Comangabriel40
8 Feb 2015, 14:40
Da ma refer la semnalele dupa aripi acelea mici care stock sunt portocalii.Acelea merg dupa solenza?
Maskatu
8 Feb 2015, 17:47
Solenza parca are gaura in aripa unde-i farul. Dar ti-am spus ca gasesti la fel ca ale tale dar transparente si arata foarte bine.
Comangabriel40
8 Feb 2015, 19:12
Salut Maskatu unde gasesc mai exact semnale clare de supernova?Tu de unde ai imi dai si un link si pune o poza si cu ale tale sa vad cum vin multumesc pentru deranj.
Maskatu
8 Feb 2015, 21:17
Piese auto. Eu le am de 4-5 ani.
Comangabriel40
9 Feb 2015, 13:50
Maskatu pe internet undeva nu găsesc semnale?
donlucyan
9 Feb 2015, 16:56
Nu cred ca iti este atat de greu sa cauti pe net..sa vezi daca se gasesc.
Uite aici....http://olx.ro/oferta/vand-semnalizator-aripa-dacia-supernova-ID21amW.html#b06883fd46
Poti cauta si pe la magazinele de piese auto si vezi poate gasesti.
Arata umpic mai bine cu ele pe masina..uite la mine nu e cine stie ce dar e ok fata de cele galbene.
ORIJINAL21
9 Feb 2015, 20:19
Sau poti cauta in anunturile mele cu dezmembrarea novei...
Semnale transparente cu leduri portocalii....
puiu82
10 Feb 2015, 12:41
Comangabriel40
10 Feb 2015, 12:55
Daca merg puse de golf 4 fara modificari e foarte ok imi plac mai mult cele de golf 4
Maskatu
11 Feb 2015, 22:14
O sa iti treaca dupa ce vezi pretul.
Comangabriel40
12 Feb 2015, 13:52
Cat pot fi 2 semnale de aripi de golf 4?
gygyscafes
12 Feb 2015, 15:29
Comangabriel40
12 Feb 2015, 15:49
Nu sunt scumpe la 9,99 lei ambele este chiar foarte ok.Ma bate gandul sa cumpar supernovei o grila de frunze cum are solenza se pune greu ce implica?Si as mai vrea sa i fac rost de un eleron de clima rosu si sa il pun pe hayon dar nu as vrea deloc sa dau gauri sa il prind nu se poate lipi cu ceva nu exista nici o solutie vreun silicon ceva?Si e greu de trecut firul de la lampa de frana de la luneta la aia dupa eleron?
indrecan_calin
13 Feb 2015, 09:22
Eu am montat pe solenza eleron de sn si nu ai cum sa tragi fir la stopul de frana fara sa gauresti haionul. Deci tot la gauri vei ajunge plus ca daca se va rezema careva de el si nu-i prins bine ramai fara el
) nu-mi spune ca nu se va atinge nimeni de el, ca ciobani sunt destui
ca bine le zici caline
Comangabriel40
17 Feb 2015, 19:20
Revin cu o îmbunătățire mica dar cu cauze foarte bune motorului.Am schimbat filtrul de aer si cel de benzină deoarece nu mai trăgea masina cum trebuie de loc acum e alta mașină trage foarte bine.Filtrul de aer era înbacsit de mizerie dar și compartimentul lui era plin de noroi,filtrul de benzină nu cred ca a fost schimbat niciodată era original renault ce credeți poate rezista un filtru 95.000km și 13 ani?
Maskatu
17 Feb 2015, 20:00
QUOTE(Comangabriel40 @ 12 Feb 2015, 15:49)
?Si as mai vrea sa i fac rost de un eleron de clima rosu si sa il pun pe hayon dar nu as vrea deloc sa dau gauri sa il prind nu se poate lipi cu ceva nu exista nici o solutie vreun silicon ceva?Si e greu de trecut firul de la lampa de frana de la luneta la aia dupa eleron?
Pai cum ai vrea sa tragi firul din punctul a in punctul b fara sa se vada? Fara gaura nu ai cum. Daca nu ma insel sunt 4 gauri. Trei pe tru prindere si una pentru alimentarea stopului.
QUOTE(Comangabriel40 @ 17 Feb 2015, 19:20)
Revin cu o îmbunătățire mica dar cu cauze foarte bune motorului.Am schimbat filtrul de aer si cel de benzină deoarece nu mai trăgea masina cum trebuie de loc acum e alta mașină trage foarte bine.Filtrul de aer era înbacsit de mizerie dar și compartimentul lui era plin de noroi,filtrul de benzină nu cred ca a fost schimbat niciodată era original renault ce credeți poate rezista un filtru 95.000km și 13 ani?
Astea nu sunt imbunatatiri. Sunt consumabile. Filtrul original poate rezista mult pentru ca are carcasa metalica spre diferenta de cele actuale care sunt cam toate din plastic dur. Mie mi-au crapat doua din cauza presiunii dupa 1-2 ani si nu foarte multi km. Se gasesc si de metal dar mai greu. Pana si boschul este din plastic.
Daca a stat atata timp exista riscul sa nu mai filtreze corect si sa actioneze mai mult ca un dop.
Filtrul de benzina cu care a venit din fabrica era tot din pastic. Conform carnetului de intretinere, se inlocuieste la 20000km.
Eleronul nu il poti fixa fara a gauri haionul. Il poti lipi cu silicon, dar risti sa-l pierzi pe drum. Pentru firul stopului la fel, e necesara bormasina.
Comangabriel40
17 Feb 2015, 23:18
Filtrul de benzina initial il cumparasem din plastic dar cand a vrut mecanicul sa il monteze pe masina si s-a alimentat cu benzina curgea pe la lipitura si am fost si am cumparat unul de tabla.Primul era marca brecknerr germany iar al doilea este QWP am inteles ca tot germany.Tot azi am schimbat si radio casetofonul vechi si obosit vai mama lui cu un cd player sony avut de tatal meu dupa alta masina si dat jos la vanzare si am legat si boxele dupa polita portbagajului ca aveam si doua boxe dar erau de efect nu aveau firele bagate acum sunt bagate se aude decent.Revin maine cu poze la cd player.
sorin1983
17 Feb 2015, 23:37
breckner sunt niste jeguri probabil chinezesti... qwp e ambalator preponderent china
oricum mult peste breckner
Comangabriel40
17 Feb 2015, 23:45
Nu stiu ce sa spun despre breckner dar pe cutie scria cu rosu si negru breckner germany peste tot.Oricum este bun si qwp asta este oricum se simte diferenta.
sorin1983
17 Feb 2015, 23:51
eu zic sa nu spui nimic ci sa asculti ce spun altii mai prosti.
Maskatu
18 Feb 2015, 02:08
Breckner a? Am luat si eu rulmenti breckner. 50 lei bucata. Dupa o luna si cateva sute de km i-am dat jos ca fluierau mai tare ca aia originali care aveau 100 mii km . Luati... luati breckner.... firma buna.
puiu82
18 Feb 2015, 02:11
Auch!
asta a durut
Crede-ne pe cuvant.....Breckner si Germania... 'aceste cuvinte ne doare'!
Bafta!
Maskatu
18 Feb 2015, 07:26
Din pacate la noi ajung chinezariile nu cele nemtesti.
Comangabriel40
18 Feb 2015, 11:41
Deci brekner germany este la mișto scris pe cutie.Acum nu mai am bruckner am filtru qwp la benzina iar la aer este mann.Voi cat spuneti sa le las este bine 15.000 cel de aer iar cel de benzină 20.000?
Maskatu
18 Feb 2015, 19:55
Filtrul de aer se inlocuieste la fiecare revizie de ulei adica la ~10.000 km. Filtrul de benzina la 15 mii, maxim 20. Daca ti s-a fisurat cand il montai iti dai deama ce bun era.... exact asta am patit eu cu doua filtre. Crapau la lipitura dar asta dupa 15-20 mii.
Despre qwp nu am auzit macar o data si as putea spune ca am luat destule piese de diferite marci in ultimii 7 ani. Nu stiu de la ce magazin cumperi tu piese...
Ps pe ce baza spui ca este filtrul "qwp" bun ? Doar pentru ca nu a curs ca cel din urma?
La ce ai simtit "diferenta" ??
Comangabriel40
18 Feb 2015, 21:26
Am inteles o sa il schimb peste 10.000 pe cel de aer.Despre filtrul qwp spun ca este mai bun adica este facut din tabla si tine mai bine nu curge ca cel de plastic.Diferenta se simte adica in modul cum trage masina acum cu noile filtre merge mult mai bine ca si cu cele vechi.
Nici cel din plastic nu curge, daca este cel de origine. Eu numai din acesta am folosit, fara suirprize neplacute.
Comangabriel40
18 Feb 2015, 21:33
Am inteles insa mai bine am luat de tabla sa termin cu frica.Mai am o intrebare la voi filtrul de ulei cum imi pot da sema daca e original sau nu ce trebuie sa scrie pe el?Ca am o banuiala ca si ala e original.
Renault Purflux(in general de culoare albastru inchis). Codul ar fi 7700274177.
Comangabriel40
19 Feb 2015, 20:33
Am inteles o sa ma uit cand am timp si ce scrie pe filtrul de ulei.Desi am o banuiala ca ar fi original din fabrica.
10tacl3
19 Feb 2015, 20:49
Cum drq sa fie ala original din fabrica
) Cati ani ai man?
Comangabriel40
19 Feb 2015, 20:53
Am 16 ani si doar am presupus si eu nu am dat cu parul nimanui asa ca nu trebuie sa sari asa.Am montat ieri un radio cd sony cred ca are si mp3 luat cu 100 lei dupa internet merge foarte bine,dar caut daca se gaseste sa pun in jurul lui o rama sa nu se mai vada asa urat ca se vede locul gol de la casetofonul vechi si se misca cel nou.Se gaseste o rama ceva pentru el?
sorinnx2
19 Feb 2015, 21:21
Casetofonul nou a avut o rama fix pentru ce vrei tu , (l-am avut si eu playerul asta ) presupun ca trebuie sa cauti in targ o rama pentru el .
Comangabriel40
19 Feb 2015, 21:31
Pe internet nu gasesc o rama pentru asa ceva?
catalinski
19 Feb 2015, 21:48
Sa cam ales prafu in ultimul timp de topicul asta....nu credeti?
Parca trebuia postat aici doar imbunatatirile,venit cu imagini etc...
Maskatu
19 Feb 2015, 23:00
L-a stricat cu brio junioru'.
Omul ii da un deget si el vrea toata mana.
catalinski
20 Feb 2015, 14:38
O mica imbunatatire.
Am impresia ca pompa de apa nu poate face presiunea necesara.
https://www.youtube.com/watch?v=kEoKMbJjZu8
Comangabriel40
20 Feb 2015, 17:04
Foarte faine duzele tip perdea cat au costat si de la ce mașină sunt?Se montează greu?
bogdandsn
21 Feb 2015, 01:45
Eu le am de aproape 2 ani, au fost 15 lei in vitan da le gasesti cam la orice magazin de piese sunt de logan 2 si trebuie taiat un pic ghidajul cu un kutter.
Maskatu
21 Feb 2015, 06:40
La super nova cele de logan 2 nu sunt suficient de departate incat perdeaua de apa sa ajunga la unghiul optim. Am avut si de logan 1 si sincer erau mai ok pentru ca se puteau regla. Astea nu le poti regla....
Pompa de apa face fata la ambele variante. Eu am ramas cu cele tip perdea . In orice caz atat cele de logan 1 cat si cele de 2 stropesc de 10 ori mai bine fata de jegurile din fabrica care aveau un "jet" similar cu cel al unui bebe care face pipi.
catalinski
21 Feb 2015, 13:47
Cum le-ai facut sa bata mai sus?
In clipul meu imi par ca bat prea jos.
Maskatu
21 Feb 2015, 17:49
Doar cele clasice se pot regla. Cele tip perdea sunt turnate incat sa bata la fix pe logan.
catalinski
21 Feb 2015, 18:45
Ma refeream cum le-ai ajustat tu pe cele tip perdea sa bata bine la noi pe dsn,ca daca le pui exact cum vin ele bat prea jos.
gabriel.bv
21 Feb 2015, 23:47
@catalinski: verifica T`ul de dupa pompa de apa, e posibil sa fie obturat la partea din spre vasul lichidului de parbriz.. costa undeva la 1.5-3 lei acel teu
Maskatu
22 Feb 2015, 09:58
QUOTE(catalinski @ 21 Feb 2015, 18:45)
Ma refeream cum le-ai ajustat tu pe cele tip perdea sa bata bine la noi pe dsn,ca daca le pui exact cum vin ele bat prea jos.
Nu le-am ajustat in nici un fel pentru ca nu am cum... cum le infigi in capota asa raman. Mie imi bat undeva pe centru. Sunt ok. Cat despre presiune, poate ai si pompita dusa. A mea a crapat acum un an doi. Am desfacut-o de curiozitate si era mega ruginita in interior. Am luat una noua la 15-20 de lei si merge struna.
catalinski
22 Feb 2015, 14:47
Vrei sa spui ca la tine au mers fara sa le ridici de bot?
Eu cand le-am pus simple bateau prea jos,sub stergator si ca sa bata mai sus le-am ridicat botu nitel cu o garnitura de cauciuc.
Ai putea sa faci si tu un mic clip sa vad cum stropeste la tine ca sa imi dau si eu seama daca trebuie sa cumpar alta pompita?
imi poate spune si mie cnv unde gasesc, e greu de montat cuiul asta si chestia din dreapta ? nu ma pricep nu dati cu pietre
) sunt din buc, daca e cineva care ma poate ajuta? m-am saturat sa arunc hayonul din pod sa se inchida.. si + de asta se prelinge si apa pe ce am eu acum ( ceva cu niste pini.. 6 parca, revin maine cu o poza cu ce am eu.. so plz help!
Maskatu
24 Feb 2015, 07:50
Stiu ce ai tu, nu este nevoie de poze. Ai sistemul vechi de prindere, plus cuiele aferente prin care trece curentul pentru dezaburire, stop eleron si lumini numar.
In primul rand daca renunti la cuie, trebuie sa tragi cabluri din masina in eleron. Adica tragi cabluri de jos de la acele talpici, prin portbagaj si apoi sus spre eleron. Super novele care au sistemul nou, au un burduf de cauciuc similar celor dintre stalpi si usi. Este amplasat in partea stanga spre coltul eleronului.
Insa nu asta ar fi marea problema. Nu sunt foarte sigur ca prinderea model mai nou se poate monta fara a da vreo gaura. Este posibil sa fie necesare alte gauri. Plus de asta la sistemul nou exista un cui mare sus, care se pupa cu chestia careia i-ai facut tu poza din stanga prinderii. Si din cate imi aduc aminte sistemul nou are un microswitch care se activeaza cand deschizi hayonul, pentru a aprinde lumina in spate.
Eu unul am pus cheder de solenza, care este mult mai maleabil. Si am mutat mai jos acel cui de care se agata broasa hazonului, astfel incat daca ii dau drumul de la 30+40 cm sa se inchida. Si nu mai am probleme. Cand am luat masina hazonul nu statea bine pe pozitie. Din cauza chederului vechi care are aceeasi maleabilitate ca si lemnul, si din cauza faptului ca prinderea de jos era fixata prea sus.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.