Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vw Touareg - The Battleship
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86
madhorsefuzzy
QUOTE(argon @ 20 Feb 2018, 11:14)
Acu ati ajuns la coborari in teren? Asta nu e masina de offroad.Dar in Bucuresti e perfecta.
Am senzatia ca nici Leguma mea nu e masina de offroad. Si Bucurestiul ii da batai de cap ...

@YRX: astept imbunatatirile. wink.gif
Diac
La capitolul taxe, impozite si RCA cum sta Gneisenau asta acum? Ca oricum va mai veni si noul impozit anual. Plus taxa de Bucuresti daca e cazul.

P.S. Putem intra si in cuirasate germane din Primul Razboi? ca pe cele din al doilea le-am cam epuizat.
einstein1984
prinz eugen mai este...
YRX
Iar incepeti, ai ? mad.gif

Deci:

Impozit 900 si ceva de lei, platit 800 si ceva. RCA cu 50 de lei mai mult ca la Logan, B8.
Daca baga Firea / Gratiela / Viorica vreo taxa in plus pe langa @#$%^&^ le dau fix nimic. Il vand si-mi iau un V10 pe Bulgaria, fac Dpf off, Egr off si ma plimb pe langa primaria ei si a lu' barbat-su. Sau mai bine Aro 244 istoric. Oricum, nu cred ca mai apuca vacile astea iarna viitoare nebagate in puscarie. Plm, grecii mergeau in Atena cu camionete Mazda din 70, sa-si faca omu' treaba, sa creasca PIB-u. Tot zidaru, tot mesteru erau cu sculele in spate si o frecau pe la Acorpole.
Oricum este E4, platesc mai putin la asta decat la Logan. Daca reduc impozitul anual ce iau pe mere dau pe pere probabil. Vom vedea.


Argoane, sa mor io daca te mai inteleg, sunteti mai multi care postati de pe acelasi cont? De drumuri lungi nu e buna, de oras nu e buna, de teren nu e buna...

Einstein, nu are assisturi din astea moderne, e masina barbateasca.... biggrin.gif ... din-nainte de marea pisdificare... biggrin.gif

Da lasati prostiile ca vreau cauciucuri.

Nokian Weatherproof C A 69db
BFG urban terrain C C 72
Continental croscontact lx sport B C 72

100 de lei in plus nokian/continental

Argumentat....
andreig1982
ala-i heavy cruiser, nu battleship smile.gif
la un loc cu Admiral Hipper, Blücher, Seydlitz si Lützow

20 Feb 2018, 14:49:
eu as mai adauga pirelli scorpion verde
le-am vazut pe un discovery la treaba prin noroi si n-au avut nici o greata
altfel Continental croscontact, cred ca am vazut cu totii ce face un duster cu ele

Agrig
QUOTE(YRX @ 20 Feb 2018, 13:41)
De drumuri lungi nu e buna, de oras nu e buna, de teren  nu e buna...

*



Masina este comoda si se comporta perfect la drum intins, in oras ai vizibilitate foarte buna, in teren ai reductor, ala e baza unei masin de teren, il are? e masina de teren!
Nu`i de frecat zilnic da` poate!
Nici Patrol-ul n`are hill ...si e masina de teren.
madhorsefuzzy
QUOTE(YRX @ 20 Feb 2018, 13:41)
Da lasati prostiile ca vreau cauciucuri.

Nokian Weatherproof C A 69db
BFG urban terrain C C 72
Continental croscontact lx sport B C 72

100 de lei in plus nokian/continental

Cu insonorizarea cum sta Battleship-ul? Eu as merge pe aia 69 de dB. 3 dB se simt cu orice insonorizare si de la primul drum.

Clasa de aderenta am subliniat-o pentru ca e si aia acolo: A vs. C inseamna 8m mai putin pe ud. Adica un Battleship si ceva in plus sau in minus. smile.gif

Alte argumente nu am. biggrin.gif

Asadar Nokean +1. smile.gif


bucatzel
QUOTE(YRX @ 20 Feb 2018, 13:41)
De drumuri lungi nu e buna, de oras nu e buna, de teren  nu e buna...
*


Incepi sa intelegi tongue.gif
einstein1984
Nu e a lu Argon, de aia nu e buna, ca daca era...
Vrei gume din astea de oras pe masina cu reductor? Fii barbat si ai BFG ATuri, tin destul de bine la uzura, merg ok si la zapada si sunt vis pe coclauri. Problema e zgomotul, ca nu e espero.
Filtrul ala de particule are sonde inainte dupa?
Agrig
Pe astea M/S all the way and all the time!
Victorine
Pentru ca s-a mentionat Pirelli Scorpion Verde, eu m-as feri de ele dupa ce am vazut bucati lipsa din crampoane, pe Santa Fe si pe Landrover Discovery Sport la cumnatul meu. A trecut la Falken si a fost multumit pe amandoua.
YRX
Bai, as merge pe niste cauciucuri normale pentru moment.
Imi facusera cu ochiul Yokohama Geolander, nu stau ele prea bine la EU Label, dar americanii erau incantati, plus ca le mai si garanteaza si 60.000 de mile. Am vazut teste cu ele, ce mai, bune off road, zapada etc.
Dar au vreo 4-5 kile in plus si profil "rontaitor", cred ca o sa ma enerveze pe highway la vara. Si rahaturile alea de General grabber pe care le am pe spate se cam aud si sunt destul de tocite. Asa ca am zis ca imi iau un all season bun si daca se va necesita altceva mai fac rost de un set de jante si vad atunci.
Pirelli sunt mai scumpe, ca si Falken, fara performante notabile. Continentalurile in afara de lx sport au E la consum, Dunlop grandtrek asisderi, Goodyear sar de 700 de lei.
Ma enerveaza ca n-am vazut pe viu BFG-urile alea

Dpf ul are 2 sonde in el parca.
AR-18-MOS
QUOTE(marksman @ 19 Feb 2018, 11:50)
Cat platesti statului ca sa te lase sa beneficiezi de masina cu motor de 2.5l ?
*


Aprox. 950 lei, daca te grabesti. La 3.000cmc platesc mai mult decat dublu.
marksman
QUOTE(AR-18-MOS @ 20 Feb 2018, 15:59)
Aprox. 950 lei, daca te grabesti. La 3.000cmc platesc mai mult decat dublu.
*


La 3000 cmc din auzite e 2500 de lei. N-as da statului banii aia nici daca n-as avea in ce sa-i bag.
cj98czh
La Tuareg anvelopele nu tin mult .. ia care scrie ca te tin mai mult ..
Solon
yrx, arunc eu yokohama geolandar la 90000 km. Nu chiar moarte, dar destul de tocite.
Dar si pretul e pe masura. De zgomote si consum, nu stiu, nu ma intereseaza. Dau muzica mai tare. Iar la consumul tau, pe bune?
cristic1982
Nu lua continental, sunt slabe ca prestații și cauciucul îmbătrânește repede.
Poți merge pe nokian/ michelin pt allseasons, sau pe cooper/yokohama pt allterain (bfg urile sunt scumpe și mulți sunt dezamăgiți de ele).
YRX
Yokohama sunt mai ieftine cu 50 de lei decat Nokian, dar parca nici nu dau bine pe masina, sunt mai de Jeep Wrangler.
Ce dracu' ma, baetzii pun jante de 20 cu 40 talon si eu iau pe astea de TAB? laugh.gif
cristic1982
Atunci nokian weatherproff sau michelin crossclimat.
dizzy
Michelin Crossclimat si scapi de grija roatelor de iarna.
bion
Se cam aduna facturile. blush.gif Asta e cand iei autobuz sh.Pare totul ok si cand incepi sa bagi manca ca un concasor.Dar pe banii lui face omu ce vrea . biggrin.gif
b06fcn
Mie nu mi se par mari cheltuielile...din cate vad masina e in "working order" acum si ar mai fi de dat 1000 de euro pe gume. Atat a dat si Tata la Toyota, pe o dimensiune rezonabila pe 17, in plus, din ce vad au fost 700 de euro pentru revizie si punere la punct a masinii, ceea ce nu mi se pare un capat de tara.
Daca nu as fi vopsit Leguma si nu aveam alte planuri pe termen mediu si lung, care sper sa se materializeze la un moment dat intr-un Land Cruiser nou, dadeam Leguma si luam si eu una din asta pentru concedii si naveta...
madhorsefuzzy
Nevasta vrea X5 si daca nu sunt bani ... macar o Mazda CX5. Sa se termine in X5. radmasa.gif

Eu nu vreau suv/jeep/etc.

QUOTE(bion @ 20 Feb 2018, 20:44)
Se cam aduna facturile. blush.gif Asta e cand iei autobuz sh.Pare totul ok si cand incepi sa bagi manca ca  un concasor.Dar pe banii lui face omu ce vrea . biggrin.gif
*

Nea Bioane cat costa un set de gume pentru un Duster nou? Da pe 17" nu pe 16".
YRX
Acu' ce sa zic, masinile cam cer bani, mai multi sau mai putini.
La inceput am mai mult de bagat, ca vreau sa rezolv tot, dupa aia poate se mai potoleste.
Si in Logane am bagat bani, am mai facut economie cu Vitan-ul, ca daca era sa compar toate cu factura se aduna mult mai mult. Nmai caseta de directie, am dat 600 de lei pe una noua, cat este oficial? Plasticele iar le-am cam luat la 20% din pretul oficial, ca altfel aveau acelasi pret cu Touaregul, etrieri la 100 de lei perechea etc.
Toti din Bucuresti stiu treaba cu Vitan-ul duminica, e locul de intalnire.... biggrin.gif

Bre, ia-i si tu un X6, sa-i arati ca o iubesti... wub.gif
pishky
multi kmP fara brobleme

QUOTE(YRX @ 20 Feb 2018, 17:55)

Ce dracu' ma, baetzii pun jante de 20 cu 40 talon si eu iau pe astea de TAB?  laugh.gif
*




am dat pe cayene 295/35/21 continental (seturi separate de vara de iarna - conti ambele).
deci baietii pun 21 nu 20.

ca motor platforma - am inteles de la un alt posesor de pfuareg ca 2,5-ul e decent de eftin de intretinut (fix ce ziceai tu suspensie etc, si discuri, rulmenti care nu vin cu juma de masina cu tot etc).

2,5 si relativ putini cai - hm..... ma plimb cu un 2.0 de vreo 200 cp si un 2,5 de 100 cp - dar generatii si utilizari tinta diferite.

cat despre prioritatea de gipan - e un fel de instinct de conservare.
sunt utilizator de rabla mare si veche => ma feresc toti in trafic radmasa.gif
qazq
Continental ATR.
bion
QUOTE(madhorsefuzzy @ 20 Feb 2018, 23:18)

Nea Bioane cat costa un set de gume pentru un Duster nou? Da pe 17" nu pe 16".
*


Nimic ca sunt noi biggrin.gif
Io ma uit la vecinii mei de palier posesori de touareg un v10 cu ceva vechime si un v6 de freo patru ani. Baietii sunt f. bazati dar unu o tine pentru sarbatorii CO. Mai are doua golf pentru toata ziua. Celalalt pensionar british army o scoate raruț prin oras. Ambii le au luat de noi ca sa nu bage bani cativa ani.
Acu daca y... a luat-o pentru nunti si mers la Mamaia e ok. Multi kmp fara daune rolleyes.gif
cj98czh
Vesnica problema romaneasca ... ii fXXX grija de ce isi cumpara X si Y .. cat a dat, cat o sa-l coste, etc ... de parca omul v-a cerut bani ... si-a luat ce a vrut, nu cred ca v-a intrebat pe nici unul nici daca este bine, nici daca este scump, nici daca isi permite sa o intretina ... da argoneata si bion se simt ei datori sa completeze ...
YRX
Las ca facem curat...
A inceput sa-mi placa, cred ca imi depun candidatura de moderator dupa ce iese vreunul la pensie.
Bion vad ca face un studiu de piata, lasa-l sa se lamureasca omul.
Argon dimineata spune prostii, dupa cafea isi mai revine... biggrin.gif ... in schimb partea cu datul mare, Loganul si Solenta nu mi-a placut, merg si cu Logan-ul si nu am nici o problema. Ambele sunt cumparate cu bani munciti si nu mi-e rusine cu niciuna. Ce spuneam despre respect in trafic este doar o constatare.
argon
Pierdut simtul omorului. Il declar nul.
YRX
Nu l-am pierdut dar vreau sa nu intram intr-un vesnic can can.
Tu cand postezi vreo prostie ai o armata de foloweri care vin sa extrapoleze, sa te combata. Sunt convins ca ai avea si ceva interesant de spus, esti om cu experienta practica si amator de diy.
Mie-mi placea forumul DC de pe vremuri cand faceam interfete dupa schemele lui Ironick, insonorizam si discutam de uleiuri si piese.
dizzy
La intretinere pare domesticita masina, de fapt realizez ca la Octavie preturile sunt cam tot pe acolo , nah un plus de 20-50% e justificat.
Acum realizez ca planul meu de a lua un fel de UXE-mobil 2,5 turbo se poate schimba lejer cu un Taureg din asta: pretul cam tot ala, intretinerea chiar mai ieftina, consum mai mic tongue.gif
diesel_power
Pe aici a trecut cenzura
Chiar ma gandeam de ce ti-ai facut jurnal de bord aici si nu pe vwforum.ro smile.gif.

Revenind cvasi on-topic, e oarecum firesc sa cheltuiesti ceva mai multi bani cand iti iei o jucarie ce e noua pt tine. Neamtul (ex-proprietar) daca n-ar fi vandut-o ar fi folosit-o in continuare probabil cheltuind strictul necesar ca sa fie rulabila masina. Probabil si tu peste inca ~10 ani de condus Touaregul il vei bibili mai putin, si vei cheltui doar ce e strict necesar pt a fi functionala masina. Acum fiind masina noua (pt tine), iti doresti sa fie in stare maxima.
YRX
Am zis sa-i rezolv toate problemele pe care le-am gasit pana acum. Nu-mi place sa am ceva stricat la masina, ca in sta pe creier si numai la aia ma gandesc. Plus ca o revizie serioasa la lichide, filtre se necesita, pentru a preveni problemele ulterioare mai grave.

Oil coolerul si pompa de apa sunt o problema la masina asta. Baga ulei in apa si pompa fiind bagata intre carterul pinioanelor de distributie si sistemul de racire daca pierde etansarea iti amesteca apa cu uleiul. Daca mergi cu emulsia rezultata distrugi tot, de la turbo la cilindri. Asa ca un 200 + 400 + lichid nu e prea mult, avand in vedere de ex ca nu trebuie sa ii fac distributia, deci fac economie. Nu stiu daca au fos schimbate vreodata, inca astept de la matusa raportul detaliat de service, seria motorului ar fi in lotul cu oil cooler prost, la km astia ar fi trebuit sa pice deja.

Dizzy, cauta-ti o masina raspandita pe la noi ca marca si model. Vei avea viata usoara, am un prieten cu o Alfa 159 si e foarte suparat pe tema asta. Piesele se gasesc greu si la preturi colosale, si la dezmembrari gasesti cate o masina din cand in cand cu preturi mari de asemenea. A ajuns sa dea comanda pe e-bay, cu tot cu transport ajunge mai bine decat la noi. A avut nevoie de o garnitura pentru epuratorul de ulei, evident ca venea numai cu epuratorul la 200 si de euro, bujii face numai NGK pentru ea la 100 si ceva de lei bucata, daca indoaie vreo tabla d-zeu cu mila.

Hai ca am drumuri prin oras, ma duc sa ma dau cu Touaregu.
marksman
Mie-mi place Touaregul, dar cum si Passatul imi pare prea mare pentru oras, Touaregul ar fi ca un autobuz pentru mine.
madhorsefuzzy
QUOTE(YRX @ 20 Feb 2018, 22:33)
Bre, ia-i si tu un X6, sa-i arati ca o iubesti...  wub.gif
Fix asta i-am spus si eu. Dar a zis ca nu-i place X6-le. X5 sa fie. Cred ca e prea rotund X6-le. I-am propus si Q7 dar si pe ala l-a refuzat. sad.gif
MuciX
Imi amintesc ce stigma purta modelul asta cand s-a lansat. Ca e de cocalar, ca e de neam prost, ca e naspa, ca nu are personalitate, ca nu mi-as lua, dar acum asta are foarte multi admiratori.
Nu stiu ce sa cred despre asta. smile.gif
marksman
Mie mi-a placut de cand a aparut. Am avut ocazia sa ma dau cu unul, ca pasager, si am vazut ce poate face. Era si ala cu suspensie reglabila wub.gif
diesel_power
Acum cocalarii au trecut la modele mai noi, mai albe la culoare. Touareg 7L a fost parasit de cocalari.
MuciX
Mie prima generatie de X5 mi s-a parut urata la vremea ei, mi se pare urata si acum. Idem primul ML. Iteratiile ulterioare ma lasa rece, nici macar urate nu mi se par.
Q7 nu imi inspira nimic, e o masina mare si cam atat.


Porsche Cayenne refuz in continuare sa cred ca exista.

Am uitat concluzia: touareg mi se pare ca are un design curat, simplu, demn, nu incearca sa iasa in evidenta. Desi genul de caroserie nu ma atrage, un touareg as fi ales si eu, in caz de nevoie. Mai ales ca din ce ziceti nu se face de rusine nici pe coclau.

Asta din topic imi place ca a fost aleasa fix fara posbililele complicatii scumpe si dispensabile. E o masina serioasa, care promite sa isi faca treaba fara sughituri.
madhorsefuzzy
QUOTE(MuciX @ 21 Feb 2018, 14:02)
Porsche Cayenne refuz in continuare sa cred ca exista.

Asa zic si baietii astia.

Total Production 2016: 237.778
Total Cayenne + Macan: 166.509 - 70% of total

YRX
Deci am ajuns si cocalar, ai? laugh.gif
Acu trebuie sa recunoasteti ca manelistii se pricep la masini, n-am vazut pe niciunul cu masini proaste, cam sumara clasificarea lor in 3 categorii - Mercedes, BMW si altele...

Mucix: Jaguar F pace, Lambo Urus, Bentayga si in curand Ferrari.... icon_mrgreen.gif

In alta ordine de idei, dat comanda de cauciucuri Nokian Weatherproof la 570 de lei / buc, sa-mi traiasca!
madhorsefuzzy
Good choice! victorie.gif

P.S. Sa nu vada Danut. naughty.gif
YRX
Cine e Danut? intrebare.gif
AndreiMR
De ce un estate Jaguar sau BMW sunt acceptabile, dar un SUV nu? smile.gif Mie F-Pace mi se pare senzational de misto, E-Pace arata ok si el, de Maserati Levante sau Lambo Urus nu mai zic...

Pe de alta parte, BMW-urile SUV sunt consecvente in uratenia lor. Toate X-urile mi se par fie de o banalitate criminala, fie de-a dreptul hidoase. Niciunul nu mi se pare macar tolerabil ca design...ca dpdv tehnic sunt foarte bune. Nici macar noul X2, care teoretic putea iesi frumos, nu mi se pare ca e ce trebuie.
MuciX
Un estate poate fi sportiv, undeori mai dinamic decat un sedan, cu suv-ul mai greu. Oricata tehnologie ar avea, suv-ul ramane o masina stangace pe viraje.
Mie nu imi plac deloc deisgn-wise, it is what it is.

Jaguar estate am avut doar un mondeo rebrand-uit s si xf-ul din zielele noastre.

Masini compacte si medii au fost oferite in varianta estate de cand lumea si si-au aratat utilitatea si farmecul, fara a penaliza neaparat la tinuta de drum.
SUV-urile au fost un produs distinct, o gaselnita de marketing de multe ori incarcate cu toate dotarile corespunzatoare dar folosite fix andoaselea. Au creat un segment care nu are nicio treaba cu profilul anumitor marci. Deci poate ca in afara de aspectul estetic imi displac si pentru ceea ce reprezinta. Cred ca 70% din cei care cumpara suv au de fapt nevoie de un estate, dar ala e prea de familie. Sau e prea dric. Ma pufneste rasul.
IRONICK
QUOTE(YRX @ 21 Feb 2018, 08:09)
Mie-mi placea forumul DC de pe vremuri cand faceam interfete dupa schemele lui Ironick, insonorizam si discutam de uleiuri si piese.
*

Apropo de discutii, ai putea sa prelungesti furtunul de la stropgel sa trag direct din praguri? radmasa.gif
YRX
Vrei sa tragi din praguri? Ce? 111.gif
Ia mai bine vino sa-ti arat 3 randuri de chedere la usi. Nu-ti faci tu jurnal....
N-am ma apa in praguri, parol.

Si ca sa n-avem dispute:

[attachmentid=1628081541]
Agrig
Oooo, ce inalt e Tuareg-ul!!
biggrin.gif radmasa.gif
MuciX
user posted image
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.