Am fost we asta cu Mini la tara.... Ba, ce masina e Touareg- ul ...
Portbagaj zero, scaune tari, suspensie tare, esapament urlator, condus de nevasta-mea depaseste mai prost decat 1.4 MPI. Nu prea ai parte de respect in trafic, esti cu aia mica, te forteaza toti.
Dar, lucrurile s-au schimbat dupa ce i-am indicat unde sa schimbe treptele, dupa ce am reusit sa reglez aerisirile sa nu ma mai sufle drept in ochi si dupa ce a incercat o depasire pornind din 3000 de ture. A ajuns de la 100 la 150 kmh instant. Te baga afurisita in scaun si nu numai pe drum drept, sta pe curbe grozav.
Eu mi-am facut de lucru cu diagnoza sa vad si io ce avem pe la parametrii motor.
- primul lucru - motorul merge foarte cald. Fara fortat are 104 - 108 grade la antigel. Nu am avut temp ulei, dar ma ia cu groaza. Trebuie ulei calumea, antigel extra, o sa-i pun preventiv si un termostat nou, dat bara jos si curatat bine radiatoarele.
- injectia merge bine, ltft si stft aproape de 0, lambda spot-on, presiunea in rampa de inalta corespunzatoare, MAF bine, boost- ul bine
- ne-avand istoric cred ca-i iau un set de bujii noi, sa le stiu eu puse de mine.
- n-are erori, consumul a fost afara, pe DN, 6,4, zic ca-i foarte bine.
In curte am mai mesterit putin, i-am reglat hayonul si portierele pana am ajuns la rezultatul asta:
[attachmentid=1628149014]
Munca de chinez, dar ma enerva ne-alinierea perfecta a dungii cromate.
Gemul de la sofer avea un balanganit, am mai strans sinele si a disparut, dar trebuie sa-l mai reglez pentru ca e aplecat spre fata si nu calca bine pe cheder la spate. Aici imi trebuie o cheie speciala. Am mai desfacut oglinda de la sofer care se misca ciudat, avea un surub lipsa si se misca carcasa in raport cu bratul.
In rest, m-am bagat pe sub ea sa vad ce alte probleme ma asteapta. Sta foarte bine la rugina, suspensia pare complet originala, n-avem bucsi distruse, are burta carenata integral.
Am vazut si dezechilibrul franei de mana, probabil trebuie sa intervin asupra etrierilor, la unul nu se prea trage parghia, imediat ce-mi iau o trusa din aia de rotit pistonul si kit-uri de reconditionare. Si evident, dupa ce invat cum functioneaza frana de mana.
Urmatoarea treaba ii fac FRM-ul ala, nu merge faza lunga si plierea oglinzilor. Guru la care a fost fostul nu raspunde la telefon, probabil are X6-uri mai importante la reparat.