Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vw Touareg - The Battleship
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86
YRX
Dap.
De la el am tona de argila ... biggrin.gif

Si pentru domnu' Einstein - Loganul la aniversarea celor 12 anisori (anul trecut). Sa pun poze si de la motor? icon_mrgreen.gif
Oricum, n-am talentul doctorului la poze.
Da' discutam de el mai incolo.

[attachmentid=1628084873]

Hai sa pun si o poza de la motor

[attachmentid=1628084874]
pishky
QUOTE(marksman @ 17 Apr 2018, 13:16)
Ei, de cand nu le mai spal asa des, n-am mai vazut urme de nesimtiti pe tablarie.
*


ele inca se mai aduna, dar ai sa vezi abia cand dai praful jos / o speli.
einstein1984
la umbra si a mea arata bine.
tatabobu
Arata-i tamburii Loganului, mai bine. O sa creada ca anul asta la ITP i-ai schimbat.
cj98czh
Poza iti pun si eu cu Passatul vandut si era ca nou, a primit o cosmetizare profi fix inainte de vanzare, pt vanzare .... era ca nou si s-a vandut in 4 zile de cand am pus anuntul ...
YRX
Diferenta este ca al meu nu e de vanzare... biggrin.gif
Stiu operatia pe care ai facut-o. Acum recunoaste ca e ceva diferenta inainte / dupa. Daca dupa corectie o intretii corect te tine ani de zile look-ul ala fresh.

N-am poze cu tamburii, mi se pare ca am postat pe detailing-club operatiunea, sa caut pozele.
einstein1984
Nu te obosi te rog, daca vopseaua inteleg de ce o ceruiesti, curatatul si vospitul tamburilor e....(been there done that). Singura chestie pe care as face-o ar fi sa pun de 9 inch ventilati in loc de 8, dar trebuie si etrieri fata, pompa, mastervac mai bine lipsa. Aia vin cu zinc lamelar daca nu ma insel si nu mai ruginesc.
cj98czh
QUOTE(YRX @ 17 Apr 2018, 15:43)
Acum recunoaste ca e ceva diferenta inainte / dupa. Daca dupa corectie o intretii corect te tine ani de zile look-ul ala fresh.
*



Este, clar ca este, dar doar daca te pasioneaza subiectul, pe mine nu ma pasioneaza ... si de aceea nici nu investesc in asa ceva ... o spalare regulata si o curatare regulata este mai mult decat suficient pt. mine

Le mai duc la asa ceva inainte de vanzare ca da bine ochiului .... cam atat..
YRX
Care, aia cu aripioare de la Logan 2, captur ?
Am vazut eu ruginiti. Dar arata misto, i-as face bicolori, cu varful aripioarelor alta culoare.... biggrin.gif
Unii asemanatori avea Lada, numai ca erau din aluminiu cu bucsa de otel pe interior, nu erau de ieftineala.
Laurentziu83
Eu am avut primele 2 masini albastre azur, exact culoarea forumului daciaclub.
Le spalam vineri seara, le lasam in parcare, duminica dupa-amiaza daca dadea o bura de ploaie erau deja maronii.
Megane-ul l-am luat gri antijeg satul sa tot vad murdare primele 2 rable; l-am spalat acum 2 saptamani; am mers cu el 20 de km a doua zi, dupa care l-am lasat in parcare. Sambata asta, cand sa-l iau la drum, a trebuit sa dau din stergatoare sa curat parbrizul, ca nu vedeam drumul de la cat praf era pe el. Repet, masina ce sta, nu se misca. Si inca stau relativ central, nu prin Popesti sau alte prafuieli.

Sa vad cine reuseste sa ma convinga sa dau banii pe ceruit vopsea, tratament cu argila si alte balarii, cand stiu cum arata masina mea la 5 zile dupa spalare. Da, cand se murdareste si la interior, atunci o duc la spalatorie. La interior, in afara de volan si schimbator, am tapiteria textila. Daca e cazul, o spal cu un biocarpet sau ceva asemanator si aia e.
AR-18-MOS
Nu e vorba de praf, ci e vorba de protectia vopselei si a lacului impotriva micilor zgarieturi, a razelor UV si a altor substante daunatoare (rahat de pasari, ploi acide etc). wink.gif
Nu e totuna s-o speli de praf si noroi si sa vezi o masina decolorata, matuita si zgariata sau s-o speli de praf si de noroi si sa vezi o vopsea care straluceste (ca e protejata de-un tratament ceramic, glaze si sealant).
bgdrenault
Pai tocmai din cauza prafului e buna ceruirea.
Aplic de doau ori pe an, poate trei, ceara de calitate, cel putin o data pe an decontaminare in regie proprie, apoi spalarile le fac singur, fara spuma activa. Vopseaua arata super ok dupa 8 ani.

Ceva nu sunt de acord pe aici, am gasit praf prin Paris ca pe la noi. Si nici in alte urbii europene nu chiar lipsea. Ma rog, nu ca pe la noi, De Italia nu mai vorbim. Am fost eu mai ghinionist probabil. La un P&R in Viena, dupa vreo 5 zile aveam praf consistent, la etajul trei fiind parcata.
Detailing si spalatorii auto vazui destule si pe afara. Voi nu comparati masinile de firma cu cele private, pe care multe le-am vazut foarte, dar foarte ingrijite si curate. Si ii ajuta mult si parcarile subterane.
cj98czh
Mah a dracului ca scoasa de la spalatorie straluceste si fara toate tampeniile alea ... ma rog unii suferiti o saptamana daca apare o zgarietura noua pe masina ... pe mine ma doar in dos .. fiecare cum crede .. cum am scris mai sus ... eu o duc la "protejat" cand o vand ... in rest ramane neprotejata ca nu are nimic ... si nu au avut nici o treaba nici una din ele pana acum .. cand se aduna mai multe probleme ... mergem la casco si ii punem o vopsea noua pe partea afectata ... si gata treaba ... cred ca ma costa mai ieftin casco decat pe voi toate produsele alea sa le tineti virgine smile.gif
AR-18-MOS
QUOTE(cj98czh @ 17 Apr 2018, 17:37)
Mah a dracului ca scoasa de la spalatorie straluceste si fara toate tampeniile alea
*


Da, argon, sunt convins. wink.gif
cj98czh
Nu cred ca este necesar sa te conving cu nimic, ai poze pe jurnalul meu daca vrei sa te uiti, daca nu nici o pierdere ... este fix treaba ta ce crezi ... asta ca sa o spun politicos smile.gif
Laurentziu83
A mea am vazut ca arata mai bine protejata continuu sub un strat de jeg si spalata de 3 ori pe an decat cele de firma spalate saptamanal, ce pareau usor matuite dupa 3-4 ani.
Deh, intr-un fel ataca gainatul ce pica direct pe tabla si in alt fel cand pica pe stratul de jeg. wink.gif
tatabobu
Si asta nu te convinge ca ataca si mai putin cand pica pe stratul de jeg depus pe stratul de ceara?
bion
hai sa scriem in alta parte ca pana la urma si din vina mea o dam in sclavii vs. utilizatorii auto.
Ca sa inchei. SLZ merge in primavara asta la curatare interioara. E cam murdara tapiteria si plasticurile. Are totusi 15 ani si a fost la smotru interior acu 5 ani.Este o familie in TM care curata numai interior de zici ca acu a iesit din fabrica. Mexicana o sa merga cum se opresc ploile.Deocamdata a facut interventiile strict necesare mecanice.
YRX
Aha, consumator de detailing undercover care ești...

Bah, hai sa nu ne agitam. Cine vrea face, cine nu, nu și gata. Fiecare e liber sa facă ce vrea cu masina lui.
YRX
Wekendul de dat bara jos si curatat admisia.

EGR-ul si clapeta erau deosebit de curate....

[attachmentid=1628085269]

Da, vezi sa nu ... biggrin.gif Doar limuzina lui Argon e atat de curata in admisie.
Am pornit de la asa:

[attachmentid=1628085270] [attachmentid=1628085271] [attachmentid=1628085272]

si cu multa munca, periuta de dinti si diluant am ajuns la asa:

[attachmentid=1628085273] [attachmentid=1628085274]

N-am mai dat si galeria jos pentru ca este foarte alambicata si nu reuseam sa o curat cu mijloace traditionale. Data viitoare o duc la o curatare ultrasonica. Inauntru era horor, asfalt nu alta, am razuit eu vreo 5 cm de dupa EGR, dar mai mult n-am putut.

[attachmentid=1628085275]

Schimbat toate garniturile, polishat exterior teava AGR care e din inox si nu m-am abtinut. Poza nu refleta realitatea, a iesit mult mai bine dar oricum e acoperita de capacul motor... biggrin.gif

[attachmentid=1628085276]

Acum, motivul principal de dat bara jos. Suportul far stanga la care am rupt mecanismul de blocare cand am schimbat becul de pozitie.
Dupa cum spuneam farurile sunt facute sa le dai afara cand schimbi becurile, o solutie foarte misto dar care aduce niste complicaturi si buzunare goale. Pe scurt, cand macanismul se gripeaza de la mizerie ramai cu urechea care tine roata dintata de antrenare in mana. Foarte multi le au distruse si pentru ca schimbarea este foarte grea merg cu farurile neblocate. Asa apar pe Youtube videoclipuri "cum sa furi farurile unui Cayenne in 30 de secunde".

[attachmentid=1628085278] [attachmentid=1628085279]

Am inceput prin a da masca jos, sa ajung la suruburile superioare ale barii.

[attachmentid=1628085280]

Apoi bara jos

[attachmentid=1628085281]

Al vechi pe pozitie. Din suportul asta se regleaza si pozitia farului.

[attachmentid=1628085282]

L-am dat eu cu chiu cu vai afara. Dar ce credeti, ala nou vroia sa intre? Nuu, se incapatana sa se tot blocheze.

[attachmentid=1628085283]

De fapt procedura de service oficiala prevede lasarea cadrului fata in "pozitia de service". Presupune niste tije SDV, dat o mie de suruburi jos si asa castigi cativa cm sa schimbi suporti de far, radiatoare etc. Pana la urma l-am convins, i-am gasit o pozitie in care a intrat. Apoi cu farul pus am tot reglat la el vreo ora...

Daca tot am dat bara jos am scos si intercoolerul sa vad cat ulei a strans in cariera. A strans de uns o balama... biggrin.gif

[attachmentid=1628085284] [attachmentid=1628085285]

Garniturile cam cedasera, zonele unse sunt un bun indiciu ca sufla pe acolo. Am schimbat garniturile cu o mica exceptie, oringul negru care l-am comandat gresit. Asta e, data viitoare.

[attachmentid=1628085286] [attachmentid=1628085287] [attachmentid=1628085289]

L-am spalat cu motorina in interior si cu altceva la exterior. A iesit frumops.

[attachmentid=1628085288]


bion
Pana termini de reparat intra si interdictia de plimbat prin B cu afumatoarea. biggrin.gif
PS Mexicana a fost agresata in parcare si are vanatai. mad.gif
YRX
Ma mut la TM... biggrin.gif
Imi pare rau sa aud asa ceva, dar, intr-adevar e plin de nesimtiti.
dan22y
QUOTE(YRX @ 23 Apr 2018, 09:39)
Wekendul de dat bara jos si curatat admisia.

EGR-ul si clapeta erau deosebit de curate....

[attachmentid=1628085269]

Da, vezi sa nu ... biggrin.gif  Doar limuzina lui Argon e atat de curata in admisie.
*


Deci la faza asta m-ai pacalit la greu tongue.gif

M-am suit intr-un animal ca al tau, joi dupa-masa acuma, la un amic bun de-al meu. Cred ca masinile sunt surori, al lui e 2007, acelasi motor si cred ca si dotari (defapt a lui e automata)... Si la el tabelul de excel tot creste la suma investita pana acum in masina, de cand a luat-o de vreo luna.

Mi-a placut per total masina si confortul... wub.gif ce mai, fata de Koleosul meu e altceva... si ca motorizare/masa/confort. Acelasi R5 pe pinioane. Insa sa muti mastodontul din loc, trebuie si motorizare.
Cat de repede tre sa vad de ce nu-i merge AUXul din cotiera si magazia de cd-uri, desi e alimentata nu scoate sertarul afara...
YRX
Hihi... Asta a fost si ideea. Cine a vazut diesel stie ca n-are cum.

Excelul se cam opreste in curand, mai trebuie sa iau amortizoare la hayon si gata.

Crede-ma ca nu m-am jucat la magazia aia. Am scos odata sertarul, cred ca am apasat pe el si l-a dat afara. Nu stiu daca eram cu cheia scoasa, cu cheia in contact sau cu RCD-ul pornit
marksman
QUOTE(dan22y @ 23 Apr 2018, 12:50)
[...]
Cat de repede tre sa vad de ce nu-i merge AUXul din cotiera si magazia de cd-uri, desi e alimentata nu scoate sertarul afara...
*


Depinde de ce navigatie/radio are. La unele modele vechi, parca seria 500, stiu ca trebuia sa dai enable la aux din meniul navigatiei. La magazia de CD-uri nu ma pronunt, nu am interactionat cu asa ceva.
dan22y
E MFD2... E activat si audio si video...
bion
QUOTE(YRX @ 23 Apr 2018, 14:30)

Excelul se cam opreste in curand, mai trebuie sa iau amortizoare la hayon si gata.



Eu iti zic ca acu incepi sa schimbi alea care le-ai montat primele. Masina veche= nevasta tanara =probleme si cheltuieli. biggrin.gif
YRX
Sa stii ca ai dreptate, in noiembrie trebuie sa schimb uleiul...din nou... fuck! biggrin.gif
Las' ca am invatat de la Muttley, cand termini cu una iti cauti alta rabla sa nu te plictisesti.
bgdrenault
adica tu crezi ca matli a terminat cu Subaru? A luat alta ca sa minimizeze cheltuielile cu reghina.
andreig1982
QUOTE(YRX @ 17 Apr 2018, 12:21)

Gata, trecut pe la Colin si luat cremele. Am luat Supreme shine, stiu ca e mai glossy dar asta e.
Atat am consumat din endurance in 5 ani. Il las mostenire.

[attachmentid=1628084871]
*


Au venit si ale mele biggrin.gif
YRX
Frumos.
Eu la argila folosesc clay lube facut cu ONR. Discul ala ce e?
Sa bagi review la spuma si curatitorul de jante.

Am uitat sa povestesc ca am curatat si tapiseria, dupa ce am pus-o pe nevasta-mea sa aspire. Deh, treaba facuta de mantuiala biggrin.gif dar eu eram ocupat cu EGR-ul.
Am aplicat Megs-ul, a scos ceva mizerie, dar nu m-a dat pe spate. Fiind un all in one este bun pentru intretinerea curenta, tot Leatherique trebuie sa bag.
Finishul este bunicel, mat, culoarea naturala a tapiseriei, nu lasa pete.
La cotiera am avut cel mai mult de furca, dupa ce am dat cu aplicatorul mi se lipea microfibra de jeg. A trebuit sa insist de vreo 3 ori dar a iesit bine.
Oricum, s-a schimbat si aerul in masina, totul miroase a coconut ... biggrin.gif
Cu supreme shine n-am mai apucat, s-a incheiat wekendul. Urmeaza
andreig1982
Se face smile.gif
Discul este un Sonax Clay DIsk.
Eu l-am luat in special pentru a decontamina sticla inainte de aplicarea tratamentului hidrofob.
Victorine
As innebuni de la coconut ala, cred ca si cand te dai jos din ea mirosi a coconut. De fapt eu nu sufar odorizantele in masina, cand merg cu cate-un taxi ma termina bradutii aia sau atarnelile mirositoare, mai alea alea dulci, vanilie, cocos, guma de mestecat...

Si pentru ca de ce ti-e frica nu scapi, am luat odata la o pensiune un nor de odorizant dinala direct in mufă, de la un dispozitiv care pulveriza periodic... biggrin.gif
YRX
A, nu te gandi ca miroase ca odorizantele, e mult mai discret. Toate produsele Meguiars miros plăcut, inclusiv ceara sau dresingul de anvelope. E una din caracteristicile lor, când le aplici e mult mai plăcut decât sa puta a solvent.

Am luat și eu un disc asemănător din hornbach.

25 Apr 2018, 10:26:
De vreo cateva zile am descoperit o problema, imi face presiune in rezervor. Cum, pana acum, m-am luptat numai cu canistrele de carbon si valve care nu se deschideau habar nu am cum se ventileaza rezervoarele diesel.
Nu are nici un sistem gen EVAP, busonul pare ca are un fel de supapa, nu stiu daca sa bage aer sau sa scoata aer.
Are cineva idee?
Victorine
Ai buson de-ala destept cu 2 pozitii de strangere cu/ fara aerisire? In germana ar fi ceva de genul Ohne Lüftung.
Esti sigur ca e presiune si nu vid? Are sens sa fie presiune? Are conducta de retur? Nu stiu. Motorina e mai putin volatila ca benzina...
einstein1984
da-i o gaura si se rezolva
YRX
E un buson fara cheie pe care il strangi si dupa aia face clic. Are retur la rezervor.
Einsteine imi iau altul, ca-i 30 de lei Febi, numai sa stiu ca e de la el. Mai pe seara il desfac sa-l studiez.
bogdan_dsn
Nu ai tamburusul ala ce il poti apasa? Il poti vedea dupa ce desfaci busonul la rezervor, e e foarte aproape de locul unde pui motorina(pe partea dreapta parca). Daca apesi pe el ar trebui sa auzi ca se ventileaza rezervorul. Dar unele rezervoare de la vw au si altele nu.
YRX
Nu, nu am chestia aia.
Deci tot rezervorul cu anexele arata asa

https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/touareg/.../201-201005/#25

Eu nu vad decat un furtun de ventilatie care duce la gatul rezervorului. Deci ar trebui sa se ventileze prin buson. Sunt 2 busoane, de diesel si de benzina, banuiesc ca ala de benzina nu are supapa, ca are canistra de carbon.

E ceva ciudat, al meu de pe masina are codul 1J0 201 553 T care e de Golf, Passat, Caddy si Touaran. Dar e fabricat in 2006 ceea ce e corect.
Ar trebui sa am 7L6 201 550 C de diesel.

26 Apr 2018, 07:21:
M-am uitat, m-am invartit dar nu am putut desface busonul.
Se vede clar ca are un fel de supapa, am bagar spray de contacte si wd40 in ea si am incercat sa o misc cu surubelnita. Se misca.
Am observat ca face presiune si stand pe loc, in soare, fara motor pornit. Asa o trebui, am tot cautat pe clubtouareg.com si am aflat ca daca mergi fara buson se scandalizeaza ECU (era un tip care l-a uitat la benzinarie), deci masoara cumva presiune/ vacum in sistem.
Adevaru e ca se zbate motorina aia in rezervor de zici ca e tsunami, o aud din masina cand pun frana. Asta ca tot ne suparam la Logan ca se aude benzina in rezervor... biggrin.gif
einstein1984
la touraeg ar trebui sa se numeasca cisterna nu rezervor;
RZV
Chiar asa...cat are cpacitatea rezervorului?
Recordul meu personal (la tractor) e de +-65 de litri. icon_mrgreen.gif
marksman
La Touareg rezervorul are 100 de litri. Passat B6-B8, Superb, si cred ca si Octaviile actuale, toate au rezervor de 70 de litri.
YRX
Lasati vrajeala si spuneti-mi daca e vreo treaba cu presiunea asta. In iarna nu-mi aduc aminte sa fi remarcat, o fi de la caldura? Dar e cam ciudat, de la break n-am mai fasait rezervorul... biggrin.gif
marksman
Eu la Passat nu am remarcat sa-mi faca vreodata presiune in rezervor. La Focus se intampla mai ales vara.
LE: Focusul e benzinar.
AndreiMR
La niciuna din masinile diesel pe care le-am avut nu am remarcat sa faca presiune in rezervor. La benzinare da, am observat chestia asta vara...dar la dieseluri niciodata.
YRX
Sper ca n-am bagat benzina ultima oara... biggrin.gif
Ma-sa mare, am tot cautat cazuri similare, car n-am gasit mai nimic, doar pe la Mercedes se mai plangeau de vacum.
marksman
Schimba busonul si vezi daca tot la fel face.
dizzy
Implementeaza-i o gaura de 1mm in dansul si vezi ce se echilibreaza presiunea.
bion
Un ciorap vechi de bumbac in loc de buchon . Ca la saviemuri biggrin.gif
MuciX
QUOTE(marksman @ 26 Apr 2018, 07:24)
cred ca si Octaviile actuale, toate au rezervor de 70 de litri.
*


iti garantez ca aia de 1.6 tdi nu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.