Dragilor, raspunsul corect este demontarea totala a interiorului si cautarea afurisitului.
Asa am si facut, am scos si scaunele fata, consola, plasticele de sub bord, pedala de acceleratie, plasticele laterale. Si am putut sa salt mocheta. Soarecele nu mai locuieste in masina, dar mi-a lasat o gramada de amintiri.
Sub consola centrala
[attachmentid=1628148748] [attachmentid=1628148749]
Sesizati si reglajul franei de mana...
Urmatoarea pe lista.
Sediul central al soarecelui era in traversa de pe mijlocul masinii.
[attachmentid=1628148750]
S-a facut si autostrada prin polistiren, sa ajunga peste tot
[attachmentid=1628148751]
Mi-a mai lasat cateva amintiri de fire roase si pe tunelul central. Le-am rezolvat pe toate si am matisat formele de cablu calumea cu banda textila Tesa. Pe toate partile, sa fie, decat sa nu fie.
Curatenie totala pe sub mocheta, montat interiorul la loc.
Trebuie sa remarc ca e misto facuta plasticaria din interior. Se demonteaza usor, fara cleme, urechi, pini care se rup usor, gandita bine.
Gaura pe care s-a infiltrat Jerry n-am gasit-o, totul pare la locul lui si etans. Cred ca a intrat pe usa, totusi, dupa pungi si hartie pare sa se fi intamplat in perioada italiana, deci are ceva vechime.
Partea frumoasa ca nici dobitocul care a instalat camera (o sa ajung si la asta) nici guru care a umblat la FRM nu s-au sesizat de problema, i-a durut in pix cu toate ca au demontat pragurile interioare si vedeau imediat. In schimb n-au mai pus toate clipsurile, cate 2 pe fiecare parte.
Am facut sa mearga si butonul de la portbagaj. Am comandat doua tipuri de microswitch-uri, normale, ca pe masina si cu "nas" lung. Mi-a venit doar cel cu nas lung, restul le-au ratacit. Din fericire n-a fos nevoie de switch nou. Ala de pe masina avea un inaltator de plastic care s-a rupt si clapeta nu mai ajungea la switch. Am confectionat unul nou si gata, merge butonul. Interventia a fost laborioasa in schimb, am desfacut, cu mare chin, prin incalzire, sudura sonica a capacului de vizitare si apoi a trebuit lipit si etansat bine. Lucrarea am gasit-o pe forumul englezilor, multumiri pe aceasta cale...
I-am dat gaura lu' BMW de 650 de lei.
[attachmentid=1628148753] [attachmentid=1628148754]
Dobitocul cu camera a gasit de cuvinta sa rupa nasul care intra in tabla cu conectorul si etansat cu garnitura sa-si traga el firul, da-l in masa de hayon si buton ca intra apa in el, noi sa luam banu'
[attachmentid=1628148752]
Asadar, prima etapa s-a incheiat, filtru benzina, litrometru, buton, scapat de urmarile soarecelui. Urmeaza, ulei motor, filtre, capac motor OE, etansare pompa vacum, reglare frana de mana, curatat admisie si clapeta, ulei cutie, antigel.