Wekendul de dat bara jos si curatat admisia.
EGR-ul si clapeta erau deosebit de curate....
[attachmentid=1628085269]
Da, vezi sa nu ...
Doar limuzina lui Argon e atat de curata in admisie.
Am pornit de la asa:
[attachmentid=1628085270] [attachmentid=1628085271] [attachmentid=1628085272]
si cu multa munca, periuta de dinti si diluant am ajuns la asa:
[attachmentid=1628085273] [attachmentid=1628085274]
N-am mai dat si galeria jos pentru ca este foarte alambicata si nu reuseam sa o curat cu mijloace traditionale. Data viitoare o duc la o curatare ultrasonica. Inauntru era horor, asfalt nu alta, am razuit eu vreo 5 cm de dupa EGR, dar mai mult n-am putut.
[attachmentid=1628085275]
Schimbat toate garniturile, polishat exterior teava AGR care e din inox si nu m-am abtinut. Poza nu refleta realitatea, a iesit mult mai bine dar oricum e acoperita de capacul motor...
[attachmentid=1628085276]
Acum, motivul principal de dat bara jos. Suportul far stanga la care am rupt mecanismul de blocare cand am schimbat becul de pozitie.
Dupa cum spuneam farurile sunt facute sa le dai afara cand schimbi becurile, o solutie foarte misto dar care aduce niste complicaturi si buzunare goale. Pe scurt, cand macanismul se gripeaza de la mizerie ramai cu urechea care tine roata dintata de antrenare in mana. Foarte multi le au distruse si pentru ca schimbarea este foarte grea merg cu farurile neblocate. Asa apar pe Youtube videoclipuri "cum sa furi farurile unui Cayenne in 30 de secunde".
[attachmentid=1628085278] [attachmentid=1628085279]
Am inceput prin a da masca jos, sa ajung la suruburile superioare ale barii.
[attachmentid=1628085280]
Apoi bara jos
[attachmentid=1628085281]
Al vechi pe pozitie. Din suportul asta se regleaza si pozitia farului.
[attachmentid=1628085282]
L-am dat eu cu chiu cu vai afara. Dar ce credeti, ala nou vroia sa intre? Nuu, se incapatana sa se tot blocheze.
[attachmentid=1628085283]
De fapt procedura de service oficiala prevede lasarea cadrului fata in "pozitia de service". Presupune niste tije SDV, dat o mie de suruburi jos si asa castigi cativa cm sa schimbi suporti de far, radiatoare etc. Pana la urma l-am convins, i-am gasit o pozitie in care a intrat. Apoi cu farul pus am tot reglat la el vreo ora...
Daca tot am dat bara jos am scos si intercoolerul sa vad cat ulei a strans in cariera. A strans de uns o balama...
[attachmentid=1628085284] [attachmentid=1628085285]
Garniturile cam cedasera, zonele unse sunt un bun indiciu ca sufla pe acolo. Am schimbat garniturile cu o mica exceptie, oringul negru care l-am comandat gresit. Asta e, data viitoare.
[attachmentid=1628085286] [attachmentid=1628085287] [attachmentid=1628085289]
L-am spalat cu motorina in interior si cu altceva la exterior. A iesit frumops.
[attachmentid=1628085288]