Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vw Touareg - The Battleship
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86
psychoo
Mai putin daca s-a deteriorat ceva in cazul demontarii/remontarii subansamblului.
Daca era pressfit care acum nu mai tine la fel din cauza deformarii materialelor
O fisura cauzata de lovirea cu ciocanul care sa scoata rulmentul -> crapa carcasa in 6 luni si distruge intreaga piesa.
QUOTE
realitatea e complexa si are mai multe aspecte
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 24 Aug 2022, 08:43)
Habar nu ai tu cate cate reparatii ca asta se fac. Si culmea, de multe ori sunt executate mai bine ca producatorul.
*


AH, sunt sigur ca se fac, nu am zis ca nu exista. Doar ca nu cu factura si garantie. De ISO 9001 sau alte din astea nu mai zic.
IRONICK
Deci producatorii fac rebuturi cu ISO 9001 si tu ne vorbesti de garantie?
De ce Renault nu rezolva problema motoarelor 1.2 pe garantie?
ISO 9001 aplica Toyota, pentru fiecare greseala fac rechemare.
einstein1984
Da, fac rechemare dupa ce produc cateva milioane de masini de obicei.... Noroc ca aia electrica nu se vinde.
Laurentziu83
QUOTE(IRONICK @ 24 Aug 2022, 10:16)
Deci producatorii fac rebuturi cu ISO 9001 si tu ne vorbesti de garantie?
De ce Renault nu rezolva problema motoarelor 1.2 pe garantie?
*


Sa nu uitam ca uzina Dacia pe vremea lui 1310 era certificata ISO 9001. radmasa.gif
YRX
Gogu Steriade (B.D.) a avut o replica - "Domnisoara, diploma nu canta!". Asa e si cu ISO, MISO si CANISO.
Producatorul da niste proceduri de reparatie si in functie de ce "marfa" are prin dealershipuri. Dacia recomanda, de ex, schimbarea compresorului de AC. Sanden are manuale, proceduri si piese pentru repararea lor.
Webasto se inlocuieste cu totul, asta nu inseamna ca nu exista ateliere, culmea, autorizate, care sa le repare.
Exista centre autorizate ZF pentru automate, ca la camioane, autobuze, utilaje nu poti tu sa-i spui lu' ala de a dat o caruta de bani pe ele ca trebuie sa schimbe juma' de utilaj pentru un furtun. La autoturisme merge, clientul are alt profil fata de un utilizator profesional.
Si tot asa.
Nu aveam pretentia ca un service de reprezentanta sa repare un Selespeed, dar cum exista reparatori specializati prin UK etc. ma gandeam ca se poate si la noi. Si s-a putut, de asta am postat, sa se stie ca se poate.
Einsteine, daca pompa se opreste da "low pressure", trece pe N si nu mai porneste nici motorul. Sa selecteze aiurea e exclus, are ECU, senzori de pozitie, tot tacamul.
Agrig
QUOTE(psychoo @ 24 Aug 2022, 09:05)
Mai putin daca s-a deteriorat ceva in cazul demontarii/remontarii subansamblului.
Daca era pressfit care acum nu mai tine la fel din cauza deformarii materialelor
O fisura cauzata de lovirea cu ciocanul care sa scoata rulmentul -> crapa carcasa in 6 luni si distruge intreaga piesa.
*



Deteriorarea la demontare= lipsa cunostiinte mecanic.
Daca e prin fretare si nu mai tine, s-a inventat Loctite, problema e sa-l scoti dupa ce ai folosit adezivul...
Crapa doar daca e turnata din zamac, atunci folosesti un surub, o saiba si vre-o 2 piulite ca sa o desfaci.
Toate astea insa inseamna inseminare, cunostiinte si experienta ca sa le faci bine.
Rezultatul este o piesa reparata adusa la parametrii originali insa la pret mai mic.
Reversul medaliei:
Toate alea de mai sus spuse inseamna ani de munca insa cistigul este mic pentru cel ce o face, beneficiul este pentru utilizator doar meseriasul cistiga putin.
Urmarea este ca se prefera inlocuirea pieselor si bineinteles se propaga ideea ca tot ce se repara este prost.
Astea sint zilele noastre.
psychoo
Pai in service-urile de la noi nu sunt capabili nici sa inlocuiasca piese, cum sa le repare?
Vad ca e la moda pe site-urile online de piese sa ceara piesa veche la schimb (alternator, compresor AC, injectoare, pompa diesel, etc)
Eu cred ca acele piese vechi se trimit la centre de reconditionat care sunt specializate pe asa ceva.
In catalogul de piese Ford am gasit cod reper separat OE pentru piese reconditionate, deci cumva reintra in circuitul de supplieri.
Ba chiar la unele coduri zice ceva de genul pentru masna noua sau pentru masina reparata/garantie
einstein1984
La Reno se cheama service exchange, daca nu dai piesa veche la schimb platesti extra. Are si mercedes. Dar la alternatoare, injectoare, demaroare, motoare si cutii, nu la robotul de schimbat treptele si piesele vin cu aceiasi garantie ca una noua. Si alea care reconditioneazasunt fabrici, nu ateliere care fac 2-3 pe zi.
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 24 Aug 2022, 10:22)
Da, fac rechemare dupa ce produc cateva milioane de masini de obicei.... Noroc ca aia electrica nu se vinde.
*



Renault nu o face nici cand se inchide productia componentei respective. Sau si mai rau, generatiei respective.
tatabobu
Yrx, hai ma ca stii masina mica in care e loc in spate. Uitasi de buburuza mea? Cu scaunul soferului pus pentru mine incap in spate stanga. Este sensibil mai mult loc decat in Cielo. Da' kei cars nu-s aduse in evropa.
YRX
QUOTE(Agrig @ 24 Aug 2022, 11:14)
Toate alea de mai sus spuse inseamna ani de munca insa cistigul este mic pentru cel ce o face, beneficiul este pentru utilizator doar meseriasul cistiga putin.
Urmarea este ca se prefera inlocuirea pieselor si bineinteles se propaga ideea ca tot ce se repara este prost.
Astea sint zilele noastre.


De fapt pierde corporatia bani care se duc intr-o industrie paralela, independenta, care n-are lobby la guvern si la UE sa implementeze legislativ "right to repair" ca in alta parte. Corporatiei nu-i place asta si atunci foloseste toate canalele pentru a convinge / speria / obliga utilizatorul sa foloseasca numai metodele "agreate".
Diferenta se vede in optica diferita consumer/professional.
Datorita unor "razvratiti" si "carpaci" care nu vor sa urmeze linia, corporatia a implementat exchange-ul, care este tot un proces de refurbish, dar sub aripa sa si in beneficiul sau. Si plus ca da bine sa vada tefelistii ca sunt green si eco si reduc poluarea. Consumatorul mai economiseste ceva, dar nu semnificativ, remanufacturarea se face in tari gen China, Pakistan, India, unde e ieftin si nu poluam in Europa.
De ex VAG are inclusiv pompe de apa, sunt cu DX in coada la cod. Touareg-ul a avut o pompa DX schimbata odata cu oil cooler-ul in reprezentanta.

A, robotul de cutie la Fiat este remanufacturat pe piese de origine...

Tatabobu, ma scuzatz... biggrin.gif
tatabobu
Da, stiu, n-as vedea-o pe doamna intr-o piticanie de genul asta. Da' Eos-ul a picat ca nu prea sunt in mintile lor, sau ii place mini-ul mai mult?
Agrig
Cind am refacut alternatorul de la Logan kitt-ul de piese cred ca m-a costat in jur de 250 lei in total, daca-l luam cu alternator la schimb cred ca iesam pe la 400lei maxim deci poate era mai avantajos daca nu aveam timp, scule si pricepere sa-l schimb si repar, oricum ala e lux ca acces.
YRX
Eos e o masina misto, dar aveam de ales intre 2.0 tsi si 2.0 tdi. Tdi-ul cu dpf si km multi nu l-as lua sa stea intrafic bara la bara, 2.0 tsi promitea, dar m-am speriat de tsi-urile lui VAG, pinioane balansoare, pistoane etc. Plus ca are sistemul ala de decapotare cu mentenanta, mai toate erau curse pe plafon si fete de usi.

Nenea Agrig, si eu am dat vreo 200 de lei. Dar am alternatorul meu, nu vreo porcarie reparata cine stie cum, cu rulmenti SKF, rola de dci Ina si releu Bosch. Trebuie sa ma invrednicesc si la Touareg, inca studiez problema cu suportul lui si alinierea, VAG zice sa nu se scoata de pe suport, ca se pierde alinierea. Eu nu am vazut vreo excentricitate, este prins cu 3 suruburi fix gaura pe gaura, dar mai studiem.
IRONICK
Eu as lua ceva in 2 usi. Multi mai faina si sportiva.
MuciX
QUOTE(YRX @ 24 Aug 2022, 11:46)
m-am speriat de tsi-urile lui VAG, pinioane balansoare, pistoane etc.
*


Just sayin' nici ala de pe R56 nu e vreun monument de fiabilitate.
YRX
QUOTE(IRONICK @ 24 Aug 2022, 12:47)
Eu as lua ceva in 2 usi. Multi mai faina si sportiva.
*



Sa-ti pun o poza cu Mini? Ai vazut tu in 4 usi? In afara de Clubman, la care nu ma uit...

Mucix, una e sa schimb o distributie, o bobina, o turbina si alta e sa schimb pistoanele cu modelul revizuit ca sa nu mai consume 1 litru de ulei la cateva sute de km. Da-l in ma-sa de motor!
Agrig
QUOTE(YRX @ 24 Aug 2022, 11:46)
Dar am alternatorul meu, nu vreo porcarie reparata cine stie cum,

De aia l-am si facut in regim home made.
dizzy
QUOTE(YRX @ 24 Aug 2022, 12:46)
Eos e o masina misto, dar aveam de ales intre 2.0 tsi si 2.0 tdi. Tdi-ul cu dpf si km multi nu l-as lua sa stea intrafic bara la bara, 2.0 tsi promitea, dar m-am speriat de tsi-urile lui VAG, pinioane balansoare, pistoane etc. Plus ca are sistemul ala de decapotare cu mentenanta, mai toate erau curse pe plafon si fete de usi.

Nenea Agrig, si eu am dat vreo 200 de lei. Dar am alternatorul meu, nu vreo porcarie reparata cine stie cum, cu rulmenti SKF, rola de dci Ina si releu Bosch. Trebuie sa ma invrednicesc si la Touareg, inca studiez problema cu suportul lui si alinierea, VAG zice sa nu se scoata de pe suport, ca se pierde alinierea. Eu nu am vazut vreo excentricitate, este prins cu 3 suruburi fix gaura pe gaura, dar mai studiem.
*



Eos mai are 1.4 tsi, 2.0fsi, 1.6 fsi, deci ai de unde alege.
Toate decalotabilele scăpa apa înăuntru, mai devreme sau mai târziu. Ca e cu carapace de tabla, de cârpă, toate scăpa.
Poate găsești și un manual , ceva, de Taureg, sa vezi unde are alinierea aia.

YRX
Eos este o masina grea, spre 1800 daca nu ma insel. 1.4 e mic, Fsi-urile nu prea merita, dupa parerea mea.
2.0 tsi e bomba, 210 cp, frane misto, dotari de top. Poate cine stie, dau de vreunul in cautarile de Mini... biggrin.gif
Daca intra apa se dezlipeste tapiseria de pe burete si reparatia devine de cosmar. Curg pentru ca nu sunt intretinute chederele, exista o vaselina speciala care trebuie aplicata (cu curatirea de rigoare) la fiecare revizie anuala, ceea ce nu prea s-a intamplat. Daca au infiltratii te costa vreo 300-400 de euro chederele si 2-3 zile de munca sa le schimbi.

https://www.pieseauto.ro/alternator/vw/toua...1047307974.html

Asa arata chestia. Alternatorul seamana cu oricare, are urechile alea de prindere, suruburile sunt normale, se prinde de talpa aia de aluminiu. Daca voi va prindeti unde e reglajul ziceti.
Eu am vazut ca se vand refurbished fara talpa.
dizzy
E pe la o tona juma goala, nu chiar 1,8. https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Vol...os-20-TFSI.html
Cand se ridica carapacea aia, din 3 bucati, zici ca-i Transformer. https://www.youtube.com/watch?v=yUBjrq9AcgI...Premium-PITESTI
Pentru unul de nu se de fereste de surubarit cred ca e o solutie misto, si cu 1,4 tsi si cu 2,0 fsi. Cu 1,6 nu prea e.
Nu-mi dau seama unde e reglajul de aliniere.
Pana la urma, daca masori cota de la marginea fuliei - si ramane aceeasi, daca te asiguri ca nu e rasucit , ce altceva sa aiba?
GIC
QUOTE(YRX @ 24 Aug 2022, 07:22)
Bucatele, am unul, deocamdata are 10 ani / 1,55, cred ca incape in Mini, in spate, fara probleme. Cand n-o mai incapea, o sa-l preia el, sa plimbe gagicile la mall... biggrin.gif

*


Poate chiar sa treaca si la faza urmatoare plimbarii wink.gif
IRONICK
radmasa.gif
MuciX
Asta nu e S. Si nici R56 sleep.gif
YRX

[attachmentid=1628141551]
Victorine
Frumos! Sunt deja nostalgic... vacanță frumoasă!
tatabobu
Te invidiez, anu' asta ma multumesc cu Olimpu' neaos.
YRX
Pisicimea la coada la gratar. Cum dau foc, cum se infiinteaza.

[attachmentid=1628141714]

Dedicatie pentru Victorine.... tongue.gif

[attachmentid=1628141717]
bgdrenault
Cat de crud poti fi!
La mine toarna cu galeata de 2 zile.
YRX
E o caldura de scoti limba. Noaptea sunt peste 20 de grade.
Ieri era sa prind o caracatita cu mainile goale, e prima data cand vad una in mare. Mi-a scapat afurisita, s-a bagat sub o piatra si parca a inghitit-o pamantul.
Vin si eu luni inapoi in Siberia.... sad.gif
bgdrenault
Nu si a dat drumul la cerneala? radmasa.gif
Victorine
Mersi YRX, să fie primită și aia. Dacă aș putea fi acum acolo, aș bea până și ouzo.
YRX
Ei, si am venit inapoi. Sa ma pish pe incepera anului scolar pe 5 septembrie... mad.gif
Am fost pentru prima data pe Kassandra, ce sa zic, misto zona, nu m-au dat pe spate marile statiuni gen Hanioti. Ba nu mi-au prea placut deloc, Eforie....
Dar sunt niste zone mai retrase foarte misto, case private bine plasate, cu golfuletul lor, fara aglomeratie si bazare. Intr-una din asta am stat si eu la Kalandra. Plaja la 30 de metri, dar cam intensi, datorita reliefului extrem de accidentat. Am facut febra musculara. Dar o plaja foarte misto, lina, nisipul bunicel, niste aflorimente stancoase in apa unde puteai sa vezi toata flora si fauna din Mediterana. Am avut masca de la Decathlon care si-a meritat toti banii, am vazut in premiera absoluta caracatita, sepie, biban de mare si o murena / anghila de vreun metru care m-a speriat de am facut pe mine.
Pescuitul a fost mai slab decat anul trecut pe motiv de babe grecoaice inotatoare. Cum bagam lanseta in apa cum auzeam din spate - kalimera!!! - si pac doua babe se bagau in apa. Inotau cateva ore, cred ca din Pelion pana pe Athos.
Dar tot am prins pestisori si o dorada "gratar size".

[attachmentid=1628141860]

Am prins piata volanta de marti in Kassandria. Daca prindeti prin Grecia asa ceva recomand. Tot ce vrei, standuri de peste cu absolut orice, fructe, legume, masline, vin etc. Preturile semnificativ mai mici si marfa pe alese. Atmosfera misto, se face reclama in gura mare marfii, se negociaza, se gusta.

Masina a mers grozav. Consumul a scazut fata de tura trecuta, 7,6 medie generala, 7,4 la dus, 7,2 la intors. Consumul mi-a crescut in deplasarile locale, mai ca trebuia reductor de la vila pana in sat. Rezervorul de 100 de litri e ce trebuie in Grecia rurala, cu toate ca motorina era 1,8xx fata de benzina care trecuse de 2. Am bagat la Shell Sandanski ca de obicei si in Grecia n-a mai fost nevoie.

[attachmentid=1628141861]

Am dat iama in ulei. Am luat 3 cutii, ca nu m-am abtinut. Orino 0,2 din Creta, Liocladi Agoureleo, un soi de ulei din masline culese devreme si Liocladi 0,3. Astea doua sunt din masline de Halkidiki.
Nu erau cele de pe Athos ca la Ouranopoli, dar Agoureleo este unul dintre preferatele mele, asa ca sunt multumit.

[attachmentid=1628141862]

Am facut gratare, ne-m betivanit cu ouzo, a fost foarte misto si relaxant. Daca incepea fi-miu scoala pe 15 mai stateam o saptamana.
Mai multe poze cand oi pune mana pe telefonul neveste-mi.


tatabobu
Zici de Hanioti... La sud de Pefkohori sau cum s-o scrie urmatorul sat, cam la vreo 2-3 km de iesire, dar pana sa dai de varful peninsulei, printr-o padurice de pini era acces la un golf cu plaja lina, nisip galben, si acu' niste multi ani si o corabie de pirati care facea curse. Intre padurice si golf erau niste cladiri neterminate, parea a fi un fost viitor hotel. Ai nimerit bucata asta, sau mai mult pe plaje cu pietris?
YRX
Cred ca stiu de ce zici, sunt niste cladiri neterminate si un golf mare. Acum e sezlong langa sezlong, pe toata lungimea plajei. Era o aglomeratie de nedescris... Eforie. Am fost sa o vizitam, am plecat.
Eu am stat pe partea ailalta, am mai fost la capul Posidi, unde marea e pe ambele parti. Acolo nu mi-a placut ca se intra cu masini, atv-uri, se campeaza. In rest frumos.
Dar mai nou imi plac plajele mai private, sa nu ma inghesui cu toti sarbii. Nici pe asta a noastra nu era pietris, cu toate ca mie-mi place, nu te mai umpli peste tot de nisip. Pietre in apa nu-mi plac.
IRONICK
Private sau salbatice?
Ca si in alea private poti sa gasesti lume destula.
YRX
Privato-salbatice.
Imi plac complexurile de case de vacanta. Sa ma explic:
Un dezvoltator imobiliar grec gaseste un golf practicabil, trage 8-9-15 case, face drum pana in sat, parcari, peluze, ma-sa, tac-su. Grecii cumpara casele, romanii le inchiriaza. Plaja e publica, ca asa e in Grecia, dar drumul de acces e cu bariera. La plaja vin doar cei din complex, ca altfel n-ai pe unde. De obicei grecii vin in weekend, se mai inchiriaza cateva case la straini.
Uite, acu fuseram in asta (cordonate google maps) 39,9611687, 23,4040778
Din tot complexul erau vreo 5-6 case populate, asa ca loc berechet. In 11 zile am ajuns sa ne cunoastem, ne salutam.

Exista si case singure, alea sunt si mai misto, dar scumpe. Asta a noastra fu 2.500 de euro / 11 nopti.
YRX
Am mai ramas cu un pic de lac si am zis sa fac si farurile mele vechi de Logan.
Lac Roberlo kronox 610.
Tehnologia este urmatoarea:
- slefuire, functie de cat de afectate sunt - 240, 600, 1200, 3000 cu apa. Insistenta mai mare pe 600, in etapa ast am eliminat toate zgarieturile din etapa de 240. 1200 si 3000 au fost pentru uniformizare.
- Lacul aplicat diluat la maxim (20%) si straturi heavy, sa nu faca coaja de portocala. Mare atentie la curs.
La faruri lacurile cu uscare rapida nu sunt cele mai indicate, unul mai lent se uniformizeaza mult mai bine, gen HbBody UHS.
Treaba e simpla, trebuie doar lucrat cu atentie si ferite de gunoaie pana se intareste lacul.

[attachmentid=1628142107] [attachmentid=1628142108]
dandobre
Belea
Victorine
A ieșit foarte bine.
Am făcut și noi o tură la capul Posidi, a fost foarte mișto pentru că am prins o zi noroasă, lumina era foarte faină pe la 6 seara și nu ne-a bătut soarele în cap de la far până extremitatea capului. Era o singură mașină, o Toyota mai vecge preparată pentru offroad și cu însemne în sensul ăsta, cu numere MK. Faza e că strica peisajul fiind aproape de extremitate, nu puteai face poze fără ea...
Pe urmă am tăiat-o peste deal spre latura cealaltă a peninsulei, unde aveam cazarea și am avut parte de un drum incredibil cu asfalt de pământ prin niște păduri de pin superbe, te îmbăta mirosul. La coborâre pe latura ailaltă am trecut prin niște zone rezidențiale de bogătani foarte mișto, dinsus de Kriopigi.
Îs curios ce montură și momeală ai avut pentru dorade 🙂 Aș fi vrut să prind și eu o piață de-a lor, dar nu s-a întâmplat. Stațiunile alea lor mari gen mamaia nu m-au dat pe spate deloc. Turism industrial, nu asta căutam, așa că majoritatea timpului am stat pe plaje privat-sălbatice cum zici tu.
IRONICK
Voua v-ar place sigur Skiathos. Dar nu in sezon.
YRX
Montura cu plumb de adancime si doua carlige. Momeala - calamar, dar merge orice. Prietenul cu care am mers a zis ca el nu pune mana pe calamar si a dat cu bucatele de salam de Sibiu. A prins si el cam la fel. Am vrut sa fac jaf cu taparine Sabiki, dar nu le-am putut folosi pentru ca le agatam de pietre.
Piata este cam in toate oraselele mai serioase o zi pe saptamana. Cautati pe internet inainte de a merge una din zona.

Ironickule, pentru insule ma cam indispune ferry, altfel sunt multe insule misto rau. Ma gandeam la alea dinspre Turcia, Kios, Lesvos, sa iau vaporul din Turcia.

A, inca o chestie legata de faruri, ca Victorine e inca la subiectul Grecia si am uitat... biggrin.gif
Multe dezvolta un fel de micro-fisuri vizibile mai degraba cu lumina piezis. Am reusit sa le scot, se pare ca sunt in stratul superior al policarbonatului si se pot smirghelui.


12 Sep 2022, 13:17:
Care are ochiul mai ager sa-mi ghiceasca si mie filetul la busonul asta?

[attachmentid=1628142122]

Hexagonul de pe partea ailalta este 27 mm.
Este busonul de ulei de la un compresor Einhell 8/24. Codul piesei ar fi 400725068, dar nu e disponibil la noi. Nu pot sa-l scot pentru ca trebuie sa-l distrug, e bagat cu mastic si raman fara compresor.

Am gasit pe la altii, dar sunt o gramada de dimensiuni.

Victorine
Comandă-l la unii care printează 3D, odată ce ai o schiță.
Agrig
Il scoateti fara frica si faceti un dop de lem de brad pentru utilizare provizorie.
Apoi masurati si vedeti ce gasiti.

P.S. nu-i bataie de joc, e doar experienta...trista de-a mea sad.gif
Bujor Stefan
1 1/4 toli?
Ai putea sa cumperi 3 dopuri de alama de 1, 1 1/4 si 1 1/2 si s-o potrivi unul.
Victorine
De multe ori astea din plastic au filetul altfel decat alea de alama.
Agrig
In general au pas marunt ca-i diametrul mare si peretele relativ subtire, daca ii pui un pas standard de 2,5mm pentru un M20 dar peretele e de 3-5mm ai rezolvat mai mult de o groaza.
sad.gif

Ala de 1" are 11TPi adica aprox 2,4mm deci cam tot pe acolo e.

Acuma deja am o nelamurire, aia e chiar buson de golire? in general e pentru verificat nivelul de ulei doar, cel de umplere si de golire sint in alta parte.
Nu de alta da uleiul trebe sa fie pe punctul rosu, daca-l desfaci cum il aduci la punct care e la mijloc, daca e de golire, ce rost are sa fie trensparent si cu marcaj?
Asta ma depaseste da citeodata exista explicatii...
YRX
Da, nu e de golire, este vizor de ulei. Acum ceva timp s-a crapat langa filet si l-am lipit. A tinut o perioada, dar acum am vazut ca supureaza si se prelinge ulei.
Am dat un search pe internet si am vazut ca sunt de mai multe dimensiuni. Am incercat sa-l ghicesc dupa hexagon, m-am gandit ca sunt standard, dar cred ca fara desfacut inainte nu scap. O sa golesc compresorul si il scot.
Agrig
Asa, m-a pacalit info dat mai sus cu buson de ulei insa stiind unde sint facute compresoarele...totul e posibil.
Trebuie dat jos si vazut ce si cum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.