Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vw Touareg - The Battleship
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86
marksman
QUOTE(YRX @ 17 May 2021, 16:30)
Touareg-ul 1 o sa devina masina "cu carisma", evolutiile ulterioare sunt mult mai "imblanzite", cativa s-au prins si incep sa le cumpere.

Mai ales ăsta, ultimul, e mașină de mers la mall. Touareg 1 îl poți duce în offroad și se descurcă onorabil.
MuciX
QUOTE(YRX @ 17 May 2021, 16:30)
Touareg-ul 1 o sa devina masina "cu carisma"
*


Dar ce comentarii se faceau la adresa lui atunci cand s-a lansat, mai ales pe forumul reno. Era aproape apogeul prostului gust, al opulentei si kitsch-ului. Ciudat, calificativele s-ar fi potrivit mai degraba primului kuleus, dar mai putin ala cu opulenta.
bion
Popelul e alpinist rolleyes.gif
YRX
VW s-a prins unde sunt folosite si le fac pe masura. De ce sa le mai puna reductoare, diff-uri blocabile, bari antiruliu decuplabile? Asa fac toti.

Decapotabilele w124 sunt scumpe rau, 30k si nu ma omor dupa ele. Sunt multe masini frumoase la care ma uitam cand eram copil, anii 90 au fost plini de modele grozave, era engineering-ul la putere, nu emotii, culori, tablete si fatalai...

Mie de la Jaguar mi-a placut XJS-ul ala coupe, era unul abandonat in intrarea aia pe Lipscani, mama ce masina...
Dar si W124 cred ca este o masina simbol a anilor alora, normal, si Renault avea 25 si Peugeot avea 405, BMW facea masini.
bion
Nu ai prins bijuteriile mecanice din anii '60-'70.
b06fcn
QUOTE(YRX @ 17 May 2021, 16:46)
Renault avea 25 si Peugeot avea 405
*



In cazul asta cred ca vorba mai curand de 605 ca echivalent al lui R25, plus 505 care a fost si aia masina de masina...405 era din clasa cu R21 wub.gif
Agrig
QUOTE(bion @ 17 May 2021, 16:36)
Cam catzi km faci matsle pe an si catzi pe asfalt si cati...


Ca de obicei, habar n`avem dar vorbim...
Problema mare este ca putini au avut norocul sa mearga cu masini de acest gen si in mediul lor natural si pe drum intins incit sa le aprecieze la adevarata lor valoare.
Alt bai este ca putini doresc sa plateasca costurile folosirii lor care nu sint mici deloc si atunci vorbesc in nestiinta si nestire...
Si inca ceva, noi nu caram pacientul, noi doar mergeam le el cu trusa de interventie, cei cu 4x4, cei cu autorurisme doar pr pedes apostolorum si cu toiagul, de` mai sint si ciini prun unele zone...
radmasa.gif
Un amic mai spunea el ceva:
-mai, unii dau mii de Euro sa mearge pe unde mergeti, voi insa sinteti platiti sa o faceti!



QUOTE(YRX @ 17 May 2021, 16:46)
VW s-a prins unde sunt folosite si le fac pe masura. De ce sa le mai puna reductoare, diff-uri blocabile, bari antiruliu decuplabile? Asa fac toti.



Mie de la Jaguar mi-a placut XJS-ul ala coupe, era unul abandonat in intrarea aia pe Lipscani, mama ce masina...
Dar si W124 cred ca este o masina simbol a anilor alora, normal, si Renault avea 25 si Peugeot avea 405, BMW facea masini.
*



Mda bara decuplabila... bieleta electrica e vreo 2000E la Patrol daca se defecteaza... sad.gif
De la Jaguar ..MK2 4,2l/6L, scuze, ala e tot Patrol, MK2 e cu 3,8l/6L.
Peugeot 404...contemporanul si concurenta lui Fiat 1800.
bion
Asa e inginer dvs. Parca ai avut Slz matale. Era sigur dizăl si 4x4 si cuplu de vis. De la santier e si nostalgia ptr. dizăl laugh.gif
Pejo faceau pe vremuri unele din cele mai fiabile motoare pe motorina.
Agrig
QUOTE(Agrig @ 17 May 2021, 18:17)
Ca de obicei, habar n`avem dar vorbim...


Interesant despre ce santiere visati, intelegerea dumneavoastra despre viata reala este doar un cliseu, ma rog, continuati, poate evoluati.
Nu`mi place insa trebuie sa ma citez, in cazul dumneavoastra este ceva normal.
Despre a mea Solenza gasiti info pe DC, cam pe la cautarile vestitului filtru de polen.
Peugeot au facut motoare Diesel excelente insa nu pe 404, mult mai incoace.
Dieselul este un motor bun pentru aplicatiile lui.
tatabobu
Chiar asa, cati va mai amintiti XJS-ul ala maro care a zacut in fata magazinului Bucuresti pe la inceputul anilor '90? 04.gif
dizzy
Jaguarul tipului slăbănog de semăna cu Adriano Celentano?
Pe un SUV de 2.5 tone enfoarte potrivit un diesel. Mai potrivit că benzinarul.

Fara diesel - viata e pustiu!
einstein1984
QUOTE(tatabobu @ 18 May 2021, 00:42)
Chiar asa, cati va mai amintiti XJS-ul ala maro care a zacut in fata magazinului Bucuresti pe la inceputul anilor '90? 04.gif
*


iep, il tin minte;
YRX
De ala vorbeam, ma si eu. Vedeti ca e unul restaurat de vanzare pe OLX. E si V12, supranumit Exxon Valdez... biggrin.gif
bion
Daca nu e dizăle e degeaba.
Laurentziu83
Ii pui GPL si o inmatriculezi pe BG, dohhh... cand se strica ceva, adaptezi piese de Dacie 1310...
YRX
Eu daca mi-as lua o clasica as folosi-o, ca vreau sa ma bucur de ea, nu sa stea in vreun garaj abandonata. Asa ca trebuie sa ma orientez la una care sa fie rezonabila la consum, confortabila si usor de condus si sa poata fi reparata.
Ca la englezi, aia merg cu clasicele, le strica, le repara, repeta ciclul.
andreig1982
Pe principiul de mai sus eu mi-as lua un Pajero Evolution pentru coclauri si ca sa-i fac concurenta lui Muttley o bucata Impreza WRX Type R STi V5 Limited icon_mrgreen.gif
Muttley
QUOTE(andreig1982 @ 18 May 2021, 14:42)
Impreza WRX Type R STi V5 Limited
*


Astea de-s editii limitate sunt doar pentru piata de Japonia, adica cu volanul la pasager.
Desi e una pe olx, si-i tot da in gura pe aici prin fata geamului meu dry.gif

Mvai, acum vad cat cere radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
andreig1982
Stiu ca sunt editii JDM dar au fost facute conversii destul de profi si sunt mult mai ieftine decat 22B smile.gif
This Subaru Impreza 22B Just Sold For $312,555
Uite si un Subaru Impreza WRX STI Sports Wagon interesant.
Muttley
Brecul ala e un cazan sinistru.
22B-ului ii inteleg valoarea de colectie si designul deosebit, dar ca performante nu se compara cu ce a urmat.
YRX
Da-ne si noua voie sa ne placa un Subaru, nu fi chitros... biggrin.gif
Ca e asa, ca e pe dincolo, ala e Subaru care, daca ma pui, ti-l desenez.
andreig1982
Daca tot vorbim de wagon-uri: Mitsubishi Lancer EVO IX Wagon MR
Muttley
Ce frumusete! wub.gif

Si asta are conversie, dar are si cutia aia automata ciudata.
einstein1984
Auutomata cu convertizor pe asa ceva??? Hmm, macar nu prajesti ambreiaje daca vrei vezi cat de repede face suta .
YRX
Am plantat acum vreo 2 ani la tara un ghiveci de menta de la Lidl, e din aia misto, cu gust de Orbit. S-a intins pe o suprafata de 1x1,5 m si anul asta a facut o frumusete de frunze. Ce sa fac cu ea? Mi-a venit ideea sa fac sirop de menta. Reteta e super simpla si a iesit foarte bun. Urmatorul il fac mai concentrat, pentru Mojito... biggrin.gif

[attachmentid=1628128287] [attachmentid=1628128288]

Si o frumusete de pe sosele:

[attachmentid=1628128289]
andreig1982
Model A?
Victorine
Duamne apara si pazeste, cum poti sa bei Ouzo?!... când am gustat prima data acum vreo 20 de ani am crezut ca am gresit sticla cu Carmol.
tatabobu
Unele chiar sunt bune. Dar nu tuturor ne plac aceleasi bauturi, aceleasi femei sau aceleasi masini.
einstein1984
Prima oara am baut ouzo metaxa, si eu am zis ca e naspa . A doua oara am baut unul numit Meltemi, ca vantul din ciclade si a fost superbun.
De unde stii ce gust are carmolul?
Bicicleta galbena
QUOTE(Victorine @ 24 May 2021, 12:50)
Duamne apara si pazeste, cum poti sa bei Ouzo?!...
*


radmasa.gif

Si mie-mi place, chiar mult! Aroma e data de semintele de anason, ca (si) din asta e facuta.
Cand il vedeai in filme pe Margelatu, cerand la carciuma 'da-mi un anason' - asta era, rachiu de anason.

dizzy
Mai am niste ouzo pe acasa;
L-ar dori careva?
b06fcn
QUOTE(einstein1984 @ 24 May 2021, 12:16)
De unde stii ce gust are carmolul?
*



Mie imi aminteste de siropul de tuse denumit Tusomag...sinistru la gust, ca orice chestie cu anason...
YRX
Ouzo imi place, in special foarte rece cu gheata, cum il beau grecii. Mare parte din cei care nu le place, l-au baut cald si au ramas cu o amintire neplacuta.
Plomari e preferatul meu, Koryfaios este cel de la Lidl din saptamana greceasca, Korifeos e urmasul, parca nu asa de bun. L-am baut si eu pe ala cu M..., 12 si inca cateva pe la greci. Evident ca dava nu-ti place anasonul, nu e de tine.
Eu n-am suportat niciodata tsipuro.
einstein1984
De Paste am descoperit la fratimiu in camara o stica de Patxaran, un lichior din navara din porumbar macerat in alcool cu anason f bun. Il avea de ani de zile, dar acum l-a desfacut Nu l-a impresionat prea tare asa ca mi l-a dat mie. Deci e bine ca nu bem toti acelasi lucru tongue.gif
In madrid sau valladolid nu agsesti asa ceva, desi tot Spania e.
Victorine
radmasa.gif einstein, carmolul nu e nevoie sa-l gusti, cand eram copil la țară si faceam febra, imi tragea bunica-mea o frecție de-mi intra si-n suflet.
Agrig
Maestre parca pe topicul dumneavostra s`a discutat despre o pompa de benzina de Alfa, numai bine ca am discutat despre ea si m`am trezit cu o situatie asemanatoare doar ca nu`i benzina e apa si nici Alfa, este Melita!
radmasa.gif
A crapat capacul distribuitorului fix in partea de sus sub cot, teava de inalta presiune, cred ca e la citiva Bari buni de tot presiunea. Pe linga asta la demontare s`a sfarimat efectiv si stutul de apa fierbinte, aparatul n`are decit 2 ani si e folosit doar in casa, ma rog cam 4-5 cafele/zi in medie.
Urmarea este ca am facut stutul, un tub inchis la un capat, ala va fi introdus cu UHU in teava ce a crapat si dupa uscare se va da o gaura in el incit sa comunice cu intrarea apei, este la 90grd totul acolo.
Stutul la fel, introdus in vechea teava dupa ce am marit alezajul si va fi lipit.
[attachmentid=1628128507]
[attachmentid=1628128508]
[attachmentid=1628128509]
[attachmentid=1628128510]
YRX
Daca ai strungar bun... biggrin.gif
Numai sa tina adezivul la temperatura.
Agrig
-40 la + 180C.
Atita tine adezivul, apa este pe la 75C.
dizzy
QUOTE(YRX @ 18 May 2021, 14:13)
Eu daca mi-as lua o clasica as folosi-o, ca vreau sa ma bucur de ea, nu sa stea in vreun garaj abandonata. Asa ca trebuie sa ma orientez la una care sa fie rezonabila la consum, confortabila si usor de condus si sa poata fi reparata.
Ca la englezi, aia merg cu clasicele, le strica, le repara, repeta ciclul.
*



Clasica rezonabila la consum, confortabila si usor de condus? Eventual si fiabila? In afara de MErcedes W123, nu prea-mi vin multe modele in minte.
bucatzel
Trabant
YRX
W124. Exista motorizari performante, e construita ca un tanc, are toate dotarile necesare si se conduce superb. Dupa mine e culmea masinii, alaturi de BMW E34. BMW-uri nu prea mai gasesti in mintile lor, sau motorizari aiurea, cutii automate penibile, ruginite. Si acum regret 525ix-ul pe care nu l-am cumparat, era matuit la vopsea si ii batea o planetara fata. Dar nici eu nu eram la vremea aia in stare sa-l aduc la normal.

Bucatzele, Trabantul nu mi-a placut nici nou, e o porcarie, nu sunt nostalgic comunist.
einstein1984
"performante" pentru vremurile alea, un Renault Clio V 1.3 TCe 130 face suta cam la fel de repede ca un W124 320 ce, 8,5sec.... e drept ceva mai putin la vmax.
cj98czh
ce sa-i faci ... se vb. de masini misto si clasice ... el vine cu motorizari de masini de tuns iarba ... fiecare cat poate 🤣🤣
dizzy
QUOTE(YRX @ 2 Jun 2021, 13:05)
W124. Exista motorizari performante, e construita ca un tanc, are toate dotarile necesare si se conduce superb. Dupa mine e culmea masinii, alaturi de BMW E34. BMW-uri nu prea mai gasesti in mintile lor, sau motorizari aiurea, cutii automate penibile, ruginite. Si acum regret 525ix-ul pe care nu l-am cumparat, era matuit la vopsea si ii batea o planetara fata. Dar nici eu nu eram la vremea aia in stare sa-l aduc la normal.

*



Dap, W124 si E34 ar fi , plus Audi 80, 100, 200 din generatiile alea.
Gasesti si cu V8
Masinile clasice iti plac pentru ca iti plac, nu pentru performantele lor neaparat stralucite
bucatzel
eh, trabant... faceam misto.

Dar w124 e frumoasa cam ca si armata rusa. Or fi masini bune, da' nu beau suficient de des cat sa ajung sa-mi placa vreuna. Printre putinile masini care au implinit 30 de ani de curand si mai arata cumva is bembeurile.

Altminteri, poti sa faci si o masina de 4-50 de ani suficient de fiabila, daca te pui sa ii schimbi piesele "cu cantec", e.g furtune cu altele noi. Un R16 de ex nu e nici groaznic de scump, confortabila este, si nici nu obosesti tragand de covrig.
dizzy
Unde gasesti un R16 bun? Sau macar necopt de rugina? La un pret cu 4 cifre in EUR?
Sau un Peugeot 505? Sau un R4?
MuciX
QUOTE(dizzy @ 2 Jun 2021, 11:23)
Clasica rezonabila la consum, confortabila si usor de condus? Eventual si fiabila? In afara de MErcedes W123, nu prea-mi vin multe modele in minte.
*


Orice Volvo din generatiile 12x, 14x, 24x, 164, P1800 (ES) sau P1900 daca intr-adevar ai chef de cautat masini.
einstein1984
cred ca azi si un 760 contemporan cu W124 a ajuns la clasice, nu? Bine, la fel ca o alfa 75, renault 25 sau lancia thema, cutie cu fete drepte ca asa era moda. Acuma unii or zice ca si astea sunt frumoase, parca un seria 5 d epe atunci pare mai apetisant.
P1800 e frumos de pici, pacatde motorul oarecum agrar.
MuciX
Tuamne, am ajuns sa vad greii considerand BMW in materie de design pe forumul asta.

S-a rezolvat, imi puteti inchide contul. popa.gif


QUOTE(einstein1984 @ 2 Jun 2021, 13:40)
cutie cu fete drepte ca asa era moda. Acuma unii or zice ca si astea sunt frumoase
*


Pai depinde de cutie, ca daca zicea cineva de R21 sau R25 alea desi erau cutii drepte, erau dintre cele agreate.

@bucatzel, bag seama ca vrei sa stricam relatiile; cum sa zici de W124 ca e urat? tongue.gif Mai ales daca te tine de un 500E...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.