insa nu imposibil. Pe tot setul de bandouri am dat undeva la 170 lei. Din fabrica vin cu o banda dublu-adeziva de culoare gri inchis. Ideea e foarte buna insa problema e ca nu se lipeste asa bine de tabla asa ca sfatul meu e sa le dezlipesti si sa cauti o banda dublu-adeziva mai de calitate. Eu la ale mele am folosit o banda de culoare alba dar cauta poate gasesti de culoare neagra. Da mai bine. Cauta la bursa ca era un user care cerea 130 lei pe bandouri si din cate am inteles de la el, pretul nu e batut in cuie.
djasu82
Filtru sport are eficienta doarla zgomot si atat la motoarele noastre ... daca era motorul facut in asa fel ca pe fiecare admisie sa existe cate o clapeta de acceleratie atunci se merita un filtru sport cu traseu redus. Am avut pe daciea 1310 si facea un zgomot turbo si cam atat.
Daca tot vrei sa montezi un filtru sport il montezi in fata radiatorului dar iti trebuie un filtru sport plat ca sa aibe loc in asa fel aerul o sa intre si prin filtru si pein radiator direct frontal. In rest gaurire de capota cea ce nu e frumos.
Azi nu am avut timp sa-l modific m-am ocupat sa dau cu compozitia vaselina si ulei pe sub aripa dreapta fiindca acum o luna am fost si eu un pic lovit ma rog o mica induietura ... Oricum nu a prins rugina dar am fost precaut . Maine daca e zi frumoasa ma apuc de treaba voi cauta un alt tub de alumini cu diametru un pic mai mare si rezolv treaba.
In ultima instanta ramane tabloul de bord biggrin.gif l-am ficxat in interior cam greu ca a trebuit sa decupez din butonul care comanda farurile dar a mers... In final ramane sa fac masca sa vad din ce , voi merge ori pe fibra de sticla + inataritor sau daca nu din tabla. V-am spus am vrut sa cada perfect asa cum e tabloul de super nova si sa vezi frumos cadranele.
ti3sto
QUOTE(djasu82 @ 9 Mar 2009, 18:38)
Azi nu am avut timp sa-l modific m-am ocupat sa dau cu compozitia vaselina si ulei pe sub aripa dreapta fiindca acum o luna am fost si eu un pic lovit ma rog o mica induietura ... Oricum nu a prins rugina dar am fost precaut .
*



asta e reteta anti rugina biggrin.gif dar daca am un pic de rugina pot sa dau cu smilgheru si dupaia cu grund si dupa ce se usuca cu vaselina + ulei sa nu mai stea apa acolo?biggrin.gif
djasu82
asa am facut si eu ieri ... nu i-am dat cu grund ci cu sprit chit la spray , pe interior nu era afectat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.